PDA

View Full Version : Vragen voor Peter Aerts? - Stel ze hier!



Richelieu
18-03-2009, 09:22
http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Zutphen/img_246.jpg

Binnen niet al te afzienbare tijd zal Mixfight.nl een uitgebreid interview houden met niemand minder dan Peter Aerts!!

Rondom Aerts is er de afgelopen tijd veel te doen geweest en misschien staat hij wel aan de vooravond van een zeer belangrijke periode in zijn carriere!

Denk dus eens rustig na over een vraag die je altijd al eens aan Peter had willen stellen en zet ze in onderstaande topic.

Mixfight.nl zal tevens aanwezig zijn bij het grote Peter Aerts seminar, 11 april aanstaanden, in het Duitse Haltern-am See voor een uitgebreid foto- en tekstverslag!

Tony
18-03-2009, 09:40
Peter draait al zo lang mee in het wereldje... hoe krijg je je in godsnaam zo lang gemotiveerd en gedreven om keihard te blijven trainen... JE moet het ooit toch wel helemaal zat zijn... hoe kom je uit zo'n "dip"?

simtekf1
18-03-2009, 09:56
Peter, bij Beast of the East vertelde je me dat je niet in Amsterdam zou vechten. (mede door de hoge kosten)
Maar, stel je stopt over een jaar of 3, gaan we je nog wel een keer bezig zien in Nederland? (zoals Hoost ook deed in Amsterdam, een soort van afscheidsgevecht?)

Tony
18-03-2009, 10:01
Voor alle vechters/sporters op top niveau zal ooit het moment komen dat je de beslissing neemt "Ik stop ermee"...

Wat is jouw (financiële) backup voor het verdere (gezin)leven.... Ga je een andere rol nemen binnen de vechtsport? Ga je een andere baan in een compleet andere sector zoeken? Of ga je zelfstandig ondernemen? (bv investereren in vastgoed of wat so ever)

micha
18-03-2009, 10:19
heb je nog hollywoodplannen?

Mattie73
18-03-2009, 10:47
Kun je een leuke anekdote vertellen van iets wat je met Peter Smit R.I.P. hebt meegemaakt. Waar hij aanwezig was, was het namelijk altijd lachen, gieren en brullen . Peter Aerts kan daar zeker over meepraten.

petjekick
18-03-2009, 10:47
peter je hebt eigenlijk al tegen iedereen gevochten.maar tegen wie wil je nog een keer vechten?????en waarom??
gr je grootste fan....

marcelt
18-03-2009, 10:53
Welk gevecht vond je het zwaarst?
Waar ben je het meest trots op in de priode dat je nog geen K1 vocht?
Wat maakt Thom Harinck een geweldige coach?
Wat maakt Jan Plas een geweldige coach?

petjekick
18-03-2009, 10:57
nog een vraag,,wat is het gekste, wat je ooit heb meegemaakt in je kickbox carriere..

gr p. p,s kan ik niet mee harmen hahahaa

Garcia
18-03-2009, 11:54
Kom op met die vragen mensen, Harmen en ik moeten wel wat te doen hebben ;-)

Tony
18-03-2009, 11:57
Peter,

Zou je onze reporter Garcia eens een flinke oorvijg kunnen geven :lol:

chief108
18-03-2009, 12:00
en een wangvledder...

dirk5
18-03-2009, 12:00
Wat er door de jaren heen de grootste veranderingen zijn geweest binnen de organisatie van de k-1. En of hij een voorkeur heeft voor de tijd van vroeger of nu.

SebasMMA
18-03-2009, 12:07
Of de kredietcrisis invloed heeft op de gages die hij ontvangt voor een partij!

chief108
18-03-2009, 12:11
wat voor doelen heeft hij nog?
wat denkt hij nog te kunnen bereiken binnen de K1?

T15Boxing
18-03-2009, 12:15
Peter,
Wat is jouw persoonlijke favoriete Knockout en overwinning die je zelf gepresteerd hebt, waarvan je echt dacht "Zo, ik heb mezelf overtroffen"?


Dit is top man:thup:

chief108
18-03-2009, 12:17
ik heb een oude videoband met Peter Aerts' Greatest Hits (ofzo)
is ondertussen enorm achterhaald
komt er ooit een vervolg uit hiervan?
(een 10 DVD box waarschijnlijk :p )

Jessica
18-03-2009, 12:51
nou ok dan.........scheer je je nog steeds zo

http://img172.imageshack.us/img172/9753/1234703612458small.jpg (http://img172.imageshack.us/img172/9753/1234703612458small.jpg)

Jeru
18-03-2009, 13:20
Je bent relatief vaak van trainer / school veranderd. Wat is de reden daarvoor? En is dat ook de reden dat je zolang aan de top staat?

connect
18-03-2009, 13:32
wie vind jij zelf nou het grootste zwaargewicht talent van nederland.?

spong,saki,hesdey,hari

Slome
18-03-2009, 13:32
Het doel voor komende jaar is duidelijk, maar voor dat daarna?

Wie of wat zijn belangerijke factoren tijden jouw carriere? of geweest?

Welke "nieuweling"in het k-1 cirquit geef jij de meeste kans om meervoudig camp te worden...?

Wat is je lichaamelijke conditie? anders is tegenstelling tot vorig jaar tijdens de finals?

Highline
18-03-2009, 13:38
Je hebt in carriere al heel veel knockouts gescoord, sommige waren erg zwaar (bv maurice smith), schrok je daar zelf wel eens van en wat waren je gedachte als je de ander zon tijd ziet liggen?

chief108
18-03-2009, 13:47
heb je ook (echte) vrienden overgehouden aan de K-1?
gasten met wie je ook gewoon op vakantie bent gegaan
of die je ook buiten alle K-1 shit om afspreekt om een keer te gaan zuipen ofzo...

Karel
18-03-2009, 13:49
Kan het niet laten maar: vanwaar de keuze van het opkomstnummer voor de hardere stijl muziek? Die van de hurricane is toch wel echt speciaal namelijk, en in de arena was toen geweldig..
Wat heeft de partij tegen Hari voor jou betekend: ben je kritisch naar je stijl gaan kijken, merkte je misschien toch het verschil in leeftijd ?
Wat vond hij in de k1 het meest verbazende moment?
Zijn je kinderen al aan kickboksen toe?
Tegen welke vechter die niet meer meedraait in de k1 had je nog graag een partij gedraaid?
Heeft hij zelf videobanden met highlights uit de vechtsport in de kast staan?
Wat zijn de toekomstplannen als trainer; welke vechters wil hij in de k1 hebben?
Hoe staat hij tegenover een dames-K1 toernooi?
Hoe zou je leven eruit hebben gezien zonder de vechtsport, of als je al was gestopt met k1, kun je je zoiets voorstellen?
Heb je nog een droom buiten de vechtsport , iets dat je nog altijd eens wilt doen?

Ralph
18-03-2009, 14:04
- Heeft je gezin, familie en directe omgeving je altijd gesteund in je vechtsportcarrière of zijn er ook belangrijke mensen in je leven geweest die erop hebben aangedrongen om iets anders te gaan doen (vooral ook de laatste jaren)?
- Snap je de gekte in Japan op het gebied van vechtsporten? En zijn er ook dingen die je nooit zou doen om de sport te promoten in Japan (die andere vechters misschien wel hebben gedaan)?
- Heb je nog sportieve aspiraties na je actieve carrière als kickbokser? Trainer/begeleider van vechters of stap je er (even) uit?
- Als je stopt, wat zijn dan de zaken die je absoluut niet gaat missen in het vechtsportwereldje en alles wat daar mee te maken heeft?

En ik zou ook lekker vissen naar anekdotes; ik heb zo het idee dat Peter nog wel een paar beschamende verhalen over collega's moet weten :)

blackadder
18-03-2009, 16:50
Umm...shit. Iedereen heeft de beste vragen al gesteld.
Mag ik je handtekening?
Enne...eeehh...hoe zie jij de toekomst van de K-1? Ik bedoel eerst werd het in de Tokyo Dome gehouden en nu niet meer. En dan hebben we ook nog eens een economische crisis. Denk je dat de K-1 gaat overleven?
Oh. En wat vind je van Rico Verhoeven?

XedgeX
18-03-2009, 17:04
wat is je favoriete boek?
wat heb je thuis (voor kunst/versiering/memorabilia) aan de muur hangen?

marcelt
18-03-2009, 17:06
Hoe ziet je ideale voorbereiding op een wedstrijd eruit?
Wat voort soorten training en hoe lang en wat voor voeding gebruik je?

Sendur
18-03-2009, 17:11
Beste Peter,

Aangezien je in Best ben geboren en getogen is mijn vraag.
Kom je nog wel is in Best?
Of heb je er niet zoveel meer mee?


Gr Sander uit Best.

aapnootmies
18-03-2009, 17:48
* Heb je weleens overwogen om te stoppen met kickboxen? (om wat voor reden dan ook)

* Wat doe je in de uren voordat je moet vechten?

* Ben je bijgelovig?

Karel
18-03-2009, 18:43
heb je nog bezigheden/hobbys buiten de vechtsport waar je veel tijd aan besteed?

oliebol
18-03-2009, 19:05
- Wat ging er precies fout tegen Hari, en hoe pak je dit de volgende keer aan?

ICON
18-03-2009, 19:39
een trein vertrekt vanuit utrecht om 12.00 en rijdt gemiddeld 100 km per uur
een auto vertrekt ook vanuit utrecht om 12.00 en rijdt gemiddeld 120 km maar moet wel 1x n kwartier stoppen bij een tankstation.

wie is er als eerst op t station 150 km verder weg?

MMAFAN-1122
18-03-2009, 19:58
Ga je nog een eigen sportschool beginnen?
Zit Rene Rooze weer in je begeleiding's team(hij zit toch ook bij pancration)?
Komen er nog meer vechters bij team Aerts of ga je het afbouwen?
Hoeveel trainers heb je op dit moment?
Train je nog BJJ!
Hoeveel km.. rij je per week voor je sport?
Als je verlies van Zimmerman blijf je dan doorgaan of denk je dan om ermee te stoppen?

Bedankt...

Ronald
18-03-2009, 21:24
Geen vraag, maar wat mij betreft mag je Peter namens heel Mixfight bedanken voor al het moois wat hij ons in de afgelopen (vele) jaren heeft gegeven. Er zijn er maar weinig waar ik zo'n diepe buiging voor maak als voor Peter.

blackadder
18-03-2009, 21:26
Geen vraag, maar wat mij betreft mag je Peter namens heel Mixfight bedanken voor al het moois wat hij ons in de afgelopen (vele) jaren heeft gegeven. Er zijn er maar weinig waar ik zo'n diepe buiging voor maak als voor Peter.
Wat hij zegt.:)

Karel
18-03-2009, 22:36
welke opkomst van jezelf zal je nooit vergeten?

Mark105
18-03-2009, 22:52
Wat heeft zoveel jaren topsport met jou lichaam gedaan?

Merk je bijvoorbeeld iets aan je reactiesnelheid of concentratie?

Heb je veel vaker blessures? en hoe is je herstel?

Bud S
18-03-2009, 23:01
Geachte God, beste Peter
Hoe cool is het om Aerts te zijn ?

chief108
18-03-2009, 23:12
Geachte God, beste Peter
Hoe cool is het om Aerts te zijn ?
:lol:

winner!!!!

MJOKKIE
19-03-2009, 18:55
Wat is de reden van je vertrek 12 jaar terug bij Thom Harinck.

Hebben jullie, de oude garde, de weg geplaveid voor de nieuwe generatie?

Wie was je lastigste tegenstander in K-1 en waarom?

Je zei ooit dat Remy nooit van je kan winnen omdat Remy jou mentaal nooit aan zal kunnen. Leg eens uit?

Is het niveau hoger dan vroeger of ben je zelf een dagje ouder en moet je het (zoals Hoost de laatste drie jaar over zichzelf zei) van je routine hebben?

Wie is nu de sterkste K-1 vechter?

Je draait al lang mee. hebt flink uitgedeeld, maar ook flink genomen. Ben je bang voor schade?

Is de partij tegen Zimmerman een ijkpunt? Als je het niet trekt, trek je dan je conclusie?

Is K-1 een 'youngman's game'?

Wat is de reden dat je weer terug bent op het oude nest? Indirect, waarom ben je weg bij Plas/team Aerts?

NielsN
19-03-2009, 19:08
Wat is de reden van je vertrek 12 jaar terug bij Thom Harinck.

Hebben jullie, de oude garde, de weg geplaveid voor de nieuwe generatie?

Wie was je lastigste tegenstander in K-1 en waarom?

Je zei ooit dat Remy nooit van je kan winnen omdat Remy jou mentaal nooit aan zal kunnen. Leg eens uit?

Is het niveau hoger dan vroeger of ben je zelf een dagje ouder en moet je het (zoals Hoost de laatste drie jaar over zichzelf zei) van je routine hebben?

Wie is nu de sterkste K-1 vechter?

Je draait al lang mee. hebt flink uitgedeeld, maar ook flink genomen. Ben je bang voor schade?

Is de partij tegen Zimmerman een ijkpunt? Als je het niet trekt, trek je dan je conclusie?

Is K-1 een 'youngman's game'?

Wat is de reden dat je weer terug bent op het oude nest? Indirect, waarom ben je weg bij Plas/team Aerts?

x2!

Hele goede vragen, IMHO, bijna allemaal...

Ralph
19-03-2009, 19:11
Daar zou je wat mee moeten doen! ;)

Kingster
19-03-2009, 21:19
Beste Peter,
Komt er ooit nog eens een autobiografie/boek van jou uit?

Wat vind je van het teleurstellende buitenlandse heavy weight aanwas? Gaat dit niet een groot probleem worden voor de k-1?

Thx!

tnk2k
19-03-2009, 23:19
- Ik heb laatst een 'Muay' broekje gekocht, na 5 x trainen was deze kapot. 50 euro weg. Ben je bekend met de slechte kwaliteit van de Muay broekjes?

Richelieu
20-03-2009, 01:57
- Ik heb laatst een 'Muay' broekje gekocht, na 5 x trainen was deze kapot. 50 euro weg. Ben je bekend met de slechte kwaliteit van de Muay broekjes?

Dit is echt de eerste keer dat ik dit hoor. Zie veel dames en heren in verschillende Gym's met de spullen van Muay trainen en nog nooit eigenlijk een wanklank gehoord. Neem aan dat je terug bent gegaan naar de winkel?

Hammerkick
20-03-2009, 07:54
Beste Peter, je heb prachtige ode's gegegeven aan je vriend Peter Smit, door op te komen met 'My Boy' van Elvis en met 'Hurricane' van Bob Dylan. Ook draag je, sinds Peter zijn overlijden, de naam van Peter Smit op je broek. Kun je eens wat vertellen, hoe, Peter je inspireert.

PigDog
20-03-2009, 14:10
Je draait al lang mee. hebt flink uitgedeeld, maar ook flink genomen. Ben je bang voor schade?



X 2, Het lijkt wel alsof je slechter bent gaan praten, of verbeeld ik me dat? Worden er op dat niveau eigenlijk wel periodieke hersenscans gemaakt?

(Ik weet niet of het kies is om zulke dingen te vragen, trouwens)

marlo
20-03-2009, 14:16
Bent u van plan om een boek te schrijven?

Gr. Marlo

PigDog
20-03-2009, 14:22
Mijn vraag voor Peter: Voor mijn dochter spaarde ik handtekeningen van K-1 kampioenen (is relatief gemakkelijk als je in Nederland woont). Toen je pasgeboren tweeling in het ziekenhuis in Enschede lag, vroeg mijn vrouw (die op de kinderafdeling werkte) om een foto met handtekening. Je bent toen naar huis gereden om een foto met handtekening voor mijn dochter op te halen. Dat heeft erg veel indruk gemaakt op mij, en mijn vraag is: Met zo'n instelling, word je niet vreselijk misbruikt en te grazen genomen door de hyena's die altijd over lijken gaan voor een paar centen? Ben je niet veel te aardig voor deze wereld?


PS: deze vraag kan de oplettende lezer bekend voorkomen....

Richelieu
20-03-2009, 14:24
Hahaha, die komt me inderdaad bekend voor ouwe handtekeningenjager..;)

De man van 14K
20-03-2009, 14:25
hahaha.... Bonjasky had in iedergeval zijn foto's bij zich!

NielsN
20-03-2009, 14:25
X 2, Het lijkt wel alsof je slechter bent gaan praten, of verbeeld ik me dat? Worden er op dat niveau eigenlijk wel periodieke hersenscans gemaakt?

(Ik weet niet of het kies is om zulke dingen te vragen, trouwens)

Maar het is wel een goede vraag... Hoewel ik niet weet wat voor antwoord je erop zou kunnen geven...

PigDog
20-03-2009, 14:36
Hahaha, die komt me inderdaad bekend voor ouwe handtekeningenjager..;)


hahaha.... Bonjasky had in iedergeval zijn foto's bij zich!

Wacht maar tot jullie Hoost gaan interviewen....

:lol:

adenane
20-03-2009, 14:39
Wacht maar tot jullie Hoost gaan interviewen....

:lol:

Wordt steeds nieuwsgieriger naar je collectie handtekeningen!!!

;)

PigDog
20-03-2009, 14:46
http://www.andyhug.com/webautor-data/8/10001_small.jpg

Deze wordt moeilijk, helaas.....

chief108
20-03-2009, 15:01
just ask Char....

http://www.skepsis.nl/char-1.jpg

KayOne
20-03-2009, 15:05
ik zie een A........... N........... D........... Y........

simtekf1
20-03-2009, 15:10
Mijn vraag voor Peter: Voor mijn dochter spaarde ik handtekeningen van K-1 kampioenen (is relatief gemakkelijk als je in Nederland woont). Toen je pasgeboren tweeling in het ziekenhuis in Enschede lag, vroeg mijn vrouw (die op de kinderafdeling werkte) om een foto met handtekening. Je bent toen naar huis gereden om een foto met handtekening voor mijn dochter op te halen. Dat heeft erg veel indruk gemaakt op mij, en mijn vraag is: Met zo'n instelling, word je niet vreselijk misbruikt en te grazen genomen door de hyena's die altijd over lijken gaan voor een paar centen? Ben je niet veel te aardig voor deze wereld?


PS: deze vraag kan de oplettende lezer bekend voorkomen....

Dit vroeg je ook al aan Remy. ;)

PigDog
20-03-2009, 16:54
Remy heeft geen tweeling....

Marco
20-03-2009, 17:02
die vraag over Peter zijn zogeheten "slurring speech" is idd ook een interessante, ben benieuwd wat hij daar op antwoord. is misschien niet het leukste onderwerp voor hem maar wel een legitieme vraag.

Anderson
20-03-2009, 19:19
Welke tegenstander vond die het moeilijkste, lastigste.

- Abdil
- Branko
- Bernardo

adenane
20-03-2009, 23:06
Welke tegenstander vond die het moeilijkste, lastigste.

- Abdil
- Branko
- Bernardo

Hari!!;)

Karel
20-03-2009, 23:27
Er wordt veel gesproken over het populairder maken van het kickboksen bij het gewone publiek, zie jij hier misschien ook negatieve kanten aan? bv niveauverlies door nieuwe sportscholen, 'freakshows' zoals in Japan; dus dat het minder over het kickboksen gaat hierdoor..

Jij was zelf onderdeel van het populair worden van de K1 in Japan, wat kunnen we leren van hoe het daar is gegaan volgens jou, welke dingen moeten we voorkomen enz?

simtekf1
21-03-2009, 01:30
denk dat ik het antwoord ook weet:D

Ik denk Bernardo, ze hebben 6 keer tegen elkaar gevochten waarvan Aerts er in een paar goed KO ging. (maar ook Bernardo ging goed KO)