PDA

View Full Version : MMA in Utrecht?



Ivo_Colos
25-03-2009, 10:15
Beste forum leden.
Weet iemand waar goede MMA trainingen gegeven worden rondom Utrecht?

Heb de page van Duncan gezien maar lijkt me sterk dat dat de enige is

NielsN
25-03-2009, 10:34
Misschien niet de enige, maar wel een goede keus, denk ik... ;)

Er is nog 'the colosseum', maar daar weet ik weinig van. Misschien iemand anders hier?

In de Voltreffer in Nieuwegein werd ook altijd MMA gegeven, maar dat is vooral 's middags, geloof ik.

En er zit een hele goede BJJ school in Zeist (Yamasaki, lessen door zwarte bander Mathieu Peters).

MMA grappling wordt op donderdagavond bij de Halter gegeven, dat zou je kunnen combineren met thaiboksen of boksen, waar heel veel goede scholen van zijn in Utrecht en omstreken.

Verder vergeet ik vast nog wat, maar dat weet ik zo effe niet...

Blythe
25-03-2009, 11:45
Zit inderdaad niet heel veel in Utrecht maar Team Duncan staat wel goed aangeschreven!

MRT
25-03-2009, 12:04
Colloseum is een goeie kickboksschool! MMA wordt gegeven door een zwarte bander jiu jiutsu icm kickboksen. Bij mijn weten een leuke plek om hiermee aan te vangen.

Ivo_Colos
25-03-2009, 13:19
Bedankt voor de recties ... Ik dank dat ik even een kijkje ga nemen bij Marc dan.
Hoop dat ze mij nite tot moes slaan tijdens de eerste les!!!

NielsN
25-03-2009, 14:34
Bedankt voor de recties ... Ik dank dat ik even een kijkje ga nemen bij Marc dan.
Hoop dat ze mij nite tot moes slaan tijdens de eerste les!!!

Ik weet wel bijna zeker dat dat mee gaat vallen! ;)

Have fun...

inc
25-03-2009, 15:13
Ik steek daar mijn hand voor in het vuur. Ik ervaar de sfeer binnen de trainingen van Duncan als zeer positief en sportief... 1 team, 1 doel... samen beter worden.

moezza
25-03-2009, 16:01
Ik steek daar mijn hand voor in het vuur. Ik ervaar de sfeer binnen de trainingen van Duncan als zeer positief en sportief... 1 team, 1 doel... samen beter worden.

Dat kan ik alleen maar beamen! Er wordt technisch en met veel respect voor elkaar getraind bij team Duncan.