PDA

View Full Version : UPCOMING GLORY A.S. ZONDAG IN EDE!



Shooto Holland
27-03-2009, 18:09
http://www.ma-skills.com/ug/wp-content/gallery/images/upcomingglory3_banner.jpg


Upcoming Glory 3
Shooto & Thaiboxing

Sunday 29 March

Theater De Kei
Peppelensteeg 12
6715 CV EDE

weigh in & doctor check starts: 15.00h
doors open: 15.30h
event starts: 17.00h

Entrance:
presale: € 20,-
at the door: € 25,-

KAARTEN TE BESTELLEN OP www.upcomingglory.com (http://www.upcomingglory.com) of klik HIER (http://www.ma-skills.com/upcomingglory/?page_id=3)

We zoeken nog tegenstanders voor de onderstaande vechters!

SH B -83kg Richie Vink (Budo Academy Physical, NL) vs TBA

TB J (15jaar) -60kg Hubert Geven (Budo Blok, NL) vs TBA

TB C -100kg Dwight Harkisoon (Team Petres, NL) vs TBA

TB C -78kg Geronimo de Groot (Team Relex, NL) vs TBA

De line up is door een groot aantal uitvallers flink aangepast. We zijn blij dat er toch nog een groot aantal vechters de partij op het laatste moment hebben aangenomen!

Line up:

TB N -67kg Kir (Bully's Gym, NL) vs Mikel Veenstra (Lansink, NL)

TB N -65kg Rens Vollenberg (Vechtsportcenter de Groot, NL) vs Ruben Brand (Hoyer Gym Roermond, NL)

TB C -72,5kg Thijs (Team Twins, NL) vs Max Verschuur (Bully’s Gym, NL)

TB N -67kg Ismael (Bully's Gym, NL) vs Mohammed Sueliman (Team Petres, NL)

TB N -72,5kg Ruchendel (Team Relex, NL) vs Clint Koolen (Vechtsportcenter de Groot, NL)

SH C -65kg Ricardo Meyer (Team Twins, NL) vs Gideon Kemper (Tatsujin Dojo Deventer, NL)

SH C+ -70kg Clayton Henriques (Angelo Gym, NL) vs Tobias Rietveld (Team Duncan, NL)

SH C+ -76kg Gerben Hulsegge (Budo Academy Physical, NL) vs Ilhan Kekik (Tatsujin Dojo Goor, NL)

SH C+ -76kg Edo Vink (Budo Academy Physical, NL) vs Arne Boekee (Hoyer Gym Heerlen, NL)

SH C+ +100kg Peter Nuijten (Vechtsportcenter de Groot, NL) vs Volkhan Oezdemir (Tatsujin Dojo, CH)

SH C+ -70kg Maxim Moussa (Team Duncan, NL) vs Tom Essers (Tatsujin Dojo Nijmegen, NL)

SH C+ -83kg Tonie Michielsen (Tatsujin Dojo Deventer, NL) vs Boy Eggels (Hoyer Gym Roermond, NL)

SH C+ -83kg Sait Esen (CC-FL, NL) vs Julien Wessels (Tatsujin Dojo Nijmegen, NL)

SH C+ -93kg Olutobi Ayodeji Kalejaiye "Deji" (Angelo Gym, DLD) vs Rowan Tol (Petres Gym, NL)

SH B -76kg Ufuk Isguzarer (Budo Academy Physical, NL) vs Aram Clements (Tatsujin Dojo Amsterdam, NL)

SH B -83kg Robin de Vries (Sportstudio All Inn, NL) vs Michael Angelista (Tatsujin Dojo Deventer, NL)

SH B -76kg Jannis Arvanitidis (Team Duncan, NL) vs (Mbo Ndundo, Hoyer Gym Heerlen, NL)

Osu,

Martijn

DIT EVENEMENT WORDT MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR:

TWINS (www.booster.be (http://www.booster.be))

en

MMA PLAYTIME (stand op het gala met o.a. UFC kleding)

sikkwitttet
27-03-2009, 18:44
en verschil in regels in sh b en c
?

Lennie
27-03-2009, 19:34
Bij c+ mogen alleen stoten op het lichaam gegeven worden op de grond.
Bij B partij mag er op de grond ook op het hoofd gestoten worden.

ijsblok
27-03-2009, 19:51
Thorsten Klein zou toch ook vechten??

Briant
27-03-2009, 22:26
Bij c+ mogen alleen stoten op het lichaam gegeven worden op de grond.
Bij B partij mag er op de grond ook op het hoofd gestoten worden.

Bij shooto C+ geen stoten op de grond. Alleen staand stoten op de grond alleen grappling. Verschil met Shooto C is dat bij C+ er geen bescherming is (alleen toque en bitje)

a.s.c.
27-03-2009, 22:35
De partij tussen Ufuk en mij gaat niet door. Kreeg zonet het bericht dat hij helaas ziek is.

761217186
27-03-2009, 22:43
De partij tussen Ufuk en mij gaat niet door. Kreeg zonet het bericht dat hij helaas ziek is.

dat is ook zuur man! Richie vink zoekt nog een tegenstander lees ik.. Hij is alleen iets zwaarder. :whistling:

Ufuk
27-03-2009, 22:45
Ondanks hard trainen heb ik de pech om in de laatste week de griep te vangen... Helaas ben ik hierdoor niet in staat om een fatsoenlijke pot neer te zetten. Bij deze nodig ik Aram dan ook uit om bij een volgende gelegenheid het tegen mij op te nemen!

a.s.c.
27-03-2009, 22:46
dat is ook zuur man! Richie vink zoekt nog een tegenstander lees ik.. Hij is alleen iets zwaarder. :whistling:

Ik heb er over getwijfeld. Alleen bij mijn pro-debuut lijkt het me slimmer om tegen iemand van mijn eigen gewicht te starten.

761217186
27-03-2009, 22:47
[quote=Ufuk;715383]Ondanks hard trainen heb ik de pech om in de laatste week de griep te vangen... Helaas ben ik hierdoor niet in staat om een fatsoenlijke pot neer te zetten. Bij deze nodig ik Aram dan ook uit

mooi gebaar topper!!!:thup: tot maandag... (mocht het dan weer beter gaan)

beterschap!

a.s.c.
27-03-2009, 22:48
Ondanks hard trainen heb ik de pech om in de laatste week de griep te vangen... Helaas ben ik hierdoor niet in staat om een fatsoenlijke pot neer te zetten. Bij deze nodig ik Aram dan ook uit om bij een volgende gelegenheid het tegen mij op te nemen!

Komt goed, in ieder geval beterschap..

lunatic
27-03-2009, 22:52
mmm jammer ufuk.
Helaas nu maar 2 pro partijen.

DannyvK
28-03-2009, 13:30
Hopen dan dat er nog een tegenstander voor Vink gevonden word. :)