PDA

View Full Version : Gilbert Yvel weigert Sergei Kharitonov ...



Jamila
16-03-2009, 19:06
Aankomend Dream gala zullen er 3 zwaargewichten van GG vechten, Sem Schilt, Sergei Kharitonov en Alistair Overeem. Met het zoeken van de tegenstanders is Dream al tegen de eerste teleurstelling aan gelopen. Gilbert weigert Sergei Kharitonov, Ik vind het heel erg jammer want het had een mooie partij kunnen zijn. Misschien een rematch tegen Sem Schilt.

Ik wacht met spanning af.


Gr, Jamila:thup:

TOON
16-03-2009, 19:13
gilbert weigert nooit iemand! WAR YVEL!!!

adenane
16-03-2009, 19:15
Aankomend Dream gala zullen er 3 zwaargewichten van GG vechten, Sem Schilt, Sergei Kharitonov en Alistair Overeem. Met het zoeken van de tegenstanders is Dream al tegen de eerste teleurstelling aan gelopen. Gilbert weigert Sergei Kharitonov, Ik vind het heel erg jammer want het had een mooie partij kunnen zijn. Misschien een rematch tegen Sem Schilt.

Ik wacht met spanning af.


Gr, Jamila:thup:

Dus Overeem vecht eerst tegen Bonjasky en daarna een week later op Dream?

Garcia
16-03-2009, 19:15
Bron?

A.F.
16-03-2009, 19:16
Heeft ze management geweigerd???? Of Gilbert????

zit een verschil tussen hé

http://img7.imageshack.us/img7/6086/dsc00855a.jpg

The Bulldog
16-03-2009, 19:18
Yvel weigert niks......misschien plant hij...dat is heel wat anders....

WAR GILBERT

Mr 1 Leg
16-03-2009, 19:20
Yvel weigert niks......misschien plant hij...dat is heel wat anders....

WAR GILBERTx2 ik zie hem ook niks weigeren hij is een knokker

A.F.
16-03-2009, 19:21
Kharitonov weigeren .... en Barnett niet....

Slaat kant noch wal hé

Jamila
16-03-2009, 19:32
Uitendelijk denk ik gewoon dat het Gilbert is die weigert, het is ook heel moeilijk om nou precies te zien wie zijn managment doet. Op dit moment blijkt John Lewis te zijn van de Lewis entertainment Group. Nou hij toch naar Amerika is en hij ook al niet tegen Alistair wil vechten, begint het een beetje op het bekende Amerikaanse spelletje Hide and Seek te lijken.

Heeft Gilbert eingenlijk nog wel zin om te vechten?

Trouwens die leuke t-shirts beter een goeie kopie dan een slechte uitvinding.

Gr, Jamila:thup:

kooivechter
16-03-2009, 19:38
tegen sergei gaat gilbert het ook niet redden, dat weet hij zelf denk ik ook wel. 2 verliespartijen achter elkaar, daar wordt je marktwaarde niet beter van. maar ik kan niet voorstellen dat een professionele vechter als gilbert iemand uit de weg gaat. Ik denk wel dat gilbert hoger wordt ingeschat dan hij daadwerkelijk is en zou hem eerst wel is tegen de minderer goden willen zien knokken om te kijken waar hij nou echt staat. Dat werd met de Barnett partij niet duidelijk. Zo hem wel is willen zien tegen paul Buentello of zo.

Rverm
16-03-2009, 19:44
het gerucht gaat dat de welbekende gezegde "een korreltje zout" per 1 juni 2009 veranderd gaat worden in "een korreltje jamilia"...

Garcia
16-03-2009, 19:49
Ik snap niet dat mensen de posts van Jamila nog steeds serieus nemen...

simtekf1
16-03-2009, 20:07
Uitendelijk denk ik gewoon dat het Gilbert is die weigert, het is ook heel moeilijk om nou precies te zien wie zijn managment doet. Op dit moment blijkt John Lewis te zijn van de Lewis entertainment Group. Nou hij toch naar Amerika is en hij ook al niet tegen Alistair wil vechten, begint het een beetje op het bekende Amerikaanse spelletje Hide and Seek te lijken.

Heeft Gilbert eingenlijk nog wel zin om te vechten?

Trouwens die leuke t-shirts beter een goeie kopie dan een slechte uitvinding.

Gr, Jamila:thup:

Weet je, misschien moet je gewoon pas terug komen en hier posten als je een bron hebt en geen verhalen uit je duim loopt te zuigen.

Gr, SimtekF1:clown2:

Karel
16-03-2009, 20:25
internet is nou eenmaal sneller dan de vechters zelf soms,
hoorde holzken eens zoiets zeggen, dat ie ook al op internet ziet dat hij ergens moet knokken of geweigerd heeft...

maar idd zoals underdog zei, misschien plant Yvel wat, is natuurlijk wel een carriere waar je mee bezig bent

PD_EC
16-03-2009, 20:26
War Yvel

TOON
16-03-2009, 20:39
tja....met die bron zal het wel goed zitten....ze heeft vaak nieuwtjes die kloppen....het probleem is dat het altijd zo eenzijdig weergegeven wordt... en dan altijd negatief voor de 'niet-GG-partij'.....

wellicht heeft Yvel geweigerd, maar dan eerder zoals underdog al zei omdat het niet past in zn planning, of dat hij iets anders op de rit heeft staan in die periode...weten wij veel....het storende aan zo'n post is dat het weer erg negatief is voor Yvel en dat de GG kant weer ondergesquirt wordt door Jamila....

NielsN
16-03-2009, 20:40
Ik snap niet dat mensen de posts van Jamila nog steeds serieus nemen...

Ik wel...

micha
16-03-2009, 20:47
Het klopt wat Jamila zegt . Hij heeft Sergei geweigerd en dat is maar beter ook voor hem. Kharitonov pakt hem net als Alistair dus daarom wil hij niet vechten. Zijn partij tegen Barnet was weinig overtuigend. Vanaf de grond slaan is wel dapper maar totaal niet effectief.
Ik vraag me serieus af of Gilbert wel mee kan draaien op dat niveau.....

en dat WAR Gilbert verhaal is alleen maar leuk als hij tegen Alistair vecht.

Glory doet er alles maar dan ook echt alles aan om de partij te laten plaats vinden op 17 Oktober in de PTA. Maar Gilbert wil niet..... iets anders kan ik niet bedenken


http://www.youtube.com/watch?v=GcVF4ueojYg

the boxer
16-03-2009, 20:55
slotje?

Justinian
16-03-2009, 20:58
Het klopt wat Jamila zegt . Hij heeft Sergei geweigerd en dat is maar beter ook voor hem. Kharitonov pakt hem net als Alistair dus daarom wil hij niet vechten. Zijn partij tegen Barnet was weinig overtuigend. Vanaf de grond slaan is wel dapper maar totaal niet effectief.
Ik vraag me serieus af of Gilbert wel mee kan draaien op dat niveau.....

en dat WAR Gilbert verhaal is alleen maar leuk als hij tegen Alistair vecht.

Glory doet er alles maar dan ook echt alles aan om de partij te laten plaats vinden op 17 Oktober in de PTA. Maar Gilbert wil niet..... iets anders kan ik niet bedenken
Wellicht wil het management niet? Gilbert is mijns inziens geen vechter die partijen weigert. Hij vocht onlangs nog tegen Barnet, ik bedoel maar. Barnet staat hoger in de ranglijsten dan Alistair en Kharitonov. Ik zeg niet dat Gilbert van deze twee vechters zou winnen, maar ik denk niet dat hij ze (persoonlijk) uit de weg gaat. Zal wel een management kwestie zijn.

LJ Silver
16-03-2009, 21:00
Douchen jullie ook allemaal samen bij GG?

danial
16-03-2009, 21:03
Hij is naar Amerika gegaan om met een andere organisatie (affliction) verder te werken toch? Dan is het logisch dat hij niet op Dream vecht

kooivechter
16-03-2009, 21:05
nee volgens mij vecht hij nog steeds voor dream

TOON
16-03-2009, 21:08
denk inderdaad eerder dat hij rond die tijd liever voor affliction vecht, of iig de mogelijkheid openhoudt om op een van die shows te gaan vechten....bedoel een pot tegen arlovski in de volgende affliction show spreekt internationaal (en vooral in de USA) toch wat meer mensen aan dan een partij in Nederland tegen Overem.... met alle respect... voor zn eigen carriere zou ik altijd voor die affliction shows gaan! absoluut!!

Jamila
16-03-2009, 21:09
Ik kan me ringsports 98 nog herrineren waarin Gilbert zegt dan als hij vecht tegen Alistair, hem wel eens met een naald zou prikken, zodat Alistair dan van zelf de tribunes in zou vliegen. Nu krijgt hij de kans te laten zien dat hij in ieder geval durf te vechten tegen Alistair en dan laat hij het af weten. Vervolgens krijgt hij de vraag van Dream ( waar hij nog een aantal partijen had staan ) en weigert hij ook Sergei.
Alistair heeft ook wel eens goeie tegenstander geaccepteerd na een verlies partij. Zelf denk ik dat Gilbert hoge ogen zou gooien met de 300m rugcrawl op de Olympische spelen. Gilberts taal is ook niet altijd even respectvol naar anderes vechters toe.

Dus what the Fuckkk.

Gr, Jamila:thup:

simtekf1
16-03-2009, 21:15
Het klopt wat Jamila zegt . Hij heeft Sergei geweigerd en dat is maar beter ook voor hem. Kharitonov pakt hem net als Alistair dus daarom wil hij niet vechten. Zijn partij tegen Barnet was weinig overtuigend. Vanaf de grond slaan is wel dapper maar totaal niet effectief.
Ik vraag me serieus af of Gilbert wel mee kan draaien op dat niveau.....

en dat WAR Gilbert verhaal is alleen maar leuk als hij tegen Alistair vecht.

Glory doet er alles maar dan ook echt alles aan om de partij te laten plaats vinden op 17 Oktober in de PTA. Maar Gilbert wil niet..... iets anders kan ik niet bedenken


http://www.youtube.com/watch?v=GcVF4ueojYg

Worden jullie nou echt nooit moe van jullie zelf?

MilfhunterMMA
16-03-2009, 21:23
hem wel eens met een naald zou prikken, zodat Alistair dan van zelf de tribunes in zou vliegen

kostelijk! was een topper die Gilbert.:rotflmao:

A.F.
16-03-2009, 21:37
vooruitziende blik van Gilbert

lopez86
16-03-2009, 21:45
Uitendelijk denk ik gewoon dat het Gilbert is die weigert, het is ook heel moeilijk om nou precies te zien wie zijn managment doet. Op dit moment blijkt John Lewis te zijn van de Lewis entertainment Group. Nou hij toch naar Amerika is en hij ook al niet tegen Alistair wil vechten, begint het een beetje op het bekende Amerikaanse spelletje Hide and Seek te lijken.

Heeft Gilbert eingenlijk nog wel zin om te vechten?

Trouwens die leuke t-shirts beter een goeie kopie dan een slechte uitvinding.

Gr, Jamila:thup:


Het klopt wat Jamila zegt . Hij heeft Sergei geweigerd en dat is maar beter ook voor hem. Kharitonov pakt hem net als Alistair dus daarom wil hij niet vechten. Zijn partij tegen Barnet was weinig overtuigend. Vanaf de grond slaan is wel dapper maar totaal niet effectief.
Ik vraag me serieus af of Gilbert wel mee kan draaien op dat niveau.....

en dat WAR Gilbert verhaal is alleen maar leuk als hij tegen Alistair vecht.

Glory doet er alles maar dan ook echt alles aan om de partij te laten plaats vinden op 17 Oktober in de PTA. Maar Gilbert wil niet..... iets anders kan ik niet bedenken



*zucht* Ik dacht dat jullie eindelijk uitgespeeld waren in de modder, maar jullie blijven gooien.
Ga alsjeblieft weer terug onder die steen, het was net zo lekker rustig hier zonder al dat GG gekruip.
Yvel zal er heus wel een legitieme reden voor hebben, de enige die hier niet willen (luisteren) zijn jullie achter de pc.

chief108
16-03-2009, 21:48
en dat WAR Gilbert verhaal is alleen maar leuk als hij tegen Alistair vecht.
[/URL]
nee hoor :lol:

http://img7.imageshack.us/img7/6086/dsc00855a.jpg



Glory doet er alles maar dan ook echt alles aan om de partij te laten plaats vinden op 17 Oktober in de PTA. [URL="http://www.youtube.com/watch?v=GcVF4ueojYg"] (http://www.youtube.com/watch?v=GcVF4ueojYg)
zou heel erg mooi zijn als dat geregeld kan worden
zou ook mooi zijn als Fedor tegen Couture ging vechten
of Kuipers tegen Shihan Sjaak

something just aren't meant to be....

NielsN
16-03-2009, 21:49
*zucht* Ik dacht dat jullie eindelijk uitgespeeld waren in de modder, maar jullie blijven gooien.
Ga alsjeblieft weer terug onder die steen, het was net zo lekker rustig hier zonder al dat GG gekruip.
Yvel zal er heus wel een legitieme reden voor hebben, de enige die hier niet willen (luisteren) zijn jullie achter de pc.

En dus blijkbaar team GG... :rolleyes:

Wiseguy
16-03-2009, 21:54
Hoeveel reps zouden Micha en Jamila elkaar gegeven hebben?

lopez86
16-03-2009, 21:55
En dus blijkbaar team GG... :rolleyes:

Nee, alleen Micha en Jamila.
Die zie ik los van team GG, meer als GG groupies, aanhangsels.
GG zelf is een management met topvechters en die praten in de ring.

micha
16-03-2009, 22:09
lol

cholitzu
16-03-2009, 22:09
Quote:
Originally Posted by micha http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=708731#post708731)
Het klopt wat Jamila zegt . Hij heeft Sergei geweigerd en dat is maar beter ook voor hem. Kharitonov pakt hem net als Alistair



http://www.youtube.com/watch?v=uZa6Fdfu8oY

Guile
16-03-2009, 22:12
Snap niet dat er zo negatief wordt gedaan over de bron. Iedereen hier hoopt al tijden op Overeem-Yvel en als dan blijkt dat één partij geen zin heeft. Jammer. Net als tegen Sergei, denk ook niet dat Yvel veel kans maakt. Maar Yvel wordt hier door een deel erg gewaardeerd, dat is iedereen zijn/haar goed recht maar het moet niet overgaan naar overschatting. Dat idee heb ik wel.

NielsN
16-03-2009, 22:17
Nee, alleen Micha en Jamila.
Die zie ik los van team GG, meer als GG groupies, aanhangsels.
GG zelf is een management met topvechters en die praten in de ring.

Mwah...

Weet ik niet hoor. Ze pikken deze dingen toch ergens op...

TOON
16-03-2009, 22:37
Snap niet dat er zo negatief wordt gedaan over de bron. Iedereen hier hoopt al tijden op Overeem-Yvel en als dan blijkt dat één partij geen zin heeft. Jammer. Net als tegen Sergei, denk ook niet dat Yvel veel kans maakt. Maar Yvel wordt hier door een deel erg gewaardeerd, dat is iedereen zijn/haar goed recht maar het moet niet overgaan naar overschatting. Dat idee heb ik wel.

mwah volgens mij wordt hier niet gezegd dat yvel of Overeem of Sergei maar even oprolt....gaat er hier vooral om de manier hoe het gebracht wordt dat de partij Sergei vs Yvel niet plaats gaat vinden....is vooral moddergooien naar Yvel toe....en daar heb ik, en volgens mij de meesten moeite mee....

maar mbt beide match-ups...tja...hoop vooral dat ze een keer plaatsvinden en of Yvel ze wint...tja...op dat niveau is het zomaar mogelijk dat ie wint....maar ook dat ie tegen allebei het onderspit delft...

Slome
16-03-2009, 22:48
Yvel weigert niks......misschien plant hij...dat is heel wat anders....

WAR GILBERT

Jamila hou je gedeisd, niet zo flauw doen over rugcrawl enzo... het was een mis. geen top partij. maar hij liet zich op dat moment van zijn beste kant zien!!

Gilbert is een top vechter met een pracht contract @ Affliciton. Ali O lkkr bij Dream!!!

Hoop dat het gevecht er tussen hun beide ooit nog komt; dat hij Sergei zou weigeren, WTF.... Who give's a Fuck..
Dan vecht ie toch lekker op Affliction 3

remco pardoel
16-03-2009, 23:24
Ik denk dat iedereen die geen vast contract is heel bij zal zijn om ergens aan de bak te komen.

Het is jammer dat Gilbert als oud GG member niet tegen Sergei gaat. Het zou zo wie zo een mooie partij worden.

De man van 14K
16-03-2009, 23:31
Uitendelijk denk ik gewoon dat het Gilbert is die weigert, het is ook heel moeilijk om nou precies te zien wie zijn managment doet.

Aha ik zie al waar het mis gaat, nadenken moet je aan mensen met verstand over laten.




Heeft Gilbert eingenlijk nog wel zin om te vechten?



waarom 'denk' jij van niet? Omdat hij in jouw gedachte gang waarschijnlijk S.Karatinov weigert.. Volgens mij heeft Gilbert al wat leuks in het vooruitzicht waar aardige bedragen bij gemoeid zijn..




Trouwens die leuke t-shirts beter een goeie kopie dan een slechte uitvinding.


Je wou toch niet zeggen dat bedrukte t-shirts een uitvinding van GG zijn..?:fp:

A.F.
16-03-2009, 23:51
meten met twee maten noem je dat

Guile
17-03-2009, 00:06
mwah volgens mij wordt hier niet gezegd dat yvel of Overeem of Sergei maar even oprolt....gaat er hier vooral om de manier hoe het gebracht wordt dat de partij Sergei vs Yvel niet plaats gaat vinden....is vooral moddergooien naar Yvel toe....en daar heb ik, en volgens mij de meesten moeite mee....

maar mbt beide match-ups...tja...hoop vooral dat ze een keer plaatsvinden en of Yvel ze wint...tja...op dat niveau is het zomaar mogelijk dat ie wint....maar ook dat ie tegen allebei het onderspit delft...

Nu niet nee, maar er zijn meer topics met het onderwerp Yvel erin.

Ik heb bijv. Ringsport 98 niet gelezen, maar als Yvel daar zulke dingen over Overeem zegt vind ik dat je ze ook moet 'backen'. Daarom ben ik geen tegenstander van zo'n topic, dat het halverwege enigszins uit de hand loopt tja... Vind het wel meevallen, daarnaast zijn mensen uit het kamp Yvel toch vrij om hier te reageren. Dat zijn ze niet verplicht hoor en daarnaast is het niet zo dat de 'haat/moddergooi' topics ten aanzien van Yvel of wie dan ook als paddestoelen uit de grond schieten.

Het blijft wel een forum, een vechtforum :D Als het echt uit de hand loopt zal een moderator wel actie ondernemen.

Marchant
17-03-2009, 00:12
Wat een triest zooitje hier op mixfight.nl


Dit is beneden de maat van fatsoen als het om gerespecteerde NL-se vechters gaat.

En het ergste van alles is dat het word getolereerd door de staf van mixfight, onder het mom van vrijheid van meningsuitting.

Maar owee als 2 accounts ruzie maken dan staat men gelijk klaar om men te blocken voor een on/bepaalde tijd. (net parkeerwachters)

Want we willen ons niet identificeren met kickbox.nl haha ,laat me toch niet lachen.

Men weet inmiddels wat het effect is van forums als deze omtrent de vechters.. dit wekt alleen maar irritatie op voor verschillende kampen.

Men moet deze onzin die Jamilla alias vul maar in....maar is verbannen van Mixfight.nl .. Deze site slaagt met "regenboog" vlag en wimpel als het om de RTL Boulevard gehalte gaat.

Wanneer gaat men hier is op een volwassen manier inhoudelijk over de sport discusseren zonder is modder te gooien naar elkaar ?

Mixfight doe wat ipv toe te kijken en je site laten verkrachten door een paar idoten die alleen bezig zijn met modder te gooien en vechters in kwaad daglicht te zetten.

He? Me oude schoolmeester op Mix fight???:eek:
O nee want discusseren moet zijn discussiëren (http://www.google.nl/search?hl=nl&ei=e9y-SaTSJMPQ-Abfh7S2BQ&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=discussi%C3%ABren&spell=1) :whistling:
http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/016_slijkbadkopie.jpg

NielsN
17-03-2009, 00:14
War Yvel!

NielsN
17-03-2009, 00:35
..is geen triest zooitje,
onder het mom van vrijheid van meningsuiting,
binnen de maat van fatsoen,
doen de parkeerwachters hun best,
om niet te snel te blocken,
teneinde jamila,
op een rtl-boulevard achtige manier,
moddergooiend,
haar zegje te laten doen...
...of vechters te verkrachten.
democraassie ouwe

100% poezie... Moet je laten publiceren, ouwe.

Marchant
17-03-2009, 00:49
Idd een vechtforum waar men als een stel valse nichten loopt te lullen over anderen.

Als men het hier zo goed weet stap dan zelf is in de ring !! Misschien dat men dan wel dat stukje respect kan brengen naar een ieder.

Respect is toch ook de mening waarderen van een ander???
Dus waarom een Censuur toepassen?
Of is normaal discussiëren in jou ogen alleen goed als mensen met jou mee praten?
En voor de rest was deze topic toch niet zo erg:(

Jamila denkt dat yvel bang is en daarom geen partij wil draaien!
Een verhaaltje wat ze waarschijnlijk zelf verzonnen heeft :fp:

Er zijn een paar mensen die daar op reageren en zij wil haar punt kracht bij zetten door te verwijzen naar een andere partij.Big Deal!!

maar ik denk ook dat je 1 van de weinigen zo niet de enige die haar serieus neemt.

Dus Relaxed have a
http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/chill_pill.jpg

Marchant
17-03-2009, 00:50
..is geen triest zooitje,
onder het mom van vrijheid van meningsuiting,
binnen de maat van fatsoen,
doen de parkeerwachters hun best,
om niet te snel te blocken,
teneinde jamila,
op een rtl-boulevard achtige manier,
moddergooiend,
haar zegje te laten doen...
...of vechters te verkrachten.
democraassie ouwe

Reps!!

Als ik weer mag!!

NielsN
17-03-2009, 00:50
War Yvel!

Hahaha... Ik krijg hier gewoon negreps voor! :lol:

Joris dacht: die gast heeft zoveel rode blokjes, die zegt vast allemaal hele gemene dingen...

Of hij dacht: het duurt toch nog twee jaar voordat hij me fatsoenlijk terug kan pakken. In dat geval heeft hij een punt...:lol:

delightone
17-03-2009, 02:27
Uitendelijk denk ik gewoon dat het Gilbert is die weigert, het is ook heel moeilijk om nou precies te zien wie zijn managment doet. Op dit moment blijkt John Lewis te zijn van de Lewis entertainment Group. Nou hij toch naar Amerika is en hij ook al niet tegen Alistair wil vechten, begint het een beetje op het bekende Amerikaanse spelletje Hide and Seek te lijken.

Heeft Gilbert eingenlijk nog wel zin om te vechten?

Trouwens die leuke t-shirts beter een goeie kopie dan een slechte uitvinding.

Gr, Jamila:thup:

Ik vond het in het begin lullig dat mensen zo raar tegen je deden.
Maar ik begrijp nou wel een beetje waar dat vandaan komt.
Als ik jou moet geloven schijten ze allen goud daar in breda bij GG.

Ik wil niet ontkennen dat er goeie vechters tussen lopen, maar jij overdrijft alles wat tegen GG vecht is niets en zal verliezen of is bang en neemt een partij niet aan.

Durf af en toe wat objectiever te zijn

Tony
17-03-2009, 08:36
En zou t niet kunnen zijn dat Yvel momenteel een blessure heeft? Of dat ie niet voldoende geld geboden kreeg? Of dat ie al lang een andere partij in zijn planning heeft zitten... of wat voor reden dan ook?

Zou dat niet kunnen?

dirk5
17-03-2009, 08:46
Gilbert weigeren omdat ie bang is......

nee dat kan ik toch echt niet geloven, hier zit iets meer achter. Helaas krijgen we het nieuws weer uit een GG getint hoekje, en blijft de andere kant van het verhaal dus weer achterwege.

erg jammer dit....

Justinian
17-03-2009, 08:47
Vanuit een andere (betrouwbare) hoek - niet Golden Glory - heb ik geluiden gehoord dat de partij inderdaad is geweigerd, maar vanwege financiële redenen.

Tony
17-03-2009, 08:52
Duidelijk...
thnx

Iwan
17-03-2009, 09:02
Thx Roy, dat klinkt een stuk aannemelijker!

ijsblok
17-03-2009, 09:22
thanks voor de info justinian! klinkt aannemelijk.

simtekf1
17-03-2009, 09:32
Vanuit een andere (betrouwbare) hoek - niet Golden Glory - heb ik geluiden gehoord dat de partij inderdaad is geweigerd, maar vanwege financiële redenen.

Kijk, en dit is dus nieuws waar we op zitten te wachten.
Gewoon duidelijk en geen gezeik over 1 van de 2 vechers.

Jamila, hier zou je eens een voorbeeld aan moeten nemen.

micha
17-03-2009, 09:34
ik weet zeker dat er een sponsor is voor deze partij die Gilbert zijn gage wil betalen.....

Tony
17-03-2009, 09:35
In dat geval is er al helemaal geen vuiltje aan de lucht... bel die sponsor op regel dat gevecht :)

micha
17-03-2009, 09:37
In dat geval is er al helemaal geen vuiltje aan de lucht... bel die sponsor op regel dat gevecht :)


klopt sponsor is al gebeld.....maar die stond al lang klaar hoor

nick
17-03-2009, 09:48
klopt sponsor is al gebeld.....maar die stond al lang klaar hoor

dan wachten we rustig af.....

De man van 14K
17-03-2009, 09:50
Vanuit een andere (betrouwbare) hoek - niet Golden Glory - heb ik geluiden gehoord dat de partij inderdaad is geweigerd, maar vanwege financiële redenen.

http://www.twinsdays.org/geauga_lake/surprise.gif


Mr Yvel is not amused...


Wanneer reageert the Hurricane zelf even?

chief108
17-03-2009, 10:52
WAR GILBERT!!!!

KO TKO
17-03-2009, 10:52
WAR GILBERT YVEL !!!!!!!!

Slome
17-03-2009, 10:58
Vanuit een andere (betrouwbare) hoek - niet Golden Glory - heb ik geluiden gehoord dat de partij inderdaad is geweigerd, maar vanwege financiële redenen.

Als dit zo is:::: Is dat wel een F*ckin' goede reden....

Als er alles wat er achter de schermen gebeurd hier moeten behandelen, dan openen we een eigen tv zender... of willen wij als mixfight zendtijd.... Goede tijden, slechte tijden.... mag dan gaan vrezen voor hun kijkcijferss

WAR mr. Shizzle

Garcia
17-03-2009, 11:04
Serieus, de neiging om Jamila neg reps te geven is zooooo groot!!

Maargoed, ik hou me in.

Fasada
17-03-2009, 11:38
Die sponsor wil betalen voor de Kharitonov gevecht of die van Alistair? Als de sponsor nou de organisatie betaald voor het gevecht dan kan de organisatie toch een hogere gage aanbieden?? of zie ik dat nou verkeerd....

Jamila
17-03-2009, 12:27
Ik wil echt niet bijdehand doen maar Dream heeft meestal een contract, waarin een aantal partijen binnen 18 maanden gevochten moeten worden, dus de prijzen worden van te voren in het contract vastgelegd.

De tijd dat je in Japan tegen pannekoeken kon vechten is voorbij, want de kijkcijfers zijn belangrijk. Meestal mag je 1 tegenstander de eerste keer weigeren, maar bij de 2e tegenstander zal je toch moeten vechten en anders beeindigen ze het contract.

Zelf heb ik ook duidelijk gezegd dat ik het jammer vond dat die partij niet doorging en denk ik nog steeds dat het een mooie partij zou worden.

Affliction heeft nog steeds geen datum en het is niet eens zeker dat er wel een datum komt. Dus als er 1 ding is wat ik zelf graag zou willen, is het dat Yvel vecht.

En zoals ik al eerder zei is hij zelf nooit zo respectvol naar andere vechters toe.

Put your money where your mouth is .........


Gr, Jamila:thup:

remco pardoel
17-03-2009, 12:27
Ik zeg:
€ 100000 in een potje... winaar pakt 85% en verliezer krijgt 15%

simtekf1
17-03-2009, 12:44
Ik wil echt niet bijdehand doen maar Dream heeft meestal een contract, waarin een aantal partijen binnen 18 maanden gevochten moeten worden, dus de prijzen worden van te voren in het contract vastgelegd.

De tijd dat je in Japan tegen pannekoeken kon vechten is voorbij, want de kijkcijfers zijn belangrijk. Meestal mag je 1 tegenstander de eerste keer weigeren, maar bij de 2e tegenstander zal je toch moeten vechten en anders beeindigen ze het contract.

Zelf heb ik ook duidelijk gezegd dat ik het jammer vond dat die partij niet doorging en denk ik nog steeds dat het een mooie partij zou worden.

Affliction heeft nog steeds geen datum en het is niet eens zeker dat er wel een datum komt. Dus als er 1 ding is wat ik zelf graag zou willen, is het dat Yvel vecht.

En zoals ik al eerder zei is hij zelf nooit zo respectvol naar andere vechters toe.

Put your money where your mouth is .........


Gr, Jamila:thup:

Alistair gelukkig wel he.

tom l
17-03-2009, 12:53
Ik wil echt niet bijdehand doen maar Dream heeft meestal een contract, waarin een aantal partijen binnen 18 maanden gevochten moeten worden, dus de prijzen worden van te voren in het contract vastgelegd.

De tijd dat je in Japan tegen pannekoeken kon vechten is voorbij, want de kijkcijfers zijn belangrijk. Meestal mag je 1 tegenstander de eerste keer weigeren, maar bij de 2e tegenstander zal je toch moeten vechten en anders beeindigen ze het contract.

Zelf heb ik ook duidelijk gezegd dat ik het jammer vond dat die partij niet doorging en denk ik nog steeds dat het een mooie partij zou worden.

Affliction heeft nog steeds geen datum en het is niet eens zeker dat er wel een datum komt. Dus als er 1 ding is wat ik zelf graag zou willen, is het dat Yvel vecht.

En zoals ik al eerder zei is hij zelf nooit zo respectvol naar andere vechters toe.

Put your money where your mouth is .........


Gr, Jamila:thup:

Je wilt niet bijdehand doen?!!?? Man, je bent de levende definitie van bijdehand gedrag!

Ik snap niet dat je het zelf niet vermoeiend vindt om enkel maar dingen te posten die rechtstreeks met GG te maken hebben, je altijd negatief uit te laten over mensen die niet van GG zijn, nooit gefundeerde bronnen te hebben en tegenargumenten weg te waaien, en dit dan nog terwijl het hele volledige forum (uitgezonderd mede GG-nuthugger Micha) zich eraan ergert en zegt dat je het fout hebt.

Je doet het GG team helemaal geen goed met je constante barrage aan 'positieve' GG crap. Ik begin echt een hekel te krijgen aan GG gewoon door jou posts al dan niet in combinatie met die van Micha.

BoysNoize
17-03-2009, 12:56
ff helemaal off-topic....Ik snap echt niet dat er niemand van het GG-management (of een van de topvechters van GG) die Jamila vriendelijk doch dringend verzoekt om haar nieuwtjes hier objectief te posten.

Dus dat wat tom zegt..

Haar nieuws zit vaak een grote kern van waarheid in maar breng het objectief..en lik niet de aars van elke GG-vechter terwijl je elke willekeurige tegenstander van de GG-vechter toch weer zwart maakt

Slome
17-03-2009, 13:10
Alistair gelukkig wel he.

Alistair doet dit puur uit sportief oogpunt. Voor beter pr enzo.
Gilbert is gewoon een nare man. Hij is bang. Durft niet te vechten.
Alistair is op en top sportman, hij zou nooit iemand onrespectvol behandelen.

Gr, Jamila:thup:

Chico
17-03-2009, 13:18
Alistair doet dit puur uit sportief oogpunt. Voor beter pr enzo.
Gilbert is gewoon een nare man. Hij is bang. Durft niet te vechten.
Alistair is op en top sportman, hij zou nooit iemand onrespectvol behandelen.

Gr, Jamila:thup:
:stupid:

Evilman
17-03-2009, 13:20
Alistair doet dit puur uit sportief oogpunt. Voor beter pr enzo.
Gilbert is gewoon een nare man. Hij is bang. Durft niet te vechten.
Alistair is op en top sportman, hij zou nooit iemand onrespectvol behandelen.

Gr, Jamila:thup:

Zoals crocop een lafaard noemen en zeggen dat al die knieen in zn kruis
zorgen voor aanstellerij? OF fans een foto weigeren op n gala waar hij zelf niet eens vecht maar wel 'te druk' is?

No thnx. Geef my maar yvel van wat ik heb meegemaakt.

Jochem
17-03-2009, 13:22
Zoals crocop een lafaard noemen en zeggen dat al die knieen in zn kruis
zorgen voor aanstellerij? OF fans een foto weigeren op n gala waar hij zelf niet eens vecht maar wel 'te druk' is?

No thnx. Geef my maar yvel van wat ik heb meegemaakt.

Wel wakker blijven Evilman. Dat was sarcasme, niet eens gepost door Jamila

chief108
17-03-2009, 13:29
http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/016_slijkbadkopie.jpg
reps... :lol:

simtekf1
17-03-2009, 13:53
Alistair doet dit puur uit sportief oogpunt. Voor beter pr enzo.
Gilbert is gewoon een nare man. Hij is bang. Durft niet te vechten.
Alistair is op en top sportman, hij zou nooit iemand onrespectvol behandelen.

Gr, Jamila:thup:

Reps, Jamila heeft gelijk.

grt, Micha

ICON
17-03-2009, 13:56
Ik wil echt niet bijdehand doen


okay you lost me here

Collina
17-03-2009, 13:58
Aankomend Dream gala zullen er 3 zwaargewichten van GG vechten, Sem Schilt, Sergei Kharitonov en Alistair Overeem. Met het zoeken van de tegenstanders is Dream al tegen de eerste teleurstelling aan gelopen. Gilbert weigert Sergei Kharitonov, Ik vind het heel erg jammer want het had een mooie partij kunnen zijn. Misschien een rematch tegen Sem Schilt.

Ik wacht met spanning af.


Gr, Jamila:thup:

Mixfight leden,

De post van Jamila is een hele normale publicatie, "Gilbert weigert Kharitonov".

i.p.v. haar af te zeiken zou je haar ook kunnen bedanken voor dit bericht. Believe me "1. ze heeft vaak gelijk als het gaat om GG, 2. zij zit dichter bij het vuur dan de meesten van jullie" (dit is geen verwijt, maar een feit) so don't shoot me.

Ze mag misschien een Die Hard GG member zijn, maar zij komt vaak wel "als het gaat om GG" met interessante/ relevante contentdeling.

i.p.v. War Gilbert... War Yvel.. War... bla bla bla! "een publicatie van lik me versje", vraag me zelf soms af, "hoe oud zijn die lui die dit soort onzin melden"??


Collina

wrestler_nl
17-03-2009, 14:01
Mixfight leden,

De post van Jamila is een hele normale publicatie, "Gilbert weigert Kharitonov".

i.p.v. haar af te zeiken zou je haar ook kunnen bedanken voor dit bericht. Believe me "1. ze heeft vaak gelijk als het gaat om GG, 2. zij zit dichter bij het vuur dan de meesten van jullie" (dit is geen verwijt, maar een feit) so don't shoot me.

Ze mag misschien een Die Hard GG member zijn, maar zij komt vaak wel "als het gaat om GG" met interessante/ relevante contentdeling.

i.p.v. War Gilbert... War Yvel.. War... bla bla bla! "een publicatie van lik me versje", vraag me zelf soms af, "hoe oud zijn die lui die dit soort onzin melden"??


Collina

het is allemaal wel leuk dat ze met nieuwtjes komt....maar het is allemaal van ''hey ik ben een GG kontelikker en alle vechters die niet van GG komen zijn onsportief en zullen nooit winnen van een GG vechter''

ICON
17-03-2009, 14:04
we weten ook wel dat ze dicht op t vuur zit en dat 99% van haar posts waar blijken te zijn, t is alleen de manier waarop ze t brengt...

wellicht een curcus jezelf en je team verkopen of iets dergelijks??

ik denk dat zo''n beetje iedereen hier trots is op n nederlands team als GG maar doordat nieuws altijd zo irritant en eenzijdig gebracht wordt krijg je onbewust n hekel aan GG ( en dat terwijl ik groot fan ben van Alistair)

Slome
17-03-2009, 14:09
Mixfight leden,

De post van Jamila is een hele normale publicatie, "Gilbert weigert Kharitonov".

i.p.v. haar af te zeiken zou je haar ook kunnen bedanken voor dit bericht. Believe me "1. ze heeft vaak gelijk als het gaat om GG, 2. zij zit dichter bij het vuur dan de meesten van jullie" (dit is geen verwijt, maar een feit) so don't shoot me.

Ze mag misschien een Die Hard GG member zijn, maar zij komt vaak wel "als het gaat om GG" met interessante/ relevante contentdeling.

i.p.v. War Gilbert... War Yvel.. War... bla bla bla! "een publicatie van lik me versje", vraag me zelf soms af, "hoe oud zijn die lui die dit soort onzin melden"??


Collina

Nou, ik zal maar reageren dan:

Nieuws brengen is nooit verkeerd! Zeker niet op een forum! Maar: hou het objectief... Je kan wel fan zijn o.i.d. Maar omdat in je stukje pro naar je eigen vechter te zijn. En zacht gezegt anti naar de ander... Vindt ik e...en beetje kinderachtig, vraag me zelf soms af, "hoe oud zijn die lui die dit soort onzin melden"?? (knap hoor zonder VET)...

Nogmaals: Dit forum zou overlopen van post's als een ieder die iets weet dit zou posten vanuit zijn of haar subjectieve gedachte.. Dat wil je niet dan krijg je een fighttalk forum... ROEPT U MAAR.....


War Gilbert "Shizzle - Hurricane" Yvel:thup:

ps. mijn leeftijd doet er niet toe....

Collina
17-03-2009, 14:20
Persoonlijk let ik daar niet zo op. Ik lees letterlijk: "Gilbert weigert Kharitonov".

Ook zegt zij: Ik vind het jammer, het had een mooie partij kunnen worden! (i.p.v. War Kharitonov of War bla bla bla) you get the point. Als je dan toch Mixfight members wilt afblaffen....??

Tip:
Probeer het kalf van het koor scheiden (als het voor jullie om Jamila gaat) want voorals nog heeft ze vaak gelijk, zelfs als ze droomd. (eerder post)


Collina.

chief108
17-03-2009, 14:25
Tip:
Probeer het kalf van het koor scheiden
:lol:

toppperrrr...... :thup:

ik ben 38 en jij?

WAR GILBERT!!!!

stiffler
17-03-2009, 14:26
Persoonlijk let ik daar niet zo op.


Dat is ook het probleem!! jullie lezen van elkaar alleen wat je wilt lezen...
Lekker objectief dus....



Tip:
Probeer het kalf van het koor scheiden (als het voor jullie om Jamila gaat) want voorals nog heeft ze vaak gelijk, zelfs als ze droomd. (eerder post)

en ik zou het kaf van het koren scheiden :D


en o,ja WAR GILBERT !!!!!

Collina
17-03-2009, 14:29
:lol:

toppperrrr......

ik ben 38 en jij?

Was jij niet die persoon met de meest hilarische uitspraak van 2009.

"ik doe niet aan carnaval, ik woon in het noorden" en mijn buren zijn niet bepaald mensen om te neuken?

Tony
17-03-2009, 14:30
Weet je...

Dit is allemaal onzin..

Jamila brengt een nieuwsfeit naar buiten.. De vaste kern van Mixfight weet heus wel dat Jamila dicht bij de bron zit.. Ik hoef geen website met een bron te hebben.

Ik vind het alleen belachelijk dat het nu weer gebracht wordf dat Yvel een pussy wordt... Kan je wel zeggen dat Jamila dat niet gezegd heeft.. Maar het is wel direct de eerste associatie die ik leg....

Feit is dat er een financieel achtergrondje bij hoort.

Jamila kan in zo'n geval ook een melding maken van:

Yvel weigert Kharitanov. Dit wegens een financiële discussie. PUNT

Collina
17-03-2009, 14:31
Stiffer
en ik zou het kaf van het koren scheiden :D


Collina
Kan beide, maar die discussie moeten we maar niet aangaan op dit forum, onnodig lijkt me.

Collina

Garcia
17-03-2009, 14:38
Ik ben het met Slome eens.

Leuk dat we "inside" information krijgen, maar de manier waarop is gewoon zwaar irritant en uiterst kinderachtig.

Je mag eerlijk weten dat toen Jamila een emo topic maakte in de offtopic sectie en afscheid nam ik blij was dat ze weg zou gaan. Helaas heeft het niet zo ver mogen komen

Laat Jamila maar eens een tijdje op een objectieve en volwassen manier posten en wie weet wordt zij een keer gewaardeerd voor haar bijdrage op dit forum, maar momenteel is zij net alsof je jeuk heb op een plek waar je niet kan krabben, mega irritant!!

Glen
17-03-2009, 14:44
Was jij niet die persoon met de meest hilarische uitspraak van 2009.

Dat was hij inderdaad, nu ben jij het: Kalf van het koor scheiden....pff.

NielsN
17-03-2009, 14:50
Stiffer
en ik zou het kaf van het koren scheiden :D


Collina
Kan beide, maar die discussie moeten we maar niet aangaan op dit forum, onnodig lijkt me.

Collina


He?! Nee. Kan niet beide.

Is toch tekenend dat je hierover niet eens je ongelijk kan bekennen...:rolleyes:

Verder ben ik het wel eens met veel van wat je zegt, trouwens...

Collina
17-03-2009, 14:51
Ik ben het met Slome eens.

Leuk dat we "inside" information krijgen, maar de manier waarop is gewoon zwaar irritant en uiterst kinderachtig.

Je mag eerlijk weten dat toen Jamila een emo topic maakte in de offtopic sectie en afscheid nam ik blij was dat ze weg zou gaan. Helaas heeft het niet zo ver mogen komen

Laat Jamila maar eens een tijdje op een objectieve en volwassen manier posten en wie weet wordt zij een keer gewaardeerd voor haar bijdrage op dit forum, maar momenteel is zij net alsof je jeuk heb op een plek waar je niet kan krabben, mega irritant!!

Ik vind het dan "frappant" dat er dan tóch zoveel op word gereageerd.

Tip:
Als je jeuk hebt op een plek waar je niet bij komt (waarbij krabben onmogelijk is), is er maar één oplossing: Probeer er niet aan te denken, laat het met rust en het gaat vanzelf over.

Mephisto
17-03-2009, 14:53
lmao @ dat kalf...

beter 1 vogel in de hand dan de lucht van 10...

Mephisto
17-03-2009, 14:55
Btw. de eerste post van Jamilla mankeert helemaal niets aan, er wordt geen reden genoemd óf gesuggereerd waarom niet. Het gezeik begint pas als de reacties op de reacties komen.

Reageren op die post is een beetje de kast op het pek binden.. dus...

Chico
17-03-2009, 14:56
ze gunnen elkaar het maanlicht niet in de aars..

Collina
17-03-2009, 15:01
He?! Nee. Kan niet beide.

Is toch tekenend dat je hierover niet eens je ongelijk kan bekennen...:rolleyes:

Verder ben ik het wel eens met veel van wat je zegt, trouwens...

Ik heb het even opgezocht, en potverdriedubbeltjes,

Je hebt gelijk!

Je ontwetendheid toegeven is de eerste stap om kennis te vergaren, there you go! ;)

NielsN
17-03-2009, 15:01
Ik heb het even opgezocht, en potverdriedubbeltjes,

Je hebt gelijk!

Je ontwetendheid toegeven is de eerste stap om kennis te vergaren, there you go! ;)

;)

Garcia
17-03-2009, 15:03
Ik vind het dan "frappant" dat er dan tóch zoveel op word gereageerd.

Tip:
Als je jeuk hebt op een plek waar je niet bij komt (waarbij krabben onmogelijk is), is er maar één oplossing: Probeer er niet aan te denken, laat het met rust en het gaat vanzelf over.


Gefeliciteerd, je heb de "vet" button gevonden. Leuk speeltje he ;)

Maar je oplossing is leuk, maar blijft vervelend en irritant.

Fasada
17-03-2009, 15:06
Het verhaal heeft voor mij twee kanten:

Ik ben het met de meeste eens dat de post van Jamilla bewust worden opgestart om reactie uit te lokken alleen het probleem is dat mensen er op blijven reageren. Aan de andere kant verbaas ik mij ook van mensen die roepen; “Yvel weigert niemand of als hij tegen Barnett heeft gestaan..,WAR YVEL enz”

Het weigeren van een partij is heel normaal (mits je het niet te vaak doet natuurlijk), we hebben het over een evenement over 3 weken, wie weet hoe Yvel zich nu voelt misschien heeft hij na de partij van Barnett bewust rust genomen en zit ie lekker in Vegas te chillen, weet jij veel. Maar mocht dit zo zijn dan zou ik ook niet een partij aannemen tegen een vechter als Kharitonov.

Ik weet wel bijna zeker dat het management van GG ook partijen heeft geweigerd omdat zij vinden dat het niet goed is om nu te gaan vechten. Dit heeft niks met durven te maken of lafheid want iedereen die de ring in durft te gaan is voor mij per definitie geen lafaard. Het heeft te maken of het wel verstandig is. Je wil natuurlijk niet verliezen…

War JOE SON!

Mephisto
17-03-2009, 15:09
Sorry, maar zolang Jamilla niet toegeeft om topics om de door jou gegeven redenen op te starten kun je dit niet zonder meer stellen. Waar rook is, is niet per definitie vuur.

Misschien is ze wel hartstikke zwakzinnig en wordt ze door één of andere loverboy wel gedwongen om dit soort shit te verkondigen, je weet het maar nooit hè...

lopez86
17-03-2009, 15:16
Ik wil echt niet bijdehand doen maar Dream heeft meestal een contract, waarin een aantal partijen binnen 18 maanden gevochten moeten worden, dus de prijzen worden van te voren in het contract vastgelegd.

De tijd dat je in Japan tegen pannekoeken kon vechten is voorbij, want de kijkcijfers zijn belangrijk. Meestal mag je 1 tegenstander de eerste keer weigeren, maar bij de 2e tegenstander zal je toch moeten vechten en anders beeindigen ze het contract.

Zelf heb ik ook duidelijk gezegd dat ik het jammer vond dat die partij niet doorging en denk ik nog steeds dat het een mooie partij zou worden.

Affliction heeft nog steeds geen datum en het is niet eens zeker dat er wel een datum komt. Dus als er 1 ding is wat ik zelf graag zou willen, is het dat Yvel vecht.

En zoals ik al eerder zei is hij zelf nooit zo respectvol naar andere vechters toe.

Put your money where your mouth is .........


Gr, Jamila:thup:

Je wilt wél bijdehand doen, je doet niet anders :)
Bovendien is de tijd dat je tegen pannekoeken kon vechten in Japan helemaal niet voorbij ( in het K-1, welteverstaan :P)
Nee, je weet best dat het niet zo makkelijk is, goede zwaargewichten staan nou niet bepaald op de deur te bonken en er zijn genoeg andere goede organisaties om voor te vechten, dus zo hard zal het wel niet lopen hoor met dat contract beëindigen.
Verzachtende omstandigheden genoeg.
En als er één ding is dat ik graag zou willen (en met mij het meerendeel van het forum) is dat jij je mond houd of een andere toon aan slaat, maar daar luister je ook niet naar :(

Garcia
17-03-2009, 15:19
Of het is een alias en is het onze eigen vriend, ik durf het bijna niet uit te spreken maar het ruikt naar een dikke pens en een breedbeeld hoofd ..
Hoe heet die gast ook alweer van GG, die soms moeite heeft om zich naar zijn leeftijd te gedragen ?

Somebody help me out please :whistling:

Ik geef je een hint

Sprookjesbos & kabouters & elfjes..... weet je het al?

Iggy
17-03-2009, 15:26
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/03/17/1237299193-950.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1406959.html)

Mephisto
17-03-2009, 15:26
lmao @ breedbeeldhoofd, wat is dat dan?

NielsN
17-03-2009, 15:32
http://farm2.static.flickr.com/1173/1000381272_e56cb806b3.jpg http://phillyimprov.files.wordpress.com/2007/08/coffee_bean_single.jpg

chief108
17-03-2009, 15:32
lmao @ breedbeeldhoofd, wat is dat dan?
niet wat is dat, wie is dat...
voor antwoord:
http://www.goldenglory.com/manager1.html

Garcia
17-03-2009, 15:33
Whahahaha

Glen
17-03-2009, 15:34
Ik heb uit betrouwbare bron dat GG de wedstrijd Arrab - Spong (serieus) heeft geweigerd...daarom is het nu Saki - Spong geworden...
Kun jij hierop reageren Jamila ?

lopez86
17-03-2009, 15:34
reps voor soc.

chief108
17-03-2009, 15:37
Ik heb uit betrouwbare bron dat GG de wedstrijd Arrab - Spong (serieus) heeft geweigerd...daarom is het nu Saki - Spong geworden...
Kun jij hierop reageren Jamila ?
even een nieuwe thread beginnen...
deze is redelijk fucked up allready

hurricaneyvel
17-03-2009, 16:41
gilbert weigert niemand
maar weigerd te vechten als de tegenstanders binnen 3 weken 3x wordt veranderd
en het gage ook nog een 6 x wordt veranderd
en daar bij zijn we nu verstandig bezig
en trainen we heel gericht op tegenstanders en als die binnen 3weken 3x wordt veranderd en het niet duidelijk is wat het gage wordt is het te kort dag om te vechten

en wat alistair"anabole man" overeem betreft
ik wil dol graag maar er wordt nog onderhandeld over het contract

dus lezersss

laat je niet gek maken door een jamila of micha
of wie dan ook die zogenaamd info hebben
dat wordt allemaal afgeproken en zo gepost

peaceee gilbert

nick
17-03-2009, 16:45
bedankt voor de info.

Vette Shizzle.

wanneer vecht je wel weer Gilbert?

Iggy
17-03-2009, 16:52
warr yvel!!!

Garcia
17-03-2009, 17:02
Gilbert is de man :D

micha
17-03-2009, 17:17
thanks voor je reactie gilbert!

Slome
17-03-2009, 17:28
\

Guile
17-03-2009, 17:33
en wat alistair"anabole man" overeem betreft
ik wil dol graag maar er wordt nog onderhandeld over het contract




Dit willen we horen, is zo'n topic toch ergens goed voor. Niet dan :D

simtekf1
17-03-2009, 17:33
gilbert weigert niemand
maar weigerd te vechten als de tegenstanders binnen 3 weken 3x wordt veranderd
en het gage ook nog een 6 x wordt veranderd
en daar bij zijn we nu verstandig bezig
en trainen we heel gericht op tegenstanders en als die binnen 3weken 3x wordt veranderd en het niet duidelijk is wat het gage wordt is het te kort dag om te vechten

en wat alistair"anabole man" overeem betreft
ik wil dol graag maar er wordt nog onderhandeld over het contract

dus lezersss

laat je niet gek maken door een jamila of micha
of wie dan ook die zogenaamd info hebben
dat wordt allemaal afgeproken en zo gepost

peaceee gilbert


Hahaha shizzle, dikke REPS!!

TOON
17-03-2009, 17:46
mooi! das dan weer duidelijk!!

chief108
17-03-2009, 18:07
WAR GILBERT!!!

da's een stuk duidelijker als dat geneuzel uit het GG kippenhok

micha
17-03-2009, 18:26
Apart hoe je gelijk een toontje lager zingt, terwijl je in eerste instantie Gilbert voor schijterd op het internet uit maakt zonder de feiten te kennen. !!


ik bedank hem voor zijn reactie pannekoek. ik ken alle feiten en het duurde gewoon heel lang voor hij reageerde

Insider
17-03-2009, 18:28
gilbert weigert niemand
maar weigerd te vechten als de tegenstanders binnen 3 weken 3x wordt veranderd


Misschien had je dan de eerste moeten accepteren dan had DREAM ook niet met alternatieven hoeven komen ;)

TOON
17-03-2009, 18:41
ooooooh? nu jamila nog en we hebben een heus GG-catfight!
WAR MICHA!!

Briant
17-03-2009, 18:57
ik bedank hem voor zijn reactie pannekoek. ik ken alle feiten en het duurde gewoon heel lang voor hij reageerde

1 dag is lang?

Wheelie
17-03-2009, 18:59
Ik heb uit betrouwbare bron dat GG de wedstrijd Arrab - Spong (serieus) heeft geweigerd...daarom is het nu Saki - Spong geworden...
Kun jij hierop reageren Jamila ?

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat GG deze partij absoluut niet geweigerd heeft ;)
Wel lijkt het me duidelijk dat It's Showtime niet blij is met de partij Spong vs Saki, dat is ook logisch aangezien het een van de top partijen is in de Arena.

chief108
17-03-2009, 19:00
1 dag is lang?

ja....
pfffffftttttt
het is iig meer reactie als van
alistair"anabole man" overeem

A.F.
17-03-2009, 19:01
gilbert weigert niemand
maar weigerd te vechten als de tegenstanders binnen 3 weken 3x wordt veranderd
en het gage ook nog een 6 x wordt veranderd
en daar bij zijn we nu verstandig bezig
en trainen we heel gericht op tegenstanders en als die binnen 3weken 3x wordt veranderd en het niet duidelijk is wat het gage wordt is het te kort dag om te vechten

en wat alistair"anabole man" overeem betreft
ik wil dol graag maar er wordt nog onderhandeld over het contract

dus lezersss

laat je niet gek maken door een jamila of micha
of wie dan ook die zogenaamd info hebben
dat wordt allemaal afgeproken en zo gepost

peaceee gilbert

thnx Gilbert..

oowww ennuh..

http://img7.imageshack.us/img7/8679/dsc00850f.jpg

Jarno
17-03-2009, 19:22
Heeft er toevallig iemand een nieuwe F5 knop voor me?

Wheelie
17-03-2009, 19:29
Heeft er toevallig iemand een nieuwe F5 knop voor me?

Ja hoor ik koop altijd een hele voorraad van die knoppen, wat is je adres ;)

renamer
17-03-2009, 20:05
serieus... MODS?? is er niet een manier waarop de manier waarop de GGinsiders een halt toegeroepen kan worden? het lijkt me allemaal heeeel duidelijk dat die dingen door het manegment doorgespeeld worden en vervolgens hier gepost om de boel maar aan het schijten te krijgen.. hoe betrouwbaar de info ook is het gaat me ook een stuk over hoe het gebracht word..

OF HEEFT HET SOMS TEMAKEN MET DAT STUKJE SPONSORING WAT OP DE POSTAL STAAT DAT HUN MAAR MOGEN GALSPUGEN???

ik kan me er igg erg over opwinden...

ICON
17-03-2009, 20:17
hij heeft toch gelijk? t was hier "vroeger" iig n stuk leuker

renamer
17-03-2009, 20:18
ik wind me wel op om die KUT...

sorry hoor.. het zal wel de marionet van bas boon zijn maar ik vind de manier waarop GG het aan het spelen is op dit mement wel erg triest worden.. en mocht het niet zo de bedoeling zijn vanuit gg dan zou ik toch als ik hun was jamilia een vriendelijk doch dringend verzoeken wat zorvuldiger met informatie om te springen


edit.. blackbelt waar is mijn mf erehaag? haha

Tomcraft86
17-03-2009, 20:35
Of het is een alias en is het onze eigen vriend, ik durf het bijna niet uit te spreken maar het ruikt naar een dikke pens en een breedbeeld hoofd ..
Hoe heet die gast ook alweer van GG, die soms moeite heeft om zich naar zijn leeftijd te gedragen ?

Somebody help me out please :whistling:


Bedoel je deze:

http://94.100.114.19/320800001-320850000/320841101-320841200/320841152_6_nwig.jpeg

http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=320841152&media_secret=nwig

Hendy
17-03-2009, 20:44
:grease:

A.F.
17-03-2009, 20:46
Ik geef het nog 30 minuten en dan is die foto verwijderd

Tomcraft86
17-03-2009, 20:51
Ik geef het nog 30 minuten en dan is die foto verwijderd

Dan is Mixfight echt in handen van Golden Glory gevallen. Een photofuck van Badr Hari plaatsen mag dan wel, en een foto van de betreffende zijn eigen Hyves niet...

chief108
17-03-2009, 21:01
LOL @ die pic....

bizarre shit maat....

simtekf1
17-03-2009, 21:05
:jerry:

Casparvdzouw
17-03-2009, 21:09
:ninja2::osu::moretits::moretits::moretits:

Slome
17-03-2009, 21:16
Hij heeft t overleefd.....(of ze zijn aan t trainen, of slapen al)

Maar in alle, alle eerlijkheid, ik heb wel het gevoel dat mixfight en GG beetje samen werken... Maar das geen probleem. Goed voor de sport....

alleen jammer dat Mevr. Jamila daar misbruik van maakt...

Het nieuws zoals Martijn de Jong het bracht in een ander topic. komt eerlijk en objectief over.. niet die subjectieve crap van Jamila..

Wiseguy
17-03-2009, 21:23
http://img3.imageshack.us/img3/6886/gilbertzeh.jpg

A.F.
17-03-2009, 21:41
deadline verstreken....

zo zo...

Jani
17-03-2009, 21:43
Kharitonov weigeren .... en Barnett niet....

Slaat kant noch wal hé

X2 !!!!!

Superr dat Gilbert hier zelf ook effe reageerd..

blazin.arr0w::::
17-03-2009, 21:49
Gilbert is de man. punt!

Vitor Belfort
17-03-2009, 22:06
http://i41.tinypic.com/10qxvls.jpg

Jamila
17-03-2009, 22:07
lachennnnnn hihihihihihihh die foto, echt top gewoon.................



Gr, Jamila:thup:

delightone
17-03-2009, 22:30
ik bedank hem voor zijn reactie pannekoek. ik ken alle feiten en het duurde gewoon heel lang voor hij reageerde


Nou nou internetheld.

Ik zou zeggen noem hem is pannekoek in reallife, ik denk dan dat je meneer yvel zegt.

Onrespectvol stuk vreten.

NielsN
17-03-2009, 22:36
Ik zou zeggen noem hem is pannekoek in reallife, ik denk dan dat je meneer yvel zegt.
.

"Meneer Yvel" tegen Capleton? Dat zou verwarrend zijn. :lol:

wrestler_nl
17-03-2009, 22:45
gilbert weigert niemand
maar weigerd te vechten als de tegenstanders binnen 3 weken 3x wordt veranderd
en het gage ook nog een 6 x wordt veranderd
en daar bij zijn we nu verstandig bezig
en trainen we heel gericht op tegenstanders en als die binnen 3weken 3x wordt veranderd en het niet duidelijk is wat het gage wordt is het te kort dag om te vechten

en wat alistair"anabole man" overeem betreft
ik wil dol graag maar er wordt nog onderhandeld over het contract

dus lezersss

laat je niet gek maken door een jamila of micha
of wie dan ook die zogenaamd info hebben
dat wordt allemaal afgeproken en zo gepost

peaceee gilbert


zou mooi zijn als overeem ook een reactie geeft;)
thnx 4 je reactie anyway:thup:

Demolition Man
17-03-2009, 23:05
Ik vind dat deze partij voor het nederandse publiek is en hier gevochten moet worden

Iedereen weet dat je in nederland niet dezelfde gages kunt vragen die ze in het buitenland betalen.. dus soms moet er een beetje water bij de wijn gedaan worden, zie Sem & Badr

We zullen wel zien of de partij doorgaat.. Ik ben er in ieder geval klaar voor, heb er zin in... en 'ben bereid om water bij de wijn te doen'

Kijken of meneer twijfel komt opdagen 17 october, zo niet -weet iedereen waarom..

greetz
Demolition man

Collina
17-03-2009, 23:06
Gilbert is een geweldige vechter, seriously!

Maar laten we elkaar geen mietje noemen, "Alistair is momenteel toch écht een maatje te groot voor Gilbert".

Op alle skills heeft Alistair het voordeel, nogmaals "niets te nadelen van Gibert" want hij is en blijft spectaculair, maar dit zou in mijn beleving een mis-match zijn.

collina

Wheelie
17-03-2009, 23:21
Laten we de discussie Alistair vs Gilbert maar hier voeren: Gilbert Yvel vs Alistair Overeem - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=91008)
Is iets overzichtelijker.

Demolition Man
17-03-2009, 23:31
Tuurlijk roy,

Het is heerlijk om na een dag hard getraind te hebben lekker onderuit achter de labtop te zitten en alle nieuwtjes en respons op mixfight te lezen..
Soms vind ik zelfs de energie om om te posten ;) haha

Maargoed, ik denk dat heel vechtsport-nedeland op mixfight zit, het is tenslotte het nr1 forum! en een goede manier om updated te blijven
En nu is het bedtijd, want we gaan knallen volgende week

greetz
D-man

kooivechter
17-03-2009, 23:42
http://i41.tinypic.com/10qxvls.jpg

hahah die foto is geweldig. dat is toch bas boon als ik me niet vergis? overeem vs yvel zal overeem op dit moment vrij makkelijk winnen. een jaar geleden was het denk ik nog spannender geweest.

marcelt
17-03-2009, 23:56
Tuurlijk roy,

Het is heerlijk om na een dag hard getraind te hebben lekker onderuit achter de labtop te zitten en alle nieuwtjes en respons op mixfight te lezen..
Soms vind ik zelfs de energie om om te posten ;) haha

Maargoed, ik denk dat heel vechtsport-nedeland op mixfight zit, het is tenslotte het nr1 forum! en een goede manier om updated te blijven
En nu is het bedtijd, want we gaan knallen volgende week

greetz
D-man

Ja cool. Slaap lekker knul !

chief108
18-03-2009, 08:05
Top dat je even langs kwam!! Je bent nummer 3 vanavond.
exactly....
was een goede avond voor mixfight man....

3 toppers die zelf even hun verhaaltje kwamen doen ipv de gebruikelijke vage roddeltantes met onvolledige en extreem gekleurde verhaaltjes

made my day iig!!

simtekf1
18-03-2009, 08:17
Haha wat een vette topic zeg.
Thanks 2 Gilbert & Alistair.

TOON
18-03-2009, 09:00
X100! echt lachen dat op een dag Overeem, Aerts en Yvel hier posten...! vet!!

@collina, hoop ook dat deze pot komt, maar van een mismatch lijkt me toch echt geen sprake!!!!

anoniem gg
18-03-2009, 09:02
http://i41.tinypic.com/10qxvls.jpg

beste kont van het hele stelletje

Justinian
18-03-2009, 09:15
beste kont van het hele stelletje
En dat is nummer vier :D

Wheelie
18-03-2009, 09:28
Maargoed, ik denk dat heel vechtsport-nedeland op mixfight zit, het is tenslotte het nr1 forum!
greetz
D-man

Zo is dat :cool2:

Tony
18-03-2009, 09:45
Daar zit geen woord chinees bij :lol:

Garcia
18-03-2009, 09:46
Mixfight is de baas :D

Tony
18-03-2009, 10:00
Boks ouwe!

Iwan
18-03-2009, 11:00
Mixfight leden,

De post van Jamila is een hele normale publicatie, "Gilbert weigert Kharitonov".

i.p.v. haar af te zeiken zou je haar ook kunnen bedanken voor dit bericht. Believe me "1. ze heeft vaak gelijk als het gaat om GG, 2. zij zit dichter bij het vuur dan de meesten van jullie" (dit is geen verwijt, maar een feit) so don't shoot me.

Ze mag misschien een Die Hard GG member zijn, maar zij komt vaak wel "als het gaat om GG" met interessante/ relevante contentdeling.

i.p.v. War Gilbert... War Yvel.. War... bla bla bla! "een publicatie van lik me versje", vraag me zelf soms af, "hoe oud zijn die lui die dit soort onzin melden"??


Collina

Nuff said, WAR COLLINA!

Wiseguy
18-03-2009, 11:07
X100! echt lachen dat op een dag Overeem, Aerts en Yvel hier posten...! vet!!

@collina, hoop ook dat deze pot komt, maar van een mismatch lijkt me toch echt geen sprake!!!!

Kan iemand link geven van post van Aerts

chief108
18-03-2009, 11:09
Search (http://www.mixfight.nl/forum/search.php)

Justinian
18-03-2009, 11:23
Kan iemand link geven van post van Aerts
http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=709329&postcount=7

micha
18-03-2009, 17:55
Mixfight is de baas mensen.

Ik was vandaag bij de GG gym in Breda en daar begint iedereen te lachen als ze mij zien en zeggen allemaal dat ze alles op MF volgen. Sem was daar ook aan het knallen Alistair Errol Saki Nieky Ramon allemaal kijken ze mee op MF.
Zelfs Obi1 weet dit forum te vinden.


Mixfight is de baas!

Osu

Slome
18-03-2009, 17:59
Heel vet!!!
Mixfight is gewoon de baas!!!!

Tony
18-03-2009, 19:10
Mixfight is de baas mensen.

Ik was vandaag bij de GG gym in Breda en daar begint iedereen te lachen als ze mij zien en zeggen allemaal dat ze alles op MF volgen. Sem was daar ook aan het knallen Alistair Errol Saki Nieky Ramon allemaal kijken ze mee op MF.
Zelfs Obi1 weet dit forum te vinden.


Mixfight is de baas!

Osu

Ja duh... wat dacht jij dan.. dat ze met zijn allen op fighttalk of kickbox.nl rondhangen? Dacht het niet he :p

Quato
18-03-2009, 19:55
Toch wel mooi dat je dit uiteindelijk met een post van Jamila voor elkaar krijgt hè.... ;-)

Jessica
18-03-2009, 20:10
http://img230.imageshack.us/img230/1364/qrn0hi.gif (http://img230.imageshack.us/img230/1364/qrn0hi.gif)

Vitor Belfort
18-03-2009, 21:00
beste kont van het hele stelletje

Sure is!;-)

http://i39.tinypic.com/nn7h3r.jpg

chief108
18-03-2009, 21:08
en weer reps voor VB....

hahaha!!! :rotflmao:

nyqsoft
18-03-2009, 22:08
ik wind me wel op om die KUT...

sorry hoor.. het zal wel de marionet van bas boon zijn maar ik vind de manier waarop GG het aan het spelen is op dit mement wel erg triest worden.. en mocht het niet zo de bedoeling zijn vanuit gg dan zou ik toch als ik hun was jamilia een vriendelijk doch dringend verzoeken wat zorvuldiger met informatie om te springen


Naar mijn mening zit je er goed naast. Alle posts van Jamila die ik tot nu toe gelezen heb, bevatten tot nu toe meer content dan dat groffe taalgebruik van jou. By the way, een ieder heeft toch de vrijheid om een fan c.q. supporter te zijn van een bepaalde club en mag dan daar ook voor uitkomen, daar is toch niks mis mee.
Tip: Als de posts van Jamila jou zou zo opwinden, dan lees die toch gewoon niet

Greetz :whistling: nyqsoft

Karel
18-03-2009, 22:12
Huh pagina acht en negen zijn dezelfde pagina?... Als ik op negen klik kom ik weer op 8....

je mist niks, 9 was toch meer van hetzelfde

amilster
18-03-2009, 22:59
Leuke niet allerdaagse draad :)

Zo te horen hebben beide heren er zin an en de fans nog veel meer!
Ik ga voor Alister op dit moment maar gun het Gilbert ook, zeker na die display van moed en icaseringsvermogen in zijn laatste partij!

Dusss
Warrr Gilbert
&
Warrr Alister


Ennuh MixfightNr1!

JeMalleMoer
19-03-2009, 00:50
http://i40.tinypic.com/351tllj.jpg

micha
19-03-2009, 06:40
echt geweldig dit 7000 views

simtekf1
19-03-2009, 09:34
Hahah reps Jemallemoer, erg vet. :D

Collina
19-03-2009, 10:14
Dank zij Jamila, super!

knift
19-03-2009, 19:27
gilbert is the lord!!!

marcelt
19-03-2009, 19:30
beste kont van het hele stelletje

Smaken verschillen Bas!

A.F.
19-03-2009, 19:53
http://i40.tinypic.com/351tllj.jpg

moehahahahahha

rafi
19-03-2009, 19:59
is die kont van bas boon wel puur natuur.

NielsN
19-03-2009, 20:05
is die kont van bas boon wel puur natuur.

Hoezo?

rafi
19-03-2009, 20:10
zo vol en rond.

kooivechter
19-03-2009, 21:19
zo vol en rond.

hahah. niet verkeerd idd. ideaal kontje voor een gay festival

Jamila
20-03-2009, 18:30
Na pittig e-mail verkeer tussen Yvel managment en Dream gaat er toch nog een optie komen voor Gilbert, het gaat er steeds meer op lijken dat die optie een rematch zal worden tussen Gilbert en Sem. Er zijn nog mooie beelden in het archief van het Rings gala. Jammer voor Gilbert dat er geen rope escapes zijn, verder vocht Gilbert daar een spectaculaire partij.

We gaan het zien ............


Gr, Jamila:thup:

A.F.
20-03-2009, 18:32
Na pittig e-mail verkeer tussen Yvel managment en Dream gaat er toch nog een optie komen voor Gilbert, het gaat er steeds meer op lijken dat die optie een rematch zal worden tussen Gilbert en Sem. Er zijn nog mooie beelden in het archief van het Rings gala. Jammer voor Gilbert dat er geen rope escapes zijn, verder vocht Gilbert daar een spectaculaire partij.

We gaan het zien ............


Gr, Jamila:thup:

Zo jammer..... kom je met topnieuws... en dan MOET je er weer een lullige opmerking tussen zetten....
Jammer voor Gilbert dat er geen rope escapes zijn

NielsN
20-03-2009, 18:34
Zo jammer..... kom je met topnieuws... en dan MOET je er weer een lullige opmerking tussen zetten....

Precies wat ik dacht!

simtekf1
20-03-2009, 19:02
Ik weet niet hoor maar Sem kreeg toen hoe dan ook een flink pak slaag dus Jamila, kijk de video nog even een keertje.

micha
20-03-2009, 19:22
kan iemand die video plaatsen ik kan hem niet vinden op joetjoep

761217186
20-03-2009, 19:29
http://video.google.com/videoplay?docid=66578520050905524

hier staat hij ook ergens tussen

NielsN
20-03-2009, 19:45
http://video.google.com/videoplay?docid=66578520050905524

hier staat hij ook ergens tussen

Mooi hoor...

Voor mij blijft het de nr.1 MMA vechter van Nederland (tot nu toe).

micha
20-03-2009, 19:59
thanks

Justinian
20-03-2009, 20:29
Zo jammer..... kom je met topnieuws... en dan MOET je er weer een lullige opmerking tussen zetten....
Het is eigenlijk een hele grappige opmerking als je de achtergrond kent :D Tijdens de partij tussen Gilbert en Sem wist Sem een klem of verwurging aan te zetten, maar Gilbert kwam niet bij het onderste touw. De hoek van Gilbert had wel een oplossing; als Gilbert niet bij het touw komt, dan moet het touw maar bij Gilbert komen! De hoek van Gilbert duwde het touw dus naar Gilbert tot hij er wel bij kwam. Wat mij betreft dus geen lullige, maar een grappige opmerking ;)

Jamila
20-03-2009, 20:34
Wat is hier nou lullig aan ik zeg toch dat Gilbert een spectaculaire partij vocht, maar dat Sem hem in een arm klem had en Gilbert een rope escape kon maken dat is gewoon een feit, dus ik weet niet wat hier nou lullig aan is. Wat ik al eerder zei Pride is the Best ( Dream regels liggen dicht bij Pride regels )


Gr, Jamila:thup:

simtekf1
21-03-2009, 00:25
Hier het volledige filmpje.
Waar vind ik die rope escape? (heb nu geen zin om te kijken, ben Southpark aant kijken hehe)

http://www.dailymotion.com/video/x5gok_gilbert-yvel-vs-semmy-schilt_extreme

Justinian
21-03-2009, 08:11
Hier het volledige filmpje.
Waar vind ik die rope escape? (heb nu geen zin om te kijken, ben Southpark aant kijken hehe)

http://www.dailymotion.com/video/x5gok_gilbert-yvel-vs-semmy-schilt_extreme
Volgens mij rond 3:05, je kunt alleen de rope escape niet helemaal goed zien. Wel leuk om die partij weer even terug te zien. Je ziet duidelijk een andere Sem dan nu.

Jamila
21-03-2009, 18:23
Wie weet hoe dat zit ik zag dat Sem geen handschoenen aan had en Gilbert wel?


Gr, Jamila:thup:

simtekf1
21-03-2009, 18:31
Dat mochten ze van te voren bepalen, zonder handschoenen mocht je niet met de vuist slaan en met wel.
Weet ook niet waarom dat Sems keuze was.

Wellicht dat er hier leden meer kunnen vertellen over de precieze regels.

761217186
21-03-2009, 18:50
Wie weet hoe dat zit ik zag dat Sem geen handschoenen aan had en Gilbert wel?


Gr, Jamila:thup:

yvel mocht slaan met zijn vuisten (met handschoenen). Sem mocht alleen met open handen slaan (zonder handschoenen). Beide heeft zo zijn voordelen en nadelen.

grappeling is makkelijker zonder handschoenen, met open hand op het hoofd slaan komt behoorlijk aan.
Met handschoenen is het een beetje minder goed grappelen, je kunt wel max stoten met je vuisten.

dietrik
21-03-2009, 18:51
Dat mochten ze van te voren bepalen, zonder handschoenen mocht je niet met de vuist slaan en met wel.
Weet ook niet waarom dat Sems keuze was.

Wellicht dat er hier leden meer kunnen vertellen over de precieze regels.

Semmy vocht toen voornamelijk pancrase met de openhand techniek en omdat hij die stijl gewend was koos hij daar ook voor.

Triker
21-03-2009, 20:48
ik bedank hem voor zijn reactie pannekoek. ik ken alle feiten en het duurde gewoon heel lang voor hij reageerde

Gaap, en omdat jij iets zegt, moet men maar reageren!!! :twak:
Als je alle feiten zou kennen, dan was je een wijs persoon :sleep1:

A.F.
21-03-2009, 20:49
Ik denk...

Dat Sem NU .....van Fedor zou kunnen winnnen!