PDA

View Full Version : Beste K-1 gala ooit? ****spoiler****



Jeru
28-03-2009, 14:18
Vooraf werd door sommigen, nogal theatraal, gesproken over het beste K-1 gala ooit. Nu deze is geweest denken we er nog steeds zo over?

Vond persoonlijk van niet. Zaten leuke partijen tussen met een aantal flinke upsets, maar zeker niet de beste ooit.

Slome
28-03-2009, 14:21
ik heb genoten van het amusements gehalte...

maar de partijen zelf vondt ik niet heel sterk....

micha
28-03-2009, 14:21
ik heb genoten wat een spektakel. en goed voor Japan dat ze nu een echte topper hebben

simtekf1
28-03-2009, 14:22
Vond het een verassende ochtend, veel leuke partijen gezien.
Niet het beste toernooi maar absoluut 1 van de betere.
Dit mogen ze vaker doen.

Justinian
28-03-2009, 14:23
Met andere winnaars misschien wel. Ik had gehoopt op een finale tussen Manhoef en Spong. Op zich wel leuk voor de Japanner dat hij de titel naar Japan heeft gebracht. De partij van Aerts was goed. Mooi om te zien dat deze 38-jarige nog tot de top behoort en critici hiermee de mond heeft gesnoerd! Overeem vs Bonjasky was niet de partij die ik had verwacht. Had meer actie van Bonjasky verwacht, weliswaar met gesloten dekking, maar toch.

Al met al had ik meer verwacht van dit evenement. Maar ja, met zulke hoge verwachtingen kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen.

MB667
28-03-2009, 14:24
nee vind ik ook niet, wel een paar leuke partijen maar het viel me toch een klein beetje tegen.

blackadder
28-03-2009, 14:24
'98 finale blijft de beste.

Kingster
28-03-2009, 14:25
Sluit me aan bij justinian.
De pot van errol en aerts was voor mij de pot van de morgen.

A-team
28-03-2009, 14:26
Zie het vanavond wel!

blackadder
28-03-2009, 14:27
Zie het vanavond wel!
Mij persoonlijk viel het niks tegen. Maar de beste ooit was het nou ook weer niet. Wel de meest verrassende ooit.

Karel
28-03-2009, 14:31
je weet altijd dat het op papier beter is, uiteindelijk verwacht ik ook meer van de finales straks weer, daar gaat ook iedereen voor.. dit is altijd meer om even te zien in wat voor vorm iedereen is...
wel grappig dat het voor het eerst in tijden weer de moeite waard was om te blijven zitten voor een toernooi, meestal is dat een irritante onderbreking..

micha
28-03-2009, 14:46
errol heeft echt goed gevochten maar hij kwam wat adem tekort tegen peter die toch 15 jaar ouder is

Jeru
28-03-2009, 14:48
errol heeft echt goed gevochten maar hij kwam wat adem tekort tegen peter die toch 15 jaar ouder is

Ja, dat zou je inderdaad andersom verwachten...

leks
28-03-2009, 14:51
het gala met stoute badr op het eind vond ik toch 10x beter qua gevechten, enkel errol tegen peter vond ik een echt goed partij nu, de show hecht ik niet veel waarde aan, maar ik heb me nu ook wel vermaakt hoor :D

rafi
28-03-2009, 14:52
errol heeft echt goed gevochten maar hij kwam wat adem tekort tegen peter die toch 15 jaar ouder is
daarom veel recpect voor peter. omdat hij 2 weken geleden te horen heeft gekregen dat hij mocht invallen voor badr. terwijl errol zich op badr zat te voorbereiden

Aarti
28-03-2009, 15:13
Op papier leuke namen en de ochtend begon al anders, doordat Manhoef neerging, waarop ik dacht, dat het helemaal een topgala zou worden, maar dat viel mee. Maar ik heb me goed vermaakt, heb hele leuke partijen gezien, dus op zich best een leuk gala.

marcelt
28-03-2009, 15:15
2008 finale was het beste , muv van het onsportieve gedrag dan.

rafi
28-03-2009, 15:25
alle partijen vond ik spannend vandaag.

T15Boxing
28-03-2009, 15:40
Het is voor iedereen anders natuurlijk, als je favorieten winnen in geweldige partijen, dat maakt een gala top. Ik vond dat van Melvin heel jammer. Ik ben heel blij dat Peter en Remy hebben gewonnen, vooral Aerts omdat hij echt weer wat liet zien. Blij dat die arrogante Overeem op zn plaats is gezet. Hij zag er op het eind heel genant uit. Voor de rest waren het mooie partijen. Ik ben tevreden.

delightone
28-03-2009, 15:53
Remy moet gaan werken aan zijn takedown defence, hij wordt vaak geworpen lol.

Toch wel komisch dat hij aan het einde nog die oscar terug geeft, ik ben helemaal geen bojansky fan meer de partij zelf vond ik van beide kanten matig, natuurlijk geef ik helemaal aan remy.
Maar ik moet zeggen hij heeft wel humor, einde van de partij zie je overeem super geirriteerd zijn.
En dan gaat hij nog ff om het een tikkie erger te maken die oscar terug geven hahahaha.

Mooi

Guillermo
28-03-2009, 16:10
Beetje kinderachtig van Overeem en zijn hoek, begin jij met het spelletje en wil je niet tot het einde gaan. LOL@ de manier waarop de oscar werd weggesmeten :D
If you cant take the heat, stay out of the bloodclad kitchen!!

payap
28-03-2009, 16:17
Leuk gala en mooie ochtend gehad. Maar er zijn betere geweest.

delightone
28-03-2009, 16:20
Ik ben benieuwd wat badr hari, te zeggen heeft.
Ik denk dat de k-1 maeda niet zo snel tegen hari laten staan, ik denk dat ze te blij zijn dat er een jappaner een belt heeft en het gaan uitmelken.
En ze hem nou een beetje een paar walk over's gaan aanbieden om zo lang mogelijk die belt in japan te houden.

ik vond trouwens spong saki een mooi partij ik dacht echt dat spong hem zou pakken tot aan de k.o.

A-team
28-03-2009, 16:32
Beetje kinderachtig van Overeem en zijn hoek, begin jij met het spelletje en wil je niet tot het einde gaan. LOL@ de manier waarop de oscar werd weggesmeten :D
If you cant take the heat, stay out of the bloodclad kitchen!!

x2 Als hun het doen is het leuk maar als het andersom is :thown:

NielsN
28-03-2009, 16:54
x2 Als hun het doen is het leuk maar als het andersom is :thown:

Heel teleurstellend van Martijn de Jong (die was het toch?). Ik vind hem een van de meest sportieve personen in de Nederlandse MMA wereld...

Gerben Zonderland
28-03-2009, 16:54
Beetje kinderachtig van Overeem en zijn hoek, begin jij met het spelletje en wil je niet tot het einde gaan. LOL@ de manier waarop de oscar werd weggesmeten :D
If you cant take the heat, stay out of the bloodclad kitchen!!

Vind ik ook heel erg kinderachtig. Het zou mooi geweest zijn als ze de Oscar weer aan hadden genomen, net zoals Remy dat gisteren sportief deed. Maar ja....verliezen doet pijn:crying:

Gerben Zonderland
28-03-2009, 16:55
2008 finale was het beste , muv van het onsportieve gedrag dan.

Mee eens. Vandaag was het een topgala, maar de WGP van 2008 was nog beter.

Mark105
28-03-2009, 17:28
2008 finale was het beste , muv van het onsportieve gedrag dan.

Ook helemaal mee eens

Ik vond Manhoef zwaar tegen vallen. Vond hem mentaal niet scherp ogen. Toen de wedstrijd begon stond ie nog wat te rekken. En totaal geen agressie wat ik toch wel gewend van hem ben.

Iceman
28-03-2009, 17:35
Vond het het beste gala ooit! Maar dat kwam misschien ook een beetje omdat ik er deze keer bij was in Japan. Ech een aanrader om eens te gaan :)

SebasMMA
28-03-2009, 18:09
Lijkt me kut man, verliezen van iemand met zo'n kapsel.

dietrik
28-03-2009, 20:13
'98 finale blijft de beste.

Dacht ik ook gelijk aan, wat was Aerts toen afschuwelijk goed.

MJOKKIE
28-03-2009, 20:46
'98 finale blijft de beste.


Nee dat was toch echt die van 99. Daar zat alles in. dramatiek, spektakel, verrassing. 99 was het sterkst bezette toernooi ever. Aerts als titelverdediger, le Banner na een jaar in het kamp van Holyfield, Hoost die al was afgeschreven na de zware k.o dat jaar tegen Filho en de coming man Cro Cop.

De liefhebbers moeten de dvd maar kijken

blackadder
28-03-2009, 21:23
Nee dat was toch echt die van 99. Daar zat alles in. dramatiek, spektakel, verrassing. 99 was het sterkst bezette toernooi ever. Aerts als titelverdediger, le Banner na een jaar in het kamp van Holyfield, Hoost die al was afgeschreven na de zware k.o dat jaar tegen Filho en de coming man Cro Cop.

De liefhebbers moeten de dvd maar kijken
Eye of the beholder. 1998. Aerts die alle tegenstanders in de eerste ronde eruit trapt en het toernooi in 6:43 minuten wint.
Voor mij het best denkbare scenario.

weks
28-03-2009, 21:34
heb er zelf flink de balen van dus nee zeker niet

Italian*Berlusconi*
28-03-2009, 21:45
Beetje kinderachtig van Overeem en zijn hoek, begin jij met het spelletje en wil je niet tot het einde gaan. LOL@ de manier waarop de oscar werd weggesmeten :D
If you cant take the heat, stay out of the bloodclad kitchen!!

helemaal mee eens.
En het verlies van Manhoef had ik totaal niet verwacht... letterlijk wat geld op verloren maar goed, hoort erbij haha..
Vond het een goed toernooi met verrassende uitslagen. De k1 gaat lekker zo, en ik wil meer K1 vs MMA!!!!

MB667
29-03-2009, 11:24
wie me van gisteren ook nu nog bijbleef was sem schilt. totaal oppermachtig door goed gebruik te maken van zijn lengte en gewoon doorgaan tot het eind met aanvallen.

als die zoals gisteren in het toernooi vecht wordt hij gewoon weer kampioen.

MJOKKIE
29-03-2009, 13:29
Eye of the beholder. 1998. Aerts die alle tegenstanders in de eerste ronde eruit trapt en het toernooi in 6:43 minuten wint.
Voor mij het best denkbare scenario.

Dat is heel vet als Hollandse supporter, maar dat wil niet zeggen dat het dan ook het beste toernooi is. In mijn ogen is dat het geval als de verschillen minimaal zijn, dat het alle kantenuit kan ende winnaar een verrassing is. Dat was in '98 niet het geval.

pavani
29-03-2009, 13:50
Ik vond het zeker niet het beste K1 Gala ooit, matchmaking was mooi, diverse partijen vielen tegen.
Ik kijk uit naar de rematch Gokhan vs. Tyrone, imo wordt de partij in de Arena misschien wel de partij van 2009, met het publiek als grote winnaar.

blackadder
29-03-2009, 14:26
Dat is heel vet als Hollandse supporter, maar dat wil niet zeggen dat het dan ook het beste toernooi is. In mijn ogen is dat het geval als de verschillen minimaal zijn, dat het alle kantenuit kan ende winnaar een verrassing is. Dat was in '98 niet het geval.
Zoals ik al zei Eye of the beholder. Het kan me geen ruk schelen wie wat zegt. '98 is en blijft de beste voor mij.

m.g
29-03-2009, 14:45
Niet echt de beoogde winnaars maar wel een goed evenement. Vond alleen de partij van Spong tegenvallen net of hij zich inhield. En de partij van Overeem was een draak van een gevecht.

NielsN
31-03-2009, 16:06
Of het het beste k1 gala ooit was, weet ik niet, maar het wordt wel steeds duidelijker dat het een goede kandidaat is voor de allerberoerdste postevent discussie hier op mf...

dirk5
31-03-2009, 16:08
Of het het beste k1 gala ooit was, weet ik niet, maar het wordt wel steeds duidelijker dat het een goede kandidaat is voor de allerberoerdste postevent discussie hier op mf...

amen!

Guile
31-03-2009, 16:40
'98 is en blijft de beste voor mij.

Mee eens, 6 minuten en 34 sec was het toch.

Donjopie
31-03-2009, 18:04
Vond het niet het beste gala, gevechten vond ik wat matig. geen echt klappen gevallen. en als ze vielen werd daarop de wedstijd meteen beslist ( denk aan overheem ) wel super dat Bonjaski en Aerts toch weer ff hebben laten zien dat ze nog steeds bij de top horen ! hoop nog lang van Aerts te genieten !

oliebol
01-04-2009, 18:21
Vond het wel een goed gala maar kan niet zeggen dat ik dit de beste ooit vond

Mattie73
02-04-2009, 12:02
Dit K1 gala was zeker goed. Maar het It's Showtime gala van 16 mei a.s. zal 'm gaan overtreffen. Wat mij betreft wordt dat het beste gala ooit gehouden tot nu toe. Wat een matchmaking!!!!

chief108
02-04-2009, 12:24
Of het het beste k1 gala ooit was, weet ik niet, maar het wordt wel steeds duidelijker dat het een goede kandidaat is voor de allerberoerdste postevent discussie hier op mf...
hellyeah.....