PDA

View Full Version : Gilbert Yvel vs Alistair Overeem



Insider
17-03-2009, 17:51
Alistair heeft al vaker aangegeven graag tegen Gilbert Yvel te willen vechten en Gilbert geeft nu ook aan dol graag te willen. Lijkt me dat hier wel een sponsor voor te vinden is want hier wachten we al jaren op
en wat alistair"anabole man" overeem betreft ik wil dol graag maar er wordt nog onderhandeld over het contract peaceee gilbert

oliebol
17-03-2009, 17:59
hopen dan maar dat het snel geregeld word en geen van beide een blessure oplopen net als vorige keer:( jammer was dat

Wheelie
17-03-2009, 18:47
Ik weet dat ze al een tijdje bezig zijn om deze partij neer te zetten als een van de hoofdpartijen op het GLORY gala, ik hoop dat ze er uit komen.

Alistair zal zelf ook nog even een reactie posten over bovenstaande ;)

Shooto Holland
17-03-2009, 18:48
Wij zijn al 4 maanden bezig die partij rond proberen te krijgen en we gaan de goede kant op.

Als we er eindelijk met Gilbert uit kunnen komen (waar ik vanuit ga) dan staan ze tegen elkaar op 17 oktober in de Passengers Terminal!

Osu,

Martijn

chief108
17-03-2009, 18:55
da's wel heel erg vet....

durf het eigenlijk niet te geloven....

micha
17-03-2009, 19:06
Thanks Martijn

Wiseguy
17-03-2009, 19:08
War Gilbert!

Shooto Holland
17-03-2009, 19:30
Posten van Jamilla zijn vaak subjectief getint maar bevatten wel altijd de waarheid, zoals bijv dat Gilbert Kharitonov heeft geweigerd en dat er 3 zwaargewichten van GG gepland staat voor de aankomende DREAM gala.

Laten we met zijn allen hopen we dat we deze partij live in Nederland kunnen gaan bewonderen!

Osu,

Martijn

T15Boxing
17-03-2009, 19:34
Wacht, Yvel post hier ook?

ICON
17-03-2009, 19:52
al jaren...(zo nu en dan)

Jamila
17-03-2009, 19:59
Als beide vechters niet alleen voor het geld willen gaan maar ook een beetje voor de eer dan kan het eindelijk plaats vinden, hier in ons eigen land dat zou toch eigenlijk zo moeten.


Gr, Jamila:thup:

simtekf1
17-03-2009, 20:07
Nou Jamila, een historisch moment.
Ben het zowaar met je eens, laten we Badr en Sem als voorbeeld nemen, beide nemen genoegen met minder geld zodat ze in Nederland kunnen vechten.

renamer
17-03-2009, 20:07
Als beide vechters niet alleen voor het geld willen gaan maar ook een beetje voor de eer dan kan het eindelijk plaats vinden, hier in ons eigen land dat zou toch eigenlijk zo moeten.


Gr, Jamila:thup:

gelukig leven we niet allemaal in jouw droomwereld

Sendur
17-03-2009, 20:22
War Gilbert!


x2!

oliebol
17-03-2009, 21:05
x3 dan maar :D

Slome
17-03-2009, 21:08
Dit is al het 7e topic die hier over gaat....

Maar make it happen....

War Gilbert:thup:

sikkwitttet
17-03-2009, 22:12
warrrrrrrr eigenlijk alle 2

Demolition Man
17-03-2009, 23:05
Ik vind dat deze partij voor het nederandse publiek is en hier gevochten moet worden

Iedereen weet dat je in nederland niet dezelfde gages kunt vragen die ze in het buitenland betalen.. dus soms moet er een beetje water bij de wijn gedaan worden, zie Sem & Badr

We zullen wel zien of de partij doorgaat.. Ik ben er in ieder geval klaar voor, heb er zin in... en 'ben bereid om water bij de wijn te doen'

Kijken of meneer twijfel komt opdagen 17 october, zo niet -weet iedereen waarom..

greetz
Demolition man

Collina
17-03-2009, 23:06
Gilbert is een geweldige vechter, seriously!

Maar laten we elkaar geen mietje noemen, "Alistair is momenteel toch écht een maatje te groot voor Gilbert".

Op alle skills heeft Alistair het voordeel, nogmaals "niets te nadelen van Gibert" want hij is en blijft spectaculair, maar dit zou in mijn beleving een mis-match zijn.

collina

Wheelie
17-03-2009, 23:18
Bedankt voor je reactie Alistair ;)

Collina
17-03-2009, 23:21
Als beide vechters niet alleen voor het geld willen gaan maar ook een beetje voor de eer dan kan het eindelijk plaats vinden, hier in ons eigen land dat zou toch eigenlijk zo moeten.


Gr, Jamila:thup:

Het de partij dan toch komt,.. ben ik het helemaal met je eens!

Collina

kmr
17-03-2009, 23:49
Als Yvel een andere partij voor meer geld kan krijgen die in gevaar zou kunnen komen door een gevecht in NL, dan snap ik dat hij niet voor minder in Nederland gaat vechten.

Yvel zou Allistair wel kunnen hebben, staand doet Yvel niet voor hem onder, waarschijnlijk heeft hij betere mma stand up skills.

Ook op de grond staat Yvel zijn mannetje. Allistair zou tegen Barnett ook op dezelfde manier eindigen. Leuk dat hij Hunt submit en Crocop op de grond krijgt, maar hij overschat zichzelf op de grond (en andere mensen overschatten hem ook). Continu proberen Rua (zwarte band) op de grond te krijgen, ook nog eens proberen tegen Arona (legitiemere zwartebander) en zelfs tegen Werdum (ik zal niet eens moeite doen om te zeggen hoe goed hij is).

:twak:

T15Boxing
17-03-2009, 23:51
Ik heb het niet zo met de beste Nederlanders die tegen elkaar gaan vechten. Heb liever dat ze in het buitenland laten zien wat ze kunnen.

Maar natuurlijk wil ik ik deze partij ook zien. Winnaar tegen Manhoef anyone?

lopez86
18-03-2009, 00:04
Als Yvel een andere partij voor meer geld kan krijgen die in gevaar zou kunnen komen door een gevecht in NL, dan snap ik dat hij niet voor minder in Nederland gaat vechten.

Yvel zou Allistair wel kunnen hebben, staand doet Yvel niet voor hem onder, waarschijnlijk heeft hij betere mma stand up skills.

Ook op de grond staat Yvel zijn mannetje. Allistair zou tegen Barnett ook op dezelfde manier eindigen. Leuk dat hij Hunt submit en Crocop op de grond krijgt, maar hij overschat zichzelf op de grond (en andere mensen overschatten hem ook). Continu proberen Rua (zwarte band) op de grond te krijgen, ook nog eens proberen tegen Arona (legitiemere zwartebander) en zelfs tegen Werdum (ik zal niet eens moeite doen om te zeggen hoe goed hij is).

:twak:

Banden zeggen niet alles.
Stevan Struve wist ook een zwarte bander te submitten, Alistair traint lang genoeg om met dat niveau mee te kunnen en is daarbuiten om een erg getalenteerde grondvechter.
Bovendien zat Alistair toen in een mindere periode, en zat hij nog met zijn gewicht.
Ik hoop dat deze partij komt, en dan heeft Alistair de meeste kansen.

Tony
18-03-2009, 08:35
Ik laat me verrassen...
Op t eerste gezicht denk ik dat Alistair (letterlijk) een maatje te groot is...
Denk ook absoluut dat Alistair het voordeel op de grond heeft..

Maarre Yvel op KO... Why not?

chief108
18-03-2009, 08:38
ik zie niet in waarom Gilbert dit niet zou kunnen winnen
denk dat het een hele leuke en spectaculaire partij kan/ zal worden

micha
18-03-2009, 09:22
Dit wordt de partij van 2009 !

Wheelie
18-03-2009, 09:25
Dit wordt de partij van 2009 !

Daar is iedereen het mee eens lijkt me :thup:

chief108
18-03-2009, 09:25
echt wel...

WAR GILBERT!!!

adenane
18-03-2009, 09:35
Dit wordt de partij van 2009 !

Misschien wel, maar ik overdrijf niet als ik zeg dat voor velen de partij Schilt vs Hari DE partij wordt van 2009.

Garcia
18-03-2009, 09:51
Yvel kan Alistair zeker hebben. Dit is gewoon een partij die moet gebeuren daar de heren behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn.

S-ven
18-03-2009, 09:52
[quote=Collina;709588]Gilbert is een geweldige vechter, seriously!

Maar laten we elkaar geen mietje noemen, "Alistair is momenteel toch écht een maatje te groot voor Gilbert".

Waar een wil is een weg dus maakt Gilbert zeker weten kans !!:thup:
He got the skills........ laterzzzz

wrestler_nl
18-03-2009, 12:18
Ligt er natuurlijk ook aan waar de partij word gevochten...als het in amerika word gevochten ( affliction) dan moet overeem natuurlijk ook de dopingtest doorkomen ( wat gaat niet lukken denk ik ) maar al met al ik denk dat Yvel wint via KO!!!

chief108
18-03-2009, 12:38
Maakt in principe niet uit wie er wint.. Als ze maar een mooie thriller voorschotelen.

En volgens de regels de vechten zodat de partij niet voortijdig stopt or what so ever.

Want met deze 2 giganten weet ik het net zo niet, of ze met de spanning kunnen omgaan.

Er staat veel op het spel namelijk ; EER en ROEM

De winnaar van deze pot gaat zoveel fans er bij krijgen, en er zal jaren over deze pot gesproken worden.
:stupid:

het zou zo enorm zonde zijn als zo'n EPIC fight om 1 of ander onbenulligheidje gestopt zou worden idd...
denk ook wel dat dan de hele zaal afgebroken gaat worden trouwens

connect
18-03-2009, 12:39
Ik snap 1 ding niet iedereen heeft het erover dat gilbert afzegt maar zover ik weet correct me if I am wrong is deze partij 2x vastgezet en heeft allistair 1 x afgezegd en gilbert 1x dus redelijk in evenwicht lijkt me.
en tja deze partij moet gewoon gevochten worden anders word er over 3jaar nog gespeculeerd wie er beter is, persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar gilbert.

Richelieu
18-03-2009, 12:40
Misschien wel, maar ik overdrijf niet als ik zeg dat voor velen de partij Schilt vs Hari DE partij wordt van 2009.

Misschien wel Adenane, maar de partij Yvel vs Overeem is zo enorm beladen en al zo vaak afgezegd (laatste keer op het allerlaatste moment) dat dit toch echt dé partij van 2009 zal gaan worden als Glory hem kan zetten in de PTA terminal!!

A.F.
18-03-2009, 12:41
:stupid:

het zou zo enorm zonde zijn als zo'n EPIC fight om 1 of ander onbenulligheidje gestopt zou worden idd...
denk ook wel dat dan de hele zaal afgebroken gaat worden trouwens

Dat denk ik ook....

Als 1 van de 2 het vuil gaat spelen... hmmmm... dan heb je kans dat de vlam in de pan schiet

micha
18-03-2009, 12:42
Thanks Alistair

stiffler
18-03-2009, 12:46
WAR GILBERT !!!!

Maar wat hoop ik zo dat deze pot er nu eindelijk komt !!!

simtekf1
18-03-2009, 12:52
Dat denk ik ook....

Als 1 van de 2 het vuil gaat spelen... hmmmm... dan heb je kans dat de vlam in de pan schiet

Waarom zouden ze dat doen?
Ik bedoel, de boel word redelijk gehyped maar volgens mij gaan ze verder gewoon normaal met elkaar om hoor.
Kan me herinneren dat er een tijdje geleden ergens nog foto's werden geplaatst waren beide heren gewoon samen stonden te posen. (in een discotheek ofzo)

A.F.
18-03-2009, 12:55
Waarom zouden ze dat doen?
Ik bedoel, de boel word redelijk gehyped maar volgens mij gaan ze verder gewoon normaal met elkaar om hoor.
Kan me herinneren dat er een tijdje geleden ergens nog foto's werden geplaatst waren beide heren gewoon samen stonden te posen. (in een discotheek ofzo)

Heb het over het publiek...

Ralph
18-03-2009, 12:55
Mooi! Deze partij moet er gewoon komen. Beiden zeer spectaculaire vechters om te zien en ik denk dat ze er ook allebei erg gebrand op zullen zijn om deze prestigewedstrijd te winnen. Als je wint ben je gewoon de beste zwaargewicht van Nederland in mijn ogen! En als Alistair hiervoor nog een paar partijen weet te winnen, is het voor Yvel natuurlijk ook wel een kans om weer naam te maken en zijn marktwaarde te vergroten (en dat is natuurlijk ook wel wat geld waard wat je dan misschien in gage misloopt t.o.v. een partij in de VS).
Ik verwacht dan ook niets minder dan puur vuurwerk, zoals de partijen Yvel - Kasteel, Yvel - Schilt, Overeem - Kharitonov I, etc., etc.!
Ik hoop de 17e oktober deze partij live te kunnen zien!!!

Guillermo
18-03-2009, 13:01
Ik geloof niet meer in deze partij. Dan komt hij wel, dan weer niet, blessure hier, blessure daar, ik ben er moe van :thown:

Marchant
18-03-2009, 14:29
Ik heb gekozen in de poll voor Alistair maar eigenlijk heb ik geen idee.
Wat een mooie partij zou dit worden!!!!!!

El Bambino
18-03-2009, 18:00
Ik hoop Ivel maar die wedstrijd van Alistair tegen Badr vond ik erg indrukwekkend, wat een kracht!.
Vrees voor Ivel!

simtekf1
18-03-2009, 18:00
Heb het over het publiek...

Ah oke, ik dacht dat je de vechters bedoelde. :)

ICON
18-03-2009, 18:14
allistair op sub

Durfal
18-03-2009, 18:15
Ik hoop Ivel maar die wedstrijd van Alistair tegen Badr vond ik erg indrukwekkend, wat een kracht!.
Vrees voor Ivel!

Hoe langer de parij duurt qua tijd hoe beter de kansen worden voor Yvel.
Vechtershart gaat dan meespelen,en gilbert heeft stomweg meer vechtershart dan Ali
Niet dat ik Ali een pannekoek vind,no way!!
Trouwens een ieder die een mat,ring of kooi betreed tenoverstaande van publiek en kameras
laat zien dat hij/zij een vechtershart heeft.
Maar ik denk wel dat als de partij langer duurt,de wilskracht en het vechtershart,het echt willen knokken,bij gilbert groter is.
Maar niets ten nadele van alistair die ik een parel voor de sport vind ,waarvan akte.

NielsN
18-03-2009, 18:16
Yvel op sub.

(niet eens een grapje...)

Guile
18-03-2009, 18:28
23-22 voor Yvel in de poll. Het zal wel, Overeem maatje te groot mijns inziens.

Wiseguy
18-03-2009, 18:30
Door de GG propaganda zijn mensen geneigd altijd tegen GG te stemmen.

Guile
18-03-2009, 18:32
Juist ja, ben ik wel gevoelig voor die propaganda denk ik:D

Richelieu
18-03-2009, 18:34
Door de GG propaganda zijn mensen geneigd altijd tegen GG te stemmen.

hahaha, zo kun je reclame ook omschrijven..:rolleyes:

ICON
18-03-2009, 18:40
Door de GG propaganda zijn mensen geneigd altijd tegen GG te stemmen.


nou juist niet.( ik ben graag tegen de keer in)

maar in dit geval stem ik wel op overeem

PD_EC
18-03-2009, 18:43
hoop dat deze toppartij er komt en wel in nederland natuurlijk

S-ven
18-03-2009, 19:58
23-22 voor Yvel in de poll. Het zal wel, Overeem maatje te groot mijns inziens.

It's not about the size, it's about the skillz. Go Yvel !!!!!
Je weet zelf....:twak: laterzzz

kooivechter
18-03-2009, 20:11
dat mensen toch gelooft dat Yvel zal winnen, ook in de poll staat hij nog voor. Dat kan voor mij maar 2 dingen betekenen. Dat Gilbert een schaar aan trouwe fans heeft of de mensen die posten zijn niet mma vaardig genoeg om te kunnen zien wie de betere vechter is. Allistair is op alle gebieden beter en technischer. Sowel stand, worstelen en op de grond. Conditie zal niet een factor zijn voor Alistair, omdat ik denk dat het niveau verschil op dit moment echt te groot is. Z'n broer pakte Yvel al bijna, en Yvel is in de tussentijd niet zoveel beter geworden. Maar 1 ding heeft Yvel wel, hij knokt tot het bittere einde en het is een karakter vechter. Amerika is in ieder geval een goede stap geweest voor Yvel om daar te gaan trainen.

Ronald
18-03-2009, 20:15
Dit wordt de partij van 2009 !
Yep, en misschien nog wel een stapje verder. Als deze partij doorgaat dan is dat in mijn ogen dé Nederlandse partij van de afgelopen jaren.

Tony
18-03-2009, 20:22
Man man man.. stel je voor dat de partij na 30 seconden gestopt wordt wegens een cut....

Slome
18-03-2009, 20:26
Man man man.. stel je voor dat de partij na 30 seconden gestopt wordt wegens een cut....


Ach,, die cut zal dan wel zijn onder het oog van Alistair, met zijn baby huidje...;)

S-ven
18-03-2009, 20:30
[. Maar 1 ding heeft Yvel wel, hij knokt tot het bittere einde en het is een karakter vechter.

hier zeg je het al toch ??:neversurrender: Go for it...............

chief108
18-03-2009, 21:05
Door de GG propaganda zijn mensen geneigd altijd tegen GG te stemmen.
neuh, vaak, maar niet altijd....
bij ali tegen remy heb ik voor Ali gekozen
denk en hoop dat hij dat wel kan winnen

tegen gilbert ligt dat net ff wat anders.. :)


Man man man.. stel je voor dat de partij na 30 seconden gestopt wordt wegens een cut....
ja man ja....
dat zou echt een worst case scenario zijn
da's zo vaak bij dit soort super gevechten
je leeft er met z'n allen naartoe
en dan.....
:eek:

:cry2:

dat was fucked!!
oh well
:beerchug:

Ralph
18-03-2009, 21:10
ja man ja....
dat zou echt een worst case scenario zijn
da's zo vaak bij dit soort super gevechten
je leeft er met z'n allen naartoe
en dan.....
:eek:

:cry2:

dat was fucked!!
oh well
:beerchug:

Ik kan me Big Nog vs Fedor nog wel herinneren.... zat ik helemaal te stuiteren voor mn beeldschermpje: dikke cut op Fedors kop! Dat was echt een deceptie!

En live: René Rooze vs Alexander Emelianenko. Ik had me echt verheugd op die partij. Ik dacht: dat wordt een paar minuten keihard knallen. Ligt Rooze al na een paar seconden zwaar KO op de grond (en bleef daar ook nog zeeeeer lang liggen).

Maar ik heb er alle vertrouwen in dat Overeem vs Yvel langer gaat duren en vuurwerk oplevert! Hebt allen vertrouwen!

chief108
18-03-2009, 21:15
ach is wel goed voor de postcounts op het forum al zoiets gebeurd...
wordt er nog maanden en maanden geruzied over wie er nou echt gewonnen heeft/ gewonnen zou hebben als/ etc. etc.... :p

Collina
18-03-2009, 21:59
dat mensen toch gelooft dat Yvel zal winnen, ook in de poll staat hij nog voor. Dat kan voor mij maar 2 dingen betekenen. Dat Gilbert een schaar aan trouwe fans heeft of de mensen die posten zijn niet mma vaardig genoeg om te kunnen zien wie de betere vechter is. Allistair is op alle gebieden beter en technischer. Sowel stand, worstelen en op de grond. Conditie zal niet een factor zijn voor Alistair, omdat ik denk dat het niveau verschil op dit moment echt te groot is. Z'n broer pakte Yvel al bijna, en Yvel is in de tussentijd niet zoveel beter geworden. Maar 1 ding heeft Yvel wel, hij knokt tot het bittere einde en het is een karakter vechter. Amerika is in ieder geval een goede stap geweest voor Yvel om daar te gaan trainen.

@ Kooivechter, (helemaal eens)

Alistair is op alle factoren de veel betere vechter, Gilbert is niet dom, dit weet hij ook! "daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken", hij wil echt niet graag tegen Alistair vechten.

Ik ben zeker een Gilbert fan (vooral in de tijd toen er nog werd gevochten zonder handschoentjes). But seriously, Alistair is echt op dit moment veelste goed voor Gilbert.

Ik kan me voorstellen als je een echt fan bent van Gilbert dat je zegt "War Gilbert, Gilbert wint etc etc".

Een hypothetische vraag: (en probeer hierbij gevoel ondergeschikt te laten aan verstand)... Stel, je hebt geen keuze en al je bezittingen zou je moeten gokken op Alistair of Gilbert.... wat zou je dan doen? ......

Ik denk dat de poll er dan toch heel anders zou uit zien, of je hebt een kei goede all risk verzekering!

Collina

NielsN
18-03-2009, 22:03
Een hypothetische vraag: (en probeer hierbij gevoel ondergeschikt te laten aan verstand)... Stel, je hebt geen keuze en al je bezittingen zou je moeten gokken op Alistair of Gilbert.... wat zou je dan doen? ......


Ligt aan de odds...;)

ICON
18-03-2009, 22:06
@ Kooivechter, (helemaal eens)

Alistair is op alle factoren de veel betere vechter, Gilbert is niet dom, dit weet hij ook! "daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken", hij wil echt niet graag tegen Alistair vechten.

Ik ben zeker een Gilbert fan (vooral in de tijd toen er nog werd gevochten zonder handschoentjes). But seriously, Alistair is echt op dit moment veelste goed voor Gilbert.

Ik kan me voorstellen als je een echt fan bent van Gilbert dat je zegt "War Gilbert, Gilbert wint etc etc".

Een hypothetische vraag: (en probeer hierbij gevoel ondergeschikt te laten aan verstand)... Stel, je hebt geen keuze en al je bezittingen zou je moeten gokken op Alistair of Gilbert.... wat zou je dan doen? ......

Ik denk dat de poll er dan toch heel anders zou uit zien, of je hebt een kei goede all risk verzekering!

Collina

ja maar stel je nou eens voor dat die vraag niet hypothetisch zou zijn....??

Collina
18-03-2009, 22:11
ja maar stel je nou eens voor dat die vraag niet hypothetisch zou zijn....??

"Dan wel" zou Hans Teeuwen zeggen "Dan wel"..

Maar dan is je schade als nog hoger dan je dag waarde.. :fp:

"Dan wel" zou Collina zeggen "Dan wel"...

Collina

OldNicky
18-03-2009, 22:52
Ik vind dat deze partij voor het nederandse publiek is en hier gevochten moet worden

Iedereen weet dat je in nederland niet dezelfde gages kunt vragen die ze in het buitenland betalen.. dus soms moet er een beetje water bij de wijn gedaan worden, zie Sem & Badr

We zullen wel zien of de partij doorgaat.. Ik ben er in ieder geval klaar voor, heb er zin in... en 'ben bereid om water bij de wijn te doen'

Kijken of meneer twijfel komt opdagen 17 october, zo niet -weet iedereen waarom..

greetz
Demolition man



Als beide vechters niet alleen voor het geld willen gaan maar ook een beetje voor de eer dan kan het eindelijk plaats vinden, hier in ons eigen land dat zou toch eigenlijk zo moeten.


Gr, Jamila:thup:


Als je de bovenstaande posts hebt gelezen, dan zegt mij dit al genoeg. De dreammatch Gilbert vs Allistair dit jaar nog in A'dam zal voor mij dan ook een hoogtepunt worden. (er vanuit gaande dat er een akkoord komt van Gilbert c.q. z'n management)

Greetz :pimp: OldNicky

Durfal
19-03-2009, 09:06
Yep, en misschien nog wel een stapje verder. Als deze partij doorgaat dan is dat in mijn ogen dé Nederlandse partij van de afgelopen jaren.

Hoewel het niet zal gebeuren loopt er in nederland nog een MMA vechter rond die in staat is
van beidde kemphanen te winnen: Sem Schilt!!!
Ook GG dus tegen Ali O nee, en ja verloor ooit van Gilbert Maar dat was nog de oude explosieve Gil.
Ik zie geen van beidde winnen tegen Big Sem, beetje off topic maar goed......

NielsN
19-03-2009, 09:10
Ik zie geen van beidde winnen tegen Big Sem, beetje off topic maar goed......

Onder MMA regels? :eek:

Euh... Jawel, hoor, dat gaat wel lukken...

chief108
19-03-2009, 09:17
laat Sem maar eerst weer lekker op gang komen met MMA voordat we daar over gaan speculeren
dat K-1 gedoe is toch niets meer... :p

Sjaak
19-03-2009, 15:39
Heel moeilijk te zeggen wie dit gaat winnen, 2 wereldvechters en veel zal van de vorm van de dag gaan afhangen en van hele kleine factoren binnen de ring tijdens het gevecht.

Beide heren veel succes

Osu Sjaak

OldNicky
19-03-2009, 21:31
Hey Martijn,

Keep going, hopefully you'll succeed in arranging that match with Gilbert and Alistair.
A huge amount of fans will enjoy this match and be happy.

Greetz :pimp: OldNicky

marcelt
19-03-2009, 23:26
Ja da's wel verstandig Ouwe Niek om Martijn in het Engels aan te spreken. Iemand die De Jong heet verstaat vast geen Nederlands.

Ben
20-03-2009, 13:41
Alistair heeft al vaker aangegeven graag tegen Gilbert Yvel te willen vechten en Gilbert geeft nu ook aan dol graag te willen. Lijkt me dat hier wel een sponsor voor te vinden is want hier wachten we al jaren op
yvel durft veel te zeggen hij is zn eigen tyd vergeten zeker dat hij naar de 115 kg gevlogen was .

dtgerald
20-03-2009, 13:45
Op wat voor regels wordt er gevochten?Op Pride regels zou mooi zijn.

chief108
20-03-2009, 14:00
Op Pride regels zou mooi zijn.
op pride regels zou de wereld zoveel mooier zijn...

Jamila
20-03-2009, 18:37
op pride regels zou de wereld zoveel mooier zijn...


Pride Regels zijn the Best .........


Gr, Jamila:thup:

chief108
20-03-2009, 21:02
en nu een Mixfight first:
:stupid:

chief108
20-03-2009, 21:10
mixfight rules pride first

A.F.
20-03-2009, 21:12
pride rules mixfight first

Judas
20-03-2009, 21:19
Mixfight fists Pride rules.

NielsN
20-03-2009, 21:36
hahhaha
de combi's zijn op


Nou eigenlijk...

Zijn er 4x3x2 combinaties..

pride mixfight rules first
pride mixfight first rules
pride first mixfight rules
pride first rules mixfight
pride rules mixfight first
pride rules first mixfight

mixfight rules first pride
mixfight rules pride first
mixfight pride first rules
mixfight pride rules first
mixfight first rules pride
mixfight first pride rules

rules mixfight pride first
rules mixfight first pride
rules first mixfight pride
rules first pride mixfight
rules pride mixfight first
rules pride first mixfight

first mixfight rules pride
first mixfight pride rules
first rules mixfight pride
first rules pride mixfight
first pride rules mixfight
first pride mixfight rules

:)

De meeste zijn nog zinnen ook. :lol:

Jochem
20-03-2009, 23:39
Ik heb trouwens een leuk voorstel voor Gilbert en Alistar;

Zijn jullie bereid een shirt aan te trekken, met jullie sponsors er op....
....en met: Pride Mixfight Rules First?

Ik betaal de shirts en de drukkosten en....
.....praten we via PM over andere onkosten...

Ik weet dat jullie hier mee lezen, dus laat iets van je horen.

Gilbert, Alistair .......warrrrrrrrrrrrr!!!

Ik heb ook een voorstel. Je doet beiden een shirtje aan met " Fuck Roy S." en je krijgt reps van me ;).

ICON
21-03-2009, 12:38
kan je geen reps geven roy maar dat is humor....

A.F.
21-03-2009, 12:56
word je net weer wakker op de keukentafel......
.......en lag zagoudi, de capdriver zeker naast je?

hahahahhaha

Insider
07-09-2009, 13:14
Gilbert Yvel zit met het wegvallen van Affliction zonder contract en Alistair zit nog steeds zonder tegenstander. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze Gilbert Yvel goed wilden betalen, meer dan hij kreeg tegen Rizzo. Behoort deze partij nu misschien wel tot de mogelijkheden ? Glory kan wellicht nog een poging wagen om deze top partij toch nog rond te krijgen. ;)

Insider
07-09-2009, 13:15
Ben benieuwd of Yvel wil, misschien kan hij zelf een reactie geven

PD_EC
07-09-2009, 13:26
zou mooi zijn als deze partij toch nog komt .

iconian
07-09-2009, 13:26
Ik zeg yvel in deze vorm is voor iedere HW een moeilijke partij. Als hij in de UFC wil, is dan de strikeforce kampioen verslaan niet de ticket om bij dana white in de smaak te vallen?

chief108
07-09-2009, 13:29
idd...
zou een mooie binnenkomer zijn

blazin.arr0w::::
07-09-2009, 14:54
Ben benieuwd of Yvel wil, misschien kan hij zelf een reactie geven

Yvel heeft hier al meerdere keren aangegeven dat hij altijd, overal en tegen iedereen wil vechten, mits het kan. Dus ik denk in dit geval dat hij zeer zeker interesse heeft.

War Yvel!

Collina
07-09-2009, 15:20
Thanks, I Love Knockouts,

Deze topic zocht ik laatst, kon hem niet vinden. Super!

Ja het zou mooi zijn als deze partij plaats zou vinden, denk dat de kaarten verkoop de pan uit schiet!

Collina

blazin.arr0w::::
07-09-2009, 15:23
schijnen, lijken 't zal wel. Als Yvel kan en mag komt 'ie echt wel opdagen voor deze partij. Denk ik dan, hè? :)

jesselaar
07-09-2009, 16:31
Gilbert is een geweldige vechter, seriously!

Maar laten we elkaar geen mietje noemen, "Alistair is momenteel toch écht een maatje te groot voor Gilbert".

Op alle skills heeft Alistair het voordeel, nogmaals "niets te nadelen van Gibert" want hij is en blijft spectaculair, maar dit zou in mijn beleving een mis-match zijn.

collina
we hebben gezien hoeveel gilbert kan nemen ,kan ali dit ook ik moet het nog zien. als gilly connect zou het wel eens voor een verrassing kunnen gaan zorgen net zoals met kharitonov niets ten nadelen van alistair maar het word in mijn ogen geen walk over en welke hw heeft alistair nou verslagen?
het is in ieder geval een top wedstrijd die elke kant op kan gaan en wel heel gedurft om zo snel nadat alistair zn hand er bijna af moest toch wil vechten ik zou als ik gilbert was wel een roidtest eisen dan zijn meteen alle speculaties de wereld uit en weet iedereen hoe het zit

RocknRolla
07-09-2009, 16:46
Twee helden tegen elkaar. Ik ben er klaar voor!

stamang
07-09-2009, 17:12
Meen me nog te herinnerne dat Gilbert er klaar voor was en dat hij "dan maar" Faverus moest slopen ... dapper kwam Ali in de ring met een zeer domme uitspraak "Gilbert ben je er klaar voor".. waarop Gilbert antwoorde "Ik was er al lang klaar voor JONGEN"... hahahah dus ik denk dat Gilbert er zeker voor wilt gaan!!

Fasada
07-09-2009, 17:33
Meen me nog te herinnerne dat Gilbert er klaar voor was en dat hij "dan maar" Faverus moest slopen ... dapper kwam Ali in de ring met een zeer domme uitspraak "Gilbert ben je er klaar voor".. waarop Gilbert antwoorde "Ik was er al lang klaar voor JONGEN"... hahahah dus ik denk dat Gilbert er zeker voor wilt gaan!!


hahah mensen blijven speculeren om deze wedstrijd maar het is toch al duidelijk dat Gilbert Yvel de partij niet wil hebben... De partij is aangeboden voor Glory met een gage wat hij nergens anders kan krijgen, en ja ook niet bij de UFC.

Zijn management heeft nee gezegd tegen de partij dus daar mee is het gewoon klaar... De partij komt gewoon niet!!

Dus Yvel kan wel via zijn column dingen roepen en zeggen dat hij er klaar voor is maar vooralsnog is hij degene die NEE heeft gezegd tegen de partij....

Ik hoop dan ook dat Yvel zelf kan reageren en er misschien een andere reden is waarom hij nee heeft gezegd tegen de partij.

Wheelie
07-09-2009, 17:36
Wat ik zelf gehoord heb van een van de Golden Glory managers is dat ze Gilbert een heel goed bod hebben gedaan, het bedrag was vele malen hoger dan wat hij in Amerika kon verdienen.
Het management van Gilbert wilde hier niet op in gaan omdat ze een partij tegen Rizzo interessanter vonden.
Rizzo heeft misschien een betere naam in Amerika dan Alistair :wacko:
Nu hij echter geen contract meer heeft kan de partij tegen Alistair (Dana heeft al aangegeven dat hij Alistair graag wil hebben) wel interessant zijn aangezien hij bij een overwinning kan binnen komen bij Strikeforce / UFC.
Beter vechten op GLORY als helemaal niet vechten.

a.s.c.
07-09-2009, 17:48
Ik vind het wel te gek dat Allistair dit een partij vindt die in Nederland uitgevochten moet worden. Hoe vaak is dat niet anders geweest (topvechters die door het gros van de Nederlandse 'vechtsportfans' besloten hebben geen partijen meer in Nederland te knokken). Het zou super zijn als deze partij doorgaat. Allistair heeft prachtige dingen laten zien de afgelopen tijd en Gilbert is altijd gevaarlijk.

Collina
07-09-2009, 18:08
Ik vind dat deze partij voor het nederandse publiek is en hier gevochten moet worden

Iedereen weet dat je in nederland niet dezelfde gages kunt vragen die ze in het buitenland betalen.. dus soms moet er een beetje water bij de wijn gedaan worden, zie Sem & Badr

We zullen wel zien of de partij doorgaat.. Ik ben er in ieder geval klaar voor, heb er zin in... en 'ben bereid om water bij de wijn te doen'

Kijken of meneer twijfel komt opdagen 17 october, zo niet -weet iedereen waarom..

greetz
Demolition man

Gilbert,
Jij ook water bij de wijn?

Dit zou toch echt te gek zijn!

Guile
07-09-2009, 18:16
The Hurricane duckt niemand toch las ik?

Iedereen!!!! kijkt uit naar deze partij


Kijken of meneer twijfel komt opdagen 17 october, zo niet -weet iedereen waarom..

Nog ruim een maand, dus...

chief108
07-09-2009, 18:58
Gilbert,
Jij ook water bij de wijn?

Dit zou toch echt te gek zijn!

lang voor die post schreef hij al:


gilbert weigert niemand

en wat alistair"anabole man" overeem betreft
ik wil dol graag maar er wordt nog onderhandeld over het contract

dus lezersss

laat je niet gek maken door een jamila of micha
of wie dan ook die zogenaamd info hebben
dat wordt allemaal afgeproken en zo gepost

peaceee gilbert

maar het laatste nieuws was dat zijn management er niet uitkwam (helaas) met GG

en da's echt fokking jammer, want dit is toch wel *de* partij die iedereen wil zien (aanname)

Insider
07-09-2009, 19:52
lang voor die post schreef hij al
gilbert weigert niemand en wat alistair"anabole man" overeem betreft ik wil dol graag maar er wordt nog onderhandeld over het contract dus lezersss laat je niet gek maken door een jamila of micha of wie dan ook die zogenaamd info hebben dat wordt allemaal afgeproken en zo gepost peaceee gilbert maar het laatste nieuws was dat zijn management er niet uitkwam (helaas) met GG en da's echt fokking jammer, want dit is toch wel *de* partij die iedereen wil zien (aanname) maar het laatste nieuws was dat zijn management er niet uitkwam (helaas) met GG

en da's echt fokking jammer, want dit is toch wel *de* partij die iedereen wil zien (aanname) Gilbert kreeg meer geld geboden maar Gilbert / zijn management vonden dat er tegen Rizzo een vechter die al lang niet meer op het hoogste nivo thuis hoort meer eer te behalen viel. Ik denk dat er iets anders speelt, weigert Gilbert misschien toch iemand ? Je krijgt meer betaald waarom dan niet vechten

simtekf1
07-09-2009, 20:16
Was Gilbert niet bezig in Amerika?
Zo ja, waarom zou hij nu dan ineens wel moeten vechten terwijl Overeem daar voor telkens weer iets had? (blessures etc)

Ik vind het ook erg jammer dat het voorlopig en misschien wel nooit zal gebeuren maar ik vind het triest dat mensen nu ineens Gilbert er van beschuldigen dat hij de partij ontloopt.

Wheelie
07-09-2009, 20:28
Was Gilbert niet bezig in Amerika?
Zo ja, waarom zou hij nu dan ineens wel moeten vechten terwijl Overeem daar voor telkens weer iets had? (blessures etc)

Beide vechters hebben 1 keer afgezegd i.v.m. blessures, Gilbert in de Arena en Alistair in AHOY. Correct me if I'm wrong ;)
In het geval van Alistair was ik een week voor AHOY bij hem thuis op kraam visite en hij had gewoon een ontsteking ter grootte van een tennis bal op zijn arm zitten, geen fake dus.

Ik heb de hoop op deze partij in ieder geval opgegeven.
Er zijn denk ik maar 2 promotors die deze partij kunnen betalen, GLORY (deze editie ) en It's Showtime.
Die laatste heeft helaas maar weinig MMA op het programma staan dus ik zie het er niet meer van komen.

Judas
07-09-2009, 21:12
In het geval van Alistair was ik een week voor AHOY bij hem thuis op kraam visite en hij had gewoon een ontsteking ter grootte van een een tennis bal op zijn arm zitten, geen fake dus.


En nu heeft hij een volleybal op z'n arm zitten, dus dat mag geen excuus zijn natuurlijk.

iconian
07-09-2009, 21:19
En nu heeft hij een volleybal op z'n arm zitten, dus dat mag geen excuus zijn natuurlijk.

meesterlijk

Insider
07-09-2009, 21:55
En nu heeft hij een volleybal op z'n arm zitten, dus dat mag geen excuus zijn natuurlijk.

Volgens mij is het niet Alistair die niet wil wijsneus, als Gilbert echt wil dan geeft hij zijn fans waar ze op zitten te wachten.

Judas
07-09-2009, 22:45
Volgens mij is het niet Alistair die niet wil wijsneus, als Gilbert echt wil dan geeft hij zijn fans waar ze op zitten te wachten.

Niet meteen zo serieus op ingaan, Einstein. Zet ff je lollige bril op en lees het nog es. Zal er de volgende keer een knipoogje achter zetten voor de intellectuelen onder ons...

jesselaar
08-09-2009, 13:15
Wat ik zelf gehoord heb van een van de Golden Glory managers is dat ze Gilbert een heel goed bod hebben gedaan, het bedrag was vele malen hoger dan wat hij in Amerika kon verdienen.
Het management van Gilbert wilde hier niet op in gaan omdat ze een partij tegen Rizzo interessanter vonden.
Rizzo heeft misschien een betere naam in Amerika dan Alistair :wacko:
Nu hij echter geen contract meer heeft kan de partij tegen Alistair (Dana heeft al aangegeven dat hij Alistair graag wil hebben) wel interessant zijn aangezien hij bij een overwinning kan binnen komen bij Strikeforce / UFC.
Beter vechten op GLORY als helemaal niet vechten.



wat is een goed bod ?ik vind dat gilbert zo kort van te voren ook die wedstrijd niet moet aannemen en als hij hem dan toch wil vechten moet hij dat in amerika doen dan kan alistair wel voor zn team voor een appel en een ei vechten maar tegen een tegenstander als alistair ben je natuurlijuk gek als je dat doet. en als je het dan toch doet moet het geld wel heel erg goed zijn en anders toch lekker niet

Fasada
08-09-2009, 14:04
@Jesselaar

Ben het niet met je eens... Weet niet welk bod er gedaan is dus kan dat dan ook niet beoordelen...

Zo kort van te voren?
Volgens mij is deze partij al ruim van te voren besproken en hebben beide vechters publieke kenbaar gemaakt tegen elkaar te willen vechten. Glory heeft een aanbod gedaan voor de Pedro Rizzo gevecht dus dat noem ik niet kort van te voren

partij in Amerika laten vechten?
De partij stelt helemaal niks voor daar, welke promoter wil die partij zien? In Nederland leeft de partij omdat het voor ons de tweede beste zwaargewichten zijn in Nederland. Als deze partij in de UFC wordt gevochten is het gewoon een undercard partij en als deze op Strikeforce was gevochten gingen de fans zeiken waarom er geen betere tegenstander gevonden kon worden voor Alistair

Voor een appel en een ei vechten?
Het is heel nobel van Alistair om water bij te wijn te doen maar ik vind juist dat Gilbert dat zou moeten doen. Kijk waar Alistair nu staat en waar Gilbert staat. Alistair heeft niks te winnen in deze partij en Yvel kan via deze partij zich weer in de kijker vechten. Volgens mij is het Yvel die momenteel nog een free-agent is en niet Alistair. Kan mij niet voorstellen dat Yvel een betere aanbieding krijgt dan bij Glory dit omdat Glory weet wat hij waard is voor het Nederlandse publiek en in Amerika beoordelen zij hem alleen op z'n record en helaas ook op z'n imago, waardoor ik het mij niet kan voorstellen dat hij een contract krijgt voor een paar ton...

Het feit dat de poll wijst dat meer mensen voor Gilbert Yvel kiezen ligt meer aan zijn populairteit in Nederland want hij is gewoon populairder dan Alistair, verder is zijn vechtstijl ook aantrekkelijk om naar te kijken maar durf te wedden als je dezelfde poll in elk ander land zou stellen de resultaten een stuk anders eruit zien. De bookies zouden ook hele ander odds zetten op deze partij dat weet ik zeker....Iedereen loopt vaak te zeuren wie Alistair nou heeft verslagen om een top 10 positie te krijgen maar dan vraag ik nu wie heeft Yvel verslagen in de laatste jaren...

Nogmaals ik heb mij erbij neergelegd dat deze partij er niet komt, door de populariteit van Yvel hoor ik niemand zeiken over het feit dat hij nee heeft gezegd, als Alistair afzegt door een blessure (1e keer) gaat iedereen twijfelen of het echt wel zo is en nu Alistair bereid is om water bij de wijn te doen hoor je niemand erover.....

Leventdepevent
08-09-2009, 14:23
en hebben ze voor valentijn eigenlijk al en tegenstander gevonden?

PinPoint
08-09-2009, 14:28
Als Gilbert en Alistair ECHT zouden willen.....was deze partij er allang geweest. Het gaat allang niet meer over knokken en jezelf bewijzen dat je de ander echt wel kan hebben....

het is net voetbal! Het gaat om de centen......

Collina
08-09-2009, 16:24
@Jesselaar

Ben het niet met je eens... Weet niet welk bod er gedaan is dus kan dat dan ook niet beoordelen...

Zo kort van te voren?
Volgens mij is deze partij al ruim van te voren besproken en hebben beide vechters publieke kenbaar gemaakt tegen elkaar te willen vechten. Glory heeft een aanbod gedaan voor de Pedro Rizzo gevecht dus dat noem ik niet kort van te voren

partij in Amerika laten vechten?
De partij stelt helemaal niks voor daar, welke promoter wil die partij zien? In Nederland leeft de partij omdat het voor ons de tweede beste zwaargewichten zijn in Nederland. Als deze partij in de UFC wordt gevochten is het gewoon een undercard partij en als deze op Strikeforce was gevochten gingen de fans zeiken waarom er geen betere tegenstander gevonden kon worden voor Alistair

Voor een appel en een ei vechten?
Het is heel nobel van Alistair om water bij te wijn te doen maar ik vind juist dat Gilbert dat zou moeten doen. Kijk waar Alistair nu staat en waar Gilbert staat. Alistair heeft niks te winnen in deze partij en Yvel kan via deze partij zich weer in de kijker vechten. Volgens mij is het Yvel die momenteel nog een free-agent is en niet Alistair. Kan mij niet voorstellen dat Yvel een betere aanbieding krijgt dan bij Glory dit omdat Glory weet wat hij waard is voor het Nederlandse publiek en in Amerika beoordelen zij hem alleen op z'n record en helaas ook op z'n imago, waardoor ik het mij niet kan voorstellen dat hij een contract krijgt voor een paar ton...

Het feit dat de poll wijst dat meer mensen voor Gilbert Yvel kiezen ligt meer aan zijn populairteit in Nederland want hij is gewoon populairder dan Alistair, verder is zijn vechtstijl ook aantrekkelijk om naar te kijken maar durf te wedden als je dezelfde poll in elk ander land zou stellen de resultaten een stuk anders eruit zien. De bookies zouden ook hele ander odds zetten op deze partij dat weet ik zeker....Iedereen loopt vaak te zeuren wie Alistair nou heeft verslagen om een top 10 positie te krijgen maar dan vraag ik nu wie heeft Yvel verslagen in de laatste jaren...

Nogmaals ik heb mij erbij neergelegd dat deze partij er niet komt, door de populariteit van Yvel hoor ik niemand zeiken over het feit dat hij nee heeft gezegd, als Alistair afzegt door een blessure (1e keer) gaat iedereen twijfelen of het echt wel zo is en nu Alistair bereid is om water bij de wijn te doen hoor je niemand erover.....

Fabricenovic, = Correct!

Gilbert, heb jij hier reactie op?
Ik vind het namelijk een goed punt van Fabrice, als je echt een "come back" wil maken, is Alistair een goede opportunity.

Zoals je de reacties ziet op Mixfight.nl, zitten veel fans van beide kampen op deze wedstrijd te wachten. Alistair hoeft het niet voor het geld te doen en is dus bereid om water bij de wijn te doen (lees zijn post). Het lijkt mij met jouw staat van dienst (momenteel) raadzaam om deze kans met beide handen aan te grijpen!

Collina

new_world_order
08-09-2009, 16:39
Ik zou wel een tafeltje kopen voor deze partij..

iconian
08-09-2009, 16:45
net als schilt - hari is dit de ideale headliner