PDA

View Full Version : Aantal bjj'ers die met een MMA vechter trainen



123trisweat
25-03-2009, 01:03
YouTube - Wanderlei Silva , Saulo Ribeiro and Xande Ribeiro training together at Wand Fight Team (http://www.youtube.com/watch?v=8Bzb789b4Is)

ach dan ook maar het setje
YouTube - Wanderlei Silva Weights Workout March 2009 (http://www.youtube.com/watch?v=ByjM1-aMVJI)

en
YouTube - Xande Ribeiro training session with Rafael Alejarra at Wand Fight Team (http://www.youtube.com/watch?v=DfnzegykQ6w)

renamer
25-03-2009, 01:09
wat is daar zo byzonder aan?

cholitzu
25-03-2009, 01:53
Wand is zelf ook een black belt, en daarnaast hebben zowel Xande als saulo mma partijen gevochtten.

Thanks voor de vids.

Mr 1 Leg
25-03-2009, 07:30
Wand is zelf ook een black belt, en daarnaast hebben zowel Xande als saulo mma partijen gevochtten.

Thanks voor de vids.x2 patje

Tony
25-03-2009, 08:33
En ik blijf erbij.... Ik begrijp soms niet dat Wandy een legitieme black belt is.

Uiteraard is grondwerk niet zijn stijl. Wand is een beest die wil hoeken en knieën en trappen...

Maar ik heb hem nooit echt iemand zien submitten (Op die ene RNC op Bob Schreiber na in Pride FC)

Volgens mij legt ie het toch dik af als het neerkomt op grappling in een MMA match tegen andere black belts.

Of vergis ik me hier heel erg en heeft Wand meer in zich dan wij zien?

Jochem
25-03-2009, 08:49
En ik blijf erbij.... Ik begrijp soms niet dat Wandy een legitieme black belt is.

Uiteraard is grondwerk niet zijn stijl. Wand is een beest die wil hoeken en knieën en trappen...

Maar ik heb hem nooit echt iemand zien submitten (Op die ene RNC op Bob Schreiber na in Pride FC)

Volgens mij legt ie het toch dik af als het neerkomt op grappling in een MMA match tegen andere black belts.

Of vergis ik me hier heel erg en heeft Wand meer in zich dan wij zien?


you are wrong! Hij is misschien niet de absolute top, maar hoevaak is Wand gesubt?

chief108
25-03-2009, 08:52
J heeft een punt....

renamer
25-03-2009, 09:47
manhoef heeft toch ook paars?

nicolas the red
25-03-2009, 11:16
silva weet vooral - net zoals couture - heel goed hoe hij submissies moet verdedigen. maar ik denk wel dat z'n zwarte gordel eerder ceremonieel was.

Il Loco
25-03-2009, 12:19
En ik blijf erbij.... Ik begrijp soms niet dat Wandy een legitieme black belt is.

Uiteraard is grondwerk niet zijn stijl. Wand is een beest die wil hoeken en knieën en trappen...

Maar ik heb hem nooit echt iemand zien submitten (Op die ene RNC op Bob Schreiber na in Pride FC)

Volgens mij legt ie het toch dik af als het neerkomt op grappling in een MMA match tegen andere black belts.

Of vergis ik me hier heel erg en heeft Wand meer in zich dan wij zien?

Ik weet het niet, het kan ook gewoon heel goed zijn dat hij meer in zich heeft inderdaad. Maar hij geeft de voorkeur aan stand-up. Maar daarentegen is hij nog nooit gesubmit zoals Jochem al zei. Dus ik denk dat het wel degelijke een legitieme zwarte bander is, we zien er alleen niet veel van. Maar hij gebruikt zijn defense ground skills wel goed. Ik denk dat Wand zich aardig goed zou kunnen redden op de grond.

Blythe
25-03-2009, 12:45
Je ziet Wanderlei inderdaad amper naar de grond gaan maar hij zal wel degelijk de nodige submissions kennen. Wat Jochem zei: hij wordt ook niet gesubmit dus hij weet goed hoe hij submissions moet ontwijken.