PDA

View Full Version : Reactie Golden Glory bij teruggeven Oscar..*spoiler*



Pages : [1] 2

BJJrajawali
28-03-2009, 16:57
Wat vinden jullie van de reactie wanneer Remy de oscar teruggeeft?

Ik vind het een beetje jammer.
en klasse van Remy !!!!!

Tsuki
28-03-2009, 17:00
nou wat een klasse van remy echt grandioos ............ wat een klasbak die vent ......... echt helemaal de man joh ............

sjaakie'tje
28-03-2009, 17:00
Tja was wel lullig om ze te verliezen. Begrijpelijk dat ze pissed off waren.

Biiyen
28-03-2009, 17:01
nou wat een klasse van remy echt grandioos ............ wat een klasbak die vent ......... echt helemaal de man joh ............

Je hebt sarcasme en je hebt Tsuki.

simtekf1
28-03-2009, 17:05
Vond het zwaar kinderachtig van GG.
Als ze dan zo grappig zijn om Remy een oscar te geven moeten ze ook zo sportief zijn om hem na de verloren terug te nemen als Remy naar ze toe komt.

Grappig dat Alistiar Remy voor lul probeerde te zetten maar uiteindelijk heeft Remy ze op alle manieren terug gepakt.

jopke
28-03-2009, 17:05
Tja was wel lullig om ze te verliezen. Begrijpelijk dat ze pissed off waren.


hoezo? acht tellen is acht tellen!

Tsuki
28-03-2009, 17:05
Je hebt sarcasme en je hebt Tsuki.

.......... ook dat tong uitsteken en lachen waren van uitzonderlijke klasse

K-1sunstarr
28-03-2009, 17:06
Trieste actie van G.G. team Remy wou die Oscar award terug geven werd weggeslagen.
Beetje sneu allemaal, wie de bal kaatst…..

aapnootmies
28-03-2009, 17:07
Heeft iemand er een filmpje van?

Kingster
28-03-2009, 17:08
Op 9,40

http://www.youtube.com/watch?v=9p9tyiS15E0

rb26
28-03-2009, 17:08
Je kon zien hoe die de oscar uit Remy's hand sloeg.
Ik denk toch dat Remy op zijn eerstvolgende wedstrijd weer genomineerd zal worden voor de volgende Oscar :D:D

Jer0en
28-03-2009, 17:09
Hoi, is dit ergens te zien al?

Groetjes,

jeroen

renamer
28-03-2009, 17:13
sja.. het was een kadotje.. een gegeven paard mag je nooit in de bek kijken (zal Martijn de Jong gedacht hebben..)

Sendur
28-03-2009, 17:15
Klasse van Remy!

PD_EC
28-03-2009, 17:19
goeie actie van remy . wel jammer dat ze niet de oscar aan nemen
wie de bal kaatst kan hem terug verwachten

T15Boxing
28-03-2009, 17:21
Lekker inwrijven bij die onsportieve gasten. Mischien dat Overeem en zijn team nu eens hun arrogante muilen dicht houden.

adenane
28-03-2009, 17:24
inderdaad beetje jammer dat ze de oscar niet aannemen. Maar wel mooi, dat boontje toch nog om zijn loontje komt!

blackadder
28-03-2009, 17:25
Reactie Golden Glory bij teruggeven Oscar.. - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=91396)
YouTube - Alistair Overeem vs. Remy Bonjasky video end (http://www.youtube.com/watch?v=nxNvA6pSgxs&fmt=18)

blackadder
28-03-2009, 17:26
Op 9,40

http://www.youtube.com/watch?v=9p9tyiS15E0
Op 23 sekonden.
YouTube - Alistair Overeem vs. Remy Bonjasky video end (http://www.youtube.com/watch?v=nxNvA6pSgxs&fmt=18)

NielsN
28-03-2009, 17:26
hahahaha
en reps heb je nog tegoed van gisteravond:D

Hee, man. Ben je ook weer wakker?

Ik vind het echt heel flauw van GG, maar ik denk wel dat dit hele verhaal een beetje de essentie verduistert: namelijk dat A.O. een top partij draait tegen een top 5 (misschien top 2) K1 vechter! Als MMA vechter betekent dat gewoon dat er niemand is (bij Affliction, Dream, UFC etc.) die je in dat spelletje gaat verslaan.

Reps voor Ali!

Stallion
28-03-2009, 17:31
Iedereen in paniek want Golden Glory heeft het beeldje niet aangenomen, wat erg :eek: Serieus, als men dit soort onderwerpen moet nemen om GG in een slecht daglicht te stellen....

Kingster
28-03-2009, 17:34
Toen GG met het beeldje aankwam op de persconferentie was het wel leuk? Wie was ook alweer de topic starter?

Hendy
28-03-2009, 17:35
Coole actie van Remy :)

Yodsaenklai
28-03-2009, 17:36
Maar toen die de oscar weg sloeg lachte die trainer er wel bij hoor?

TOON
28-03-2009, 17:41
kijk als je zelf zo'n beeldje tijdens de persconferentie geeft mag je zo'n beeldje na afloop ook gewoon aannemen....gewoon net zo sportief als Remy deed....

maar van de ene kant kan ik het me ook wel weer voorstellen, de Jong is altijd erg sportief en begaan met de sport, het is me ook een timing momentje he...op het moment dat iedereen relaxed zo'n persconferentie geeft of meteen na zo'n beladen wedstrijd die erg goed ging voor een van je vechters tot de 8 tellen....adrenaline en teleurstelling...tja...ik kan me er wel wat bij voorstellen, als het na de pot tijdens de post-fight interviews was gedaan was de reactie wsl anders....

jammer dat dit toch ook een schaduw over het optreden van Overeem werpt...was in deze pot absoluut voor Bonjasky, maar hij kwam goed weg, eerlijk is eerlijk, hij leek niet in zn goede doen, maar dat mag wat mij betreft op het konto van Overeem gezet worden... zie overeem absoluut liever MMA doen, maar hij zou zeker een verrijking zijn voor de HW klasse van de K1....

Tony
28-03-2009, 17:42
Geweldige aktie... TOP gedaan... boontje komt om zijn loontje. Beetje flauw van (was het martijn?) om dat beeldje weg te slaan.

Maaaaaar... super gevochten door Alistair... Alleen jammer dat ie (ook wel logisch).. constant lag te clinchen en remys been vast te houden.

anyway.. ik vond het een rete spannend gevecht.

T15Boxing
28-03-2009, 17:48
Er werd ook gezegd dat Overeem altijd respect heeft voor zijn tegenstanders en maar zo praat voor alle hype. Maar je kon gister zien dat hij echt zo is. Hij is gewoon ziellig.

Justinian
28-03-2009, 17:55
Er werd ook gezegd dat Overeem altijd respect heeft voor zijn tegenstanders en maar zo praat voor alle hype. Maar je kon gister zien dat hij echt zo is. Hij is gewoon ziellig.
Ik blijf erbij dat het een spelletje is om enerzijds de tegenstander uit de tent te lokken en anderzijds om het commercieel goed te doen.

MB667
28-03-2009, 18:00
op het laatst schudden ze elkaar de hand en praten met elkaar. klaar.

simtekf1
28-03-2009, 18:01
http://i42.tinypic.com/23jibfk.jpg

citygym
28-03-2009, 18:05
Het was niet Alister die het beeldje wegsloeg maar Martijn de Jong! (jammer)
Wel top dat Remy heeft gewonnen en een erg mooie actie van Remy na afloop!

T15Boxing
28-03-2009, 18:11
Ik blijf erbij dat het een spelletje is om enerzijds de tegenstander uit de tent te lokken en anderzijds om het commercieel goed te doen.

Zoals Badr. Maar ook hij laat respect zien naar zn tegenstanders als het voorbij is, win or lose. Ali bombali wou Remy niet eens aankijken en liep boos weg als een ziellige loser dat hij is. Niet te vergeten zijn debiele trainer of wat die het beeldje weg sloeg. Ze zijn vandaag de grootse verliezers.

Justinian
28-03-2009, 18:13
Zoals Badr. Maar ook hij laat respect zien naar zn tegenstanders als het voorbij is, win or lose. Ali bombali wou Remy niet eens aankijken en liep boos weg als een ziellige loser dat hij is. Niet te vergeten zijn debiele trainer of wat die het beeldje weg sloeg. Ze zijn vandaag de grootse verliezers.
Ik begrijp je punt. Met mijn opmerking doelde ik alleen op de acties van Alistair voor de partij, omdat je het over gisteren had ;)

Ton
28-03-2009, 18:17
In de titel staat al een fucking spoiler!!!!

BB
28-03-2009, 18:17
Het was niet Alister die het beeldje wegsloeg maar Martijn de Jong! (jammer)
Wel top dat Remy heeft gewonnen en een erg mooie actie van Remy na afloop!

helemaal mee eens!. Gewoon geen humor, die gasten van GG. Is zelfs een beetje zielig, vind ik.

NielsN
28-03-2009, 18:27
ZNiet te vergeten zijn debiele trainer of wat die het beeldje weg sloeg. Ze zijn vandaag de grootse verliezers.

Je bedoelt de 'debiele trainer' die geweldig veel betekend heeft voor MMA in Nederland?! Veel meer dan jij of ik ooit zullen doen?

Je kan kritiek geven, maar doe een beetje normaal over mensen die je niet kent... Of die je wel kent, wat dat betreft. Kortom: doe gewoon normaal. ;)

Effective
28-03-2009, 18:33
Top actie van Remy!

T15Boxing
28-03-2009, 18:34
Je bedoelt de 'debiele trainer' die geweldig veel betekend heeft voor MMA in Nederland?! Veel meer dan jij of ik ooit zullen doen?

Je kan kritiek geven, maar doe een beetje normaal over mensen die je niet kent... Of die je wel kent, wat dat betreft. Kortom: doe gewoon normaal. ;)

Dat zal wel zo zijn maar dat betekent niet dat hij zich zo hoeft te gedragen. Waarom moet hij immuun zijn voor kritiek?:)

Slome
28-03-2009, 18:35
Dat zal wel zo zijn maar dat betekent niet dat hij zich zo hoeft te gedragen. Waarom moet hij immuun zijn voor kritiek?:)

Kritiek bevat vaak nog eenigzins respect.
Dat is hier ver te zoeken.....

dirk5
28-03-2009, 18:40
zoals Kenny Rogers zou zeggen: Love will turn you around.

Remy greep de gebeurtenis aan om eens flink over de schoenen heen te zeiken, GG is het er niet mee eens want ze hebben verloren...

allemaal best begrijpelijk. Wat dan niet begrijpelijk is dat hier een apart topic over gemaakt moet worden. Maak dan een topic of hoe vreselijk beschamend slecht de partij was waar we allemaal op zaten te wachten.

Nee nee, de after fight antics zijn natuurlijk interesanter. :(

NielsN
28-03-2009, 18:42
Dat zal wel zo zijn maar dat betekent niet dat hij zich zo hoeft te gedragen. Waarom moet hij immuun zijn voor kritiek?:)

Ok. Ik bedoelde het als een losse opmerking, maar omdat je er op ingaat...

Martijn de Jong.

-Is een van de sleutelfiguren in de opkomst van het Nederlandse MMA;
-Is de trainer van sommige van de allerbeste MMA vechters die we in dit land hebben;
-Heeft een zwarte band BJJ;
-Is een ontzettend sympathieke kerel: doet nooit moeilijk, zoekt met niemand ruzie, is niet arrogant... Etc...

Je zou kunnen overwegen om je toon te matigen. ;)

Justinian
28-03-2009, 18:43
Kritiek bevat vaak nog eenigzins respect.
Dat is hier ver te zoeken.....
Yep, mensen voor debiel uitmaken heeft weinig met respect te maken. Ik las er zelf overheen, dus bij deze alsnog: let op je taalgebruik s.v.p.!

ICON
28-03-2009, 18:46
Ok. Ik bedoelde het als een losse opmerking, maar omdat je er op ingaat...

Martijn de Jong.

-Is een van de sleutelfiguren in de opkomst van het Nederlandse MMA;
-Is de trainer van sommige van de allerbeste MMA vechters die we in dit land hebben;
-Heeft een zwarte band BJJ;
-Is een ontzettend sympathieke kerel: doet nooit moeilijk, zoekt met niemand ruzie, is niet arrogant... Etc...

Je zou kunnen overwegen om je toon te matigen. ;)

zwarte band BJJ?? heb ik iets gemist?..

ICON
28-03-2009, 18:46
ooh de rest klopt trouwens wel;-)

Justinian
28-03-2009, 18:49
zwarte band BJJ?? heb ik iets gemist?..
Je hebt wat gemist idd, Martijn heeft de zwarte band BJJ en terecht.

joost
28-03-2009, 18:49
Dit hele verhaal wordt een beetje uit z'n verband getrokken vind ik..

Een oscar ontvangen op zo'n manier moet kunnen.. maar dan moet je hem ook weer terug kunnen nemen met een glimlach!

Jer0en
28-03-2009, 18:49
Hoe een partij ook eindigd, het zal altijd iemand teleurstellen omdat iedereen zijn/ haar fans heeft. Ik train bij GG dus ja vind t jammer dat t zo is gegaan allemaal maar er komt ook altijd weer een volgende keer met nieuwe kansen en mogelijkheden.

Fijn weekend allemaal!

Jeroen

T15Boxing
28-03-2009, 18:49
Ok. Ik bedoelde het als een losse opmerking, maar omdat je er op ingaat...

Martijn de Jong.

-Is een van de sleutelfiguren in de opkomst van het Nederlandse MMA;
-Is de trainer van sommige van de allerbeste MMA vechters die we in dit land hebben;
-Heeft een zwarte band BJJ;
-Is een ontzettend sympathieke kerel: doet nooit moeilijk, zoekt met niemand ruzie, is niet arrogant... Etc...

Je zou kunnen overwegen om je toon te matigen. ;)

Yep, en toch sloeg hij dat oscar beeldje weg en je kon zien aan Remy dat hij daar wel door aangeslagen was, want dat betekende veel meer dan alleen een beeldje uit zijn handen slaan. Ik neem het woord "debiel" terug maar het blijft een stomme en ziellige actie.

NielsN
28-03-2009, 18:50
zwarte band BJJ?? heb ik iets gemist?..

Euh... Ja, dacht ik. Ik twijfelde een beetje, maar ik dacht dat hij idd een van de vijf (zes?) Nederlandse black belts was...

ICON
28-03-2009, 18:50
de tering.. when did that happen?? gefeliciteerd Martijn!!

NielsN
28-03-2009, 18:53
de tering.. when did that happen?? gefeliciteerd Martijn!!

Ik heb ergens het gevoel dat je me hier in de maling zit te nemen... :rolleyes:

ICON
28-03-2009, 18:56
haha nee echt niet, wist t echt nog niet.

ik moet echt weer wat vaker gaan trainen dan hoor ik dat soort dingen ook wat eerder(had het hier ook niet gezien)

Illest
28-03-2009, 18:59
*dubbel*

Illest
28-03-2009, 18:59
:cool2:

Omdat het Martijn is, heb ik er niet zoveel moeite mee....dat is echt een vette gast..

maar die foto dat Remy z'n tong uitsteekt is ronduit geniaal...priceless!!...

al die trashtalk....allemaal verspilde moeite...

wie het laatst lacht, lacht het best...;)


dikke vette reps voor Remy....

ps:

Ik vond Ali echt 'irritant' vechten.....hij kan het veel zwaargewichten moeilijk maken, maar die stijl verdient nou niet bepaald de schoonheidsprijs...

Collina
28-03-2009, 19:36
Oscar terug geven, ach....

But seriously,
In mijn beleving zou er zeker een vierde ronden moeten komen, ...

Jammer van de 8tellen, uiteraard is Remy de mooiere vechter, hij is het boegbeeld van K1.

Maar hij Alistair heeft zeker mijn respect, want als die 8tellen er niet waren geweest had Remy naast Badr gekeken en zitten brainstormen, "hoe krijgen we die gast uit de K1"!

En uiteraard, "als als als" .. maar dit is met hakken over de sloot voor Remy,

Alistair.."R E S P E C T"!! voor mij ben je toch echt de winnaar.

Collina

YoMarK
28-03-2009, 19:50
Alistair moet gewoon weer lekker gaan MMA-en. :thup:

Hij heeft laten zien dat hij zich kan meten met de beste kickboxers ter wereld, dus dat heeft ie in z'n zak.

TheHagueBoxer
28-03-2009, 20:00
ik vond alistair wel 'dirty' vechten

hij sloeg remy 1x op z'n achterhoofd terwijl hij m vasthield, sloeg m terwijl remy op 1 knie zat en liep hem de heletijd tegen de grond te gooien... als je zo nodig tegen de K1 kampioen wil vechten hou je dan ook aan de K1 regels...

dus vond het mooi dat remy alsnog won, en ook een mooie actie van die oscar natuurlijk.

Tsuki
28-03-2009, 20:08
Yep, en toch sloeg hij dat oscar beeldje weg en je kon zien aan Remy dat hij daar wel door aangeslagen was

nu is remy nogal snel aangeslagen dus ja ................ verder wel een GE-WEL-DI-GE actie van het boegbeeld van DE K1 ...............

en dat weg slaan kan natuurlijk niet he , maar dat uitlachen en tong uitsteken tja dat was natuurlijk een pure gentleman actie van onze held remy

blackadder
28-03-2009, 20:20
nu is remy nogal snel aangeslagen dus ja ................ verder wel een GE-WEL-DI-GE actie van het boegbeeld van DE K1 ...............

en dat weg slaan kan natuurlijk niet he , maar dat uitlachen en tong uitsteken tja dat was natuurlijk een pure gentleman actie van onze held remy
Of misschien lachte hij ook gewoon blij dat hij op het nippertje nog een beslissende knockdown heeft kunnen scoren en liet de tong eruit hangen na een vermoeiende partij. Ah nee. Te simpel.:rolleyes:

Dalton
28-03-2009, 20:37
Wel erg veel nadruk op de randverschijnselen en weinig op het gevecht zelf. Daarom zit ik ook niet zo op dit soort "showtjes" te wachten maar ieder zijn smaak.

Gewoon een door het kamp van Alistair voorbereide marketing-aktie die door een slimme Remy keurig meerdere keren gecouterd werd.

De opmerking van Alistair over over drugs kunnen we in Nederland met een beetje goede wil nog als sarcasme uitleggen, helaas snappen ze sarcasme in de rest van de wereld niet en zal die opmerking niet in zijn voordeel gaan werken.

Het wegslaan van het beeldje is hooguit onhandig en is in het gehele traject van voorbereiding en gevecht een onbelangrijk detail. Qua marketing komen die paar seconden alleen wel heel beroerd over.

Dus ondanks de goed voorbereide verrassingsaanval van Alistair is de marketingslag zwaar op punten verloren. Wel erg knap gedaan van een onvoorbereide Remy.

Italian*Berlusconi*
28-03-2009, 20:38
jammer dat GG (MdJ) zo reageerde bij het terug geven van die oscar.. wel typerend maar goed.. Allistair is "op zn plek" gezet door Remy, vond dat Remy goed vocht, netjes voorzichtig en goed qua defense aan de slag was, sinds zijn vertrek bij mejiro was ik niet meer zo een fan van hem maar door deze overwinning weer een beetje.. Jammer dat GG zo reageerde na het verlies van Allistair, en de reactie van Allistair zelf.. hij was echt op in de 3de ronde volgens mij.. maar goed... Remy respect!! en Allistair komt er wel. Vind het wel goed van K1 dat ze MMA vs K1 weer terug halen, laten ze toch zien dat je met cross training erg ver kan komen. Allistair en GG, beetje respect als men dat verdient toekennen is niet erg en gewoon doen, ook wanneer ja qua marketing erg stoer aan het doen bent.. als het andersom was geweest was het de discussie van mixfight 2009 geweest.
Groeten uit italie!!

Italian*Berlusconi*
28-03-2009, 20:39
en wat is er mis mee als men de actie van MdJ debiel noemt? was toch ook zo? nu een pizza!! :)

Illest
28-03-2009, 20:45
jammer dat GG (MdJ) zo reageerde bij het terug geven van die oscar.. wel typerend maar goed.. Allistair is "op zn plek" gezet door Remy, vond dat Remy goed vocht, netjes voorzichtig en goed qua defense aan de slag was, sinds zijn vertrek bij mejiro was ik niet meer zo een fan van hem maar door deze overwinning weer een beetje.. Jammer dat GG zo reageerde na het verlies van Allistair, en de reactie van Allistair zelf.. hij was echt op in de 3de ronde volgens mij.. maar goed... Remy respect!! en Allistair komt er wel. Vind het wel goed van K1 dat ze MMA vs K1 weer terug halen, laten ze toch zien dat je met cross training erg ver kan komen. Allistair en GG, beetje respect als men dat verdient toekennen is niet erg en gewoon doen, ook wanneer ja qua marketing erg stoer aan het doen bent.. als het andersom was geweest was het de discussie van mixfight 2009 geweest.
Groeten uit italie!!

mee eens!

Justinian
28-03-2009, 20:55
en wat is er mis mee als men de actie van MdJ debiel noemt? was toch ook zo? nu een pizza!! :)
Actie debiel noemen is ok, maar om Martijn nou voor debiel uit te maken gaat mij wat te ver. Kwestie van goed lezen ;)

Italian*Berlusconi*
28-03-2009, 20:57
tja de actie van MdJ was gewoon debiel, en tja.. als men hem dan zo noemt lijkt me normaal. Als het anders om was geweest had men idem dito zo gereageerd, maar ik snap je punt. Gaat mij om het beetje respect wat ik miste hier, denk als Alli had gewonnen GG flink aan het uitpakken zou zijn in de ring. Maar op naar de evt rematch of andere partijen van Alli in K1.

simtekf1
28-03-2009, 21:01
Wel erg veel nadruk op de randverschijnselen en weinig op het gevecht zelf. Daarom zit ik ook niet zo op dit soort "showtjes" te wachten maar ieder zijn smaak.

Gewoon een door het kamp van Alistair voorbereide marketing-aktie die door een slimme Remy keurig meerdere keren gecouterd werd.

De opmerking van Alistair over over drugs kunnen we in Nederland met een beetje goede wil nog als sarcasme uitleggen, helaas snappen ze sarcasme in de rest van de wereld niet en zal die opmerking niet in zijn voordeel gaan werken.

Het wegslaan van het beeldje is hooguit onhandig en is in het gehele traject van voorbereiding en gevecht een onbelangrijk detail. Qua marketing komen die paar seconden alleen wel heel beroerd over.

Dus ondanks de goed voorbereide verrassingsaanval van Alistair is de marketingslag zwaar op punten verloren. Wel erg knap gedaan van een onvoorbereide Remy.

Remy heeft al eerder zoiets gehad.
In de persconferentie met Bob Sapp.

Bob Sapp: Remy is known as a fly, he always flies in the ring, but tomorrow i will let him fly out of the ring.

Iedereen lachen, publiek wild.

Remy: You know, Bob calls me a fly and everybody knows that flies like shit, so tomorrow i'm gonna be all over you. (wijzend naar Sapp)

Toen lag het publiek helemaal dubbel.
Valt me op dat Remy eigenlijk altijd scherp is met dat soort dingen. :D

Pernik
28-03-2009, 21:07
Een kado niet nee.

Illest
28-03-2009, 21:09
Blijf het "een mosterd na de maaltijd" actie vinden van Remy. Een kado geef je nooit terug.

Geef hem dan bv een grote spuit/joint met de nederlandse vlag erop als kado.

It's Holland, everybody uses drugs

hahah dat zou nog mooier zijn geweest, maar vond het ronduit geniaal...
he just returned the favour....geen trashtalk.....geen onsportiviteit...
gewoon in stijl...

trouwens, wat moet ie in godsnaam met dat achterlijk beeldje hahaha dat ga je toch niet bewaren...

Slome
28-03-2009, 21:09
...viel me trouwens op dat Remy een andere broek aan had,
andere sponsor?

Nee, gewoon een schone....

Justinian
28-03-2009, 21:16
Reactie van Bonjasky na de partij. Hij vertelt waarom het niet zijn beste partij was en ook waarom hij de 'Oscar' terug gaf:


In the aftermath, Bonjasky attempted return an "Oscar" that Overeem's team had presented him at the press conference a day earlier, "because we respect Remy's acting in the ring," but the statuette was swatted away by a humorless cornerman.


"My performance today was not my best," said Bonjasky afterward. "Honestly, on Thursday when I was asked by a fan for a photo while having dinner, and I stood up and twisted my knee. I wanted to cancel the fight, but after discussing it with K-1 and a doctor, we decided to continue. This is why I couldn’t do my usual flying knees and running around, so I apologize for that. It seems like I partially tore my meniscus, it was incredibly painful."


"To defend the name of K-1 was a lot of pressure, but it felt good to knock Alistair down. If I didn’t get the down it would have seemed like a draw. I wanted to finish him but my coach told me to not take any risks, and just take the win."


"He said that I'm an actor and that I didn’t deserve the belt, so I wanted to give him the 'Oscar' back. I wanted to show I was not an actor and that I'm a real fighter. I also wanted to say 'Hey, I told you so!' but I have respect for him. If you look at his MMA record, he has lost almost half of his fights, yet after beating Badr Hari he suddenly felt he could fly. You need to do more than win one fight before you can fly!"

Slome
28-03-2009, 21:16
...dan heb je niet goed gekeken:)

Wat dan, zat er een vieze vlek in?

El Bambino
28-03-2009, 21:17
Lekker inwrijven bij die onsportieve gasten. Mischien dat Overeem en zijn team nu eens hun arrogante muilen dicht houden.

En dat ze die jongen beter leren kickboxen in plaats van spuiten met rotzooi. Je kan aan zijn gedrag tijdens de wedstrijd zien hoe agressief en onbeheersbaar Ali vecht, dat komt door die troep! Gelukkig heeft de gezonde sport gewonnen en niet zulke maloten!

Slome
28-03-2009, 21:20
En dat ze die jongen beter leren kickboxen in plaats van spuiten met rotzooi. Je kan aan zijn gedrag tijdens de wedstrijd zien hoe agressief en onbeheersbaar Ali vecht, dat komt door die troep! Gelukkig heeft de gezonde sport gewonnen en niet zulke maloten!

En het respect is weer ver te zoeken... ook al ben je het er niet mee eens... verlaag je niet door naar kcikboks.nl nivo te zakken o.i.d.

Illest
28-03-2009, 21:23
If you look at his MMA record, he has lost almost half of his fights, yet after beating Badr Hari he suddenly felt he could fly. You need to do more than win one fight before you can fly!"

scherp...

ps:

nog meer respect, dat van die knie wist ik niet eens!

El Bambino
28-03-2009, 21:25
En het respect is weer ver te zoeken... ook al ben je het er niet mee eens... verlaag je niet door naar kcikboks.nl nivo te zakken o.i.d.

Je hebt wel gelijk maar ik kan gewoon niet tegen zulke debielen als die Alistair. Remy is een topsportman en sociaal en dat er zoveel jaloezie is tegen die jongen vind ik gewoon laag. Als mijn zoon ooit gaat kickboxen dan hoop ik dat ie het voorbeeld neemt van Remy en niet van zo een freak als die Alistair!

Slome
28-03-2009, 21:26
kcikboks.nl?
....kan ik niet vinden

:please:


Je hebt wel gelijk maar ik kan gewoon niet tegen zulke debielen als die Alistair. Remy is een topsportman en sociaal en dat er zoveel jaloezie is tegen die jongen vind ik gewoon laag. Als mijn zoon ooit gaat kickboxen dan hoop ik dat ie het voorbeeld neemt van Remy en niet van zo een freak als die Alistair!

Absoluut, ben ik met je eens... heerlijk zo'n onderbouwde mening..;)

Angelco
28-03-2009, 21:56
leuk van Remy, kinderachtig van GG

WAR REMY!

NielsN
28-03-2009, 22:08
Even inhaken op het niveau...

I'm from Holland. Where the fuck you from?

NielsN
28-03-2009, 22:32
...where everybody use drugs?:D

:hippi:

:jason2::smurf::frankie::spidy::hitler::gunsmilie:

You could ask Alice, but I think she's gone...


One pill makes you larger, and one pill makes you small
And the ones that mother gives you, don't do anything at all
Go ask Alice, when she's ten feet tall
And if you go chasing rabbits, and you know you're going to fall
Tell em a hookah-smoking caterpillar has given you the call
And call Alice, when she was just small
When the men on the chessboard get up and tell you where to go
And you've just had some kind of mushroom, and your mind is moving low
Go ask Alice, I think she'll know
When logic and proportion have fallen sloppy dead
And the white knight is talking backwards
And the red queen's off with her head
Remember what the dormouse said
Feed your head, feed your head

One pill makes you nervous, and one pill makes you fall
And the ones that you've been taking, won't do you any good at all
Go ask Alice, she just hit the floor
Now you say you could take it
Yeah, you'd say anything
But when your hab bit does all the talking
Yeah, you'd say anything
You could ask Alice but I think she's gone
Now you've just lost all your money
and you've been thrown out of your home
But for one more gram of cocaine, you'd sell you very soul
Go ask Alice, well now she knows
She's living in a dreamworld
???
But you'd better pull yourself together
'Cause this is reality
But I think that you'd might be better of dead
Use your head
Use your head
Use your head

leks
28-03-2009, 22:38
Persoonlijk houd ik helemaal niet van dat trashtalken, laat dat maar over aan die Amerikanen, die beheersen dat ook, niet dat dat iets is om trots op te zijn.

Ali doet het erom en het is een spelletje blijkbaar voor commerciele redenen of om zijn tegenstander te ontregelen.

Nou als je dan verliest kun je hetzelfde verwachten, die tong van Remy en die teruggave had Remy allemaal achterwege gelaten als Ali niet was begonnen met dat kinderachtige gedoe.

Dus nu niet gaan zitten miepen, doorslikken tot het laatste druppeltje, dan ben je een vent, nu laten ze zich wel heel erg kennen.

Los daarvan had ik Ali voor tot dat moment en vond ik het flauw dat 1 lichte KD de hele partij beslist, maarja...

De dikke nudist
28-03-2009, 22:41
Persoonlijk houd ik helemaal niet van dat trashtalken, laat dat maar over aan die Amerikanen, die beheersen dat ook, niet dat dat iets is om trots op te zijn.

Ali doet het erom en het is een spelletje blijkbaar voor commerciele redenen of om zijn tegenstander te ontregelen.

Nou als je dan verliest kun je hetzelfde verwachten, die tong van Remy en die teruggave had Remy allemaal achterwege gelaten als Ali niet was begonnen met dat kinderachtige gedoe.

Dus nu niet gaan zitten miepen, doorslikken tot het laatste druppeltje, dan ben je een vent, nu laten ze zich wel heel erg kennen.

Los daarvan had ik Ali voor tot dat moment en vond ik het flauw dat 1 lichte KD de hele partij beslist, maarja...

Check m'n sig.

leks
28-03-2009, 22:42
Check m'n sig.

Cool :lol:

De dikke nudist
28-03-2009, 22:53
Pfff wat een gejank weer om niks...

Martijn slaat LACHEND de oscar uit Remy z'n handen. Gewoon zo'n reactie van: Yeah Yeah we know.

Als er iemand is die altijd vrolijk, positief en respectvol is dan is het Martijn wel...

dit

Richelieu
28-03-2009, 23:00
Persoonlijk houd ik helemaal niet van dat trashtalken, laat dat maar over aan die Amerikanen, die beheersen dat ook, niet dat dat iets is om trots op te zijn.

Klopt helemaal Leks. Die hebben het bijna tot een kunstvorm geupgraded. Van Dams zijn Amerikaanse tegenstander op het Return of the Boys gala in Suriname is hier een school voorbeeld van...Anyway, hij had niet meer zo'n grote mond toen hij bijna doormidden werd getrapt door van Dams.

NielsN
28-03-2009, 23:21
Klopt helemaal Leks. Die hebben het bijna tot een kunstvorm geupgraded. Van Dams zijn Amerikaanse tegenstander op het Return of the Boys gala in Suriname is hier een school voorbeeld van...Anyway, hij had niet meer zo'n grote mond toen hij bijna doormidden werd getrapt door van Dams.

:lol:

Sticks and stones...

anoniem gg
29-03-2009, 00:05
Vond het zwaar kinderachtig van GG.
Als ze dan zo grappig zijn om Remy een oscar te geven moeten ze ook zo sportief zijn om hem na de verloren terug te nemen als Remy naar ze toe komt.

Grappig dat Alistiar Remy voor lul probeerde te zetten maar uiteindelijk heeft Remy ze op alle manieren terug gepakt.

Kijk als je drie wedstrijden achter elkaar allemaal ronde's van 10-10 voorbij ziet komen raak je wel even pissed. Remy had als kampioen gewoon als kampioen moeten vechten net als Saki en Errol vochten voor wat ze waard waren.
Zo overtuigend was het allemaal niet en remy kroop door het oog van de naald.

NielsN
29-03-2009, 01:30
Kijk als je drie wedstrijden achter elkaar allemaal ronde's van 10-10 voorbij ziet komen raak je wel even pissed. Remy had als kampioen gewoon als kampioen moeten vechten net als Saki en Errol vochten voor wat ze waard waren.
Zo overtuigend was het allemaal niet en remy kroop door het oog van de naald.

Hoe laat is het daar nu?

Hmm... Verliezen als een kampioen... Interessant idee...;)

blackadder
29-03-2009, 06:48
Klopt helemaal Leks. Die hebben het bijna tot een kunstvorm geupgraded. Van Dams zijn Amerikaanse tegenstander op het Return of the Boys gala in Suriname is hier een school voorbeeld van...Anyway, hij had niet meer zo'n grote mond toen hij bijna doormidden werd getrapt door van Dams.
Daar is niet toevallig een filmpie van he?

micha
29-03-2009, 08:00
Pfff wat een gejank weer om niks...

Martijn slaat LACHEND de oscar uit Remy z'n handen. Gewoon zo'n reactie van: Yeah Yeah we know.

Als er iemand is die altijd vrolijk, positief en respectvol is dan is het Martijn wel...

coreect

Justinian
29-03-2009, 08:29
Remy had als kampioen gewoon als kampioen moeten vechten net als Saki en Errol vochten voor wat ze waard waren.
Zo overtuigend was het allemaal niet en remy kroop door het oog van de naald.
Ben zeker met je eens dat Remy niet overtuigend heeft gewonnen! Hij heeft ook aangegeven waarom hij niet voluit kon gaan (knieblessure). Daar kun je natuurlijk van zeggen 'ja, maar dan had hij niet moeten vechten'. Klopt, dat heeft hij ook overwogen, maar hoe zou men dan hebben gereageerd? :D

anoniem gg
29-03-2009, 08:38
Ben zeker met je eens dat Remy niet overtuigend heeft gewonnen! Hij heeft ook aangegeven waarom hij niet voluit kon gaan (knieblessure). Daar kun je natuurlijk van zeggen 'ja, maar dan had hij niet moeten vechten'. Klopt, dat heeft hij ook overwogen, maar hoe zou men dan hebben gereageerd? :D

Dat bedoel ik, had ik van te voren ook moeten aangeven dat iedereen ziek was geweest of nog gedeeltelijk was omdan achteraf te zeggen, tja Errol kwam iets tekort want hij had een week ervoor zwaar de griep. Dan moet je gewoon niet vechten. Dat verhaal kwam naarbuiten door Remy als een excuus voor als het fout was gegaan of zijn slechte performence, wat in de ogen van vele gewoon zo is. In ronde twee hadden ze gewoon een down kunnen geven voor Alistair.
Alistair heeft voor zijn derde K-1 wedstrijd een goede strijd geleverd en Remy helemaal uit zijn doen gehaald. Ja , Alistair zat ook een beetje vast want dit en zus en zo en blablablablabla, daarom verdient Remy gewoon weer die Oscar!

Justinian
29-03-2009, 08:46
Dat bedoel ik, had ik van te voren ook moeten aangeven dat iedereen ziek was geweest of nog gedeeltelijk was omdan achteraf te zeggen, tja Errol kwam iets tekort want hij had een week ervoor zwaar de griep. Dan moet je gewoon niet vechten. Dat verhaal kwam naarbuiten door Remy als een excuus voor als het fout was gegaan of zijn slechte performence, wat in de ogen van vele gewoon zo is. In ronde twee hadden ze gewoon een down kunnen geven voor Alistair.
Alistair heeft voor zijn derde K-1 wedstrijd een goede strijd geleverd en Remy helemaal uit zijn doen gehaald. Ja , Alistair zat ook een beetje vast want dit en zus en zo en blablablablabla, daarom verdient Remy gewoon weer die Oscar!
Begrijp me niet verkeerd, ik ben het op zich wel met je eens; als je niet kunt vechten dan moet je het niet doen. Als je het wel doet zijn excuses achteraf mosterd na de maaltijd. Weet alleen niet of dit nu als excuus naar buiten is gebracht of simpelweg als antwoord op de vraag waarom hij geen gebruik maakte van zijn knietechnieken.

Hoe dan ook, ik vraag me wel af hoe je had gereageerd als Remy had afgezegd vanwege een knieblessure. Zou je die blessure dan in twijfel hebben getrokken? Net zoals de trappen in het kruis door Leko en de trap naar het gezicht op de grond door Badr werden afgedaan met 'ach, Remy stelt zich aan en verdient een Oscar'. Ik denk het wel ;)

jan sensei kyokushin
29-03-2009, 08:47
Osu zitten jullie in het vliegtuig Bas goeie reis doe ze de groeten ;)
Respect !!
osu

micha
29-03-2009, 09:05
16:10 op schiphol

anoniem gg
29-03-2009, 09:31
Begrijp me niet verkeer, ik ben het op zich wel met je eens; als je niet kunt vechten dan moet je het niet doen. Als je het wel doet zijn excuses achteraf moster na de maaltijd. Weet alleen niet of dit nu als excuus naar buiten is gebracht of simpelweg als antwoord op de vraag waarom hij geen gebruik maakte van zijn knietechnieken.

Hoe dan ook, ik vraag me wel af hoe je had gereageerd als Remy had afgezegd vanwege een knieblessure. Zou je die blessure dan in twijfel hebben getrokken? Net zoals de trappen in het kruis door Leko en de trap naar het gezicht op de grond door Badr werden afgedaan met 'ach, Remy stelt zich aan en verdient een Oscar'. Ik denk het wel ;)

Nee, ik ga ervan uit dat Remy een prof vechter is en betaald wil worden, K-1 melde overigens wel dat hij niet tegen Semmy wilde op 28 maart, maar goed dat terzijde.
Die voet op het gezicht was meer een veeg omdat Kakuda "de scheids" Remy wegduwde in de partij tegen Badr. Ook is het gewoon "heel" toevallig dat er veel incidenten zijn bij Remy? Hij staat op in een restaurant voor een fan en verdraaid zijn knie.............., Leko, Bob Sapp, Badr......................
Remy is nou eenmaal niet iemand die veel risico's neemt in een partij net zoals Aerts of Zimmerman. Dat wisten wij ook wel bij GG, daarom gooide we gewoon de druk erop we wisten dat Remy in die dubbele dekking ging staan. De tactiek was om door te komen met opstoten en knieen en hem uit balance brengen als Remy in zijn dekking stond. Dat ging vrij goed naar mijn inziens.
Die eerste twee ronde hadden best naar Alistair gemogen, maar goed K-1 is gered, Remy kon zijn tong uitsteken na de partij en een Jap wint het toernooi. Morgen schijnt de zon weer, tjaka op na de arena!
Remy beterschap met je knie, dat is een rot blessure!

micha
29-03-2009, 09:38
Nee, ik ga ervan uit dat Remy een prof vechter is en betaald wil worden, K-1 melde overigens wel dat hij niet tegen Semmy wilde op 28 maart, maar goed dat terzijde.
Die voet op het gezicht was meer een veeg omdat Kakuda "de scheids" Remy wegduwde in de partij tegen Badr. Ook is het gewoon "heel" toevallig dat er veel incidenten zijn bij Remy? Hij staat op in een restaurant voor een fan en verdraaid zijn knie.............., Leko, Bob Sapp, Badr......................
Remy is nou eenmaal niet iemand die veel risico's neemt in een partij net zoals Aerts of Zimmerman. Dat wisten wij ook wel bij GG, daarom gooide we gewoon de druk erop we wisten dat Remy in die dubbele dekking ging staan. De tactiek was om door te komen met opstoten en knieen en hem uit balance brengen als Remy in zijn dekking stond. Dat ging vrij goed naar mijn inziens.
Die eerste twee ronde hadden best naar Alistair gemogen, maar goed K-1 is gered, Remy kon zijn tong uitsteken na de partij en een Jap wint het toernooi. Morgen schijnt de zon weer, tjaka op na de arena!
Remy beterschap met je knie, dat is een rot blessure!


thanks bas

Justinian
29-03-2009, 09:43
Nee, ik ga ervan uit dat Remy een prof vechter is en betaald wil worden, K-1 melde overigens wel dat hij niet tegen Semmy wilde op 28 maart, maar goed dat terzijde.
Die voet op het gezicht was meer een veeg omdat Kakuda "de scheids" Remy wegduwde in de partij tegen Badr. Ook is het gewoon "heel" toevallig dat er veel incidenten zijn bij Remy? Hij staat op in een restaurant voor een fan en verdraaid zijn knie.............., Leko, Bob Sapp, Badr......................
Remy is nou eenmaal niet iemand die veel risico's neemt in een partij net zoals Aerts of Zimmerman. Dat wisten wij ook wel bij GG, daarom gooide we gewoon de druk erop we wisten dat Remy in die dubbele dekking ging staan. De tactiek was om door te komen met opstoten en knieen en hem uit balance brengen als Remy in zijn dekking stond. Dat ging vrij goed naar mijn inziens.
Die eerste twee ronde hadden best naar Alistair gemogen, maar goed K-1 is gered, Remy kon zijn tong uitsteken na de partij en een Jap wint het toernooi. Morgen schijnt de zon weer, tjaka op na de arena!
Remy beterschap met je knie, dat is een rot blessure!
Alistair heeft het zeker goed gedaan, ik denk niet dat er veel mensen zijn die dat zullen ontkennen. De tactiek heeft denk ik goed gewerkt en als je de beelden terug ziet dan zie je ook dat Alistair een aantal keren goed door komt. Mooie prestatie als je het mij vraagt, zeker als je je bedenkt dat de kickbokspartijen van Alistair tot op dat moment op een hand waren te tellen.

boldhead
29-03-2009, 09:58
Als ik het goed begrijp is het zo...
Als GG wint is het door hun eigen kwaliteit
Als GG komt het omdat de tegenstanders het gevecht ontwijken, onsportief zijn, de scheidsrechters niet goed gekeken hebben, er andere belangen zijn.........
Slechte verliezers daar.

bryan
29-03-2009, 10:03
Als ik het goed begrijp is het zo...
Als GG wint is het door hun eigen kwaliteit
Als GG komt het omdat de tegenstanders het gevecht ontwijken, onsportief zijn, de scheidsrechters niet goed gekeken hebben, er andere belangen zijn.........
Slechte verliezers daar.

x2

Roob
29-03-2009, 10:13
x2
x3

jan sensei kyokushin
29-03-2009, 10:29
Osu hoe je bekijkt of keert dit toernooi heeft de K-1 W.G.P. van de ondergang gered De Jappen hebben weer een vechter van formaat ondekt gevonden die meedoet voor de titel :) anders had ik het somber in gezien de komen jaren voor de K-1 W.G.P.
Respect !!!
Sportgroeten
jan osu

Tsuki
29-03-2009, 10:54
goh dat remy last van zijn knie had ............... dat verwacht toch geen mens ...........

La Omerta
29-03-2009, 11:50
Wanneer we de beelden goed bekijken zien we dat Martijn het beeldje niet wegslaat maar meer wegduwt onder het mom van "nu effe niet bij Ali fokken, bijgoochem" !!.
We hebben allemaal kunnen zien in wat voor opgefokte mindset Alistair zich bevond, vóór de partij, tijdens de partij en hoogstwaarschijnlijk ook nog wel 1 minuutje na die lullige down.
De taak van coach is dan om je pupil bij te staan om het verlies te verwerken.
Martijn heeft met zijn actie een eventuele escalatie voorkomen, mocht Alistair op dat moment een lachende, uitdagende Remy met een beeldje in het gezicht kijken.
Degene die het karakter van Martijn kennen, weten dat deze ultieme sportieve gast zeker meer respect verdient dan een stukje op te blazen op MF waarbij een actie in het heetst van de strijd helemaal uit zijn verband word getrokken.
"Specialist" deed hier het enige juiste wat een goede coach hoorde te doen, zijn leerling effe met rust te laten.

Het "quasi onschuldige gedrag" van dhr. Bonjasky heeft voor de zoveelste keer weer tot de nodige commotie geleid.
Beterschap gewenst ! :whistling:

micha
29-03-2009, 11:51
Wanneer we de beelden goed bekijken zien we dat Martijn het beeldje niet wegslaat maar meer wegduwt onder het mom van "nu effe niet bij Ali fokken, bijgoochem" !!.
We hebben allemaal kunnen zien in wat voor opgefokte mindset Alistair zich bevond, vóór de partij, tijdens de partij en hoogstwaarschijnlijk ook nog wel 1 minuutje na die lullige down.
De taak van coach is dan om je pupil bij te staan om het verlies te verwerken.
Martijn heeft met zijn actie een eventuele escalatie voorkomen, mocht Alistair op dat moment een lachende, uitdagende Remy met een beeldje in het gezicht kijken.
Degene die het karakter van Martijn kennen, weten dat deze ultieme sportieve gast zeker meer respect verdient dan een stukje op te blazen op MF waarbij een actie in het heetst van de strijd helemaal uit zijn verband word getrokken.
"Specialist" deed hier het enige juiste wat een goede coach hoorde te doen, zijn leerling effe met rust te laten.

Het "quasi onschuldige gedrag" van dhr. Bonjasky heeft voor de zoveelste keer weer tot de nodige commotie geleid.
Beterschap gewenst ! :whistling:



Respect!

Jer0en
29-03-2009, 12:02
x2

TOON
29-03-2009, 12:07
Dat bedoel ik, had ik van te voren ook moeten aangeven dat iedereen ziek was geweest of nog gedeeltelijk was omdan achteraf te zeggen, tja Errol kwam iets tekort want hij had een week ervoor zwaar de griep. Dan moet je gewoon niet vechten. Dat verhaal kwam naarbuiten door Remy als een excuus voor als het fout was gegaan of zijn slechte performence, wat in de ogen van vele gewoon zo is. In ronde twee hadden ze gewoon een down kunnen geven voor Alistair.
Alistair heeft voor zijn derde K-1 wedstrijd een goede strijd geleverd en Remy helemaal uit zijn doen gehaald. Ja , Alistair zat ook een beetje vast want dit en zus en zo en blablablablabla, daarom verdient Remy gewoon weer die Oscar!

wat ik hier lees is....wat bonjasky ook gedaan heeft en doet, dan kan ik altijd zo draaien dat ik hem in een zwart daglicht kan zetten....hij is gewoon een champ en echte champs winnen ook hun slechte partijen....niks mis mee....gewoon accepteren....

Alistair heeft het super gedaan en bewezen dat ie zich met de top in de K1 kan meten! punt! Dat gezeur over dat beeldje moet ook maar eens stoppen....er zat nogal een verschil qua timing....op een relaxte persconferentie of een minuut na een wedstrijd die je eigenlijk in je pocket had maar verloor op het laatste moment door een KD....sorry maar dan zou ik ook even niet meer zo sportief kunnen reageren....

boola
29-03-2009, 12:27
niks mis mee met gg team maar is wel duidelijk dat overmeen nog niks te zoeken heeft binnen de k1 laat hem lekker mma doen daar hoort hij bij de wereld top en kan hij in mijn ogen iedereen verslaan geen itstapjes meer doen naar k1.

Hans Vos
29-03-2009, 12:27
beetje jammer weer deze discussie , iedereen zit 5 pagina,s door te zagen over dat plastic @$# beeldje maar niemand heeft waardering voor de progressie die allister de laatste jaren heeft gemaakt .
een paar jaar geleden had allister op dit niveau in de K1 nog niets te zoeken maar nu staat hij toch 2 wereld partijen op het aller hoogste niveau te knokken .voor mij heeft hij bewezen niet alleen in het mma bij de beste van de wereld te horen ,maar zich ook mag scharen tot de beste kickboxers van de wereld . petje af ;)

Mickey
29-03-2009, 12:45
Haha lekker Nederlandse topic weer zeg..

Inderdaad veel te veel focus op randzaken omdat het de gelegenheid is om weer eens ff lekker te azijnpissen op het andere kamp. En dat geld voor beide kanten. Kap toch es met telkens weer de stereotypes van het NL publiek te bevestigen joh.

De partij opzich was een spannende. Ik persoonlijk stoorde me eraan dat Alistair Remy de hele ring doorgooit en hij 1x keer achterover struikelt en direct 8 tellen krijgt.
Wat ik wel erg grappig vond om te zien was dat je duidelijk Al zn MMA instincten ziet.. :P

Nog ff over MDJ zn Black Belt.. Hij heeft deze van Uki Nakai gekregen tijdens zijn afscheidsgala nu alweer bijna 3 jaar geleden.

ICON
29-03-2009, 12:52
ja joh, ik weet t nu ook weer. had een vlaag van verstandsverbijstering gisteren:D

komt omdat ik vrijdag niet gedronken had,
ben niet gewend om op zaterdag zo vroeg op te zijn zonder kater ;)

Pernik
29-03-2009, 12:53
Ik persoonlijk stoorde me eraan dat Alistair Remy de hele ring doorgooit en hij 1x keer achterover struikelt en direct 8 tellen krijgt.


Misschien omdat het geen MMA partij is ? Ik sluit me trouwens aan bij de reageerders die GG en dan met name Bas Boon maar slechte verliezers vinden.

PornstAr
29-03-2009, 13:07
Zeker klasse van remy!!

Wiseguy
29-03-2009, 13:12
Moet toch even wat kwijt over de selectieve verontwaardiging.

Badr mocht voor alles worden uitgemaakt en dat werd allemaal getollereerd, maar als je wat over MdJ zegt dan is dat ongepast.

simtekf1
29-03-2009, 13:18
x2

x4
Onsportief gedrag, en maar afgeven op Remy.
Remy vocht niet goed, Alistair maakte hem het moeilijk maar kreeg een down, klaar dan verlies je gewoon.
Maar bij GG kunnen ze dat schijnbaar niet goed hebben.

Hetzelfde met Zimmerman, nou word er gezegd dat hij niet zo goed vocht tegen Aerts omdat hij een week van te voren ziek was.
Nou ik weet niet hoor maar ik vond hem erg goed vechten, Aerts heeft gewoon veel meer ervaring en daar maakte hij goed gebruik van.

Accepteer de uitslagen en kap eens met afgeven op van alles en nog wat.

Ben
29-03-2009, 13:24
allemaal gelul martyn had het beeldtje gewoon moeten aannemen en lachen allister was 3x beter en ja soms heb je met een stootje geluk want tot dat moment was allister gewoon de men

Tony Galento
29-03-2009, 13:30
Wanneer we de beelden goed bekijken zien we dat Martijn het beeldje niet wegslaat maar meer wegduwt onder het mom van "nu effe niet bij Ali fokken, bijgoochem" !!.
We hebben allemaal kunnen zien in wat voor opgefokte mindset Alistair zich bevond, vóór de partij, tijdens de partij en hoogstwaarschijnlijk ook nog wel 1 minuutje na die lullige down.
De taak van coach is dan om je pupil bij te staan om het verlies te verwerken.
Martijn heeft met zijn actie een eventuele escalatie voorkomen, mocht Alistair op dat moment een lachende, uitdagende Remy met een beeldje in het gezicht kijken.
Degene die het karakter van Martijn kennen, weten dat deze ultieme sportieve gast zeker meer respect verdient dan een stukje op te blazen op MF waarbij een actie in het heetst van de strijd helemaal uit zijn verband word getrokken.
"Specialist" deed hier het enige juiste wat een goede coach hoorde te doen, zijn leerling effe met rust te laten.

Het "quasi onschuldige gedrag" van dhr. Bonjasky heeft voor de zoveelste keer weer tot de nodige commotie geleid.
Beterschap gewenst ! :whistling:


Wat een gelul zeg.

ambasadeur
29-03-2009, 13:33
Als een kicboks liefhebber vond ik de partij tegen vallen te veel getrek en gehak.

de mooiste gevecht van de avond vond ik errol vs peter

anoniem gg
29-03-2009, 13:37
x4
Onsportief gedrag, en maar afgeven op Remy.
Remy vocht niet goed, Alistair maakte hem het moeilijk maar kreeg een down, klaar dan verlies je gewoon.
Maar bij GG kunnen ze dat schijnbaar niet goed hebben.

Hetzelfde met Zimmerman, nou word er gezegd dat hij niet zo goed vocht tegen Aerts omdat hij een week van te voren ziek was.
Nou ik weet niet hoor maar ik vond hem erg goed vechten, Aerts heeft gewoon veel meer ervaring en daar maakte hij goed gebruik van.

Accepteer de uitslagen en kap eens met afgeven op van alles en nog wat.

Ik geef niks af op van alles en nog wat alleen op een vraag van een forum bezoeker.
Er is door GG in geen een intervieuw gerept over bv een zware griep en dat Errol misschien daar minder door zou presteren.
Wat vindt jezelf van het verhaal van Remy: ik stond op voor een fan en verdraaide mijn knie........ ik zeg niet dat het waar is maar je vecht of je vecht niet. Je stapt toch niet met een excuus de ring in?
Zimmerman heeft top gevochten tegen Aerts en kwam misschien wat lucht te kort in de vierde ronde, maar was zeker de partij vd avond. Ook veel lof aand Hesdy die kwam om te knokken en niet om om Sems middel te hangen waardoor het een mooie pot werdt.

Ik heb het antwoord gegeven aan een forum bezoeker die mij een vraag stelt.
In verlengingspartijen zullen er altijd mensen zeggen ik stond voor op punten of ik ben gepikt, het motto van GG (ik gebruik nu even de woorden van onze trainer Cor Hemmers) , wil je dat probleem voorkomen moet je je tegenstander gewoon neerslaan!

anoniem gg
29-03-2009, 13:39
Als ik het goed begrijp is het zo...
Als GG wint is het door hun eigen kwaliteit
Als GG komt het omdat de tegenstanders het gevecht ontwijken, onsportief zijn, de scheidsrechters niet goed gekeken hebben, er andere belangen zijn.........
Slechte verliezers daar.

nee je begrijpt het niet, zie boven

tap-out
29-03-2009, 13:49
Overeem hoeft zich nergens voor te schamen.

Bosjasky heeft dan wel gewonnen, maar Overeem heeft hem zwaar aangepakt , en letterlijk de ring door gesmeten.

Overeem maakte de partij, en zette het grootste deel van de aanvallen in (ik zeg niet dat het technisch mooi kickboksen was wat hij deed).

Bosjasky wist 1 keer sterk te counteren (met als gevolg een knock down), en dan verliest Overeem de partij, logisch.

Overeem heeft hier een goede prestatie neergezet.

Hij heeft de huidige K1 kampioen (in zijn sport) 2.5 ronden zwaar ge-manhandled, om uiteindelijk te verliezen doordat Bosjasky hem een knock down wist te geven (na de hele partij niets gedaan te kunnen hebben).

Ik weet zeker dat Bosjasky het tegen Overeem niet eens 2.5 minuten zou uithouden in een MMA match (Overeem's sport).

ICON
29-03-2009, 14:00
Ik weet zeker dat Bosjasky het tegen Overeem niet eens 2.5 minuten zou uithouden in een MMA match (Overeem's sport).


doet er niet toe ofwel?

biggz
29-03-2009, 14:05
Wat een bullshit allemaal hier. Bonjasky heeft gewonnen, overtuigend of niet.
En wat betreft die oscar, respect voor Bonjasky.

tap-out
29-03-2009, 14:21
doet er niet toe ofwel?

Wat betreft de uitslag niet!

Wel is het relevant om te vermelden dat Overeem de nummer 1 (Bonjasky) van een bepaalde sport op zijn eigen terrein 2.5 ronden heeft weten te manhandelen.

Ik wil alleen maar even aangeven hoe knap dat is, en dat we dat andersom nooit hoeven
te verwachten.

Ik bedoel maar, je verwacht toch ook niet dat het de LA Lakers (basketbal), nog maar net (met 2 punten verschil) met de hakken over de sloot winnen (in een basketbal match) van het beste korfbalteam van amerika?

Als dit ooit zou gebeuren zou met niet zeggen: "Wat een mooie winst voor de Lakers". Nee dan zou men zeggen: "Wat een slechte prestatie van de Lakers/Wat een goede prestatie van het korfbalteam, ongelooflijk dat ze bijna gewonnen hebben van de Lakers".

Zo zie ik de match tussen Overeem en Bonjasky ook. Bosjasky heeft "in zijn eigen huis" met de hakken over de sloot gewonnen van Overeem.

Normaliter zou men van een kampioen in een bepaalde sport toch verwacht worden dat hij snel weet te winnen van een tegenstander die in feite slechts in een andere sport (welliswaar met einge raakvlakken) bedreven is.

In dit geval, heeft de kampioen bijna verloren....

Hiro
29-03-2009, 14:27
Ja maar het is ook logisch dat Bonjasky geen schijn van kans heeft in het mma omdat hij nooit het grondgevecht traint. En Alistair traint heel veel staande werk. Weliswaar niet K-1 gericht, maar toch een groot deel van zn training dus dat hij het aardig doet in de K-1 is knap, maar je doet net alsof Alistair geen staande ervaring heeft.

knift
29-03-2009, 14:30
hoop niet dat we meer van die kickbox vs mma parijen krijgen overeem kwam sterk over maar vond het geen mooie kickbox partij en als ik naar de k1 kijk wil ik geen gooi en smijt werk zien heb voor allebij de vechters veel recpect maar ieder z'n eigen tak van vechtsport.

Mark105
29-03-2009, 14:37
Ja maar het is ook logisch dat Bonjasky geen schijn van kans heeft in het mma omdat hij nooit het grondgevecht traint. En Alistair traint heel veel staande werk. Weliswaar niet K-1 gericht, maar toch een groot deel van zn training dus dat hij het aardig doet in de K-1 is knap, maar je doet net alsof Alistair geen staande ervaring heeft.

Als je van Badr wint op K.O en Bonjasky het heel moeilijk maakt doet je het wel meer dan aardig in de K1! Dan behoor je gewoon tot de top van de K1.

Verder vind ik gewoon dat ze dat beeldje hadden moeten aanemen. Beetje kinderachtig om dat niet te doen.

Peter0711
29-03-2009, 14:47
Golden glory zat maar over sportief reageren te babbelen hier op het forum,maar kom op heey,hoe kinderachtig was het om dat beelde weg te slaan,hahhah. Ik vindt mede door dit soort akties en telkens die kinderachtige posts van bas boon,en jamila dat hele golden glory een beetje triest overkomen..Begint een beetje op dat ajax feyenoord verhaal te lijken,en dat vindt ik niet goed voor de sport.Ze zijn allemaal goeie kickboksers,maar vindt dat het repsect tegenwoordig steeds verder te zoeken is! En dat vindt ik jammer,ik persoonlijk gun het idereen in de K1,ookal het ik ook me idool!

Ik hoop gewoon dat deze onzin blijft bij n beetje ontschuldig beeldjes geven,en dat dit niet uitgroeid in een bult ellende,maar gezien de vorderingen die mede golden glory maakt,heb ik er een hard hoofd in.Maar goed,ik hoop dat ik het allemaal fout heb,en dat er wel degelijk respect is van beide kanten,want golden glory blijft wat mij betreft een team dat geschiedenis aan het schrijven is,en hoop gewoon niet dat ze de boeken in gaan al een soms wat onsportief team al is het niet door de vechters danwel door het management

Ik zeg,gewoon respect houden,en er samen de lol van inzien.! Zowel het beeldje ontvangen (haha) en terug krijgen

Pernik
29-03-2009, 14:56
Wat betreft de uitslag niet!

Wel is het relevant om te vermelden dat Overeem de nummer 1 (Bonjasky) van een bepaalde sport op zijn eigen terrein 2.5 ronden heeft weten te manhandelen.

Ik wil alleen maar even aangeven hoe knap dat is, en dat we dat andersom nooit hoeven
te verwachten.

Ik bedoel maar, je verwacht toch ook niet dat het de LA Lakers (basketbal), nog maar net (met 2 punten verschil) met de hakken over de sloot winnen (in een basketbal match) van het beste korfbalteam van amerika?

Als dit ooit zou gebeuren zou met niet zeggen: "Wat een mooie winst voor de Lakers". Nee dan zou men zeggen: "Wat een slechte prestatie van de Lakers/Wat een goede prestatie van het korfbalteam, ongelooflijk dat ze bijna gewonnen hebben van de Lakers".

Zo zie ik de match tussen Overeem en Bonjasky ook. Bosjasky heeft "in zijn eigen huis" met de hakken over de sloot gewonnen van Overeem.

Normaliter zou men van een kampioen in een bepaalde sport toch verwacht worden dat hij snel weet te winnen van een tegenstander die in feite slechts in een andere sport (welliswaar met einge raakvlakken) bedreven is.

In dit geval, heeft de kampioen bijna verloren....

Als we het zouden hebben over de BJJ kampioen tegen de K1 kampioen zou je een goed verhaal hebben, maar in dit geval is het natuurlijk onzin.
Plus dat Overeem nogal wat aan het MMA'en was in deze wedstrijd.

de Zweed
29-03-2009, 15:00
Oscar terug geven, ach....

But seriously,
In mijn beleving zou er zeker een vierde ronden moeten komen, ...

Jammer van de 8tellen, uiteraard is Remy de mooiere vechter, hij is het boegbeeld van K1.

Maar hij Alistair heeft zeker mijn respect, want als die 8tellen er niet waren geweest had Remy naast Badr gekeken en zitten brainstormen, "hoe krijgen we die gast uit de K1"!

En uiteraard, "als als als" .. maar dit is met hakken over de sloot voor Remy,

Alistair.."R E S P E C T"!! voor mij ben je toch echt de winnaar.

Collina

Inderdaad, helemaal mee eens, Remy viel zwaar tegen en zijn nederlaag stond zo nu en dan duidelijk in zijn gezicht geschreven.

Beetje jammer dat ie dan meteen spatjes krijgt (tong uitsteken) omdat hij 1 mooie punch heeft gehad en hierdoor de fight won...
OK je hebt hiedoor meer punten, maar toch.. Je hebt als k1-kampioen toch bijna verloren van Alistair. You got lucky this time... :box:

Garcia
29-03-2009, 15:07
Bla bla bla bla.... wat een kansloze discussie dit!

Overeem heeft een dijk van een wedstrijd gevochten tegen de 3-voudige K1 kampioen. Ja Overeem heeft een onorthodoxe vechtstijl vanwege z'n MMA achtergrond, maar wat hij presteerd in 3 partijen is zeldzaam en getuigd van een groot talent en doorzettingsvermogen.
Remy had het een paar keer moeilijk, maar dit geldt ook voor Overreem en mensen, die actie van Remy over dat beeldje was gewoon leuk, helaas is het niet aangenomen so be it get over it!

Respect voor Remy en respect voor Overeem, beide klasse vechter!!!

761217186
29-03-2009, 15:12
Bla bla bla bla.... wat een kansloze discussie dit!

Overeem heeft een dijk van een wedstrijd gevochten tegen de 3-voudige K1 kampioen. Ja Overeem heeft een onorthodoxe vechtstijl vanwege z'n MMA achtergrond, maar wat hij presteerd in 3 partijen is zeldzaam en getuigd van een groot talent en doorzettingsvermogen.
Remy had het een paar keer moeilijk, maar dit geldt ook voor Overreem en mensen, die actie van Remy over dat beeldje was gewoon leuk, helaas is het niet aangenomen so be it get over it!

Respect voor Remy en respect voor Overeem, beide klasse vechter!!!

ik ben het helemaal met je eens.. Dit begint echt kansloos te worden, ik hoop dat de modder bijna op is.

A.F.
29-03-2009, 15:14
Iedereen doet alsof Overeem pas 1 jaar kickboksen doet ofzo.... De man traint al jaren....

tap-out
29-03-2009, 15:17
Als we het zouden hebben over de BJJ kampioen tegen de K1 kampioen zou je een goed verhaal hebben, maar in dit geval is het natuurlijk onzin.
Plus dat Overeem nogal wat aan het MMA'en was in deze wedstrijd.

vandaar dat ik ook schreef:

"welliswaar met enige raakvlakken"...in mijn post

T15Boxing
29-03-2009, 16:14
Veel doen alsof Remy "luck" had, of zelfs onzin als "Ali struikelt even en hij verliest de partij". Wat een onzin allemaal zeg, ik wordt hier misselijk van, en weer komt het vanuit Overeem's supporters.
Waarheid is dat Overeem heel slordig begon te worden, vooral in de laatste ronde, en Remy wachtte dit af. En als een ervaren kampioen maakte hij gebruik van de perfecte moment en gaf een knie, right cross en klaar. Duidelijke winnaar. "Ali struikelde even" sjonge jonge.

anoniem gg
29-03-2009, 17:14
Inderdaad, helemaal mee eens, Remy viel zwaar tegen en zijn nederlaag stond zo nu en dan duidelijk in zijn gezicht geschreven.

Beetje jammer dat ie dan meteen spatjes krijgt (tong uitsteken) omdat hij 1 mooie punch heeft gehad en hierdoor de fight won...
OK je hebt hiedoor meer punten, maar toch.. Je hebt als k1-kampioen toch bijna verloren van Alistair. You got lucky this time... :box:

nee, je hebt hierdoor niet meer punten

ronde 1 = 10-9 voor overeem
ronde twee= 10-9 voor overeem
ronde drie = 9-8 voor remy

winnaar overeem

anoniem gg
29-03-2009, 17:18
Veel doen alsof Remy "luck" had, of zelfs onzin als "Ali struikelt even en hij verliest de partij". Wat een onzin allemaal zeg, ik wordt hier misselijk van, en weer komt het vanuit Overeem's supporters.
Waarheid is dat Overeem heel slordig begon te worden, vooral in de laatste ronde, en Remy wachtte dit af. En als een ervaren kampioen maakte hij gebruik van de perfecte moment en gaf een knie, right cross en klaar. Duidelijke winnaar. "Ali struikelde even" sjonge jonge.


In ronde twee had je ook een down aan Remy kunnen geven die was duidenlijk van een stoot. Alistair was al half of balance en op de grond toen die neerwaartse stoot kwam in ronde drie. Alistair stond ook gelijk weer op. Hoef je niet eens een down voor te geven. Die stoot was net zoals Alistair hem gaf aan Remy toen Remy neerging in ronde twee.
en zelfs als je de down van remy telt was die ronde tot dan toe voor Alistair en dus volgens de nieuwe k-1 regels een 9-8 ronde voor Remy.

anoniem gg
29-03-2009, 17:20
In ronde twee had je ook een down aan Remy kunnen geven die was duidenlijk van een stoot. Alistair was al half of balance en op de grond toen die neerwaartse stoot kwam in ronde drie. Alistair stond ook gelijk weer op. Hoef je niet eens een down voor te geven. Die stoot was net zoals Alistair hem gaf aan Remy toen Remy neerging in ronde twee.
en zelfs als je de down van remy telt was die ronde tot dan toe voor Alistair en dus volgens de nieuwe k-1 regels een 9-8 ronde voor Remy.

Alistair was naar de grond aan toegaan , ok ik weet het hij was nog niet op de grond, maar het was een neerwaartse stoot van Remy die van boven naar beneden kwam. Dan was de down in ronde twee van Alistair spectaculairder en een meer verdiende 8 telllen, kijk alleen al hoeveel tijd Kakuda gaf om op te staan?

Jer0en
29-03-2009, 17:34
Ik hoop echt dat alistair nóg een k1 wedstrijd gaat doen en niet meteen weer teruggaat naar MMA.

Slome
29-03-2009, 18:31
nee, je hebt hierdoor niet meer punten

ronde 1 = 10-9 voor overeem
ronde twee= 10-9 voor overeem
ronde drie = 9-8 voor remy

winnaar bonjasky

Wat een gebrabbel in dit topic: Remy wint, van Alistair, terecht of niet. Het is logisch dat eenieder hier een ander visie op heeft. Objectief zijn is moeillijk. De refs hebben beslist in het voordeel van de huidige K-1 Champ.

Wat betreft de oscar: leuk, respect voor beide.....

(Achteraf stonden de 2e spierbundels toch maar gezellig samen op de foto)

boldhead
29-03-2009, 19:15
Originally Posted by basboon
nee, je hebt hierdoor niet meer punten

ronde 1 = 10-9 voor overeem
ronde twee= 10-9 voor overeem
ronde drie = 9-8 voor remy

winnaar overeem

Eehh even een vraagje. De scheidsrechter tilt meestal aan het eind van de wedstrijd bij iemand een arm omhoog. Dat heeft iets met de uitslag van de partij te maken volgens mij, maar ik draai nog niet zo lang mee in dit wereldje.
Het kan ook zo zijn dat ik B en O door elkaar haal hoor.
Ik dat dat O een aardbeivorm had en B wat langer was.
Maar nogmaals ik draai nog niet zo lang mee.

Of het klopt wat ik eerder schreef

Als ik het goed begrijp is het zo...
Als GG wint is het door hun eigen kwaliteit
Als GG komt het omdat de tegenstanders het gevecht ontwijken, onsportief zijn, de scheidsrechters niet goed gekeken hebben, er andere belangen zijn.........
Slechte verliezers daar:whistling:

oliebol
29-03-2009, 19:29
ik wil de oscar van remy anders wel hebben hoor:D

pitbulram
29-03-2009, 19:53
Ik geef niks af op van alles en nog wat alleen op een vraag van een forum bezoeker.
Er is door GG in geen een intervieuw gerept over bv een zware griep en dat Errol misschien daar minder door zou presteren.
Wat vindt jezelf van het verhaal van Remy: ik stond op voor een fan en verdraaide mijn knie........ ik zeg niet dat het waar is maar je vecht of je vecht niet. Je stapt toch niet met een excuus de ring in?
Zimmerman heeft top gevochten tegen Aerts en kwam misschien wat lucht te kort in de vierde ronde, maar was zeker de partij vd avond. Ook veel lof aand Hesdy die kwam om te knokken en niet om om Sems middel te hangen waardoor het een mooie pot werdt.

Ik heb het antwoord gegeven aan een forum bezoeker die mij een vraag stelt.
In verlengingspartijen zullen er altijd mensen zeggen ik stond voor op punten of ik ben gepikt, het motto van GG (ik gebruik nu even de woorden van onze trainer Cor Hemmers) , wil je dat probleem voorkomen moet je je tegenstander gewoon neerslaan!

Dat heeft hij toch ook gedaan??!!
Jullie zullen het toch wel met me eens zijn dat je soms goed vecht(mooi/spectaculair), en soms je dag niet hebt( en klote vecht)!!
Maar de overwinning telt, daar gaat het om!!

niels
29-03-2009, 20:30
Overeem hoeft zich nergens voor te schamen.

Bosjasky heeft dan wel gewonnen, maar Overeem heeft hem zwaar aangepakt , en letterlijk de ring door gesmeten.

Overeem maakte de partij, en zette het grootste deel van de aanvallen in (ik zeg niet dat het technisch mooi kickboksen was wat hij deed).

Bosjasky wist 1 keer sterk te counteren (met als gevolg een knock down), en dan verliest Overeem de partij, logisch.

Overeem heeft hier een goede prestatie neergezet.

Hij heeft de huidige K1 kampioen (in zijn sport) 2.5 ronden zwaar ge-manhandled, om uiteindelijk te verliezen doordat Bosjasky hem een knock down wist te geven (na de hele partij niets gedaan te kunnen hebben).

Ik weet zeker dat Bosjasky het tegen Overeem niet eens 2.5 minuten zou uithouden in een MMA match (Overeem's sport).

precies!

Illest
29-03-2009, 20:40
"Ik weet zeker dat Bosjasky het tegen Overeem niet eens 2.5 minuten zou uithouden in een MMA match (Overeem's sport)"

Nee, raar he? Als je kickbokser bent......................... :fp:
kickboksen en boksen zijn een wezenlijk onderdeel van de training van een mma-vechter....logisch dat een mma-vechter staande ook z'n mannetje staat...dat is helemaal niet zo bijzonder...en al helemaal niet bij GG waar je met hele goeie (misschien wel de beste) zwaargewichten uit het kickboksen traint....

Ali voegt helemaal niks toe aan de K1....totaal niet....hij maakt het andere vechters hooguit heel moeilijk maar voor de rest ziet het er niet uit...

Vergelijk dit even met wat Manhoef (een kickbokser van origine) toevoegt aan het MMA....mensen zijn werkelijk lyrisch over hem en z'n stand up.

tap-out
29-03-2009, 20:50
"
hij maakt het andere vechters hooguit heel moeilijk maar voor de rest ziet het er niet uit...

Sinds wanneer moet het er mooi uit zien dan?


"
Ali voegt helemaal niks toe aan de K1....totaal niet

Zeg dit aan badr, de op 1 na beste van vorig jaar!

Overeem heeft namelijks wel iets weten toe te voegen aan de K1.....de KO tegen badr.
Die kunnen ze mooi toevoegen aan hun beeldbank :-)

Mijn observaties (feel free to correct me..):

- Overeem's tegenstander was de K1 champ van vorig jaar.
- Overeem domineerde met "lelijk" kickboksen voor 2.5 ronden de match.
- Overeem was de agressor tijdens de match, Bojasky bleef (zoals wel vaker) lekker opgesloten in zijn dekking staan.
- Bojasky wist *"met de hakken over de sloot" te winnen van een tegenstander die in een **andere sport bedreven is.

Wel knap of niet dan?

*baseer ik op het commentaar van Fred Royers (hij heeft er wel kaas van gegeten denk ik..)
**welliswaar met enige raakvlakken

tap-out
29-03-2009, 21:10
Knap van Bonjasky dat hij uiteindelijk nog wist te winnen na 2.5 ronden ge-manhandled te zijn.

Maar je mag ook wel toegeven dat het ook knap van Overeem was dat hij het Bonjasky (de beste K1 vechter van vorig jaar) zo moeilijk wist te maken.

Als je je de nummer 2 in 1 ronde middels een KO verslaat, en de nummer 1 het zo moeilijk maakt, dan heb je zeker wel wat toe te voegen aan K1 (ongeacht of je stijl er wel of "niet uit ziet").

Mark105
29-03-2009, 21:12
kickboksen en boksen zijn een wezenlijk onderdeel van de training van een mma-vechter....logisch dat een mma-vechter staande ook z'n mannetje staat...dat is helemaal niet zo bijzonder...en al helemaal niet bij GG waar je met hele goeie (misschien wel de beste) zwaargewichten uit het kickboksen traint....

Ali voegt helemaal niks toe aan de K1....totaal niet....hij maakt het andere vechters hooguit heel moeilijk maar voor de rest ziet het er niet uit...

Als je van Badr op K.O wint en het Bonjasky heel erg moeilijk maakt dan sta je niet je mannetje, nee dan behoor je tot de top van de K1.

Ik vind Overeem wel degelijk iets toevoegen aan de K1. Ik hou namelijk wel van aanvallende vechters die voor een K.O gaan.

Illest
29-03-2009, 21:35
een ieder z'n mening...

ik was allang lekker blij dat er de laatste tijd alleen maar goeie technische vechters in stonden...zie de finale van vorig jaar...

Aerts, Hari, Zimmerman, Teixera, Saki, Karaev, Lebanner en Remy..

Ik zie Overeem veel liever MMA vechten....de tijd van 'freaks' in de K1 leek voorbij te zijn en daar begint ie, naarmate hij groter wordt, echt op te lijken....

@ tap out:

Sinds wanneer het mooi moet zijn? Waarom denk je dat ze Schilt z'n stijl zo waarderen daar in Japan......not...

Mark105
29-03-2009, 21:38
Ik zie Overeem ook liever MMA vechten, maar vind het wel heel knap van hem dat hij zich staande houd in de top van de K1.

tap-out
29-03-2009, 22:03
een ieder z'n mening...

@ tap out:

Sinds wanneer het mooi moet zijn? Waarom denk je dat ze Schilt z'n stijl zo waarderen daar in Japan......not...

Ik heb niets geschreven wat betreft de (japanse) waardering voor Overeem's (of Schilt's) stijl. Ik zal hier dan ook niet op reageren.

Mijn intentie was om aan te geven dat Overeem's stijl effectief blijkt te zijn in de K1, en dat men niet "mooi" hoeft te vechten om effectief te zijn.

Ik hoop dat, dat (hetgeen wat ik dus wilde overbrengen) bij deze duidelijk is.

Eventueel commentaar hier op (hetgeen wat ik wilde overbrengen) lees ik hier graag terug.

sportieve groet,

tap-out

tap-out
29-03-2009, 22:08
Hong Man Choi vocht ook lelijk, maar hij kreeg het toch voor elkaar om het een aantal vechters moeilijk te maken/van ze te winnen.

En Overeem is (voorlopig nog) geen freak.

Bobby Lashley , dat is pas een freak.

wrestler_nl
29-03-2009, 22:10
wat een waardeloosetopic weer....:lol:

Remy heeft gewonnen....terecht!
Golden Glory neemt oscar niet aan....jammer maar nou en, remy heeft gewonnen dat vind ik veel belangrijker....
eigelijk had remy in plaats van die oscar een paar naalden moeten geven aan alistair zn hoek of pillen dat zou ook leuk zijn!!!...dat zou leuker geweest zijn

The Bulldog
29-03-2009, 22:13
Sinds wanneer moet het er mooi uit zien dan?



Zeg dit aan badr, de op 1 na beste van vorig jaar!

Overeem heeft namelijks wel iets weten toe te voegen aan de K1.....de KO tegen badr.
Die kunnen ze mooi toevoegen aan hun beeldbank :-)

Mijn observaties (feel free to correct me..):

- Overeem's tegenstander was de K1 champ van vorig jaar.
- Overeem domineerde met "lelijk" kickboksen voor 2.5 ronden de match.
- Overeem was de agressor tijdens de match, Bojasky bleef (zoals wel vaker) lekker opgesloten in zijn dekking staan.
- Bojasky wist *"met de hakken over de sloot" te winnen van een tegenstander die in een **andere sport bedreven is.

Wel knap of niet dan?

*baseer ik op het commentaar van Fred Royers (hij heeft er wel kaas van gegeten denk ik..)
**welliswaar met enige raakvlakken

REPSSSSS>>>

ben absoluut geen allistair fan, maar hij is in mijn ogen de morele winnar...

De dikke nudist
29-03-2009, 22:17
@ tap out:

Sinds wanneer het mooi moet zijn? Waarom denk je dat ze Schilt z'n stijl zo waarderen daar in Japan......not...

Welke stijl? De "keiharde knie voor je bek stijl"? lol

TOON
29-03-2009, 22:27
Knap van Bonjasky dat hij uiteindelijk nog wist te winnen na 2.5 ronden ge-manhandled te zijn.

Maar je mag ook wel toegeven dat het ook knap van Overeem was dat hij het Bonjasky (de beste K1 vechter van vorig jaar) zo moeilijk wist te maken.

Als je je de nummer 2 in 1 ronde middels een KO verslaat, en de nummer 1 het zo moeilijk maakt, dan heb je zeker wel wat toe te voegen aan K1 (ongeacht of je stijl er wel of "niet uit ziet").

x100!!

Mephisto
29-03-2009, 22:34
de morele winnaar...

...is dat niet de verliezer die als, dan, want heel misschien...

Het was niet Bonjasky die Overeem uitdaagde, het was niet Bonjasky die, om het op zijn forums te houden, off-topic ging om zijn tegenstander uit balans te brengen vuile praat ging uitslaan en het was ook niet Bonjasky die op zijn knietjes ging na een fijne wangfledder... dat maakt in mijn ogen Remy zowel winnaar van de pot als de morele winnaar...

... en ik heb het al twee keer eerder gepost, Alistair was gewoon goed, en dat maakt de overwinning van Remy des te mooier. Had hij de pot na 1:00 op KO gewonnen had iedereen gezegd; "ach ja, het is ook niet echt een kickbokser die Overeem" Bonjasky kon hier alleen maar verliezen en is er toch als winnaar uitgekomen.

Maar @Remy.. kom op man, wordt snel weer je oude zelf en kick some ass want 't ziet er niet uit man...

Durfal
29-03-2009, 22:39
Een verlenging was op zn plaats geweest,maar deze partij lag bij de k1 wat te gevoelig
Een mma vechter die "hun"finalisten beide verslaat.....
Dat had onverteerbaar geweest voor de K1 organisatie.
De eerste twee ronden gingen duidelijk naar Ali de laatste mede door de down naar Remy
Gewoon verlengen dan maar in Japan.........................
En even off topic ze hadden om de K1 commercieel te redden, Gokhan nooit laten winnen
Zelfs al had Gokhan na drie ronden een licht voordeel gehad,maar deze uitslag was gewoon te billijken dat wel..............

K-1sunstarr
29-03-2009, 23:11
Als Ali zo graag tegen de k-1 toppers wilt vechten, dan mag hij ook Sem Schilt uitdagen, ik hoop dat hij dit topic leest.
Hij heeft toch niks te verliezen, maar alleen bewijzen.

Wiseguy
29-03-2009, 23:38
Als Ali zo graag tegen de k-1 toppers wilt vechten, dan mag hij ook Sem Schilt uitdagen, ik hoop dat hij dit topic leest.
Hij heeft toch niks te verliezen, maar alleen bewijzen.

Waarom zou goldenglory dat willen?

anoniem gg
30-03-2009, 01:47
Originally Posted by basboon
nee, je hebt hierdoor niet meer punten

ronde 1 = 10-9 voor overeem
ronde twee= 10-9 voor overeem
ronde drie = 9-8 voor remy

winnaar overeem

Eehh even een vraagje. De scheidsrechter tilt meestal aan het eind van de wedstrijd bij iemand een arm omhoog. Dat heeft iets met de uitslag van de partij te maken volgens mij, maar ik draai nog niet zo lang mee in dit wereldje.
Het kan ook zo zijn dat ik B en O door elkaar haal hoor.
Ik dat dat O een aardbeivorm had en B wat langer was.
Maar nogmaals ik draai nog niet zo lang mee.

Of het klopt wat ik eerder schreef

Als ik het goed begrijp is het zo...
Als GG wint is het door hun eigen kwaliteit
Als GG komt het omdat de tegenstanders het gevecht ontwijken, onsportief zijn, de scheidsrechters niet goed gekeken hebben, er andere belangen zijn.........
Slechte verliezers daar:whistling:


Hoor je ons klagen over de uitslag van Saki of Zimmerman????

anoniem gg
30-03-2009, 01:50
Een verlenging was op zn plaats geweest,maar deze partij lag bij de k1 wat te gevoelig
Een mma vechter die "hun"finalisten beide verslaat.....
Dat had onverteerbaar geweest voor de K1 organisatie.
De eerste twee ronden gingen duidelijk naar Ali de laatste mede door de down naar Remy
Gewoon verlengen dan maar in Japan.........................
En even off topic ze hadden om de K1 commercieel te redden, Gokhan nooit laten winnen
Zelfs al had Gokhan na drie ronden een licht voordeel gehad,maar deze uitslag was gewoon te billijken dat wel..............

dat is klopt

Shytown
30-03-2009, 08:31
Die eerste twee ronde hadden best naar Alistair gemogen, maar goed K-1 is gered, Remy kon zijn tong uitsteken na de partij en een Jap wint het toernooi. Morgen schijnt de zon weer, tjaka op na de arena!

Bas,
dat een Jap het toernooi wint komt toch mede door het onprofessionele GG als organisatie wat kennelijk geen visum kan regelen voor Arrab? Oh nee, dat was de schuld van DHL en zo ligt het altijd aan iemand anders. Dat die Jap vervolgens Melvin eruitslaat en m.i. terecht wint van Saki kan hij niks aan doen. Indien visum Arrab wel goed geregeld was had er sowieso een (semi-)Nederlander gewonnen.
Beetje zelfreflectie zou geen kwaad kunnen lijkt me zo.

Nathan
30-03-2009, 09:16
Geblesseerd of niet, slecht gevochten of niet Remy heeft gewonnen en Allister heeft 8 tellen gehad. Allister is dus niet beter, anders was hij als winnaar uit de ring gestapt. Remy zijn veststijl is misschien niet de mooiste maar het is aan de andere vechters om daar een oplossing voor te zoeken, tot nu toe lukt het niemand om hem te verslaan of om hem een down te bezorgen.

anoniem gg
30-03-2009, 11:20
Bas,
dat een Jap het toernooi wint komt toch mede door het onprofessionele GG als organisatie wat kennelijk geen visum kan regelen voor Arrab? Oh nee, dat was de schuld van DHL en zo ligt het altijd aan iemand anders. Dat die Jap vervolgens Melvin eruitslaat en m.i. terecht wint van Saki kan hij niks aan doen. Indien visum Arrab wel goed geregeld was had er sowieso een (semi-)Nederlander gewonnen.
Beetje zelfreflectie zou geen kwaad kunnen lijkt me zo.

Griep, visum te laat opgestuurd, samenloop van omstandigheden, denk je werkenlijk dat Chalid niet had willen vechten? Of dat wij truuken nodig hebben? Als een team met organisatie skills zich bewezen heeft door het winnen van vele qualificatie toernooien dan is het wel GG. En met 5 partijen bij de laatste K-1 in Yokohama zijn wij gewoon heelt trots. Welk ander team heeft zoeits voor elkaar gekregen?
Die jap deed het heel goed, tuurlijk had Saki 4 ronde Spog in de benen maar deed niks af aan de prestatie van de Jap. Had natuurlijk liever Saki zien winnen en met mij vele andere maar hij heeft toch even 8 brute ronde gevochten voor mij is hij de winnaar.

Jouw vorm van zelfreflectie raakt kant nog wal, alsof Chalid niet tegen die stoot had kunnen oplopen van de Jap? Ga je mij nu ook vertellen dat Manhoef zich express heeft laten vallen en dat Mike zich onproffesioneel gedraagd daardoor?

anoniem gg
30-03-2009, 11:22
Geblesseerd of niet, slecht gevochten of niet Remy heeft gewonnen en Allister heeft 8 tellen gehad. Allister is dus niet beter, anders was hij als winnaar uit de ring gestapt. Remy zijn veststijl is misschien niet de mooiste maar het is aan de andere vechters om daar een oplossing voor te zoeken, tot nu toe lukt het niemand om hem te verslaan of om hem een down te bezorgen.

In ronde twee had Bonjasky na recht links rechts combo van Alistair ook 8 tellen moeten hebben, het duurde remy langer om op te staan dan Alistair in ronde drie!

Chico
30-03-2009, 11:25
waarom continue praten over die "jap"?

heeft ie geen naam ofzo?

Illest
30-03-2009, 11:28
Laten we dan maar hopen op een re-match...want Bonjasky heeft met een knie-blessure gevochten (kreeg zelfs een injectie voor de partij)

Ali heeft dus verloren van een Remy die niet op 100% van z'n kunnen heeft kunnen draaien.

Chico
30-03-2009, 11:31
Ik ben eigenlijk altijd wel voor overeem... en hij best wel goede en leuke acties in deze partij.. en vond eerlijk gezien ronde 1 en 2 voor overeem.. maar ja..

maar zoals ik hem in deze partij zag bewegen deed ie me heel erg denken aan bob sapp... denk dat ie ff te groot aan het worden is...

anoniem gg
30-03-2009, 11:33
Laten we dan maar hopen op een re-match...want Bonjasky heeft met een knie-blessure gevochten (kreeg zelfs een injectie voor de partij)

Ali heeft dus verloren van een Remy die niet op 100% van z'n kunnen heeft kunnen draaien.

En daarom verdient Remy weer een oscar.

Alistair ook doodziek geweest, hoor je um niet over, Errol ook zelfs twee weken voor de partij.
Maar Remy geeft geen crediet aan Alistair die hem helemaal uit zijn doel haalde, nee Remy zei: ik stond op voor een fan een dag ervoor en verdraaide mijn knie......................

Illest
30-03-2009, 11:33
maar zoals ik hem in deze partij zag bewegen deed ie me heel erg denken aan bob sapp... denk dat ie ff te groot aan het worden is...

x 2!

dat begint echt op te vallen...waarom is dat nodig vraag ik me dan af

Illest
30-03-2009, 11:35
En daarom verdient Remy weer een oscar.

Alistair ook doodziek geweest, hoor je um niet over, Errol ook zelfs twee weken voor de partij.
Maar Remy geeft geen crediet aan Alistair die hem helemaal uit zijn doel haalde, nee Remy zei: ik stond op voor een fan een dag ervoor en verdraaide mijn knie......................

Wat een onsportieve reactie Bas.

Team Bonjasky heeft slechts een verklaring gegeven voor Remy's manier van vechten tegen Ali.

Pitbull.
30-03-2009, 11:55
En daarom verdient Remy weer een oscar.

Alistair ook doodziek geweest, hoor je um niet over, Errol ook zelfs twee weken voor de partij.
Maar Remy geeft geen crediet aan Alistair die hem helemaal uit zijn doel haalde, nee Remy zei: ik stond op voor een fan een dag ervoor en verdraaide mijn knie......................

lol.. volgens mij was het een antwoord op iemands vraag.. en niet een of andere verklaring/excuus.. trouwens.. ik hoor net zo vaak dat Ali ziek was als dat Remy last van z'n knie had..

anoniem gg
30-03-2009, 11:56
Wat een onsportieve reactie Bas.

Team Bonjasky heeft slechts een verklaring gegeven voor Remy's manier van vechten tegen Ali.

Was die niet goed dan de vechtsstijl van Remy? Wij hebben hem precies zien doen wat hij altijd doet?
Als hij in de dubbele denking ging staan gingen we voor opstoten en knieen en hem van de touwen af werpen indien dat ging. Ik heb Remy niet anders zien vechten als anders maar wel een scherpe Alistair met een game plan.
Toen in de tweede ronde Remy eindelijk wou vechten in het midden van de ring, kreeg hij gelijk een recht links rechts combo van Alistair waardoor Remy naar het canvas ging en waar natuurlijk niet voor werdt geteld.
Tuurlijk krijg je een mooier gevecht met vechters als Hesdy of Zimmerman of Aerts en Badr Hari, want dat zijn aanvallende vechters.
Maar goed zoals ik al eerder vermelde, succes met je knie blessure Remy

Slome
30-03-2009, 11:57
dus er hebben 2 nederlandse negers met spuiten in hun reet gevochten tegenelkaar in japan: en dat allemaal om een oscar te verdienen....?

NielsN
30-03-2009, 11:58
Volgens mij heeft Bas nog een beetje last van een jetlag... :whistling:

rafi
30-03-2009, 12:02
maar remy sloeg saki wel zwaar ko. en leko ook alebei van gg

goro
30-03-2009, 12:03
Remy is de man! Ik hou van zijn vechtstijl! Flitsende trappen gesprongen knieën. dubbele dekking? Ja dat zouden er meer moeten doen om niet neer te gaan! ;)

Spektakel? Jawel hoor! Mr idd tegen alistair zag het wat belabberd uit maar wel terecht!

Guillermo
30-03-2009, 12:04
LOL, zijn jullie allemaal gek geworden ofzo? Geef eens je objectieve mening!

Eerste en tweede ronde waren helemaal niet voor Alistair. Alistair zette wel veel druk op Remy maar dat heeft niks met K-1 te maken. Van begin tot eind hoor je de ref schreeuwen: dont hold! dont hold!
Overeem zijn MMA instinct had gewoon de overhand in de partij, hij liep continu naar voren en pakte Remy vast om dan met zijn volle gewicht op hem te leunen of hem te werpen tegen het canvas.
Overeem maakte vooral in de tweede ronde wel een mooie voorwaartse trap tegen het gezicht van Remy en een paar goede knietjes de hele wedstrijd door maar het was gewoon een mma match voor hem. (beetje hetzelfde als Cyril Abidie tegen Rampage een paar jaar geleden)

Door het overmatige geclinch van de heer overeem kwam Bonjasky helemaal niet aan kickbosen toe. Ondanks dat ik geen Bonjasky fan ben moet ik toch zeggen dat het alweer grote klasse van hem was. Dus a.u.b niet zeiken over zijn acteertalent enz, Overeem gewoon lekker mma matches blijven draaien. Overeem is geen Melvin Manhoef, die kan switchen tussen mma en K-1 :whistling:

anoniem gg
30-03-2009, 12:07
maar remy sloeg saki wel zwaar ko. en leko ook alebei van gg

Klopt, in een late persverklaring die ik nu geef was dat omdat; Saki zijn rib stuk was en met een injectie vocht! En precies op die rib werdt getrapt!

Illest
30-03-2009, 12:07
Was die niet goed dan de vechtsstijl van Remy? Wij hebben hem precies zien doen wat hij altijd doet?
Als hij in de dubbele denking ging staan gingen we voor opstoten en knieen en hem van de touwen af werpen indien dat ging. Ik heb Remy niet anders zien vechten als anders maar wel een scherpe Alistair met een game plan.
Toen in de tweede ronde Remy eindelijk wou vechten in het midden van de ring, kreeg hij gelijk een recht links rechts combo van Alistair waardoor Remy naar het canvas ging en waar natuurlijk niet voor werdt geteld.
Tuurlijk krijg je een mooier gevecht met vechters als Hesdy of Zimmerman of Aerts en Badr Hari, want dat zijn aanvallende vechters.
Maar goed zoals ik al eerder vermelde, succes met je knie blessure Remy

voor de KD (wat het eigenlijk was) hadden ze moeten tellen....dat hoor je mij ook niet ontkennen..

maar het viel ook de commentator op dat Remy, Remy niet was....maar als jij hem altijd zo ziet vechten....so be it

Dan vind ik het nog knapper dat vorig jaar in de finale stond door eerst JLB eruit te halen en vervolgens Saki met zo'n slappe vechtstijl...

Justinian
30-03-2009, 12:08
LOL, zijn jullie allemaal gek geworden ofzo? Geef eens je objectieve mening!
Een objectieve mening bestaat niet; een mening is per definitie subjectief ;)

BJJrajawali
30-03-2009, 12:08
En daarom verdient Remy weer een oscar.

Alistair ook doodziek geweest, hoor je um niet over, Errol ook zelfs twee weken voor de partij.
Maar Remy geeft geen crediet aan Alistair die hem helemaal uit zijn doel haalde, nee Remy zei: ik stond op voor een fan een dag ervoor en verdraaide mijn knie......................


Beetje jammer deze reactie ...... :fp:

rafi
30-03-2009, 12:08
x2. melvin manhoef was al een goede kickbokser voor dat mma hier in nederland bestond. en heeft meer dan 80 kickboks wedstrijden weg.

Marchant
30-03-2009, 12:09
Wanneer we de beelden goed bekijken zien we dat Martijn het beeldje niet wegslaat maar meer wegduwt onder het mom van "nu effe niet bij Ali fokken, bijgoochem" !!.
We hebben allemaal kunnen zien in wat voor opgefokte mindset Alistair zich bevond, vóór de partij, tijdens de partij en hoogstwaarschijnlijk ook nog wel 1 minuutje na die lullige down.
De taak van coach is dan om je pupil bij te staan om het verlies te verwerken.
Martijn heeft met zijn actie een eventuele escalatie voorkomen, mocht Alistair op dat moment een lachende, uitdagende Remy met een beeldje in het gezicht kijken.
Degene die het karakter van Martijn kennen, weten dat deze ultieme sportieve gast zeker meer respect verdient dan een stukje op te blazen op MF waarbij een actie in het heetst van de strijd helemaal uit zijn verband word getrokken.
"Specialist" deed hier het enige juiste wat een goede coach hoorde te doen, zijn leerling effe met rust te laten.

Het "quasi onschuldige gedrag" van dhr. Bonjasky heeft voor de zoveelste keer weer tot de nodige commotie geleid.
Beterschap gewenst ! :whistling:

Oke dus als er al maanden hetzelfde grapje van "de Oscar" naar het adres van Remy wordt gemaakt is het leuk en onschuldig en gewoon een beetje trash talk en hoort het er bij , Maar zodra het het beeldje dan terug wordt gegeven moet er in ene rekening gehouden worden met het gevoel en karakter van de vechter???
Een beetje met 2 maten meten vriend!
Als je niet wilt dat er grapjes of geintjes met je uitgehaald worden moet je het ook niet bij andere doen.
En over de uitslag............... volgens mij kreeg Remy in de 2 ronde ook een down die niet als zodanig geteld werd.
Dus Overeem had in mijn ogen iets meer verdiend
Maar zal hem vanavond nog eens bekijken.

Slome
30-03-2009, 12:09
:stupid:

Guillermo
30-03-2009, 12:16
Een objectieve mening bestaat niet; een mening is per definitie subjectief ;)


Shit ja, ik bedoel verslag op de wedstijd, hmm ach, ik heb meer drank nodig :pimp:

anoniem gg
30-03-2009, 12:18
LOL, zijn jullie allemaal gek geworden ofzo? Geef eens je objectieve mening!

Eerste en tweede ronde waren helemaal niet voor Alistair. Alistair zette wel veel druk op Remy maar dat heeft niks met K-1 te maken. Van begin tot eind hoor je de ref schreeuwen: dont hold! dont hold!
Overeem zijn MMA instinct had gewoon de overhand in de partij, hij liep continu naar voren en pakte Remy vast om dan met zijn volle gewicht op hem te leunen of hem te werpen tegen het canvas.
Overeem maakte vooral in de tweede ronde wel een mooie voorwaartse trap tegen het gezicht van Remy en een paar goede knietjes de hele wedstrijd door maar het was gewoon een mma match voor hem. (beetje hetzelfde als Cyril Abidie tegen Rampage een paar jaar geleden)

Door het overmatige geclinch van de heer overeem kwam Bonjasky helemaal niet aan kickbosen toe. Ondanks dat ik geen Bonjasky fan ben moet ik toch zeggen dat het alweer grote klasse van hem was. Dus a.u.b niet zeiken over zijn acteertalent enz, Overeem gewoon lekker mma matches blijven draaien. Overeem is geen Melvin Manhoef, die kan switchen tussen mma en K-1 :whistling:

Tuurlijk: Remy pakt helemaal nooit niemand vast en staat nooit in een dubbele dekking in de touwen. Remy vliegt altijd drie ronde door de lucht, iedere partij. En natuurlijk was die knal van Alistair op de neus van Remy in ronde twee een slip partijtje en een acteer stukje van Remy, die met een beetje ketchup op zijn neus weer langzaam overeind krabbelde. Alistair gaf geen opstoten door de dekking van Remy en ook geen knietjes en binnekant lowkicks, hij probeerde ook niet de dekking weg te halen en dan net als Errol harde rechtse hoeken te plaatsen. Alistair heeft geen enkele openbare waarwschuwing gehad en geloof mij maar die hadden ze hem graag gegeven. Geen mooie partij, maar ja ze heten niet allemaal Badr, Peter of Errol! Overeem is geen Manhoef, dat klopt Overeem is een stuk langer, weegt wat zwaarder ook en heeft betere ground skills.

A.F.
30-03-2009, 12:21
* zucht *

anoniem gg
30-03-2009, 12:23
voor de KD (wat het eigenlijk was) hadden ze moeten tellen....dat hoor je mij ook niet ontkennen..

maar het viel ook de commentator op dat Remy, Remy niet was....maar als jij hem altijd zo ziet vechten....so be it

Dan vind ik het nog knapper dat vorig jaar in de finale stond door eerst JLB eruit te halen en vervolgens Saki met zo'n slappe vechtstijl...

Iedereen heeft recht op zijn mening ook mensen die vinden dat Saki een slappe vechtstijl heeft.

Tony
30-03-2009, 12:24
Sinds wanneer is het doel van K1 om door de ring te flitsen? Als dat zo was dan heette het wel "flash fighting" ofzo.. (of een andere foute naam)

Bas, Ik begrijp ook wel dat we uiteindelijk allemaal vette knalpartijen willen waarbij de ledematen door de lucht vliegen... Maar niet elke vechter vecht zo...

Ik waardeer het enorm dat Alistair zo aanvallend vecht... En hij blijft voor mij een morele winnaar puur vanwege het feit dat ie een K1 champ zo onder druk weet te zetten.

Maar net als in MMA heb je mooie en minder mooie stijlen... Ik zie liever Overeem dan een of andere worstelaar die alleen maar takedowns kan en kan blijven liggen...

Hoe dan ook...

Remy heeft gewonnen met een knie die mogelijk geblesseerd was. Hiermee heeft hij gewonnen van een Overeem die mogelijk ziek geweest is.

alsof de hele uitslag van dit gevecht ook maar van enige waarde is.... Ja bonjasky heeft gewonnen... Nee OVereem hoeft zich niet te schamen..

punt.

Ik heb me ieder geval erg vermaakt met de partij en zat op t puntje van mijn stoel.

rafi
30-03-2009, 12:24
saki heeft ook tegen sefo en karaev in een dichte deking gestaan en toch de partijen gewonnen. en tegen spong 4 rondes achteruit vechten. maakt hem dat dan een. mindere vechter

Jamila
30-03-2009, 12:30
Ik wil eigenlijk nog wat zeggen over de reactie van Martijn de Jong. Spanning opbouwen en promotie gebeuren altijd voor de partij, de oscar die is gegeven aan Bonjasky was voor zijn overdreven reacties en het aansmeren van gele kaarten of diskwalificaties. Dit is op een nette manier in de vorm van een grapje gebracht. Hierop gaf Remy een respons door ook in de vorm van een grapje te zeggen, of te vragen of Alistair nog aan de drugs zat. Om dan na een partij waarbij, Bonjasky heel goed is weg gekomen en het eigenlijk minimaal een extra ronde had verdiend, is het geven van een oscar beeldje mostert na de maaltijd. Daarbij is het niet netjes om een cadeau terug te geven. Ik vind dat Alistair het allebei de finalisten van de k-1 heel zwaar heeft gemaakt en de k-1 heeft laten zien dat hij zomaar k-1 kampioen had kunnen worden.

Martijn ik begrijp jou reactie en we weten hoe sportief je bent.

Gr, Jamila:thup:

anoniem gg
30-03-2009, 12:30
Sinds wanneer is het doel van K1 om door de ring te flitsen? Als dat zo was dan heette het wel "flash fighting" ofzo.. (of een andere foute naam)

Bas, Ik begrijp ook wel dat we uiteindelijk allemaal vette knalpartijen willen waarbij de ledematen door de lucht vliegen... Maar niet elke vechter vecht zo...

Ik waardeer het enorm dat Alistair zo aanvallend vecht... En hij blijft voor mij een morele winnaar puur vanwege het feit dat ie een K1 champ zo onder druk weet te zetten.

Maar net als in MMA heb je mooie en minder mooie stijlen... Ik zie liever Overeem dan een of andere worstelaar die alleen maar takedowns kan en kan blijven liggen...

Hoe dan ook...

Remy heeft gewonnen met een knie die mogelijk geblesseerd was. Hiermee heeft hij gewonnen van een Overeem die mogelijk ziek geweest is.

alsof de hele uitslag van dit gevecht ook maar van enige waarde is.... Ja bonjasky heeft gewonnen... Nee OVereem hoeft zich niet te schamen..

punt.

Ik heb me ieder geval erg vermaakt met de partij en zat op t puntje van mijn stoel.

Ik ben blij dat je je vermaakt hebt, daar doen we het allemaal voor.

BJJrajawali
30-03-2009, 12:39
Sinds wanneer is het doel van K1 om door de ring te flitsen? Als dat zo was dan heette het wel "flash fighting" ofzo.. (of een andere foute naam)

Bas, Ik begrijp ook wel dat we uiteindelijk allemaal vette knalpartijen willen waarbij de ledematen door de lucht vliegen... Maar niet elke vechter vecht zo...

Ik waardeer het enorm dat Alistair zo aanvallend vecht... En hij blijft voor mij een morele winnaar puur vanwege het feit dat ie een K1 champ zo onder druk weet te zetten.

Maar net als in MMA heb je mooie en minder mooie stijlen... Ik zie liever Overeem dan een of andere worstelaar die alleen maar takedowns kan en kan blijven liggen...

Hoe dan ook...

Remy heeft gewonnen met een knie die mogelijk geblesseerd was. Hiermee heeft hij gewonnen van een Overeem die mogelijk ziek geweest is.

alsof de hele uitslag van dit gevecht ook maar van enige waarde is.... Ja bonjasky heeft gewonnen... Nee OVereem hoeft zich niet te schamen..

punt.

Ik heb me ieder geval erg vermaakt met de partij en zat op t puntje van mijn stoel.


Hell ya !

2X:thup:

Illest
30-03-2009, 12:40
Ik wil eigenlijk nog wat zeggen over de reactie van Martijn de Jong. Spanning opbouwen en promotie gebeuren altijd voor de partij, de oscar die is gegeven aan Bonjasky was voor zijn overdreven reacties en het aansmeren van gele kaarten of diskwalificaties. Dit is op een nette manier in de vorm van een grapje gebracht. Hierop gaf Remy een respons door ook in de vorm van een grapje te zeggen, of te vragen of Alistair nog aan de drugs zat. Om dan na een partij waarbij, Bonjasky heel goed is weg gekomen en het eigenlijk minimaal een extra ronde had verdiend, is het geven van een oscar beeldje mostert na de maaltijd. Daarbij is het niet netjes om een cadeau terug te geven. Ik vind dat Alistair het allebei de finalisten van de k-1 heel zwaar heeft gemaakt en de k-1 heeft laten zien dat hij zomaar k-1 kampioen had kunnen worden.

Martijn ik begrijp jou reactie en we weten hoe sportief je bent.

Gr, Jamila:thup:

- het aansmeren van gele kaarten of diskwalificaties....:fp:

- Daarbij is het niet netjes om een cadeau terug te geven....:fp:


*zucht*

Bossie
30-03-2009, 12:42
Bas,

Wel even scherp blijven, niemand roept dat saki een slappe vechtstijl heeft. hij heeft het over remy, het is even lastig lezen :-)


[ Dan vind ik het nog knapper dat vorig jaar in de finale stond door eerst JLB eruit te halen en vervolgens Saki met zo'n slappe vechtstijl... ]

Iedereen heeft recht op zijn mening ook mensen die vinden dat Saki een slappe vechtstijl heeft.

anoniem gg
30-03-2009, 12:48
Bas,

Wel even scherp blijven, niemand roept dat saki een slappe vechtstijl heeft. hij heeft het over remy, het is even lastig lezen :-)


[ Dan vind ik het nog knapper dat vorig jaar in de finale stond door eerst JLB eruit te halen en vervolgens Saki met zo'n slappe vechtstijl... ]

Iedereen heeft recht op zijn mening ook mensen die vinden dat Saki een slappe vechtstijl heeft.


Ook mensen die vinden dat Remy een slappe vechtstijl heeft hebben recht op hun mening. Het is al 8 uur sávonds bijna in Japan, vandaar!

Bossie
30-03-2009, 12:53
Bas,

het is beter dat je het stukje maar even opnieuw leest als je weer veilig terug bent in nederland.

een goeie terug vlucht en op naar het volgende gala :-)

Wiseguy
30-03-2009, 12:55
Remy is niet de meest aantrekkelijke vechter om naar te kijken. Vroeger genoot ik van hem hij vloog elke partij letterlijk door de ring. Jammer dat hij tegenwoordig zo behoudend vecht. Altijd op safe gaan en nooit een KO forceren.

Chico
30-03-2009, 13:28
Ik vind het opzich een hele mooie stijl die remy heeft... goed bekeken, kijken waar je wat plaats.. timing etc..

echter is zo'n stijl alleen leuk als de tegenstander aanvallend is... met twee remy's in de ring wordt het saai...

BJJrajawali
30-03-2009, 17:06
Ik vind het opzich een hele mooie stijl die remy heeft... goed bekeken, kijken waar je wat plaats.. timing etc..

echter is zo'n stijl alleen leuk als de tegenstander aanvallend is... met twee remy's in de ring wordt het saai...


mee eens
2x

Shytown
30-03-2009, 17:26
Jouw vorm van zelfreflectie raakt kant nog wal, alsof Chalid niet tegen die stoot had kunnen oplopen van de Jap? Ga je mij nu ook vertellen dat Manhoef zich express heeft laten vallen en dat Mike zich onproffesioneel gedraagd daardoor?

Chalid zou inderdaad niet tegen die stoot zijn opgelopen want Maeda nam zijn plaats in (wat indirect de schuld was van DHL uiteraard want die hadden het visum niet op tijd afgeleverd)
Met zelfreflectie bedoel ik dat je wellicht ook zelf eens in de spiegel kan kijken i.p.v. telkens naar een ander wijzen.

T15Boxing
30-03-2009, 19:23
En daarom verdient Remy weer een oscar.

Alistair ook doodziek geweest, hoor je um niet over, Errol ook zelfs twee weken voor de partij.
Maar Remy geeft geen crediet aan Alistair die hem helemaal uit zijn doel haalde, nee Remy zei: ik stond op voor een fan een dag ervoor en verdraaide mijn knie......................

Excuus machine.

Ik weet niet hoe voor de jongens in GG wordt gezorgd maar het klinkt alsof ze niet warm genoeg kleden of een te zwakke weerstand hebben tegen ziektes. Allemaal totaal ongeloofwaardig.

Hendy
30-03-2009, 19:29
Sinds wanneer is het doel van K1 om door de ring te flitsen? Als dat zo was dan heette het wel "flash fighting" ofzo.. (of een andere foute naam)

Bas, Ik begrijp ook wel dat we uiteindelijk allemaal vette knalpartijen willen waarbij de ledematen door de lucht vliegen... Maar niet elke vechter vecht zo...

Ik waardeer het enorm dat Alistair zo aanvallend vecht... En hij blijft voor mij een morele winnaar puur vanwege het feit dat ie een K1 champ zo onder druk weet te zetten.

Maar net als in MMA heb je mooie en minder mooie stijlen... Ik zie liever Overeem dan een of andere worstelaar die alleen maar takedowns kan en kan blijven liggen...

Hoe dan ook...

Remy heeft gewonnen met een knie die mogelijk geblesseerd was. Hiermee heeft hij gewonnen van een Overeem die mogelijk ziek geweest is.

alsof de hele uitslag van dit gevecht ook maar van enige waarde is.... Ja bonjasky heeft gewonnen... Nee OVereem hoeft zich niet te schamen..

punt.

Ik heb me ieder geval erg vermaakt met de partij en zat op t puntje van mijn stoel.

3x. Kan het niet beter verwoorden !

Powerrrrr
30-03-2009, 19:54
Strakke actie Martijn:thup::thup:

Bonjasky is gewoon een komediant!!

Ik kijk al een tijdje mee, maar het wordt nu maar eens tijd dat ik ook maar eens wat ga neer zetten hiero....

eigenlijk is die Oscar nog teveel voor Bonjasky, want het is nog een slechte B acteur ook!!

In Amerika had hij een Razzie gekregen!!!voor slechtste acteur!!

powerrrr.....

BJJrajawali
30-03-2009, 19:56
Strakke actie Martijn:thup::thup:

Bonjasky is gewoon een komediant!!

Ik kijk al een tijdje mee, maar het wordt nu maar eens tijd dat ik ook maar eens wat ga neer zetten hiero....

eigenlijk is die Oscar nog teveel voor Bonjasky, want het is nog een slechte B acteur ook!!

In Amerika had hij een Razzie gekregen!!!voor slechtste acteur!!

powerrrr.....


okeej deze reactie is duidelijk een vorm van DANOONTJUH POWER:fp:

TOON
30-03-2009, 19:57
Strakke actie Martijn:thup::thup:

Bonjasky is gewoon een komediant!!

Ik kijk al een tijdje mee, maar het wordt nu maar eens tijd dat ik ook maar eens wat ga neer zetten hiero....

eigenlijk is die Oscar nog teveel voor Bonjasky, want het is nog een slechte B acteur ook!!

In Amerika had hij een Razzie gekregen!!!voor slechtste acteur!!

powerrrr.....

god help ons....er is er nog een....

De man van 14K
30-03-2009, 20:02
Waar komt die opmerking vandaan dat Saki een slappe vechtstijl heeft, vandaan? Heb je die fucking harde lowkicks wel eens gezien? Die wil je echt niet voelen.
Ik vind Saki een alles behalve saaie vechter om te zien en hij heeft mij ook nu verrast door van Spong te winnen.
Jammer dat de finale anders verliep met die Maeda maar goed.
Wat betreft Overeem - Remy; we kunnen er ook een soort Voetbal Inside van maken.. Over alles is wat te zeggen maar het is wat het is en we hebben van een goede show genoten.

Powerrrrr
30-03-2009, 20:07
Het is geen Danoontje Powerrrr maar...

Golden Glory Powerrrr...

ze hebben flink oorlog gevoerd in yokohama..

het zijn tenminste geen weglopers........

powerrrrr

BJJrajawali
30-03-2009, 20:09
Het is geen Danoontje Powerrrr maar...

Golden Glory Powerrrr...

ze hebben flink oorlog gevoerd in yokohama..

het zijn tenminste geen weglopers........

powerrrrr


nee of ze zijn gewoon ineens ziek of hebben geen visum.....

Maar toen remy de oscar terug wilde geven liep Ali o toch echt weg...... hahah

Geen Glory......

Powerrrrr
30-03-2009, 20:13
Oja.......wat betreft de partij van Saki vs Maeda.....

Die jury had gewoon "SUSHI"in hun ogen zitten...

voor mij was er maar 1 winnaar en dat was Saki..

Ik kijk al uit naar de Arena....dan gaat Amsterdam huilen......:crying::crying::crying::crying::cryin g::crying:

Powerrrrr

BJJrajawali
30-03-2009, 20:16
Oja.......wat betreft de partij van Saki vs Maeda.....

Die jury had gewoon "SUSHI"in hun ogen zitten...

voor mij was er maar 1 winnaar en dat was Saki..

Ik kijk al uit naar de Arena....dan gaat Amsterdam huilen......:crying::crying::crying::crying::cryin g::crying:

Powerrrrr

hahaha mooi mens....
Ben niet z'n fan van Saki eerlijk gezegd..... alleen Zimerman van GG vind ik goed. En ben van mening dat hij het ook als enige echt goed heeft gedaan.
Saki was niet overtuigend tegen Spong en ben benieuwd wat de rematch gaat worden.....

er is maar 1 power trouwens en dat is souwer powerrrrr ;)

Powerrrrr
30-03-2009, 20:19
een gegeven paard mag je niet in zijn bek kijken en daarbij komt ook nog....
dat Bonjasky zijn naam er al ingegrafeerd stond....dus hij was persoonsgebonden:D

powerrrr

BJJrajawali
30-03-2009, 20:22
een gegeven paard mag je niet in zijn bek kijken en daarbij komt ook nog....
dat Bonjasky zijn naam er al ingegrafeerd stond....dus hij was persoonsgebonden:D

powerrrr

Tjah dat was de voorbarigheid van GG.......
Bonjasky heeft Ali O uiteindelijk op alle fronten overwonnen....:whistling:

Hendy
30-03-2009, 20:26
een gegeven paard mag je niet in zijn bek kijken en daarbij komt ook nog....
dat Bonjasky zijn naam er al ingegrafeerd stond....dus hij was persoonsgebonden:D

powerrrr

*zucht*

Jamila
30-03-2009, 20:56
MMMMMMMMMMMhhhhhwwwaaaaaaaaaa ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik heb nog geen zwaargewicht gezien die zo snel en spectaculair vecht als Saki en volgens mij is Spong maar door 2 vechters in zijn leven K.O. ( Amir Zeyada ) geslagen en daar hoort Saki bij, terwijl het niet tot een 4e ronde had mogen. Saki had in de 3e ronde al gewonnen.

Saki is hotttttttttt. Say's Jamilaaaaa


Ohw je was nieuwsgierig naar Amsterdam daar klaart hij klus in de 2e ronde...............


Gr, Jamila:thup:

BJJrajawali
30-03-2009, 20:57
MMMMMMMMMMMhhhhhwwwaaaaaaaaaa ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik heb nog geen zwaargewicht gezien die zo snel en spectaculair vecht als Saki en volgens mij is Spong maar door 2 vechters in zijn leven K.O. ( Amir Zeyada ) geslagen en daar hoort Saki bij, terwijl het niet tot een 4e ronde had mogen. Saki had in de 3e ronde al gewonnen.

Saki is hotttttttttt. Say's Jamilaaaaa


Ohw je was nieuwsgierig naar Amsterdam daar klaart hij klus in de 2e ronde...............


Gr, Jamila:thup:

Jamila volgens mij ben je helemaal pila......:fp:

A.F.
30-03-2009, 20:57
MMMMMMMMMMMhhhhhwwwaaaaaaaaaa ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik heb nog geen zwaargewicht gezien die zo snel en spectaculair vecht als Saki en volgens mij is Spong maar door 2 vechters in zijn leven K.O. ( Amir Zeyada ) geslagen en daar hoort Saki bij, terwijl het niet tot een 4e ronde had mogen. Saki had in de 3e ronde al gewonnen.

Saki is hotttttttttt. Say's Jamilaaaaa


Ohw je was nieuwsgierig naar Amsterdam daar klaart hij klus in de 2e ronde...............


Gr, Jamila:thup:

uhmmmmm Badr Hari? heb je die partij tegen Peter earts gezien?

Sorry... IK ben HOT... Saki is gewoon een hele goeie vechter!

BJJrajawali
30-03-2009, 21:14
Vind Saki, voor een zwaargewicht inderdaad supersnel en alles wat hij doet met veel impact. Tyrone was zelf ook verrast door een extra ronde.
En wat mij betreft mag die partij in Amsterdam wel 5 rondes duren.

Supersnel???? :eek:

Ik vind hem juist traag ogen..... :confused:

NielsN
30-03-2009, 21:20
Supersnel???? :eek:

Ik vind hem juist traag ogen..... :confused:

Ik heb veel aparte meningen gelezen de afgelopen dagen...

Maar deze reactie valt evengoed op...

De man kan even snel een hoge trap geven als dat ik in mijn vingers kan knippen...

Of is dit een of ander maf grapje, ofzo???

edit: Roy was me net voor...

BJJrajawali
30-03-2009, 21:22
Okeej..... ik denk dat je dan ook de achterwaartse trap bedoelde die kwam wel uit het niets maar was niet snel genoeg om Spong te verassen.

Ik heb dat vaker als ik Saki zie vechten bijv. de backfist van hem komt wel onverwachts maar komt nooit door.

daarom vind ik hem juist traag.....

adenane
30-03-2009, 21:23
Misschien een ideetje: waarom geen gala met alleen GG vs It's Showtime? Slammm heeft dat met Nederland vs Thailand en volgens mij heeft de M1-challange ook van die landen wedstrijden. Waarom niet GG vs It's Showtime. Kan wel een paar leuke wedstrijden bedenken, in verschillende gewichtsklasses.

NielsN
30-03-2009, 21:24
Okeej..... ik denk dat je dan ook de achterwaartse trap bedoelde die kwam wel uit het niets maar was niet snel genoeg om Spong te verassen.

Ik heb dat vaker als ik Saki zie vechten bijv. de backfist van hem komt wel onverwachts maar komt nooit door.

daarom vind ik hem juist traag.....

Sorry, maar over deze dingen kan je geen mening hebben.

Het gaat hier om feiten. En het feit is dat Saki snel is. En dus niet traag...

BJJrajawali
30-03-2009, 21:26
[quote=NielsN;718386]Sorry, maar over deze dingen kan je geen mening hebben.
...[/
quote]

want?

Ik vind Saki traag ogen.... Dat kan toch, feit is ook dat zijn trappen en stoten vaak niet doorkomen

BJJrajawali
30-03-2009, 21:28
Neem bijv de partij tegen Spong. Veel komen niet aan....

BJJrajawali
30-03-2009, 21:33
...ga ff naar you tube en toets Gokhan Saki in.......
....ga ff rustig kijken naar al die filmpjes en dan horen wij straks of
Saki "traag" is.


Hij oogt soms traag, dat is anders dan dat ik zeg hij is traag....
ik vind hem niet opvallend snel ofzo. of opvallend sneller als andere zwaargewichten.
Ik denk juist dat hij veel beter kan dan dat hij nu laat zien.

BJJrajawali
30-03-2009, 21:42
:D hahah hij blijft in mijn ogen soms toch traag ogen......

sorry.......

Richelieu
30-03-2009, 21:43
Misschien een ideetje: waarom geen gala met alleen GG vs It's Showtime? Slammm heeft dat met Nederland vs Thailand en volgens mij heeft de M1-challange ook van die landen wedstrijden. Waarom niet GG vs It's Showtime. Kan wel een paar leuke wedstrijden bedenken, in verschillende gewichtsklasses.

Leuk idee Adenane! Welke partijen had jij in gedachten?

NielsN
30-03-2009, 21:52
[quote=NielsN;718386]Sorry, maar over deze dingen kan je geen mening hebben.
...[/
quote]

want?


Want?

Want je kan dat gewoon meten. Met een stopwatch... :whistling:

BJJrajawali
30-03-2009, 21:53
een paar.... misschien moet ik het anders formulieren.

Doordat de achterwaartste trappen de backfist nooit echt doorkomen, lijkt het dat hij niet snel genoeg is. Als die dat wel was kwamen ze aan en gingen er waarschijnlijk een aantal K.O. Als hij dat beter timed of gecontroleerder zou uitvoeren was hij stukken beter.....

Hij is inderdaad NIET traag. Maar dat heb ik ook nooit gezegd....

BJJrajawali
30-03-2009, 21:53
[quote=BJJrajawali;718389]

Want?

Want je kan dat gewoon meten. Met een stopwatch... :whistling:


scherp hahah inderdaad dat kan ik niet :)

Jamila
30-03-2009, 22:06
Als die backfist niet aankomt waarom ging Karaev er dan op zitten? (
8 tellen ) bedankt voor de power Roy.........:thup:

Gr, Jamila:thup:

adenane
30-03-2009, 22:09
[QUOTE=roy s;718413]GG vs MG!!!!!!!
.........

Nee, niet per se Mike's Gym, anders kan Petrosyan niet vechten en ik denk dat hij het menig GG'er op zijn gewicht lastig kan maken.

BJJrajawali
30-03-2009, 22:10
hahahaha, weet je toch!!!!

ah nee bah !
Komop zeg......

BJJrajawali
30-03-2009, 22:11
Als die backfist niet aankomt waarom ging Karaev er dan op zitten? (
8 tellen ) bedankt voor de power Roy.........:thup:

Gr, Jamila:thup:

ik zeg toch niet dat ze nooit aankomen..... ik zeg niet altijd....
wel goed lezen he jamila helemaal pila

adenane
30-03-2009, 22:17
een paar.... misschien moet ik het anders formulieren.

Doordat de achterwaartste trappen de backfist nooit echt doorkomen, lijkt het dat hij niet snel genoeg is. Als die dat wel was kwamen ze aan en gingen er waarschijnlijk een aantal K.O. Als hij dat beter timed of gecontroleerder zou uitvoeren was hij stukken beter.....

Hij is inderdaad NIET traag. Maar dat heb ik ook nooit gezegd....

Ik begrijp wel wat je bedoelt. Hij is niet traag, maar hij oogt wat langzaam, beetje dikkig. Ik heb dat ook als ik naar Saki kijk maar dat komt omdat ik vind dat 't lijkt alsof hij een buikje heeft. De meeste vechters hebben een sixpack of hartstikke afgetraint lichaam maar Saki niet. Terwijl 't toch wel allemaal spier is, denk ik. Als 't vet of pudding was, hadden zijn stoten en/of trappen geen impact, maar ze komen best hard aan, getuige zijn optredens in Hawaii, tegen Spong, Slowinsky en Karaev.

BJJrajawali
30-03-2009, 22:21
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Hij is niet traag, maar hij oogt wat langzaam, beetje dikkig. Ik heb dat ook als ik naar Saki kijk maar dat komt omdat ik vind dat 't lijkt alsof hij een buikje heeft. De meeste vechters hebben een sixpack of hartstikke afgetraint lichaam maar Saki niet. Terwijl 't toch wel allemaal spier is, denk ik. Als 't vet of pudding was, hadden zijn stoten en/of trappen geen impact, maar ze komen best hard aan, getuige zijn optredens in Hawaii, tegen Spong, Slowinsky en Karaev.

Thanks man !!!!ik dacht echt ff dat ik van een andere planeet kwam ofzo hahaha
Ik denk ook wel dat ze zwaar hard aankomen, zou ook niet graag o pz'n achterwaartste trap aanlopen van Saki....

:crazy:

PigDog
30-03-2009, 22:24
Nou, heb me erdoorheen geworsteld. 11 pagina's waarvan 10 complete bullshit. Gelukkig dat BJJrajawali BasBoon kwam redden met nog dommere opmerkingen. (bedoel het niet neerbuigend, maar Saki traag.....??)

Schaar me dus achter de subjectieve opmerkingen van Guillermo.
Ik heb respect voor beide vechters (trouwens voor alle vechters) maar deze keer heeft Remy gewonnen, en da's maar goed ook. Voor de K-1.
Iedereen is ziek geweest, maar gelukkig allemaal weer beter.
En de oscarweigering van Martijn vond ik ook niet leuk, maar ja, hij voelde zich ook even niet vrolijk.

Misschien kunnen we nu dan ook stoppen met oscar-opmerkingen naar remy toe, want hij verdient gewoon respect, en zullen we dan ook maar stoppen met anabolen-opmerkingen naar Alistair, de man is al jaren in topvorm en weet heus wel waar zijn grenzen liggen.
Laat elkaar nou eens zien, waar deze sporten zo in uitblinken: In de ring is het war, maar iedereen heeft respect voor elkaar. Budo-style.

BJJrajawali
30-03-2009, 22:26
Nou, heb me erdoorheen geworsteld. 11 pagina's waarvan 10 complete bullshit. Gelukkig dat BJJrajawali BasBoon kwam redden met nog dommere opmerkingen.

Schaar me dus achter de subjectieve opmerkingen van Guillermo.
Ik heb respect voor beide vechters (trouwens voor alle vechters) maar deze keer heeft Remy gewonnen, en da's maar goed ook. Voor de K-1.
Iedereen is ziek geweest, maar gelukkig allemaal weer beter.
En de oscarweigering van Martijn vond ik ook niet leuk, maar ja, hij voelde zich ook even niet vrolijk.

Misschien kunnen we nu dan ook stoppen met oscar-opmerkingen naar remy toe, want hij verdient gewoon respect, en zullen we dan ook maar stoppen met anabolen-opmerkingen naar Alistair, de man is al jaren in topvorm en weet heus wel waar zijn grenzen liggen.
Laat elkaar nou eens zien, waar deze sporten zo in uitblinken: In de ring is het war, maar iedereen heeft respect voor elkaar. Budo-style.


nou vooruit omdat jij het zegt. misschien moet je iets beter lezen want ik zeg niet dat die traag is. maar soms traag oogt

PigDog
30-03-2009, 22:35
nou vooruit omdat jij het zegt. misschien moet je iets beter lezen want ik zeg niet dat die traag is. maar soms traag oogt

Ik had het al begrepen....
Maar vond het zo grappig.

Ik dacht juist dat het sneller oogde als het was, omdat hij niet droog is.
:whistling:

BJJrajawali
30-03-2009, 22:37
Ik had het al begrepen....
Maar vond het zo grappig.

Ik dacht juist dat het sneller oogde als het was, omdat hij niet droog is.
:whistling:


ja dat vinden er meer ...... en dat vind ik dan weer grappig.. :wacko:
Doet verder niets af van de kwaliteiten van Saki by the way.

PigDog
30-03-2009, 22:41
sorry hahahaha

Je doet me aan iemand denken....

Boemerang (http://www.youtube.com/watch?v=HpAhjEK1epE)

A.F.
30-03-2009, 22:59
Je doet me aan iemand denken....

Boemerang (http://www.youtube.com/watch?v=HpAhjEK1epE)

Je zit er niet heel veel naast hoor...

Roy heeft alleen wat langer haar....

anoniem gg
31-03-2009, 00:43
Excuus machine.

Ik weet niet hoe voor de jongens in GG wordt gezorgd maar het klinkt alsof ze niet warm genoeg kleden of een te zwakke weerstand hebben tegen ziektes. Allemaal totaal ongeloofwaardig.

Ze trainen zo hard, dat ze wat eerder vatbaar zijn voor een griepje, maar het wordt vooraf en achteraf door vechters zeker niet als excuus gebruikt in een interview zoals sommige vechters dat wel doen, zal geen namen noemen......................

Tony Galento
31-03-2009, 13:17
Hee, man. Ben je ook weer wakker?

Ik vind het echt heel flauw van GG, maar ik denk wel dat dit hele verhaal een beetje de essentie verduistert: namelijk dat A.O. een top partij draait tegen een top 5 (misschien top 2) K1 vechter! Als MMA vechter betekent dat gewoon dat er niemand is (bij Affliction, Dream, UFC etc.) die je in dat spelletje gaat verslaan.

Reps voor Ali!

Ik zie 'm niet lang staan tegen Fedor. Jij wel?

MMA stand-up is een heel ander spelletje.

MRT
01-04-2009, 14:18
Reps voor de winst van Remy want Ali is zo sterk als een beer; reps voor Ali om te durven knokken tegen de beste in een ander spelletje dan je 'eigen'. Soms is een partij op papier spetterender dan in werkelijkheid zoals met zoveel sporten wel eens het geval is. Leuke PR activiteiten voor en na de partij en nu snel weer door naar het volgende spectakel. Begint een hoog "voetbal inside"-gehalte te krijgen.

De man van 14K
01-04-2009, 14:27
Pigdog saves the day.. Dit topic is echt FUBAR.. Fucked up beyond any recognition

Mephisto
02-04-2009, 20:38
Remy is niet de meest aantrekkelijke vechter om naar te kijken

vertel dat eens tegen mijn vrouw, die zit iedere keer weer te soppen op de bank...

De man van 14K
02-04-2009, 20:44
"White meat on blackstreet"?

Mephisto
02-04-2009, 20:45
Afraid not, ik ben een echte Zeeuwse Redneck, een militante mossel zeg maar... maar mijn vrouw is een lekkere pinda...