PDA

View Full Version : Geen Visum voor Galid Arrab ....



Jamila
23-03-2009, 23:06
Bij de vertrek hal 2 op Schiphol kon ik geen Arrab bekennen. Zoals ik heb begrepen was er geen visum voor Arrab, wat zou kunnen betekenen dat hij niet naar Japan gaat. Ik ben benieuwd wie zijn plaats zal innemen.

Gr, Jamila:thup:

Judas
23-03-2009, 23:08
Waarom neem jij niet gewoon ff voor de lol zijn plaats in?

Wiseguy
23-03-2009, 23:09
Balen! Dit is al de 2e keer dat het hem gebeurd. Eerste keer was het toernooi in Amerika waardoor saki kon invallen.

NielsN
23-03-2009, 23:11
Fuck!

Dat is echt jammer... Ik zag hem al helemaal als de winnende underdog...

Hopen dat er een geschikte vervanger gevonden wordt...

edit: Hoe kan zoiets nou?! Komt iig niet zo professioneel over, wat de reden ook is.

Richelieu
23-03-2009, 23:11
Lekker is dat! Hopelijk word het nog snel opgelost.

Wiseguy
23-03-2009, 23:13
Of hij werd opeens " ziek "

adenane
23-03-2009, 23:17
Bullshit, weer een teringtruc om Melvin te fucken!!

De smoes ziek/geblesseerd is al gebruikt door een andere GG vechter, vandaar de visumtruc..

Zonder gein, hij zal zelf wel flink balen, maar er is een bekend spreekwoord over een ezel en een steen en stoten. Aangezien hij er op Hawaii ook al niet bij kon zijn door visum problemen, zou je zeggen dat hij er nu wel op tijd achteraan zou gaan. Of zijn management..

A.F.
23-03-2009, 23:17
Goed Geregeld ja...

Geloof er helemaal niets van! Deze partij is allang bekend!!!! en VISA'S naar Japan zijn nooit een probleem als je voor de K1 knokt....

Arrab numero uno... en Leko word nummero 2 die gaat afzeggen!!

begrijp het wel... ze zijn alle twee niet meer wat ze geweest zijn....

Zogenaamde ziektes ...blessures allemaal... Karaev ... Arrab en ze visa

Vraag me af wat hier allemaal achter zit...

Kingster
23-03-2009, 23:18
Visa vraag je toch tijdig aan en je hoort het toch ook tijdig of er eventuele problemen zijn?

simtekf1
23-03-2009, 23:22
Pfff meen je niet.
Kan iemand van GG dit bevestigen en dan ook eens vertellen hoe dit in vredesnaam voor de 2de keer kan gebeuren bij Arrab??

Vind dat er een erg raar smaakje aan dit verhaal zit.
Zijn ze bij GG bang voor Marvelous?

A.F.
23-03-2009, 23:24
Lekker bijdehand dit!.....

Ben benieuwd wie ze nu naar voren schuiven als vervanger....

Dit begint gewoon manipulatieve trekjes te krijgen

simtekf1
23-03-2009, 23:26
Hoop dat K-1 iemand er neer zet die niet voor GG uitkomt, als er zulke smerige spelletjes worden gespeeld horen ze daar niet thuis, klaar!

Wiseguy
23-03-2009, 23:26
Als ze Simon Rutz echt willen opfokken gooien ze Leko in het toernooi.

Leko vs Manhoef
Saki vs Spong

knift
23-03-2009, 23:28
Goed Geregeld ja...

Geloof er helemaal niets van! Deze partij is allang bekend!!!! en VISA'S naar Japan zijn nooit een probleem als je voor de K1 knokt....

Arrab numero uno... en Leko word nummero 2 die gaat afzeggen!!

begrijp het wel... ze zijn alle twee niet meer wat ze geweest zijn....

Zogenaamde ziektes ...blessures allemaal... Karaev ... Arrab en ze visa

Vraag me af wat hier allemaal achter zit...





2x

kooivechter
23-03-2009, 23:29
Als ze Simon Rutz echt willen opfokken gooien ze Leko in het toernooi.

Leko vs Manhoef
Saki vs Spong

ha ja idd

Jeru
23-03-2009, 23:30
Chalid Arrab....
Tsja dit klinkt wel weer een beetje sketchy.

A.F.
23-03-2009, 23:31
Toch grappig...

Dat dit allemaal bij GG gebeurt.... Het team waar alles altijd ZO Goed Geregeld is!

adenane
23-03-2009, 23:34
Straks horen we niets meer en komt Arab alleen nog maar in 't topic: What ever happen to? dat pas weer is geopend. En dan weet ik 't antwoord al!

Hij is bezig met het regelen van een visum!

Jeru
23-03-2009, 23:35
LOL.... toevallig is nu Arrab op Eurosport tegen Abidi.

Kingster
23-03-2009, 23:38
Op zo`n korte termijn een vervanger zoeken gaat moeilijk worden.
Samedov? Die heeft vast geen trek in een match tegen spong of manhoef.

Btw, hier een nog een stukje over de:
AWESOME FOURSOME CHALLENGE FOR K-1 HEAVYWEIGHT TITLE
http://www.k-1.co.jp/k-1gp/top913.htm

Jeru
23-03-2009, 23:38
En verliezen ook nog. Misschien kan Abidi invallen ;)

A.F.
23-03-2009, 23:44
Precies!

Dit is geen sportiviteit meer ! Maar strategisch denken!!!

Hoe kunnen we het best van Melvin winnen?

adenane
23-03-2009, 23:45
Nee, het gaat erom dat Melvin al vier keer op een andere tegenstander moet voorbereiden. Ze proberen Melvin te naaien!!!

Denk niet dat Melvin daar wakker van ligt. Als je 24uur voor aanvang van een partij 'ja' zegt tegen Mark Hunt, dan is elke vechter van 't niveau Arab appeltje eitje, hoor!

NielsN
23-03-2009, 23:46
Zou natuurlijk kunnen... Eerst maar eens afwachten wie ze vinden, want ik kan me niet voorstellen dat er veel zijn die er zin in hebben...

A.F.
23-03-2009, 23:49
Zou natuurlijk kunnen... Eerst maar eens afwachten wie ze vinden, want ik kan me niet voorstellen dat er veel zijn die er zin in hebben...

Sta niet raar te kijken als GG OPEENS met een vervanger aan komt zetten die TOEVALLIG mee is!

NielsN
23-03-2009, 23:53
Sta niet raar te kijken als GG OPEENS met een vervanger aan komt zetten die TOEVALLIG mee is!

Nee, dat zou kunnen idd... We zullen het zien...

pavani
23-03-2009, 23:58
Ik denk dat Melvin zich niet drukt maakt om zijn tegenstander, dat hoeft ook niet als je zo goed bent.

adenane
23-03-2009, 23:58
Valt wel op hè. Eerst is hier een poll waar Karaev 0 stemmen krijgt om de titel te winnen, en hij is ziek/geblesseerd. Nu is er een poll waar Arab 0 stemmen krijgt om heavyweight champion te worden en hij zegt ook af. Zouden zij ook op Mixfight kijken en hun conclusies trekken of zal zo'n poll hun keuzes helemaal niet beïnvloeden? Ik wil echt graag geloven dat 't niet zo is maar de statistieken zeggen anders!

Defan
23-03-2009, 23:59
Waarom gaan Leko en Arab niet samen in de ring tegen Melvin , mischien durven ze samen wel.

**banGGerikken**

Jones
24-03-2009, 00:52
Ik hoorde dat er geen visum nodig is voor japan?

er zijn ook mensen vertrokken zonder visum de vorige keer dus...???

lopez86
24-03-2009, 01:53
Ik denk ook niet dat GG nog vervangers heeft die echt in aanmerking komen voor de zwaargewicht titel.
Sem en Benjey zijn te zwaar, Errol vecht al en voor de rest is er bij GG niet iemand die ff mee kan draaien op dit niveau.
Dus wie zou er dan invallen?

JeMalleMoer
24-03-2009, 02:40
Ik denk ook niet dat GG nog vervangers heeft die echt in aanmerking komen voor de zwaargewicht titel.
Sem en Benjey zijn te zwaar, Errol vecht al en voor de rest is er bij GG niet iemand die ff mee kan draaien op dit niveau.
Dus wie zou er dan invallen?

Je kan beter de vraag stellen? Wie wilt op zo een short notice een partij accepteren tegen notabene Manhoef.

appelsap
24-03-2009, 04:10
Ik hoorde dat er geen visum nodig is voor japan?

er zijn ook mensen vertrokken zonder visum de vorige keer dus...???

Niet gaan overdrijven. Als je als toerist gaat niet nee, maar als je er geld gaat verdienen moet je wel gewoon een werkvisum hebben hoor. Maar met de juiste contacten en goede timing zou dat geen probleem moeten zijn, of hij moet een strafblad hebben. Daar zijn ze nogal lastig in soms.

Mr 1 Leg
24-03-2009, 07:49
Pfff meen je niet.
Kan iemand van GG dit bevestigen en dan ook eens vertellen hoe dit in vredesnaam voor de 2de keer kan gebeuren bij Arrab??

Vind dat er een erg raar smaakje aan dit verhaal zit.
Zijn ze bij GG bang voor Marvelous?x2 wat is dit nu weer als je weet al weken voor de partij tegen wie je moet vechten moet je maar zien dat je visum in orde is en een visum paspoort is toch normaal 5 jaar geldig alle bij ons in belgie toch ik denk gewoon dat het een smoesje is maar ja MELVIN IS DE BAAS ik ben erg benieuwd hoe ze dat weer gaan uitleggen GG

Jeru
24-03-2009, 08:02
x2 wat is dit nu weer als je weet al weken voor de partij tegen wie je moet vechten moet je maar zien dat je visum in orde is en een visum paspoort is toch normaal 5 jaar geldig alle bij ons in belgie toch ik denk gewoon dat het een smoesje is maar ja MELVIN IS DE BAAS ik ben erg benieuwd hoe ze dat weer gaan uitleggen GG

Zoals Appelsap al zei: je hebt geen visum nodig als toerist, maar je hebt uiteraard wel een werkvergunning nodig.

Mr 1 Leg
24-03-2009, 08:18
Zoals Appelsap al zei: je hebt geen visum nodig als toerist, maar je hebt uiteraard wel een werkvergunning nodig.ok dan ik versta het thanks jeru respect man :thup:

marcelt
24-03-2009, 08:30
Als ze Simon Rutz echt willen opfokken gooien ze Leko in het toernooi.

Leko vs Manhoef
Saki vs Spong

Leko is van het weekend nog KO gegaan, dus die zal niet vechten.

Iwan
24-03-2009, 08:45
Waar is Jamilla nu we haar nodig hebben?
JAAAAMILLAAAAA!!!

chief108
24-03-2009, 08:51
vaag verhaal hoor... :wink:

Jones
24-03-2009, 08:53
Niet gaan overdrijven. Als je als toerist gaat niet nee, maar als je er geld gaat verdienen moet je wel gewoon een werkvisum hebben hoor. Maar met de juiste contacten en goede timing zou dat geen probleem moeten zijn, of hij moet een strafblad hebben. Daar zijn ze nogal lastig in soms.

Dat wist ik niet.
Dan overdrijf ik toch niet.

Jones
24-03-2009, 09:04
En dat hele Karaev verhaal vond ik ookal vaag. Karaev zei in een interview dat hij allang geblesseerrd was m.a.w. hij was nooit van plan om deel te nemen aan dit toernooi.
Hele rare spelletjes worden hier gespeeld.

simtekf1
24-03-2009, 09:26
Hoe zwaar is Jah Jah?
Misschien dat ze hem naar voren schuiven?
Kan niemand anders van "Goed Geregeld" bedenken.

Illest
24-03-2009, 09:33
waar zijn die GG nuthuggers als je ze nodig hebt...

chief108
24-03-2009, 09:36
papieren aan het vervalsen om hem alsnog op een vliegtuig te krijgen misschien?

Tony
24-03-2009, 09:42
I smell conspiracy

chief108
24-03-2009, 09:49
I smell conspiracy
nee ik heb net geruft...
sorry...
die eiwitscheten meuren als een gek

micha
24-03-2009, 09:50
Arab heeft problemen met zijn visa en dat is niet de eerste keer. Wat ik heb begrepen is dat iemand met dezelfde naam voorkomt op een bepaalde lijst waardoor er van allerlei lampen gaan branden. Om dit dan uit te zoeken kost tijd ( geboortecertificaten en dergelijke). Ik denk dat dit weer is opgespeeld.

WAR Aziz!!!

Justinian
24-03-2009, 09:52
Arab heeft problemen met zijn visa en dat is niet de eerste keer. Wat ik heb begrepen is dat iemand met dezelfde naam voorkomt op een bepaalde lijst waardoor er van allerlei lampen gaan branden. Om dit dan uit te zoeken kost tijd ( geboortecertificaten en dergelijke). Ik denk dat dit weer is opgespeeld.

WAR Aziz!!!
Thanks voor je uitleg Micha.

chief108
24-03-2009, 09:53
da's knullig idd

Jessica
24-03-2009, 09:54
nee ik heb net geruft...
sorry...
die eiwitscheten meuren als een gek

Chief jónge smeerlap

cholitzu
24-03-2009, 09:55
Hij wordt wel eens verward met Chalid Arrab, lijkt ook wel errrrug veel op elkaar moet lk zeggen.

Highline
24-03-2009, 09:57
WAR Aziz!!!

dat heb ik ook vernomen, zal mooi zijn

De man van 14K
24-03-2009, 10:22
als je na 1 min KO gaan mooi vind....?

micha
24-03-2009, 10:23
Nogmaals

WAR Aziz!!!

micha
24-03-2009, 10:41
ik hoop dat de bookies al die veranderingen bij kunnen houden

Illest
24-03-2009, 10:43
Nogmaals

WAR Aziz!!!

http://www.soimmature.com/images/mega_vomit.gif




:)

simtekf1
24-03-2009, 10:46
Mooi, was m'n eerste ingeving Jah Jah toch goed.
Denk dat hij ook weinig kan beginnen tegen Manhoef, zijn laatste partijen waren alles behalve overtuigend.

De man van 14K
24-03-2009, 10:49
Zoveel andere smaken heb je toch niet in die gewichtsklasse bij GG?

micha
24-03-2009, 10:50
ik denk dat hij wel eens voor een verrassing kan zorgen. Hij is klaar voor het grote werk amders zet Obi1 hem niet in de ring

micha
24-03-2009, 10:51
Zoveel andere smaken heb je toch niet in die gewichtsklasse bij GG?

ik vind anders dat we toch aardig wat goede zwaargewichten hebben rondlopen.

Jones
24-03-2009, 10:53
ik vind dit helemaal niet de golden glory stijl beetje jammer dat het allemaal zo verloopt.
Hoelang van tevoren weet je nou dat je geen visum hebt?

adenane
24-03-2009, 10:53
Arab heeft problemen met zijn visa en dat is niet de eerste keer. Wat ik heb begrepen is dat iemand met dezelfde naam voorkomt op een bepaalde lijst waardoor er van allerlei lampen gaan branden. Om dit dan uit te zoeken kost tijd ( geboortecertificaten en dergelijke). Ik denk dat dit weer is opgespeeld.

WAR Aziz!!!

Als dat zo is, hoop ik echt Chahid Ouled el Hadj al zijn papieren heeft geregeld. Reken maar dat er bij zo'n naam ook lampen gaan branden! Niet dat hij daar iets aan kan doen maar 't zou toch sneu zijn!

micha
24-03-2009, 10:53
ik vind dit helemaal niet de golden glory stijl beetje jammer dat het allemaal zo verloopt.


shit happens

micha
24-03-2009, 10:55
Als dat zo is, hoop ik echt Chahid Ouled el Hadj al zijn papieren heeft geregeld. Reken maar dat er bij zo'n naam ook lampen gaan branden! Niet dat hij daar iets aan kan doen maar 't zou toch sneu zijn!

in de VS was dit het probleem.

Nathan
24-03-2009, 10:55
Gooi gewoon Gegard Mousasi is het toernooi en match hem tegen manhoef. Krijgt Manhoef direct zijn kans op een revange en ik denk dat Gegard te allen tijde wil vechten in Japan!!!!!

A.F.
24-03-2009, 10:57
Grappig ... Hoe ze Aziz in een toernooi proberen te krijgen ..

Ik bedoel: als dit niet met Arrab was gebeurt dan had ie nooit hoeven knokken.

Heb een nare bijsmaak van dit verhaal...

De man is ook een stuk langer als Melvin

Highline
24-03-2009, 11:01
Grappig ... Hoe ze Aziz in een toernooi proberen te krijgen ..

Ik bedoel: als dit niet met Arrab was gebeurt dan had ie nooit hoeven knokken.

Heb een nare bijsmaak van dit verhaal...

De man is ook een stuk langer als Melvin

lengte maakt niet uit in het zwaargewicht toch?

adenane
24-03-2009, 11:03
in de VS was dit het probleem.

Ja maar in de VS missen ze nu 2 torens, 3 vliegtuigen en ruim 3000 man door een stelletje idioten. Dus dat ligt iets gevoeliger denk ik. Maar je zou helemaal gelijk kunnen hebben. Alleen jammer dat hij daar dan de dupe van is geworden.

alex da silva
24-03-2009, 11:03
Grappig ... Hoe ze Aziz in een toernooi proberen te krijgen ..

Ik bedoel: als dit niet met Arrab was gebeurt dan had ie nooit hoeven knokken.

Heb een nare bijsmaak van dit verhaal...

De man is ook een stuk langer als Melvin




ik denk het ook.....

rafi
24-03-2009, 11:11
een vies spelletje van gg.

micha
24-03-2009, 11:13
een vies spelletje van gg.


onzin alsof Chalid zou zeggen :"nee joh we doen net of er iets is met mijn visum en ik kijk het wel op eurosport".


wel een goede opmerking dat Jahjah langer is dan Manhoef.

wie is er niet langer dan manhoef?

TOON
24-03-2009, 11:22
toch vind ik het een vreemd verhaal eerlijk gezegd....je kunt zo'n visum toch ruim vantevoren regelen??? dan hoor je dan toch al of het een probleem is, vooral omdat je zegt dat dit al een keer eerder voorgekomen is.....??? of ben ik nou gek.....

ik ruik de shit van ver hiero.....

ik geloof die crap niet mbt een of ander lijstje waardoor ie geen visum krijgt...das een bullshit verhaal om de echte reden te verhullen....

Jones
24-03-2009, 11:27
toch vind ik het een vreemd verhaal eerlijk gezegd....je kunt zo'n visum toch ruim vantevoren regelen??? dan hoor je dan toch al of het een probleem is, vooral omdat je zegt dat dit al een keer eerder voorgekomen is.....??? of ben ik nou gek.....

ik ruik de shit van ver hiero.....

ik geloof die crap niet mbt een of ander lijstje waardoor ie geen visum krijgt...das een bullshit verhaal om de echte reden te verhullen....


X 10000000000000000000000000000

Jamila
24-03-2009, 11:30
Ok even over Karaev dat hij ziek was is één ding dat zeker is ik heb zelf zijn temperatuur gemeten. Wat Galid Arrab betreft wil GG niets liever dan dat hij vecht, al is het alleen al om zijn goede contract te laten voldoen. Het is inderdaad de 2e keer dat zijn visum te laat is aangekomen en het klopt ook wat Micha zegt dat zijn naam problemen geeft en dat het een groot risico is om hem op de gok mee te aten reizen. ( als toerist ) Wat ik alleen niet snap is dat jullie je druk maken om No Mercy Melvin, want als hij de beste is in zijn gewichtsklasse moet het toch niet uitmaken wie hij tegen over zich krijgt. Ik denk dat het toch niet uitmaakt want Gökhan Saki slaat alles plat.


Gr, Jamila:thup:

Marco
24-03-2009, 11:31
Misschien dat we de officiele reactie ff kunnen afwachten ipv hier allemaal "veronderstellingen" te plaatsen ?

simtekf1
24-03-2009, 11:32
Inderdaad, als je zo'n belangrijk toernooi moet vechten en dat gezeik met je visum is al eerder voorgekomen, dan regel je toch alles ruim van te voren!?

GG is gewoon smerig bezig.
Hoop dat Manhoef ze stuk voor stuk sloopt.

lopez86
24-03-2009, 11:33
Of het nou waar is of niet, Jahjah is wel een betere optie dan Arrab denk ik.
En so what als het een vieze truuk is? is gewoon slim!
Waarom denk je dat ze Sem niet in de reserve partij wouden tijdens de finale?
Hij had die gewonnen, en dan zou Zimmerman "geblesseerd" zijn, vervolgens wint Sem weer het toernooi en verdelen ze de poet.
Nee, ze zijn niet achterlijk daar, ook al doet Jamila soms lijken van wel ;)

Illest
24-03-2009, 11:36
Ok even over Karaev dat hij ziek was is één ding dat zeker is ik heb zelf zijn temperatuur gemeten.

Gr, Jamila:thup:

handig he...zo'n eikel-meter...

adenane
24-03-2009, 11:39
Of het nou waar is of niet, Jahjah is wel een betere optie dan Arrab denk ik.
En so what als het een vieze truuk is? is gewoon slim!
Waarom denk je dat ze Sem niet in de reserve partij wouden tijdens de finale?
Hij had die gewonnen, en dan zou Zimmerman "geblesseerd" zijn, vervolgens wint Sem weer het toernooi en verdelen ze de poet.
Nee, ze zijn niet achterlijk daar, ook al doet Jamila soms lijken van wel ;)

Zo snugger lijkt me dat niet om Arab met Jahjah te wisselen. Das van de regen in de drup! Als je écht slim bent kom je terug met een zwaargewicht die wél kans zou maken tegen Melvin, maar ja...........die hebben ze bij GG niet!

The Bulldog
24-03-2009, 11:39
onfuckingbelievebel..... zo`n organisatie die zo bezig gaat...

spong of manhoef voor champ!!!!!!!

lopez86
24-03-2009, 11:47
Zo snugger lijkt me dat niet om Arab met Jahjah te wisselen. Das van de regen in de drup! Als je écht slim bent kom je terug met een zwaargewicht die wél kans zou maken tegen Melvin, maar ja...........die hebben ze bij GG niet!

Ik heb Jahjah toch wat hoger zitten dan Arrab, ondanks z'n K-1 ervaring.
Hij is completer en heeft bovendien lengtevoordeel.
En iets is beter dan niets of niet?

A.F.
24-03-2009, 11:47
onzin alsof Chalid zou zeggen :"nee joh we doen net of er iets is met mijn visum en ik kijk het wel op eurosport".


wel een goede opmerking dat Jahjah langer is dan Manhoef.

wie is er niet langer dan manhoef?

Nou...

Volgens mij is Arrab net zolang .. misschien een klein stukje langer... net als Saki...

En dat maakte dit toernooi zo mooi... Allemaal jongens van hetzelfde gewicht en lengte.... op Tyrone na... maar die heeft nou de kans om zich echt te bewijzen...

Het zal me niets verbazen als JahJah al gewoon een tactiek heeft en getraind heeft op Melvin...

Uit alle reacties hier MOET Saki het toernooi winnnen...

En hoe doe je dat .... Door je meest geduchte tegenstander te saboteren....

chief108
24-03-2009, 12:00
Het zal me niets verbazen als JahJah al gewoon een tactiek heeft en getraind heeft op Melvin...

Uit alle reacties hier MOET Saki het toernooi winnnen...

En hoe doe je dat .... Door je meest geduchte tegenstander te saboteren....
kan natuurlijk best
gewoon 1 iemand uit je team opofferen om de meest zware tegenstander te blesseren zodat je paradepaardje het toernooi kan winnen

Highline
24-03-2009, 12:02
owja..nog ff @ jamila....het is Chalid ipv galid.....beetje jammer als je er zoveel vanaf schijnt te weten...

http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10074/failboat.gif

Illest
24-03-2009, 12:02
Ik vind het verhaal over die visum op z'n zachtst gezegd 'dubieus'...Arrab heeft zelfs in de V.S. gevochten en nu opeens dit verhaal terwijl ie naar Japan moet?...onzin...


Hoe lang van tevoren wisten ze al dat ie moest vechten? dan had dat allang geregeld kunnen worden

new_world_order
24-03-2009, 12:06
Jammer dat het weer zo moet lopen voor Melvin, had dat niet
Van zo'n professionele organisatie verwacht .
Dit kan volgens mij nooit per ongeluk zijn gegaan. Ookal zullen de
Pro GG mensen beweren van wel. Ben benieuwd wat het
Beleid van de K1 orga is in dit soort gevallen.



When you see it You'll Shit bricks...

adenane
24-03-2009, 12:08
Ik heb Jahjah toch wat hoger zitten dan Arrab, ondanks z'n K-1 ervaring.
Hij is completer en heeft bovendien lengtevoordeel.

Jahjah is misschien wel completer en beter dan Arab maar ik heb Jahjah zeker niet hoger zitten als Paul Slowinski. Sterker nog, nog niet zo heel lang geleden won Paul nog van Aziz. En we weten allemaal nog wat er laatst met Paul is gebeurt.

Ik ga me niet wagen aan het mathgebeuren maar ik weiger te geloven dat dit visum-ding allemaal heel plotseling is en dat Jahjah de redder in nood is om bij te springen, zodat het toernooi niet in gevaar zou komen. Tuurlijk wist Jahjah allang dat hij tegen Manhoef uit moest komen, want als je je niet ruim van te voren en optimaal voorbereidt tegen Melvin, dan is het pure zelfmoord!

The Bulldog
24-03-2009, 12:09
ik denk dat Melvin gewoon schijt heeft en iedereen die voor hem staat zijn kop eraf wil rammen....

finale Spong -Manhoef....

persoonlijk ga ik dan voor Spong , maar Gun het Manhoef zeker ook....ben beniewd...

Jamila
24-03-2009, 12:09
Melvin wordt niet gematch tegen JahJah, want Melvin gaat toch de eerste partij tegen Saki. Alle andere visums van de GG vechters waren ok, de fout ligt dus niet bij GG. Wie Galid zal vervangen, zal binnen nu en enkele uren bekend worden. Ik denk dat Melvin vs. Saki een absolute topper is. Tyrone vs. JahJah zou ook niet verkeerd zijn, in ieder geval een betere tegenstander als de Japanner. Zodra ik iets weet laat ik het jullie weten.

Gr, Jamila:thup:

NielsN
24-03-2009, 12:10
Ben benieuwd wat het
Beleid van de K1 orga is in dit soort gevallen.

Dat is een interessante vraag! Want die moet natuurlijk wel bereid zijn om mee te spelen... Anders zetten ze er zelf gewoon effe een of andere Jap tussen. Aan de andere kant lijkt de k1 in het nauw te zitten de laatste tijd, dus hoeveel keuze hebben ze?

blazin.arr0w::::
24-03-2009, 12:11
Ok even over Karaev dat hij ziek was is één ding dat zeker is ik heb zelf zijn temperatuur gemeten.

Buiten dat ik dit nou eens een keer niet geloof is het zowiso TE veel info. ;)


Het is inderdaad de 2e keer dat zijn visum te laat is aangekomen en het klopt ook wat Micha zegt dat zijn naam problemen geeft en dat het een groot risico is om hem op de gok mee te aten reizen. ( als toerist )

Dit is wel het grootse 'mama, ze hebben in mijn broek geplast' verhaal van de week zeg.

Als het je al een keer eerder is gebeurd en als je weet dat je naam wat lichtjes doet branden, dan zorg je dat je ver van te voren bij het consulaat staat om je zaken te regelen. Kost wat tijd, maar is wel zo professioneel. Tegenover organisatie, je tegenstander en het publiek. Lekker de zwarte piet naar de bureaucratie schuiven om je eigen slordigheid te maskeren is wel erg gemakkelijk.

Welke verhalen er ook zijn, de eerste keer dacht ik nog wat een pech voor zo'n gozer. Nu denk ik dat zelfde weer, maar dan alleen maar om het amateurisme rondom de beste man.

ps. blijkt het zo te zijn dat gg er inderdaad maanden mee bezig is geweest: I stand corrected. Tot die tijd zie ik het als hier boven beschreven.

Jones
24-03-2009, 12:12
WAT EEN TERING BULLSHIT NU MOET MANHOEF OOK GEWOON TEGEN JAH JAH EN NIET WEER WISSELEN OPEENS WEL WEER TEGEN SAKI

op deze manier zeg ik FUCK GG!!!!!!

WARRRRRRR MANHOEF!!!!!!!!!

A.F.
24-03-2009, 12:14
Melvin wordt niet gematch tegen JahJah, want Melvin gaat toch de eerste partij tegen Saki. Alle andere visums van de GG vechters waren ok, de fout ligt dus niet bij GG. Wie Galid zal vervangen, zal binnen nu en enkele uren bekend worden. Ik denk dat Melvin vs. Saki een absolute topper is. Tyrone vs. JahJah zou ook niet verkeerd zijn, in ieder geval een betere tegenstander als de Japanner. Zodra ik iets weet laat ik het jullie weten.

Gr, Jamila:thup:

Kijk....

Dat is nou eens mooi nieuws!!!

Zie je dat je het wel kan Jamila....Op een normale manier het nieuws brengen....

edit: heb melvin liever tegen Saki dan Jahjah

NielsN
24-03-2009, 12:15
Melvin wordt niet gematch tegen JahJah, want Melvin gaat toch de eerste partij tegen Saki.

Huh? :confused:

Me confused...:wacko:

TOON
24-03-2009, 12:16
mijn inziens zijn er twee mogelijkheden:

1 GG heeft ontzettend lopen te klunsen
2 ze wisten dit al een tijdje en hebben JahJah als vervanger klaargestoomd en niks gezeg zodat K1 geen vervanger meer kan regelen buiten GG om...

A.F.
24-03-2009, 12:17
2

NielsN
24-03-2009, 12:17
:lol:

TOON
24-03-2009, 12:20
2

yes yes....iets te vroeg ge-enterd.... maar nu is vooral jou reactie een beetje vreemd ;-)

NielsN
24-03-2009, 12:25
mijn inziens zijn er twee mogelijkheden:

1


2


:lol:


yes yes....iets te vroeg ge-enterd.... maar nu is vooral jou reactie een beetje vreemd ;-)

Solved. ;)

MB667
24-03-2009, 12:36
Wie er ook tegen elkaar vecht, het blijft nog steeds een toptoernooitje en een top k1 event. Of het nu jah jah vs manhoef of jah jah vs spong wordt. Het zijn allemaal vette gevechten. Jamila says : Saki vs MAnhoef, dan wordt het dus Jah jah vs Spong , is toch ook erg vet. Snap niet dat mensen hier 'boos'over zijn. Jah JAh is voor Spong echt geen makkelijke en Saki vs Manhoef is gewoon erg vet.

En de finale wordt helemaal geniaal, wie er ook wint.

Justinian
24-03-2009, 13:00
Wie er ook tegen elkaar vecht, het blijft nog steeds een toptoernooitje en een top k1 event. Of het nu jah jah vs manhoef of jah jah vs spong wordt. Het zijn allemaal vette gevechten. Jamila says : Saki vs MAnhoef, dan wordt het dus Jah jah vs Spong , is toch ook erg vet. Snap niet dat mensen hier 'boos'over zijn. Jah JAh is voor Spong echt geen makkelijke en Saki vs Manhoef is gewoon erg vet.

En de finale wordt helemaal geniaal, wie er ook wint.
Mee eens, het wordt een toptoernooi als je het mij vraagt!

micha
24-03-2009, 13:02
het is uiteindelijk de K1 die matchups bepaald.

Thanks Jamila voor info!

micha
24-03-2009, 13:03
Wie er ook tegen elkaar vecht, het blijft nog steeds een toptoernooitje en een top k1 event. Of het nu jah jah vs manhoef of jah jah vs spong wordt. Het zijn allemaal vette gevechten. Jamila says : Saki vs MAnhoef, dan wordt het dus Jah jah vs Spong , is toch ook erg vet. Snap niet dat mensen hier 'boos'over zijn. Jah JAh is voor Spong echt geen makkelijke en Saki vs Manhoef is gewoon erg vet.

En de finale wordt helemaal geniaal, wie er ook wint.


reps

doom
24-03-2009, 13:14
zet Anderson Bradock Silva maar neer die knokt zich kapot

TOON
24-03-2009, 13:16
Wie er ook tegen elkaar vecht, het blijft nog steeds een toptoernooitje en een top k1 event. Of het nu jah jah vs manhoef of jah jah vs spong wordt. Het zijn allemaal vette gevechten. Jamila says : Saki vs MAnhoef, dan wordt het dus Jah jah vs Spong , is toch ook erg vet. Snap niet dat mensen hier 'boos'over zijn. Jah JAh is voor Spong echt geen makkelijke en Saki vs Manhoef is gewoon erg vet.

En de finale wordt helemaal geniaal, wie er ook wint.

boos is een groot woord....maar stel dat je een kaartje gekocht had voor dat toernooi en je bent fan van Chalid....dan voel je je toch behoorlijk in de maling genomen... en laten we eerlijk zijn, als dit gebeurd was met Manhoef of Spong dan was dit forum te klein geweest...

GG geeft altijd uitgebreide verslagen mbt missers of fake-blessures of weigeringen bij andere teams....en nu komen ze met een bullshitverklaring...ik geloof er niets van...maar goed das mijn mening....

feit blijft idd dat het een vet toernooi is en dat het een groot knalfestijn wordt!

sportfan
24-03-2009, 13:26
Was al ongeveer een week bekend dat Arrab niet zou vechten en dat Leko zijn plaats in zou nemen. Jammer van die KO van Leko natuurlijk afgelopen weekend.

Ik betwijfel dus dat Jahjah zich heeft voorbereidt op Manhoef voor het openingsgevecht, Saki daarentegen wel denk ik. Helemaal nu het lijkt dat Spong vs Jahjah en Manhoef vs Saki gematcht lijken te worden. Dit zou nl. ook al gebeuren wanneer Leko erin zou komen. Leko zou dan tegen Spong gematcht worden.

Wat betreft visum en Japan; moment dat je als Nederlander daar gaat om te vechten (voor geld) heb je een visum/werkvergunning nodig. Ik dacht dat Arrab de Marokaanse of Duitse (of beide) nationaliteit heeft. Als hij alleen een Marokaanse nationaliteit heeft heeft hij (ook als toerist) een visum nodig en als vechter aangevuld met een werkvergunning.

Arrab zal wel een hele goede reden hebben om niet tegen Manhoef te vechten.

wrestler_nl
24-03-2009, 13:27
Voor melvin maakt het volgens echt niet uit wie hij tegenover zich heeft. als het nou saki , arrab of wie dan ook is hij slaat ze gewoon allemaal KO!!!
word in ieder geval een mooi toernooi met Manhoef als winnaar

Highline
24-03-2009, 13:35
zet Anderson Bradock Silva maar neer die knokt zich kapot


zucht

chief108
24-03-2009, 13:36
ik denk dat Melvin gewoon schijt heeft en iedereen die voor hem staat zijn kop eraf wil rammen....

finale Spong -Manhoef....

persoonlijk ga ik dan voor Spong , maar Gun het Manhoef zeker ook....ben beniewd...
:stupid:

oftewel:
maakt allemaal geen zak uit :p

A.F.
24-03-2009, 13:39
zet Anderson Bradock Silva maar neer die knokt zich kapot

http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10062/SiskoAnimated.gif (http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10062/SiskoAnimated.gif)

Jamila
24-03-2009, 13:52
http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10062/SiskoAnimated.gif (http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10062/SiskoAnimated.gif)

Flipper staat onze weddenschap nog? Saki vs. Melvin?

Je wilt toch een paar weken van mij af zijn?


Gr, Jamila:thup:

lopez86
24-03-2009, 13:53
http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10062/SiskoAnimated.gif (http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10062/SiskoAnimated.gif)

http://lh5.ggpht.com/carlos57775/SCobc6EL_hI/AAAAAAAABys/RG0y66Z3ZDY/s288/Don%27t%20feed%20the%20troll.jpg

Manhoef is hoe dan ook favoriet, wie ze ook van GG neerzetten.
Manhoef ftw.

A.F.
24-03-2009, 13:53
Flipper staat onze weddenschap nog? Saki vs. Melvin?

Je wilt toch een paar weken van mij af zijn?


Gr, Jamila:thup:

ja toch!....dat was de afspraak toch :D

adenane
24-03-2009, 14:13
Was al ongeveer een week bekend dat Arrab niet zou vechten en dat Leko zijn plaats in zou nemen. Jammer van die KO van Leko natuurlijk afgelopen weekend.

Ik betwijfel dus dat Jahjah zich heeft voorbereidt op Manhoef voor het openingsgevecht, Saki daarentegen wel denk ik. Helemaal nu het lijkt dat Spong vs Jahjah en Manhoef vs Saki gematcht lijken te worden. Dit zou nl. ook al gebeuren wanneer Leko erin zou komen. Leko zou dan tegen Spong gematcht worden.

Wat betreft visum en Japan; moment dat je als Nederlander daar gaat om te vechten (voor geld) heb je een visum/werkvergunning nodig. Ik dacht dat Arrab de Marokaanse of Duitse (of beide) nationaliteit heeft. Als hij alleen een Marokaanse nationaliteit heeft heeft hij (ook als toerist) een visum nodig en als vechter aangevuld met een werkvergunning.

Arrab zal wel een hele goede reden hebben om niet tegen Manhoef te vechten.

Als het klopt dat allang bekend stond dat Arab niet zou vechten maar Leko of Jahjah en je stelt daar niemand ruim van te voren op de hoogte, dan is er toch, mij inziens, sprake van je reinste competitievervalsing? Ik ken de contracten niet maar als ze als organisatie serieus genomen willen worden moet de K1 dit niet zomaar voorbij laten gaan zonder sancties. Bij elke andere tak van sport wordt zoiets genadeloos afgestraft!

A-team
24-03-2009, 14:19
Misschien dat we de officiele reactie ff kunnen afwachten ipv hier allemaal "veronderstellingen" te plaatsen ?

x2 Slap geouwehoer hier! Lijkt FT wel.

De man van 14K
24-03-2009, 14:21
hoe zou dat hier dan afgestraft moeten worden? En dan op zo'n korte termijn een nieuwe tegenstander vinden?

wrestler_nl
24-03-2009, 14:31
Ik vind wel dat de managment van Arrab of Arrab zelf hiervoor gestraft moet worden. Ik bedoel je weet van te voren dat je een visum moet regelen...voor een hele belangrijke toernooi die zo'n 5 weken geleden al bekend was. Arab had eerder ook al problemen met visum dus hij of zn managment had van dat moeten leren...
Het is gewoon een beetje een raar verhaal, ik denk dat hij gewoon bang is voor Manhoef. Hij heeft ''zogenaamde'' problemen met z'n visum of niet jamila

Justinian
24-03-2009, 15:56
Ik vind wel dat de managment van Arrab of Arrab zelf hiervoor gestraft moet worden. Ik bedoel je weet van te voren dat je een visum moet regelen...voor een hele belangrijke toernooi die zo'n 5 weken geleden al bekend was. Arab had eerder ook al problemen met visum dus hij of zn managment had van dat moeten leren...
Het is gewoon een beetje een raar verhaal, ik denk dat hij gewoon bang is voor Manhoef. Hij heeft ''zogenaamde'' problemen met z'n visum of niet jamila
Ik denk dat het vanaf de kantlijn nogal lastig beoordelen is ;)

Marco
24-03-2009, 16:01
Ik denk dat het vanaf de kantlijn nogal lastig beoordelen is ;)


x2 en ik denk dat we vanzelf wel een verklaring krijgen van bas boon

simtekf1
24-03-2009, 16:18
Maar goed, die zal hier wel weer een mooi verhaal neerzetten.

Illest
24-03-2009, 16:28
x2 en ik denk dat we vanzelf wel een verklaring krijgen van bas boon

ja, reken daar maar op...

ik vewacht weer een paar legendarische uitspraken....

mr.Boon of mr.Bean....it's all the same:lol:

Marco
24-03-2009, 17:58
nou ik kan nu al niet meer wachten op "de verklaring" ..

Illest
24-03-2009, 18:01
:cool2:

Gare Gasten idd...

als er wat leuks te melden valt, word je er mee dood GeGooid...

Jamila
24-03-2009, 19:04
Laten we niet vergeten dat er binnen één maand 7 vechters van GG vechten in Japan en ook bij deze vechters zijn alle visums op tijd aangekomen, dus voor de duidelijkheid de visums moeten worden opgestuurd door de promoter. Het is jammer dat het de 2e keer bij deze vechter is en ik weet zeker dat we de partij Melvin vs.Galid nog te goed hebben. Deze K-1 show blijft een topper en ik zit klaar bij eurosport in de ochtend.


Gr, Jamila:thup:

sjaakie'tje
24-03-2009, 19:08
Jammer. Was een leuk toernooi geweest. Arrab kom steeds om te knokken en ligt kwa gewicht en lengte dichter bij Manhoef aan. Was een leuke partij geweest. Leko vs Manhoef was ook leuk geweest, maar Jajah ... ik sta er niet echt op te wachten. Hij kan wel vechten, maar ziet er allemaal wat traag en sloppy uit. + is ook een stuk groter.

Als Jajah in het toerooi komt hoop zie ik liever Jahjah vs Spong en Saki vs Manhoef.

Al krijgen dan wel alle vechters plots een andere tegenstander.

En zij die denken dat het niet uitmaakt voor Manhoef, het heeft heel wat moeite gekost om Manhoef te laten vechten tegen Hunt.

The Bulldog
24-03-2009, 19:49
En zij die denken dat het niet uitmaakt voor Manhoef, het heeft heel wat moeite gekost om Manhoef te laten vechten tegen Hunt.


Flikker op dude...

Manhoef kwam mee als begeleider van Hari...was niet en wedstrijd voorbereiding en 40 tot 50 kg lichter....

dan is het niet vreemd dat hij even moet nadenken toch....

enne o ja....hij sloeg die gast voior het eerst in zijn leven KO....

Jochem
24-03-2009, 19:52
Flikker op dude...

Manhoef kwam mee als begeleider van Hari...was niet en wedstrijd voorbereiding en 40 tot 50 kg lichter....

dan is het niet vreemd dat hij even moet nadenken toch....

enne o ja....hij sloeg die gast voior het eerst in zijn leven KO....


x2. En voor zoiets moet nu eenmaal die in de buidel getast worden :)

kooivechter
24-03-2009, 19:53
mooi klote dit. echt een heel vreemd verhaal dit. Eerst al bij sem nu dit weer. Snap hier niks van. Ik hoop dat iemand van GG( Bas Boon misschien) zo snel mogelijk duidelijkheid kan verschaffen wat de reden is waarom Arrab niet vecht? Iemand die er in ieder geval tot in detail van op de hoogte is? Want ik ben super benieuwd naar deze verklaring hiervoor?! Kan verdomme al een maand niet meer slapen voor het k1 gala van aankomend weekend en dan dit geintje, nu krijg ik zelfs nachtmerries, en bedankt. Ik heb denk ik iets gemist, maar hoe is het al duidelijk dat Jaja vecht?

rafi
24-03-2009, 19:56
ik geloof er geen reet van. galid krijgt geen visum en jahjah wel op het laatste moment. gg weten gewoon niet wie ze tegen manhoef moeten zetten.

Jamila
24-03-2009, 20:04
Niemand weet als JahJah vecht en dat is ook nog niet duidelijk. misschien reist Galid morgen af, maar dat geloof ik helemaal niet. De K-1 zal wel met een oplossing komen en als ik het eerder weet dan dat als het op het forum staat dan laat ik het jullie weten.

Gr, Jamila:thup:

Richelieu
24-03-2009, 20:08
Niemand weet als JahJah vecht en dat is ook nog niet duidelijk. misschien reist Galid morgen af, maar dat geloof ik helemaal niet. De K-1 zal wel met een oplossing komen en als ik het eerder weet dan dat als het op het forum staat dan laat ik het jullie weten.

Gr, Jamila:thup:

We zijn benieuwd!

Stallion
24-03-2009, 20:11
Erg jammer dit. Als de K1 zelf de visa moeten versturen zoals werd vermeld dan lijkt het me sterk dat JahJah die plaats krijgt. Ik denk dat die Maeda doorschuift naar het toernooi en er een Japanse zwaargewicht die in het voorprogramma(neem aan dat er 2 openingpartijen zijn) staat, de reserve partij plaats overneemt. Hoop natuurlijk alsnog dat Chalid of anders JahJah, Samedov, etc er staat.

Old Samurai
24-03-2009, 20:16
We zijn benieuwd!

Dit soort dingen visum enz hoort ver voor vertrek van de ploeg in orde te zijn. Dit is dus wel heel erg dom van GG. Lijkt me niet dat Ron en Bas dit goedkeuren (als het waar is).

sjaakie'tje
24-03-2009, 20:16
Niemand weet als JahJah vecht en dat is ook nog niet duidelijk. misschien reist Galid morgen af, maar dat geloof ik helemaal niet. De K-1 zal wel met een oplossing komen en als ik het eerder weet dan dat als het op het forum staat dan laat ik het jullie weten.

Gr, Jamila:thup:


Is Leko mee naar Japan?

A.F.
24-03-2009, 20:19
Alle visa's zijn verstuurd... Behlave die van Arrab... vaag... Hij heeft toch wel vaker in Japan geknokt en het is volgens mij nooit een probleem geweest...

delightone
24-03-2009, 20:59
Het is een duidelijk verschil voor manhoef, als jajah nou voor hem staat in plaats van arab.
Als je al een tijdje op iemand aan het trainen ben die ongeveer dezelfde lengte heeft en bijna tot niets met zijn benen doet en je krijgt nu iemand voor je staan die 2 koppen groter is en weet hoe hij een lowkick moet uitdelen daar heb je al een hele andere voorbereiding voor.
Ik denk alsnog dat manhoef hem pakt, als dat de partij wordt want hij traint natuurlijk ook met hari die ook een paar koppen groter is en ook een behoorlijk lowkick in huis heeft.

En ik vindt dat GG hier toch wel weer laat zien dat het een stel koekebakkers zijn.
Dan heb ik het wel over degene die over dit stukkie van het verhaal gaan en niet de vechters natuurlijk.
Want kan me niet voorstellen dat een vechter zich terug trekt omdat hij tegen manhoef gematched word en als dat wel zo is dan mag je jezelf al geen vechter meer noemen.

Highline
24-03-2009, 21:13
A Jimala....voor de zoveelste keer...hij heet Chalid...je moet wel al je feitjes goed hebben he

Jer0en
24-03-2009, 21:22
Nee Stefan zit in Duitsland.

pavani
24-03-2009, 21:22
Ok even over Karaev dat hij ziek was is één ding dat zeker is ik heb zelf zijn temperatuur gemeten. Wat Galid Arrab betreft wil GG niets liever dan dat hij vecht, al is het alleen al om zijn goede contract te laten voldoen. Het is inderdaad de 2e keer dat zijn visum te laat is aangekomen en het klopt ook wat Micha zegt dat zijn naam problemen geeft en dat het een groot risico is om hem op de gok mee te aten reizen. ( als toerist ) Wat ik alleen niet snap is dat jullie je druk maken om No Mercy Melvin, want als hij de beste is in zijn gewichtsklasse moet het toch niet uitmaken wie hij tegen over zich krijgt. Ik denk dat het toch niet uitmaakt want
Gökhan Saki slaat alles plat, behalve Melvin en / of Tyrone.


Gr, Jamila:thup:

pavani
24-03-2009, 21:28
mijn inziens zijn er twee mogelijkheden:

1 GG heeft ontzettend lopen te klunsen
2 ze wisten dit al een tijdje en hebben JahJah als vervanger klaargestoomd en niks gezeg zodat K1 geen vervanger meer kan regelen buiten GG om...


Ik zeg Optie II

pavani
24-03-2009, 21:35
Niemand weet als JahJah vecht en dat is ook nog niet duidelijk. misschien reist Galid morgen af, maar dat geloof ik helemaal niet. De K-1 zal wel met een oplossing komen en als ik het eerder weet dan dat als het op het forum staat dan laat ik het jullie weten.

Gr, Jamila:thup:

Vraagje?

Hebben ze bij GG dan wel een visum voor JahJah aangevraagd en indien ja waarom een visum aanvragen voor iemand die niet gematched staat?

pavani
24-03-2009, 21:42
scherp!

Tsja, hadden ze die visum aanvraag maar aan mij moeten overlaten:D

yokohama
24-03-2009, 21:43
Wat ik begrepen heb uit het GG kamp, is dat Galid arab al meer dan een maand niet getraind heeft. Stefan Leko zou in 1e instantie Galid vervangen.
Wat betreft Aziz, wat ik begrepen heb is dat hij afgelopen zondag de mededeling heb gekregen om zich maandag op schiphol te melden. Dus het gerucht dat dit al van te voren afgespoken zou zijn klopt niet. Aziz heeft zich zeker niet voorbereid voor dit toernooi. Maar toch wel knap dat hij deze match aanneemt, heb zo'n gevoel dat het hem niets kan schelen tegenover wie hij staat, en wie weet wint hij het wel.

ussh

ZakKa!
24-03-2009, 21:50
Aziz is zeker een zeer sterke vechter en veel completer dan khaldi arrab. Wil neit zeggen beter, maar wel completer. Heel ander soort tegenstander. Zou wel kut zijn voor Mel. Je kan dan wel zeggen dat het hem niks kan schelen maar dat is voor niemand leuk, om op het laatste moment van tegenstander te veranderen.

rafi
24-03-2009, 21:51
Wat ik begrepen heb uit het GG kamp, is dat Galid arab al meer dan een maand niet getraind heeft. Stefan Leko zou in 1e instantie Galid vervangen.
Wat betreft Aziz, wat ik begrepen heb is dat hij afgelopen zondag de mededeling heb gekregen om zich maandag op schiphol te melden. Dus het gerucht dat dit al van te voren afgespoken zou zijn klopt niet. Aziz heeft zich zeker niet voorbereid voor dit toernooi. Maar toch wel knap dat hij deze match aanneemt, heb zo'n gevoel dat het hem niets kan schelen tegenover wie hij staat, en wie weet wint hij het wel.

ussh
en weer een nieuwe gg member

pavani
24-03-2009, 21:52
Wat ik begrepen heb uit het GG kamp, is dat Galid arab al meer dan een maand niet getraind heeft. Stefan Leko zou in 1e instantie Galid vervangen.
Wat betreft Aziz, wat ik begrepen heb is dat hij afgelopen zondag de mededeling heb gekregen om zich maandag op schiphol te melden. Dus het gerucht dat dit al van te voren afgespoken zou zijn klopt niet. Aziz heeft zich zeker niet voorbereid voor dit toernooi. Maar toch wel knap dat hij deze match aanneemt, heb zo'n gevoel dat het hem niets kan schelen tegenover wie hij staat, en wie weet wint hij het wel.

ussh

Dat lijkt me heel erg sterk, als Leko eigenlijk zou knokken, ga je het weekend daarvoor geen partij draaien toch?

In Japan kan hij vele malen meer verdienen dan dat hij afgelopen weekend heeft gedaan, nee met zulke dooddoeners komen ze er niet bij GG.

adenane
24-03-2009, 21:53
Wat ik begrepen heb uit het GG kamp, is dat Galid arab al meer dan een maand niet getraind heeft. Stefan Leko zou in 1e instantie Galid vervangen.
Wat betreft Aziz, wat ik begrepen heb is dat hij afgelopen zondag de mededeling heb gekregen om zich maandag op schiphol te melden. Dus het gerucht dat dit al van te voren afgespoken zou zijn klopt niet. Aziz heeft zich zeker niet voorbereid voor dit toernooi. Maar toch wel knap dat hij deze match aanneemt, heb zo'n gevoel dat het hem niets kan schelen tegenover wie hij staat, en wie weet wint hij het wel.

ussh

Waarom heeft hij niet getraind? En waarom is dat dan niet eerder bekend gemaakt? En waarom zou Leko in Japan tegen Manhoef vechten terwijl hij al op 16 mei tegen hem moet? En waarom heeft Jahjah wél een visum terwijl hij niet hoefde te vechten en Arab niet, terwijl hij wel moest vechten. Met andere woorden, je verhaal roept te veel vragen op, 't rommelt aan alle kanten. Sorry maar moeilijk te geloven!

Slome
24-03-2009, 21:57
Ik hoop dat manhoef of spong wint, al is het alleen maar om die GG mofo's te zien verliezen.....:thup:

Highline
24-03-2009, 22:00
voor de zoveelste keer het is

*hum hum* schraapt zijn keel en pakt de megafoon erbij *hum hum*



CHALID

kooivechter
24-03-2009, 22:07
ach mensen we kunnen alleen maar afwachten, speculeren heeft op dit moment geen zin meer. We horen het vanzelf wel.

yokohama
24-03-2009, 22:08
Wat ik denk is dat op het moment, dat ze ruim van te voren aangeven dat chalid niet traint en dus ook niet zal vechten. Dat Japan er dan voor zou kiezen om iemand anders tegen manhoef te laten matchen dan Leko. ( ze gingen er van uit dat leko niet zwaar knock out zou gaan afgelopen zaterdag). Wat betreft visum, is allemaal onzin. Mensen ga eerst dingen opzoeken voordat je wat zegt. Voor Japan heb je helemaal geen visum nodig. Je hebt gewoon een Nederlands paspoort. Ticket kopen en wegwezen. Dus Japan hoeft helemaal niets op te sturen.


ussh

pavani
24-03-2009, 22:10
Ik heb uit het GG kamp vernomen dat men op vakantie is richting Sprookjesland.

Deze soap stinkt, ik vrees dat we de echte waarheid nooit zullen horen.

yokohama
24-03-2009, 22:12
en weer een nieuwe gg member

En even voor de duidelijkheid, ik ben zeker geen GG member.

NielsN
24-03-2009, 22:13
Wat ik denk is dat op het moment, dat ze ruim van te voren aangeven dat chalid niet traint en dus ook niet zal vechten. Dat Japan er dan voor zou kiezen om iemand anders tegen manhoef te laten matchen dan Leko. ( ze gingen er van uit dat leko niet zwaar knock out zou gaan afgelopen zaterdag). Wat betreft visum, is allemaal onzin. Mensen ga eerst dingen opzoeken voordat je wat zegt. Voor Japan heb je helemaal geen visum nodig. Je hebt gewoon een Nederlands paspoort. Ticket kopen en wegwezen. Dus Japan hoeft helemaal niets op te sturen.


ussh

Over dat visum hebben we het idd ook al gehad, en je schijnt voor een werkvergunning wel een visum aan te moeten vragen, ofzo. Zie eerder deze thread. :whistling:

En dan zitten we dus nog met de vraag waarom Aziz wel een visum schijnt te hebben...

Maar kooivechter is correct: we zien het vanzelf wel...

chief108
24-03-2009, 22:14
scherp!
idd...
reps voor die gozert...

marcelt
24-03-2009, 22:20
Grappig ... Hoe ze Aziz in een toernooi proberen te krijgen ..
Ik bedoel: als dit niet met Arrab was gebeurt dan had ie nooit hoeven knokken.
Heb een nare bijsmaak van dit verhaal...
De man is ook een stuk langer als Melvin

Melvin kan er wel bij :whistling:

A.F.
24-03-2009, 22:25
Toch frappant.... dat JahJah wel een werkvergunning heeft... terwijl ie niet eens zou vechten!

Dit zaakje stinkt....

yokohama
24-03-2009, 22:28
Als ik morgen naar Japan wil gaan, kan ik dat zo doen hoor, heb je geen werkvergunning voor nodig. En denk je nou werkelijk dat die gasten bij de K1 zo eerlijk allemaal zijn en op de regels letten. Denk het niet. In nederland word de gage die een vechter krijgt ook niet aangegeven bij de belanstingdienst. vechtsport gebeuren is zo ie zo een zaakje dat stinkt

A.F.
24-03-2009, 22:30
Als ik morgen naar Japan wil gaan, kan ik dat zo doen hoor, heb je geen werkvergunning voor nodig. En denk je nou werkelijk dat die gasten bij de K1 zo eerlijk allemaal zijn en op de regels letten. Denk het niet. In nederland word de gage die een vechter krijgt ook niet aangegeven bij de belanstingdienst. vechtsport gebeuren is zo ie zo een zaakje dat stinkt


Maar er is toch duidelijk aangegeven dat Arrab een VISA cq werkvergunning mist!!!

dat is het rare in dit verhaal!!!!

A.F.
24-03-2009, 22:31
En even voor de duidelijkheid, ik ben zeker geen GG member.

Nee...

En ik ben niet Charles Manson...

Whooooooooooooooooooooooooooeeee I'm the king man!

yokohama
24-03-2009, 22:39
Maar er is toch duidelijk aangegeven dat Arrab een VISA cq werkvergunning mist!!!

dat is het rare in dit verhaal!!!!

Maar iedereen weet dat het verhaal toch niet klopt.
die jongen die mist niets, het is een jongen die zijn sport niet meer serieus neemt, hij moet er gewoon mee stoppen. Dit is te vaak gebeurt.

knift
24-03-2009, 22:43
GG..................ongeschikt

rafi
24-03-2009, 22:44
En even voor de duidelijkheid, ik ben zeker geen GG member.kanariepiet? http://www.kanariepiet.com/

adenane
24-03-2009, 22:44
Maar iedereen weet dat het verhaal toch niet klopt.
die jongen die mist niets, het is een jongen die zijn sport niet meer serieus neemt, hij moet er gewoon mee stoppen. Dit is te vaak gebeurt.

Dus eerst komt GG met een verhaal. Dat verhaal blijkt geen stand te houden en rammelt aan alle kanten. Dan komt er godsgruwelijk veel kritiek op de werkwijze van GG. En dan besluit GG om jongen maar af te vallen. Nou lekker management daar!

dutchnl
24-03-2009, 22:49
Als ik morgen naar Japan wil gaan, kan ik dat zo doen hoor, heb je geen werkvergunning voor nodig. En denk je nou werkelijk dat die gasten bij de K1 zo eerlijk allemaal zijn en op de regels letten. Denk het niet. In nederland word de gage die een vechter krijgt ook niet aangegeven bij de belanstingdienst. vechtsport gebeuren is zo ie zo een zaakje dat stinkt


Werken in Japan
Om, als Nederlander, te kunnen werken in Japan is een werkvisum vereist. Hiervoor is het echter nodig om een werkgever te vinden die bereid is garant te staan en die een werkvergunning wil aanvragen bij de Japanse immigratiedienst. Als dit dan wordt goedgekeurd, wordt een zgn. Certificate of Eligibility afgegeven, waarmee dan bij de Japanse ambassade in Nederland een visum aangevraagd kan worden.
Het is dus niet mogelijk om op goed geluk naar Japan te gaan en daar een (legale) baan te vinden omdat de visumaanvraag vanuit Nederland moet gebeuren. Weliswaar is het mogelijk om op een illegale wijze werk te vinden maar dan is dit meestal in de "waterhandelsfeer", ofwel in het nachtleven, bijv. als portier, danseres of hostess. De politie controleert echter regelmatig de werkvergunningen.
Op de website van de Japanse ambassade is de benodigde informatie te vinden, eventueel via de links naar de website van 'mofa' (Ministery of Foreign Affairs)
Een andere link op het internet met informatie over werken in Japan is: Living In Japan - Working In Japan - Moving To Japan: Resources for relocating to Japan (http://www.escapeartist.com/japan/japan.htm)

yokohama
24-03-2009, 22:52
Dus op het moment dat iemand hier op dit forum iets roept, dan is dat vanuit een kamp gezegd, en dat is dan ook de verklaring vanuit GG volgens jou. Je moet er zo ie zo niet van uitgaan dat wat er hier op dit forum gezegd word waar kan zijn, het zijn allemaal geruchten, je bent een beetje achterdochtig is niet goed.

adenane
24-03-2009, 22:57
Werken in Japan
Om, als Nederlander, te kunnen werken in Japan is een werkvisum vereist. Hiervoor is het echter nodig om een werkgever te vinden die bereid is garant te staan en die een werkvergunning wil aanvragen bij de Japanse immigratiedienst. Als dit dan wordt goedgekeurd, wordt een zgn. Certificate of Eligibility afgegeven, waarmee dan bij de Japanse ambassade in Nederland een visum aangevraagd kan worden.
Het is dus niet mogelijk om op goed geluk naar Japan te gaan en daar een (legale) baan te vinden omdat de visumaanvraag vanuit Nederland moet gebeuren. Weliswaar is het mogelijk om op een illegale wijze werk te vinden maar dan is dit meestal in de "waterhandelsfeer", ofwel in het nachtleven, bijv. als portier, danseres of hostess. De politie controleert echter regelmatig de werkvergunningen.
Op de website van de Japanse ambassade is de benodigde informatie te vinden, eventueel via de links naar de website van 'mofa' (Ministery of Foreign Affairs)
Een andere link op het internet met informatie over werken in Japan is: Living In Japan - Working In Japan - Moving To Japan: Resources for relocating to Japan (http://www.escapeartist.com/japan/japan.htm)

Thanks for the info!

And @ yokohama: Naughty, naughty boy/girl! Wederom dingen verkondigen die niet waar zijn! Shame on you!

PigDog
24-03-2009, 22:59
Wat een failtopic dit! Ben geen GG fan, ben wel sportfan. Ben redelijk objectief. Zie dat vanaf pagina 3 de topic veranderd van normaal naar gefrustreerde anti Golden Gory piemels die allemaal wat te roepen hebben. En dat al 8 pages lang! In één keer worden er namen bijgemaakt (Who the fuck is Yokohama?) om maar kracht bij de onredelijkheid te zetten.
Wie wordt er nou benadeeld als Aziz tegen Melvin moet?
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie een hoop haat en weinig verstand....
O ja: ik woon in Breda. Het zal wel tegen me gebruikt worden ... (sukkels)
Dan ben je schijnbaar automatisch Golden Glory. Netzoals je NAC fan bent, terwijl je geen reet om voetbal geeft.
Whatever...

lopez86
24-03-2009, 23:00
Dus op het moment dat iemand hier op dit forum iets roept, dan is dat vanuit een kamp gezegd, en dat is dan ook de verklaring vanuit GG volgens jou. Je moet er zo ie zo niet van uitgaan dat wat er hier op dit forum gezegd word waar kan zijn, het zijn allemaal geruchten, je bent een beetje achterdochtig is niet goed.

Geef het op, tis een publiek forum.
Zolang jij maar weet hoe t zit ;)

Justinian
24-03-2009, 23:07
Wat een failtopic dit! Ben geen GG fan, ben wel sportfan. Ben redelijk objectief. Zie dat vanaf pagina 3 de topic veranderd van normaal naar gefrustreerde anti Golden Gory piemels die allemaal wat te roepen hebben. En dat al 8 pages lang! In één keer worden er namen bijgemaakt (Who the fuck is Yokohama?) om maar kracht bij de onredelijkheid te zetten.
Wie wordt er nou benadeeld als Aziz tegen Melvin moet?
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie een hoop haat en weinig verstand....
O ja: ik woon in Breda. Het zal wel tegen me gebruikt worden ... (sukkels)
Dan ben je schijnbaar automatisch Golden Glory. Netzoals je NAC fan bent, terwijl je geen reet om voetbal geeft.
Whatever...
Helemaal mee eens! We zullen hier weer eens wat strenger op gaan modden, want ik stoor me hier ook behoorlijk aan. Deze is in ieder geval gesloten. Het staat mensen vrij hier een nieuw topic over te openen, maar hou er rekening mee dat 'haat-posts' zonder pardon worden verwijderd en bij herhaling is een waarschuwing/ban een mogelijkheid!