PDA

View Full Version : Reportage Mike Passenier (deel 2)!!



Justinian
21-03-2009, 09:28
Gisteren werd het eerste deel van een tweedelige reportage over Mike Passenier geplaatst. In dit interview kwam Mike aan het woord; vandaag zijn het de vrienden van Mike die aan het woord komen. Leuke anekdotes en ervaringen, waarin in ieder geval de conclusie kan worden getrokken dat Mike niet alleen een zeer gerespecteerd trainer is maar ook op het sociale vlak erg geliefd is. Reporter Adenane sprak met Simon Rutz, Melvin Manhoef, Sahin 'Kaas' Yakut en Murthel Groenhart.

http://mixfightnl.tri-sys.nl/files/Image/nederlands/foto%20artikel/Mike/adenaneMike.jpg

Het tweede deel staat hier:
Mike Passenier (deel 2) (http://mixfightnl.tri-sys.nl/nederlands/nieuws/mike_passenier__deel_2_/)

doom
21-03-2009, 09:44
slijm slijm ik ga bijna huilen

Jeru
21-03-2009, 09:48
slijm slijm ik ga bijna huilen

lol... het is idd net alsof hij net is overleden ;)

Maar als ze een interview over Thom Harinck gaan doen kunnen ze vast bij jou ook wel terecht voor dit soort teksten :lol:

Justinian
21-03-2009, 10:17
slijm slijm ik ga bijna huilen
Ere wie ere toekomt als je het mij vraagt, want zijn prestaties liegen er niet om. Er komen meer van dit soort reportages en ik vind het top dat onze reporters hier tijd en energie in steken. Beetje jammer dat je op deze manier reageert.

Pimp-Daddy
21-03-2009, 11:07
Idd beetje jammer dat er op deze (bijna jaloerse) wijze gereageerd wordt. Ik vind het iig een leuk initiatief van Mixfight, zulke interviews, want zo leer je hele andere kanten kennen van bekende trainers.

En ik ken Mike nu ongeveer 6/7 jaar, en alles wat er over hem gezegd wordt kan ik beämen... Als je voor het eerst Mike's Gym binnenloopt, voel je je gelijk thuis. Mike is een top gastheer. En als je bij hem traint, dan zal hij altijd voor je klaar staan, en je laten voelen dat je een kampioen bent, of er zeker één gaat worden...


Mike is de baas!!!!!!:thup:

http://94.100.114.33/31650001-31700000/31698101-31698200/31698182_5_go7D.jpeg

Justinian
21-03-2009, 11:09
Een aantal jaren geleden hebben we een Mixfightdag bij Mike's Gym georganiseerd. Ik kan alleen maar onderschrijven dat er een goede sfeer heerst in de sportschool en Mike een goede gastheer is! Vandaar ook ere wie ere toekomt.

simtekf1
21-03-2009, 11:32
Super thanks!!
Al het geluk toegewenst aan Mike en zijn vechters.

Illest
21-03-2009, 11:53
slijm slijm ik ga bijna huilen



moet zeggen dat ik ook bijna een traantje heb weggepinkt...
no offence guys...:lol:

nee ff serieus...leuk interview...iedereen loopt met hem weg zo te horen..

ik ben weleens kritisch over die gym, maar nooit over de man zelf! vooral op kickbokstechnisch vlak ben ik nog niet overtuigd..
daarbij komt dat een 'knakker' hier op dit forum me dood gooide met verhalen over Mike als barman....kan er een boek over schrijven.... but hey, 'don't mind him'

hoop wel meer van dit soort interviews te lezen....vooral meningen van vechters vind ik interessant

MataLeo
21-03-2009, 12:10
Mooi Verhaal/Interview !

Toppie ............... who's next ?

marcelt
21-03-2009, 12:12
Heel tof. Maar als de interviewer hier even post kan ik reps geven , want ere wie ere toekomt.

Richelieu
21-03-2009, 12:12
Mooi Verhaal/Interview !

Toppie ............... who's next ?

Mixfight on Tour - Mike's Gym! Er zal in de loop van volgende week een uitgebreide fotoreportage online komen over de MMA- en MT trainingen @ Amsterdam Noord

Justinian
21-03-2009, 12:25
Mooi Verhaal/Interview !

Toppie ............... who's next ?
Jij ook bedankt voor het ter beschikking stellen van de foto's!

MataLeo
21-03-2009, 12:50
No problemo, graag gedaan.

Goeie initiatieven ondersteun ik graag.

joost
21-03-2009, 13:04
Leuke reportage!

Ik heb zelf ook een goeie ervaring overgehouden tijdens de Mixfight-Dag aan zowel Mike, Joeri en Melvin!


TOP!

Pitbull.
21-03-2009, 14:05
wederom leuk om te lezen!!

ICON
21-03-2009, 14:14
Leuke reportage!

Ik heb zelf ook een goeie ervaring overgehouden tijdens de Mixfight-Dag aan zowel Mike, Joeri en Melvin!


TOP!

ja dat was een leuke dag. alleen jammer dat ik die dag n ongelooflijk grote kater had...

Ronald
21-03-2009, 16:23
Heel tof. Maar als de interviewer hier even post kan ik reps geven , want ere wie ere toekomt.
Inderdaad, mooie interviews. Even hier posten Adenane :)

chief108
21-03-2009, 19:02
vet interview weer....

mooi, mooi, mooi...
proud to be a Mixfighter....

761217186
21-03-2009, 20:00
leuk om te lezen...;)

adenane
21-03-2009, 20:41
Heel tof. Maar als de interviewer hier even post kan ik reps geven , want ere wie ere toekomt.

Inderdaad ere wie ere toekomt. Allereerst mijn vrouw, die me heeft geholpen bij het typen. Wij komen allebei uit het zuiden en aangezien het Amsterdams een taaltje op zich is, was het nog een hels karwei! Leuk maar hels ;). En natuurlijk Mataleo voor de foto's!

Verder wil ik graag reageren op het slijm slijm gebeuren. De jongens die daar trainen zijn volwassen kerels. Toen ik ze vertelde over het interview en dat ze mij een enorme dienst zouden bewijzen hebben ze allemaal gelijk hartstikke positief gereageerd. Ze hadden ook nee kunnen zeggen en dan was het interview een stuk korter geweest. Ik heb ze persoonlijk gesproken en het klonk allemaal zeer oprecht. Als ze zeiden dat Mike een koekenbakkert is maar dat het kickboksen gewoon goed verdiend, had ik het er ook neergezet. Maar Mike is gewoon een topper! Niet om andere sportscholen tekort te doen maar Mike's Gym is op dit moment gewoon een beetje het FC Barcelona van het kickboksen. Iedereen traint er hartstikke graag en voelt zich zelfs bevoorrecht om er te mogen trainen, volgens mij!

En het is hartstikke leuk om zulke jongens te interviewen, je loopt er naar toe, vraagt ze wat en ze staan allemaal klaar voor je om je te woord te staan. Probeer dat eens bij een BN'er (een bekende voetballer, acteur, zanger enz enz). Dan moet je eerst een afspraak maken met de assistent van de assistent en dan hopen dat hij over 4 weken een keertje tijd heeft.

Ik doe het interviewen ook dolgraag maar Roy S opende laatst een topic over de mening van de NL vechter. Ik ken voorbeelden van vechters waarbij ik gewoon nul op het rekest krijg voor een leuk item voor op de site omdat ze denken dat het toch niet in dank wordt afgenomen, wat ze ook te melden hebben. Ik kan me daar iets bij voorstellen. Ik ben me er zeker wel van bewust dat het maar internet is en dat mensen hun meningen moeten kunnen geven, maar onderbouw het en kom met goede argumenten. Das niet alleen leuk voor de sporter maar ook voor iemand die graag op zo'n site leest.
Mixfight is toch de site die het meest volwassen oogt, laten we dat zo houden!!

Proud to be a mixfighter!!! :cool2:

chief108
21-03-2009, 20:43
LOL...

reps voor Proud to be a mixfighter!!!

Marco
21-03-2009, 22:37
leuke reportage, altijd interessant om wat achtergronden te lezen.

JHNY
21-03-2009, 22:41
Leuk man die interviews.... mooie aanvulling op het kleine scala aan vechtsportbladen in NL.

Thnx

Mr 1 Leg
22-03-2009, 09:54
leuk om te lezen...;)x2

The Bulldog
22-03-2009, 12:55
erg leuk....

niks mis mee als een toptrainer deze aandacht krijgt...

pitbulram
22-03-2009, 17:56
mooi intervieuw, thx

Rougemonkey
23-03-2009, 13:00
Met alle respect, maar geschreven reportages zijn fucking boring:).