PDA

View Full Version : Alistair Overeem: ''Remy should change his name to Flying Actor''



wrestler_nl
10-03-2009, 14:04
Interviewer-- At the Dynamite!! event on New Years Eve, you won against Badr Hari at K-1 rules by KO. How were the repercussions of your victory?
Alistair-- It got people talking about it even in the Netherlands. The people around me celebrated it. But it looks like it angered some of Badr's fans.

Interviewer-- What happened?
Alistair-- I got a threatening letter from someone who seemed like one of his fans.

Interviewer--What did it say!?
Alistair-- Things I can't possibly talk about here.

Interviewer-- Well, I think it came as a shock not only to Badr fans, but K-1 fans in general.
Alistair-- Badr's problem was that he underestimated me. He probably thought that he was facing the me who lost against Glaube Feitosa (2004 May 30th, at the Ichigeki Event) several years ago. But I've been doing stand-up training (http://www.mmaforum.com/general-mma-discussion/52834-alistair-talks-bonjaksy-hari-mma-k-1-a.html#) as well, and I also spar with Zimmerman, Saki, and Leko at Golden Glory as well. He imaged the me back then, which why he lost so badly.

Interviewer-- It could be argued that Badr wasn't in the best of conditions since he was downed twice in the WGP Finals.
Alistair-- That might be true, but if so, he shouldn't have fought me. I don't want you to get me wrong, I don't dislike Badr. Like me, he's a fighter who goes at it with everything he's got. If you aim for a KO like he does, you'll inevitably get damaged yourself. I can't deny that he might have had damage before he even fought me. But what does that matter? That's how fighting is. Once you're up on the ring, you can't make excuses. It's all about who beats the other, and who gets beaten. It's meaningless to search for reasons why one lost.

Interviewer-- I see
Alistair—But if there’s one thing I sympathize with Badr about, it’s about what he did to Remy at the WGP Finals.

Interviewer—That was an illegal act though.
Alistair—Of course, you can’t commit a foul. No matter what the situation you’re in, you have to adhere to the rules. But I can understand what he felt against Remy.

Interviewer—So you say that you loathe Remy?
Alistair—I won’t say that I loathe him, but he does irritate me. He just clamps up his guard like a shell and slaps with his low kicks.

Interviewer—Slapping (laughter). But that’s his style, and an effective tactic.
Alistair—I know that, but a professional needs to heat up the audience, that’s his job. If you just keep slapping, the ones watching get irritated. He’ll probably try that dull offense against me as well.

Interviewer—What about you?
Alistair—I’m planning on going aggressively this time. Sure, the fight might not excite as much this time since I’m fighting Remy instead of Badr, but I plan on being on the offensive. I just pray that he’ll be at least a bit aggressive as Badr was against me as well.

Interviewer—Besides yourself, Gegard Mousasi KO’d Musashi while Kawajiri KO’d Takeda on New Years Eve as well. Some are saying that MMA fighters are strong while K-1 fighters are weak.
Alistair—That’s mistaken, I’m just special (laugh). I’m in an environment where I can spar with Golden Glory members, and all fighters have their own styles. For example, Chute Boxe fighters are said to be invincible at MMA, but they don’t go into K-1, and probably wouldn’t stand a chance against K-1 top fighters either. I am surprised that Gegard won against Musashi. But even Gegard might not be able to win against other K-1 fighters like Schilt and Aerts. MMA fighters have to think about many things during a match. Takedown defense, movement on the ground, timing of guards and grapples… they have to consider many factors within moments. Compared to that, standup is simple and easier to understand. That’s why I think K-1 sells better among the public.

Interviewer—Mr. Tanikawa left a sensational comment, saying that “if Remy loses, K-1 is at an end.”
Alistair—Ah, well that’s not good (laugh). Yes, he probably think that the chances of a guy who has only fought in K-1 twice like myself winning are slim… Well I’m going up against a three time champ on my third fight, so it’s natural for him to think that. But of course, I’m going up on the ring confidence in victory, and though I’m a MMA fighter, I believe that my fights can be entertaining as Badr’s even in K-1 rules. But is it ok for him to say something like that? He’s probably irritated that K-1 fighters have been losing to MMA fighters, but I’m going to be winning again!

Interviewer—You’re going to win!?
Alistair—If Mr. Tanikawa said something like that, I’m gonna beat Remy and irritate him some more.

Interviewer—I hear that you wanted this fight badly.
Alistair—After all, Remy is the reigning K-1 champ. I was thinking that this might happen on NYE this year, but I’m surprised that the match got decided so soon.

Interviewer—Do you think Remy’s flying knee will be able to land on you?
Alistair—You got that question backwards. Ask me if you think my flying knee will hit him. I can use the same move. Maybe it’ll be aerial combat at Yokohama. Also, I wanted to say that he’s claiming to be a “Flying Gentleman”, but he should change it to “Flying Actor”.

Interviewer—Oh?
Alistair—His acting on the stage with Badr was perfect. Now, if he stood up and KO’d Badr, he would have been a real hero. I don’t know if he saw double or something, but I can only think it’s a performance from pictures. Fouls are wrong, but it’s inconceivable that someone would do that act in that situation. In the past, Remy did something like that when he fought against Leko and Sapp. It’s only natural that people doubt him. Remy seems to want to be a Hollywood Star, so maybe he wants to do anything to become one. Well, his acting career seems to be going fine, but a fighter should stand in the ring. If he starts acting in my fight, I’ll spank him (laugh).

stiffler
10-03-2009, 14:11
thanks leuk stuk.... Ben benieuwd of hij wint van Remy

goro
10-03-2009, 14:15
Jaja veel praat, tot hij rammel gaat krijgen van de hollywood star.

Tony
10-03-2009, 14:15
Gadverdamme wat een cocky interview.....

walgelijk...

Ik kon Alistair altijd ontzettend waarderen... (vooral zijn vechtstijl).... Maar dit vind ik ronduit om van te kotsen...

Ik hoop dat Remy zich als een schelpje dicht houdt en dat ie Alistair "slapped" met zijn lowkicks tot t een TKO is.

Tony
10-03-2009, 14:16
(maar ik vrees dat ik wel mijn vcash op overeem zet)

chief108
10-03-2009, 14:22
wel precies wat ik van hem verwacht had

hij is echt een "ik en mijn grote bek" image aan het opbouwen :p

JeMalleMoer
10-03-2009, 14:25
Ze praten er altijd over alsof het zo makkelijk is wat Remy doet.

En ik denk dat die low kicks van Remy niet aankomen als slaps.

Alistair neemt echt voorbeeld aan Badr met zijn houding. Veel discussie over je uitspraken en daarmee kom je in de picture.

dirk5
10-03-2009, 14:32
Allistair heeft dit smacktalken totaal niet nodig maar doet het elke keer......

zonde en totaal onnodig!

dietrik
10-03-2009, 14:37
Jammer weer,

simtekf1
10-03-2009, 15:15
Het is jammer dat hij nu zo aan het lullen is maar ik moest toch wel gniffelen toen ik dit las:

Interviewer—Do you think Remy’s flying knee will be able to land on you?
Alistair—You got that question backwards. Ask me if you think my flying knee will hit him. I can use the same move. Maybe it’ll be aerial combat at Yokohama. Also, I wanted to say that he’s claiming to be a “Flying Gentleman”, but he should change it to “Flying Actor”.

Sendur
10-03-2009, 15:20
Jammer weer,


X2

anonymous001
10-03-2009, 15:44
Ik weet niet, ik kan me er niet zo aan storen...

Je kan het toch met een korreltje zout nemen. Over Badr praatte hij ook heel anders voor dan na de wedstrijd...

Ik denk dat Remy ook lekker bij zichzelf denkt, "maak jij er maar fijn een offensieve partij van"...:)

Tsuki
10-03-2009, 15:48
HEERLIJK interview ..........................REPS voor ALI O ...........................

tom l
10-03-2009, 16:14
Overeem slaagt er voorlopig wel altijd in om zijn cocky uitspraken te laten uitkomen (in tegenstelling tot Badr). Ik denk dat Overeem ook gaat winnen van Bonjasky.

oliebol
10-03-2009, 16:24
Vind dat getrashtalk altijd maar overbodig gedoe, als je zoveel beter denkt te zijn dan een vechter moet je dat maar in de ring laten zien

Mule-Kick
10-03-2009, 16:25
Interview is idd weer erg in de Overeem stijl die we gewend zijn de laatste tijd, vind het beetje overdreven maar goed stoor me er niet echt aan. Remy weet ook wel dat Ali altijd zo zn gevechten probeert te hypen en dat het niks persoonlijks is.

Wiseguy
10-03-2009, 16:37
Reps voor Alistair

Slome
10-03-2009, 16:40
Gadverdamme wat een cocky interview.....

walgelijk...

Ik kon Alistair altijd ontzettend waarderen... (vooral zijn vechtstijl).... Maar dit vind ik ronduit om van te kotsen...

Ik hoop dat Remy zich als een schelpje dicht houdt en dat ie Alistair "slapped" met zijn lowkicks tot t een TKO is.

Same here..............

zo zonde..

War REMY:thup:

Slome
10-03-2009, 16:41
(maar ik vrees dat ik wel mijn vcash op overeem zet)

Waar is je trots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:fp:

Kameleon
10-03-2009, 16:49
Waarom is respect zo moeilijk in de vechtsport tegenwoordig. Of hoort dit bij de koude oorlogsvoering en het spel....

Collina
10-03-2009, 16:53
Ach,

Niet zo emotioneelgedesoriënteerd!

Alistair heeft ontzettend veel respect voor zijn tegenstanders, ik las het net boven mijn topic al, "natuurlijk zit hij de wedstrijden op te hypen"!

It's all about the show, don't forget that!

Pauw & Witteman zijn té gek, waarom? Omdat zij goed zijn in het vraag&antwoord spelletje. (reactie uitlokken)

Als je daar niet tegen kan, tip: Evangelische Omroep (EO) Nederland 2 "geloof in de schepping" 22.15 a.s. woensdag.

Groet,
Collina

Allinn
10-03-2009, 16:56
MMA fighters are killers K-1 fighters are chillers, they stand no chance....hahhaa. Not even in their own game...... Viva MMA

De man van 14K
10-03-2009, 16:58
Kennelijk voelt Ali zich net als Badr geen ambassadeur van de sport. Dit in tegenstelling tot Remy.

Ik ga voor Remy op punten, gewoon omdat hij slimmer is dan Ali O en Badr bij elkaar.

harold
10-03-2009, 17:02
joh, t hoort er allemaal bij. Lijkt me een leuke pot, en hoop dat Remy wint!

aapnootmies
10-03-2009, 17:13
Hij krijgt kapsones... hopelijk straft Remy dat meteen af! WAR Remy :D

Noa
10-03-2009, 17:26
Goh wat een drama weer.
Het blijven uitendelijk wel vechters.
Het is niet zo dat ze met zijn tween een potje gaan zitten kantklossen in de ring ofzo.
Gewaagde uitspraken mag best. Na de partij geven ze elkaar vast weer een hand.

Guile
10-03-2009, 17:36
Alistair blijft maar bezig :D Op zich geen moeite mee, maar als ie straks de hele ring wordt doorgejaagd krijgt ie het dubbelhard terug natuurlijk. Niet dat ik dat verwacht. Het kan beide kanten op. Verwacht wel vuurwerk en niet alleen van deze partij...

Ch3f1
10-03-2009, 17:41
Over excuses gesproken?!!

Alistair zit bij voorbaat al excuses te maken en te huilen over de strategie van Remy!

Zit hij eerst wijs te praten over dat Badr geen excuses had toen hij de ring in stapte, maar zelf heeft meneer de mond bij voorbaar al vol van de hoge dekking die het gevecht onmogelijk en onaantrekkelijke zou maken.

Meneer kan beter zijn energie steken in een goed strijdplan (wat hij over duidelijk nog niet heeft) i.p.v. zichzelf een beetje in lopen te dekken en dat is heel wat anders dan op hypen!!!

Pimp-Daddy
10-03-2009, 17:47
je kan lullen wat je wilt over Ali, maar hij heeft wel gelijk over Remy. The crying gentleman...

TOON
10-03-2009, 17:53
ach die trashtalk hoort er gewoon een beetje bij....lekker hypen die partij...houden jappaners van, dus stijgt je marktwaarde... als hij dat zo wil doen moet ie dat vooral doen....wsl hoopt hij dat Remy nu denkt van, WTF...ik zal er eens vol invliegen om hem zijn lesje te leren en dat daardoor Overeem de kans krijgt door die dekking te komen...moet kunnen, psychologische oorlogvoering...hou er wel van...

Deden de schotten ook vroeger, beetje gekmaken die engelsen, beetje moonen...lachen toch...

The Bulldog
10-03-2009, 18:05
Remy zie ik vooral als ambassadeur van Remy...

Allistair heeft dit niet nodig denk ik, al vecht hij wel erg goed sinds hij zo vol zelfvertrouwen zit...

ik zie het zo....

MMA vs. K-1


dus Go MMA... ehm tja...ehhhh Allistair dus...

Wiseguy
10-03-2009, 18:08
Ik walg van remy!
Hij is zo sneaky en gemaakt.
Een wat betreft het ambassadeur zijn van een sport. Vonden jullie Ali een goede ambassadeur want wat hij heeft geroepen gaat veel verder dan wat Alistair zegt.

Judas
10-03-2009, 18:19
Als stoere Overeem maar niet weer met z'n rug naar de tegenstander gaat staan na een paar tikkies te moeten incasseren...

El Bambino
10-03-2009, 18:41
Komt het misschien door de steroids dat Alistair zulke praatjes krijgt ?

Ringmaster
10-03-2009, 19:04
HEERLIJK interview ..........................REPS voor ALI O ...........................

Times two :thup:

chief108
10-03-2009, 19:34
Goh wat een drama weer.
Het blijven uitendelijk wel vechters.
Het is niet zo dat ze met zijn tween een potje gaan zitten kantklossen in de ring ofzo.
Gewaagde uitspraken mag best. Na de partij geven ze elkaar vast weer een hand.
goede eerste post dude....

el bastardo
10-03-2009, 20:13
Beetje dubbel... Aan de ene kant heb ik zoiets van "Dit hoort erbij" beetje trashtalken mag, als de wedstrijd maar sportief verloopt.
Aan de andere kant heb ik zoiets van "Ali heeft dit niet nodig". Hij wint ook wel zonder deze praat.

Hoe dan ook, wij hebben het er weer over en de partij is nog wat zwaarder beladen. Mijn V-ca$h gaat naar Alistair.

Collina
10-03-2009, 20:14
ach die trashtalk hoort er gewoon een beetje bij....lekker hypen die partij...houden jappaners van, dus stijgt je marktwaarde... als hij dat zo wil doen moet ie dat vooral doen....wsl hoopt hij dat Remy nu denkt van, WTF...ik zal er eens vol invliegen om hem zijn lesje te leren en dat daardoor Overeem de kans krijgt door die dekking te komen...moet kunnen, psychologische oorlogvoering...hou er wel van...

Deden de schotten ook vroeger, beetje gekmaken die engelsen, beetje moonen...lachen toch...

@ Toon,

Helemaal gelijk, jij snapt het tenmiste ook. It's all about the game, psycologische oorlogvoering idd.

@ Mensen die het niet snappen,
Na de partij geven ze elkaar een hand of knuffel en gaan (waarschijnlijk) samen kijken op Mixfight.nl hoe wij denken, dat zij zouden moeten denken, en dat zij bij zich zelf denken, waarom heb ik daar nooit over gedacht.

Hij die hem snapt, snapt hem, maar ik snap hem wel.. "snap jij het nog"! :fp:

Het zijn twee enorme giganten met beide verschikkelijke wapens, laten we hopen op een mooie partij.

Maar al dat gekibbel over andermans uitspraken, analyses over hoe de partij zal lopen, wat jouw verwachtingen zijn... veel interessanter dan om te weten of je het nou eens bent of oneens met uitspraken.

Als ik het niet eens ben met bepaalde uitspraken dan was 't die van Adolf!:boos:

Groet,
Collina

el bastardo
10-03-2009, 20:15
Remy zie ik vooral als ambassadeur van Remy...

:D

marcelt
10-03-2009, 20:50
Minderer bal van ali O. Over CC was ie ook al zo onrespectvol. Hoop dat Remy hem neer krijgt.

Tony Galento
10-03-2009, 20:58
@ Toon,

Helemaal gelijk, jij snapt het tenmiste ook. It's all about the game, psycologische oorlogvoering idd.

@ Mensen die het niet snappen,
Na de partij geven ze elkaar een hand of knuffel en gaan (waarschijnlijk) samen kijken op Mixfight.nl hoe wij denken, dat zij zouden moeten denken, en dat zij bij zich zelf denken, waarom heb ik daar nooit over gedacht.

Hij die hem snapt, snapt hem, maar ik snap hem wel.. "snap jij het nog"! :fp:

Het zijn twee enorme giganten met beide verschikkelijke wapens, laten we hopen op een mooie partij.

Maar al dat gekibbel over andermans uitspraken, analyses over hoe de partij zal lopen, wat jouw verwachtingen zijn... veel interessanter dan om te weten of je het nou eens bent of oneens met uitspraken.

Als ik het niet eens ben met bepaalde uitspraken dan was 't die van Adolf!:boos:

Groet,
Collina


Als ik Remy was zou ik vragen om een dopingtest.

T15Boxing
10-03-2009, 21:10
Haha je ziet hoe mma fans het leuk vinden als een van hun eigen shit talked maar owee als een Kickboxer het doet:lol:

Hopelijk trapt Remy niet alleen Alistair KO, maar ook meteen alle MMA-K1 gedoe.

chief108
10-03-2009, 21:23
ik zie het zo....

MMA vs. K-1

dus Go MMA...
x2
al was het maar om die Jappen te stressen ;)

simtekf1
10-03-2009, 22:20
Grappig dat er zoveel mensen zijn die het accepteren dat Overeem zo praat.
Als Badr weer eens iets zegt dan breekt de hel los hier.

De man van 14K
10-03-2009, 22:30
Eigenlijk boeit het me geen reet.
Fuck it, ik wil gewoon een dikke partij.

wrestler_nl
10-03-2009, 23:00
Komt het misschien door de steroids dat Alistair zulke praatjes krijgt ?


the juice does the talking...;)

pavani
10-03-2009, 23:11
Wat een respectloos intervieuw, jammer ik had dit niet verwacht van AO.

Ik hoop dat Remy hem een lesje leert, wanneer hebben de heren respect voor elkaar in de media.

chief108
11-03-2009, 07:46
Grappig dat er zoveel mensen zijn die het accepteren dat Overeem zo praat.
Als Badr weer eens iets zegt dan breekt de hel los hier.
nee hoor...
van Badr vind ik het nog veel leuker

Ali is gewoon bezig om een image op te bouwen met die grote bek van hem
z'n marktwaarde aan het vergrote ofzo
Badr is gewoon een bad boy

marcelt
11-03-2009, 09:34
nee hoor...
van Badr vind ik het nog veel leuker

Ali is gewoon bezig om een image op te bouwen met die grote bek van hem
z'n marktwaarde aan het vergrote ofzo
Badr is gewoon een bad boy

Gelukkig hebben wij onze eigen bad boy Chief !

Chico
11-03-2009, 09:51
ik snap dat hele gezeik op remy niet echt... zeker omtrent de finale partij tegen badr.. is echt de verantwoordelijkheden volledig omdraaien...

marcelt
11-03-2009, 10:09
Idd. bezopen .

Wheelie
11-03-2009, 10:20
Mooi interview, thanx ;)

bryan
11-03-2009, 12:08
overeem sucks... hij heeft niet echt iets te zeggen op het moment dat je laatste 15 kilo spier uit een potje komt.. hoop dan remy hem een lesje geeft

Collina
11-03-2009, 14:26
overeem sucks... hij heeft niet echt iets te zeggen op het moment dat je laatste 15 kilo spier uit een potje komt.. hoop dan remy hem een lesje geeft

Jawel hoor,

Zie interview toen hij won van Paul. "daar legt hij het heel luid en duidelijk uit"..

Overigens denk ik niet echt dat hij ermee zal zitten dat jij hem sucks vind...

Sommige van jullie hebben het door, andere weer niet.. but it's all about the show, nogmaals: Als je daar niet tegen kan, EO de eerste schepping van god op Nederland2.

Enjoy!

Collina.

Tony
11-03-2009, 14:50
EO de eerste schepping van god op Nederland2.


thanks... hd recorder staat al ingesteld ;)

Garcia
11-03-2009, 14:56
Gadverdamme wat een cocky interview.....

walgelijk...

Ik kon Alistair altijd ontzettend waarderen... (vooral zijn vechtstijl).... Maar dit vind ik ronduit om van te kotsen...

Ik hoop dat Remy zich als een schelpje dicht houdt en dat ie Alistair "slapped" met zijn lowkicks tot t een TKO is.


x2

Shytown
11-03-2009, 15:10
Wat een paar keer winnen wel niet met je zelfvertrouwen doet.

Judas
11-03-2009, 15:32
Sommige van jullie hebben het door, andere weer niet.. but it's all about the show, nogmaals: Als je daar niet tegen kan, EO de eerste schepping van god op Nederland2.


Of het allemaal voor de show is weet ik niet. Ik ken hem niet persoonlijk, maar sommige mensen die hem wel kennen, zeggen dat hij is het dagelijks leven echt er een handje van weg heeft.
Maargoed, show of niet, Amerikanen en Japanners zullen zo'n attitude prachtig vinden. Veel Nederlanders zijn daar gewoon minder van gecharmeerd er dus krijgt hij ook kritiek. Live with it...

dtgerald
11-03-2009, 15:35
Ik heb niet zoveel met het trashtalken van vechters.Liever niks zeggen en het in de ring doen.Maar goed het is ook een media ding natuurlijk.Als er niemand wat zegt is het ook maar saai.

Collina
11-03-2009, 16:15
Of het allemaal voor de show is weet ik niet. Ik ken hem niet persoonlijk, maar sommige mensen die hem wel kennen, zeggen dat hij is het dagelijks leven echt er een handje van weg heeft.
Maargoed, show of niet, Amerikanen en Japanners zullen zo'n attitude prachtig vinden. Veel Nederlanders zijn daar gewoon minder van gecharmeerd er dus krijgt hij ook kritiek. Live with it...

Ik ben 17jr lang best friends met ali.

Dus dat hij er een handje van heeft, ..."nooit wat van gemerkt"!

Mensen die jou melden dat hij er een handje van heeft "dat zegt meestal iets over de persoon zelf"..

In het dagelijkse leven is het gewoon een gast waarmee je kunt schaken, risken en Kolonisten van Catan mee kan spelen, en vooral filosoferen over de gangbare dingen in het leven...

En uiteraard zullen er mensen zijn die denken "arrogant, of hij heeft er een handje van"... Dat zijn meestal geen vrienden, maar mensen die iets van hem willen "en dan heb ik het niet over een handtekening".

Het zijn psygologische spelletjes, uitdagen en met modder gooien, but believe me.. "respect" staat voorop!

Maar je hebt gelijk, Nederlanders zijn nuchter en kunnen hiermee niet overweg.. Japanners en Amerikanen zijn hier dol op! Ik juig het alleen maar toe..

Collina

Haaija
11-03-2009, 16:23
Lol, en Alistair maar zeggen dat Badr geen respect heeft.

MB667
11-03-2009, 16:24
ook met schaken op spelpunt wrijft hij dikke brokken zout in je ontstekende wonden als je verliest van hem......

anyways.

wordt een leuke pot, wie er ook wint.

bryan
11-03-2009, 19:23
Jawel hoor,

Zie interview toen hij won van Paul. "daar legt hij het heel luid en duidelijk uit"..

Overigens denk ik niet echt dat hij ermee zal zitten dat jij hem sucks vind...

Sommige van jullie hebben het door, andere weer niet.. but it's all about the show, nogmaals: Als je daar niet tegen kan, EO de eerste schepping van god op Nederland2.

Enjoy!

Collina.

wat legt hij duidelijk uit ? in welke bil de spuit ging ?

Arno verbraak
11-03-2009, 20:35
collina heeft een punt vind ik. en by the way, dat trashtalken vind ik ook wel meevallen. lijkt me wel lachen als remy weer een toneelclubje begint in de ring en dat zelfs de scheids hem uitlacht! ( nee hoor is gekheid) may the best man win

Collina
11-03-2009, 20:38
wat legt hij duidelijk uit ? in welke bil de spuit ging ?


@ Bryan,

Je moet je niet zo aangevallen voelen als ik tegen je zeg: "dat Alistair het wellicht niet interesseert dat jij hem sucks vind"!

Ik kan me voorstellen dat je graag ergens wil bijhoren en dat je graag zou willen dat men zich bekommerd om je uitspraken, dat geeft een gevoel van waardering en erkenning.

Als ik jouw topic lees, komt het bij mij over als:
Ik ben Bryan en ik heb een mening, maar Joost mag weten waar ik over praat.
Ik denk dat je met zulke uitspraken volkomen de plank misslaat en geen waardering of erkenning mee wint.

Merk je het, ik leef met je mee.

Ik vind jouw uitspraken sucks, maar volgens mij ben jij een prima jongen.

Bryan,

Beloof mij 2 dingen
1. Dat je hier wat van opsteekt, seriously ik bedoel het goed.
2. Dat als je morgenvroeg opstaat om naar je werk of school te gaan, tandjes poetst, broodjes smeert, je haartjes kamt, dat je bij je zelf denkt “waarom eigenlijk sucks, hij vecht 28 maart in Japan tegen een drievoudig K1 kampioen waar miljoenen mensen naar uitkijken”, in tegenstelling tot waar ik naar moet uitkijken…..”en dat is, niet te laat op mijn werk komen of mijn wiskunde les in wandelen.

That’s sucks!

Colllina

MilfhunterMMA
11-03-2009, 20:43
@ Bryan,

Je moet je niet zo aangevallen voelen als ik tegen je zeg: "dat Alistair het wellicht niet interesseert dat jij hem sucks vind"!

Ik kan me voorstellen dat je graag ergens wil bijhoren en dat je graag zou willen dat men zich bekommerd om je uitspraken, dat geeft een gevoel van waardering en erkenning.

Als ik jouw topic lees, komt het bij mij over als:
Ik ben Bryan en ik heb een mening, maar Joost mag weten waar ik over praat.
Ik denk dat je met zulke uitspraken volkomen de plank misslaat en geen waardering of erkenning mee wint.

Merk je het, ik leef met je mee.

Ik vind jouw uitspraken sucks, maar volgens mij ben jij een prima jongen.

Bryan,

Beloof mij 2 dingen
1. Dat je hier wat van opsteekt, seriously ik bedoel het goed.
2. Dat als je morgenvroeg opstaat om naar je werk of school te gaan, tandjes poetst, broodjes smeert, je haartjes kamt, dat je bij je zelf denkt “waarom eigenlijk sucks, hij vecht 28 maart in Japan tegen een drievoudig K1 kampioen waar miljoenen mensen naar uitkijken”, in tegenstelling tot waar ik naar moet uitkijken…..”en dat is, niet te laat op mijn werk komen of mijn wiskunde les in wandelen.

That’s sucks!

Colllina

jij weet de bold knop wel te vinden he... Als dat de essentie van je post is heb je nog een lange weg te gaan.

Slome
11-03-2009, 20:49
War bryan:thup:

Collina "sucks"

Make it happen......

A.F.
11-03-2009, 20:53
http://www.forumammo.com/cpg/albums/Upload/thread%20sucks/Thread-Offtopic-Jules.jpg (http://www.forumammo.com/cpg/albums/Upload/thread%20sucks/Thread-Offtopic-Jules.jpg)

bryan
11-03-2009, 20:59
@ Bryan,

Je moet je niet zo aangevallen voelen als ik tegen je zeg: "dat Alistair het wellicht niet interesseert dat jij hem sucks vind"!

Ik kan me voorstellen dat je graag ergens wil bijhoren en dat je graag zou willen dat men zich bekommerd om je uitspraken, dat geeft een gevoel van waardering en erkenning.

Als ik jouw topic lees, komt het bij mij over als:
Ik ben Bryan en ik heb een mening, maar Joost mag weten waar ik over praat.
Ik denk dat je met zulke uitspraken volkomen de plank misslaat en geen waardering of erkenning mee wint.

Merk je het, ik leef met je mee.

Ik vind jouw uitspraken sucks, maar volgens mij ben jij een prima jongen.

Bryan,

Beloof mij 2 dingen
1. Dat je hier wat van opsteekt, seriously ik bedoel het goed.
2. Dat als je morgenvroeg opstaat om naar je werk of school te gaan, tandjes poetst, broodjes smeert, je haartjes kamt, dat je bij je zelf denkt “waarom eigenlijk sucks, hij vecht 28 maart in Japan tegen een drievoudig K1 kampioen waar miljoenen mensen naar uitkijken”, in tegenstelling tot waar ik naar moet uitkijken…..”en dat is, niet te laat op mijn werk komen of mijn wiskunde les in wandelen.

That’s sucks!

Colllina

damn.. je geeft me nu teveel eer dat je zelf mijn topics opzoekt hoor..

maar ja morgen sta ik inderdaad vrolijk op en ben ik zo verre van jaloers op overeem...

proberen binnen een paar jaar financieel onafhankelijk te worden niet door zijn daden te laten spreken maar door nu een soort van "nieuwe" overeem te zijn die geen respect toont voor zijn tegenstanders en veel thras talkt. Dit omdat hij anders totaal niet opvalt.. je hebt het tegen mij over respect voor iemand die TEGEN de 3 voudige kampioen staat ? Als hij daar zelf eens mee begint ? Remy heeft meer in de vechtsport ereld gepresteerd dan overeem tot nu toe.. hij heeft nog geen titel van betekenis op zijn naam.. Neem Fedor of randy.. mensen die hun daden laten spreken en het niet nodig vinden om wild om zich heen te slaan met trashtalk. Dus het KAN wel zonder de show.. alleen dan moet je wel winnen.
En ik had persoonlijk niets tegen overeem totdat hij dit soort dingen deed. Ik heb meer met de atleten die hun daden laten spreken..

Kijk ik heb het talent/wilskracht niet wat overeem heeft voor de sport.. ik heb voor een carriere gekozen in het financiële segment van de wereld iets waar is trouwens geen spuitje in mijn kont nodig voor heb. En ik wil wel zien wie er verder is over 15 jaar. Tuurlijk heeft hij dingen meegemaakt niet die ik niet mee zal maken. Maar goed Overeem zal nooit weten wat het is om een succesvol bedrijf te leiden of een succesvolle fusie te begeleiden.. ieder zijn ding.

Ik snap dat jij zo reageert, zou ik ook doen als iemand een vriend van mij zou aanvallen dus no hard feelings. Maar please maak iemand niet beter dan mij puur en alleen omdat hij in Japan vecht. Hij is niets meer of minder dan jij of mij. En het is mijn persoonlijke mening dat tegenstanders afzeiken en dope gebruiken voor je sport niet sportief is en de sport kapot maakt.

Maar goed lets agree to disagree

De man van 14K
11-03-2009, 21:06
let's agree to STFU!

Collina
11-03-2009, 21:47
damn.. je geeft me nu teveel eer dat je zelf mijn topics opzoekt hoor..

maar ja morgen sta ik inderdaad vrolijk op en ben ik zo verre van jaloers op overeem...

proberen binnen een paar jaar financieel onafhankelijk te worden niet door zijn daden te laten spreken maar door nu een soort van "nieuwe" overeem te zijn die geen respect toont voor zijn tegenstanders en veel thras talkt. Dit omdat hij anders totaal niet opvalt.. je hebt het tegen mij over respect voor iemand die TEGEN de 3 voudige kampioen staat ? Als hij daar zelf eens mee begint ? Remy heeft meer in de vechtsport ereld gepresteerd dan overeem tot nu toe.. hij heeft nog geen titel van betekenis op zijn naam.. Neem Fedor of randy.. mensen die hun daden laten spreken en het niet nodig vinden om wild om zich heen te slaan met trashtalk. Dus het KAN wel zonder de show.. alleen dan moet je wel winnen.
En ik had persoonlijk niets tegen overeem totdat hij dit soort dingen deed. Ik heb meer met de atleten die hun daden laten spreken..

Kijk ik heb het talent/wilskracht niet wat overeem heeft voor de sport.. ik heb voor een carriere gekozen in het financiële segment van de wereld iets waar is trouwens geen spuitje in mijn kont nodig voor heb. En ik wil wel zien wie er verder is over 15 jaar. Tuurlijk heeft hij dingen meegemaakt niet die ik niet mee zal maken. Maar goed Overeem zal nooit weten wat het is om een succesvol bedrijf te leiden of een succesvolle fusie te begeleiden.. ieder zijn ding.

Ik snap dat jij zo reageert, zou ik ook doen als iemand een vriend van mij zou aanvallen dus no hard feelings. Maar please maak iemand niet beter dan mij puur en alleen omdat hij in Japan vecht. Hij is niets meer of minder dan jij of mij. En het is mijn persoonlijke mening dat tegenstanders afzeiken en dope gebruiken voor je sport niet sportief is en de sport kapot maakt.

Maar goed lets agree to disagree

Ik zei al,
Volgens mij ben je een prima jongen.

Uiteraard even reactie (op jouw reactie) :
Ik heb de termen “jaloers, beter of respect” nooit gebruikt en suggereer ik niet naar, maar als mensen topsporters gaan afzeiken terwijl ze veilig achter hun PC zitten, kan ik daar moeilijk mee overweg. (of het nou een vriend van mij is of niet)

Topsporters die psychologische (media) oorlog voeren met elkaar is totaal anders. Spanning, roem, ontzettend veel geld zitten allemaal op het spel, dit hoort er nou eenmaal bij. De ene is er gevoelig voor, de ander weer niet, maar één ding staat als een paal boven water, heerlijk om er over te praten!

Als ik zeg dat hij ontzettend veel respect heeft voor andere vechters, mag je dat gerust van mij aannemen, maar nogmaals “it’s all about the show”

Collina,
Voor nu “let’s stay on topic”

sabby
11-03-2009, 22:21
Het is weer een heerlijke topic...
Mijn V-cash gaat natuurlijk naar Alistair O.

kunnen we ook wedden op Bryan vs Collina :p

bryan
11-03-2009, 22:48
Ik zei al,
Volgens mij ben je een prima jongen.

Uiteraard even reactie (op jouw reactie) :
Ik heb de termen “jaloers, beter of respect” nooit gebruikt en suggereer ik niet naar, maar als mensen topsporters gaan afzeiken terwijl ze veilig achter hun PC zitten, kan ik daar moeilijk mee overweg. (of het nou een vriend van mij is of niet)

Topsporters die psychologische (media) oorlog voeren met elkaar is totaal anders. Spanning, roem, ontzettend veel geld zitten allemaal op het spel, dit hoort er nou eenmaal bij. De ene is er gevoelig voor, de ander weer niet, maar één ding staat als een paal boven water, heerlijk om er over te praten!

Als ik zeg dat hij ontzettend veel respect heeft voor andere vechters, mag je dat gerust van mij aannemen, maar nogmaals “it’s all about the show”

Collina,
Voor nu “let’s stay on topic”

Ok 1 laatste reactie dan.



Ik zeik Overeem ook niet af. Ik keur alleen de "nieuwe" stijl van overeem af. Heeft niets met keyboard warrior te maken en mocht ik overeem ooit spreken en hij mijn mening vragen zou ik dat ook zeggen. Ik zeg niets over zijn skills van die heeft hij zeker maar meer over zijn nieuwe media instelling.

Vond het tot voor kort een zelfs sympathieke gast ( leek hij in de media dan) die zich niet respectloos over tegenstanders uitliet in de media. Maar er heeft ergens een omslag plaats gevonden om misschien meer media aandacht te krijgen of meer aandacht te krijgen vanuit Japan. Persoonlijk denk ik gewoon niet dat dat " the way " is. Eerst veel presteren en dan pas je respect eisen.. gewoon je mond houden en alles winnen is show genoeg.. kijk naar Fedor, GSP of Silva. Ik denk ook dat mijn mening zeker wel gedeeld wordt hier, kijkend naar de reacties op zijn "thrastalk"

Maar goed ieder zijn manier, ieder zijn mening... en zoals je zei "ontopic "

YoMarK
11-03-2009, 22:51
Ik vind dat je op de zuurpruim meter bijzonder hoog scoort bryan :D

Kern van het verhaal is dat jij vind dat Ali flink heeft zitten roiden, maar wat weet jij er nu van?
Hij is wel vrij snel groot geworden, maar of dat nu onmogelijk is "zonder" betwijfel ik. Doet sowieso niet terzake, al de HW vechters (ook Remy)wegen tegen de 110kg droog of meer.

sabby
11-03-2009, 23:04
Hadden jullie deez al gezien: Interview Remy

YouTube - Remy Bonjasky (http://www.youtube.com/watch?v=rRw1L3knnmo)

Effe luisteren wat hij te vertellen heeft, heb het ook nog niet gezien.
:)

bryan
11-03-2009, 23:12
leuk interview.. thanks

RobVan de V
11-03-2009, 23:29
Leuk interview....

Maar is het nou echt zo'n discussie waard?

PD_EC
12-03-2009, 06:55
bedankt voor het interview