PDA

View Full Version : Arrab al weken niet in training...



Pimp-Daddy
25-03-2009, 11:41
Voor de rest wil ik alleen even melden dat ik zo'n anderhalve week geleden al heb gehoord dat Chalid Arrab niet aan het trainen was en dat Melvin er rekening mee moest houden dat deze partij niet door zou gaan...

Toch nog maar even een nieuwe topic geopend, want ben best benieuwd naar de reactie hierover...

Best raar toch, of niet??

Richelieu
25-03-2009, 11:43
Dat is best raar. Wie is de bron van deze melding?

simtekf1
25-03-2009, 11:43
Maar komt dit van een GG bron?

chief108
25-03-2009, 11:46
ff ontopic blijven

ik wil hier graag een reaktie vanuit GG bronnen op zien

Pimp-Daddy
25-03-2009, 11:47
Het doet er niet toe wie die bron is, het feit blijft dat ik het vorige week al gehoord had... Tis tenslotte een kleine wereld...

Anderson
25-03-2009, 11:53
Tuurlijk is de bron te vermelden belangrijk.

simtekf1
25-03-2009, 12:04
Ik zag dat Alistair online was op Hyves dus wellicht dat er snel iemand van het GG team kan/gaat reageren!? ;)

Illest
25-03-2009, 12:08
Wachten op Jamila dan maar...

---Justinian

Gewoon ontopic blijven svp.

---/Justinian

micha
25-03-2009, 12:11
weken kan nooit want ik heb hem vaak zat gezien in zijn ferarri in Breda.

chief108
25-03-2009, 12:13
dat zegt niets...
mijn ouwe golf staat ook vaak genoeg in klazienaveen
:rolleyes:

oa bij de garage...

Justinian
25-03-2009, 12:15
Toch nog maar even een nieuwe topic geopend, want ben best benieuwd naar de reactie hierover...

Best raar toch, of niet??
Dat lijkt me inderdaad raar. Mocht het zo zijn dat Arrab niet eens in training was, dan lijkt het er dus op dat al langere tijd bekend is dat hij niet zou vechten. Als het er om zou spannen dan zou hij gewoon hebben getraind lijkt me. Ben dus benieuwd naar jouw bron (is dit een betrouwbare bron?) en ook naar een reactie vanuit het Golden Glory kamp op deze bewering.

Pimp-Daddy
25-03-2009, 12:29
Ben dus benieuwd naar jouw bron (is dit een betrouwbare bron?)

Of de bron betrouwbaar is, is volgens mij niet van belang in dit verhaal. Ik kan wel een naam noemen, maar dat veranderd niks aan wat ik gehoord heb...

leks
25-03-2009, 12:30
Vreemd ik heb de voorgaande discussies niet gevolgd, blijkt dat er wat commotie is geweest?! Persoonlijk heb ik een zwak voor Chalid, gast komt altijd om te knokken en is niet bang om tegen een klap op te lopen, kan goed uitdelen en verzaakt nooit. Tenminste dat gevoel krijg ik altijd bij zijn gevechten. Hij tegen Melvin lijkt mij ook een geweldige pot en op voorhand heb ik geen gevoel van een mismatch oid.

Ben benieuwd wat de situatie is.

Justinian
25-03-2009, 12:34
Of de bron betrouwbaar is, is volgens mij niet van belang in dit verhaal. Ik kan wel een naam noemen, maar dat veranderd niks aan wat ik gehoord heb...
Het maakt voor mij nogal een verschil of jouw bron 'UFO-piloot' is of bij wijze van spreken een vaste trainingspartner van Arrab. Je zult begrijpen dat ik een verhaal van de trainingspartner een stuk serieuzer neem ;) Vandaar ook mijn vraag of het een betrouwbare bron is.

NielsN
25-03-2009, 12:41
Vreemd ik heb de voorgaande discussies niet gevolgd, blijkt dat er wat commotie is geweest?! Persoonlijk heb ik een zwak voor Chalid, gast komt altijd om te knokken en is niet bang om tegen een klap op te lopen, kan goed uitdelen en verzaakt nooit. Tenminste dat gevoel krijg ik altijd bij zijn gevechten. Hij tegen Melvin lijkt mij ook een geweldige pot en op voorhand heb ik geen gevoel van een mismatch oid.

Ben benieuwd wat de situatie is.

Euh... Ja, je hebt geloof ik inderdaad wat gemist... Arrab doet niet mee.

Ben het wel met je eens dat het een mooie partij geweest zou zijn...;)

Pimp-Daddy
25-03-2009, 12:43
Het maakt voor mij nogal een verschil of jouw bron 'UFO-piloot' is of bij wijze van spreken een vaste trainingspartner van Arrab. Je zult begrijpen dat ik een verhaal van de trainingspartner een stuk serieuzer neem ;) Vandaar ook mijn vraag of het een betrouwbare bron is.

Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik ga geen namen van anderen hier noemen. Tis een bekekende uit de vechtsport wereld, en als hij zijn zegje hier wilt doen, dan moet hij dat zelf doen.

Maar wat ik bedoel is: wat is het verschil of die bron betrouwbaar of onbetrouwbaar is?? Het feit blijft dat ik dit gehoord heb, en uiteindelijk komt het nog uit ook...

Justinian
25-03-2009, 12:51
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik ga geen namen van anderen hier noemen. Tis een bekekende uit de vechtsport wereld, en als hij zijn zegje hier wilt doen, dan moet hij dat zelf doen.

Maar wat ik bedoel is: wat is het verschil of die bron betrouwbaar of onbetrouwbaar is?? Het feit blijft dat ik dit gehoord heb, en uiteindelijk komt het nog uit ook...
Uiteindelijk is uitgekomen dat Arrab niet zal vechten. Dat hij weken niet heeft getraind heb ik nergens anders gelezen. Vandaar mijn vraag ;)

Naam is voor mij niet zo interessant Xander; wel of het een betrouwbare bron is. En als jij zegt dat jouw bron betrouwbaar is, dan wil ik dat wel van je aannemen. Maar goed, gelet op jouw post ga ik er vanuit dat gewoon een betrouwbare bron was en ben ik dus erg benieuwd naar een reactie uit het Golden Glory kamp.

Judas
25-03-2009, 12:58
Uiteindelijk is uitgekomen dat Arrab niet zal vechten. Dat hij weken niet heeft getraind heb ik nergens anders gelezen. Vandaar mijn vraag ;)

Yokohama schreef dit gister ook al:
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=91216&page=7 zie post nr 158.

Justinian
25-03-2009, 12:59
Yokohama schreef dit gister ook al:
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=91216&page=7 zie post nr 158.
I stand corrected, over het hoofd gezien ;)

Pimp-Daddy
25-03-2009, 13:02
Naam is voor mij niet zo interessant Xander; wel of het een betrouwbare bron is. En als jij zegt dat jouw bron betrouwbaar is, dan wil ik dat wel van je aannemen. Maar goed, gelet op jouw post ga ik er vanuit dat gewoon een betrouwbare bron was en ben ik dus erg benieuwd naar een reactie uit het Golden Glory kamp.

Daar kan je idd wel van uit gaan, en ik ben zelf ook erg benieuwd naar een officiële reactie uit het GG kamp...

leks
25-03-2009, 13:31
Euh... Ja, je hebt geloof ik inderdaad wat gemist... Arrab doet niet mee.

Ben het wel met je eens dat het een mooie partij geweest zou zijn...;)

:) Ok dat had ik al enigzins begrepen, maar stak hem ff een veer in z'n reet. Ik heb al een tijd niks van hem gehoord en de laatste paar potten heeft hij bij mijn weten, regelmatig flink klop gekregen, hij is jammer genoeg letterlijk een maatje te klein voor de toppers bij de grote jongens. Hoop niet dat hij het niet meer ziet zitten oid.

sikkwitttet
25-03-2009, 13:44
en ik snap er geen zak meer van. die zegt dit. die zegt dat. opeens zijn bronnen niet meer belangerijk.
WHAT IS GOING ON?

Jarno
25-03-2009, 13:54
En hoe komt Arab eigenlijk aan een Ferrari?

Chalid is een hele pientere jongen die zijn geld met aandelen heeft verdient, hij vecht voor de eer en de lol...

marcelt
25-03-2009, 14:07
Het kan ook zijn dat waarmee Chalids auto betaald is tevens de reden is dat er geen visum kon komen. Let wel; dit is pure speculatie. Maar als we geen officieel nieuws horen krijg je uiteraard altijd speculaties. Trouwens daar staan fora altijd vol mee.

rafi
25-03-2009, 14:14
chalid aarab heeft ooit een x de deutche loterij gewonnen. en gaat ook met jorinda de mol. hij is een gezegent man.

A.F.
25-03-2009, 14:16
Volgens mij heeft Arrab zoveel geld verdient omdat ie het wiel heeft uitgevonden...

NielsN
25-03-2009, 14:41
Het kan ook zijn dat waarmee Chalids auto betaald is tevens de reden is dat er geen visum kon komen. Let wel; dit is pure speculatie. Maar als we geen officieel nieuws horen krijg je uiteraard altijd speculaties. Trouwens daar staan fora altijd vol mee.

Aandelenhandel is inderdaad speculatie. :lol:

Maar of je daar zo rijk van wordt? :confused: Dan moet je echt al wel wat hebben... Vroeger, dan. Tegenwoordig is het een hele efficiente manier om van je geld af te komen. :lol:

edit: sorry voor de off-topic...

Justinian
25-03-2009, 14:43
---Justinian

Svp ontopic blijven mensen.

---/Justinian

micha
25-03-2009, 15:26
Chalid heeft een topcontract bij de k1. Er zijn namelijk een hoop k1 fans in arabische landen die hem graag zien. Hij heeft gewoon getraind de laatste weken toen kreeg hij m,et een griep te kampen en was er sprake van dat Leko mee zou gaan maar door de ko in Kroatie was dit geen optie. Dus toch Arrab maar toen kwam de visum kwestie iedereen zij visa was binnen behalve die van hem. Nog niet helemaal beter was het ook geen optie om te wachten totdat zijn visa erwas want dan zou hij pas 1 dag voor de partij erzijn.

Chalid heeft een topbaan bij een aandelenmakelaar. Die ferarri is ook niet zomaar eentje maar een hele dure. Hij heeft samen met Yorinde een kind.

chief108
25-03-2009, 15:31
and the plot thickens....

marcelt
25-03-2009, 15:32
THnx 4 info Micha !

micha
25-03-2009, 15:34
your welcome

wel grappig om te zien wat mensen er allemaal achter zoeken.

alsof jahjah al weken naar beelden van Manhoef zit tekijken:D


WAR JAMILA!

PigDog
25-03-2009, 17:41
Ik heb uit betrouwbare bron, dat Manhoef griepvirussen bij zijn tegenstanders inspuit, terwijl ze slapen, zodat ze dan gauw een andere tegenstander moeten zoeken....

Ik kan niet zeggen wie...

Jamila
25-03-2009, 17:55
Dit is onzin Arrab heeft gewoon volop getraind, dus waar je dit vandaan hebt mag joost weten. Wat ik wel zeker weet is dat jij als pro-fighter zeker niet in Breda getraind hebt. Probeer bij de feiten te blijven.


Gr, Jamila:thup:

lopez86
25-03-2009, 17:55
Chalid heeft een topcontract bij de k1. Er zijn namelijk een hoop k1 fans in arabische landen die hem graag zien. Hij heeft gewoon getraind de laatste weken toen kreeg hij m,et een griep te kampen en was er sprake van dat Leko mee zou gaan maar door de ko in Kroatie was dit geen optie. Dus toch Arrab maar toen kwam de visum kwestie iedereen zij visa was binnen behalve die van hem. Nog niet helemaal beter was het ook geen optie om te wachten totdat zijn visa erwas want dan zou hij pas 1 dag voor de partij erzijn.

Chalid heeft een topbaan bij een aandelenmakelaar. Die ferarri is ook niet zomaar eentje maar een hele dure. Hij heeft samen met Yorinde een kind.

Ferrari's zijn altijd duur toch?


Dit is onzin Arrab heeft gewoon volop getraind, dus waar je dit vandaan hebt mag joost weten. Wat ik wel zeker weet is dat jij als pro-fighter zeker niet in Breda getraind hebt. Probeer bij de feiten te blijven.


Gr, Jamila:thup:

Hoooo what's wrong with this picture:confused:


Micha: Hij heeft gewoon getraind de laatste weken toen kreeg hij m,et een griep te kampen en was er sprake van dat Leko mee zou gaan


Jamila: Dit is onzin Arrab heeft gewoon volop getraind, dus waar je dit vandaan hebt mag joost weten.Probeer bij de feiten te blijven.

A.F.
25-03-2009, 17:58
Ferrari heeft altijd dure auto's toch?

Dit is een hele speciale.... Een hele hele hele dure

JHNY
25-03-2009, 18:17
Denk dat hier nog oneindig discussie over gevoerd kan worden zolang er niet van echte insidere de complete waarheid komt....

overall... vind ik het erg jammer dat Arrab zich op zo'n manier in de kijker speelt.. had altijd wel een bepaald soort zwak voor hem als een echte knokker.... jammer dat hij nu roet in zn eigen toekomst gooit

micha
25-03-2009, 18:36
Dit is een hele speciale.... Een hele hele hele dure

voor 1 keer heb je gelijk.

dit is geen oude frikandellen magnum ferrari maar het nieuwste type. Ik heb geen verstand van auto's dus ik weet niet hoe hij heet. Maar het is een moordwagen en die staat hem goed

Garcia
25-03-2009, 18:42
Of ie nou in een ferarri rijd of in een eend ..who cares?? Gaat erom wat die gozer in de ring laat zien.

Spijtig dat hij er niet bij is, volgende keer beter.

Jeru
25-03-2009, 18:45
Die ferarri is ook niet zomaar eentje maar een hele dure. Hij heeft samen met Yorinde een kind.

Ja dan heb je inderdaad een hele dure ferrari nodig. Die kinderstoeltjes passen zo lastig in een normale.

Illest
25-03-2009, 18:49
voor 1 keer heb je gelijk.

dit is geen oude frikandellen magnum ferrari maar het nieuwste type. Ik heb geen verstand van auto's dus ik weet niet hoe hij heet. Maar het is een moordwagen en die staat hem goed

en? heb je er al in gezeten....of mag je 'm alleen maar poetsen..

De dikke nudist
25-03-2009, 19:01
en? heb je er al in gezeten....of mag je 'm alleen maar poetsen..

Volgens mij mogen micha en Jamila af en toe aan de zitting van de stoel ruiken... als ze braaf zijn geweest.

PigDog
25-03-2009, 19:17
Volgens mij mogen micha en Jamila af en toe aan de zitting van de stoel ruiken... als ze braaf zijn geweest.

Die van de kinderstoel, dan wel te verstaan..

:D

Wiseguy
25-03-2009, 19:30
Waarom die afgunst ten opzichte van arrab. Die man werkt keihard en doet k-1 er gewoon bij. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben.

blazin.arr0w::::
25-03-2009, 20:29
Ah, mij maakt het niet uit wie uit welke gym komt en wie zijn visum of onderbroek is vergeten en al helemaaaaaaaaal niet wat voor een skelter iemand rijd. Ik wil gewoon het best mogelijke toernooi goddamnit, en als ik het idee heb dat het beter had kunnen zijn dan zeg ik het gewoon.

Don Quichote lives! pfffffffffffffffff

Mr 1 Leg
25-03-2009, 20:29
jij wist al eerder dat hij niet volop trainde.....x2 dat denk ik ook ;)

micha
25-03-2009, 20:55
Of ie nou in een ferarri rijd of in een eend ..who cares?? Gaat erom wat die gozer in de ring laat zien.

Spijtig dat hij er niet bij is, volgende keer beter.

reps

micha
25-03-2009, 20:55
Waarom die afgunst ten opzichte van arrab. Die man werkt keihard en doet k-1 er gewoon bij. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben.



reps

Highline
25-03-2009, 20:58
Dit is onzin Arrab heeft gewoon volop getraind, dus waar je dit vandaan hebt mag joost weten. Wat ik wel zeker weet is dat jij als pro-fighter zeker niet in Breda getraind hebt. Probeer bij de feiten te blijven.


Gr, Jamila:thup:


ben nog steeds benieuwd wie jij eigenlijk bent....een beetje navraag op de sportschool leert mij dat er geen jamilia bekend is..

new_world_order
25-03-2009, 21:03
mmm interesting

blazin.arr0w::::
25-03-2009, 21:04
We worden getrolled door Don Quichotte...

Jer0en
25-03-2009, 21:05
ben nog steeds benieuwd wie jij eigenlijk bent....een beetje navraag op de sportschool leert mij dat er geen jamilia bekend is..

x2...

TOON
25-03-2009, 21:23
Waarom die afgunst ten opzichte van arrab. Die man werkt keihard en doet k-1 er gewoon bij. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben.

x2!!
als ik het kon zou ik ook een ferrari rijden.....vooral jammer dat ie niet in Japan vecht...die Maeda is echt geen partij ivm de overige drie....

PigDog
25-03-2009, 21:48
ben nog steeds benieuwd wie jij eigenlijk bent....een beetje navraag op de sportschool leert mij dat er geen jamilia bekend is..

Wist je het nog niet?
Jamilia is Bas Boon!
Denk ik.
Toch?

The Doctor
25-03-2009, 21:52
Jij zegt het en ik dacht het, maar dan wel met spellingscorrectie aan.

Wiseguy
25-03-2009, 21:53
Nee denk het niet. Dhr Boon heeft het altijd over sprookjesbossen.

Jer0en
25-03-2009, 22:29
Wist je het nog niet?
Jamilia is Bas Boon!
Denk ik.
Toch?


Tja.....

JHNY
25-03-2009, 22:48
t blijft een raadsel......

JHNY
25-03-2009, 22:55
Of zou het die lekkere GG chick zijn die elke x in de Rings sport staat...?

neehh vast niet

Justinian
25-03-2009, 23:10
---Justinian

Svp ontopic blijven mensen.

---/Justinian
Ik dacht dat ik vrij duidelijk was, maar kennelijk zijn de meningen hierover verdeeld. Deze topic is dus gesloten!