PDA

View Full Version : BJ is boos



kmr
15-03-2009, 19:40
BJ Penn Confirms My Theory on UFC 99; Plans to Delay St. Pierre/AlvesFight - Bloody Elbow (http://www.bloodyelbow.com/2009/3/15/797832/bj-penn-confirms-my-theory)


BJ Penn was interviewed by KGMB 9, a local TV station in Hawaii, and someone over at the UG provided a summary:

On Kenny Florian:
-He was offered to fight him in Germany as the main event.
-He says that he fought Stevenson in England and Nobody buys the PPVs when their overseas. Said he didnt get paid nearly as much as he does when he fights in the states because of the PPV cut and says he will never fight overseas again.

This is a serious problem for the UFC. I've heard other big stars including Chuck have turned down overseas fights for similar reasons.

There is other big news in the interview, including the fact that BJ is hoping to freeze GSP's career pending the hearing and a possible appeal. They apparently plan to delay the Thiago Alves fight, but first they'd have to get the commission to suspend GSP pending an outcome in the investigation. I find this completely unlikely for a number of reasons, but we'll find out more on Tuesday.

A.F.
15-03-2009, 19:46
Ik begin zo over BJ te denken....

http://onni.jkl.fi/%7Elauri/kuvia/not_this_shit_again.jpeg

Sendur
15-03-2009, 19:55
Word idd een beetje irritant

Mark105
15-03-2009, 20:07
Ik snap dat hij boos is, als het waar is wat hij zegt.

Maar wacht het onderzoek af en neem je dan eventuele vervolg stappen.

bquiroga
15-03-2009, 20:40
On Kenny Florian:
-He was offered to fight him in Germany as the main event.
-He says that he fought Stevenson in England and Nobody buys the PPVs when their overseas. Said he didnt get paid nearly as much as he does when he fights in the states because of the PPV cut and says he will never fight overseas again.

This is a serious problem for the UFC. I've heard other big stars including Chuck have turned down overseas fights for similar reasons.

dit lijkt me toch veel interessanter dan bj's issues met GSP.. als grote sterren weigeren om in het buiteland te vechten, dan heeft de UFC een serieus probleem..

chief108
15-03-2009, 21:32
precies ja....
mag wel een aandachtspuntje zijn op hun komende vergadering... :)

Biiyen
16-03-2009, 09:03
precies ja....
mag wel een aandachtspuntje zijn op hun komende vergadering... :)

En wat gaan ze doen dan? gaan ze in Europa de tijd aanpassen zodat Amerikanen de PPV op primetime kunnen kopen?

chief108
16-03-2009, 09:09
weet ik veel
ben geen fucking UFC CEO...

laat ze hun eigen troep opruimen

FightingDutchman
16-03-2009, 09:21
Wordt natuurlijk wel zo'n soort negatieve spiraal op deze manier. De grote namen willen niet meer vechten omdat er weinig ppv's verkocht worden. Als er geen grote namen meer vechten dan worden er juist minder PPV's verkocht in Amerika en wordt hun stelling dus alleen maar bevestigd.

YoMarK
16-03-2009, 09:22
Chief heeft geen oplossing, nu zijn we verloren ;)

Die Amerikanen moet niet zeuren. Het is hier 8 uur later, dus als het hier 20.00 uur is dan is het daar 12.00 uur. Lijkt me ook voor de Amerikanen geen verkeerde tijd om PPV's te kopen...een goed begin van de dag.

Mule-Kick
16-03-2009, 09:35
BJ is erg zielig bezig. Dat hij een klacht heeft ingediend dat moet ie zelf weten maar om nou echt te hopen dat je GSP voorkomt om nog te vechten tijden het onderzoek vind ik erg laag.
Wat wil BJ nou eigenlijk? Penn vs. GSP 3? Denk dat zelfs BJ niet gelooft dat het resultaat een 3e keer anders zou zijn.

Emilio
16-03-2009, 09:57
Wat een zielige lul die BJ.

3de partij heeft geen enkel nut. Als dat er wel van mocht komen mag je hopen dat GSP hem goed het zwijgen oplegt.

el bastardo
16-03-2009, 10:14
Ik hoop idd dat UFC met n oplossing komt hiervoor. Zou zwaar klote zijn als daardoor geen "echte" toppers meer nr Europa willen komen. Minder toppers betekent minder ppv. En ook al laat BJ nu vr de zoveelste keer zien wat vr n enome loser t is, t is helaas wel iemand die vr n goede ppv zorgt.
Watn lul is die vent. Had m voorheen hoog zitten, mr wat mij betreft heeft hij zwaar afgedaan. Die gast moet in n soap gaan spelen.

chief108
16-03-2009, 10:29
http://thegarv.com/wp-content/uploads/2008/10/bj_pennbaby.jpg

kooivechter
16-03-2009, 13:25
bj mag ook nooit meer op welter weight vechten. Dat ze hem al die kans gegeven hebben, daar mag hij z'n handjes mee dicht knijpen. Hij moet nu echt ophouden te zeuren als een klein kind. Als vechter raak je op deze manier snel op iemand uitgekeken, terwijl het een getalenteerde vechter is.

Mr 1 Leg
16-03-2009, 19:15
Wat een zielige lul die BJ.

3de partij heeft geen enkel nut. Als dat er wel van mocht komen mag je hopen dat GSP hem goed het zwijgen oplegt.x2

123trisweat
16-03-2009, 23:47
bj fan hier (ook gsp fan),

maaruh, gasten bj heeft dit nooit gezegd en het interview heeft niet plaats gevonden: BJ Penn Interview Apparently NeverHappened - Bloody Elbow (http://www.bloodyelbow.com/2009/3/15/797832/bj-penn-confirms-my-theory)