PDA

View Full Version : Oscar uitreiking tijds K1 persconferentie!



micha
27-03-2009, 09:23
Remy Bonjaski heeft net een Oscar ontvangen. Hij kreeg deze uitgereikt door de vriendin van Alistair. Alistair hoopt dat hij zijn acteertalent niet gebruiken tijdens partij.
Remy was "overwhelmed" want dit is zijn grote droom.

Heel de internationale was getuige van dit moment.


beelden volgen later!


osu Golden Glory

Highline
27-03-2009, 09:24
beetje jammer

micha
27-03-2009, 09:26
beetje jammer


dit is gewoon geweldig man!

aan welke kant sta jij eigenlijk?

Stallion
27-03-2009, 09:26
Vind het allemaal een beetje flauw worden. Verzin iets nieuws of kap gewoon met die onzin.

Highline
27-03-2009, 09:28
dit is gewoon geweldig man!

aan welke kant sta jij eigenlijk?

onnodige vraag lijkt me, vind het alleen niet nodig om iedere actie op te hemelen ook al vind ik het flauw

___RZA___
27-03-2009, 09:28
dit is gewoon geweldig man!

aan welke kant sta jij eigenlijk?

Lijkt wel of we weer in de kleuterklas zitten..

Iwan
27-03-2009, 09:33
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel een goeie bak vind!
Beetje plagen moet toch kunnen!

goro
27-03-2009, 09:39
Ik ben wel voor grapjes. Maar vind wel wat arrogant. Hoop dat Remy hem er uit slaat, de oscar op zijn kastje zet en met Alistairs Vriendin het nachtleven in gaat duiken te Tokio . (Met een VIP treatment;))

nick
27-03-2009, 09:41
http://img150.imageshack.us/img150/2806/bonjasawardio2fj5.jpg

on topic. ik vindt dit echt flauw.

chief108
27-03-2009, 09:43
ach ja...
spelende kinderen hè?

een tegen actie van Remy zou wel leuk zijn geweest
een lading injectienaalden geven ofzo

oh well...
gaat nergens over iig

BJJrajawali
27-03-2009, 09:47
Nee dit gaat nergens over..... Wat heeft Ali hiermee te maken?

Hoop dat Remy in de 1ste ronde op zware K.O. wint en met dat beeldje op de foto gaat naast het op de grond liggende hoofd van Ali.

En dan laat die het geven door zijn vriendin ook nog...... HuppelK*tje :fp:

micha
27-03-2009, 09:51
ach ja...
spelende kinderen hè?

een tegen actie van Remy zou wel leuk zijn geweest
een lading injectienaalden geven ofzo

oh well...
gaat nergens over iig


Remy vroeg aan Alistair of hij nog aan drugs zat. Toen antwoorde Alistair dat iedereen in Nederland aan de drugs zit.

ik vind het een supergrap compleet met beeldje. Het getuigd van een hoop zelfvertrouwen vanb Alistair. misschien is het ook een stukje "psychological warfare"


WAR Alistair!!!

Iwan
27-03-2009, 09:53
Remy vroeg aan Alistair of hij nog aan drugs zat. Toen antwoorde Alistair dat iedereen in Nederland aan de drugs zit.

ik vind het een supergrap compleet met beeldje. Het getuigd van een hoop zelfvertrouwen vanb Alistair. misschien is het ook een stukje "psychological warfare"


WAR Alistair!!!

Hahaha LMFAO!!!:thup:

micha
27-03-2009, 09:55
Humor is heel belangrijk in het leven mensen. sommige mensen hier tillen een beetje zwaar aan het dagelijkse leven en maken zich druk on zaken waar ze niks aan kunnen veranderen.

relax and enjoy life!


Carpe Diem

BJJrajawali
27-03-2009, 09:58
Remy vroeg aan Alistair of hij nog aan drugs zat. Toen antwoorde Alistair dat iedereen in Nederland aan de drugs zit.

ik vind het een supergrap compleet met beeldje. Het getuigd van een hoop zelfvertrouwen vanb Alistair. misschien is het ook een stukje "psychological warfare"


WAR Alistair!!!


ja logisch dat jij dat vind......
Ben benieuwd of je het ook zo leuk had gevonden als Remy zo respectloos een paar grote spuiten door zijn vriendin aan Ali had laten geven....

Ali had ik heel hoog staan maar dit had die niet moeten doen. Kijk dat gedoe met Gilbert okeej weet je die gooien beide met modder.....

Hoop dat Remy hem zwaar afstraft nu!:boos:

micha
27-03-2009, 09:59
ja logisch dat jij dat vind......
Ben benieuwd of je het ook zo leuk had gevonden als Remy zo respectloos een paar grote spuiten door zijn vriendin aan Ali had laten geven....

Ali had ik heel hoog staan maar dit had die niet moeten doen. Kijk dat gedoe met Gilbert okeej weet je die gooien beide met modder.....

Hoop dat Remy hem zwaar afstraft nu!:boos:


ik kan een goede grap altijd waarderen.

serieuze mensen die zichzelf heel belangrijk vinden zijn er al veel te veel

Justinian
27-03-2009, 10:00
Ach kom op mensen, niet zo zwaar tillen aan dit soort dingen. Het is gewoon een psychologisch spelletje dat wordt gespeeld, niks mis mee als je het mij vraagt.

BJJrajawali
27-03-2009, 10:01
Humor is heel belangrijk in het leven mensen. sommige mensen hier tillen een beetje zwaar aan het dagelijkse leven en maken zich druk on zaken waar ze niks aan kunnen veranderen.

relax and enjoy life!


Carpe Diem


Ja Golden Glory staat wel bekend als een team wat niet zwaar tilt aan dingen:

Tegen wie zou Melvin eigenlijk vechten morgen? En tegen wie staat die uiteindelijk?

Deze actie had Ali helemaal niet nodig, hij maakt zich nu schuldig aan hetgeen wat hij Badr Hari zo verwijt......

chief108
27-03-2009, 10:02
ik kan een goede grap altijd waarderen.

serieuze mensen die zichzelf heel belangrijk vinden zijn er al veel te veel
reps...

goro
27-03-2009, 10:03
ik kan een goede grap altijd waarderen.

serieuze mensen die zichzelf heel belangrijk vinden zijn er al veel te veel
Groupie

HUNTER
27-03-2009, 10:06
ehhh dé vriendin van Alistair... welke van de velen?

sorry ook een geintje :p

Iwan
27-03-2009, 10:15
Ach kom op mensen, niet zo zwaar tillen aan dit soort dingen. Het is gewoon een psychologisch spelletje dat wordt gespeeld, niks mis mee als je het mij vraagt.

x2

De man van 14K
27-03-2009, 10:16
LOL @ Micha met zijn "Aan welke kant sta je nou eigenlijk""..
Ik hoop dat je het niet serieus bedoelt anders is het wel heel typerend...

De man van 14K
27-03-2009, 10:17
Ach kom op mensen, niet zo zwaar tillen aan dit soort dingen. Het is gewoon een psychologisch spelletje dat wordt gespeeld, niks mis mee als je het mij vraagt.


Nee hoor, zeker niet als Remy Allistair de ring door trapt :thup:

gt-2
27-03-2009, 10:18
G G lekker bezig hier op Mixfight........:thown:

dirk5
27-03-2009, 10:19
Moeten we kant kiezen??

1940 all over again.

Highline
27-03-2009, 10:21
denk dat de opmerking meer richting mij persoonlijk is gericht aangezien ik al heel wat jaren bij team dekkers en gg breda rond huppel

HUNTER
27-03-2009, 10:22
denk dat de opmerking meer richting mij persoonlijk is gericht aangezien ik al heel wat jaren bij team dekkers en gg breda rond huppel

gelukkig zijn er daar ook nog normale mensen :thup:

De man van 14K
27-03-2009, 10:22
Dat weet iedereen denk ik wel ;)
Maar goed, daarom geef ik Micha ook het voordeel van de twijfel ook al is het een ouwe zure ;)

BJJrajawali
27-03-2009, 10:23
Ik denk dat het ook wel een beetje met de persoon te maken heeft.....

Als Badr Hari dingen doet voor een partij is dat natuurlijk ook een psychologisch spelletje. Alleen dat word nooit gewaardeerd door het merendeel inclusief mijzelf.

Maar nu doet Ali O het en is het ineens Ok..... Humor....

Tuurlijk denk iedereen weleens over Remy Acteur en Over Ali dat hij zwaar aan de annabolen zit. Maar om elkaar zo aan te vallen/beledigen ? mwah kan ik niet waarderen.

Ik vind dat Ali O dat soort spelletjes helemaal niet nodig heeft en vind het dan ook ongepast dat hij dat doet.....

Tuurlijk zie ik de humor er wel van in, maar om je vriendin nu een beeldje aan een tegenstander te laten geven..... vind ik gewoon jammer..... :thown:

Pernik
27-03-2009, 10:24
Humor is heel belangrijk in het leven mensen. sommige mensen hier tillen een beetje zwaar aan het dagelijkse leven en maken zich druk on zaken waar ze niks aan kunnen veranderen.

relax and enjoy life!


Carpe Diem


Humor wel ja......

chief108
27-03-2009, 10:27
Als Badr Hari dingen doet voor een partij is dat natuurlijk ook een psychologisch spelletje. Alleen dat word nooit gewaardeerd door het merendeel inclusief mijzelf.

net andersom juist...
ik vind Badr's dingen vaak juist tof
en eerlijk en oprecht

denk dat Ali een aangeleerd kunstje laat zien met de bedoeling zijn internationale marktwaarde wat op te krikken

Justinian
27-03-2009, 10:27
Ik denk dat het ook wel een beetje met de persoon te maken heeft.....

Als Badr Hari dingen doet voor een partij is dat natuurlijk ook een psychologisch spelletje. Alleen dat word nooit gewaardeerd door het merendeel inclusief mijzelf.

Maar nu doet Ali O het en is het ineens Ok..... Humor....

Tuurlijk denk iedereen weleens over Remy Acteur en Over Ali dat hij zwaar aan de annabolen zit. Maar om elkaar zo aan te vallen/beledigen ? mwah kan ik niet waarderen.

Ik vind dat Ali O dat soort spelletjes helemaal niet nodig heeft en vind het dan ook ongepast dat hij dat doet.....

Tuurlijk zie ik de humor er wel van in, maar om je vriendin nu een beeldje aan een tegenstander te laten geven..... vind ik gewoon jammer..... :thown:
Je kunt er om lachen of niet, maar waar het om gaat is dat het gewoon een spelletje is waar je niet al te zwaar aan moet tillen. Net zoals hij een spelletje speelde met CroCop, door hem telkens uit te dagen en hem uit te maken voor 'pussy' etc. Ben met je eens dat hij het niet nodig heeft, maar het zal ongetwijfeld vanuit commercieel oogpunt een handige zet zijn.

Justinian
27-03-2009, 10:29
denk dat Ali een aangeleerd kunstje laat zien met de bedoeling zijn internationale marktwaarde wat op te krikken
Dat is exact zoals ik het zie! Komt ook minder 'echt' over. Zie bijvoorbeeld het weggooien van de mic nadat hij Crocop uitdaagde na een winstpartij in Japan. De Oscar gaat zeker niet naar Alistair, die moet het van andere kwaliteiten hebben ;)

BJJrajawali
27-03-2009, 10:29
Conclussie:

Ali O is een minder goede acteur dan Remy hahahahahah

chief108
27-03-2009, 10:30
nee een film carrière zit er voor hem niet in

BJJrajawali
27-03-2009, 10:33
Het zal de partij waarschijnlijk wel extra beladen maken, en dat is voor ons alleen maar beter!!!
Kijk er nu al naar uit!

adenane
27-03-2009, 10:38
Het kan misschien vanuit commercieel oogpunt wel een handige zet zijn, maar 't is niet netjes om dat over de rug van je tegenstander te doen. En ook al ben ik geen fan van Remy als vechter, als persoon is hij wel altijd correct, netjes en respectvol naar mensen toe. Dus al met al, een beetje jammer Alistair.

lopez86
27-03-2009, 10:51
Lol @ Alistair, echt iets voor hem :D
Kan er wel om lachen, en Remy denk ik ook wel.

Chico
27-03-2009, 11:00
wanneer is die partij?

Fyodor
27-03-2009, 11:01
Heeft iemand er ook een filmpje van?

Ik zou er niet teveel aan tillen, vind het wel een grappige actie. Wel benieuwd hoe Remy gereageerd heeft. Nu moet Alistair het nog in de ring laten zien!

new_world_order
27-03-2009, 11:02
pics or it didn't happen..

Fyodor
27-03-2009, 11:02
wanneer is die partij?

Morgenochtend (Nederlandse tijd).

Wordt live via eurosport uitgezonden (één of andere betaalde player via internet), maar je kan het ook morgenavond laat op campingzender SBS6 kijken. Of natuurlijk via de andere bronnen :whistling:

M Double You
27-03-2009, 11:47
Dit alles is vastgelegd in beeld en geluid, zie :

http://www.youtube.com/watch?v=SQ8f1BilUKg

Highline
27-03-2009, 11:52
hahah ziet er best grappi uit, en zo te zien pakt remy het sportief op

Karel
27-03-2009, 11:56
idd best grappig, en kijk maar uit als je vriendin zo dicht bij remy komt

BJJrajawali
27-03-2009, 11:59
Winnaar van deze actie:

Remy the

Flying Gentleman !!!!!!

:whistling:

NielsN
27-03-2009, 12:04
:lol:

Prachtig, dit... "Hey, I'm from Holland, man. Everybody in Holland uses drugs." :thup:

Hyperige interviews vind ik meestal irritant, maar dit is gewoon geweldig grappig.

NielsN
27-03-2009, 12:06
Moeten we kant kiezen??

1940 all over again.

Wat was er in 1940 dan? :whistling:

chief108
27-03-2009, 12:06
ik zeg: doping controle voor Ali...
hij geeft net zelf toe dat hij drugs gebruikt en die staan op de lijst van verboden middelen...

Illest
27-03-2009, 12:07
Je kunt er om lachen of niet, maar waar het om gaat is dat het gewoon een spelletje is waar je niet al te zwaar aan moet tillen. Net zoals hij een spelletje speelde met CroCop, door hem telkens uit te dagen en hem uit te maken voor 'pussy' etc. Ben met je eens dat hij het niet nodig heeft, maar het zal ongetwijfeld vanuit commercieel oogpunt een handige zet zijn.

Het enige wat ie moet doen vanuit commercieel oogpunt, is z'n partijen winnen, heel simpel. Dit soort onzin kan ie beter achterwege laten.

Kijk Badr is nou eenmaal stoer en soms disrepectvol naar z'n tegenstanders....maar zo is ie gewoon...al vanaf het begin..

Bij Ali valt het me op dat ie pas stoer werd nadat ie beter begon te presteren...dan ben je niet stoer, maar dan doe je gewoon stoer. Laat het dan liever achterwege.

Doe normaal dan doe je al gek genoeg.

ps:
Ik hoop echt dat Remy z'n kop eraf kniet....reps voor Remy want ik had als 3 voudig K1 champ echt niet zo'n beeldje van een of ander huppelkutje aangenomen...

beetje triest allemaal..

Eelco
27-03-2009, 12:07
LoL @ Remy; stop using drugs....

Justinian
27-03-2009, 12:11
Het enige wat ie moet doen vanuit commercieel oogpunt, is z'n partijen winnen, heel simpel. Dit soort onzin kan ie beter achterwege laten.
Volgens mij ligt er een mooie carriere als vechtsportmanager voor jou in het verschiet...

dirk5
27-03-2009, 12:11
normaal ben ik niet van dit soort acties maar nu ik het gezien hebt vind ik het best grappig.

Maar Allistair dit is leuk en confronterend, hier heb je toch veel meer aan, dan roepen dat Crocop een watje is en dat hij geen knieeen in zijn kruis heeft gehad.

hou het aub bij dit soort acties.

NielsN
27-03-2009, 12:11
Bij Ali valt het me op dat ie pas stoer werd nadat ie beter begon te presteren...dan ben je niet stoer, maar dan doe je gewoon stoer.


Hehehe...

Ik vind iemand die goed presteert in MMA wel degelijk stoer...

Het zou wat anders zijn als hij stoer ging doen nadat hij slechter ging presteren...

Fyodor
27-03-2009, 12:15
ik zeg: doping controle voor Ali...
hij geeft net zelf toe dat hij drugs gebruikt en die staan op de lijst van verboden middelen...

Lijkt me niet, hij was gewoon sarcastisch.Ik bedoel, hij kan beter zo reageren dan dat hij gaat roepen: "No, no I don't use drugs". Krijg je zo'n wellis/nietes spelletje.

Leuk dat Remy het zo sportief opvatte, kon er volgens mij wel om lachen.

@ Illest: Alistair was wel vaker 'stoer', niet alleen nu hij als HW vecht. Bijvoorbeeld tegen Chuck Liddell: "Tell Dana that's a bad bet" en tegen Shogun I: 'I'm not gonna let some 20 year old be in my way' (of zoiets).

Dit soort 'onzin', wat je in de USA nog veel meer ziet, is juist wat het commercieel gezien nog aantrekkelijker maakt. Hoort er gewoon bij en na afloop van het gevecht zijn ze weer 'cool'.

chief108
27-03-2009, 12:18
als ze dit in de USA ook gezien hebben komt hij daar niet meer aan de bak..
die houden niet van drugsgebruikers...




























en Fyodor: als je hier wat langer post kom je er vanzelf achter mijn posts over het algemeen grapjes zijn... :rolleyes:

Illest
27-03-2009, 12:19
Hehehe...

Ik vind iemand die goed presteert in MMA wel degelijk stoer...

Het zou wat anders zijn als hij stoer ging doen nadat hij slechter ging presteren...

die grote mond past niet bij hem....dat bedoel ik met stoer doen

@ Justinian:

wie weet...tis iig beter dan de 'baas' spelen op mixfight.nl...doe mij die trainerscarriere maar;)

Fyodor
27-03-2009, 12:22
en Fyodor: als je hier wat langer post kom je er vanzelf achter mijn posts over het algemeen grapjes zijn... :rolleyes:

Oke, ik kom net kijken dus zal 't onthouden :D

NielsN
27-03-2009, 12:23
die grote mond past niet bij hem....dat bedoel ik met stoer doen



I know, just messing with you...;)

Illest
27-03-2009, 12:24
Lijkt me niet, hij was gewoon sarcastisch.Ik bedoel, hij kan beter zo reageren dan dat hij gaat roepen: "No, no I don't use drugs". Krijg je zo'n wellis/nietes spelletje.

Leuk dat Remy het zo sportief opvatte, kon er volgens mij wel om lachen.

@ Illest: Alistair was wel vaker 'stoer', niet alleen nu hij als HW vecht. Bijvoorbeeld tegen Chuck Liddell: "Tell Dana that's a bad bet" en tegen Shogun I: 'I'm not gonna let some 20 year old be in my way' (of zoiets).

Dit soort 'onzin', wat je in de USA nog veel meer ziet, is juist wat het commercieel gezien nog aantrekkelijker maakt. Hoort er gewoon bij en na afloop van het gevecht zijn ze weer 'cool'.


die actie zelf valt op zich nog wel mee....maar echt grappig vind ik het niet....nogmaals respect hoe Remy ermee omging...

gelukkig deelt niet iedereen dezelfde mening....dit soort shit hoeft voor mij niet...

Kameleon
27-03-2009, 12:32
Goh...wat een leuke grap....

The Bulldog
27-03-2009, 12:41
kijk even goed mensen....

Allistair zet een leuke aanval in....

Remy counterd......

allistar verdedigd , maar op zo`n manier dat hij zichzelf mogelijk in de problemen werkt...

"iedereen doet drugs in nl??????"WTF .... Wat is dat voor excuss....



vind een beetje actie wel leuk...het blijft sportief....geen fysieke dingen dus niks mis mee zo in mijn ogen...

micha
27-03-2009, 12:42
geeft deze wedstrijd weer een beetje extra dimensie

ritch25
27-03-2009, 12:45
Wie het laats lacht............ die is niet k.o. gegaan. We zullen het wel zien allemaal. hoort er wel een beetje bij dat modder gooien. Laat de handjes en voetjes en knietjes maar spreken.

Collina
27-03-2009, 12:46
Ik vind 't wel grappig.. "maar over smaak valt niet te twisten"..

Wel grappig of niet grappig: één ding staat vast, twee kemphanen staan in de ring en willen echt NIET verliezen.

Ik verheug me nu NOG meer op deze partij! It's all about the show and all about the game, ik vind ht geweldig.

Beter sensatie presentatie dan téveel respect tonen naar elkaar... ik ben niet zo van dat pussy emotionle gedrag!

Believe, na de wedstrijd zullen ze samen een "biertje" drinken in Tokio.. en Remy een "zoete witte wijn" :)

Enjoy the game!

Collina

new_world_order
27-03-2009, 12:52
Ik heb een beetje een dubbel gevoel, Ik vind Remy echt een top sportman een boegbeeld voor de sport en een hele goede vechter.

Daarnaast hou ik van MMA, train ik MMA en ben ik er elke dag mee bezig. Voor MMA zou het goed zijn als de beste K1 vechter van de wereld zou verliezen van een MMA vechter..

Dan is het 100% duidelijk dat MMA de ultieme vechtsport is.

beetje dubbel dus..

adenane
27-03-2009, 12:52
kijk even goed mensen....

Allistair zet een leuke aanval in....

Remy counterd......

allistar verdedigd , maar op zo`n manier dat hij zichzelf mogelijk in de problemen werkt...

"iedereen doet drugs in nl??????"WTF .... Wat is dat voor excuss....



vind een beetje actie wel leuk...het blijft sportief....geen fysieke dingen dus niks mis mee zo in mijn ogen...

Misschien een voorbode van hoe de wedstrijd zal verlopen!!

NielsN
27-03-2009, 12:54
Misschien een voorbode van hoe de wedstrijd zal verlopen!!
:lol:

Dat zou maar zo kunnen, idd...

lopez86
27-03-2009, 13:29
Haha wat een prick is Alistair ook.
Echt een topgrap :D

JeMalleMoer
27-03-2009, 13:36
De vriendin van Overeem had het zeker zelf voorgesteld om het persoonlijk aan remy te geven. ;)

mokumnised
27-03-2009, 13:54
1-0 voor Remy, scherpe reactie en ik gok op de 2-0 in de ring morgen.

renamer
27-03-2009, 14:02
ik vind hem goed..

nu nog maar hopen dat alie O zijn knieen uit remie zijn kruis weet te houden...

chief108
27-03-2009, 14:41
nu nog maar hopen dat alie O zijn knieen uit remie zijn kruis weet te houden...
gaat vast niet lukken
jammer dat dat geen optie was om op te wedden

kooivechter
27-03-2009, 14:51
Vind niet dat hier zo zwaar aan moet worden getilt. Dit is toch grappig bedoeld. wordt de wedstrijd alleen maar boeiender van.

Iwan
27-03-2009, 14:52
Jongens jongens, deze topic is het levende bewijs dat zowel Alistair als Remy het spel fantastisch spelen!!!
Alistair komt met een leuke grap, Remy vat het supergoed op en countert fantastisch!
Doel bereikt want heel mixfight is zwaar in discussie en voila, er wordt weer gesproken over de partij.
Het maakt niet uit hoe mensen over je spreken, goed of slecht. Als ze maar over je spreken en deze champs weten dat allebei.
Topactie van allebei!!!

MMA Fan
27-03-2009, 15:04
Ach kom op mensen, niet zo zwaar tillen aan dit soort dingen. Het is gewoon een psychologisch spelletje dat wordt gespeeld, niks mis mee als je het mij vraagt.


X2 ... is toch lachen dit...kan niet wachten op de staredown !!!

MMA Fan
27-03-2009, 15:07
Dit zegt toch alles.....iedereen lacht erom....leuk toch

Remy Bonjasky and Alistair Overeem (http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/090327/photo02b.htm)

Heb trouwens ook zin in Spong.....denkt dat ie ver kan komen !!

Spong vs Saki (http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/090327/photo09b.htm)

K-1 OFFICIAL WEB SITE (http://www.k-1.co.jp/k-1gp/top915.htm)

Tony
27-03-2009, 15:14
geweldig.. die kop van peter aerts.. hij kan niet meer van het lachen...

Pitbull.
27-03-2009, 15:17
ben niet echt een Bonjasky fan maar props!! zie Ali een paar keer omkijken van shit.. hij wordt niet boos :mad:

Kerberos
27-03-2009, 16:12
Kant kiezen? Dan ben ik voor Alistair!

WAR ALISTAIR!!

knift
27-03-2009, 17:05
kant kiezen? dan ben ik voor remy laat ali o maar lekker in het mma blijven als ali o morgen wint is dat niet bepaalt goed voor de k1.

chief108
27-03-2009, 17:07
ik kies geen kant in deze
wie van die twee ook KO gaat, chief zit te juichen... :beerchug:

dirk5
27-03-2009, 17:09
ik kies geen kant in deze
wie van die twee ook KO gaat, chief zit te juichen... :beerchug:

Dan hoop ik voor jou dat het geen beslissing word ;)

rafi
27-03-2009, 17:14
ik vind het wel lachen. en het maakt de partij alleen maar intersanter.

Bud S
27-03-2009, 17:47
ik kies geen kant in deze
wie van die twee ook KO gaat, chief zit te juichen... :beerchug:

x2

Jeru
27-03-2009, 18:21
WTF???? Moet niet gekker worden...

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/top915.htm
Schilt, who will fight 28 year-old Egyptian Hesdy Gerges, said he was happy to be back in K-1. "I got the call the day before yesterday, I don't even know the guy I'm fighting, but it's going to be a great fight!" Gerges, who stands 200cm/6'7" and weighs 100 kg/220lbs, was still en route to Tokyo at press conference time.

Illest
27-03-2009, 18:22
WTF???? Moet niet gekker worden...

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/top915.htm
Schilt, who will fight 28 year-old Egyptian Hesdy Gerges, said he was happy to be back in K-1. "I got the call the day before yesterday, I don't even know the guy I'm fighting, but it's going to be a great fight!" Gerges, who stands 200cm/6'7" and weighs 100 kg/220lbs, was still en route to Tokyo at press conference time.

Egyptian? hahahah:lol:


ze kunnen het rood-wit-blauw blijkbaar niet meer aan zien...

jopke
27-03-2009, 18:27
Ik heb een beetje een dubbel gevoel, Ik vind Remy echt een top sportman een boegbeeld voor de sport en een hele goede vechter.

Daarnaast hou ik van MMA, train ik MMA en ben ik er elke dag mee bezig. Voor MMA zou het goed zijn als de beste K1 vechter van de wereld zou verliezen van een MMA vechter..

Dan is het 100% duidelijk dat MMA de ultieme vechtsport is.

beetje dubbel dus..



dat dus!

Illest
27-03-2009, 18:32
en toch zou je als 3 voudig K1-champ niet mogen verliezen op je eigen regels van een mma-vechter.

(net zoals dat omgekeerd ook niet zou mogen)

mma vechters zijn gewoon lastig te bevechten voor kickboksers....hun staande spelletje is net iets anders....

krijg alleen nog maar meer respect voor Manhoef....die is DE man in beide disciplines...

Jeru
27-03-2009, 18:40
Egyptian? hahahah:lol:


ze kunnen het rood-wit-blauw blijkbaar niet meer aan zien...

Hesdy denkt aan zijn toekomst. Ze willen geen Nederlanders meer? Ik ga voor Egypte! Hoewel je aan dit gala niet zou zien dat ze Nederlanders zat zijn.
Komt denk ik omdat Nederland misschien nog het enige land is dat de tv-rechten afneemt ;)

Illest
27-03-2009, 18:43
is ook logisch...

wel maf eigenlijk...zoveel Nederlanders in Japan....

K1 is een en al 'The Netherlands'....

Jamila
27-03-2009, 18:45
Ik hoorde dat het met regelmaat op de Japanse televisie te zien is als promotie voor het gala. De jongens zien er beide scherp uit dus ik denk dat we morgen absoluut gaan genieten.

Gr, Jamila:thup:

BJJrajawali
27-03-2009, 18:53
Hoop wel dat Hesdy sneller knokt als dat die praat :D

Net ff op zijn hyves gekeken naar wat filmpjes maar die Hesdy is echt geen pannekoek.. Denk dat Schiltoh zijn borst nat kan maken.....


Ik zeg Hesdy, winnaar op K.O. 2de ronde ;)

:thup:

MB667
27-03-2009, 19:32
leuke actie. en top hoe Remy Bonjansky hierop reageert. Wordt morgen volgens mij een vette pot!

MB667
27-03-2009, 19:33
sommige mensen hier tillen een beetje zwaar aan het dagelijkse leven en maken zich druk on zaken waar ze niks aan kunnen veranderen.


100% correct!

Amen

GSPfan85
27-03-2009, 19:39
Whahaha schitterende actie!!!

Of je het nou kan waarderen of niet, het wordt een geweldig gevecht..
ik ga voor Overeem iig.

Maar ik gun het Remy eigenlijk net wat meer :whistling:

PD_EC
27-03-2009, 20:33
vind het wel grappig. deze actie maakt het voor ons alleen maar beter
remy lacht wel maar denk dat het hem wel een beetje steekt maar hij pakt het wel mooi op

war remy

MMA Fan
27-03-2009, 22:05
Overeem op KO in Ronde 1.....flying knee

K-1sunstarr
27-03-2009, 22:37
Remy laat Ali morgen een POEPJE ruiken.

Tsuki
27-03-2009, 22:45
....als sponsor kan je de naam beter op de voetzolen van remy drukken.

hear hear ...................

sjaakie'tje
27-03-2009, 22:45
Snap de big deal hiervan niet. Ali probeert 'under de skin' van Remy te geraken. Ik vind het ook totaal niet te vergelijken met wat Hari deed tegen vb Graham. Dit is louter psychologisch.

michaell
27-03-2009, 23:17
Weet iemand toevallig waar dit litteken op Alistair zijn cheek vandaan komt?

TOON
27-03-2009, 23:24
sorry, welk litteken?

meen je dit nou? wel eens fatsoenlijk naar Overeem gekeken?
Weet niet hoe hij daar aan is gekomen, maar het zit er al een tijdje!!

TOON
27-03-2009, 23:30
hehehe nou zit op zn linkerwang....voor de kijkers rechts....maar dit geheel ter zijde...
gaat een knalpartij worden! vind het wel grappig dat gefuck vantevoren, hoort toch een beetje bij het spelletje! jappanners houden daar van....dus meer pieken in de pocket!! ja toch...lekker dan!

rafi
27-03-2009, 23:32
1x in een bar een glas in zijn gezicht gehad.

rafi
27-03-2009, 23:36
nee. omdat hij iemand verkeerdt aankeek.

wrestler_nl
27-03-2009, 23:48
Toen alistair hem een acteur noemde , had Remy moeten zeggen:
''Is that your girlfriend ,can i borrow her . I want to make a Pornfilm'':lol:


ooooh wat zou day ergggggg zijn.......:lol:


maar ff serieus , grappige aktie van alistair maar de responds van remy vond ik echt wel LOL:thup::thup:

michaell
27-03-2009, 23:48
1x in een bar een glas in zijn gezicht gehad.
Is dat echt zo? Geen grap? Ik zou geen ruzie met iemand van 100 kg en 195 cm willen hebben :)

rafi
27-03-2009, 23:51
is geen grap. heb ik van eem paar mensen gehoord uit amsfoort

michaell
27-03-2009, 23:53
is geen grap. heb ik van eem paar mensen gehoord uit amsfoort
Thanks man.

ICON
28-03-2009, 00:05
idee is al lame maar de uitvoering nog 10x lamer

Stallion
28-03-2009, 00:08
Toen alistair hem een acteur noemde , had Remy moeten zeggen:
''Is that your girlfriend ,can i borrow her . I want to make a Pornfilm'':lol:


ooooh wat zou day ergggggg zijn.......:lol:

Reps. Remy zou echt een held zijn als die dat had gezegt:D

chief108
28-03-2009, 00:18
tja, dat was wel een hele leuke geweest idd

De man van 14K
28-03-2009, 00:20
tja, dat was wel een hele leuke geweest idd


kunnen we nu stoppen met dat slappe gelul?
"Remy was echt stoer als hij dit dat zus zo had gezegd.." Jezus, hoe oud zijn jullie..

ICON
28-03-2009, 00:21
rosso is so right..

chief108
28-03-2009, 00:22
38
ik zeg gewoon dat dat een mooie comeback was geweest

maar ook dit is weer een totale non-topic thread natuurlijk
ze moeten morgen in de ring maar laten zien wat die woordjes allemaal waard zijn....

knift
28-03-2009, 00:34
Toen alistair hem een acteur noemde , had Remy moeten zeggen:
''Is that your girlfriend ,can i borrow her . I want to make a Pornfilm'':lol:


ooooh wat zou day ergggggg zijn.......:lol:


maar ff serieus , grappige aktie van alistair maar de responds van remy vond ik echt wel LOL:thup::thup:



hahahahahahahaha ja mooi die opmerking had echt "the lord"geweest

De man van 14K
28-03-2009, 00:36
en de eerste negreps zijn een feit

NielsN
28-03-2009, 00:53
rosso is so right..

Ja, wel een beetje, idd...