PDA

View Full Version : Mr One Leg MMA Documentaire



Pepe the Ice-Murderer
20-03-2009, 00:22
Beste mixfighters, op onderstaande link kan je een bescheiden zelfgemaakte docu terugvinden over Franky Van Hove.

Een kijkje achter de schermen over het fysieke en mentale karakter van deze merkwaardige vechter.

Een ondertitelde versie is binnen enkele weken af (ik heb nog verschillende projecten lopen en dit kost natuurlijk allemaal veel tijd), voorlopig is het in't Antwaarps :D

Enjoy http://www.youtube.com/jeroenderyck

(klik aan Mr One Leg)

Pepe the Ice-Murderer
20-03-2009, 00:24
PS Ben Dandois, Tommy DePret, ... en alle anderen bedankt voor de medewerking en de gastvrijheid van PERFECT TEAM / THE BULLDOGS

RESPECT iedereen!

mdk
20-03-2009, 07:10
Bedankt voor de post!

Doorzettingsvermogen en familiewaardes, 2 hele goede eigenschappen Franky!

Mr 1 Leg
20-03-2009, 07:55
Beste mixfighters, op onderstaande link kan je een bescheiden zelfgemaakte docu terugvinden over Franky Van Hove.

Een kijkje achter de schermen over het fysieke en mentale karakter van deze merkwaardige vechter.

Een ondertitelde versie is binnen enkele weken af (ik heb nog verschillende projecten lopen en dit kost natuurlijk allemaal veel tijd), voorlopig is het in't Antwaarps :D

Enjoy http://www.youtube.com/jeroenderyck

(klik aan Mr One Leg)thanks jeroentje nice work my frend :thup:

aapnootmies
20-03-2009, 08:45
Geluid doet het niet echt lekker

Richelieu
20-03-2009, 08:48
Bedankt voor de docu! Geeft zeker een erg goede kijk in het leven van Franky! Complimenten aan de makers!

chief108
20-03-2009, 09:00
thnx!!!

nu ook even op alle internationale sites pleuren natuurlijk...

chief108
20-03-2009, 09:13
sherdog forums liggen d'r uit? :confused:

ZakKa!
20-03-2009, 09:28
Bedankt voor het plaatsen, respect voor deze man

Ondertitelen in het engels zou top zijn

Sendur
20-03-2009, 09:32
Zoals Ali-g ooit zei: RESTECPA



P.S Vette Audi Franky:thup:

ChimiChero
20-03-2009, 11:43
thnx!!!

nu ook even op alle internationale sites pleuren natuurlijk...
In Spanje kennen zij Franky al !!

Bedankt voor de Doc.

NielsN
20-03-2009, 11:53
Ik heb helemaal geen geluid?

(Behalve dan het muziekje aan het begin...)

Mr 1 Leg
20-03-2009, 12:17
thnx!!!

nu ook even op alle internationale sites pleuren natuurlijk...thanks chief :thup:you are the master

Mr 1 Leg
20-03-2009, 12:18
Zoals Ali-g ooit zei: RESTECPA



P.S Vette Audi Franky:thup:thanks sedur :thup:

Mr 1 Leg
20-03-2009, 12:19
Bedankt voor het plaatsen, respect voor deze man

Ondertitelen in het engels zou top zijnthanks zakka :thup:

Mr 1 Leg
20-03-2009, 12:20
In Spanje kennen zij Franky al !!

Bedankt voor de Doc.dat meen je niet thanks chimichero :thup:

Mr 1 Leg
20-03-2009, 12:21
Ik heb helemaal geen geluid?

(Behalve dan het muziekje aan het begin...)ik zal even naar de jongen bellen die de reportage heeft gemaakt en zal het zo snel mogelijk laten oplossen niels sorry grtz :thup:

Pepe the Ice-Murderer
20-03-2009, 12:39
ik zal even naar de jongen bellen die de reportage heeft gemaakt en zal het zo snel mogelijk laten oplossen niels sorry grtz :thup:


Gewoon luider zetten, tijdens de stukjes die je niet verstaat. Ik heb ook gemerkt dat de muziek veel luider is dan de gesproken tekst.

'k Heb er nu eventjes genoeg van om het er opnieuw af te halen, geluid te gaan bijstellen, terug converteren, uploaden... enz.... dat doe je niet op een dagje hoor.

Ik zal het filmpje in het Engels ondertitelen, in deze versie zal ik het geluid ook nivelleren.

Voorlopig ff goed LUID zetten!

Myny
20-03-2009, 13:30
Zwaar respect voor je Franky!!
Vechter & atleet Pursang!

Mr 1 Leg
20-03-2009, 14:00
Zwaar respect voor je Franky!!
Vechter & atleet Pursang!super bedankt :thup:

Ben
20-03-2009, 14:28
het voorbeeld voor veel sporters respect mr leg

Mr 1 Leg
20-03-2009, 14:59
het voorbeeld voor veel sporters respect mr legthanks ben :thup:

d3mon1977
20-03-2009, 15:27
Franky aka Mr. 1 Leg ... top!!! Ijzeren wilskracht, man!!!!

ik ga die docu binnenkort bekijken!

oliebol
20-03-2009, 15:58
heel vet, straks word je nog beroemd Franky :D

Mr 1 Leg
20-03-2009, 16:12
thanks ik wil gewoon knokken meer ni dat is mijn leven + mijn gezin jullie steun waardeer ik enorm mannen en forumbroeders.:thup:

De man van 14K
20-03-2009, 16:25
Boks ouwe!

Spencer
20-03-2009, 16:27
Leuke docu! Hij verdient al het respect!!

Briant
20-03-2009, 18:52
Ziet er goed uit, Franky train zwaar vecht makkelijk!

Jarno
20-03-2009, 19:17
Interessante docu. Had wat mij betreft nog wel wat langer mogen duren.

RisingSun
20-03-2009, 19:42
Heel veel respect! Als je zo doorgaat gaat die winstpartij er 200% komen!

Mr 1 Leg
20-03-2009, 21:51
Weet nog een paar leuke technieken voor je......
vertel ik je later, reps ouwealtijd welkom je bent nooit te oud om bij te leren thanks en respect :thup:

Mr 1 Leg
20-03-2009, 22:08
...ouwe = niet oud,
maar een van de hoogste vorm van respect!
en die heb ik voor jou, ouwe:Dthanks roy top van jou ;) :thup:RESPECT

basu
20-03-2009, 23:10
Franky had mn bewondering al, maar Pepe heeft em nu ook met deze docu!
Goed gedaan man!

Mr 1 Leg
21-03-2009, 09:46
Franky had mn bewondering al, maar Pepe heeft em nu ook met deze docu!
Goed gedaan man!hartelijk bedankt basu ons jeroentje heeft er een mooie docu van gemaakt zeker en vast ik heb hem via mixfight.nl leren kennen en zo zijn we in contact gekomen en nu is hij een goede vriend van mij geworden die regelmatig bij mij thuis komt hij verdiend alle respect :thup:

PD_EC
21-03-2009, 10:38
thanks ik wil gewoon knokken meer ni dat is mijn leven + mijn gezin jullie steun waardeer ik enorm mannen en forumbroeders.:thup:

:thup: zet hem op Franky Respect:thup:

Jeru
21-03-2009, 10:49
Thanks! Mooi gedaan.

Mr 1 Leg
21-03-2009, 11:02
op 26 april op het gala staredown zal ik mijn 3de mma partij vechten ik ben mij nu echt zwaar aant voorberijden voor de geinterseerde neem een kijkje op www.staredown.be (http://www.staredown.be) er zijn ook enkele m-1 partijen ik wordt enorm hard getraind nu door mijn coaches ben dandois en kris van boom en tommy de pret van gg belgie is mijn goede vriend en sparrings partner en nog vele andere talenten in mijn club ik ben ze dan ook enorm dankbaar ik wil knokken en ga knokken never give up wat er ook gebeurd int leven this niet altijd even makelijk maar je moet er door positief blijven is de boodschap :thup:

Spencer
21-03-2009, 13:10
Super man, al weer je 3de partij! heel veel succes met voorbereiden ;)

marrilia
21-03-2009, 15:06
respect voor zowel de documentairemaker alswel franky

keep it up!
:thup:

Mr 1 Leg
21-03-2009, 18:34
thanks forumbroeders en vrienden :thup: RESPECT FOR EVER :thup:

Hendy
21-03-2009, 19:16
Leuk gemaakt !

Een voorbeeld voor de sport, keep up the good work Franky !!
Ik zeg je volgende partij maar in nederland, volgens mij kunnen wel wel een bus met mixfighters vullen.. ;)

Mr 1 Leg
21-03-2009, 20:18
Leuk gemaakt !

Een voorbeeld voor de sport, keep up the good work Franky !!
Ik zeg je volgende partij maar in nederland, volgens mij kunnen wel wel een bus met mixfighters vullen.. ;)mijn 4de partij zal ik in nederland vechten ik zal het met mijn coaches er over hebben en ik ben zeker dat ik bij jullie mijn noorderburen gaan vechten zoiezo ik wil jullie ook wel eens ontmoeten dan kunnen we na de partij samen met mijn mixfight cruw eens gaan stappen als jullie dat willen respect en de groeten na 26 april kom ik naar daar 200% om er te knokken ik wil zoveel mogelijk vechten meer niet mixfight is de baas :thup:

chief108
21-03-2009, 20:22
lijkt me tof plan Franky!!!

Mr 1 Leg
21-03-2009, 21:26
lijkt me tof plan Franky!!!ik beloof het echt chief ik kom er aan belofte maakt schuld op mij kan je rekenen ik ga noch heel veel in nederland komen vechten en we gaan ons zeker amuseren 2009 zal ik alle partijen aannemen in nederland promisse ik ga elke uitdaging aan hoe meer hoe liever ik het heb fight for live RESPECT CHIEF EN MIXFIGHT CRUW :thup:EN NIET TE VERGETEN FLIPPER EN FORUMBROEDERS EN HEEL NEDERLAND

Pepe the Ice-Murderer
22-03-2009, 04:25
Vanwege mij als forumlid en als reportagemaker doet het mij enorm plezier om de positieve reacties te lezen en de sport in een goed daglicht te kunnen stellen. Met een sterke persoonlijkheid als Franky mogen samenwerken en uiteindelijk een hechte vriendschapsband eraan over houden is een fantastische ervaring.

Ik ben maar een amateur sporter en zeker geen vechter van niveau zoals zovelen onder jullie, maar ik volg de sport al jaar en dag, en ik zal franky met raad en daad bijstaan in zijn verdere carriere!

Ik denk er sterk aan om de reportage verder uit te werken en een van zijn gevechten en de spanning hierrond op mijn manier in beeld te brengen.

MMA heeft in Belgie nog steeds een vrij negatieve naam (alhoewel de fans elke dag toenemen) en het doet me plezier om steeds nieuwe mensen te ontmoeten die fantastische ambassadeurs van de (vecht)sport zijn. Niet alleen Franky, maar ook een supergrappler als wim de putter, een trainer met een hart voor de sport én de kids zoals Ben Dandois (en trouwens een snoeiharde vechter), een grote kickboks-kampioene als daniella somers, de warriorspirit van tommy depret, de mensen van de vechtsportbond enz...

Dit zijn de mensen die we nodig hebben om de sport ook in Belgie 'volwaardig' en algemeen aanvaard te maken.


Ik zorg zo snel mogelijk voor engelse ondertiteling in de reportage en een iets flitsendere montage van de vechtscènes.

Mr 1 Leg
22-03-2009, 21:26
Vanwege mij als forumlid en als reportagemaker doet het mij enorm plezier om de positieve reacties te lezen en de sport in een goed daglicht te kunnen stellen. Met een sterke persoonlijkheid als Franky mogen samenwerken en uiteindelijk een hechte vriendschapsband eraan over houden is een fantastische ervaring.

Ik ben maar een amateur sporter en zeker geen vechter van niveau zoals zovelen onder jullie, maar ik volg de sport al jaar en dag, en ik zal franky met raad en daad bijstaan in zijn verdere carriere!

Ik denk er sterk aan om de reportage verder uit te werken en een van zijn gevechten en de spanning hierrond op mijn manier in beeld te brengen.

MMA heeft in Belgie nog steeds een vrij negatieve naam (alhoewel de fans elke dag toenemen) en het doet me plezier om steeds nieuwe mensen te ontmoeten die fantastische ambassadeurs van de (vecht)sport zijn. Niet alleen Franky, maar ook een supergrappler als wim de putter, een trainer met een hart voor de sport én de kids zoals Ben Dandois (en trouwens een snoeiharde vechter), een grote kickboks-kampioene als daniella somers, de warriorspirit van tommy depret, de mensen van de vechtsportbond enz...

Dit zijn de mensen die we nodig hebben om de sport ook in Belgie 'volwaardig' en algemeen aanvaard te maken.


Ik zorg zo snel mogelijk voor engelse ondertiteling in de reportage en een iets flitsendere montage van de vechtscènes.jij bent de man jeroentje geloof me maar dit heb je uitstekend gedaan en ik respecteer je heel hard vriend je hebt er werk van gemaakt jongen en een goede vrienschap aan over gehouden deze docu heb ik met plezier gedaan maateke dikke reps en see you soon beest van temse hahahahahahaha :thup:

niels
22-03-2009, 23:13
Respect!
meer kan ik niet zeggen

NTT-FX
23-03-2009, 00:09
Mooie docu !
Goed werk !

Breugem
03-12-2021, 13:55
Beste allemaal, Is er iemand die mij kan helpen aan een mailadres/telefoonnummer van de topicstarter/maker van de docu? Zou mij erg kunnen helpen! Vriendelijk dank!

Breugem
10-01-2022, 17:29
Anyone? :rolleyes:

Briant
12-01-2022, 13:19
Kun je niet een bericht sturen naar dat YouTube kanaal?