PDA

View Full Version : Errol Zimmerman vs. Peter Aerts .....



Jamila
10-03-2009, 12:26
Nu net is ook het bericht gekomen dat Peter Aerts niet overgeslagen zal worden en tegen Errol Zimmerman zal vechten op 28 maart. Toch ook een top partij.

Gr, Jamila:thup:

De man van 14K
10-03-2009, 12:28
peter op KO

Wheelie
10-03-2009, 12:29
Ik hoorde het net ook, mooie partij.

aapnootmies
10-03-2009, 12:34
Dit gaat echt een top gala worden! Lang leve de Nederlandse hegemonie!

rafi
10-03-2009, 12:34
de hele k1 gebeuren is een groot hollands feest.:thup::thup:

Wiseguy
10-03-2009, 12:44
Jammer voor Badr. Maar Peter knapt zijn vuile werk wel op :D

doom
10-03-2009, 12:49
karakter die peter hij weet dat zimmerman zeer moeilijk en en harde pit heeft zie hoe hij Badr neersloeg

new_world_order
10-03-2009, 12:49
Peter op GG Rape

Wiseguy
10-03-2009, 12:50
Kan een mod een poll toevoegen.

MB667
10-03-2009, 13:16
Leuke pot, jammer dat hari in actie komt

chief108
10-03-2009, 13:53
LOL @ 11 tegen 0 voor Aerts op dit moment.... :D

anonymous001
10-03-2009, 13:54
LOL @ 11 tegen 0 voor Aerts op dit moment.... :D

Herstel: 12...

Highline
10-03-2009, 13:56
12-1 :|...hoop dat aerts zijn dekking wat beter is dan in zijn partij tegen badr..

harold
10-03-2009, 14:03
Aerts wint.

Zag hem gister weer even terug op Total KO, wat lichter en jonger, maar.. beresterk :-)

Jarno
10-03-2009, 14:08
LOL @ 11 tegen 0 voor Aerts op dit moment.... :D

Dat is goed voor de v-cash betting odds...

micha
10-03-2009, 14:14
ik zet mijn geld op errol

stiffler
10-03-2009, 14:14
12-1 :|...hoop dat aerts zijn dekking wat beter is dan in zijn partij tegen badr..

X2

denk ook dat aerts moet uit kijken... Hoop het niet, maar ik denk Errol op TKO

blackadder
10-03-2009, 14:36
VEETT!!! Win or lose!!! Aerts is en blijft nr.1!!!

blackadder
10-03-2009, 14:39
Wacht eens even. We hebben het toch over Yokohama? Wie gaat er nu dan tegen Badr Hari?

Highline
10-03-2009, 14:55
Wacht eens even. We hebben het toch over Yokohama? Wie gaat er nu dan tegen Badr Hari?


niemand, badr heeft gecancelled om zich optimaal op sem voor te bereiden

blackadder
10-03-2009, 14:55
niemand, badr heeft gecancelled om zich optimaal op sem voor te bereiden
Ik heb net de andere thread daarover ontdekt.

simtekf1
10-03-2009, 15:01
Vet vet vet, Aerts op KO.

Sendur
10-03-2009, 15:22
Best de Gekste!!!

Go Peter!

oliebol
10-03-2009, 16:16
Peter Aerts, hoop dat hij na zijn vorige partij extra gebrand is op winst.

PD_EC
10-03-2009, 16:39
Peter aerts

Kameleon
10-03-2009, 16:47
12-1 :|...hoop dat aerts zijn dekking wat beter is dan in zijn partij tegen badr..


Helemaal met Highline eens. Aerts is een fenomeen, voor mij de allergrootste, maar met die dekking van de laatste tijd gaat hij het niet redden tegen Errol Zimmerman

Wiseguy
10-03-2009, 17:11
Vind dat Peter wel snel afgeschreven word hier. De man heeft een aantal maanden gelede notabene Sem schilt verslagen.

Spike_tm
10-03-2009, 17:14
Aerts op KO. Deze verliezen is zou niet lekker zijn voor z'n reputatie, dan krijg je gezeur van "nieuwe lichting" en "Peter te oud". Dikke KO en mensen zijn weer even stil.

simtekf1
10-03-2009, 17:17
Vind dat Peter wel snel afgeschreven word hier. De man heeft een aantal maanden gelede notabene Sem schilt verslagen.

Typisch Nederlands he, je bent zo goed als je laatste wedstrijd.
Alles wat je daarvoor hebt bereikt maakt dan ineens niks meer uit.

Erg jammer altijd.

Illest
10-03-2009, 17:23
blijkbaar geloven niet veel mensen in Errol...zelfs niet na z'n partijen tegen Feitosa en tegen Badr...

dezelfde Badr waar Peter niet veel tegenin te brengen had...
Ik denk dat Zimmerman voor een verassing gaat zorgen...

die heeft er echt lak aan hoor die Errol....let maar op...

TOON
10-03-2009, 17:59
Vind dat Peter wel snel afgeschreven word hier. De man heeft een aantal maanden gelede notabene Sem schilt verslagen.

afgeschreven????? in de poll is het 42-10 in zn voordeel.... en dan mag je de stem van Micha niet meetellen ;-)

een aantal denken dat ie gaat verliezen...dat mag toch...wil niet zeggen dat ie afgeschreven is....zimmerman is namelijk geen pannekoek....

AERTS op KO! hij heeft wat goed te maken hehehehe

Wiseguy
10-03-2009, 18:03
afgeschreven????? in de poll is het 42-10 in zn voordeel.... en dan mag je de stem van Micha niet meetellen ;-)

een aantal denken dat ie gaat verliezen...dat mag toch...wil niet zeggen dat ie afgeschreven is....zimmerman is namelijk geen pannekoek....

AERTS op KO! hij heeft wat goed te maken hehehehe

Ik refereer naar sommige posts in dit topic en niet naar de poll.

TOON
10-03-2009, 18:06
Ik refereer naar sommige posts in dit topic en niet naar de poll.

oke, zegt misschien iets over het niveau van de nieuwe generatie dat het steeds minder vanzelfsprekend is dat de oude generatie dat wel even wint....vorig jaar zou ik absoluut meteen Aerts zeggen....inmiddels denk ik er wat langer over na....Zimmerman is gewoon ook een topper, maar ga nog steeds voor AERTS in deze pot!!!

petjekick
10-03-2009, 18:13
peter wint dit op k,o.....

Jamila
10-03-2009, 19:24
Ondanks dat Peter gewonnen heeft van Sem en zijn spel de jury beviel moeten we niet vergeten dat Peter nog steeds kampt met een knie blessure, waar hij voor gekozen heeft die niet te laten opereren.
Buiten dat Peter dus niet 100% is weet ik dat Errol in top vorm is. Errol is al weken lang aan het voorbereiden met als hoogte punt de woensdag genaamd gehakt dag, dan sparren er zo een 20 zwaargewichten met elkaar, met namen als Luke Verhijen, Jan oosterbaan, Gökhan Saki, Galid Arrab, Stefan Leko, Alistair Overeem, Aziz Jah Jah en Valentijn Overeem enzovoorts enzovoorts ..........

Ik ga voor de K.O van Errol in de 2e ronde ....


GG POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Gr, Jamila:thup:

ZakKa!
10-03-2009, 21:08
JAaaaaaa. Ik poste net dat ik het jammer vind dat Badr niet meer tegen Zimmerman vecht, maar dit is veel beter nieuws! Top-matchup!

simtekf1
10-03-2009, 21:09
Ondanks dat Peter gewonnen heeft van Sem en zijn spel de jury beviel moeten we niet vergeten dat Peter nog steeds kampt met een knie blessure, waar hij voor gekozen heeft die niet te laten opereren.
Buiten dat Peter dus niet 100% is weet ik dat Errol in top vorm is. Errol is al weken lang aan het voorbereiden met als hoogte punt de woensdag genaamd gehakt dag, dan sparren er zo een 20 zwaargewichten met elkaar, met namen als Luke Verhijen, Jan oosterbaan, Gökhan Saki, Galid Arrab, Stefan Leko, Alistair Overeem, Aziz Jah Jah en Valentijn Overeem enzovoorts enzovoorts ..........

Ik ga voor de K.O van Errol in de 2e ronde ....


GG POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Gr, Jamila:thup:

Wederom ben je niet goed op de hoogte van al het andere buiten GG om.
Aerts is vorig jaar wel degelijk geopereerd, daarom vocht hij niet in Amsterdam.
Na zijn operatie heeft hij tegen Nortje gevochten en tegen Schilt. (beiden won hij trouwens)

ZakKa!
10-03-2009, 21:10
blijkbaar geloven niet veel mensen in Errol...zelfs niet na z'n partijen tegen Feitosa en tegen Badr...

dezelfde Badr waar Peter niet veel tegenin te brengen had...
Ik denk dat Zimmerman voor een verassing gaat zorgen...

die heeft er echt lak aan hoor die Errol....let maar op...

Eerlijk gezegd denk ik dat Badr de wedstrijd behoorlijk onder controle had. Zijn down stelde niet veel voor. Errol heeft knap en sterk gevochten, maar voor mij was het duidelijk dat hij neit van Badr had kunnen winnen.

marcelt
10-03-2009, 21:15
Peter kon niet van Badr winnen, Errol ook niet. Errol oogde wel veel sterker. Aerts was geen schim van wat hij is (was?). kan dat beeld niet loslaten, dus denk Errol.

micha
10-03-2009, 21:29
Ondanks dat Peter gewonnen heeft van Sem en zijn spel de jury beviel moeten we niet vergeten dat Peter nog steeds kampt met een knie blessure, waar hij voor gekozen heeft die niet te laten opereren.
Buiten dat Peter dus niet 100% is weet ik dat Errol in top vorm is. Errol is al weken lang aan het voorbereiden met als hoogte punt de woensdag genaamd gehakt dag, dan sparren er zo een 20 zwaargewichten met elkaar, met namen als Luke Verhijen, Jan oosterbaan, Gökhan Saki, Galid Arrab, Stefan Leko, Alistair Overeem, Aziz Jah Jah en Valentijn Overeem enzovoorts enzovoorts ..........

Ik ga voor de K.O van Errol in de 2e ronde ....


GG POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Gr, Jamila:thup:



x2

tom l
10-03-2009, 21:56
ik zet mijn geld op errol

No surprises there! Beetje vreemd dat je het zelfs nog vermeld aangezien je je geld altijd op GG vechters inzet zelfs als het overduidelijk is dat ze het niet gaan trekken (zoals bij Minowa-Zimmerman).

delightone
11-03-2009, 00:17
Ik denk dat zimmerman het canvas gaat kussen.

Illest
11-03-2009, 08:14
Eerlijk gezegd denk ik dat Badr de wedstrijd behoorlijk onder controle had. Zijn down stelde niet veel voor. Errol heeft knap en sterk gevochten, maar voor mij was het duidelijk dat hij neit van Badr had kunnen winnen.

Zakka, als Errol zo'n makkie zou zijn geweest, had jouw idool zich nooit teruggetrokken voor deze pot;)

Ik snap dat je Badr fan bent maar deze topic gaat toch echt over Errol en Peter.

Mark105
11-03-2009, 11:41
Ga voor Aerts. Tegen Badr had hij een off day. Kan gebeuren. Tegen Errol gewoon weer knallen en laten zien dat hij nog steeds 1 van de beste K1 vechters op dit moment is.

micha
11-03-2009, 11:42
No surprises there! Beetje vreemd dat je het zelfs nog vermeld aangezien je je geld altijd op GG vechters inzet zelfs als het overduidelijk is dat ze het niet gaan trekken (zoals bij Minowa-Zimmerman).

kijk maar naar mijn v-cash dan;)

A.F.
11-03-2009, 11:45
Nou,... ik denk dat Errol toch wel een kansje maakt!

Hoop op Peter natuurlijk...

puur om Micha en Jamila dan een week niet meer te horen ;)

ps: Jamila... onze weddenschap vervalt nou ook hé... damned...

Marco
11-03-2009, 11:47
wordt een slooppartij en acht tellen voor zimmerman en acht tellen voor aerts, en na afloop beide vechters blauwe ogen. aiiiiiiiiiiii !

Tony Galento
11-03-2009, 12:16
Ondanks dat Peter gewonnen heeft van Sem en zijn spel de jury beviel moeten we niet vergeten dat Peter nog steeds kampt met een knie blessure, waar hij voor gekozen heeft die niet te laten opereren.
Buiten dat Peter dus niet 100% is weet ik dat Errol in top vorm is. Errol is al weken lang aan het voorbereiden met als hoogte punt de woensdag genaamd gehakt dag, dan sparren er zo een 20 zwaargewichten met elkaar, met namen als Luke Verhijen, Jan oosterbaan, Gökhan Saki, Galid Arrab, Stefan Leko, Alistair Overeem, Aziz Jah Jah en Valentijn Overeem enzovoorts enzovoorts ..........

Ik ga voor de K.O van Errol in de 2e ronde ....


GG POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Gr, Jamila:thup:

Luuk Verheijen. Die naam heb ik een tijd niet gehoord.

Mischien kan Dirk eens wat oude artikelen opdiepen uit z'n archief.

micha
11-03-2009, 13:19
ik zie regelmatig van die oude veteranen meetrainen in Breda. Fantastisch om al die ervaring in gym aan het werk te zien

J_roen
11-03-2009, 16:36
Aerts op karakter!!

ookal maakt Errol ook een kans(je)

ZanZaiZuk
11-03-2009, 16:43
WAR AERTS :D

Jenny S
11-03-2009, 19:38
Mooie partij denk dat Peter wint op KO

Jenny

http://jenski.hyves.nl/

Durfal
12-03-2009, 10:18
Typisch Nederlands he, je bent zo goed als je laatste wedstrijd.
Alles wat je daarvoor hebt bereikt maakt dan ineens niks meer uit.

Erg jammer altijd.

x2

Jamila
12-03-2009, 18:01
Wederom ben je niet goed op de hoogte van al het andere buiten GG om.
Aerts is vorig jaar wel degelijk geopereerd, daarom vocht hij niet in Amsterdam.
Na zijn operatie heeft hij tegen Nortje gevochten en tegen Schilt. (beiden won hij trouwens)

Ja waarschijnlijk ben je dan in het ziekenhuis bij hem geweest en een bosje bloemen gebracht, maar ik ken jou verzekeren dat hij daar niet lag voor zijn knie, maar hoe dan ook al zou hij zich wel hebben laten opereren die plek blijft heel gevoelig en is bij Errol bekend. Met de bijnaam bonecrusher hoop ik voor Peter dat Errol die plek met rust laat.

Errol wint op K.O. in de 2e ronde zoals ik al eerder zei.

Gr, Jamila:thup:

A.F.
12-03-2009, 18:24
Ja .. net als de ziekte van Karaev toch...

simtekf1
12-03-2009, 18:56
Ja waarschijnlijk ben je dan in het ziekenhuis bij hem geweest en een bosje bloemen gebracht, maar ik ken jou verzekeren dat hij daar niet lag voor zijn knie, maar hoe dan ook al zou hij zich wel hebben laten opereren die plek blijft heel gevoelig en is bij Errol bekend. Met de bijnaam bonecrusher hoop ik voor Peter dat Errol die plek met rust laat.

Errol wint op K.O. in de 2e ronde zoals ik al eerder zei.

Gr, Jamila:thup:

Bla bla jij kan het wel weer verzekeren hoor.. gaaaaap. :sleep1:
Hou jij je maar lekker bezig met het gene waar je goed in bent, lopen soppen op GG gasten.

De gevoelige plek is bekend bij Errol?? mooi, volgens mij wist Sem dat ook toen Aerts net was geopereerd. (en dat heeft hem veel gebracht...... NOT hahaha)

En dan nog even het laatste, Errol de Bonecrusher.. leuke naam hoor maar ik kan me nog een toernooi herinneren van vorig jaar dacht ik, ergens in Hongarije ofzo.
Toen gaf Errol ook een mooie lowkick en trapte zichzelf bijna uit de wedstrijd.
We zullen zien wie de hardste lowkicks heeft.

Grt, SimtekF1 :clown2:

BJJrajawali
12-03-2009, 18:56
Ik denk toch Zimmerman....

Aerts was Aerts niet meer in zijn laatste partij....
Maar ik gun het hem wel hoor!

Jamila
12-03-2009, 20:18
Bla bla jij kan het wel weer verzekeren hoor.. gaaaaap. :sleep1:
Hou jij je maar lekker bezig met het gene waar je goed in bent, lopen soppen op GG gasten.

De gevoelige plek is bekend bij Errol?? mooi, volgens mij wist Sem dat ook toen Aerts net was geopereerd. (en dat heeft hem veel gebracht...... NOT hahaha)

En dan nog even het laatste, Errol de Bonecrusher.. leuke naam hoor maar ik kan me nog een toernooi herinneren van vorig jaar dacht ik, ergens in Hongarije ofzo.
Toen gaf Errol ook een mooie lowkick en trapte zichzelf bijna uit de wedstrijd.
We zullen zien wie de hardste lowkicks heeft.

Grt, SimtekF1 :clown2:

Stoute Simtek jij kan het nou nooit is netjes houden he ..............

Gr, Jamila:thup:

simtekf1
12-03-2009, 21:36
Stoute Simtek jij kan het nou nooit is netjes houden he ..............

Gr, Jamila:thup:

Wacht, dan laat ik dat begin stukje even weg.
Opnieuw:

De gevoelige plek is bekend bij Errol?? mooi, volgens mij wist Sem dat ook toen Aerts net was geopereerd. (en dat heeft hem veel gebracht...... NOT hahaha)

En dan nog even het laatste, Errol de Bonecrusher.. leuke naam hoor maar ik kan me nog een toernooi herinneren van vorig jaar dacht ik, ergens in Hongarije ofzo.
Toen gaf Errol ook een mooie lowkick en trapte zichzelf bijna uit de wedstrijd.
We zullen zien wie de hardste lowkicks heeft.

Grt, SimtekF1 :clown2: