PDA

View Full Version : mijn dag bij respect fc



sikkwitttet
15-03-2009, 14:21
Ik had gisteren mijn eerste mma gevecht, bij respect fc. Kreeg woensdag via mike te horen dat ik zou kunnen vechten. Nou vet natuurlijk dus dat doen we. Daarom dat ik ook niks goed geregeld had(gary lilly, maat van mij,ook mikes) kwam met mij mee, die ik in venlo ochtends moest op pikken.
Een andere maat van mij ging mee(hij doet wat sinds half jaartje aan kickboxen op universiteit, maar niks met wedstrijden ofzo). EN dan lekker met 160 naar herne toe.(natuurlijk 5 keer omgereden enz).
Kom eindelijk aan, en Ben(organisator) kwam er meteen aan, ff wegen.precies goed. medisce keuring(wat er echt goed verzorgt uit zag het dokters kamertje).

En over gala zelf, niet veel gezien.Maar wel na afloop veel gasten met dikke koppen gezien, en veel ooooohhh een aaaaahhh gehoord. Dus zullen wel vetten partijen geweest zijn.Publiek kreeg denk ik wel waar voor zijn geld.

Ik moet echt een paar mensen bedanken, Ben voor echt vette gala alles was perfect(alleen het was wel fucking warm daro).
Gary en Ad voor het mee gaan, en support.
Jochem, jah de Jochem. Die ik daar tegenkwam en gewoon mee ging in mijn hoek,:thup: echt fucking top.Veel aan gehad.THANKS.
Aan cool gym, voor het relaxte praten enz. Maar ook naar Wim Koelewijn voor het tapen van mijn handen(echt goed gedaan, mijn maten wisten niet hoe het moest, dus echt blij dat hij mij hielp).
Natuurlijk marco die echt goed de wedstrijd als scheids liet lopen, en goed in greep.Dus marco thanks.
Dan vergeet ik natuurlijk nog veel andere mensen, sorry.

Dus ik heb alleen maar positieven ervaringen opgedaan. dus iedereen bedankt.
beeld zal wel snel volgen denk ik.

Justinian
15-03-2009, 14:25
Thanks voor je reactie, leuk om te lezen!

A.F.
15-03-2009, 15:58
*zucht* @ het gevoel na je eerste partij...

dat er nog vele mogen volgen...

Richelieu
15-03-2009, 16:12
Bedankt voor je reactie!! Leuk om te lezen.

Glen
15-03-2009, 16:13
Maar heb je nou gewonnen of verloren, champ ?

mdk
15-03-2009, 16:15
Top gedaan van je!

Maar begrijp ik nu uit je verhaal dat je zelf geen cornerman had en iemand die je handen kon intapen?

DennK
15-03-2009, 16:22
Laurens top gevochten hoor! Hij heeft indd gewonnen. Gaf 2 goede knieen op zijn tegenstander zn hoofd en die viel op de grond en toen wat stoten naar het hoofd.. en won de partij... tenminste de afsluiting. Daarvoor natuurlijk nog wel wat gebeurd!
Ben die gast van Cool-gym. Die een wit shirt aan had.
Maar topgalatje hoor! Alles was goed geregeld. Alleen het was er wel erg warm. Voor de rest lekker druk bezocht galatje.

761217186
15-03-2009, 17:27
gefeliciteerd, leuk verslagje.

chief108
15-03-2009, 17:45
goed gedaan pik

leuk verslag ook!
reps

marcelt
15-03-2009, 17:54
Het is leuk om zo'n persoonlijk verhaal te lezen!

joost
15-03-2009, 17:59
Leuk verslag en gefeliciteerd!! heb je nog wat gehad aan de elleboog-klem? ;)

sikkwitttet
15-03-2009, 18:07
hahahaha
nee, kut man ik ben druk aan oefenen, maar komt van zelf:rolleyes:

en jah ik had gewonnen, en nee had geen echte cornerman mee. alles op laatste min geregeld.daarom was ik ook zo blij met de hulp die ik van iedereen kreeg.

Jochem
15-03-2009, 18:51
No problem, graag gedaan. Superpartij, die knieen zaten er goed op!

oliebol
15-03-2009, 19:35
goed gedaan, gefeliciteerd.
Dat er nog maar vele winst partijen mogen volgen :)

Mark105
15-03-2009, 21:15
Leuk verslag om te lezen.

Gefeliciteerd!

DannyvK
15-03-2009, 23:19
Feliciteerd ;)

Chico
16-03-2009, 13:32
Wat misschien ook wel het melden waard is... er was een gast die in de -84 moest vechten maar op de weging 96,7 kilo woog... zover ik begreep dacht het team van hem dat als hij een paar kilo eraf zou trainen voor het gevecht dat het gevecht gewoon door kon gaan...

is uiteindelijk een grappling partij geworden hoorde ik...

12.7 kilo te zwaar... echt erg

sikkwitttet
16-03-2009, 13:40
klopt jah
ik hoorde dat ie 11 kilo te zwaar was
maar toch damn, dat gaat er niet ff af. echt te gek gewoon, wat is je trainert dan voor iemand, hier niet nog een push up. maar een macdrek burger

Paganstars
16-03-2009, 13:55
LOL... Das wel een fail 12,x kg teveel!

Gary
16-03-2009, 14:02
Waar blijven de videos?

Chico
16-03-2009, 14:05
komen zover ik weet vrijdag ofzo online op www.respectfc.de (http://www.respectfc.de)

De man van 14K
16-03-2009, 14:10
heel leuk, maar het zal aan mij leggen maar is het niet vreemd dat je trainer een partij in boekiewookieland regelt en je gewoon aan je lot over laat verder?
Dat heb ik tenminste nog nooit meegemaakt. Nu moet je zelf je maten nog bij elkaar sprokkelen om in je hoek te staan.
Dat is toch vreemd?

Gary
16-03-2009, 14:15
komen zover ik weet vrijdag ofzo online op www.respectfc.de (http://www.respectfc.de)

My bad, stond al in een andere topic van de video-impressie, ziet er goed uit.

Gary
16-03-2009, 14:22
heel leuk, maar het zal aan mij leggen maar is het niet vreemd dat je trainer een partij in boekiewookieland regelt en je gewoon aan je lot over laat verder?
Dat heb ik tenminste nog nooit meegemaakt. Nu moet je zelf je maten nog bij elkaar sprokkelen om in je hoek te staan.
Dat is toch vreemd?

Woensdag of Donderdag kreeg Laurens pas te horen dat hij zou moeten vechten. Mike is momenteel met de voorbereidingen bezig voor de K1 en kon die dag niet. Naast dat Laurens een maat van me is train ik ook nog meer dan een jaar met hem, de afgelopen 10 maanden bij mikes. Ik zei al meteen dat ik mee zou gaan, dus van sprokkelen was er geen sprake. Ik was wel zenuwachtig aangezien ik nooit echt in iemands hoek had gestaan, maar de aanwezigheid van Jochem zorgde wel voor enige zen. Nogmaals props aan hem voor het bijspringen (en niet alleen bij ons, maar ik zag hem ook in andere hoeken geloof ik). Hele aardige gast!

En achteraf gezien waren alle zorgen voor niks, Laurens deed alles volgens gameplan, gebruikte zijn sterke punten en finishde binnen twee minuten ofzo de partij :)

sikkwitttet
16-03-2009, 14:22
heel leuk, maar het zal aan mij leggen maar is het niet vreemd dat je trainer een partij in boekiewookieland regelt en je gewoon aan je lot over laat verder?
Dat heb ik tenminste nog nooit meegemaakt. Nu moet je zelf je maten nog bij elkaar sprokkelen om in je hoek te staan.
Dat is toch vreemd?


ja misschien, maar niet zijn fout eigenlijk. hij vroeg wilje vechten, ik zei ja. en toen heb ik zelf maar alles geregeld. zij tegen mijn trainer ik doe het wel. Dus niks fouts naar mijn trainer toe, gewoon hoe ik het regelden, en ik was allang gegaan al zou ik in mijn eentje moeten gaan. en Eerlijk gezegd had ik niet gedacht over het feit over tapen enz.
ben eigelijk gewoon in auto gestapt, en gegaan. achter af:fp:
maar toch ben ik blij dat ik ging:thup: en alles ging goed, dus ben nog steeds dank baar dat iedereen mij hielp :osu:

A.F.
16-03-2009, 14:36
Woensdag of Donderdag kreeg Laurens pas te horen dat hij zou moeten vechten. Mike is momenteel met de voorbereidingen bezig voor de K1 en kon die dag niet. Naast dat Laurens een maat van me is train ik ook nog meer dan een jaar met hem, de afgelopen 10 maanden bij mikes. Ik zei al meteen dat ik mee zou gaan, dus van sprokkelen was er geen sprake. Ik was wel zenuwachtig aangezien ik nooit echt in iemands hoek had gestaan, maar de aanwezigheid van Jochem zorgde wel voor enige zen. Nogmaals props aan hem voor het bijspringen (en niet alleen bij ons, maar ik zag hem ook in andere hoeken geloof ik). Hele aardige gast!

En achteraf gezien waren alle zorgen voor niks, Laurens deed alles volgens gameplan, gebruikte zijn sterke punten en finishde binnen twee minuten ofzo de partij :)

Jochem en aardig????

Heb je het dan over Jochem Brandzekorst?

De man van 14K
16-03-2009, 14:38
ja misschien, maar niet zijn fout eigenlijk. hij vroeg wilje vechten, ik zei ja. en toen heb ik zelf maar alles geregeld. zij tegen mijn trainer ik doe het wel. Dus niks fouts naar mijn trainer toe, gewoon hoe ik het regelden, en ik was allang gegaan al zou ik in mijn eentje moeten gaan. en Eerlijk gezegd had ik niet gedacht over het feit over tapen enz.
ben eigelijk gewoon in auto gestapt, en gegaan. achter af:fp:
maar toch ben ik blij dat ik ging:thup: en alles ging goed, dus ben nog steeds dank baar dat iedereen mij hielp :osu:

ok dan! goed van je, en gefeliciteerd met je winst partij!
:thup:

sikkwitttet
16-03-2009, 15:43
Jochem en aardig????

Heb je het dan over Jochem Brandzekorst?


hoe zo issie normaal niet lief dan.
zal wel net die ene dag van hem zijn. lucky me then.

Jochem
16-03-2009, 16:16
Flipper vind me niet zo aardig omdat hij zoveel moet kloppen. Die tuinkabouter kan gewoon niet zo goed tegen zijn verlies.

De man van 14K
16-03-2009, 16:22
Ben jij zo goed dan Jochem ;)

Jochem
17-03-2009, 11:36
Ben jij zo goed dan Jochem ;)
Hoe goed moet ik zijn om flipper te laten kloppen? :)

ICON
17-03-2009, 12:21
gniffel

lunatic
17-03-2009, 12:23
Hoe goed moet ik zijn om flipper te laten kloppen? :)

Zegt genoeg dus :pimp:

:thup:

Mr 1 Leg
17-03-2009, 14:58
goed gedaan pik

leuk verslag ook!
repsx2