PDA

View Full Version : Bokser Innocent zegt Don King af !!!



petjekick
12-03-2009, 19:02
Bokser Innocent zegt Don King af
#respectanceWidget h2 {width: 110px;}#respectanceWidget {margin-bottom: 20px;width: 120px;}.respectance {border: 2px solid #AAA !important;padding: 3px !important;}


[/URL]




AMSTERDAM - Je moet als profbokser maar durven: een aanbieding van de kapitaalkrachtige en beruchte Amerikaanse bokspromotor Don King terzijde schuiven. De geboren Nigeriaan Innocent Anyanwu, die in afwachting is van een Nederlands paspoort, heeft de machtige promotor genegeerd. De 28-jarige zwaarvedergewicht uit Amsterdam heeft gekozen voor het Hilversumse management van Real Fighters.


[URL="javascript:fotovenster("http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00612/Innocent-King_612816d.jpg","Innocent%20Anyanwu%20(boven)%20gaat%20wonderlijk%2 0genoeg%20niet%20in%20zee%20met%20Don%20King. "," ",80,200);"]http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00612/Innocent-King_612816d.jpg (http://www.twingly.com/ping)Innocent Anyanwu (boven) gaat wonderlijk genoeg niet in zee met Don King.
http://www.telegraaf.nl/graphics/spinner.gif




De 28-jarige zwaarvedergewicht uit Amsterdam heeft gekozen voor het Nederlandse management van Real Fighters. Deze promotor wil Innocent dit jaar leiden naar diens felbegeerde gevecht om de Europese titel.
„Het is voor Innocent een enorm compliment dat zijn prestaties ook in de Verenigde Staten niet onopgemerkt zijn gebleven. Terwijl hij daar nog nooit heeft gebokst”, liet de Amsterdamse advocaat Martin Jansen, tevens zijn coach en zaakwaarnemer, donderdag weten.
Don King, de man met het extravagante kapsel, begeleidde vroeger tal van wereldkampioenen, vooral in het zwaargewicht. Muhammad Ali en Mike Tyson behoorden ooit tot zijn stal. De inmiddels bejaarde Amerikaan is nog steeds actief in de internationale bokssport. Hij had met zijn prominente boksers vaak conflicten over contracten en gages.
„De verrassingen in mijn leven stapelen zich op”, vertelde Innocent, die in negentien profduels nog ongeslagen is. „Ik kan mij nu dankzij Real Fighters volledig richten op mijn trainingen, omdat ik nu een maandelijkse vergoeding krijg. Ik mag daarnaast ook stages afwerken in Cuba en Amerika.”
Real Fighters heeft voor Innocent, die bij een fastfoodketen in de keuken werkzaam was om zijn gezin in Amsterdam te onderhouden, dit jaar drie duels op het programma staan. Bij een positieve afloop van deze serie volgt in december het Europese titelgevecht, zo heeft de Hilversume promotor beloofd. De missie van Innocent heeft als motto 'De weg naar het kampioenschap' gekregen. Zaterdag is in Bussum de ondertekening van het contract.
Op 19 april bokst Innocent zijn eerste partij in deze reeks in Hilversum. Als tegenstander fungeert de Italiaan Herve De Luca, die veertien winstpartijen en drie nederlagen in zijn profboekje heeft staan. Op 13 juni komt Innocent uit op een vechtsportgala in Tilburg. In oktober volgt zijn derde wedstrijd.
Innocent, kampioen van de Benelux, bokste op eerste kerstdag 2008 zijn laatste partij. Het duel met de Belg Hovic Zhamkodyan eindigde in Izegem onbeslist. (bron telegraaf)

gustafacci
12-03-2009, 19:04
Realfighters zijn goed bezig

Judas
12-03-2009, 19:22
Hij heeft gelijk! Ver weg blijven van die oplichter!

A.F.
12-03-2009, 19:23
En dan vraag ik me af.....

Kan Realfighters m net zoveel $$$ brengen als Don King zou kunnen

Ronald
12-03-2009, 19:23
Verstandig van 'm. Er zijn genoeg boksers te vinden die daar later veel spijt van hebben gehad. Don King mag dan een grootheid zijn, 't is bepaald geen frisse jongen.

bryan
12-03-2009, 19:26
maar toch in amerika is meer $$$$ te verdienen dan in europa.. en vooral in nederland...

hoop dat het een goede keuze is

marcelt
12-03-2009, 19:40
Verstandig van 'm. Er zijn genoeg boksers te vinden die daar later veel spijt van hebben gehad. Don King mag dan een grootheid zijn, 't is bepaald geen frisse jongen.

idd. x2

Karel
12-03-2009, 20:18
jep iedereen heeft rocky V gezien...

maar mooi dat hij in de kijker is van de amerikanen, ben benieuwd naar de volgende partij!

T15Boxing
12-03-2009, 22:22
En dan vraag ik me af.....

Kan Realfighters m net zoveel $$$ brengen als Don King zou kunnen

Maar hij neemt ook meer geld van je dan dat je verdient. En Don King is allang niet meer zo groot als vroeger. Hij heeft nu alleen nog maar Heavyweights en die devision is toch al zwaar naar de klote.

Emilio
13-03-2009, 13:41
28 jarige zwaarvedergewicht. over welk gewicht spreken we dan? :D

Guillermo
13-03-2009, 20:22
28 jarige zwaarvedergewicht. over welk gewicht spreken we dan? :D

Een zware veder ouwe, een hele zware veder! :thup:

Jani
13-03-2009, 21:21
de super featherweight is tot 130 pound (58,5 kilo)

inocent zijn laatste partij was in het lightweight tot 135 pound (61,2 kilo)

ben benieuwd hoever hij het gaat schoppen in die gewichtsklasse

sikkwitttet
14-03-2009, 01:23
RESPECT

Mr 1 Leg
14-03-2009, 08:23
RESPECTx2

Sendur
14-03-2009, 14:04
Haha die naam van hem.

Onschuldig hehe