PDA

View Full Version : Interview - Remy Bonjasky - 09-03-09



Richelieu
10-03-2009, 21:52
Interview REMY BONJASKY

Tekst: Cyril Garcia
Fotografie: Harmen Bakker

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Remy/IMG_1.jpg

Na de grote K1 finale van afgelopen jaar is er veel te doen geweest rondom Remy Bonjasky. Er rezen vragen op bij de vechtsportliefhebbers omtrent een aantal zaken. Iedereen sprak openlijk zijn mening hierover uit, behalve Remy Bonjasky zelf, zo leek het (op een korte reactie op SBS6 na dan) Mixfight.nl zocht contact met de drie-voudig K1 Kampioen en bracht een behoorlijk aantal van die vragen ter sprake in een openhartig interview;

K1 gewonnen, 3e keer gefeliciteerd. Het was niet op de manier zoals je gehoopt had helaas. Kan je vertellen wat er allemaal gebeurde?

Ik vond het een top toernooi, zeker een van de beste tot nu toe. Helaas eindigde het in een anticlimax. De eerste ronde waren we aan het aftasten en na een minuut of wat gingen we los. Badr liep tegen 8 tellen op en ik stond voor met 6 punten verschil.Ik vertrouwde op mijn goede dekking om Badr niet de kans te geven om terug te komen. Ik zat goed in m'n wedstrijd en Badr moest op dat moment aan de bak om terug te komen. Het resultaat is bij jullie bekend.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Remy/IMG_2.jpg

Wat ging er door je heen toen Badr door de scheids van je af werd getrokken?

Weinig. Daarna dacht ik, waarom moet mij dit nou weer gebeuren na Sapp en Leko. Hoe aardig en respectvol ik ook ben naar de andere vechters blijkbaar werkt het averechts. Ik heb altijd respect voor mijn tegenstander en ik dat ook altijd blijven houden.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Remy/IMG_3.jpg

Wat voor advies kreeg je van je corner?

Als eerste riepen ze, Remy gaat het? Ik reageerde eerst niet omdat ik te aangeslagen was. Daarna kon ik 2 dingen doen, wel of niet vechten. De eerste fout maakte de scheidsrechter door eerst een gele kaart te trekken terwijl het direct rood had moeten zijn. Ik ben in het verleden 2 keer aan mijn rechteroog geopereerd en ik weet niet of het daarmee te maken had, maar ik zag dubbel. Daar had ik 2 dagen na de partij nog last van. De scheidsrechter vroeg mij of ik door kon vechten en ik zei ja, waarop de arts aangaf dat het niet verstandig was. De keus was dus niet doorvechten op advies van de arts. Ik ben hier niet blij mee want dit was niet de manier zoals ik de K1 wilde winnen. Dit is gewoon niet goed voor de sport, fans en de K1. In de dagen na het toernooi zag je dat Badr de ene sanctie na de andere kreeg en dit ging op een rare manier waaruit duidelijk naar voren komt dat de K1 als organisatie zelf ook niet weet hoe ze met dit soort situaties om moeten gaan.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Remy/IMG_4.jpg

Wat was jou gameplan tegen Badr?

Mijn gameplan was om rustig te blijven. We zagen dat Badr in een eerdere partij last had van z'n linkerbeen en mijn tactiek was om dat been te bestoken met lowkicks. Daarnaast zou ik veel counteren op de stoten van Badr.
Na die 8 tellen was Badr snel hersteld, dit deed hij ook al tegen Zimmerman en ik wilde niet dezelfde fout maken als dat Zimmerman maakte.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Remy/IMG_15.jpg

Is het een bewuste keuze niet te reageren op de uitlatingen/interviews van Hari? Of is er simpelweg nog geen verzoek geweest om jouw kant van het verhaal te horen?

Ik heb meerdere interviews gegeven, waaronder de Playboy dus ik heb de media niet ontweken. Maar ik had geen zin om te reageren omdat het al gedaan was. Daarnaast wil ik m'n energie niet verspillen aan zoiets. Waarom zou ik mij moeten verantwoorden terwijl ik mij netjes aan de regels houd van de K1.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Remy/IMG_10.jpg

Sta je open voor een rematch tegen Badr als de organisatie deze voorstelt?

Ja natuurlijk. Ik verwacht zelfs dat het dit jaar gaat worden. Of tijdens een grand prix of misschien tijdens de finale van de K1.

Tijdens K1 Dynamyte heeft Alistair het tegen Badr opgenomen, heb je deze partij bekeken en zoja wat was jou reactie op de overwinning van Alistair als MMA vechter die van een K1 finalist wint?

(lacht) Gemengde gevoelens. Eerste reactie was, zo Badr heeft pakkie gehad met een grote glimlach. Daarna dacht ik van als je op dit niveau vecht moet je klaar zijn voor elke partij, en niet achteraf roepen dat je te weinig tijd had om voor te bereiden of andere dingen roepen als excuus. Daarbij had het niet zover moeten komen dat Badr zo zou verliezen. Badr heeft namelijk nu niet alleen zichzelf maar ook de rest van de K1 vechters voor joker gezet door te verliezen. Met alle respect, Alistair is een ontzettende goede vechter, maar hij wint gewoon van een K1 finalist en dit had dus niet mogen gebeuren. Dit is het spelletje waar Badr en ik goed in zijn en MMA is het spelletje van Alistair, nu moet ik het tegendeel bewijzen en de fout van Badr herstellen (lacht)

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Remy/IMG_14.jpg

Alistair heeft jou direct erna uitgedaagd en 28 maart gaat het gebeuren in Yokohama. Kijk je anders naar deze partij dan een reguliere K1 partij?

Alistair is een zeer goede vechter die de ring in durft met mij. Ik kijk niet anders naar deze partij dan andere K1 partijen. Ik zie het als een sportieve uitdaging, maar ik moet wel scherp blijven en opletten want hij heeft wel van Badr gewonnen.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Remy/IMG_15.jpg

Richelieu
10-03-2009, 21:53
Is er met Alistair ook een vervolg partij op Dream regels afgesproken?

(lacht) Als we naar de grond gaan legt hij mij in de knoop. En vraag Nadal eens om te gaan badmintonnen op hoog niveau. Nee dit gaat niet gebeuren.

Hoe bereid jij je voor op deze partij?

Ik train niet anders dan normaal. Ik heb geen speciale voorbereiding voor deze partij. Ik train gewoon 6 dagen in de week hard. Waar ik wel voor moet oppassen zijn de benen en knieën van Alistair.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Remy/IMG_16.jpg

Hoe ziet jou trainingsschema er globaal uit?

Nou hier komt mijn schema.

Maandagochtend boksen, pads.
Maandagmiddag techniek, sparren.
Dinsdagochtend Boksen, powertraining.
Dinsdagmiddag techniek, sparren.
Woensdagochtend boksen, pads.
Woensdagmiddag sparren.
Donderdagochtend powertraining, sparren.
Donderdagmiddag boksen, pads.
Vrijdagochtend boksen, pads.
Vrijdagmiddag powertraining, sparren
Zaterdagochtend conditietraining

Natuurlijk mixen we dingen als ik een zware training de dag ervoor heb gehad en nog moet herstellen. We houden dit goed in de gaten maar zo ziet mijn schema er globaal uit.

Aan welke trainer(s) heb je het meeste gehad, als beginnende vechter?

Andre. Hij traint namelijk met een 1e 2e en 3e groep (wedstrijdgroep). Op deze manier kan je rustig opbouwen naar je niveau. Toen ik nog jong was heb ik met een aantal gasten van de wedstrijdgroep getraind die gewoon vol gingen.
Meerdere malen heb ik gedacht van jongens bekijk het maar ik stop ermee. Maar na 2 weken toch weer de tas gepakt en gaan trainen om ze te laten zien dat ik ze over een jaar of 2 zou pakken. Dit heeft mij enorm gemotiveerd, maar het was wel lastig in het begin.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Remy/IMG_19.jpg

Wie van de opkomende talenten zie jij als grootste concurrent in de toekomst? (denk aan Hari, Spong, Saki, Zimmerman)

Poeh, het zijn allemaal gretige jongens. Stuk voor stuk talenten. Ik geef mijzelf 2 tot 3 jaar en dan stop ik ermee. Ik wil niet zoals een Gary Goodridge eindigen die een week van tevoren opgetrommeld wordt om op te draven en vervolgens alle kanten te op wordt geslagen.Begrijp me niet verkeerd, Gary was een zeer goede mma vechter, maar het is jammer om te zien hoe het nu gaat met zijn carričre. Dat wil ik niet.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Remy/IMG_9.jpg

Op diverse vechtsportforums zijn er discussies geweest op jou overwinningen. Maken die discussies hier in het kleine Nederland iets uit voor hoe je je overwinning ervaart. En frustreert het jou als je negatieve dingen leest, of haal je daar juist motivatie uit?

Nee, de overwinningen blijven hetzelfde gevoel geven ongeacht de kritiek van het Nederlandse publiek. Hier in Nederland steunen de fans niet altijd de Nederlandse vechters. Al die mensen die makkelijk kritiek leveren vanaf de zijlijn kunnen makkelijk praten. Dat Badr een paar jaar terug uitgefloten werd tijdens een Nederlands gala vond ik echt belachelijk. Die jongen traint er hard voor en daar zouden de mensen meer respect voor moeten hebben. Dit geldt voor alle vechters die de ring in stappen, na maanden van hard trainen te worden uitgefloten door je eigen publiek is echt niet leuk. Kritiek dat ik zou acteren, kan ik alleen maar naast mij neerleggen en niet op ingaan. Als je van een man als Sapp die 160+ kg weegt een stoot krijgt als je al op de grond ligt en de stoot niet verwacht geloof me, iedereen is dan aangeslagen. Leko trapte mij vol in m'n kruis en ook daar had ik ontzettend last van. Natuurlijk hebben we allemaal een tok om, maar geloof me, de pijn voel je toch! Bij de partij tegen Badr waren die stoten niet zo erg, maar die trap raakte mij op de bovenkant van mijn hoofd. Als vechtsporten ben je gewend om stoten in je gezicht op te vangen, maar niet aan de bovenkant van je hoofd.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Remy/IMG_21.jpg

Pigdog: Voor mijn dochter spaarde ik handtekeningen van K-1 kampioenen (is relatief gemakkelijk als je in Nederland woont) Ik vroeg Remy om een foto met handtekening tijdens een gala, en hij moest effe een foto pakken uit zijn auto. Door de drukte zag ik hem niet meer, en lang na het gala (de zaal was al leeg, en het Rings-personeel brak de zaal af ) stond daar Remy nog met zijn foto te wachten. Dat heeft erg veel indruk gemaakt op mij, en mijn vraag is: Met zo'n instelling, word je niet vreselijk misbruikt en te grazen genomen door alle hyena's die altijd over lijken gaan voor een paar centen? Ben je niet veel te aardig voor deze wereld?

Haha, nou misschien is dat wel zo. Door de jaren heen heb ik enorm veel geleerd van mijn ongang met bepaalde onbetrouwbare personen. Nu heb ik denk ik een goede basis om me heen gevorm van begeleiders en een groep fans die me wat er ook gebeurt steunen. Daar ben ik erg dankbaar voor!

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Remy/IMG_11.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Remy/IMG_13.jpg

Vorig jaar heb je in een interview met de Royal Rumble een aantal uitspraken gedaaan waar niet iedereen zich in kon vinden. Hang je nog steeds liever op de miljonairsfair rond dan in een stoffige dojo?

Eerlijk gezegd wel, dat is mijn mening. Zo heb ik ook gezegd dat IK mezelf niet later met een waterzakje zie lopen aan de ring. Ik weet hoe het gaat met talenten opleiden en brengen maar ook de vele teleurstellingen die de trainers moeten verwerken. Wat dat betreft heb ik daar veel respect voor! Als mensen daar plezier en genoegdoening in vinden is dat natuurlijk prima, maar dat is niet voor mij weggelegd.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Remy/IMG_23.jpg

Wie was/waren jou voorbeelden als kickboxers?

Mohammed Ali blijft mijn voorbeeld. Ik heb mijn zoontje ook naar hem vernoemd.

Heb je vaak momenten waarop je terugkijkt op je carričre en wat zijn dan de ups en downs?

De downs waren het overlijden van mijn moeder, het einde van mijn relatie en de titel kwijtraken. Dit gebeurde allemaal kort na elkaar en had een grote impact op me. Ik heb toch doorgezet met trainen na deze zware periode en de motivatie haal nu ik vooral uit mijn zoontje. Destijds was het puur op eigen kracht.De ups waren natuurlijk de K1 overwinningen.

Heb je na al die titels nog duidelijke carričredoelen in het kickboksen?

Buiten het vechten om weinig, ik wil de K1 blijven winnen en daar ligt m'n focus nu. Je ziet vaak dat vechters jong talent gaan trainen, maar dit trekt mij niet zo, ik ben bang dat het een lange en ondankbare weg is. Je investeert jaren in jong talent en voor je het weet worden ze weggekocht en kan je weer opnieuw beginnen. Nee niets voor mij (lacht).

Naar welk moment in de vechtsport heb je met verbazing zitten kijken?

Ernesto Hoost vs Jerome le Banner. Als le Banner z'n arm niet had gebroken had hij zeker gewonnen van Hoost.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Remy/IMG_8.jpg

Wat vind je er van dat de aanwas van Buitenlands talent zo goed als uitblijft in de K-1?

Lijkt wel alsof iedereen het heeft opgegeven bij de zwaargewichten. Bij de lichtere jongens kunnen ze nog wel aardig mee gelukkig.

En dat daarom Nederlandse vechters onder een andere vlag vechten om het probleem te maskeren?

Scheef maar begrijpelijk. Ik zou zelf voor Nederland uit willen blijven komen. Ik ben zelf geboren in Suriname, maar ik betaal hier belasting, train en woon hier dus kom ik voor Nederland uit. Tenzij ze de vlag in tweeën verdelen dat je zowel de Nederlandse als Surinaamse vlag ziet, dat wil ik nog wel overwegen als de K1 mij dat zou vragen.

Wat vond je van de beslissing van de K1 om Sem Schilt (destijds de huidige k1 kampioen) geen wildcard te geven?

Kijkcijfers daar gaat het om bij de K1. Ik vond het heel sneu voor Sem. Hij krijgt veel kritiek op z'n vechtstijl en zelfs ik heb daaraan meegedaan. Maar die jongen verdient gewoon veel meer respect want hij is mooi wel meerdere malen K1 kampioen geweest. Hij is dan niet de mooiste vechter, maar wel zeer effectief en slim en verdient hiervoor veel meer credits.

Wat is de gedachte achter het opkomstnummer?

Ik ben dol op oude westernfilms en de filmthemes die daarbij horen en je raad het al, de volgende gaat er ook 1 worden (lacht). Wat belangrijk is is dat de muziek mij rust moet geven en motiveren. Voor mij geen rapmuziek of parapapapapaaa muziek als ik opkom, dat werkt niet voor mij. Ik ben regelmatig benaderd door Nederlandse rappers en danceproducers om nummers voor mij te maken maar dat werkt niet. Ik moet zelf mijn nummer uitzoeken omdat ik zelf het gevoel erbij moet beleven, dat kan een ander niet voor je doen.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Remy/IMG_5.jpg

wrestler_nl
10-03-2009, 23:30
:thup:mooi interview

Qtie-Pie
10-03-2009, 23:42
Top intervieuw... Thanks.... Foto's super ;-)

Tov
10-03-2009, 23:47
Top intervieuw... Thanks.... Foto's super ;-)

x2

http://i552.photobucket.com/albums/jj321/Tov_02/Harmen.png

Je bent nu wel erg snel Harmen! Heb je de Golf ingeruild voor de Tardis?


;)

Jeru
10-03-2009, 23:48
Goed bezig weer mannen! Thanks!

Wiseguy
11-03-2009, 00:04
Mooi interview.

Zo te zien traint heel veel op boksen maar zie dit niet terug in zijn partijen.

XedgeX
11-03-2009, 00:11
thanks, cool interview!

Illest
11-03-2009, 00:13
:cool2:

goed interview...

als je dit zo leest, waar komt dan in hemelsnaam dat verhaal vandaan dat Hippo zou hebben geroepen dat ie moest blijven liggen..??

vreemd dat Hari dat beweert..:confused:

Remy toont nog teveel respect imo....hij zou wat gemener moeten worden...

maar ja, zit volgens mij niet in de aard van het beestje...

Wiseguy
11-03-2009, 00:14
:cool2:

goed interview...

als je dit zo leest, waar komt dan in hemelsnaam dat verhaal vandaan dat Hippo zou hebben geroepen dat ie moest blijven liggen..??

vreemd dat Hari dat beweert..:confused:

Remy toont nog teveel respect imo....hij zou wat gemener moeten worden...

maar ja, zit volgens mij niet in de aard van het beestje...

Denk je nou serieus dat hij dat zou toegeven?

BJJrajawali
11-03-2009, 00:18
Remy K1 King !!!!!

joost
11-03-2009, 00:26
Top interview van een topvechter!

Remy mocht je meelezen, succes voor je aankomende partij!

Illest
11-03-2009, 00:28
Denk je nou serieus dat hij dat zou toegeven?

ik denk eerlijk gezegd niet dat het waar is...

dat 'blijven liggen en acteren-verhaal'

T15Boxing
11-03-2009, 00:41
Blijft een chille gozer. Ik vergeet vaak dat hij de reden is dat ik K1 volg sinds 2003 toen hij een geweldig was binnen en buiten de ring.


Mooi interview.

Zo te zien traint heel veel op boksen maar zie dit niet terug in zijn partijen.

Juist wel. Vandaar dat zijn defense zo goed is.

Roob
11-03-2009, 00:41
Goed interview met inhoud en een mooie verslaggeving! (Y)

Bossie
11-03-2009, 00:51
Leuk interview om te lezen, ik blijft het een topgozer vinden en een aanwinst voor de k1

Kingster
11-03-2009, 01:04
Top intervieuw, thx!
Suc6 remy aankomende match!

delightone
11-03-2009, 01:12
Ik heb altijd zo naar gevoel als ik stukken van remy lees.
Ik heb het gevoel dat die kerel continu alleen maar dingen zitten te verkondigen die het gros wil horen, in mijn ogen weinig persoonlijkheid.

Dat neemt niet weg dat hij ver is gekomen, ik moet eerlijk bekennen dat ik vroeger graag partijen van hem zag maar de laatste tijd is dat een stuk minder geworden.

Maar goed dat is mij mening

JHNY
11-03-2009, 01:18
Leuk om te lezen... top gedaan!

Ook respect voor remy zijn medewerking..

ZakKa!
11-03-2009, 01:52
HArstikke bedankt voor dit interview. Zaten 2 dingen die ik heel graag wilde weten. Of hij met Badr wildef vechten en hoelang hij ngo door wil gaan. Die 2-3 jaar die hij noemt vind ik wel wat amger helaas. Ik hoop het niet in ieder geval. En de vraag of hij weer tegen Badr wil vechten. Heerlijkkk

danial
11-03-2009, 02:19
Respect voor deze man

PD_EC
11-03-2009, 07:28
Top verslag bedankt
respect voor remy

Justinian
11-03-2009, 09:08
Heel mooi interview en respect voor de houding van Remy. Hij krijgt veel - mijns inziens onterechte - kritiek en gaat daar heel professioneel mee om. Zo hoort het!

Garcia
11-03-2009, 09:24
Mooie foto's Harmen!!!

Ben echt blij dat ik de kans heb gekregen om dit interview te doen. Terrence en Charley en uiteraard Remy mijn dank hiervoor!!

Leuk om te horen dat het interview in de smaak valt, daar het mijn eerste keer is dat ik uberhaupt iemand interview en schrijf :)

Op naar de volgende ;-)

MRT
11-03-2009, 09:32
Kritiek krijgen hoort bij de status van een topsporter als Remy. De manier hoe hij hiermee omgaat, hoe hij over zijn con-collega's spreekt en zijn goede zelfkennis maken hem een echte topper. Ik heb zijn biografie gelezen en vond hem wat zeurderig aangaande Hoost maar al met al, dit interview maakt voor mij alles weer goed ;-). Prima pik die Remy!

Tony
11-03-2009, 09:38
Mannen.. goed bezig!
Cyril, idd op naar de volgende. Bel Fedor ff.. misschien wil ie ook wel.

Harmen, leuke foto's! (zoals verwacht)

:)

Highline
11-03-2009, 09:39
leuk interview. Remy is een gewoon topper!

Garcia
11-03-2009, 09:39
Mannen.. goed bezig!
Cyril, idd op naar de volgende. Bel Fedor ff.. misschien wil ie ook wel.

Harmen, leuke foto's! (zoals verwacht)

:)

Je weet hoe bijdehand ik kan zijn dus wie weet ;)

chief108
11-03-2009, 09:42
Je weet hoe bijdehand ik kan zijn dus wie weet ;)
http://www.threadbombing.com/data/media/4/RimshotBadumtsh.jpg

make it happen dude....

leuk stuk
thnx

marcelt
11-03-2009, 10:30
Dank Cyril erg tof.

Hoop dat Remy Grote Bek 2 het canvas laat zien en dat hij grote BEk 1 ook dit jaar nog kan verslaan (3x = scheepsrecht)

Sendur
11-03-2009, 10:49
Mooi interview!!

Geeft weer een ander beeld over Remy in deze tijden.
Vooral dat stukje over die foto met handtekening vond ik top!

Wheelie
11-03-2009, 11:18
Heel mooi interview jongens, reps

payap
11-03-2009, 11:59
Cyril en Harmen bedankt! Top interview.

Mooi verhaaltje idd over dat van Pig Dog. Als je dit allemaal leest wordt ook duidelijk dat Remy niet zomaar de bijnaam "Gentleman" heeft.

Ringmaster
11-03-2009, 12:05
Ik moet zeggen dat ik vaak mijn twijfels heb bij zijn oprechtheid, maar inderdaad:


Als je dit allemaal leest wordt ook duidelijk dat Remy niet zomaar de bijnaam "Gentleman" heeft.

Bedankt voor het mooie interview overigens heren :thup:

Mark105
11-03-2009, 12:32
Leuk interview. Vind het een topsportman en een voorbeeld voor de vechtsport.

Garcia
11-03-2009, 14:33
Leuk interview. Vind het een topsportman en een voorbeeld voor de vechtsport.

Helemaal mee eens!!

RocknRolla
11-03-2009, 17:24
Relaxed interview! Bedankt Mixfight en remy!

Haaija
11-03-2009, 17:32
Ziet er netjes uit jongens! Top!

MB667
11-03-2009, 17:34
mooi interview!!!

wrestler_nl
11-03-2009, 18:30
ik denk eerlijk gezegd niet dat het waar is...

dat 'blijven liggen en acteren-verhaal'

same here...

stiffler
11-03-2009, 18:42
thnx leuk interview!!

Ronald
11-03-2009, 19:47
Heel mooi interview. Bedankt :) . Bonjasky oogt als een sympathieke kerel en dit interview bevestigt voor mij alleen maar dat beeld.

oliebol
11-03-2009, 19:49
leuk interview, bedankt ervoor
respect voor bonjasky

el bastardo
11-03-2009, 20:12
Goed interview. Leuk om te lezen. Jammer alleen van die aap naast Remy op de foto...

Garcia
12-03-2009, 09:30
Goed interview. Leuk om te lezen. Jammer alleen van die aap naast Remy op de foto...

Je bent gewoon jaloers dat ik zonder haar er beter uit zie dan jij :lol:

PigDog
12-03-2009, 10:16
Mooi interview!!

Geeft weer een ander beeld over Remy in deze tijden.
Vooral dat stukje over die foto met handtekening vond ik top!

Ik ook!

Maar zonder dollen: Ik zie Remy vaak tijdens gala's en iedereen vraagt zo'n gast altijd om een fotootje of een handtekening. Ik heb hem er nooit op betrapt dat hij weigerde. Iemand met zo'n status, en die zo benaderbaar is heeft in mijn ogen heel veel credits opgebouwd.
Trouwens wat dat betreft zijn Peter en Ernesto ook goede ambassadeurs...

T15Boxing
12-03-2009, 18:36
Ik ook!

Maar zonder dollen: Ik zie Remy vaak tijdens gala's en iedereen vraagt zo'n gast altijd om een fotootje of een handtekening. Ik heb hem er nooit op betrapt dat hij weigerde. Iemand met zo'n status, en die zo benaderbaar is heeft in mijn ogen heel veel credits opgebouwd.
Trouwens wat dat betreft zijn Peter en Ernesto ook goede ambassadeurs...

Remy, Peter, Ernesto en Semmy zijn alle 4 goede ambassadeurs voor K-1(13 titels voor Nederland. Gewoon super). En ze hebben allemaal 1 ding gemeen: respect.

marcelt
12-03-2009, 19:52
Goed interview. Leuk om te lezen. Jammer alleen van die aap naast Remy op de foto...

Ik hou juist wel van contrasten :lol:

Garcia
14-03-2009, 16:11
Ik hou juist wel van contrasten :lol:


Haha

PigDog
14-03-2009, 16:23
Godverrrr
Zie op de usercp dat er commentaar bij deze draad is gekomen, lees me effe 2 bladzijdes in, en het enige wat bijgevoegd is, sinds de laatste keer is Haha??

http://images.paraorkut.com/img/pics/animations/s/scarface-3486.gif

K-1sunstarr
14-03-2009, 16:55
Ik blijft het zeggen Remy is en blijft een ambassadeur voor het sport.
Respect.

marcelt
14-03-2009, 17:26
Ik blijft het zeggen Remy is en blijft een ambassadeur voor het sport.
Respect.

X2

michaell
15-03-2009, 01:41
Dat is een van de beste interviews die ik recentlijk gelezen heb. Heel interessant, bedankt.

Guillermo
15-03-2009, 01:59
Remy, Peter, Ernesto en Semmy zijn alle 4 goede ambassadeurs voor K-1(13 titels voor Nederland. Gewoon super). En ze hebben allemaal 1 ding gemeen: respect.

Reps!

Bud S
15-03-2009, 10:00
die gast is te politiek correct
dat ie het jammer vond dat Badr uitgefloten werd door het nederlandse publiek "want die jongen traint er hard voor"
me reet
dat ie zichzelf te goed acht om later met een waterzak naar de ring te lopen is dan wel weer grappig

Justinian
15-03-2009, 10:19
die gast is te politiek correct
dat ie het jammer vond dat Badr uitgefloten werd door het nederlandse publiek "want die jongen traint er hard voor"
me reet
dat ie zichzelf te goed acht om later met een waterzak naar de ring te lopen is dan wel weer grappig
Het is ook nooit goed... Als hij nou een grote mond had over Badr dan was het een 'jankerd' of een blaaskaak; nu is hij te politiek correct. Hij heeft volgens mij ook niet gezegd dat hij zichzelf te goed acht om met een waterzak te lopen, hij zegt alleen dat het niet voor hem is weggelegd.

Remy is wat mij betreft een goede ambassadeur voor de sport!

Bud S
15-03-2009, 10:23
Het is ook nooit goed... Als hij nou een grote mond had over Badr dan was het een 'jankerd' of een blaaskaak; nu is hij te politiek correct. Hij heeft volgens mij ook niet gezegd dat hij zichzelf te goed acht om met een waterzak te lopen, hij zegt alleen dat het niet voor hem is weggelegd.

Remy is wat mij betreft een goede ambassadeur voor de sport!

nee klopt het is nooit goed...;)

Justinian
15-03-2009, 10:26
nee klopt het is nooit goed...;)
Haha dan zijn we het daar over eens :D

Bud S
15-03-2009, 10:27
Hij heeft volgens mij ook niet gezegd dat hij zichzelf te goed acht om met een waterzak te lopen, hij zegt alleen dat het niet voor hem is weggelegd.



hij impliceert het en vervolgens corrigeert ie zichzelf weer (en dat is dan weer jammer...;))

Bud S
15-03-2009, 10:28
(en dat is dan weer jammer...;))

althans voor een bierdrinkende aap met een vette pens

Pernik
15-03-2009, 10:32
Ik heb altijd zo naar gevoel als ik stukken van remy lees.
Ik heb het gevoel dat die kerel continu alleen maar dingen zitten te verkondigen die het gros wil horen, in mijn ogen weinig persoonlijkheid.

Dat neemt niet weg dat hij ver is gekomen, ik moet eerlijk bekennen dat ik vroeger graag partijen van hem zag maar de laatste tijd is dat een stuk minder geworden.

Maar goed dat is mij mening

Als ik jouw mening lees, kan je dus alleen persoonlijkheid hebben als je geen aardig respectvol persoon bent.

Bud S
15-03-2009, 10:40
Aan je zelfkennis ligt het ieder geval niet.

*diepe buiging*

ach ja, op een dag sta je op en dan weet je het gewoon
"dit ben ik !"
en als je er eenmaal mee in het reine bent voelt het best goed

Karel
15-03-2009, 12:39
goed interview, hopelijk nog meer interviews binnenkort...
ben ook wel benieuwd naar het nieuwe opkomstnummer

Free.Running
15-03-2009, 20:25
Mooi interview, was leuk om te lezen.

Naqual
16-03-2009, 17:38
'Als Hoost de arm van le Banner niet had gebroken dan....'

Wat Remy eigenlijk graag wil zeggen is dat als Hoost de arm van LB niet ... dat ze in evenwicht zouden zijn qua k-1 titels.
Maar Hoost heeft toevallig wel de arm van le banner gebroken. Zo kunnen we nog wel even doorgaan. Als Hoost in 2001 z'n eigen voet niet had gebroken dan... Niemand zal het weten.
Remy heeft in zijn boek ruimschoots de tijd en moeite genomen om over Hoost te mekkeren.
Maar kennelijk zit het hem erg dwars dat hij nooit het aanzien van Peter Aerts of Ernesto Hoost zal hebben.

remco pardoel
17-03-2009, 00:36
EINDELIJK eens een mooi en oprecht intervieuw met Remy
Meer van deze aub...

Garcia
17-03-2009, 11:48
EINDELIJK eens een mooi en oprecht intervieuw met Remy
Meer van deze aub...

Thanks voor het compliment :)

wrestler_nl
17-03-2009, 14:12
EINDELIJK eens een mooi en oprecht intervieuw met Remy
Meer van deze aub...

x2!!
meer van deze interviews :thup:

Insider
17-03-2009, 18:53
Mooi interview, ga zo door.

Garcia
17-03-2009, 18:54
Ben bezig met het inplannen van een volgend interview. Weet niet of het op korte termijn gaat lukken, maar ik doe m'n best :)

Wiseguy
17-03-2009, 19:26
Met wie?

Vitor Belfort
17-03-2009, 20:18
Top interview gasten!