PDA

View Full Version : Vraagje.



Free.Running
10-03-2009, 21:10
Hallo,

Ik heb dus aardig rond gekeken en ben uitgekomen op 2 sportscholen:

Team Schreiber
Gym Alkmaar/Os Gym

Wat zou de beste optie zijn volgens jullie als ik vragen mag?
Wil graag fanatiek gaan trainen en wat is volgens jullie dan de beste keuze?

Vriendelijke Groetjes.

Free.Running
10-03-2009, 21:36
Heemskerk.

marcelt
10-03-2009, 21:41
Van Os GYm hebben ze een paar mannelijke toppers zoals Drago, Kaas, Van Nimwegen dus vast een heel goed niveau. Schreiber is meer bekend om MMA , maar Bob en Irma hebben allebei een muay thai verleden en ook toppers zoals Titiana en sinds kort Jojo, dus zijn momenteel vooral bekend met vrouwelijke toppers op muay thai gebied.
Advies: ga bij allebei een keer meedoen. Ik ben zelf een paar keer bij Schreiber geweest en vond het daar qua sfeer prettig.

Free.Running
10-03-2009, 21:42
Ja op die manier, van os gym doet tog ook aan MMA of heb ik dat verkeerd begrepen?

marcelt
10-03-2009, 22:08
Je wilt dus MMA doen.

Ja stom ging uit van muay thai, maarre VAn Os heeft ook MMA.

Maar als je MMA wil doen lijkt Schreiber mij een betere plek.

anonymous001
10-03-2009, 22:21
Als je het toch hebt teruggebracht tot twee, waarom probeer je het niet allebei een avondje uit?

Btw, staat dit niet in het verkeerde forum? Eerder 'technieken, training etc.', toch?

marcelt
10-03-2009, 22:40
Niet als hij "mixed martial arts" wil doen :D

HUNTER
11-03-2009, 00:18
Heemskerk!!! yeah baby :hugegrin:

nog even wachten en je kunt bij team hunter terecht....

Ik train zelf in Purmerend (BJJ, Grappling en MMA) www.bjjpurmerend.nl (http://www.bjjpurmerend.nl)

maar uiteraard is Bob of Van Os ook een goede keuze. Al weet ik niet hoe groot en constant de groep is bij Van Os. Wel een aantal goee vechters (Rahad, Mauricio, Maiky)

bquiroga
11-03-2009, 08:14
zijn er echt plannen voor een team hunter??

Free.Running
11-03-2009, 08:34
Hm... ja wil inderdaad de kant van MMA op. IK ga gewoon effe een avondje mee trainen bij beide. Ja, Team schreiber is tog gericht op MMA en wedstrijden daarvoor? Is van Os gym ook aardig gericht op MMA trainingen en wedstrijden?

Dankjewel voor alle antwoorden.

chief108
11-03-2009, 09:00
Team Hunter FTW!!!

marcelt
11-03-2009, 10:33
Hm... ja wil inderdaad de kant van MMA op. IK ga gewoon effe een avondje mee trainen bij beide. Ja, Team schreiber is tog gericht op MMA en wedstrijden daarvoor? Is van Os gym ook aardig gericht op MMA trainingen en wedstrijden?

Dankjewel voor alle antwoorden.


Ja lijkt me wel. Hierboven kan je lezen dat Hunter zzegt dat ze een paar goede vechters hebben op mma gebied. Hij is een echte mma-fan, dus hij zal het weten.

Chico
11-03-2009, 11:00
ik wil ook bij team Hunter ;)

HUNTER
11-03-2009, 11:39
hahahaha wat een reacties :)

ik ben me inderdaad wel aan het orienteren in de richting van mn eigen gym. Het zal dan hoofdzakelijk judo worden, maar ik zie de combi tussen Judo, BJJ, Grappling en MMA wel heel erg zitten.

Echter is het nog niet zo dat er binnen een jaar een team Hunter bestaat.... ik moet hiervoor zelf nog een paar stappen nemen. Maar als je nog even wat langer geduld hebt dan gaat het er echt wel komen

Chico
11-03-2009, 11:45
hahahaha wat een reacties :)

ik ben me inderdaad wel aan het orienteren in de richting van mn eigen gym. Het zal dan hoofdzakelijk judo worden, maar ik zie de combi tussen Judo, BJJ, Grappling en MMA wel heel erg zitten.
ik heb dus ook zo'n soort idee... ik wou wat in schagen beginnen.. maar uiteindelijk besloten toch nog maar een tijdje te wachten ivm drukte en geklooi met studie enzo..

maar als je zoiets gaat doen laat het me weten :thup:

marcelt
11-03-2009, 11:49
team Chicohunter

Free.Running
11-03-2009, 12:20
Oke, dus als ik het goed begrepen heb zou Team Schreiber een betere keuze zijn voor MMA tog? Want ik wou naar Os Gym gaan maar ik hou meer van de richting MMA omdat de mogelheden kwa vecht technieken groter zijn of heb ik dit zover fout begrepen? En zou er ook graag bij fitnessen en weet dat mogelijk is bij Os gym geld het zelfde bij Team schreiber kan het niet echt vinden op de website.

En ik wil inderdaad meer de kant op van MMA.

HUNTER
11-03-2009, 12:22
van os en schreiber hebben beiden MMA. Als denk ik dat schreiber iets meer MMA vechters heeft dan van os

De man van 14K
11-03-2009, 12:24
team Chicohunter


Of samen met MarcelTGym... Heb je MT en Judo = MMA?

De man van 14K
11-03-2009, 12:25
van os en schreiber hebben beiden MMA. Als denk ik dat schreiber iets meer MMA vechters heeft dan van os


en Van Os weer meer MT.
Vergeet niet dat er ook nog een hoop oud wedstrijdvechters trainen waaronder het hele Loeks Gym clubje

Mark105
11-03-2009, 12:26
Doe niet zo moeilijk. Ga gewoon naar beide gyms en neem een proefles en ervaar waar je het meest naar je zin heb en waar je vind dat je het beste les krijgt.

Chico
11-03-2009, 12:33
en Van Os weer meer MT.
Vergeet niet dat er ook nog een hoop oud wedstrijdvechters trainen waaronder het hele Loeks Gym clubje
dat valt tegen.. de paar keer dat ik er was kende ik er maar 1 of 2 van de oude loeks gym periode.. voor de rest nieuwe mensen en gym alkmaar mensen

De man van 14K
11-03-2009, 12:40
dat valt tegen.. de paar keer dat ik er was kende ik er maar 1 of 2 van de oude loeks gym periode.. voor de rest nieuwe mensen en gym alkmaar mensen


misschien trainen ze stiekem nog bij Loek achter ;)

Chico
11-03-2009, 12:53
moet ik maar eens gaan kijken dan, lijkt me gezellig :D

Stefano Ledda
11-03-2009, 16:45
Oke, dus als ik het goed begrepen heb zou Team Schreiber een betere keuze zijn voor MMA tog? Want ik wou naar Os Gym gaan maar ik hou meer van de richting MMA omdat de mogelheden kwa vecht technieken groter zijn of heb ik dit zover fout begrepen? En zou er ook graag bij fitnessen en weet dat mogelijk is bij Os gym geld het zelfde bij Team schreiber kan het niet echt vinden op de website.

En ik wil inderdaad meer de kant op van MMA.


ok je wilt dus ook fitnisse als je heb gekeken op de site van team schreiber zie je dat hij samen met maxi fit zit maxi fit is een fitnis dus kan je makkelijk allebei doen. hebben ze ook een all in mogelijkheid voor.

verder train ik nu zelf ook bij bob en irma en ben erg vooruit gegaan. dit omdat bob en irma de tijd nemen om je iets uit te leggen en als je het nog niet begrijpt doet ze het nog een keertje voor. heb 4 of 5 x meegedaan bij het mma gedeelte maar door mij werk kan ik daar niet veel zijn. in die lessen heb ik veel maar dan ook echt veel geleerd op het gebied van mma. voor een beginner dan. ze leggen je echt uit hoe je iets moet doen en ook of je het goed doet.

verder kan je kijken bij vechters en daar staat ook bij wie wat doet en dan zie je ook dat hij veel mma vechters heb.

verder kan ik je wel aanraden om een x bij beiden mee te trainen dat is altijd beter.

heb wel altijd het gevoel als ik ga trainen bij bob datje echt een deel uitmaakt van een familie. iedereen doet namelijk leuk tegen elkaar. of je moet echt een heemskerker zijn en dat negeren, maar dan negeren ze jou ook. dus wel een tip doe gezellig en leuk dan krijg je er ook wat voor terug.

groeten ook van een Heemskerker.

mama
11-03-2009, 19:42
het jeukt hier van de heemskerkers.

Ben
11-03-2009, 21:17
hahahaha wat een reacties :)

ik ben me inderdaad wel aan het orienteren in de richting van mn eigen gym. Het zal dan hoofdzakelijk judo worden, maar ik zie de combi tussen Judo, BJJ, Grappling en MMA wel heel erg zitten.

Echter is het nog niet zo dat er binnen een jaar een team Hunter bestaat.... ik moet hiervoor zelf nog een paar stappen nemen. Maar als je nog even wat langer geduld hebt dan gaat het er echt wel komen
gewoon doen hunter neem geen stappen maar maak een sprong .

marcelt
12-03-2009, 00:32
Of samen met MarcelTGym... Heb je MT en Judo = MMA?

Hunter doet ook bjj, heeft met mma in de ring gestaan en traint (trainde) ook bij Vos Gym.

marcelt
12-03-2009, 08:45
Heemskerk is the center of the universe

bquiroga
12-03-2009, 10:11
heemskerk say's.....
....heemskerk warrrrrrr!

shit... roy s komt ook uit heemskerk?? mag ik je dan vriendelijke toespreken, van heemskerker tot heemskerker? de derde persoonsvorm van het engelse werkwoord to say is niet say's maar says... lose the apostrophe..

bquiroga
12-03-2009, 10:13
volgens mij zijn er best veel mensen hier die bij team hunter zouden komen trainen.. misschien een lijstje maken zodat we hunter kunnen motiveren?

Wie heeft interesse om bij team hunter te trainen?
- bq

SebasMMA
12-03-2009, 16:14
Dat verhaal over dat 't bij Bob een familie is, is zeker waar. Sfeer staat bij mij heel hoog op m'n lijstje en die is bij Bob & Irma altijd goed.

Garcia
12-03-2009, 16:26
Dat verhaal over dat 't bij Bob een familie is, is zeker waar. Sfeer staat bij mij heel hoog op m'n lijstje en die is bij Bob & Irma altijd goed.

x2

Ik train zelf ook mma bij Bob en het is daar gewoon heel relaxt. Samen met de combi met maxifit kan je ook lekker fitnessen.

Ik zou zeggen, kom gezellig langs.

Dinsdag om 19.00 uur mma training
Donderdag om 19.00 uur mma training.

Free.Running
12-03-2009, 16:42
Ja, zal ik dan maar is doen ik wil zeker 3x of 4x per week trainen het liefst. Zoals ik in deze aanvraag wat zouden dan de beste dagen zijn om te trainen bij team schreiber?

Chico
12-03-2009, 16:47
Wie heeft interesse om bij team hunter te trainen?
- bq
- chico

Free.Running
12-03-2009, 17:08
Wat zou ik mee moeten nemen als ik vanavond mee ga trainen?

Moet ik vantevoren bellen of ken ik gewoon langs komen?

HUNTER
12-03-2009, 17:21
www.teamschreiber.nl (http://www.teamschreiber.nl)

Free.Running
12-03-2009, 17:35
Ja, had al geprobeerd te bellen maar geen succes. Dus zou het mogelijk zijn om gewoon langs te gaan? En gewoon met een korte broek en shirtje zou tog goed moeten zijn?

HUNTER
12-03-2009, 17:57
ik zou ook een tok en een bitje meenenem. en wellicht ook scheen- en kniebeschermers. en handschoenen misschien ook.

Free.Running
12-03-2009, 18:01
Ja heb al me ouwe spullen verkocht 7 maanden terug, daarom vroeg ik het effe is er ook een mogelijkheid het via de sportschool te kopen? Of andere goeie tips kwa winkels in de buurt?

Chico
12-03-2009, 18:07
aikibudo in amsterdam...

HUNTER
12-03-2009, 18:07
- bitje bij de tandarts. kost een paar centen maar dan heb je ook wat
- kniebeschermers bij marcel sport in t dorp
- mma handschoenen, scheenbeschermers en tok bij aiki budo in amsterdam

Free.Running
12-03-2009, 18:10
Kun je met MMA gloves ook gewoon met andere les uren mee trainen? Buiten dinsdag en donderdag,

Garcia
12-03-2009, 18:33
Kom je vanavond kerel?
Ik weet dat je zo een les mee kan trainen. Als je wilt stuur ik je ff een pm met mijn nummer mocht je nog vragen hebben etc.

Daarnaast, check m'n signature voor een goede winkel waar je spullen kan kopen. Aiki Budo in Amsterdam.

Daarnaast verkoopt Bob ook wat spullen.

Free.Running
12-03-2009, 18:39
Ja, ik kom vanavond mee trainen ik heb om 6 uur de trein.

Garcia
12-03-2009, 18:47
Ja, ik kom vanavond mee trainen ik heb om 6 uur de trein.

Top man!!

Tot vanavond :)

Jarno
12-03-2009, 18:49
aikibudo in amsterdam...

Of Peterjan
Sportshop Peterjan, de grootste leverancier van boxing gear in Nederland (http://www.peterjan.nl/)

Free.Running
12-03-2009, 18:52
Het word dus dinsdag lekke band fiets trein red ik dus niet meer om 6 uur dit is balen.

Garcia
12-03-2009, 18:57
Waar kom je vandaan, anders kan ik je zo wel even ophalen als het in de buurt van Krommenie is.

Free.Running
12-03-2009, 19:01
Heemskerk, bij Debora Bakelaan is 5 min. van Heemskerk Snelweg vandaag als je dat iets zegt.

Garcia
12-03-2009, 19:02
PM mij anders even je adres en je mobiele nummer :)

marcelt
12-03-2009, 19:50
Ja, zal ik dan maar is doen ik wil zeker 3x of 4x per week trainen het liefst. Zoals ik in deze aanvraag wat zouden dan de beste dagen zijn om te trainen bij team schreiber?

Zou ik di en do mma doen en dan nog twee dagen muay thai, dan ben je goed bezig!

HUNTER
13-03-2009, 00:48
muay thai is natuurlijk niet per definitie geschikt voor mma. je kunt wellicht beter judo'en bij mij in beverwijk op dinsdag avond. Als je toch MMA wil doen moet je ook takedowns hebben ;)

bquiroga
13-03-2009, 01:17
doen jullie aan no-gi judo/grappling?

HUNTER
13-03-2009, 09:46
doen jullie aan no-gi judo/grappling?

no-gi judo? :confused:

nee helaas nog niet, we doen dinsdags wel judo met een flinke bjj inslag

Garcia
13-03-2009, 09:52
Nou Free.Running heeft gisteren meegetraint en het is hem prima bevallen en dinsdag is ie weer van de partij :)

bquiroga
13-03-2009, 10:42
no-gi judo? :confused:

als je no-gi bjj traint waarom ook geen no-gi judo? als je alleen op takedowns zou gaan trainen zonder gi, dan wordt het met jouw grote judo achtergrond toch eerder judo dan grieksromeins/vrij worstelen?

Waarom niet á la karo parysian no-gi judo trainen? Volgens mij heb je met je 3e dan genoeg kennis over te brengen op andere mma'ers wat tachi-waza betreft..

Free.Running
13-03-2009, 14:36
Vond het inderdaad erg leuk je voelt je meteen al thuis en ben dinsdag weer van de partij.

Stefano Ledda
14-03-2009, 00:24
Vond het inderdaad erg leuk je voelt je meteen al thuis en ben dinsdag weer van de partij.


zoals ik al zei het is 1 grote familie;) net de tros hahaha