PDA

View Full Version : Opgelet!



jojo
15-03-2009, 12:28
Zaterdag zijn wij op het gala geweest in hoogwoud. erg leuk gala!!!

Maar goed toen we aan het eind van de avond terug kwamen in de kleedkamer WAREN ONZE PADS WEG. dus als je nou denk "hé ik heb pads in me tas zitten die niet van mij zijn" stuur me ff een pm.

Of als je binnekort aan het trainen bent en ineens hebben jullie andere pads die opgehouden worden.... laat het me ff weten.

Het zijn van die hand pads van ronin.


Alvast bedankt!

Khanom Thom
15-03-2009, 12:34
Altijd lastig, gasten die niet kunnen afblijven van andermans spullen. Kan me nog herrineren dat de tas van Scorpio Gym werd gestolen tijdens een gala van team Superpiele in Deventer. Snap niet waar gasten het lef vandaan halen om zoiets te doen...

Ik hoop dat je pads alsnog ergens opduiken.. succes met het terugvinden.

sikkwitttet
15-03-2009, 12:44
succes man

HUNTER
15-03-2009, 12:46
dat zijn echt zulke klote dingen. Blijf idd met je poten van iemands spullen af!

ik hoop dat iemand ze 'per ongeluk' heeft meegenomen, en dat ze toch nog terugkomen!

PinPoint
15-03-2009, 20:07
Ik begrijp niet dat men nog steeds niet op zijn/haar spullen let. Sorry maar de waarheid is hard......

Niet dat ik het goed praat maar men zou allang beter moeten weten......

Nick The Quick
15-03-2009, 20:42
Ik begrijp niet dat men nog steeds niet op zijn/haar spullen let. Sorry maar de waarheid is hard......

Niet dat ik het goed praat maar men zou allang beter moeten weten......


Ja maar het is goed te begrijpen dat als je met je vechter bezig bent, die elk moment moet vechten, dat je dan sommige spullen even vergeet of laat liggen in de kleedkamer.

Het is gewoon schandalig dat dat niet even kan!

A-team
15-03-2009, 21:35
Toen ik 10 jaar geleden begon met crossen, liet je je spullen gewoon staan en werdt er niks gestolen. Nu moet ik mij motor vast zetten met een ketting, want anders is ie weg!
Triest!!! Hoop dat je het terug krijgt!

NielsN
16-03-2009, 09:56
Ik begrijp niet dat men nog steeds niet op zijn/haar spullen let. Sorry maar de waarheid is hard......

Niet dat ik het goed praat maar men zou allang beter moeten weten......

Nou ja... Is natuurlijk geen openbare ruimte...

Ik weet niet, je kan toch ook niet hebben dat de vechters straks op moeten komen met de sporttas in de hand...

PinPoint
16-03-2009, 10:18
Begrijp goed mensen....ik heb geen goed woord over voor deze misselijke gasten.

Maar ik lees al wat jaartjes op verschillende fora, en dit soort topics komen toch met enige regelmaat terug.

Er is altijd wel iemand die even op de spullen kan passen of als pak-ezel kan dienen....

NielsN
16-03-2009, 14:43
Bij de buren is dit topic verdwenen?! :confused:

Ehm... Nou ja, laat maar...

Misschien iets misgegaan, nog een keer posten? Want ik kan me niet voorstellen dat veel mensen het daar hebben kunnen lezen in de tussentijd...

chief108
16-03-2009, 15:28
ik kan me niet voorstellen dat veel mensen het daar hebben kunnen lezen in de tussentijd...
da's een non-argument Socra...
al staat het er een jaar.... :lol:

NielsN
16-03-2009, 15:30
da's een non-argument Socra...
al staat het er een jaar.... :lol:

;)