PDA

View Full Version : *SPOILER* Uitslagen Showtime milaan



Kingster
15-03-2009, 11:58
Kon op mixfight de uitslagen nergens vinden, vandaar deze topic.

http://img15.imageshack.us/img15/5504/risultati.jpg

Jeru
15-03-2009, 12:01
Bijna alleen maar jurybeslissingen.

the boxer
15-03-2009, 12:30
Ja dat viel me ook al op.

ICON
15-03-2009, 12:39
damn daar gaat mn vcash( groenhart)

micha
15-03-2009, 12:47
thanks

SebasMMA
15-03-2009, 12:53
Souwer - Petrosyan gezien, en 't verbaast me niks dat Petrosyan een kadootje heeft gekregen voor z'n thuispubliek.

Hendy
15-03-2009, 15:21
Souwer - Petrosyan gezien, en 't verbaast me niks dat Petrosyan een kadootje heeft gekregen voor z'n thuispubliek. 2x Licht voordeel souwer, minimaal een extra ronde..

KayOne
15-03-2009, 18:17
ik vond het algemeen best saai gevechten behalve die van Souwer vs Petro, en Kaas

MB667
16-03-2009, 13:18
Ben er ook bij geweest, en ik moet zeggen, dat een paar wedstrijden me een beetje tegenvielen, maar dat heb je in nederland ook vaak.

de laatste 3 wedstrijden waren top en groenhart vs cosmo ook, alleen jammer dat cosmo uitblonk en niet groenhart.

Waarom moest Linda Ooms niet vechten?

Kaas vs bequiri: Kaas liet er geen gras over groeien en ging gelijk voor de kill.

gregory choplin vs lazarro: Verrassend om Choplin eens gas te zien geven en niet telkens te zien hangen......tot de 2 de ronde, en daarna zoals we bekend zijn van hem: hangen hangen hangen, net zoals zijn tegenstander.

Arnaldo Silva vs Petrosyan de 2de: Die petrosyan vocht erg slim de laatste ronde. eerste 2 rondes punten scoren, 3de ronde de harde stoten van silva ontwijken en hangen omdat hij wist dat hij voorstond. petrosyan is wel een erg goede vechter, en hem zou ik graag eens tegen een goede nederlander zien vechten....die silva trouwens ook wel.

Rico verhoeven vs mastorovic: was een beetje een slome match. Verhoeven kon het afmaken maar deed het niet.

Groenhart vs Cosmo: HEel erg jammer dat Cosmo direct begon met knallen en Groenhart pas in de 3de ronde (dejavu groenhart vs choplin) Cosmo kwam goed door met de bodyshots en de vliegende knien waren ook super. Groenhart begon pas in de 3de ronde. Als hij zo had gevochten in de 1ste 2 rondes had hij gewonnen. Cosmo is echt cool om te zien vechten (groenhart ook daar niet van)

Franco paccini vs hassan el hamzoui: Hassan liet hem alle hoeken van het veld zien, zowel met zijn stoten en leuke (soms iets te overdreven) taekwando trap technieken. Franco ging niet neer, maar dat was wel gebeurd als Hassan meer was gaan stoten in de laatste 2 rondes ipv die leuke trapjes. Franco was wel een bikkel trouwens.

Wendel Roche vs ???: Wendel Roche gaf de wedstrijd bijna weg in de 3de ronde. Was een matte partij. Hij had het in de 3de ronde af kunnen maken als hij niet te moe was geweest.

de thai prajansik kaenjanbai vs cerigone: Totaal disrecpectloos begon die Cerigone\mee te doen met de thai zijn wai kru. vanaf dat moment hoopte ik dat die thai hem total loss zou gaan slaan en trappen. dat gebeurde ook in de 1ste 2 rondes (lowkicks en middentrappen) daarna zakte de thai compleet weg vanwege het niveau van de italiaan. denk dat wanneer die thai een goede nederlandse tegenstander krijgt, ook meer doet, maar hij wistdat hij voor stond op punten, dus deed hij ook maar langzamer vechten. beetje jammer.

En dan Souwer vs Petrosyan: Tja wat kan je er over zeggen: Wat een tering vet gevecht! Jullie hebben het allemaal kunnen zien op mixfight. Ik had een 5de ronde eerlijker gevonden, want het ging totaal gelijk op. Ik had al geschreven in het wedkantoor dat petrosyan het thuisvoordeel met zich mee had, en dat klopte toch ook wel. heel het publiek stond achter hem. na de 3 ronde was het publiek al boos dat hij niet had gewonnen (totaal onterecht trouwens, ik vond namelijk ook dat er een 4de ronde moest komen,) en in de 4de ronde was het ook gelijkwaardig, ik had het gevoel dat de jury zou worden geliquideerd door de italiaanse maffia wanneer ze een 5de ronde hadden gedaan (en al helemaal als de winst naar souwer zijn gegaan)

al met al een leuk galaatje. Wat me opviel: In italie was volgens mij wel 90 procent van het publiek volk, wat normaal niks van doen zou hebben met vechtsport. Die kwamen echt naar het gala voor een dagje entertainment. Bij ons is dat toch heel anders.

Ook was het erg mooi toen het belgisch en italiaans volkslied werd gezongen: Ik was even vergeten hoe het italiaans volkslied ging. Toen ze ermee begonnen, was iedereen aan het praten daar en bleef zitten. Ik d8: wtf, d8 dat italianen trots volk waren.

Toen begon het belgisch volkslied: iedereen opstaan en zingen. Echt de hele zaal was mee aan het zingen. Dat was dus het italiaans volkslied:
Zo meezingen heb ik in nl ook nooit gehoord of gezien

raveboy
16-03-2009, 19:00
Dit gala staat nu op de bekende trekker voor diegene die de rest van de partijen nog wilt bekijken.