PDA

View Full Version : Leko interview o.m. over Manhoef



marcelt
22-03-2009, 14:57
Stefan Leko Interview

This is the interview made by Croartian site CRORING .:. Portal za borilačke vještine i sportove: (http://www.croring.com) before K-1 Collizion Croatia. I did the translation so forgive me if i made some mistakes



- Hello Stefan. You have a fught in Split, what are your expectations?

- Hello to you too, and to all Croring readers. Yes, I have a fight with Romanian fighter Raul Catinas. As for expectations, I consider this fight as a preparation for upcoming fight against Melvin Manhoef in may in Amsterdam



- Do you have any knowledge about Catinas, or tactics for the fight?

- Catinas is one of the best K1 fighters in Romania if not the best. He is a hard hitter, but his disadvantage is his age and his lack of experience so I think I shouldn't have much problem because I'm longer in K1 and experience is on my side



- Can you tell us something more about fight with Manhoef?

- Manhoef is a great and strong fighter, but I think he is overrated fighter. He scored several KOs that are blown out of proportion, and there weren't even against top class fighters. To be specific, his last KO against Mark Hunt was pure luck



- What tactics will you choose against Manhoef?

- Manhoef is fighter who suits me. He has a strong hook that I hve to be careful about. I'll circle around him, hit him with lowkicks and wait opportunity for a finish



- You fought against all the strongest K1 fighters. Is there someone who you never fought with that you would like to fight?

- I woudl definitely like to fight against Remy Bonjaski, triple K1 grand pix winner. First fight against him I had in 2002. when I won. Second fight was in 2006. in Seoul when I lost



- What kind atmosphere do you expect in Split?

- I expect and I know that the atmosphere is going to be great. People love good fights and we are the ones who are going to give them excellent show



- In the end, what do you have to say for Croring readers?

- I would like to say hello to all Croring readers and to say that I will do my best to satisfy their appetite for good fights

Bron: Fans of K1

marcelt
22-03-2009, 15:11
Hier is het gevecht waar hij het over heeft.

Leko vs Catinas @ K1 Collizion Croatia:

YouTube - raul catinas vs stefan leko -great ko! (http://www.youtube.com/watch?v=y0vIZbU4TDA&eurl=)

oliebol
22-03-2009, 15:17
vind Leko nou niet echt denderend vechten. Dat word klappen vangen van Manhoef denk ik :D

TOON
22-03-2009, 15:38
gaat manhoef zeker winnen!!!

Leko = subtoppertje....was ooit top, maar is voorbijgestreefd door een groot aantal andere vechters, gaat het niet meer worden met onze Leko...al beseft ie dat zelf nog niet volgens mij...

Mr 1 Leg
22-03-2009, 15:49
WARRRRRRRRRRRRR MANHOEF

De man van 14K
22-03-2009, 16:06
haha.. ik voorspel een tweede Manhoef - Kareav

dirk5
22-03-2009, 16:14
Stefan Leko Interview

- Manhoef is a great and strong fighter, but I think he is overrated fighter. He scored several KOs that are blown out of proportion, and there weren't even against top class fighters. To be specific, his last KO against Mark Hunt was pure luck

Bron: Fans of K1

hahahha, geweldig :D

Zoals bij elke partij:
Manhoef wins by death of opponent in the 1st round!

micha
22-03-2009, 16:25
War Leko!!!!

thanks voor het interview

Illest
22-03-2009, 16:27
van alle GG-vechters is hij het allerzwakst...

Ik hoop echt dat Simon een andere tegenstander voor Melvin kan vinden...

Leko is 10x niks

Kingster
22-03-2009, 16:31
Kijken hoeveel lucky punches hij terug gaat koppen voordat hij op de vloer ligt :)

adenane
22-03-2009, 16:32
Veel sterkte met cirkelen Stefan:lol:

Het enige wat zal cirkelen zijn de sterretjes boven Stefans hoofd als Manhoef met hem klaar is!! :box:

Garcia
22-03-2009, 16:46
Leko blijf dromen..... manhoef is gewoon een maatje te groot voor je :)

simtekf1
22-03-2009, 16:48
Leko heeft vroeger best wat leuke dingen laten zien maar tegenwoordig stelt hij weinig meer voor.
En dan ook nog zo lekker arrogant doen.
Je kan het geluk noemen de partij van Manhoef tegen Hunt maar Hunt is niet de eerste die zwaar KO ging.

Helemaal grappig dat Leko het gevecht tegen Catinas als opwarmer zag hahah.
Opwarmertje, alvast wennen hoe het is om gestrekt op de grond te liggen. :D

Anyway, Manhoef by brutal kill.

Justinian
22-03-2009, 16:49
Alle respect voor Leko, maar ik denk toch niet dat hij het gaat redden tegen Manhoef!

A.F.
22-03-2009, 16:52
Idd..

Vond Leko vroeger ook altijd wel een leuke vechter... Maar op dit moment gaat ie het echt niet meer redden tegen Manhoef....

Mark105
22-03-2009, 18:34
Ik vind dat Leko weinig zelfkennis bezit. Meer woorden dan daden.
Snap ook niet dat Rutz hem tegen Manhoef matcht. Misschien financieel aantrekkelijk?

Guillermo
22-03-2009, 18:38
Ik wil het spul wat leko rookt ook hebben, het let je heel lekker dromen. Haha, deze man krijgt pakslaag, succes met cirkelen :whistling:

Sendur
22-03-2009, 18:39
WARRRRRRRRRRRRR MANHOEF

X2 Franky

NielsN
22-03-2009, 18:40
Ik vind dat Leko weinig zelfkennis bezit. Meer woorden dan daden.
Snap ook niet dat Rutz hem tegen Manhoef matcht. Misschien financieel aantrekkelijk?

Tja... Maar of het zo financieel aantrekkelijk is het om je vechter in puin te laten slaan...

Ik vraag me echt af waarom je een opkrabbelende vechter aan dat geweld bloot zou willen stellen. Het zelfde geldt op een andere manier voor de suggestie van Braddock Silva in het andere topic. Lijkt me een goede manier om een carriere te knakken, toch? Je moet wel heel zeker van je zaak zijn voordat je iemand wil matchen aan Manhoef...

K-1sunstarr
22-03-2009, 19:58
Melvin gaat Leko zwaar afslachten, ik denk na de slacht partij gaat hij zich beseffen dat hij liever iets anders kan gaan doen bijv. als coach verder te gaan of zo.
Jongens laten wij eerlijk zijn Leko heeft zijn beste tijd gehad.

Jochem
23-03-2009, 10:15
als ik eerlijk ben, vind ik de manier waarop je dit brengt nogal irritant, ook al heb je gelijk dat Manhoef dit wint.

Jessica
23-03-2009, 10:37
LOL

MB667
23-03-2009, 10:46
in een gevecht kan alles gebeuren. Lijkt me ook logisch dat Manhoef dit gaat winnen. Maar dat dachten we ook toen Badr Hari voor de 1ste keer vocht tegen Leko!

NielsN
23-03-2009, 10:49
in een gevecht kan alles gebeuren. Lijkt me ook logisch dat Manhoef dit gaat winnen. Maar dat dachten we ook toen Badr Hari voor de 1ste keer vocht tegen Leko!

Dat Manhoef ging winnen? :p

MJOKKIE
23-03-2009, 14:14
gaat manhoef zeker winnen!!!

Leko = subtoppertje....was ooit top, maar is voorbijgestreefd door een groot aantal andere vechters, gaat het niet meer worden met onze Leko...al beseft ie dat zelf nog niet volgens mij...

Als je het mij vraagt is hij de subtop nooit ontstegen. Goed hij heeft Peter een keer k.o geslagen. So what. Is hij ooit een structurele bedreiging voor iemand geweest. Werd hij door de top gevreesd? Ik denk van niet. Maar wel een mooie technische vechter die voor mooie k.o's heeft gezorgd.

dtgerald
23-03-2009, 14:37
Ik denk dat het een leuke pot kan worden.Leko is een goede vechter.Denk niet dat het een walk over wordt.Al denk ik wel dat Melvin wint.

simtekf1
23-03-2009, 15:57
Leko tegen Hoost was leuk, toen hij heel bijdehand Hoost's dansje na deed.
Daar kreeg hij achteraf spijt van. :)

De man van 14K
23-03-2009, 16:43
x2.. Hoost sloopte hem

connect
23-03-2009, 16:58
Inderdaad een heerlijke pot was dat, hij was laatst weer is op eurosport bij dat nieuwe progamma van ze ik kon me die pot nog heel goed herineren hij had toen ook ineen intervieuw gezegd dat het tijd was voor hoost om te stoppen etc. en dan lekker ko gaan in de eerste ronde.
Maar ik vond hem ook altijd een goeie subtopper met hier en daar een paar uitschieters.
gewonnen van
bonjasky,aerts,ignashov,hari

knift
23-03-2009, 20:19
met alle respect maar ik denk dat deze parij nog geen ronde duurt voor leko neemt niet weg dat het voor het publiek weer een mooie KO a la manhoef word