PDA

View Full Version : Uitslagen RESPECT.1 - 14.03.09 Herne



Bosco Baracus
15-03-2009, 02:09
1. Grappling Open Weight - Christian Kroetsch (Sparta Essen) vs. Danny Vorsthove (Fight-Lounge Dortmund) - Submission, Mata Leon
2. Amateur -76kg - Sebastian Kurek (Gracie Barra / Team Kazeka) vs. Artak Gurdschian (Fight-Lounge Dortmund) - Draw
3. Amateur -67kg - Marcel Jedidi (Anaconda Krefeld) vs. Ibrahim Boutahri (Hejena Gym, NL) - Points
4. Semi-Pro -84kg - Francisco Galarce Morales (Freelance, NL) vs. Florian Ziebert (Fightclub Oberhausen) - Referee Stopage due to GNP
5. Amateur +93kg - Waldemar Giesbrecht (Fight-Lounge Dortmund) vs. Sascha Meuthen (Freelance, Wilhelmshaven)
6. Semi-Pro -84kg - Alaan Briefkani (Team van Dams, NL) vs. Andreas Birgels (Anaconda Krefeld) - Submission, Guillotine Choke
7. Pro -70kg - Hyram Rodriguez (ATF Militia, NL) vs. Dominik Tschense (Alligator-Rodeo-Team) - Points
8. Semi-Pro -84kg - Gregory Oehlers (ATF Militia, NL) vs. Stefan Heber (MMA-Team Muenster) - Submission
9. Semi-Pro -76kg - Daniel van Corler (Coolgym, NL) vs. Thomas Holtmann (Gracie Barra / Team Kazeka) - Submission, Armbar
10. Semi-Pro -76kg - Laurens-Jan Thijssen (Mike's Gym, NL) vs. Niko Lohmann (Sparta Essen) - Referee Stopage due to GNP
11. Semi-Pro -86kg - Nils Stuecke (Fighters-Hall Herford) vs. Imad Ahmad (Shouraki Aachen) - Submission, Armbar
12. Semi-Pro -76kg - Serdal Killic (Coolgym, NL) vs. Serdar Bayrak (Taifun Luta Livre) - Referee Stopage due to GNP
13. Pro -84kg - Sebastian Baron (Alligator-Rodeo-Team) vs. Andre Balschmieter (Energy Gym Eschwege) - Submission, Heel-Hook

cholitzu
15-03-2009, 02:14
Sebastian K, Hyram, Thomas Congradulations, Jammer Alaan en Gregory.

the boxer
15-03-2009, 11:30
thx voor de uitslagen!

MMAFAN-1122
15-03-2009, 11:32
Bedankt voor de uitslagen!!!

cholitzu
15-03-2009, 11:36
En bedankt voor de uitslagen natuurlijk..

Jeru
15-03-2009, 12:05
Wat is het verschil tussen amateur en semi-pro?

Marco (scheids)
15-03-2009, 12:36
Wat is het verschil tussen amateur en semi-pro?

stoten naar het hoofd op de grond
ellebogen naar het lichaam
rondetijden

Marco (scheids)
15-03-2009, 12:46
Ben voor de eerste keer heb je echt een supergala neergezet !!!

Klein verslag van mijn kant:

Sfeer was met ruim 400 man (en uitverkocht) echt super.
RESPECT FC was een goede naam voor dit gala, dit geldt zowel voor de vechters alsmede voor het publiek. Wat een supersfeer !!!
Voor elke vechter applaus of het nou een Duitser of Nederlander was, voor elke take-over applaus, voor elke goede actie applaus...ik dacht echt heel even dat ik in Ede op een Shooto gala stond te scheidsen.

Denk dat de Nederlanders die daar (toch wel een redelijk groot aantal)aanwezig waren dit ook kunnen beamen.

Volgende keer moet mixfight maar een verslaggever sturen, want dit was zeker de moeite waard geweest !!

A.F.
15-03-2009, 12:56
10. Semi-Pro -76kg - Laurens-Jan Thijssen (Mike's Gym, NL) vs. Niko Lohmann (Sparta Essen) - Referee Stopage due to GNP

Hahahhaa.... lekker jongen!!!

Marco (scheids)
15-03-2009, 13:30
10. Semi-Pro -76kg - Laurens-Jan Thijssen (Mike's Gym, NL) vs. Niko Lohmann (Sparta Essen) - Referee Stopage due to GNP
Hahahhaa.... lekker jongen!!!


Vocht een sterke partij hoor ... na twee harde knieen op zijn tegenstanders hoofd (alhoewel Laurens-Jan behoorlijke lasthad van zijn knie daarna), maakt hij het goed af via GnP (hammers en hoeken tot zn tegenstander zich omdraaide en zich niet meer kon verdedigen).

A.F.
15-03-2009, 13:35
Vocht een sterke partij hoor ... na twee harde knieen op zijn tegenstanders hoofd (alhoewel Laurens-Jan behoorlijke lasthad van zijn knie daarna), maakt hij het goed af via GnP (hammers en hoeken tot zn tegenstander zich omdraaide en zich niet meer kon verdedigen).

ok top zeg!

Lol... bij de naam Laurens Jan Thijssen verwacht je eerder SCHAAKMAT te horen dan G&P!

Top gedaan jongen!

Italiahxc
15-03-2009, 13:39
Good work Gong Fu ! CONGRATULATIONS !!!!

sikkwitttet
15-03-2009, 13:57
ok top zeg!

Lol... bij de naam Laurens Jan Thijssen verwacht je eerder SCHAAKMAT te horen dan G&P!

Top gedaan jongen!


thanx

marco was goed bezig als scheids dat punt 1. was fucking goed gala.

en over de naam, mijn ouders wilden een tweeling maar kregen er maar een. vandaar de naam:fp:

Chico
15-03-2009, 14:05
Was een heel vet gala... veel mooie partijen gezien.. die van laurens was idd best hard met die knieën gevolgd door G&P...

Die laatste partij.. sebastiaan baron... dude is de technoviking... :D

baal nog een beetje van mijn verlies partij... maar heb wel lekker geknokt :D

sikkwitttet
15-03-2009, 14:09
hahah juist jah, dacht ook al technoviking, echt vet

Chico
15-03-2009, 14:10
hehe... jij bent laurens lees ik net..

ik ben francisco... heb een tijdje met je staan kletsen in de kleedkamer ;)

Gary
15-03-2009, 14:26
Het was echt een supergala, alles was goed geregeld, warming up ruimte alleen een beetje te warm :) (maar altijd beter dan te koud zoals meestal het geval is).

Even een special shout out naar de trainer van coolgym die Laurens zijn handen had getaped, en ook forumbroeder Jochem die ons kwam helpen in Laurens zijn hoek. (was zenuwachtiger dan toen ik zelf moest vechten) Laurens hield zich compleet aan het gameplan en speelde zijn eigen spelletje, 2 brute knietjes en het was na een korte gnp over.

Zoals ik Marco al hoorde zeggen sloeg de naam respect idd op het gala. De sfeer in onze kleedkamer, waar voornamelijk Nederlanders waren, was echt goed. De jongens van ATF waren ook weer aanwezig, had alleen de partij van Hyram Rodriguez gezien, wat een oorlog, jammer van het einde. Er was echt zo een goede vibe, iedereen was in een goede, vriendelijke bui of je nou Nederlands of Duits was.

War laurens!!

sikkwitttet
15-03-2009, 14:26
klopt jah. zag het net aan je naam.

dude ik heb toch een pijn aan mijn knie van van die kop van die gast ahahahah,.
en jij?

Chico
15-03-2009, 14:26
grappig dat er blijkbaar veel forumbroeders rond liepen :D

Chico
15-03-2009, 14:27
klopt jah. zag het net aan je naam.

dude ik heb toch een pijn aan mijn knie van van die kop van die gast ahahahah,.
en jij?
last van mijn nek en gigantische spierpijn in mijn benen van het hardlopen om die laatste 700 gram eraf te halen :D

voor de rest eigenlijk helemaal niets.. heb lekker geslapen vannacht :D

lunatic
15-03-2009, 14:31
top gedaan laurens!!!

gr Willy

sikkwitttet
15-03-2009, 14:31
hahaha

nee man ik ben zo moe nu.
want ik heb na de fights, met een bijna legen tank naar venlo moeten rijden(NERGENS VOND IK EEN FUCKING TANKSTATION). dus lekker zuinig varen op die snelweg daro.lekker laat in venlo aan gekomen om te tanken. toen met die 2 maaten van mij naar eindhoven, ff bikken. nog wat gedolt daro.toen gary op trein naar adam gezet, en samen met andere maat terug naar heerlen gereden.
was pas om half 4 in mijn nest.
en kon toen niet slapen. ahahaha
ben echt kapot nu

Floris
15-03-2009, 21:51
Lekker gedaan, Limburger... ;)

Bosco Baracus
17-03-2009, 13:54
Ben voor de eerste keer heb je echt een supergala neergezet !!!

Klein verslag van mijn kant:

Sfeer was met ruim 400 man (en uitverkocht) echt super.
RESPECT FC was een goede naam voor dit gala, dit geldt zowel voor de vechters alsmede voor het publiek. Wat een supersfeer !!!
Voor elke vechter applaus of het nou een Duitser of Nederlander was, voor elke take-over applaus, voor elke goede actie applaus...ik dacht echt heel even dat ik in Ede op een Shooto gala stond te scheidsen.

Denk dat de Nederlanders die daar (toch wel een redelijk groot aantal)aanwezig waren dit ook kunnen beamen.

Volgende keer moet mixfight maar een verslaggever sturen, want dit was zeker de moeite waard geweest !!

Bedankt voor jouw verslag en leuk dat ook je jouw plezier had! In het bijzondere ook jij als scheids hebt die gala een succes laten worden! Marco bedankt! :thup::thup::thup:
Ik hoop jouw ook op RESPECT.2 als hoofdscheidsrechter te hebben!!

Het zijn over 500 man er geweest en die sfeer was geweldig!! Heel sportief en het lijkte erop dat iedereen het MMA speletje snapte, man was dit leuk!! Zoals al geschreven krijgte iedere vechter een applaus als hij naar de ring stapte en voor iedere goede actie die hij in de ring gedaan heeft!! Zo zal het zijn!!

Alle vechters bedankt!!!
Er zijn veel moie partijen geweest en ik hoop dat op het volgende gala weer veel Nederlanders kommen vechten!!

Maar er is ook een vechter die ik niet meer ga uitnodigen... Mohammed el Moussaoui (uit Roosendaal). Hij komt niet opdagen en vond het blijkbaar niet eens nodig aftezeggen!! Ik had nog twee/drie dagen ervoor met hem gebelt en alles was in orde... Hem tegenstander heeft er 2 maanden hard voor getraind, nog op de dag gewicht gemaakt en dan komt die suk... niet opdagen - en belt niet eens...

Er stond eigenlijk ook een mixfight.nl fotoverslag door Bas Uterwijk geplant, maar het is helaas niet gelukt. Voor de volgende keer hoop ik op een uitgebreid (foto)verslag door mixfight.nl ;).

Met sportieve groeten,
Ben

RESPECT.FC :: Fighting Championship (http://www.respectfc.de)

http://respectfc.de/images/RESPECT2_FightCard.jpg (http://www.respectfc.de)

Chico
17-03-2009, 14:00
sign me up voor deel twee.. (mits er niets tussendoor komt natuurlijk, is nog een end weg)... ;)

Bosco Baracus
17-03-2009, 14:36
http://respectfc.de/images/RESPECT1_Results.jpg

Mr 1 Leg
17-03-2009, 15:12
thanks mooie uitslagen :thup:

Glen
17-03-2009, 15:33
Als het echt de Techno Viking is heeft hij een mooie tattoo erbij..