PDA

View Full Version : 2e Grapplingdag verschoven van 23 mei naar 6 juni



Yoseikan Ede
13-03-2009, 08:37
In verband met Hemelvaartdag valt de 2e grappling wedstrijd van 23 mei in dit lange weekend.
Omdat er dan waarschijnlijk veel deelnemers en vrijwilligers dit weekend weg zijn hebben wij besloten deze datum te verzetten naar 6 juni.

Hoop op jullie begrip en hopelijk allemaal tot ziens op 6 juni op de 2e grapplingdag in Ede.

Met vriendelijke groet,

Team Yoseikan Ede

HUNTER
13-03-2009, 08:48
lekker..... not.

dan is een van de grootste judotoernooien van Nederland (Venray)... hier moet ik helaas bij zijn. 23 mei had echt een goeie datum geweest!

761217186
13-03-2009, 09:01
Hey shit... ik kan er dan ook niet bij zijn! Ik zit dan op de Dominicaanse Republiek met fam en aanstaande vrouw. Ook niet verkeerd natuurlijk, maar wel jammer dat ik dan niet naar Ede kan.

NielsN
13-03-2009, 09:03
Niet zo'n handige actie, Hemelvaartdag wordt toch ruim vantevoren aangekondigd...

Maar mij komt het wel goed uit, geloof ik...

FightingDutchman
13-03-2009, 10:12
23 mei, 6 juni, mij maakt het allemaal geen bal uit, ik ben er gewoon bij! Vorig weekend was top dus heb nu al zin in competitie dag 2!!!

sikkwitttet
13-03-2009, 11:42
23 mei, 6 juni, mij maakt het allemaal geen bal uit, ik ben er gewoon bij! Vorig weekend was top dus heb nu al zin in competitie dag 2!!!

x2

Mr 1 Leg
13-03-2009, 12:03
ik ben er ook zeker bij nice :thup:

Solar
13-03-2009, 13:02
Jammer, 6 juni kan ik niet.

mdk
13-03-2009, 13:35
Helaas 23 mei stond al ingepland, 6 juni gaat hem waarschijnlijk niet worden.

Overigens bij het posten van de eerdere data had niemand commentaar op 23 mei dus waarom niet zo laten...

The Bulldog
13-03-2009, 13:58
Ref. nodig?

Yoseikan Ede
13-03-2009, 14:38
De reden dat wij deze dag hebben verschoven is ook om het volgende:

Om de grappling dagen succesvol te laten lopen hebben wij ook vrijwilligers nodig die kunnen scheidsen en achter de tafeljury leden. Wij hebben bij het inplannen niet gedacht dat er vrijwillgers konden zijn die een lang weekend weg zijn.:fp:

Wij van de organistatie en de deelnemers kunnen wel zeggen dat wij allemaal wel kunnen maar wij hebben ook de hulp van de vrijwilligers nodig. Geen "bemanning" , geen toernooi

HUNTER
13-03-2009, 14:53
hmmmmz wel begrijpelijk

maar wel klote want daar gaat mn weekendje venray :(

761217186
13-03-2009, 15:29
Ref. nodig?

Deze kunnen ze goed gebruiken!!! Mochten er meer MF leden zijn die op de dag zelf als Ref willen optreden, neem dan zeker contact op met de organisatie. Ook als je zelf moet vechten kun je iets betekenden als ref. (na het vechten en er voor kan je dan bijvoorbeeld als ref optreden)
Ze gooien je niet gelijk in het diepe, eerst kijk je mee als 2e of 3e man en als je het spelletje begrijpt en er klaar voor bent kun je zelfstandig optreden.

Underdog, van jou verwacht ik zeker dat je ook gaat rollen en je niet alleen gaat drukken als ref.:D

The Bulldog
13-03-2009, 17:45
ik zeg..... nooit dingen verwachten, raak je alleen maar teleurgesteld...

Ref. geen probleem, snap het spelletje ook nog wel dus kom maar op ga wel een dagje op de mat staan hahahaha...

Mr 1 Leg
14-03-2009, 08:04
ik zeg..... nooit dingen verwachten, raak je alleen maar teleurgesteld...

Ref. geen probleem, snap het spelletje ook nog wel dus kom maar op ga wel een dagje op de mat staan hahahaha...zou wel leuk zijn voor jou underdog RESPECT

Boutsen83
16-03-2009, 14:49
das minder zeg
Heb paar weken geleden kaartje gekocht voor een festival op 6 juni

ijsblok
16-03-2009, 15:47
De reden voor het verschuiven is een logische inderdaad, voor mij persoonlijk kwam 23 mei beter uit. 6 juni is er een groot judotoernooi in Ede waar ik had beloofd te scheidsen, maar die mensen ga ik zo eerst even mailen dat ik helaas niet kan komen omdat ik elders in Ede bij BAP zal vertoeven...

Briant
16-03-2009, 16:55
De reden voor het verschuiven is een logische inderdaad, voor mij persoonlijk kwam 23 mei beter uit. 6 juni is er een groot judotoernooi in Ede waar ik had beloofd te scheidsen, maar die mensen ga ik zo eerst even mailen dat ik helaas niet kan komen omdat ik elders in Ede bij BAP zal vertoeven...

Heidetoernooi?

ijsblok
16-03-2009, 17:11
Heidetoernooi?

hey kerel!
yep, 't heide toernooi.. Heb ik afgelopen jaren telkens gescheidst en regelmatig ook meegedaan. Maar nu ik moet kiezen geef ik de voorkeur aan grapplen hehe!

mama
16-03-2009, 18:03
lekker handig om een ander groot judotoernooi gelijk met dat judotoernooi van Venray te doen.......
maar jammer dat het nu ook gelijk is met het grabbelen

waar had ik jou nou gezien ijsblok? bij Hoogland of Schiedam? ik weet het niet meer.

Briant
16-03-2009, 18:06
hey kerel!
yep, 't heide toernooi.. Heb ik afgelopen jaren telkens gescheidst en regelmatig ook meegedaan. Maar nu ik moet kiezen geef ik de voorkeur aan grapplen hehe!

Ik zit met hetzelfde dillema haha, maar word waarschijnlijk grappling ja.

ijsblok
17-03-2009, 09:10
lekker handig om een ander groot judotoernooi gelijk met dat judotoernooi van Venray te doen.......
maar jammer dat het nu ook gelijk is met het grabbelen

waar had ik jou nou gezien ijsblok? bij Hoogland of Schiedam? ik weet het niet meer.


ik dacht in vlaardingen!
Het toernooi van Ede en Venray valt de afgelopen jaren telkens samen... Beetje vreemd, maar blijkbaar werkt t toch (anders hadden ze t wel verschoven toch!). Van vorig jaar kan ik me nog herinneren dat ik 2 weekenden achter elkaar vanuit de randstad naar ede ben vertrokken, eerst om te judo-en en een week later grapplen. Helaas nu dus te gelijk.

ChimiChero
18-03-2009, 10:24
Ref. nodig?
Leuk Ralf, zo kunnen wij zien wie van de deelnemers moppert over jou beslissingen hahaha.

Ik denk dat de organisatie het ook goed zal vinden. Want het komt vaak voor dat jongens als Matthieu, Marco, niet mee kunnen doen door gebrek aan scheidsrechters, vorig keer als ik mee niet vergis heeft Brian eerst in de lichte klassen gerefd en daarna met de -83 deelgenomen.

Ik persoonlijk vind het leuk om jou te zien rollen met de hele gezellige pool van +++100kg

Gr

Briant
18-03-2009, 17:00
vorig keer als ik mee niet vergis heeft Brian eerst in de lichte klassen gerefd en daarna met de -83 deelgenomen.

Nee ik was eerst -76 en toen scheidste ik de tweede ronde, nu doe ik alleen nog maar knokken :P

Maar goede refs zijn nooit verspild!