PDA

View Full Version : Filmpje Souwer vs. Petrosyan



simtekf1
15-03-2009, 11:10
De eerste ronde staat al op Youtube, helaas ben ik verder nog niks tegen gekomen. :(

http://www.youtube.com/watch?v=zGkbbgRvgnE

Jeru
15-03-2009, 11:15
Wat mij betreft is deze eerste ronde in ieder geval gelijk. Veel op de dekking of geblokt.

Kingster
15-03-2009, 11:16
Ronde 2:
http://www.youtube.com/watch?v=442DoyRHq20

payap
15-03-2009, 11:24
Thanx,

eerste ronde aardige gelijk qua punten. Wel is Andy de aanjager. Mooi te zien dat Petrosyan zijn roots niet verlochent en met mongkong opkomt.

Regiel
15-03-2009, 11:28
Thnx

payap
15-03-2009, 11:29
Tweede ronde gaat naar Andy. Voordeel qua score en hele ronde in zijn vooruit en petrosyan naar achteren (k-1 regels)

Kom op met de rest. Sta te kwijlen !

Kingster
15-03-2009, 11:32
Wordt op dit moment geupload door een italiaan , als de rest erop staat dump ik het meteen hier.

simtekf1
15-03-2009, 11:33
En ronde 3:

http://www.youtube.com/watch?v=D6NAhuVMjrE

LJ Silver
15-03-2009, 11:34
http://www.youtube.com/watch?v=D6NAhuVMjrE

payap
15-03-2009, 11:45
REPS!

Uh jaaa... ik zelf heb een winnaar nu imo. Ga even niets zeggen want wil voor de zekerheid de beelden van dichtbij zien en groot.

Hammerkick
15-03-2009, 11:52
REPS!
Uh jaaa... ik zelf heb een winnaar nu imo. Ga even niets zeggen want wil voor de zekerheid de beelden van dichtbij zien en groot.
Tsja, Ik vind Andy, de winnaar, na 3 ronden.

payap
15-03-2009, 11:56
Tsja, Ik vind Andy, de winnaar, na 3 ronden.

Dat vind ik nml ook aan de hand van deze beelden. Partij is qua punten aardig gelijk maar Andy is bijna de hele partij in de aanval en de dominante vechter en Petrosyan in de counter. En op K-1 regels is dat een belangrijk punt.

blackadder
15-03-2009, 11:58
Dat vind ik nml ook aan de hand van deze beelden. Partij is aardig gelijk maar Andy is bijna de hele partij in de aanval en Petrosyan in de counter. En op K-1 regels is dat een belangrijk punt.
x3
Petrosyan clincht ook aardig wat af. Waardoor hij misschien wat dominanter overkomt dan die daadwerkelijk is.

___RZA___
15-03-2009, 11:58
Ik vond Andy ook de winnaar, 3 ronden lang lopen jagen, qau scores redelijk gelijk opgaand en wat me vooral irriteerde is het herhaaldelijk de clinch opzoeken van Petro.... Volgens mij komt deze jongen meer tot zijn recht op muay thai regels dan op K-1 regels...

Illest
15-03-2009, 12:01
blijft lastig...wat zijn de It's Showtime-regels precies? lijkt op K1 toch? Op K1-regels zeg ik Andy...maar goed..echt niet dat ze de thuisvechter gaan benadelen als het zo close is..

bij de extra ronde tellen de voorgaande rondes niet meer...en daar kreeg Andy een stoot waar zo op het 1e gezicht geteld had kunnen worden....weet het niet zeker...maar dat was waarschijnlijk wel doorslaggevend

El Bambino
15-03-2009, 12:38
Ik vond Souwer in deze wedstrijd een maatje te groot. Zelfs in de 3e ronde was Andy fit en aan het opjagen terwijl Petro alleen maar achteruit vocht en de clinch zocht om lucht te krijgen.

m.g
15-03-2009, 13:37
Een maatje te groot is zeker niet het geval in deze partij maar na het zien van deze drie rondes zou ik ook Souwer zeggen, maar ik wil de beelden wel zien die dichterbij zijn opgenomen zodat je echt kan zien wat wel en wat niet doel treft. Aan de hand van deze beelden kan je dat niet echt goed zien.

Heeft iemand die extra ronde al!?!?

Kingster
15-03-2009, 13:42
Kan hem nog nergens vinden :( Heb die gast een uur geleden gemailt dat we er met smart op zitten te wachten. Nog geen reactie gehad.
Voor de rest nergens beelden te vinden.

JeMalleMoer
15-03-2009, 13:43
Souwer heeft naar mijn mening echt gewonnen. In ronde 2 en 3 zocht die Petro alleen maar de clinch op en kon de druk niet echt aan. Hij kon de stoten wel goed ontwijken maar het zag er echt niet goed uit. Die extra ronde was echt onnodig.

Maar idd, je kan het ook niet echt goed zien op deze beelden maargoed.

M.Hersisia
15-03-2009, 14:21
Ik vond Souwer in deze wedstrijd een maatje te groot. Zelfs in de 3e ronde was Andy fit en aan het opjagen terwijl Petro alleen maar achteruit vocht en de clinch zocht om lucht te krijgen.

Lol @ maatje te groot...

Dat vond ik dus écht niet het geval.
Petrosyan vond ik ( ondanks dat hij achteruit vocht ) net iets scherper en scoorde meer zuivere punten.
Het was close maar winst voor Petrosyan is terecht imo.

marcelt
15-03-2009, 14:37
Ik heb R1 gelijk, R2 Souwer R3 Petrosyan, dus in mijn ogen is een extra ronde terecht. Moeilijk te scoren wedstrijd. Ligt dicht bij elkaar. Maar Giorgio vecht ook in zijn eigen land, dat helpt ook. BPP verloor in NL ook van Kraus . Volgens mij had BPP toen moeten winnen.

blackadder
15-03-2009, 15:07
Ik heb R1 gelijk, R2 Souwer R3 Petrosyan, dus in mijn ogen is een extra ronde terecht. Moeilijk te scoren wedstrijd. Ligt dicht bij elkaar. Maar Giorgio vecht ook in zijn eigen land, dat helpt ook. BPP verloor in NL ook van Kraus . Volgens mij had BPP toen moeten winnen.
Volgens mij had Kraus toen in Japan moeten winnen.

Kameleon
15-03-2009, 15:15
Dat vind ik nml ook aan de hand van deze beelden. Partij is qua punten aardig gelijk maar Andy is bijna de hele partij in de aanval en de dominante vechter en Petrosyan in de counter. En op K-1 regels is dat een belangrijk punt.

Zeker! Bij K-1 krijgt de dominante vechter het voordeel en dat is Andy zeker. Die 3e ronde was helemaal niet nodig. Souwer had moeten winnen! Maar ja....het thuisvoordeel...pfff

De man van 14K
15-03-2009, 15:22
ronde 1 gelijk maar 2 en 3 voor Souwer.
Petrosyan komt een paar keer goed door maar Souwer pikt veel meer puntjes

Kingster
15-03-2009, 15:59
Okay, ik kreeg net bericht, de extra ronde staat online!
http://www.youtube.com/watch?v=xHXEZx5oerY

rafi
15-03-2009, 16:03
ik kan moeilijk een winnaar uit deze partij halen. ze waren heel sterk aan mekaar gewaagd. dan pakt souwer zijn puntjes en dan weer petrosan. maar in japan had souwer wel zijn voordeel gekregen in verband met vooruit vechten.

marcelt
15-03-2009, 16:38
REPS!

wil voor de zekerheid de beelden van dichtbij zien en groot.

Wil ze ook graag zien, want je kan op deze beelden vaak niet goed zien of stoten goed aankomen. Zal niet de eerste keer zijn dat ik een beslissing anders zie door de tv beelden. Is al bekend wanneer het wordt uitgezonden?

De laatste ronde vond ik voor Souwer trouwens.

slee
15-03-2009, 16:46
Zeker! Bij K-1 krijgt de dominante vechter het voordeel en dat is Andy zeker. Die 3e ronde was helemaal niet nodig. Souwer had moeten winnen! Maar ja....het thuisvoordeel...pfff

Ik vond die 3e ronde toch wel nodig.

blackadder
15-03-2009, 16:58
Ik vond die 3e ronde toch wel nodig.
Ik ook. Want twee rondes zijn toch echt niet genoeg.

Kameleon
15-03-2009, 17:52
Ik ook. Want twee rondes zijn toch echt niet genoeg.

Haha...je hebt helemaal gelijk..stom...bedoel uiteraard de extra ronde...:-)

BJJCORE
15-03-2009, 18:50
Maar wie heeft er nu gewonnen?

oliebol
15-03-2009, 18:58
Petrosyan gewonnen.
Ik had het voordeel aan Souwer gegeven. Jammer dat hij hem verloop
Dat word het maar goedmaken op de K-1 MAX dan:p

marcelt
15-03-2009, 19:11
Wat een knalpartij, vierde ronde terecht. Vijfde ronde moet vanaf nu maar ingevoerd worden.

Nog niet al te lang geleden waren vijf rondes heel normaal! ;)

Volgens mij hebben we het in de K1 al eens gehad. Vast om Musashi erdoor te slepen of zo.

blackadder
15-03-2009, 19:18
Nog niet al te lang geleden waren vijf rondes heel normaal! ;)

Volgens mij hebben we het in de K1 al eens gehad. Vast om Musashi erdoor te slepen of zo.
Andy heeft in de 2005 finale tegen Pramuk 5 rondes gevochten.
En ook tijdens de S-cup moest hij al meerdere malen 5 rondes aan de slag.

PigDog
15-03-2009, 19:22
Vond het moeilijk om te zien. petrosyan is wel een vechter die in de rebound scoort.
Ik ken de geweldige jurering in Italië, dus dat is ook gewoon.
Vind wel dat Petrosyan de aflossing word in de komende jaren van de dominantie van Souwer op K-1 gebied..
Los wie er deze keer gewonnen heeft, ik voorzie de aankomende jaren nog gouden tijden voor deze vechter...

blackadder
15-03-2009, 19:33
Vond het moeilijk om te zien. petrosyan is wel een vechter die in de rebound scoort.
Ik ken de geweldige jurering in Italië, dus dat is ook gewoon.
Vind wel dat Petrosyan de aflossing word in de komende jaren van de dominantie van Souwer op K-1 gebied..
Los wie er deze keer gewonnen heeft, ik voorzie de aankomende jaren nog gouden tijden voor deze vechter...
Aflossing is ook weer zo'n sterke bewoording. Alsof Andy met zijn 26 jaar een over the hill fossiel is.
Meer concurrentie, upping the stakes lijkt me hier aangebrachter.

ICON
15-03-2009, 19:39
Haha...je hebt helemaal gelijk..stom...bedoel uiteraard de extra ronde...:-)

jij hebt twee accounts??

Ben
15-03-2009, 20:05
Lol @ maatje te groot...

Dat vond ik dus écht niet het geval.
Petrosyan vond ik ( ondanks dat hij achteruit vocht ) net iets scherper en scoorde meer zuivere punten.
Het was close maar winst voor Petrosyan is terecht imo.

nauw dan zie ik het anders andy die veel meeer punten maakt en 3 ronden naar voren vecht en die petrosyan moet naar achter

Mark105
15-03-2009, 20:14
Vond het een gelijk opgaande wedstrijd.
Souwer die met constante druk naar voren vecht maar vervolgens niet echt door drukt. Scoort wel gewoon ze punten.
Petrosyan die goed countert en ze punten pakt, en ik vond hem sterk in de clinch.

Had wat mij betreft een draw mogen zijn.

Kingster
15-03-2009, 20:24
Wist niet dat het een unanieme jury beslissing was.
http://www.youtube.com/watch?v=MOif6YcPF7Y

Een draw zou meer op z`n plaats zijn ipv een unanieme beslissing.

Morgen komt deel II van antwerpen op tv, dus het gaat nog wel even duren dat we goede beelden te zien krijgen. Op usenet is ook nog steeds niks te vinden, helaas.

Straight
15-03-2009, 20:24
Petrosyan had het na 3 rondjes al mogen krijgen hoor. Na de extra ronde helemaal. Als je de beelden van gisteren (de stream) te zien krijgt dan zie je dat Petrosyan Souwer ongelovelijk veel liet missen. Dat is op deze beelden niet (/moeilijk) te zien.

Jeru
15-03-2009, 21:47
Waarom moest er eigenlijk een winnaar komen? Na 3 ronden was het dus gewoon een draw. Lijkt me dat er alleen een winnaar moet komen als er titel op het spel staat?

Sjaak
15-03-2009, 22:04
Gaat aardig gelijk op zo te zien, terechte uitslag mijn inziens

A-team
15-03-2009, 22:08
Gaat aardig gelijk op zo te zien, terechte uitslag mijn inziens


Denk het ook wel maar petrosyan had ook iets meer naar voren mogen vechten en dat deed hij jammer genoeg niet! Vond hem iets te afwachtend!
Wel een top partij!! Dus het publiek was ook de winnaar. Je kunt zeggen van Andy wat je wilt, hij gaat wel even naar Milaan en vecht tegen hem. REPS ANDY!!!

De man van 14K
15-03-2009, 23:24
Ik wil deze partij nog wel eens gewoon duidelijk op tv bekijken, van wat ik hier zie op dat kleine youtube scherm geef ik het voordeel aan Souwer (r1 onb, r2 Souwer en r3 twijfel tussen onb en souwer)

Hannes_Oss
23-03-2009, 17:00
Souwer was beter! Ze hebben die andere gewoon thuis voordeel gegeven. Souwer is de beste!