PDA

View Full Version : K-1 gooit werkelijk alles om ....



Jamila
25-03-2009, 12:07
Melvin zal zijn eerste partij vechten tegen de japanner Keijiro Maeda. Saki en Tyrone zullen tegen elkaar uitkomen. Verder heeft de K-1 besloten om Sem Schilt af te laten reisen om tegen de vechter uit India Sing Heart Jaideep ( kickboxers ) te laten vechten. Dit zijn de laatste ontwikkelingen. Dus hier zijn complot theorieën uit de wereld en zien we dat GG alles behalve gespaard wordt.

Ik ga nog steeds voor Saki .....

Flipper ik heb trouwens wel altijd meer vertrouwen in Saki dan jij in Melvin. ( waarom moet ik 3 weken weg blijven en jij 2? )

Gr, Jamila:thup:

micha
25-03-2009, 12:10
Saki gaat het tournooi winnen. Alistair slaat Remy Ko en Eroll verslaat Peter Aerts

ok?

chief108
25-03-2009, 12:12
@ jamila: kijk hier ook ff als je wilt: Arrab al weken niet in training... - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=91260)

Jarno
25-03-2009, 12:13
Gaat het gala wel door? Want dat er veel geruild ging worden was via via al bekend bij me...

rafi
25-03-2009, 12:13
Saki gaat het tournooi winnen. Alistair slaat Remy Ko en Eroll verslaat Peter Aerts

ok?
en ik wordt zaterdag miljoenair.:D

HUNTER
25-03-2009, 12:14
dat is dan wel weer mooi nieuws

is het al helemaal officeel?

simtekf1
25-03-2009, 12:15
Thanks for the info.

Erg jammer dat Maeda er nu in staat. :(
Maar aan de andere kant, sorry maar ik zie GG toch echt als 1 van de schuldige voor dit gezeik.
Terecht dat het nu zo word gematcht.

Illest
25-03-2009, 12:15
goed dat K1 geen vervanger uit GG-kamp heeft genomen..

rafi
25-03-2009, 12:16
Thanks for the info.

Erg jammer dat Maeda er nu in staat. :(
Maar aan de andere kant, sorry maar ik zie GG toch echt als 1 van de schuldige voor dit gezeik.
Terecht dat het nu zo word gematcht.
x2 dat hebben ze toch aan hun zelf te danken.:thup:

A.F.
25-03-2009, 12:17
Voor de gene die liepen te janken over Melvin Manhoef kunnen nu juichen, Melvin zal zijn eerste partij vechten tegen de japanner Keijiro Maeda. Saki en Tyrone zullen tegen elkaar uitkomen. Verder heeft de K-1 besloten om Sem Schilt af te laten reisen om tegen de vechter uit India Sing Heart Jaideep ( kickboxers ) te laten vechten. Dit zijn de laatste ontwikkelingen. Dus hier zijn complot theorieën uit de wereld en zien we dat GG alles behalve gespaard wordt.

Ik ga nog steeds voor Saki .....

Flipper ik heb trouwens wel altijd meer vertrouwen in Saki dan jij in Melvin. ( waarom moet ik 3 weken weg blijven en jij 2? )

Gr, Jamila:thup:

Hahahahaha.... Heeft niets met vertrouwen te maken. Wou me mixfight"broeders" een plezier doen :rolleyes:

Dat het je nu pas opvalt zeg... :fp: Je bent er de vorige keer toch mee akkoord gegaan. Maar dan maken we het allebei 3 weken....

Flipper say's....

........Warrrrrrr Manhoef!

Trouwens ... wie is die Sing Heart in hemelsnaam? Gevonden in de sloppenwijken van Bombay?


Voor de gene die liepen te janken over Melvin Manhoef kunnen nu juichen,

wie loopt hier nou altijd te janken...

Jeru
25-03-2009, 12:17
Voor de gene die liepen te janken over Melvin Manhoef kunnen nu juichen,
Flipper ik heb trouwens wel altijd meer vertrouwen in Saki dan jij in Melvin. ( waarom moet ik 3 weken weg blijven en jij 2? )


Dit is nou een voorbeeld... kan hier ook niet op gemoderate worden? Daardoor wordt er met scheve ogen gekeken naar de moderators tov GG en de andere groepen....
Blijkbaar mag je alles zeggen als je maar "nieuws" brengt.

Illest
25-03-2009, 12:19
Sem gun ik die partij wel...heb verder niet zoveel met die gasten, maar leuk voor hem dat ie in de line-up staat.

@ Jeru:

x2!!

simtekf1
25-03-2009, 12:23
Het zal voor Sem een eitje worden denk ik, wat heeft die andere gast allemaal gepresteerd?
Naja, heeft GG toch nog 1 vechter die een partij wint zaterdag.

Pimp-Daddy
25-03-2009, 12:31
Dit is nou een voorbeeld... kan hier ook niet op gemoderate worden? Daardoor wordt er met scheve ogen gekeken naar de moderators tov GG en de andere groepen....
Blijkbaar mag je alles zeggen als je maar "nieuws" brengt.

helemaal met Jeru eens....

Justinian
25-03-2009, 12:32
Dit is nou een voorbeeld... kan hier ook niet op gemoderate worden? Daardoor wordt er met scheve ogen gekeken naar de moderators tov GG en de andere groepen....
Blijkbaar mag je alles zeggen als je maar "nieuws" brengt.
Hier kan wel degelijk op gemoderate worden. De topic staat er echter net 20 minuten en 'we' zien niet alles. Als er posts zijn waar je het niet mee eens bent, meld het dan gewoon bij een moderator of geef een 'infraction' dan komt het ook bij ons terecht.

@Jamilla: het zou fijn zijn wanneer je jouw toonzetting in je posts aanpast. Neem van mij aan dat het de sfeer op het forum ten goede komt en men jou ook een stuk serieuzer zal nemen. Scheelt ons aardig wat werk in ieder geval.

rickyy83
25-03-2009, 12:50
Zulke meisjes als jamila heb je op elke sportschool.
Ze doen alles om op te vallen.
Maar laten we geen hekel krijgen aan de gg team daar hebben ze te goede vechters voor.
Ik weet niet wie Jamila is maar ze zet zich zelf echt verschut zo en de hele gg team.
Ik zou wel eens en foto van haar willen zien dan kan ik er een gezicht bij plaatsen bij deze aandacht zoeker.

---Justinian

S.v.p. ontopic blijven en niet iedere topic die Jamila opent laten verzanden in topics waarin mensen hun ongenoegen uiten over Jamila. Heb je klachten, meld het dan bij een moderator, open een topic in forumbeleid of gebruik de infraction. Ik laat deze post staan, zodat men weet waar ik het over heb; volgende van deze posts worden verwijderd om de doodeenvoudige reden dat offtopic reacties hier niet thuis horen.

---/Justinian

goro
25-03-2009, 13:00
Warrrrrrr Keijiro!

Pimp-Daddy
25-03-2009, 13:10
Melvin zal zijn eerste partij vechten tegen de japanner Keijiro Maeda. Saki en Tyrone zullen tegen elkaar uitkomen.

Als dit idd waar is, dan is dit wel in het voordeel van Melvin.

Melvin wint op KO binnen 60 seconden, en Spong en Saki vechten een spetterende partij, met mss nog wel een extra ronde. En wie er dan uiteindelijk wint van deze twee, staat iig met aardig wat blessures en pijntjes in de finale tegen een veel frissere Melvin...

War Melvin!!!!

Justinian
25-03-2009, 13:12
Ik gok op een finale tussen Melvin en Spong. Hoewel je niemand moet onderschatten zal Melvin waarschijnlijk wel het voordeel hebben dat zijn partij (naar verwachting) niet al te lang zal duren. Denk dat de partij spong vs Saki aanzienlijk langer duurt.

chief108
25-03-2009, 13:13
WAR SPONG!!!!

jan sensei kyokushin
25-03-2009, 13:17
Osu klopt Sem en Dave gaan vandaag naar japan met Golden Glory Team :) Sem gaat knokken Sem is in topvorm
respect !!
sportgreetz

Richelieu
25-03-2009, 13:18
Ik gok op een finale tussen Melvin en Spong. Hoewel je niemand moet onderschatten zal Melvin waarschijnlijk wel het voordeel hebben dat zijn partij (naar verwachting) niet al te lang zal duren. Denk dat de partij spong vs Saki aanzienlijk langer duurt.

x2!! Schat de kansen van Melvin Manhoef nu aanzienlijk hoger in dan voorheen. Met het wegvallen van Arrab heeft hij het op papier makkelijker gekregen. In de finale zie ik dan ook Manhoef versus Spong staan.

delightone
25-03-2009, 13:32
Manhoef gun ik het heel erg, en het is inderdaad een stukkie makkelijker gemaakt voor hem maar onderschat helemaal niemand al helemaal niet als je niet op zijn vechtstijl heb getraind.

Saki vs spong hoop dat dit echt een knaller van een partij wordt het maakt mij niet zo veel uit wie er wint ik gun het ze alle twee wel, omdat het alle twee topvechters zijn met in mijn ogen een mooie stijl van vechten.
Maar hoop uiteindelijk dat manhoef de hele show mee naar huis neemt en dat de belt gewoon bij mike's gym blijft liggen.

Ik heb er wel zin mensen k-1 en ook nog een f-1 ik ga heerlijk weekendje tegemoet

761217186
25-03-2009, 13:34
OOOOWWW.. heb er zin in!!! gaat een leuk weekeind worden... K1 kijken en zondag naar "up comming Glory"...

bryan
25-03-2009, 13:37
maar weer de vraag... SEM dus wel een werkvergunning ? wordt ineens wel allemaal snel geregeld ! en ook die andere gasten.. dus aan wie ligt het nou dat Chalid er geen had

Justinian
25-03-2009, 13:42
maar weer de vraag... SEM dus wel een werkvergunning ? wordt ineens wel allemaal snel geregeld ! en ook die andere gasten.. dus aan wie ligt het nou dat Chalid er geen had
Zullen we dat gewoon bespreken in de topic die er voor is gemaakt? Alvast bedankt ;)

marcelt
25-03-2009, 14:12
OK dank voor de info Jamila. En zo erg is het toch niet dat Jamila zegt dat andere posters janken. Moet je kijken wat andere forumleden naar haar hoofd gooien.

Maarre; dit doet de kansen van Melvin wel erg toenemen inderdaad!

bryan
25-03-2009, 14:13
Zullen we dat gewoon bespreken in de topic die er voor is gemaakt? Alvast bedankt ;)

is cool my bad

marcelt
25-03-2009, 14:15
SINGH HEART JAIDEEPhttp://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/singh_heart_jaideep.jpgSINGH HEART JAIDEEP
India / Power of Dream
COUNTRY : India
DATE OF BIRTH : August 21, 1987
HEIGHT : 6 feet 4 inch / 195 cm
WEIGHT : 220 lbs / 100.0 kg
*TITLES*
J-NETWORK Hevy Weight Champion
*BOUT RESULTS*
42 Fights 31 Wins 11 Losese 1 NoContest 3 KOs

marcelt
25-03-2009, 14:16
Jaideep een kwart van zijn partijen verloren. Kanonnenvoer!

Stallion
25-03-2009, 14:20
Wordt Schilt - Jaideep dan een losse partij? Aangezien Jaideep de reservepartij voor het Heavyweight -100 zou vechten, maar Schilt wel een paar kilotjes te zwaar is voor de gewichtsklasse..

marcelt
25-03-2009, 14:25
Maeda won van Musashi en Mighty Mo en verloor van Teixtera . Iets meer ervaring, maar Melvin weet wel raad met hem denk ik.

dirk5
25-03-2009, 14:30
denk dat Schilt na deze partij met een Apu stemmentje zal zeggen:

Thank you, come again.

lopez86
25-03-2009, 14:41
Tering, zowel Schilt als Manhoef verdienen iig makkelijk.
Ik heb die Jaideep zien vechten en daar kan Schilt met 2 tenen in ze neus nog van winnen.
Hetzelfde geld voor Maeda, die weegt zelf 83kg en heeft zero ervaring en power ivg met Manhoef.
Die gaat iig zwaar KO.
Ervanuit gaande dat Spong - Saki wél wat energie kost en de winnaar dus tegen een frisse Manhoef te staan komt mag Manhoef zich al bijna toernooi winnaar wanen.
Manhoef ftw.

petjekick
25-03-2009, 15:00
Osu klopt Sem en Dave gaan vandaag naar japan met Golden Glory Team :) Sem gaat knokken Sem is in topvorm
respect !!
sportgreetz
sem slaat hem er wel uit jan...:twak:oeesshhhh..

micha
25-03-2009, 15:33
aale complot theorieen kunnen weer in de kast.

melvin slaat die jap erin een minuut uit. Saki zal een zware dobber hebbem aan Spong en daarna tegen een frisse Manhoef.

Sem mag tegen iemand die op geen 1 ranglijst voorkomt terwijl hij in mma training was voor een partij die niet doorgaat.

het zit weer mee zullen we maar zeggen.



WAR JAMILA!!!

chief108
25-03-2009, 15:36
Sem mag tegen iemand die op geen 1 ranglijst voorkomt terwijl hij in mma training was voor een partij die niet doorgaat.

het zit weer mee zullen we maar zeggen.
bummer....
zie hem liever een mma match draaien, dan een kansloze K-1 partij (kansloos voor zijn tegenstander... jeweettog)

Illest
25-03-2009, 15:36
Tering, zowel Schilt als Manhoef verdienen iig makkelijk.
Ik heb die Jaideep zien vechten en daar kan Schilt met 2 tenen in ze neus nog van winnen.
Hetzelfde geld voor Maeda, die weegt zelf 83kg en heeft zero ervaring en power ivg met Manhoef.
Die gaat iig zwaar KO.
Ervanuit gaande dat Spong - Saki wél wat energie kost en de winnaar dus tegen een frisse Manhoef te staan komt mag Manhoef zich al bijna toernooi winnaar wanen.
Manhoef ftw.

Heerlijk hoe Tyrone overschat wordt...

Alles is Manhoef en Saki...tewijl Spong Saki in ronde 1 al eruit kniet...

ps:

fuck die 'WARRR bla bla bla' that's gay!

chief108
25-03-2009, 15:38
Heerlijk hoe Tyrone onderschat wordt...

Alles is Manhoef en Saki...tewijl Spong Saki in ronde 1 al eruit kniet...

fixed it for you.... :rolleyes:

Richelieu
25-03-2009, 15:38
Heerlijk hoe Tyrone overschat wordt...

Alles is Manhoef en Saki...tewijl Spong Saki in ronde 1 al eruit kniet...

ps:

fuck die 'WARRR bla bla bla' that's gay!

Inderdaad! Spong gaat me hopelijk een boel V-cash opleveren!..:)

Illest
25-03-2009, 15:42
fixed it for you.... :rolleyes:


'overschat' haha...tja dat krijg je he...haastig tikken...mixfighten in de baas z'n tijd...

(ook al is mixfight DE BAAS;))

ps:

Je kunt er allerlei theorieen op loslaten, maar Saki wint echt niet van Spong...

Saki ain't got shit on Spong....technisch, tactisch, fysiek...hell to the no
echt wishfull thinking..

Manhoef is een ander verhaal...die kracht en explosie is abnormaal..

ga toch maar voor die Eurosport player...zucht...

chief108
25-03-2009, 15:49
ik hoop ook werkelijk dat Spong dit gaat winnen..

payap
25-03-2009, 15:58
Ga ook voor Tyrone! Hoewel Manhoef met de nieuwe toernooi indeling een stevig voordeel heeft en waarschijnlijk aardig fit in de finale staat hierdoor.

Toch vindt ik persoonlijk Tyrone de beste en meest complete vechter.

micha
25-03-2009, 16:27
Saki Saki Saki

Jamila
25-03-2009, 18:07
Weet je wat ik nou jammer vind, dat al die personen die zo heftig te keer gingen, die er zo van overtuigd waren dat er een spel gespeeld werd door GG, dat ze nu plotseling hun mond dicht houden, nu het voordeel bij Mahoef ligt. Waar ik wel heel blij om ben is dat als Saki aan het einde van de avond met de belt om staat, het voor eens en altijd duidelijk is dat hij de nummer 1 is, in zijn gewichtsklasse is. ( zeker wanneer hij beide jongens Manhoef en Spong op 1 avond heeft verslagen.)

Haat is net een baby als je het voedt dan groeit het. ( ik hou van jullie )

Gr, Jamila:thup:

JHNY
25-03-2009, 18:10
Ik ga sowieso voor een finale tussen Spong en Manhoef...
Echter zal Tyrone daar minder fit staan dan Melvin... mocht hij Melvin toch neerslaan, dan is Spong een echte BAAS!

rafi
25-03-2009, 18:13
toch krijgt melvin het niet makkelijk tegen spong in de finale.

Garcia
25-03-2009, 18:19
Ik gun Tyrone de overwinning, die beste jongen is met zijn 21 jaar een top talent en ik verwacht niets anders dan spectakel!!

simtekf1
25-03-2009, 18:19
Weet je wat ik nou jammer vind, dat al die personen die zo heftig te keer gingen, die er zo van overtuigd waren dat er een spel gespeeld werd door GG, dat ze nu plotseling hun mond dicht houden, nu het voordeel bij Mahoef ligt. Waar ik wel heel blij om ben is dat als Saki aan het einde van de avond met de belt om staat, het voor eens en altijd duidelijk is dat hij de nummer 1 is, in zijn gewichtsklasse is. ( zeker wanneer hij beide jongens Manhoef en Spong op 1 avond heeft verslagen.)

Haat is net een baby als je het voedt dan groeit het. ( ik hou van jullie )

Gr, Jamila:thup:

Het was toch ook gewoon een spel?
Alleen het pakt nu voor GG helemaal verkeerd uit, jammer dan, moet je maar zorgen dat je je zaakjes goed regelt.

Als Saki wint dan is hij nog steeds niet de beste want hij heeft nog niet tegen Hari en Zimmerman gevochten.

bami112
25-03-2009, 18:21
manhoef stoot spong eruit denk ik

chief108
25-03-2009, 18:32
Ik gun Tyrone de overwinning, die beste jongen is met zijn 21 jaar een top talent en ik verwacht niets anders dan spectakel!!
:stupid:

micha
25-03-2009, 18:33
Saki Saki Saki

wrestler_nl
25-03-2009, 18:37
Manhoef (ko) vs Maeda
Spong vs Saki (punten)

Finale: Manhoef (ko) vs Saki -> Manhoef als Winnaar

Sem Schilt (ko) vs Sing -> Schilt als winnaar

Garcia
25-03-2009, 18:43
:stupid:

Que?

Wiseguy
25-03-2009, 18:55
Ik gun Tyrone de overwinning, die beste jongen is met zijn 21 jaar een top talent en ik verwacht niets anders dan spectakel!!

Denk eerder dat Tyrone 23 of 24 is.

Jamila
25-03-2009, 18:58
Het was toch ook gewoon een spel?
Alleen het pakt nu voor GG helemaal verkeerd uit, jammer dan, moet je maar zorgen dat je je zaakjes goed regelt.

Als Saki wint dan is hij nog steeds niet de beste want hij heeft nog niet tegen Hari en Zimmerman gevochten.


:sleep1::sleep1::sleep1::sleep1::sleep1:Ik heb gezegd in zijn gewichtsklasse, als je er niets van snapt moet je gewoon je mond houden. Badr en Errol zijn boven 100kg.

Gr, Jamila:thup:

ICON
25-03-2009, 19:02
:sleep1::sleep1::sleep1::sleep1::sleep1:Ik heb gezegd in zijn gewichtsklasse, als je er niets van snapt moet je gewoon je mond houden. Badr en Errol zijn boven 100kg.

Gr, Jamila:thup:

dus je belooft nu dat je verder je mond gaat houden??

Garcia
25-03-2009, 19:02
Denk eerder dat Tyrone 23 of 24 is.

Joh heb net een drukke werkdag achter de rug, ben niet scherp meer ;-)

knift
25-03-2009, 19:10
die arme maeda denk ie lekker een reserve partij te draaien sta je in eens tegen over manhoef dat zal wel binnen 30 sec schaapjes tellen worden met twee disco ogen

MB667
25-03-2009, 19:46
jammer dat jah jah niet moet. denk nu wel dat voor manhoef een vechter als maeda makkelijker te doen is als een jah jah. het blijft een gevecht en alles kan gebeuren, maar denk toch wel dat saki en spong het een stuk lastiger hebben in het eerste gevecht. wie er ook van die 2 wint, ze beginnen een stuk minder fris als manhoef.

ps. dat geouwehoer tegen golden glory lijkt me eerder iets voor de pit of kindercrash dan voor in deze afdeling van mixfight. we zijn toch geen schooiers ;)

simtekf1
25-03-2009, 20:36
:sleep1::sleep1::sleep1::sleep1::sleep1:Ik heb gezegd in zijn gewichtsklasse, als je er niets van snapt moet je gewoon je mond houden. Badr en Errol zijn boven 100kg.

Gr, Jamila:thup:

:fp:
Volgens Wiki zit Badr nu op 101kg.
Je kan er vanuit gaan dat als hij zijn titel niet kwijt was geraakt hij deze gewoon nog zou verdedigen.
Oftewel dit is wel degelijk zijn gewichtsklasse.

Maarja eigenlijk kunnen we er wel over op houden want Saki wint het toch never nooit niet.

micha
25-03-2009, 20:53
Saki Saki Saki

simtekf1
25-03-2009, 21:00
Saki Saki Saki

Zit je repeat knop vast ofzo?
Dit is al de 3de keer dat je dit post in dit topic. (check je eigen posts eens voor gein gast)

sjaakie'tje
25-03-2009, 21:05
Sjaakie is een goeie vechter ... zeg dat ik het gezegd heb. Heel compleet, goede verdediging, snel, snoeiharde kicks, scherpe counters, goede stoten, mooi combinaties.

Alleen is hij een beetje te klein voor de big boys zoals Bonjasky.
Maar hij is zeker een vaste waarde en wie weet wat hij nog kan bereiken.

Misschie moet hij een beetje spiermassa kweken in zijn bovenlijf, kwestie van iets meer massa in zijn punches te krijgen en wat meer te kunnen incasseren. Hij heeft ook echte wel een sportieve mentaliteit, perfect naar de geest van K-1.

Topvechter!

lopez86
25-03-2009, 21:07
die arme maeda denk ie lekker een reserve partij te draaien sta je in eens tegen over manhoef dat zal wel binnen 30 sec schaapjes tellen worden met twee disco ogen

x2.
Ik ben benieuwd wat zijn management/team hiervan vinden, ze zullen heus niet dom zijn en best weten dat de kansen (radicaal) inslinken.
Ik ben dan ook erg benieuwd wat zijn strijdplan is.
Dit word hoe dan ook echt een toptoernooi met een Nederlandse winnaar!!! (weer :fp:)


Weet je wat ik nou jammer vind, dat al die personen die zo heftig te keer gingen, die er zo van overtuigd waren dat er een spel gespeeld werd door GG, dat ze nu plotseling hun mond dicht houden, nu het voordeel bij Mahoef ligt. Waar ik wel heel blij om ben is dat als Saki aan het einde van de avond met de belt om staat, het voor eens en altijd duidelijk is dat hij de nummer 1 is, in zijn gewichtsklasse is. ( zeker wanneer hij beide jongens Manhoef en Spong op 1 avond heeft verslagen.)

Haat is net een baby als je het voedt dan groeit het. ( ik hou van jullie )

Gr, Jamila:thup:

:fp:
Je moet niet zo huilen, met je bord voor je hoofd.
Jij bent dit hele gedoe begonnen. Als je gewoon normaal had gepost vanaf het begin af aan deed niemand moeilijk, en weet ik zeker dat je veel reps en complimenten had gekregen voor het nieuws dat je post.
Maargoed mevrouw wil eigenwijs zijn dus dan moet je ook niet zeuren als je de bal teruggekaatst krijgt.
Bovendien is er wel degelijk geprobeerd om JahJah in het toernooi te krijgen en is hij op dit moment mee in Japan.
Jmmr alleen dat de organisatie al een vervanger heeft, want met JahJah zou het toernooi een stuk interessanter zijn en ook eerlijker kwa matchups.

Pimp-Daddy
25-03-2009, 21:21
:sleep1::sleep1::sleep1::sleep1::sleep1:Ik heb gezegd in zijn gewichtsklasse, als je er niets van snapt moet je gewoon je mond houden. Badr en Errol zijn boven 100kg.

Gr, Jamila:thup:

Wie heeft er net 2 jaar die titel tot 100 kg gehad slimmerd?? Badr toch?? Dus dan is hij toch dezelfde gewichtsklasse als Saki??

Damn, jij bent zo dom dat jij echt je mond moet houden...

NielsN
25-03-2009, 21:27
Echt lachen als Maeda nu gewoon dat toernooi wint...

Daar zitten we dan met z'n allen...:lol:

Jamila
25-03-2009, 21:29
Zit je repeat knop vast ofzo?
Dit is al de 3de keer dat je dit post in dit topic. (check je eigen posts eens voor gein gast)

Ik weet niet waar jij Badr hebt gewogen, maar na zijn overwinning op Yusuku Fujimoto heeft hij zeker 7kg droge spiermassa gegaint, wat ook voor hem erg belangrijk was om tegen jongens zoals Peter en Sem te kunnen vechten. Dus dat Badr zijn titel kwijt was vond hij niet zo erg. Saki die weegt op dit moment 94kg. Melvin en Tyrone zitten op ongeveer hetzelfde gewicht als Saki, zelf iets zwaarder en de Japanner weegt zelfs nog iets lichter.

Dus Semtex al zou Badr week in de sauna zitten zou hij het eens niet meer halen. Badr gaat natuurlijk voor de overal titel ( GP ) en de aparte titel van Sem Schilt zwaargewicht titel de boven 100kg.

Gr, Jamila:thup:

kooivechter
25-03-2009, 21:35
Ik weet niet waar jij Badr hebt gewogen, maar na zijn overwinning op Yusuku Fujimoto heeft hij zeker 7kg droge spiermassa gegaint, wat ook voor hem erg belangrijk was om tegen jongens zoals Peter en Sem te kunnen vechten. Dus dat Badr zijn titel kwijt was vond hij niet zo erg. Saki die weegt op dit moment 94kg. Melvin en Tyrone zitten op ongeveer hetzelfde gewicht als Saki, zelf iets zwaarder en de Japanner weegt zelfs nog iets lichter.

Dus Semtex al zou Badr week in de sauna zitten zou hij het eens niet meer halen. Badr gaat natuurlijk voor de overal titel ( GP ) en de aparte titel van Sem Schilt zwaargewicht titel de boven 100kg.

Gr, Jamila:thup:

ja maar badr zit wel in dezelfde gewichtsklasse ook tot 100 kilo. dat maakt toch niet uit of hij nu 105 is of zo iets voor sem of dat Saki iets lichter is? Hij heeft gewoon wat extra massa erbij gekregen voor deze partij. Hoe zit het trouwens wanneer mag Badr weer een gooi doen naar de 100 kilo titel, of sowieso dit jaar niet meer?

NielsN
25-03-2009, 21:38
ja maar badr zit wel in dezelfde gewichtsklasse ook tot 100 kilo. dat maakt toch niet uit of hij nu 105 is of zo iets voor sem of dat Saki iets lichter is? Hij heeft gewoon wat extra massa erbij gekregen voor deze partij. Hoe zit het trouwens wanneer mag Badr weer een gooi doen naar de 100 kilo titel, of sowieso dit jaar niet meer?

Ik denk dat Jamila gelijk heeft en dat Badr nu idd op de GP inzet. Hij zou gek zijn om dan af te gaan trainen...

simtekf1
25-03-2009, 21:44
Ik weet niet waar jij Badr hebt gewogen, maar na zijn overwinning op Yusuku Fujimoto heeft hij zeker 7kg droge spiermassa gegaint, wat ook voor hem erg belangrijk was om tegen jongens zoals Peter en Sem te kunnen vechten. Dus dat Badr zijn titel kwijt was vond hij niet zo erg. Saki die weegt op dit moment 94kg. Melvin en Tyrone zitten op ongeveer hetzelfde gewicht als Saki, zelf iets zwaarder en de Japanner weegt zelfs nog iets lichter.

Dus Semtex al zou Badr week in de sauna zitten zou hij het eens niet meer halen. Badr gaat natuurlijk voor de overal titel ( GP ) en de aparte titel van Sem Schilt zwaargewicht titel de boven 100kg.

Gr, Jamila:thup:

Oow meeen wat ben jij ook dom zeg.
1: Check zijn laatste gevechten, overal laten ze zijn gegevens zien, z'n partijen, gewicht, lengte etc.
2: Check Google.
3: Check Wikipedia.

Of je nou 93 kg weegt of 99 kg, dat maakt geen fuck uit, zolang je maar onder de 100 kg zit.

Dus Debiela, ik zei het al eerder toen je dom over Aerts liep te blaten.
Verdiep je eerst eens in een vechter voordat je gelijk (achterlijk) reageert.

edit:
Trouwens, Badr heeft vorig jaar nog gezegd dat hij voor alle 3 de titels wilde gaan.
En als je rond de 100 kg weegt, waarom zou dat dan niet kunnen?!

kooivechter
25-03-2009, 21:47
Ik denk dat Jamila gelijk heeft en dat Badr nu idd op de GP inzet. Hij zou gek zijn om dan af te gaan trainen...

uiteindelijk zal hij steeds moeilijker die 100 kilo halen, omdat z'n lichaam nog erg in de groei zit. Hij had zonder die schorsing zeker nog wel een jaar z'n titel verdedigd. Daarnaast was hij in de final van 2008 ook iets van 101/ 102 kilo en draaide hij gemakkelijk mee in het toernooi. Hij kan makkelijk in een paar weken tijd vrij makkelijk 5 - 10 kilo aankomen. Ik ben wel met je eens dat je tegen Sem wel een aantal extra kilo's kunt gebruiken.

JHNY
25-03-2009, 22:53
Oow meeen wat ben jij ook dom zeg.
1: Check zijn laatste gevechten, overal laten ze zijn gegevens zien, z'n partijen, gewicht, lengte etc.
2: Check Google.
3: Check Wikipedia.

Of je nou 93 kg weegt of 99 kg, dat maakt geen fuck uit, zolang je maar onder de 100 kg zit.

Dus Debiela, ik zei het al eerder toen je dom over Aerts liep te blaten.
Verdiep je eerst eens in een vechter voordat je gelijk (achterlijk) reageert.

edit:
Trouwens, Badr heeft vorig jaar nog gezegd dat hij voor alle 3 de titels wilde gaan.
En als je rond de 100 kg weegt, waarom zou dat dan niet kunnen?!

Light up the fire.... :lol:

Prince_Devil
25-03-2009, 22:58
Weet je wat ik niet begrijp, Als Schilt nu wint tegen die Indiër, is hij de winnaar van dit reserve partij. Stel je voor manhoef, saki of spong word geblesseerd, dan vecht schilt in de plaats en was dit geen tornooi onder de 100kg?

marcelt
25-03-2009, 23:00
[QUOTE=simtekf1;714038]Oow meeen wat ben jij ook dom zeg.
Dus Debiela, ik zei het al eerder toen je dom over Aerts liep te blaten.
Verdiep je eerst eens in een vechter voordat je gelijk (achterlijk) reageert.
/QUOTE]

Discussier eens normaal Simtek zonder al die beledigingen!

ZakKa!
25-03-2009, 23:00
Nou dit betekent een simpele eerste ronde voor Manhoef, die gaat helemaal fit naar de finale.

NielsN
25-03-2009, 23:02
Weet je wat ik niet begrijp, Als Schilt nu wint tegen die Indiër, is hij de winnaar van dit reserve partij. Stel je voor manhoef, saki of spong word geblesseerd, dan vecht schilt in de plaats en was dit geen tornooi onder de 100kg?

Goed punt! Die Indier stond voor de reserve partij tegen Maeda. Dan zullen ze toch nog wel weer twee anderen daarvoor selecteren, mag ik hopen?

Justinian
25-03-2009, 23:08
--- Justinian

Laatste waarschuwing mensen; of normaal posten en ontopic blijven, of ook deze topic gaat dicht! Voor de mensen die mij of andere mods willen betichten van voorkeur voor een bepaald kamp o.i.d.; DIT GELDT VOOR IEDEREEN! Dus ook voor Micha, Flipper, Roy S, Jamila, simtekf1, Pimp Daddy, ja dat hebben jullie goed gelezen, voor iedereen!

Het begint hier zo langzamerhand op een theekransje te lijken met ongestelde vrouwen! Zal eens kijken of ik hier nog wat kortingsbonnen heb voor chocolade ijs, misschien helpt dat.

---/Justinian

Justinian
25-03-2009, 23:27
Probeer iets te vragen Just, krijg nooit antwoord als het haar uitkomt!
Ik begrijp dat je haar een vraag stelt en dat je daar geen antwoord op krijgt, als het haar niet uitkomt. Je zult ook begrijpen dat de admins en mods daar geen invloed op kunnen uitoefenen; ik kan haar niet dwingen jouw vraag te beantwoorden.

Staat mijns inziens verder ook los van bovenstaand statement: gewoon ontopic blijven en normaal discussiëren! Ik heb nu van een aantal bekende forumleden berichten ontvangen (ofwel per pm, ofwel per mail) dat ze zich storen aan de oeverloze en onzinnige discussies de laatste tijd, die het niveau hebben van discussies tijdens het speelkwartier van een gemiddelde basisschool. Daar snijdt men een goed punt aan en ik heb besloten strenger te gaan moderaten!

Kan me voorstellen dat niet iedereen het met bovenstaande eens is - smaken verschillen - maar dat is niet anders. Ik vind dat de sfeer op het forum goed moet zijn; dat is een randvoorwaarde voor goede inhoudelijke discussies. Is men het er niet mee eens, dan blijft men maar lekker weg. Geen enkel probleem. Nogmaals, dit geldt voor IEDEREEN, zoals ik net ook al aangaf!

Tenslotte: mocht je hier verder over willen discussiëren, open dan een topic op 'Forumbeleid' of stuur me een pm. Dan kunnen we deze topic schoon houden voor het overige.

Pimp-Daddy
25-03-2009, 23:30
--- Justinian

Laatste waarschuwing mensen; of normaal posten en ontopic blijven, of ook deze topic gaat dicht! Voor de mensen die mij of andere mods willen betichten van voorkeur voor een bepaald kamp o.i.d.; DIT GELDT VOOR IEDEREEN! Dus ook voor Micha, Flipper, Roy S, Jamila, simtekf1, Pimp Daddy, ja dat hebben jullie goed gelezen, voor iedereen!

Het begint hier zo langzamerhand op een theekransje te lijken met ongestelde vrouwen! Zal eens kijken of ik hier nog wat kortingsbonnen heb voor chocolade ijs, misschien helpt dat.

---/Justinian

:eek: ik ook?? Volgens mij zijn al mijn posts "on"topic, en reageer ik vrij normaal. ik noem Jamilla alleen dom, omdat zij andere daarvan beticht met foutieve argumenten...

Dit is weliswaar weer een beetje "off"topic, maar ik moet het toch ff kwijt. Word liever niet in één adem genoemd met Micha en Jamilla ...

Pimp-Daddy
25-03-2009, 23:33
Tenslotte: mocht je hier verder over willen discussiëren, open dan een topic op 'Forumbeleid' of stuur me een pm. Dan kunnen we deze topic schoon houden voor het overige.


Je hebt gelijk, laat mijn vorige post maar voor wat het was. Reageerde net iets te snel, zonder na te denken...

--- Justinian

:D thanks, ik heb mijn reactie maar verwijderd ;)

---/Justinian

Justinian
26-03-2009, 00:04
Voor de mensen die de boodschap niet hebben begrepen; voel je vrij om offtopic te gaan in deze topic die ik speciaal voor jullie heb aangemaakt:

Offtopic post K-1 - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=91294)

Amsterdam'r
26-03-2009, 00:47
@ de officiële K1 site zijn nog niet alle wijzigingen doorgevoerd dan..?:

K-1 OFFICIAL WEB SITE (http://www.k-1.co.jp/k-1gp/top903.htm)

anoniem gg
26-03-2009, 02:31
x2 dat hebben ze toch aan hun zelf te danken.:thup:

Wat bedoel je dat Badr heeft afgemeld wegens ziekte of Chalid Arrab, is dat de schuld van its showtime of GG? Waar hebben jullie het over, ik begrijp het neit helemaal?

Mr 1 Leg
26-03-2009, 06:40
Als dit idd waar is, dan is dit wel in het voordeel van Melvin.

Melvin wint op KO binnen 60 seconden, en Spong en Saki vechten een spetterende partij, met mss nog wel een extra ronde. En wie er dan uiteindelijk wint van deze twee, staat iig met aardig wat blessures en pijntjes in de finale tegen een veel frissere Melvin...

War Melvin!!!!x2 helemaal met je eens WARRRRRRRRRRRR MELVIN.

Jarno
26-03-2009, 08:13
@ de officiële K1 site zijn nog niet alle wijzigingen doorgevoerd dan..?:

K-1 OFFICIAL WEB SITE (http://www.k-1.co.jp/k-1gp/top903.htm)

Ik zie er in ieder geval wel op dat Errol van Suriname naar Curaçao is verhuisd... wou dat mijn paspoort en nationaliteit zo makkelijk te verwisselen waren...;)

Ik wordt acuut Belg... en dan roep ik de gehele dag door : SEX EN TETTEN!!!!!!

Tony
26-03-2009, 08:53
Echt lachen als Maeda nu gewoon dat toernooi wint...

Daar zitten we dan met z'n allen...:lol:

Oh man man man... Weet je.. ik hoop het bijna..

Ook al heb ik 2 miljoen op Manhoef staan.

War Maeda!

lol :lol:

Jamila
26-03-2009, 10:26
Voor mij gevoel ben ik altijd serieus ik wil nu de laatste ontwikkelingen bijschrijven en dat is dat de tegenstander uit India voor Sem geen zin er in heeft. Sem is al in Japan en de K-1 gaat voor een nieuwe tegenstander zorgen.


Gr, Jamila:thup:

Stallion
26-03-2009, 10:28
Ja, je eerste k1 partij stel je je toch anders voor:), maar wel goed dat er alsnog een tegenstander voor Schilt wordt gezocht, zie hem toch wel graag vechten.

simtekf1
26-03-2009, 10:29
Voor mij gevoel ben ik altijd serieus ik wil nu de laatste ontwikkelingen bijschrijven en dat is dat de tegenstander uit India voor Sem geen zin er in heeft. Sem is al in Japan en de K-1 gaat voor een nieuwe tegenstander zorgen.


Gr, Jamila:thup:


Voor jou gevoel ja, dat is het jammere.
Verder heb je idd bijna altijd leuk en serieus nieuws te melden, het is alleen jammer dat je niet objectief kan zijn en daarom word er vaak zo raar op jou gereageerd en ergeren mensen zich aan je.

Kan me er wel wat bij voorstellen van die gast uit India.
Zo sta je tegen hardloper Maeda en zo tegen een 3 voudig K-1 kampioen, is wel ff een verschilletje.
Ben benieuwd wie op 2 dagen notice een gok durft te nemen.

Marco
26-03-2009, 10:36
pff dus een nieuw slachtoffer voor Schilt, dat zal wel een Jap worden of Nicolas Pettas? zou zo maar kunnen denk ik... ik sta nergens van te kijken haha.

Tony
26-03-2009, 10:37
Ben benieuwd wie op 2 dagen notice een gok durft te nemen.

Gary Goodridge
Ray Sefo
Ken shamrock :p

De man van 14K
26-03-2009, 10:44
haha dat zijn ze Tony, de echte mannen die je kan bellen als je even omhoog zit.
Ik mis alleen Patterson nog in dat rijtje.

Tony
26-03-2009, 10:51
Owja Patterson... Hoe kan ik hem vergeten...

Ach wat.. Who cares... Aan Goodridge heb je genoeg... die draait als het moet een stuk of drie partijen op een avond... alles voor de cash.. jeweettog.

Marco
26-03-2009, 10:51
doe dan Shamrock maar, ff goed afrossen die nare man.

De man van 14K
26-03-2009, 11:01
Dat zou toch Epic zijn als ze met "The worlds most dangerous man" aan kwamen zetten.

Illest
26-03-2009, 11:03
wordt lastig...

Iggy, Breggy?

adenane
26-03-2009, 11:09
wordt lastig...

Glaube moet al vechten. Misschien Hong Man Choi, die staat er nog niet op, niet dat hij kans zou maken, maar toch.

En anders blijft Sem een weekje langer in Japan en kan ie een MMA partij draaien op Dreams.

Illest
26-03-2009, 11:18
Adenane...Glaube moet idd al vechten...scherp;)

snap alleen niet waarom je daar opeens mee komt...



ps:
lang leve de 'edit' button:lol:

Wiseguy
26-03-2009, 11:43
Ze hadden Glaube in het toernooitje moeten zetten. Hij kan de 100kg wel halen dat lukte vorig jaar ook tegen Badr.

Jamila
26-03-2009, 11:52
Het allerlaatste nieuws is dat Hesdy ( pancration ) ter sprake is gekomen en hij is ook aanwezig in Japan. Dus Sem gaat zeker vechten.

Gr, Jamila:thup:

Illest
26-03-2009, 11:53
Ze hadden Glaube in het toernooitje moeten zetten. Hij kan de 100kg wel halen dat lukte vorig jaar ook tegen Badr.

klopt!

dan was het een Ijzersterk toernooi geweest....

beter dan 3 bikkels en 1 lulletje

met alle respect (zeg ik erbij voor de vorm)

ps:

Als dat over Hesdy echt zo is.....pffff.....Badr destijds tegen Iggy was al riskant.....
Maar Gerges tegen Schilt is niet verantwoord....ik kan me vergissen natuurlijk...

maar goed, volgens z'n trainer is ie de beste zwaargewicht die hij ooit getraind heeft....maak het maar waar zou ik zeggen...(ik zeg Schilt op brutal ko)

NielsN
26-03-2009, 11:54
Het allerlaatste nieuws is dat Hesdy ( pancration ) ter sprake is gekomen en hij is ook aanwezig in Japan. Dus Sem gaat zeker vechten.

Gr, Jamila:thup:


:eek:

Dan mag die gelijk de woorden van zijn trainer waarmaken (dat hij al tot de absolute top behoort, maar dat men hem ontwijkt)...

Justinian
26-03-2009, 11:55
Het allerlaatste nieuws is dat Hesdy ( pancration ) ter sprake is gekomen en hij is ook aanwezig in Japan. Dus Sem gaat zeker vechten.

Gr, Jamila:thup:
:eek: Ik heb de beelden van Hesdy in training gezien en dat zag er goed uit, maar om nou te zeggen dat hij nu al klaar is voor Schilt... ik betwijfel het. Desalniettemin een mooie kans voor Hesdy om zich in de kijker te spelen.

MB667
26-03-2009, 12:54
hesdy vs sem wordt ook een knaller van een partij, lijkt me wel idd logisch dat schilt gaat winnen, maar niet makkelijk!

superfreak
26-03-2009, 13:34
Manhoef gun ik het heel erg, en het is inderdaad een stukkie makkelijker gemaakt voor hem maar onderschat helemaal niemand al helemaal niet als je niet op zijn vechtstijl heb getraind.

Saki vs spong hoop dat dit echt een knaller van een partij wordt het maakt mij niet zo veel uit wie er wint ik gun het ze alle twee wel, omdat het alle twee topvechters zijn met in mijn ogen een mooie stijl van vechten.
Maar hoop uiteindelijk dat manhoef de hele show mee naar huis neemt en dat de belt gewoon bij mike's gym blijft liggen.

Ik heb er wel zin mensen k-1 en ook nog een f-1 ik ga heerlijk weekendje tegemoet

Vergeet niet er is dan ook al voetbal. :thup:

anoniem gg
26-03-2009, 13:42
Hey Bas, leuk dat ik het je zelf kan vragen;

Waren jullie al langer op de hoogte dat Arrab niet zou vechten?

Is er bewust voor gekozen, dit pas maandagavond hier te posten?

Veel succes in Yokohama,

Groet Roy

Het hele team heb de griep gehad met mijzelf in het vliegtuig als hoogtepunt.
Errol is er ook goed overeengekomen en Chalid zou gewoon vechten ook al was hij ziek geweest net als Errol. Ze hebben allemaal goed getraind en zijn in vorm een griepje er tussendoor moet kunnen, maar was geen reden tot afzegging.
Het visum kwam ook niet helemaal op tijd en er waren een samenloop van omstandigehden nodig om dit te laten gebeuren.
DHL die voor winkel openingstijden het document aanbied "maar ja" winkel niet open dus laten ze een briefje achter. Hup erheen gereden, ooh ja wel he probleempje, zit nog in de bestelling wordt maandag weer aangeboden. En jawel dan komen ze natuurlijk weer voor een uur als de zaak is gesloten en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Het is niet echt de schuld van niemand niet van K-1, Chalid of wie dan ook, het mocht gewoon niet zo zijn en dat is jammer voor Chalid voor GG de trainers en ook de fans, volgende keer beter!

Illest
26-03-2009, 13:51
Ok, duidelijk...

Uhmm, ik moet zeggen dat ik dit wel een 'on-Bas'-achtige reactie vind..

Je reageert zo relaxed man....en dat na alle heftige posts/topics hier mixfight.nl..

Je hebt toch geen koorts ofzo he?


Anyways, respect...:cool2:

micha
26-03-2009, 14:16
Het hele team heb de griep gehad met mijzelf in het vliegtuig als hoogtepunt.
Errol is er ook goed overeengekomen en Chalid zou gewoon vechten ook al was hij ziek geweest net als Errol. Ze hebben allemaal goed getraind en zijn in vorm een griepje er tussendoor moet kunnen, maar was geen reden tot afzegging.
Het visum kwam ook niet helemaal op tijd en er waren een samenloop van omstandigehden nodig om dit te laten gebeuren.
DHL die voor winkel openingstijden het document aanbied "maar ja" winkel niet open dus laten ze een briefje achter. Hup erheen gereden, ooh ja wel he probleempje, zit nog in de bestelling wordt maandag weer aangeboden. En jawel dan komen ze natuurlijk weer voor een uur als de zaak is gesloten en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Het is niet echt de schuld van niemand niet van K-1, Chalid of wie dan ook, het mocht gewoon niet zo zijn en dat is jammer voor Chalid voor GG de trainers en ook de fans, volgende keer beter!


Grazi1000

jan sensei kyokushin
26-03-2009, 15:10
hesdy vs sem wordt ook een knaller van een partij, lijkt me wel idd logisch dat schilt gaat winnen, maar niet makkelijk!Osu Sem is in topvorm als een jonge gozer :) Sem gaat voluit

sportgreetz

delightone
26-03-2009, 15:58
Aerts zal vast een goed woordje gedaan hebben.
Ik zou niet weten hoe ze anders zomaar uit het niets bij hesdy terecht zijn gekomen.
Ik moet zeggen die gozer heeft ze wel hangen, niet iedereen stapt ze eerste partij in de k-1 zomaar tegen Semmy "de reus" schilt in.

Ben benieuwd zou een stunt zijn zou hij de partij winnen, ik hoop dat hij later wel nog een partij krijg waarin hij zich zelf een beetje mag showcasen tegen een iets mindere vechter als schilt

goro
26-03-2009, 16:00
Een kans voor in de kijker te staan. Zoals Badr vs Iggy destijds.

De man van 14K
26-03-2009, 16:08
Badr - Iggy was een minder zware afstraffing als hetgeen Hesdy nu tegemoed ziet..

delightone
26-03-2009, 16:20
Het hele team heb de griep gehad met mijzelf in het vliegtuig als hoogtepunt.
Errol is er ook goed overeengekomen en Chalid zou gewoon vechten ook al was hij ziek geweest net als Errol. Ze hebben allemaal goed getraind en zijn in vorm een griepje er tussendoor moet kunnen, maar was geen reden tot afzegging.
Het visum kwam ook niet helemaal op tijd en er waren een samenloop van omstandigehden nodig om dit te laten gebeuren.
DHL die voor winkel openingstijden het document aanbied "maar ja" winkel niet open dus laten ze een briefje achter. Hup erheen gereden, ooh ja wel he probleempje, zit nog in de bestelling wordt maandag weer aangeboden. En jawel dan komen ze natuurlijk weer voor een uur als de zaak is gesloten en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Het is niet echt de schuld van niemand niet van K-1, Chalid of wie dan ook, het mocht gewoon niet zo zijn en dat is jammer voor Chalid voor GG de trainers en ook de fans, volgende keer beter!

Als je al weet dat DHL je iets gaat aanbieden die dag dan zorg je toch dat er in iedergeval een flip de fluitketel aanwezig is die het pakketje kan aannemen.
Want je weet inmiddels toch al wat er in zit en dat het best belangrijk kan zijn.:boos:

Nu moeten wij naar een koekebakker kijken, terwijl ook chalid er had kunnen staan en het complete toernooi super geweest zou zijn.

pavani
26-03-2009, 17:02
Het hele team heb de griep gehad met mijzelf in het vliegtuig als hoogtepunt.
Errol is er ook goed overeengekomen en Chalid zou gewoon vechten ook al was hij ziek geweest net als Errol. Ze hebben allemaal goed getraind en zijn in vorm een griepje er tussendoor moet kunnen, maar was geen reden tot afzegging.
Het visum kwam ook niet helemaal op tijd en er waren een samenloop van omstandigehden nodig om dit te laten gebeuren.
DHL die voor winkel openingstijden het document aanbied "maar ja" winkel niet open dus laten ze een briefje achter. Hup erheen gereden, ooh ja wel he probleempje, zit nog in de bestelling wordt maandag weer aangeboden. En jawel dan komen ze natuurlijk weer voor een uur als de zaak is gesloten en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Het is niet echt de schuld van niemand niet van K-1, Chalid of wie dan ook, het mocht gewoon niet zo zijn en dat is jammer voor Chalid voor GG de trainers en ook de fans, volgende keer beter!

Toevallig heb ik bij DHL gewerkt en ze hebben een dienst dat ze het document b4 12.00 aanbieden, jammer dat er van deze dienst geen gebruik is gemaakt.
Een wijze les voor de volgende keer.

Jamila
26-03-2009, 17:26
Ik denk dat na lange tijd afwezigheid dat Tom Harinck zich zal voelen als een kind in de snoepwinkel met zijn oude kampioen en nieuwe talent in ouderwetse confrontatie. Chakaruki Tom Harinck vs Meng-Ho Cor Hemmers twee groot meester van kickboxen weer tegenover elkaar. Voor Tom is de partij Hesdy vs Sem een grote kans om weer voor langere tijd met de k-1 te werken ( dankzij Peter, wat een top gozer )

Dave en Sem succes ...........

Gr, Jamila:thup:

chief108
26-03-2009, 17:41
Bas, bedankt voor jouw antwoord en veel succes in Yokohama

ps laat die bips van jou niet aan al die japanse meisjes zien, anders
zijn nederlanders niet meer welkom daar hahaha
:stupid:

Boon to the rescue....

Sonny ABCC
26-03-2009, 18:03
Melvin heeft honger!

Garcia
26-03-2009, 18:14
Ik denk dat na lange tijd afwezigheid dat Tom Harinck zich zal voelen als een kind in de snoepwinkel met zijn oude kampioen en nieuwe talent in ouderwetse confrontatie. Chakaruki Tom Harinck vs Meng-Ho Cor Hemmers twee groot meester van kickboxen weer tegenover elkaar. Voor Tom is de partij Hesdy vs Sem een grote kans om weer voor langere tijd met de k-1 te werken ( dankzij Peter, wat een top gozer )

Dave en Sem succes ...........

Gr, Jamila:thup:

Kijk en deze post kan ik 100% waarderen. Keep it up :)

TOON
26-03-2009, 18:28
vind het eigenlijk vooral onwaarschijnlijk dat bij zo'n toernooi je eigenlijk de definitieve line-up ongeveer vijf minuten na de laatste partij pas echt compleet hebt...

ook met Schilt weer.....die toveren ze op het laatste moment weer uit de hoge hoed....begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het altijd vet om Schilt te zien natuurlijk, maar hoe bedenken ze het in godsnaam.... tuurlijk is het dan lastig om een tegenstander te vinden....6 maanden voorbereiding in een of ander klooster op een koreaanse berg is vaak niet eens genoeg om tegen schilt te winnen...

ach ja.... wordt iig vet....ik zie wel wie er allemaal vechten zaterdagmorgen....

chief108
26-03-2009, 20:03
Kijk en deze post kan ik 100% waarderen. Keep it up :)
yup..
da's een stuk beter idd

nyqsoft
26-03-2009, 21:30
Osu klopt Sem en Dave gaan vandaag naar japan met Golden Glory Team :) Sem gaat knokken Sem is in topvorm
respect !!
sportgreetz

Sem gaat knokken, Sem gaat knallen, Sem gaat het winnen:matrix:

Greetz :pimp:

Defan
26-03-2009, 21:38
WaR ManhoeF........

Manhoef gaat hoofdpijn geven dat weet jij..dat weet ik....

JHNY
26-03-2009, 22:26
Wat is nu eigenlijk de totale line-up voor zaterdag? voor zover bekend...

ben wel benieuwd naar het percentage NL in dit toernooi.... ligt vrij hoog dacht ik..

Bij de Max hetzelfde geval (ondanks dat een aantal jongens voor hun moederland uitkomen...)

Jeru
26-03-2009, 22:32
ben wel benieuwd naar het percentage NL in dit toernooi.... ligt vrij hoog dacht ik..


75%: Spong, Manhoef en Saki.

JHNY
26-03-2009, 22:35
my bad..... ik zei natuurlijk "toernooi".... maar bedoel eigenlijk het hele hoofdprogramma opzich.. ;)

nyqsoft
26-03-2009, 22:37
Saki gaat het tournooi winnen. Alistair slaat Remy Ko en Eroll verslaat Peter Aerts

ok?


Je hebt helemaal gelijk, Saki :box: gaat het maken

Greetz :pimp:

Jeru
26-03-2009, 22:42
my bad..... ik zei natuurlijk "toernooi".... maar bedoel eigenlijk het hele hoofdprogramma opzich.. ;)

Uh jaja :D

In ieder geval... 11 niet Nederlandse vechters en 9 Nederlandse vechters (inclusief Schilt en Gerges).

JHNY
26-03-2009, 22:49
thnx...

45% Nederlandse vechters op een wereldwijd toernooi in Japan....

ik voel toch stiekem een stukje vaderlandse trots..:D

Jeru
26-03-2009, 22:51
De grap is wel dat alle Nederlanders tegen elkaar staan. Behalve Maeda in het toernooi dan.

JHNY
26-03-2009, 22:55
klopt....wat dat betreft had het net zo goed in NL gehouden kunnen worden ;)

Kingster
26-03-2009, 23:03
Inderdaad, scheelt weer een hoop gereis!

Wat ik wel vreemd vind is dat de japanners de nederlanders eigenlijk wel zat zijn. Maar toch halen ze sem schilt weer uit de toverhoed en mag er weer een nederlander zijn debuut maken.

Maar wel top dat Hesdy Gerges en Sem Schilt er bij zijn. :D

JHNY
26-03-2009, 23:06
ja dat snap ik dus ook niet.... maarja ik snap wel meer niet van de K1

super wel trouwens dat beiden meedoen..

anoniem gg
26-03-2009, 23:07
Als je al weet dat DHL je iets gaat aanbieden die dag dan zorg je toch dat er in iedergeval een flip de fluitketel aanwezig is die het pakketje kan aannemen.
Want je weet inmiddels toch al wat er in zit en dat het best belangrijk kan zijn.:boos:

Nu moeten wij naar een koekebakker kijken, terwijl ook chalid er had kunnen staan en het complete toernooi super geweest zou zijn.

Ik heb gezegd dat dat een van de omstandigheden was "DHL", Chalid had vorige keer veel problemen op de amerikaanse ambassade voor zijn visum voor Hawaii. Ze hebben hem toen een soort van waarschuwing in zijn paspoort gezet alsof hij een terrorist was. Ook al had het visum er vrijdag wel geweest met DHL dan had het waarschijnlijk toch te laat geweest vanwege dit eerder gezeik.
Een vinger wijzen is makkelijk, geloof mij dat we echt wel aan het werk zijn geweest om dit mogelijk te maken.
Ik had ook liever Aziz Jah Jah in het toernooi gezien maar Raymond het management van Manhoef vondt deze tegenstander te lang?

Qtie-Pie
26-03-2009, 23:09
Hey Hesdy, top man.... Thom, Peter en Hesdy succes daar in Yokohame. Het Chakuriki team rules!

Fyodor
26-03-2009, 23:18
Wat ik wel vreemd vind is dat de japanners de nederlanders eigenlijk wel zat zijn. Maar toch halen ze sem schilt weer uit de toverhoed en mag er weer een nederlander zijn debuut maken.


Volgens mij zijn die Japanners altijd dol op van die 'freak fights'. Denk aan HMC, Bob Sapp, Akebono, Giant Silva enz. Sem Schilt hoort daar gezien zijn lengte ook een beetje bij, hoewel hij er als vechter natuurlijk met kop en schouders bovenuit steekt (figuurlijk dan :D)...

blackadder
26-03-2009, 23:23
Inderdaad, scheelt weer een hoop gereis!

Wat ik wel vreemd vind is dat de japanners de nederlanders eigenlijk wel zat zijn. Maar toch halen ze sem schilt weer uit de toverhoed en mag er weer een nederlander zijn debuut maken.

Maar wel top dat Hesdy Gerges en Sem Schilt er bij zijn. :D
Tja. Wie moeten ze anders daar neerzetten die een redelijke kans zou hebben?
Wie het weet mag het zeggen.
Japanners vinden freak shows zoal Choi, Akebono & Co vast leuk. WWF sfeertje. Maar al die gasten hebben tegen echte vechters al bij voorbaat geen kans dus dat zou alleen geldverspilling zijn.
Laat ze daar dan maar een aparte categorie voor opzetten. De K-1 FREAK of zo.

Kingster
27-03-2009, 05:12
Wat een kapsel heeft maeda....
Het zal vast verborgen aerodynamische hoogstandjes bevatten die hem helpen met zijn hit and run acties tegen manhoef.

http://img99.imageshack.us/img99/9821/2009032600000026spnavif.jpg

micha
27-03-2009, 06:51
gejat van Heath herring zijn kapsels bij GG

Justinian
27-03-2009, 06:52
gejat van Heath herring zijn kapsels bij GG
Alleen niet goed gejat ;)

micha
27-03-2009, 06:56
ik hoorde gisteren dat de sfeer er goed inzit in Yokohama. Het GG-team vermaakt zich prima en was gezellig met 18 man aan het eten.

chief108
27-03-2009, 07:43
OMG dat kapsel....

dat gaat hem echt niet redden tegen Manoef :p

jan sensei kyokushin
27-03-2009, 07:55
http://www.creativewebtv.com/mediamanager4/player/flvplayer.php?video_id=1630&playlist=true

k-1 zaterdag live op te zien 8uur http://tvuplayer.alltvsoft.com/nl/programa donwloaden player

sportgroeten :)

micha
27-03-2009, 08:03
dit wordt een super weekend

jan sensei kyokushin
27-03-2009, 08:06
Hey Hesdy, top man.... Thom, Peter en Hesdy succes daar in Yokohame. Het Chakuriki team rules!Osu ik wens alle Nederlandse Vechters Toppers veel succes zaterdag in Yokohama Japan mogen de besten winnen !! wij zullen het zien vanaf 8uur wij zitten er klaar voor :)

Respect
osu

Who dares wins
27-03-2009, 09:21
Ik dacht dat het om 09:00 uur Nederlandse tijd begon?

OldNicky
27-03-2009, 17:09
dit wordt een super weekend


Mijn gevoel zegt dat zowel Sem als Saki dit gaan winnen :thup:

Oldnicky :cool2:

Marco
27-03-2009, 17:22
ik denk dat Manhoef zijn tegenstander er binnen 20 sec. uitslaat en dat de beste man nooit meer de oude zal zijn..

BJJrajawali
27-03-2009, 18:00
Ik zeg Saki en Schilt helemaal niks.......

Spong gaat zich bewijzen ten koste van Saki
En Hesdy gaat knallen ten koste van Sem......

TOON
27-03-2009, 20:45
Ik zeg Saki en Schilt helemaal niks.......

Spong gaat zich bewijzen ten koste van Saki
En Hesdy gaat knallen ten koste van Sem......

daar kan ik het maar voor de helft mee eens zijn....en jij mag kiezen welke....

761217186
27-03-2009, 21:01
Ik dacht dat het om 09:00 uur Nederlandse tijd begon?

SAS tijd:D

lopez86
27-03-2009, 22:07
gejat van Heath herring zijn kapsels bij GG

Uhm kan je missch. even Heath loskoppelen van GG?
Hij heeft namelijk al jaren niks met GG te maken en komt er ook nooit meer.

TOON
27-03-2009, 22:18
tja als ik aan herring denk....denk ik ook meteen aan GG en aan Pride...dat was gewoon vet destijds....