PDA

View Full Version : Sem niet gefocused op Hari.



micha
12-03-2009, 20:57
Ik spreek net iemand die Sem heeft zien trainen vandaag en het was een volledige MMA training.
Vooral worpen en grondwerk werden getraind.

of zou hij zoiets als tegen Remy verwachten?:D

Haaija
12-03-2009, 21:10
Dan zal Sem zich wel moeten focusen want ik denk dat ie een stevige pak slaag gaat krijgen van Hari. Met alle respect voor Sem hoor!

Jamila
12-03-2009, 21:11
Bigger, bolder, rougher and tougher in other words "sucker " there is no other.

Semmy Schilt the one and only dominator.


Gr, Jamila:thup:

Haaija
12-03-2009, 21:16
Ik begrijp best dat je Golden Glory fan bent, maar ik zeg het je let op mijn woorden Badr laat zich niet tegen houden door Sem.

YoMarK
12-03-2009, 21:18
ps je teksten zijn "niet" jamila-wise:lol:
Nee, ze zijn op z''n Bas Boons op dit moment :whistling:

T15Boxing
12-03-2009, 21:24
Sem kan beter oefenen op een mooie plekje vinden op de mat waar hij kan liggen, want hij gaat neer tegen Badr.

YoMarK
12-03-2009, 21:41
Tuurlijk, want Sem heeft een glazen kin en Badr een geweldige! :fp:

Haaija
12-03-2009, 21:49
Badr heeft ook een glazen kin hoor, hij heeft zijn kin volgens mij een keer zwaar gebroken toen ie tegen Peter Graham moest vechten.

oliebol
12-03-2009, 21:57
gelukkig was hetgene wat YoMarK zei ook niet sarcastisch bedoeld :p

T15Boxing
12-03-2009, 22:09
gelukkig was hetgene wat YoMarK zei ook niet sarcastisch bedoeld :p

Niet?

chief108
12-03-2009, 23:05
Sem moet ook weer gewoon MMA gaan doen
dat K1 gedoe is alweer zo achterhaald :)

BJJrajawali
12-03-2009, 23:21
Ach joh dat MMA is maar geknuffel ;)
K1 dat is het echte werk hahhahaha

:whistling:

sikkwitttet
12-03-2009, 23:31
Ach joh dat MMA is maar geknuffel ;)
K1 dat is het echte werk hahhahaha

:whistling:


heheheheh:fp:

T15Boxing
13-03-2009, 00:26
Badr ftw
"We gaan hem natuurlijk wel gewoon afslachten in die ring"

micha
13-03-2009, 00:52
lol@badrfans

sorry hoor maar Badr maakt echt geen schijn van kans. Nog niet eens een klein beetje!
Sem weet dit en gaat gewoon door met zijn mma schema. Een Badr eet hij gewoon voor ontbijt

michaell
13-03-2009, 01:53
Volgens mij is Sem de favoriet in deze partij. Vergelijk maar hun K-1 records en oppositie.

Wiseguy
13-03-2009, 05:21
lol@badrfans

sorry hoor maar Badr maakt echt geen schijn van kans. Nog niet eens een klein beetje!
Sem weet dit en gaat gewoon door met zijn mma schema. Een Badr eet hij gewoon voor ontbijt

Heb je het wel over de Badr die Aerts declasseerde? Dezelfde Aerts waartegen Schilt niets had in te brengen.

kooivechter
13-03-2009, 08:44
Heb je het wel over de Badr die Aerts declasseerde? Dezelfde Aerts waartegen Schilt niets had in te brengen.

waarin schilt niets had in te brengen. je hebt zeker alleen maar de uitslag gehoord van die partij. hari maakt weining kans, sem zal gemotiveerd zijn tot op het bot.

blazin.arr0w::::
13-03-2009, 10:02
Ik spreek net iemand die Sem heeft zien trainen vandaag en het was een volledige MMA training.
Vooral worpen en grondwerk werden getraind.


Beetje kort door de bocht natuurlijk. Jij hebt één iemand gesproken, die Sem één dag iets anders heeft zien trainen als "k-1" en opeens is 'ie niet gefocused op Badr? :whistling:

superfreak
13-03-2009, 10:02
Badr zal ongetwijfeld de skills hebben om dit te kunnen winnen. Echter zal z'n glazen kin hem de das om doen.

NielsN
13-03-2009, 10:04
Beetje kort door de bocht natuurlijk. Jij hebt één iemand gesproken, die Sem één dag iets anders heeft zien trainen als "k-1" en opeens is 'ie niet gefocused op Badr? :whistling:

Ik denk dat micha wel redelijk op de hoogte is, maar dat hij met dit onderwerp een beetje probeert te stoken...

(lukt tot nu toe aardig, trouwens...)

micha
13-03-2009, 10:39
Ik denk dat micha wel redelijk op de hoogte is, maar dat hij met dit onderwerp een beetje probeert te stoken...

(lukt tot nu toe aardig, trouwens...)

dank u

goro
13-03-2009, 10:44
Glazen kin is wat veel gezegd. Hij gaat neer staat terug op en knalt verder. (Karaev & Zimmerman) Maar Schilt is uiteraard een beest!

Marco
13-03-2009, 11:19
schilt gaat neer, badr heeft zoveel woede in hem daar is sem niet tegen bestand, sem gaat neer in de 1e ronde op een paar knoerten van hoeken.

Pimp-Daddy
13-03-2009, 12:00
Der zijn maar weinig mensen die van Schilt kunnen winnen, en naast Aerts is Badr daar één van...

Mr 1 Leg
13-03-2009, 12:09
ik ben benieuwd we zullen zien ;)

Tony
13-03-2009, 12:12
Ik wil bard ook niet uitvlakken.. in tegendeel zelfs.

maarre..

WAR SCHILT!!!

Mark105
13-03-2009, 17:28
Denk dat Schilt ze puntjes maakt en Badr goed op afstand houd.
Badr vervolgens gefrustreerd gaat vechten en daardoor niet goed ze hoofd erbij houd. Vervolgens maakt Schilt het af met een mooie K.O.

kooivechter
13-03-2009, 22:58
Denk dat Schilt ze puntjes maakt en Badr goed op afstand houd.
Badr vervolgens gefrustreerd gaat vechten en daardoor niet goed ze hoofd erbij houd. Vervolgens maakt Schilt het af met een mooie K.O.

jep that's the story

ashi76
13-03-2009, 23:08
lol@badrfans

sorry hoor maar Badr maakt echt geen schijn van kans. Nog niet eens een klein beetje!
Sem weet dit en gaat gewoon door met zijn mma schema. Een Badr eet hij gewoon voor ontbijt

Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen, maar micha is 100% correct !

Sem vs Badr = easy vCash.
All in op Sem ! :thup:

lopez86
13-03-2009, 23:23
Badr is een topper, maar als hij al niet eens fatsoenlijk om kan gaan met een Bonjasky zonder gefrustreerd te raken ben ik erg benieuwd hoe hij Schilt gaat aanpakken, waar hij niet bij kan komen.
Nee, Schilt houd zijn afstand en wint dit, op punten of KO.

A.F.
14-03-2009, 00:04
weer een nutteloze GG-Hug thread ,.... kenkerzielig..

http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10442/Yoda_Ex.JPG (http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10442/Yoda_Ex.JPG)

micha
14-03-2009, 07:44
lol@flipper

Mr 1 Leg
14-03-2009, 07:53
lol@flippermicha maak je niet druk iedereen heeft zijn eigen mening grtz ze zullen het wel zien

adenane
14-03-2009, 08:23
micha maak je niet druk iedereen heeft zijn eigen mening grtz ze zullen het wel zien


Of kamp Schilt zal het wel zien!



WARRRR HARIIIIII!

micha
14-03-2009, 08:54
micha maak je niet druk iedereen heeft zijn eigen mening grtz ze zullen het wel zien

ik maak me niet zo snel druk hoor

a.s.c.
14-03-2009, 10:26
Badr Hari een glazen kin??(!) Ik weet niet of iemand zijn partij tegen Zimmerman heeft gezien waarbij hij zo hard op zijn kin werd geslagen dat zijn hoofd te snel voor zijn lichaam naar de grond vloog en hij eventjes verticaal in de lucht wist te hangen van de impact en toch weer opstond?

simtekf1
14-03-2009, 10:39
Ja precies, iedereen zou neer gaan van zo'n klap.
Ik denk ook dat het wel mee valt met Badr's glazen kin, het enige probleem van hem is dat hij iedere keer z'n dekking laat zakken.. en dan krijg je er wel eens een paar op.

adenane
14-03-2009, 12:45
Badr Hari een glazen kin??(!) Ik weet niet of iemand zijn partij tegen Zimmerman heeft gezien waarbij hij zo hard op zijn kin werd geslagen dat zijn hoofd te snel voor zijn lichaam naar de grond vloog en hij eventjes verticaal in de lucht wist te hangen van de impact en toch weer opstond?


Ja mooi he. Heb de wedstrijd pas nog terug gezien en hij kreeg wel een dreun te verwerken hoor. Maar ook gelijk tegen de scheids zeggen: nee, het gaat goed met me, ik sta zo op! Om het daarna fenomenaal af te maken! Toch, Micha?

micha
14-03-2009, 12:56
Ja mooi he. Heb de wedstrijd pas nog terug gezien en hij kreeg wel een dreun te verwerken hoor. Maar ook gelijk tegen de scheids zeggen: nee, het gaat goed met me, ik sta zo op! Om het daarna fenomenaal af te maken! Toch, Micha?


klopt maar tegen Alistair stond hij niet meer op. Zoals Obi1 zegt:"Het werkt verslavend he":D

micha
14-03-2009, 12:57
neg reps flipper????


dat is pas zieliggggggggggggggggggg

jan sensei kyokushin
14-03-2009, 13:16
Osu zal je weer nieuwe REPS geven Micha :)


osuuuuuuuuuuuuuuuuuu

T15Boxing
14-03-2009, 13:26
Badr zal ongetwijfeld de skills hebben om dit te kunnen winnen. Echter zal z'n glazen kin hem de das om doen.

Zoals anderen hebben gezegd, hij heeft helemaal geen glazen kin. In boxing noemen we dat "ok chin but better recovery powers".

Omdat er haast geen warriors zijn als Badr die elke seconde proberen te vechten gaat hij vaker neer dan andere toppers. Als je em echt ko wilt slaan zal hij heel veel moeten incasseren zoals tegen Alistair(4 KO stoten/knie te verduren). Zo'n snelle striker is Schilt dus echt niet.


lol@badrfans
sorry hoor maar Badr maakt echt geen schijn van kans. Nog niet eens een klein beetje!
Sem weet dit en gaat gewoon door met zijn mma schema. Een Badr eet hij gewoon voor ontbijt


Badr is een als een moeilijk te verteren maaltijd. Als Sem Badr voor ontbijt wilt eten, dan is Badr zijn laxeermiddel!

"We gaan hem natuurlijk wel gewoon afslachten in die ring"

Guillermo
14-03-2009, 13:33
LOL @ de Badr fans. Ik kan heel kort zijn: Sem Schilt woop that ass!
War Sem!:lol:

marcelt
14-03-2009, 13:42
Badr is een als een moeilijk te verteren maaltijd. Als Sem Badr voor ontbijt wilt eten, dan is Badr zijn laxeermiddel!


Ikl denk inderdaad ook dat Sem wel ff nodig moet schijten nadat hij Badr geKO'd heeft met een knie onder zijn kin.

Wiseguy
14-03-2009, 13:48
LOL @ de Badr fans. Ik kan heel kort zijn: Sem Schilt woop that ass!
War Sem!:lol:

Badr word altijd onderschat.

Voor sefo:

Badr heeft niets in te brengen. Sefo slaat hem KO want Badr heeft een glazen kin.

Na Sefo:

Ja de man moet er mee stoppen hij is veels te oud.


Voor Feitosa:

Badr heeft geen schijn van kans. Feitosa is andere koek dan Karaev en Sefo


Na Feitosa:

Feitosa leek niet zo scherp en hij is overschat.


Voor Aerts:

Aerts gaat Hari slopen! Als hij van schilt kan winnen moet hij makkelijk van Hari kunnen winnen. Hari heeft een glazen kin en kan niet op tegen de kracht van Aerts.


Na Aerts:

Aerts is oud misschien moet hij maar stoppen.


Kortom het word altijd rechtgepraat.

Hier alvast een voorspelling.

Voor Schilt:

Badr word afgemaakt.

Na Schilt:

Schilt is over de top hij heeft van Aerts en van Badr verloren. Hij kan beter MMA gaan doen.

marcelt
14-03-2009, 13:51
Badr word altijd onderschat.

Voor sefo:

Badr heeft niets in te brengen. Sefo slaat hem KO want Badr heeft een glazen kin.

Na Sefo:

Ja de man moet er mee stoppen hij is veels te oud.


Voor Feitosa:

Badr heeft geen schijn van kans. Feitosa is andere koek dan Karaev en Sefo


Na Feitosa:

Feitosa leek niet zo scherp en hij is overschat.


Voor Aerts:

Aerts gaat Hari slopen! Als hij van schilt kan winnen moet hij makkelijk van Hari kunnen winnen. Hari heeft een glazen kin en kan niet op tegen de kracht van Aerts.


Na Aerts:

Aerts is oud misschien moet hij maar stoppen.


Kortom het word altijd rechtgepraat.

Hier alvast een voorspelling.

Voor Schilt:

Badr word afgemaakt.

Na Schilt:

Schilt is over de top hij heeft van Aerts en van Badr verloren. Hij kan beter MMA gaan doen.

Leuke en goede analyse. w.b. je voorspelling. We zullen zien. Ik kan niet wachten!

A.F.
14-03-2009, 14:03
neg reps flipper????


dat is pas zieliggggggggggggggggggg

Ach....

Laat ik me is verlagen tot jouw niveau...

En wederom had ik het bij het juiste eind...

Gr. Flipper :thup:

A.F.
14-03-2009, 14:08
micha maak je niet druk iedereen heeft zijn eigen mening grtz ze zullen het wel zien


En dat durf JIJ te zeggen!!!

Degene die helemaal de pan uitflipt als er ook maar 1 ding verkeerd gezegd word over Tommy of een ander Team Perfect lid!

Maar ja... Ik snap het wel...

Jullie zijn zeker lid van : Nuthuggers United

RisingSun
14-03-2009, 14:16
En dat durf JIJ te zeggen!!!

Degene die helemaal de pan uitflipt als er ook maar 1 ding verkeerd gezegd word over Tommy of een ander Team Perfect lid!

Maar ja... Ik snap het wel...

Jullie zijn zeker lid van : Nuthuggers United

En daar gaan we weer.....:D

T15Boxing
14-03-2009, 14:24
Ikl denk inderdaad ook dat Sem wel ff nodig moet schijten nadat hij Badr geKO'd heeft met een knie onder zijn kin.

Schijten van angst dat hij toch net met geluk een perfecte knie geeft ja.

Ik denk Badr op KO ronde 2. Als ik net-points had kon ik nog wedden voor de lol. Maar imo verdien ik reps voor die laxeermiddel comment:)

A.F.
14-03-2009, 14:25
Schijten van angst dat hij toch net met geluk een perfecte knie geeft ja.

Ik denk Badr op KO ronde 2. Als ik net-points had kon ik nog wedden voor de lol. Maar imo verdien ik reps voor die laxeermiddel comment:)

repspolizei!!

Wo bist du?

Jochem
14-03-2009, 14:31
NEGREPS uitgedeeld. + reps voor Flipper, zodra ik ze weer kan geven. Zonder goede collaborateurs geen orde in deze rechtstaat.

PigDog
14-03-2009, 15:02
repspolizei!!

Wo bist du?
Flipper is een NSB'er


lol@badrfans

sorry hoor maar Badr maakt echt geen schijn van kans. Nog niet eens een klein beetje!
Sem weet dit en gaat gewoon door met zijn mma schema. Een Badr eet hij gewoon voor ontbijt

Micha is 100% correct.
Sem sopt elke ochtend een Badrtje in zijn kopje slappe thee.....
:whistling:

Ronald
14-03-2009, 16:10
Kortom het word altijd rechtgepraat.
Ik mis de voorspelling en analyse van zijn meest recente partij:

Voor Alistair:
Badr gaat Alistair slopen. Laat die knuffelaars maar eens met een echte vent knokken.

Na Alistair:
Badr was niet zo scherp. Badr had z'n dag niet. Badr had Alistair onderschat. Badr heeft teveel wedstrijden gedraaid. Maar vooral: "Welke mma-wedstrijd? Ik heb nooit gezegd dat ik dat zou doen."

Mark105
14-03-2009, 16:14
Ik mis de voorspelling en analyse van zijn meest recente partij:

Voor Alistair:
Badr gaat Alistair slopen. Laat die knuffelaars maar eens met een echte vecht knokken.

Na Alistair:
Badr was niet zo scherp. Badr had z'n dag niet. Badr had Alistair onderschat. Badr heeft teveel wedstrijden gedraaid. Maar vooral: "Welke mma-wedstrijd? Ik heb nooit gezegd dat ik dat zou doen."

Die voorspelling en analyse was hij straal vergeten:fp:

Jamila
14-03-2009, 18:04
Sem is in volle voorbereiding voor de Dream show en Jon-Olav-Einemo zal hem vergezellen in zijn hoek in Japan. Zijn voorbereiding op Badr zal pas na deze partij plaats vinden.

Ik hoop dat we snel weten wie zijn tegenstander zal zijn.

Gr, Jamila:thup:

chief108
14-03-2009, 18:08
http://img7.imageshack.us/img7/8679/dsc00850f.jpg

PigDog
14-03-2009, 18:45
http://img7.imageshack.us/img7/8679/dsc00850f.jpg

LOL!

chief108
14-03-2009, 18:48
check dit ouwe:

vechters Mike's Gym en Mixfight in Milaan!!! - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=707651)

Triker
15-03-2009, 10:10
Ik mis de voorspelling en analyse van zijn meest recente partij:

Voor Alistair:
Badr gaat Alistair slopen. Laat die knuffelaars maar eens met een echte vecht knokken.

Na Alistair:
Badr was niet zo scherp. Badr had z'n dag niet. Badr had Alistair onderschat. Badr heeft teveel wedstrijden gedraaid. Maar vooral: "Welke mma-wedstrijd? Ik heb nooit gezegd dat ik dat zou doen."


LOL :thup::thup::thup:

micha
15-03-2009, 10:14
Ik mis de voorspelling en analyse van zijn meest recente partij:

Voor Alistair:
Badr gaat Alistair slopen. Laat die knuffelaars maar eens met een echte vecht knokken.

Na Alistair:
Badr was niet zo scherp. Badr had z'n dag niet. Badr had Alistair onderschat. Badr heeft teveel wedstrijden gedraaid. Maar vooral: "Welke mma-wedstrijd? Ik heb nooit gezegd dat ik dat zou doen."



reps:thup:

Karsten
15-03-2009, 11:10
Dan zal Sem zich wel moeten focusen want ik denk dat ie een stevige pak slaag gaat krijgen van Hari. Met alle respect voor Sem hoor!

whahaha...
Das een van de beste grappen die ik de laatste tijd heb gehoord..

NielsN
15-03-2009, 11:17
Toch heeft Wiseguy wel een punt...

Maar ik denk eigenlijk ook wel Schilt...

Marchant
15-03-2009, 12:01
Ik denk dat Sem toch nog iets te hoog gegrepen is voor badr op dit moment.

:eek: Ik weet niet wat het is maar elke keer als ik Sem zie denk ik aan Shrek kan er niet aan doen ;)

http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/sem_schilt_klemin.jpg

PigDog
15-03-2009, 12:24
Dat heb ik nou ook altijd....

http://img150.imageshack.us/img150/5157/shrekbadr.jpg

Marchant
15-03-2009, 12:33
:lol:
Dat heb ik nou ook altijd....

http://img150.imageshack.us/img150/5157/shrekbadr.jpg


Hahha gelukkig dacht al dat ik 1 of anders kronkel had!!;)

Wiseguy
15-03-2009, 12:48
Ik mis de voorspelling en analyse van zijn meest recente partij:

Voor Alistair:
Badr gaat Alistair slopen. Laat die knuffelaars maar eens met een echte vent knokken.

Na Alistair:
Badr was niet zo scherp. Badr had z'n dag niet. Badr had Alistair onderschat. Badr heeft teveel wedstrijden gedraaid. Maar vooral: "Welke mma-wedstrijd? Ik heb nooit gezegd dat ik dat zou doen."

Tuurlijk heb je hier een punt. Maar dit voorbeeld weegt niet op tegen de 4 die ik gaf. Hij word gewoon vreselijk onderschat en dat werd alistair ook.

Ronald
15-03-2009, 13:50
Tuurlijk heb je hier een punt. Maar dit voorbeeld weegt niet op tegen de 4 die ik gaf.
Dat ligt er maar net aan hoe zwaar je alles wilt laten wegen en hoe selectief je daar je keuzes in wilt maken ;) Afijn, over een tijdje weten we meer.

Sjaak
15-03-2009, 22:08
Denk dat Semmy hem helemaal sloopt

Osu !

jan sensei kyokushin
17-03-2009, 07:52
Osu LEE HOTie #1FAN je bent een zielig figuur om aldoor negatieve reps uit tedelen echt zielig heb je niks anders tedoen :) help je moeder met afwassen of stofzuigen ;)
sportgreetz


jan osu

micha
17-03-2009, 09:35
Osu LEE HOTie #1FAN je bent een zielig figuur om aldoor negatieve reps uit tedelen echt zielig heb je niks anders tedoen :) help je moeder met afwassen of stofzuigen ;)
sportgreetz


jan osu

U ookal Sensei jan:eek:

Leehottie fan schaam je diep

Mr 1 Leg
17-03-2009, 10:09
En dat durf JIJ te zeggen!!!

Degene die helemaal de pan uitflipt als er ook maar 1 ding verkeerd gezegd word over Tommy of een ander Team Perfect lid!

Maar ja... Ik snap het wel...

Jullie zijn zeker lid van : Nuthuggers UnitedDARR HEB JE GELIJK IN MAAR IK KAN ME vanaf nu beheersen alle dat probeer ik toch hahahaha maak je ni druk dat doe ik ook niet meer haalt toch niks uit grtz now hard feelinings :)

Mr 1 Leg
17-03-2009, 10:11
ik maak me niet zo snel druk hoorik ook niet meer hahaha we doen ons best grtz :)

Guillermo
17-03-2009, 13:48
Badr word altijd onderschat.

Voor sefo:

Badr heeft niets in te brengen. Sefo slaat hem KO want Badr heeft een glazen kin.

Na Sefo:

Ja de man moet er mee stoppen hij is veels te oud.


Voor Feitosa:

Badr heeft geen schijn van kans. Feitosa is andere koek dan Karaev en Sefo


Na Feitosa:

Feitosa leek niet zo scherp en hij is overschat.


Voor Aerts:

Aerts gaat Hari slopen! Als hij van schilt kan winnen moet hij makkelijk van Hari kunnen winnen. Hari heeft een glazen kin en kan niet op tegen de kracht van Aerts.


Na Aerts:

Aerts is oud misschien moet hij maar stoppen.


Kortom het word altijd rechtgepraat.

Hier alvast een voorspelling.

Voor Schilt:

Badr word afgemaakt.

Na Schilt:

Schilt is over de top hij heeft van Aerts en van Badr verloren. Hij kan beter MMA gaan doen.

In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst:whistling::pimp:

Wiseguy
17-03-2009, 13:50
In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst:whistling::pimp:

Dat geld ook voor schilt