PDA

View Full Version : Vraag mbt jaren 80 vhs kickbox gala's



Italian*Berlusconi*
12-03-2009, 14:58
Ik ben momenteel wat video's aan het omzetten naar dvd, voor een maatje ook 2 video's waar hij zelf gevochten had, waaronder:

1. In Utrecht 09-02-1986
2. In Nijverdal 30-03-1986

Heeft iemand (hammerkick??) misschien de matchmakings van deze gala's? op de banden worden volgens mij enkel achternamen en sportscholen genoemd bij de opkomsten, en niet altijd even duidelijk. Dit ivm met een leuk hoesje maken enzo.
Alvast bedankt!

Trouwens... gaaf om te zien deze old school tapes!

NormaR
12-03-2009, 16:06
Wat leuk! Zet je het ook nog op internet?

Glen
12-03-2009, 16:09
Ik ben momenteel wat video's aan het omzetten naar dvd, voor een maatje ook 2 video's waar hij zelf gevochten had, waaronder:

1. In Utrecht 09-02-1986
2. In Nijverdal 30-03-1986

Heeft iemand (hammerkick??) misschien de matchmakings van deze gala's? op de banden worden volgens mij enkel achternamen en sportscholen genoemd bij de opkomsten, en niet altijd even duidelijk. Dit ivm met een leuk hoesje maken enzo.
Alvast bedankt!

Trouwens... gaaf om te zien deze old school tapes!

Dan komen die tapes zeker bij Ron Ootes vandaan...die filmde toendertijd ook de kleine gala's.

Hammerkick
12-03-2009, 18:40
Ik ben momenteel wat video's aan het omzetten naar dvd, voor een maatje ook 2 video's waar hij zelf gevochten had, waaronder:
1. In Utrecht 09-02-1986
2. In Nijverdal 30-03-1986
Heeft iemand (hammerkick??) misschien de matchmakings van deze gala's? op de banden worden volgens mij enkel achternamen en sportscholen genoemd bij de opkomsten, en niet altijd even duidelijk. Dit ivm met een leuk hoesje maken enzo.
Alvast bedankt!
Trouwens... gaaf om te zien deze old school tapes!

Helaas, alle zendokans van begin 1986 doorgekeken, maar niets erover kunnen vinden. Het waren dus kleine gala's en in die tijd, werd daar niet zo vaak aandacht aanbesteed. De videobanden van toen, van de kleinere gala's werden, inderdaad door Ron Ootes opgenomen. Deze videobanden waren altijd zonder hoesje.

Italian*Berlusconi*
12-03-2009, 18:46
In ieder geval bedankt voor het nakijken in de zendokan's! ;)