PDA

View Full Version : SPONG versus SAKI!



Kameleon
11-03-2009, 14:46
Stond vanochtend ook in de Telegraaf. Saki - Spong. Wat een topwedstrijd! Winnaar gaat tegen de winnaar van Manhoef - Chalid. Wat mij betreft de beste MM die je kan bedenken.
Ik geef Saki de beste kans!

Tony
11-03-2009, 14:50
Ik denk ook Saki...

Shytown
11-03-2009, 14:53
Zal Rutz blij mee zijn.

chief108
11-03-2009, 14:53
Spong natuurlijk...
appeltje eitje...

adenane
11-03-2009, 15:02
Gaat de partij dan in de Arena gewoon door of verandert er nu iets in de MatchMaking?

Kingster
11-03-2009, 15:04
Had nog wel 2 maand kunnen wachten...
Gaat wel een mooie pot worden, spong op punten.

Shytown
11-03-2009, 15:06
Gaat de partij dan in de Arena gewoon door of verandert er nu iets in de MatchMaking?

Hangt denk ik af van verloop van toernooi.
Als Manhoef en Saki niet tegenover elkaar komen in dit toernooi zal wellicht de matchmaking in Arena aangepast worden naar:

Spong - Leko
Manhoef - Saki

Denk dat niemand erop zit te wachten (afhankelijk van verloop partij) dat Saki en Spong 2x vechten tegen elkaar in 1,5 maand.

adenane
11-03-2009, 15:12
En als ze nou eens, ongeacht hoe de partij in Japan verloopt, Zimmerman tegenover Spong zetten in de Arena? En Saki tegenover Bouzidi. Dat spreekt mij meer aan als inderdaad weer een re-match tussen Spong en Saki en de wedstrijd Zimmerman tegen Bouzidi (vond die partij sowieso niet heel tof...)

simtekf1
11-03-2009, 15:22
Beetje een repost? (of ben ik nu aant zeiken)

oliebol
11-03-2009, 16:55
En als ze nou eens, ongeacht hoe de partij in Japan verloopt, Zimmerman tegenover Spong zetten in de Arena? En Saki tegenover Bouzidi. Dat spreekt mij meer aan als inderdaad weer een re-match tussen Spong en Saki en de wedstrijd Zimmerman tegen Bouzidi (vond die partij sowieso niet heel tof...)

lijkt mij idd een vet idee :D

Tomcraft86
11-03-2009, 17:13
Er staat 'waarschijnlijk', dus het staat nog helemaal niet vast...

'De Nederlander Tyrone Spong (23) vervangt de Rus in het hoofdschema van een minitoernooi, waarin hij waarschijnlijk wordt gekoppeld aan Gokhan Saki. In dat geval komt de winnaar van deze partij uit tegen de winnaar van het gevecht tussen Melvin Manhoef en de Duitser Chalid Arrab.'

anonymous001
11-03-2009, 17:16
Beetje een repost? (of ben ik nu aant zeiken)

Hm, ik snap dit topic ook niet zo goed...

superfreak
11-03-2009, 17:17
Als Spong dit pakt( waar ik wel in geloof) dan snoert hij gelijk de mond van een ieder die aangaf dat hij het allemaal niet zou trekken. Dat hij te langzaam wordt gebracht.

Saki pakt hij wel. Echter blijft die manhoef altijd een engerd. Zo explosief als dat hij is.

micha
11-03-2009, 20:11
het wordt gewoon allemaal geweldig in Yokohama. misschien wel de vetste line-up ooit

Great Gambler
11-03-2009, 20:54
Gokhan "The Rebel" Sakiiiiiiiiii de nummer 3 van de wereld wordt weer onderschat. Manhoef wint zeker niet van Saki en Spong al helemaal niet. Die had al moeite met Aziz laatste keer. Het is dat de knie van Spong weer hem redt. Anders zou die met moeite van Aziz hebben gewonnen.... Aziz is oud en vecht niet meer zo vaak met alle respect.

Thew

Kameleon
11-03-2009, 21:15
het wordt gewoon allemaal geweldig in Yokohama. misschien wel de vetste line-up ooit

Helemaal mee eens. Topgala. Met een 'derby' tussen Golden Glory en Showtime/BLF!!!!!! Had eigenlijk in Nederland moeten plaatsvinden. Maar ja....

Jones
11-03-2009, 21:26
Misschien een idee om gewoon het officieel bericht van de K-1 af te wachten ipv in te gaan op artikelen van de Telegraaf.

Ch3f1
11-03-2009, 22:13
Ik zeg...Saki!

BJJrajawali
11-03-2009, 22:22
Gokhan "The Rebel" Sakiiiiiiiiii de nummer 3 van de wereld wordt weer onderschat. Manhoef wint zeker niet van Saki en Spong al helemaal niet. Die had al moeite met Aziz laatste keer. Het is dat de knie van Spong weer hem redt.

Thew


Manhoef eet mensen als Saki voor ontbijt man hahaha :whistling:
Spong wint ook van Saki..... al is het met zijn knie ;)

Ben niet zo gecharmeerd van Saki eerlijk gezegd..... de nummer 3 van de wereld hahahah.... Zimmerman wel dat is een knokker. Saki meer een patsertje geen agressor zoals Zimmerman, Manhoef Spong dat zijn jagers

adenane
11-03-2009, 22:23
Gokhan "The Rebel" Sakiiiiiiiiii de nummer 3 van de wereld wordt weer onderschat. Manhoef wint zeker niet van Saki en Spong al helemaal niet. Die had al moeite met Aziz laatste keer. Het is dat de knie van Spong weer hem redt. Anders zou die met moeite van Aziz hebben gewonnen.... Aziz is oud en vecht niet meer zo vaak met alle respect.

Thew

De nummer 3 van de wereld? Zo, jij durft! Dan ben ik wel heeeeeel benieuwd naar je nummers 1 en 2!

BJJrajawali
11-03-2009, 22:28
De nummer 3 van de wereld? Zo, jij durft! Dan ben ik wel heeeeeel benieuwd naar je nummers 1 en 2!


2 x

Highline
11-03-2009, 22:44
denk dat die nummer 3 gebasseerd is op het feit dat hij 3de is geworden in de k-1 finale 2008 ;)

adenane
11-03-2009, 22:50
Dan is het sowieso nog een gedeelde derde plaats en dan (en met het schaamrood op mijn kaken type ik dit) suggereert hij dat Saki als nummer 3 van de wereld beter is als: Schilt, Aerts, Manhoef, LeBanner en nog een aantal waar ik zo snel niet kan opkomen!

Het lef!

Regiel
12-03-2009, 08:08
spong gaat dit winnen

micha
12-03-2009, 08:19
saki

Marco
12-03-2009, 15:43
zijn beide explosief, zelfde gewicht, beide een k.o. in den knuisten en hongerige leeuwen, wie het wint weet ik niet ......

Haaija
12-03-2009, 21:08
Hmmm... Ik denk Spong op punten omdat Saki niet zo goed boksen kan als Spong en dus daarom Spong meer puntjes gaat maken.

Het word Spong vs Manhoef en de winnaar zal zijn Manhoef op een KO in de eerste of tweede ronde.

Great Gambler
12-03-2009, 21:30
Saki kan niet boksen? Onder welke steen kom jij vandaan???

Haaija
12-03-2009, 21:31
Onder geen een steen. Tegen die partij van Ruslan Karaev was hij net een bokszak. Handjes bij zijn kop en binnenwaartse lowkicks dat noem ik geen boksen. Ja een achterwaartse spinning backfist die net raak was.

Great Gambler
12-03-2009, 21:41
Heb je die linkerhoeken niet gezien? Die waren voor je jou te snel....

Haaija
12-03-2009, 21:47
Zou raar zijn he als je een prof kickbokser bent en je staat in de K-1 dat je geen normale hoeken kan maken. Iedere prof vechter kent die goeie basis technieken. Maar zoals ik al zei ik vind Saki geen goede bokser. Dus we zullen zien hoe het gaat worden tegen Spong.

Il Loco
12-03-2009, 21:50
Onder geen een steen. Tegen die partij van Ruslan Karaev was hij net een bokszak. Handjes bij zijn kop en binnenwaartse lowkicks dat noem ik geen boksen. Ja een achterwaartse spinning backfist die net raak was.

Ik vond het er toch wat anders uitzien. Hij dekte stevig tegen de aanvallen van Kareav en counterde terug vanuit de verdediging, een kunstje op zich!

Maar daar tegenover staat ook dat Tyrone zijn boks skills niet te ontkennen zijn, in de korte docu van Bang Bang gaf hij al aan dat hij in de USA een boks contract aangeboden gekregen had, wat hij heeft afgewezen. Hieronder het filmpje waarin hij in Amerika met Maywheater sr traint. Dus als je ziet hoe hij daar spart met een aantal van Maywheater's boxers, dan heb je wel enig idee waar zijn boxing niveau zit:

http://www.youtube.com/watch?v=nSvDEOXSU1U

En voor de MMA fans, Tyrone spart in dit filmpje rond het eind met Fedor.
(in voorbereiding op zijn gevecht met crocop in pride)

http://www.youtube.com/watch?v=4md81XXJOH4

Great Gambler
12-03-2009, 21:57
Saki heeft genoeg mensen op boks gebied KO geslagen. Hij heeft genoeg skills, hoge traps, hard lowkicks, etc... ik vind hem compleet....

Haaija
12-03-2009, 22:04
Ik begrijp dat je Saki fan bent, maar ik denk dat Spong van hem gaat winnen.

Great Gambler
12-03-2009, 22:10
we zullen zien