PDA

View Full Version : verzoekje aan hammerkick



mokumnised
27-03-2009, 02:08
Beste Dirk,

Aangezien jij volgens mij in het bezit bent van alle fs/zendokans, zou je
hier eens de rubriek Fred trainde mee met.... kunnen posten.

Ik heb destijds erg moeten lachen om die rubriek, informatief met veel humor.

Hammerkick
27-03-2009, 08:00
Okee Mokumnised,
Ik ga nu naar me werk, vanavond zal ik er een paar inscannen.
Gr. Dirk.

chief108
27-03-2009, 08:43
cool...
dat waren altijd mooie stukjes idd

Marco
27-03-2009, 14:25
was idd leuk, kan me nog herinneren dat Royers bij zijn oude club Mejiro meedeed en dat Kaman in voorbereiding was voor een partij en behoorlijk scherp was..... u raadt het al.. de toch ook niet misselijke Royers ging ff zitten na een scherpe stoot van Kaman en de fotograaf wist niet hoe snel hij dat plaatje moest schieten.

HUNEBED
27-03-2009, 14:27
Dat was destijds de beste rubriek van de Zendokan want toen was er nog geen Mixfight

chief108
27-03-2009, 14:38
Dat was destijds de beste rubriek van de Zendokan want toen was er nog geen Mixfight
mooi zegd moat....

luc verheije
27-03-2009, 15:47
is inderdaad heel leuk fred brengt het ook leuk heeft ook ooit eens zo,n stukje over maeng ho breda geschreven toen trainde bas rutten er ook nog.
fred traind trouwns nog flink mee overlaatst nog met hem getraind bij golden glory.
was geleden vanaf dat hij dat stukja in de zendokan schreef zo,n jaartje of 17 wel grappig

sikkwitttet
27-03-2009, 17:17
damn das echt jaren trug, en jullie kennen dat nog allemaal uit de kop?

mokumnised
27-03-2009, 17:27
Jammer overigens dat fs/zendokan destijds van de markt is verdwenen, het blad wat daarna kwam namelijk action sports vond ik een drama. ! grote wpkl promotie met vaak gekleurde reportages, ik heb daar regelmatig verslagen gelezen van partijen die ik live gezien had en me afgevraagd of het wel over dezelfde partij ging.
Met name als het over de éigen'' vechters ging konden ze aardig partijdig schrijven.

Zou tof zijn als zendokan terug zou komen met dezelfde redactie als toen
Ik denk dat er erg veel mensen blij mee zouden zijn als dit zou gebeuren, maar het zal wel vergeefse hoop zijn.

mokumnised
27-03-2009, 17:33
damn das echt jaren trug, en jullie kennen dat nog allemaal uit de kop?

Ja ik kan me dat nog wel herinneren, vaak dubbelgelegen om dat samenspel tussen Fred en die fotograaf.
Was een leuke act, /fred als ''slachtoffer'' en die fotograaf met sadistische trekjes.

De aflevering bij chakuriki was ook erg leuk, Royers en Harinck waren niet bepaald vrienden van elkaar, maar toch meetrainen en toch dat respect. Mooi was dat.

Hammerkick
27-03-2009, 19:04
Beste Dirk,

Aangezien jij volgens mij in het bezit bent van alle fs/zendokans, zou je
hier eens de rubriek Fred trainde mee met.... kunnen posten.

Ik heb destijds erg moeten lachen om die rubriek, informatief met veel humor.
Okee dan !! Kijk op : http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=91355