PDA

View Full Version : Mirko Cro Cop nieuw contract



Slome
19-03-2009, 12:22
Cro Cop Signs Three Fight Extension With Dream/FEG

http://www.mma-bulgaria.com/files/image/mirko-crocop-filipovic.jpg

Mirko Cro Cop will return to Japan for his comeback fight after today announcing a three fight deal with FEG, the parent company of Dream and K1. Leading Croatian sports website Sportal broke the news. Cro Cop's first fight will most likely take place in July.

"The wish of the Japanese promotions is for me to fight Overeem in a K1 rules bout in July. I'm all for continuing our battle from last year." said Cro Cop.

The Japanese promotion Dream where quick to react after it was revealed that Cro Cop was close to signing a deal with the UFC. Dream has offered Cro Cop three fights, two under mixed martial arts rules. One of those could be a December bout with Fedor Emelianenko. Since his 2005 loss to Fedor, Cro Cop has had a strong desire to rematch the worlds best MMA heavyweight.

"It was on NYE that I fought Fedor and I hope for a return bout this year."

There were rumors that Cro Cop could take part in a fight in Belgrade, Serbia however Filipović vehemently denied those rumours when we contacted him.

"No, no one from Belgrade called me. Nor do I know of an organization that would be able to put on a show over there. I don't plan to fight there."

Cro Cop knee is recovering better than expected and hence his return remains ahead of schedule. The Croatian will start boxing in three weeks and will incorporate kicks in his training in May.

simtekf1
19-03-2009, 12:26
Nice, stand up denk ik dat Alistair het zeker wel aflegt tegen Crocop.
Maargoed aan de andere kant, ik heb met stand up constant de 'oude' Crocop in m'n gedachte.

stiffler
19-03-2009, 12:31
Twijfel of ik dit nu goed nieuws vind of niet...
Kijk ik ben echt fan van CroCop maar dan wel de CroCop van een paar jaar geleden...
Misschien moet hij tegen zichzelf beschermd worden...

Denk namelijk dat hij ook op K1 regels niet wint van Overeem...

chief108
19-03-2009, 12:36
WAR CRO COP!!!

(al geef ik toe dat het wel een beetje een soap begint te worden met die gozer hoor... :( )

Tony
19-03-2009, 12:39
Hier een bericht van werelds grootste CC nuthugger..

Overeem: of het nu K1 of MMA regels is... Overeem is te groot, te sterk, te vitaal.. PUNT
(ik denk dat er nog maar weinig mensen zijn die Overeem kunnen hebben... Ik denk zelf alleen nog maar aan een fedor, barnett, Werdum, Nog, Mir)

Voor de rest zou ik het wel zéér interessant vinden om te zien hoe CC het nog doet op K1 gebied... want zijn striking is de afgelopen jaren toch wel stukken minder geworden vind ik... (minder scherp)..

Het meest bange ben ik voor het lichaam van CC... hoe fit is dat lichaam nog? Daar zet ik de grootste twijfel bij.

Mentaal geloof ik best dat CC er nog wel bovenop komt.. nu ff een tijdje er uit geweest ivm blessure/operatie... wellicht weer de drive van vroeger gevonden..

CC, t ga je goed... hopelijk kan je nog wat moois neerzetten.

De bandwagon is in ieder geval opgelapt :D

chief108
19-03-2009, 13:02
Het meest bange ben ik voor het lichaam van CC... hoe fit is dat lichaam nog? Daar zet ik de grootste twijfel bij.

x2



Mentaal geloof ik best dat CC er nog wel bovenop komt.. nu ff een tijdje er uit geweest ivm blessure/operatie... wellicht weer de drive van vroeger gevonden..

betwijfel ik ook wel eigenlijk...



CC, t ga je goed... hopelijk kan je nog wat moois neerzetten.

:stupid:
want hij KAN het wel....
het moet er alleen weer eens een keer uitkomen



De bandwagon is in ieder geval opgelapt
:thup:

Mr 1 Leg
19-03-2009, 13:02
ik ben benieuwd naar zijn partijen wel leuk dat hij er terug is vindt ik :thup:

Garcia
19-03-2009, 13:04
Ik hoop dat hij oude tijden kan doen herleven :)

Sendur
19-03-2009, 15:15
Crocop is wat mij betreft in mma afgeschreven.

Misschien voor k-1 nog iets.

Emilio
19-03-2009, 15:22
wat lult hij nu dat hij op NYE tegen Fedor vocht?

Volgens mij was dat een x in de zomer van 2005

Tony
19-03-2009, 15:38
Was idd in de zomer (augustus)...
Maar deze tekst komt niet van Crocop maar van iemand die zijn verhaaltje interpreteerde en omzette naar het Engels... Dus kan best zijn dat CC heel iets anders gezegd heeft.

Itz, Dee internetz joe nouw ;)

NielsN
19-03-2009, 16:15
Was idd in de zomer (augustus)...
Maar deze tekst komt niet van Crocop maar van iemand die zijn verhaaltje interpreteerde en omzette naar het Engels... Dus kan best zijn dat CC heel iets anders gezegd heeft.



:lol:

Idd, wat maakt het eigenlijk uit wat die vechters nou eigenlijk echt zeggen, we maken er gewoon van wat we graag willen horen.:whistling:

Eigenlijk zei hij: "Ik denk dat de kredietcrisis ons voor grote problemen plaatst, maar tegelijkertijd ook als uitdaging gezien moet worden".

Maar ja, dat was niet zulk sensationeel nieuws, dus werd het vertaald als: "Ik wil graag tegen Fedor vechten"...

Fish
19-03-2009, 17:22
ik denk dat na zijn verlies tegen gonzaga zijn knie helemaal verkloot was, tegen overeem en choi waren zijn knien ook ingetaped, hopelijk is dat nu verholpen en is hij mentaal weer in orde. dan is er de kans dat we de oude cro cop weer aan het werk zien dit jaar

Pepe the Ice-Murderer
19-03-2009, 17:39
ik denk dat na zijn verlies tegen gonzaga zijn knie helemaal verkloot was, tegen overeem en choi waren zijn knien ook ingetaped, hopelijk is dat nu verholpen en is hij mentaal weer in orde. dan is er de kans dat we de oude cro cop weer aan het werk zien dit jaar

x2 en dat hij niet gewoon in orde is, maar terug "the croatian sensation" wordt, met die moordlustige blik in z'n ogen

PD_EC
19-03-2009, 18:29
wel mooi voor CC hoop dat zijn slechte tijd over is en een paar mooie partijen neerzet
en dat hij dan terug kan kijken op een mooi einde van zijn carriere

MilfhunterMMA
19-03-2009, 18:43
godver had hem veel liever in de ufc gezien

NielsN
19-03-2009, 18:54
x2 en dat hij niet gewoon in orde is, maar terug "the croatian sensation" wordt, met die moordlustige blik in z'n ogen

Euh... Dat was iemand anders. ;)

Pepe the Ice-Murderer
19-03-2009, 19:22
Euh... Dat was iemand anders. ;)

je maakt een geintje neem ik aan :)

NielsN
19-03-2009, 19:38
je maakt een geintje neem ik aan :)

Nee. :)

Italian*Berlusconi*
19-03-2009, 20:01
YouTube - Cro Cop - Best Highlights (http://www.youtube.com/watch?v=na0Gucw1qK0)

NielsN
19-03-2009, 20:05
Nee. :)

Er is, IMO, maar 1 Croatian Sensation. En dat is Pat Miletich... (niet dat ik hem nou zo geweldig vond of vind, maar zo heet hij nou eenmaal)

Ik weet dat sommige mensen CC ook zo noemen, maar dat slaat volgens mij nergens op...

Tony
19-03-2009, 20:20
Er zijn meerdere croatian sensations...

Pat Miletich
Mirko Filipovic
Stjepan Vujnovic

Tony
19-03-2009, 20:21
Er is, IMO, maar 1 Croatian Sensation. En dat is Pat Miletich... (niet dat ik hem nou zo geweldig vond of vind, maar zo heet hij nou eenmaal)

Ik weet dat sommige mensen CC ook zo noemen, maar dat slaat volgens mij nergens op...

Miletich is idd de enige echte...
Maar in pride werd CC ook zo genoemd... vooral door Mauro Ranallo.

bloody
19-03-2009, 22:21
gewoon een rematch tegen allistair en die maakt effe korte metten met hem, alle respect voor crocop maar zijn beste tijd heeft hij wel gehad

Wiseguy
19-03-2009, 22:26
/Meld zich aan voor de bandwagon

Pepe the Ice-Murderer
19-03-2009, 22:43
Er is, IMO, maar 1 Croatian Sensation. En dat is Pat Miletich... (niet dat ik hem nou zo geweldig vond of vind, maar zo heet hij nou eenmaal)

Ik weet dat sommige mensen CC ook zo noemen, maar dat slaat volgens mij nergens op...


Hehe, je hebt gelijk, maar ik doelde inderdaad op de pride commentaar van mauro ranello ;)

d3mon1977
20-03-2009, 16:55
Toch tof om hem nog te zien in japan! Great news!