PDA

View Full Version : Viacheslav Datsik, wie?



Slome
27-03-2009, 20:38
Viacheslav Datsik

http://www.cdn.sherdog.com/fightfinder/Pictures/viacheslav_datsik.jpg (http://secure.sherdog.com/eshop/10Browse.asp?Search=Viacheslav Datsik)

Viacheslav Datsik is one of the most entertaining and exciting fighters to ever step into a ring or cage. If you don't know who he is, you really owe it to yourself to click on the video below.

Andrei Arlovski lost to this guy only ten years ago. Datsik knocked out the former UFC champion at M-1 MFC - World Championship 1999. I know there are many dream match-ups fans have been hoping for this year including Fedor vs. Lesnar, Machida vs. Rampage, St Pierre vs. Silva but for me its Datsik vs. Arlovski 2.

http://www.youtube.com/watch?v=IWbfXh8eni4&feature=player_embedded


http://www.youtube.com/watch?v=_O-J0nqTjUI&feature=player_embedded

cholitzu
27-03-2009, 20:47
Repost Slome,,,,,:D

(Maar wel een leuke):thup:


Datsik vs. Arlovski 2, waarom niet.

TOON
27-03-2009, 21:40
Repost Slome,,,,,:D

(Maar wel een leuke):thup:


Datsik vs. Arlovski 2, waarom niet.

waarom niet? nou.....omdat ie ergens in een werkkamp in siberie zit misschien....??

ook maar horen zeggen hoor....maar hij is volgens mij al jaren niet meer in een ring gesignaleerd....

cholitzu
27-03-2009, 21:50
waarom niet? nou.....omdat ie ergens in een werkkamp in siberie zit misschien....??

ook maar horen zeggen hoor....maar hij is volgens mij al jaren niet meer in een ring gesignaleerd....


haha volgens mij is hij in een siberisch werkkamp geboren, wat een kop van beton die gozer, maar zo gek als een deur, een hersenschudding zal hij volgens mij nooit krijgen.

gun arlovski op z'n minst een rematch toch(lees - payback)

A.F.
27-03-2009, 22:43
repostmania 3.0

De man is opgepakt na een aantal overvallen en zit nu in Kamp Siberia

Jeru
27-03-2009, 23:02
De winterslaap heeft bij sommige mensen lang geduurd.

michaell
27-03-2009, 23:16
Niet in Siberia maar.

Hij is echt gek geworden, lijkt erg op een vark. Heb een recente "interview" van hem gezien achter tralies. Hij had veel racistische dingen te zeggen.

YoMarK
27-03-2009, 23:30
Gek geworden? Volgens heeft die gast echt nooit gespoord. :D

A.F.
27-03-2009, 23:42
Niet in Siberia maar.

Hij is echt gek geworden, lijkt erg op een vark. Heb een recente "interview" van hem gezien achter tralies. Hij had veel racistische dingen te zeggen.

kan je die misschien opzoeken... vertalen en posten....

reps coming ur way

De man van 14K
27-03-2009, 23:51
Niet in Siberia maar.

Hij is echt gek geworden, lijkt erg op een vark. Heb een recente "interview" van hem gezien achter tralies. Hij had veel racistische dingen te zeggen.


staat dat online?

Roover
28-03-2009, 00:27
staat dat online?

Ik zou me er niet al te veel van voorstellen.... En dan druk ik me nog voorzichtig uit.

Vertaling van czar2 op 't Sherdog-forum:

==============================================
"I'm Red Tarzan"

- What did you do when you were free?

"Fights"

- What kind?

"Every kind"

- No rules [MMA]?

"A bunch of different ones"

- Ok. Which club did you fight for?

"I didn't fight for ***gots. I fought for myself and for Russia. For Rus! +

- Ok, now introduce...

"For white people"

- Tells us your full name

"Red Tarzan, son of Svarog [pagan God], ruler of Muromsk forests from the tribe of gray wolves"

- How much did you get paid for fights?

"Losers fight for money and we fight for fun. I fought for the fighting spirit of white people"

- So you consider yourself a white warrior?

"I'm a white warrior. Born a warrior and will die a warrior"

- And how's jail? No one is messing with you?

"Jews, bastards, who got control of government power made all white people work and put them on drugs, thinking everyone will be on the needle. Bullshit that everyone will be on the needle. Soon 5 million cons will break all wires and will get out. And if we had a normal government, then in the strongest army like in France where the Foreign Legion is 75% Russians, would free up 5 million Russians, got everyone an AK and let out... ***s... Afghanistan, Chechnya, Georgia to deal with all them scumbags. But in Russia we Russians have our own god - Svarog, and [name of Christian God, sorry just can't type it in] is a kike, agent of MOSSAD, Jewish prostitute whom Russians will tear apart finally, 2000 years ago when they occupied our government and still kicking it, and Russians, fuck, remember your gods, Perun [pagan god] will come out and tear everyone to shit"

- You think you don't give a crap about the sentence?

"Me, yeah. I'm a warrior and the path of a warrior is death."

- And what is the prosecutor's fault in this? Is he your enemy?

"Um, no. Jews are my enemy and the enemy of white people"
==============================================

http://www.youtube.com/v/Ht0GzrgotPA&hl=en

NielsN
28-03-2009, 01:03
Ah. Altijd leuk, een verdiepend interview met een vechter... Wat ze bezig houdt, hun visie op politiek, relaties etc.

Thanks!

TOON
28-03-2009, 08:46
nou als je Datsik aan het werk ziet staat hij in mijn ogen op een eenzame hoogte.....euh....laagte....die gast spoorde niet en het is alleen maar erger geworden zo te lezen.....lekker laten zitten en hopen dat hij niet ontsnapt met zn 5 miljoen vrienden.....

MB667
28-03-2009, 09:34
thnx voor de info

RisingSun
28-03-2009, 10:04
Dat filmpje ook! wat een figuur! Nooit meer vrij laten komen, heeft echt een para blik in zijn ogen!

dontmindme
28-03-2009, 13:09
genetisch gemanipuleerd inteelt, damn

A.F.
28-03-2009, 13:24
toffe gast....

michaell
28-03-2009, 13:37
Ah. Altijd leuk, een verdiepend interview met een vechter... Wat ze bezig houdt, hun visie op politiek, relaties etc.

Thanks!
:thup:
Inderdaad. Heel inspirerend verhaal was dat.