PDA

View Full Version : Overeem vs Bonjasky uitslag *spoiler*



sjaakie'tje
28-03-2009, 18:35
Wat denk je ervan? Heeft Remy terecht gewonnen? Op diverse mma boards spreken ze nl al van "robbery" en corrupte K-1 judges enz.

Yodsaenklai
28-03-2009, 18:35
Ik vondt het niet terecht!

Judas
28-03-2009, 18:37
100% terecht gewonnen.

sjaakie'tje
28-03-2009, 18:38
Ik vondt het niet terecht!

waarom niet dan, hoe scoor jij het gevecht?

NielsN
28-03-2009, 18:40
Kom op...

Acht tellen, klaar. :cool2:

Yodsaenklai
28-03-2009, 18:41
Eerste 2 rondes vondt ik zowiezo voor Alistair maar ik ben geen scheids . hahaha

Justinian
28-03-2009, 18:42
Eerste ronde gelijk (10-10), tweede ronde gelijk of anders voordeel voor Alistair (10-9) en de derde ronde voor Remy (10-8). Remy scoorde acht tellen in de derde ronde, vandaar twee punten minder. Eind score 29-28 voor Bonjasky.

bryan
28-03-2009, 18:47
vond persoonlijk remy wel de duidelijke winnaar, vond overeem echt niet mooi vechten die stoten werden steeds meer kroeghoeken.. en hij liep al snel te hijgen als een paard.

En zoals gerard gordeu als schreef. Remy is een levende punten machine.. hij heeft het K-1 punten spelletje als geen ander door

K-1sunstarr
28-03-2009, 18:48
Eerlijk is eerlijk, begrijpt mij niet verkeerd Ali is een heel goeie MMA vechter, het zou niet goed zijn dat een MMA vechter zomaar alle K-1 vechters KO slaan, niet goed voor het ( K-1 ) sport.
Ik ben blij dat Remy dit voor Badr Hari recht heeft gezet, en voor alle echte K-1 vechters.
Met alle respect voor Ali, nu kan hij zich verder richten in MMA gevechten, want daar is hij heel goed in.(punt)

Justinian
28-03-2009, 18:50
Alistair scoorde meer in de eerste twee rondes, meer impact en zuiverder. Remy
trapte veel op de dekking.

Derde ronde vet voor Remy,

...maar daar hoef je de wedstrijd niet mee te winnen
Het blijft een jurysport en over de uitslag kun je zeker twisten ;)

Justinian
28-03-2009, 18:51
Met alle respect voor Ali, nu kan hij zich verder richten in MMA gevechten, want daar is hij heel goed in.(punt)
Mwoah, Alistair heeft mijns inziens wel bewezen dat hij ook in de K-1 een potje kan breken en zelfs wel iets meer dan dat ;) Alistair wordt de Melvin Manhoef in het zwaargewicht :D

Effective
28-03-2009, 19:26
Denk dat Alistair op deze manier de boel lekker op scherp zet in de top van de K1, en dan te bedenken dat ie nog niet eens heel lang geleden die B-klasse partij tegen die duitser vocht, nu staat ie toch even tegen de top van de K1, gewoon netjes gedaan. Remy terechte winnaar, maar zeker ook respect voor Overeem.

Biiyen
28-03-2009, 20:03
Mwoah, Alistair heeft mijns inziens wel bewezen dat hij ook in de K-1 een potje kan breken en zelfs wel iets meer dan dat ;) Alistair wordt de Melvin Manhoef in het zwaargewicht :D

Sorry maar ik vind het meer weghebben van de nieuwe Bob Sapp...

Emilio
28-03-2009, 20:08
Ik vond Overeem een beetje traag ogen. Het kan aan de kwaliteit van het youtubefilmpje hebben geleken.

Maar het leek wel of er niet die vernietigende power achter zat als tegen Hari.

Toch had ik overeem wel op winst staan de eerste 2 rondes. Zonde dat hij de 8 tellen kreeg.

Ik had het nog een rondje extra willen zien.

Fyodor
28-03-2009, 20:19
Jammer van Alistair, zelf hoopte ik op een overwinning van hem. Dat Remy won was terecht denk ik, gezien de 8 tellen. Maar wat iets anders is... Remy is een world class kickbokser, zeker top 5. Dan zou je mogen verwachten dat hij niet al teveel moeite zou hebben met een MMA vechter. Alistair is buiten die knockdown niet echt in de problemen gekomen had ik het idee.

Ik vond het dus een weinig overtuigende win voor Bonjasky, respect voor Alistair die bijna gewonnen had van een 3-voudig K-1 kampioen.

Ik hoop dat Alistair dit jaar weer MMA gaat vechten, daar is hij absoluut een 'force to reckon with'. Overigens kwamen tijdens het gevecht heel wat MMA instincten naar boven bij Alistair had ik het idee, een paar keer Remy op de grond smijten e.d.

Over het oscar incidentje... dat is jammer, maar ik begrijp het wel: 5 seconden nadat GG de beslissing te horen kreeg werd het beeldje letterlijk in zijn gezicht geschoven. Direct na het gevecht stak Remy zijn tong uit, is ook niet echt netjes...

Gelukkig heeft de Demolition man Bonjasky later wel gefeliciteerd heb ik gelezen.

Pernik
28-03-2009, 20:37
Of Overeem een topkickbokser is of niet laat ik aan de kenners over, maar iemand met zijn kracht die er dan ook nog eens aardig in bedreven is, is gewoon heel link, ook voor mannen als Bonjaski, zie ook Hoost-Sap en dan is Sap niet eens een kickbokser.
Bonjaski had in de pot eigenlijk niets te winnen, maar gelukkig toch gewonnen.

Collina
28-03-2009, 20:41
Jammer van Alistair, zelf hoopte ik op een overwinning van hem. Dat Remy won was terecht denk ik, gezien de 8 tellen. Maar wat iets anders is... Remy is een world class kickbokser, zeker top 5. Dan zou je mogen verwachten dat hij niet al teveel moeite zou hebben met een MMA vechter. Alistair is buiten die knockdown niet echt in de problemen gekomen had ik het idee.

Ik vond het dus een weinig overtuigende win voor Bonjasky, respect voor Alistair die bijna gewonnen had van een 3-voudig K-1 kampioen.

Ik hoop dat Alistair dit jaar weer MMA gaat vechten, daar is hij absoluut een 'force to reckon with'. Overigens kwamen tijdens het gevecht heel wat MMA instincten naar boven bij Alistair had ik het idee, een paar keer Remy op de grond smijten e.d.

Over het oscar incidentje... dat is jammer, maar ik begrijp het wel: 5 seconden nadat GG de beslissing te horen kreeg werd het beeldje letterlijk in zijn gezicht geschoven. Direct na het gevecht stak Remy zijn tong uit, is ook niet echt netjes...

Gelukkig heeft de Demolition man Bonjasky later wel gefeliciteerd heb ik gelezen.

Ik ben het helemaal met je eens! "Wat je zegt sluit ik me volkomen bij aan"!

Uiteraard ben ik meestal voor de underdog, Remy is nou eenmaal dé K1 vechter, maar ik blijf erbij, als die 8tellen er niet waren geweest in de laatste 1.30min, dan ben ik benieuwd hoe de vechtwereld had gereageerd!

Collina

rafi
28-03-2009, 20:53
mensen vergeten dat alistair voor dat hij aan mma deed en een onverslagen kickbokser was. hij heeft toen de mma wereld voor schut gezet had door op dezelfde dag in te vallen op een van de eerste it schowtime gala. s tegen fyeet. als 16 jarige jongen. en nog nooit aan mma had gedaan. wat ik wil zeggen hij is altijd al kickbokser geweest. en melvin manhoef ook.

Collina
28-03-2009, 21:38
mensen vergeten dat alistair voor dat hij aan mma deed en een onverslagen kickbokser was. hij heeft toen de mma wereld voor schut gezet had door op dezelfde dag in te vallen op een van de eerste it schowtime gala. s tegen fyeet. als 16 jarige jongen. en nog nooit aan mma had gedaan. wat ik wil zeggen hij is altijd al kickbokser geweest. en melvin manhoef ook.


Klopt,

Alistiar was een kickboxer (maar net een B- C-klasser)
Overigens was hij geen 16 toen hij vocht tegen Ricardo Fyeet, maar 19 jaar.

Ook is hij geen onverslagen kickboxer, hij verloor van Errol Paris.

Overall gezien is hij gewoon een MMA vechter met staande skills.

Collina

Italian*Berlusconi*
28-03-2009, 21:43
Remy heeft gewoon terecht gewonnen... mee eens of niet als je het nuchter bekijkt was Remy gewoon de betere. Bokste goed voorzichtig en een goede defense. Allistair doet het goed voor een MMA vechter tegen de top van K1.
Remy gewoon de terechte winnaar, hoopte eerlijk op een KO voor Remy maar daar was Alli te scherp voor aan het vechten. Volgende keer beter.. En GG, respect naar de tegenstander is niet schandalig.. trash talk hoort erbij maar na de partij gewoon toegeven als je gewonnen of verloren hebt en niet zo kinderachtig reageren.

Illest
28-03-2009, 21:49
Sorry maar ik vind het meer weghebben van de nieuwe Bob Sapp...

klopt,

met die opmerking doe je Manhoef echt tekort....die kickbokst veel technischer...of wat zeg ik....die kickbokst tenminste...

Allistair is heel lastig te bevechten maar het zag er niet uit...eerlijk=eerlijk

Collina
28-03-2009, 21:52
Remy heeft gewoon terecht gewonnen... mee eens of niet als je het nuchter bekijkt was Remy gewoon de betere. Bokste goed voorzichtig en een goede defense. Allistair doet het goed voor een MMA vechter tegen de top van K1.
Remy gewoon de terechte winnaar, hoopte eerlijk op een KO voor Remy maar daar was Alli te scherp voor aan het vechten. Volgende keer beter.. En GG, respect naar de tegenstander is niet schandalig.. trash talk hoort erbij maar na de partij gewoon toegeven als je gewonnen of verloren hebt en niet zo kinderachtig reageren.

Daar zijn de meningen waarschijnlijk over verdeeld.

Ik vind Remy zeker geen overtuigende winnaar in deze partij tegen Alistair, absoluut niet! Ieder dit dat wel vind, moet maar goede de partij analyseren, ik had meer verwacht van Remy als top K1 vechter.

Alistiar heeft mij in deze partij zwaar mijn (vecht hart) gestolen, ik dacht: "als Ali wint, moet het de eerste ronde zijn of medio tweede ronde".. Alle rondes, maar dan ook letterlijk alle rondes domineerde alistair en super aanvallend, (zoals Melvin een lucky punch kreeg, zo kreeg Alistair die ook) die 8tellen heeft Remy met hakken over de sloot gered.

Nogmaals, dikke vette Respect voor zijn prestatie, met je laatste zin ben ik het wel eens... !

Collina

Collina
28-03-2009, 21:54
klopt,

met die opmerking doe je Manhoef echt tekort....die kickbokst veel technischer...of wat zeg ik....die kickbokst tenminste...

Allistair is heel lastig te bevechten maar het zag er niet uit...eerlijk=eerlijk

Sem Schilt ook niet, maar is toch ook echt een K1 Champ, ik snap wel wat je bedoeld. Hij staat niet lichtvoetend op zijn benen heen en weer te huppelen.

Maar goed,
Ik had het Alistiar zeker gegund, igg een vierde ronde!

Italian*Berlusconi*
28-03-2009, 21:55
Tja gelukkig kan iedereen zijn mening geven toch?? :) lucky punches in mma en k1 is gewoon gelul... je loopt er tegen op of niet en vind dat een te simpele redenering. En analyseren.... tja heb het gala nu denk 3 x gekeken en blijf bij mijn mening. We kunnen blijven discusseren maar Remy heeft gewonnen..klaar.. op naar de rematch dan maar denk ik.

Collina
28-03-2009, 21:58
Lucky punches is geen gelul,

Ik wed dat nog geen 5% van alle Mixfight members (die overigens echt wel verstand hebben van de sport) op de "punk japanner" hebben gewed ipv Melvin.

Maar goed, "ieder zijn mening": ik blijf erbij, Remy heeft niet overtuigd gewonnen!

sjaakie'tje
28-03-2009, 21:58
Remy had last van zijn knie naar het schijnt en wilde eerst niet vechten. Misschien verklaart dat zijn matige prestatie.

Italian*Berlusconi*
28-03-2009, 22:00
Lucky punches is geen gelul,

Ik wed dat nog geen 5% van alle Mixfight members (die overigens echt wel verstand hebben van de sport) op de "punk japanner" hebben gewed ipv Melvin.

Maar goed, "ieder zijn mening": ik blijf erbij, Remy heeft niet overtuigd gewonnen!

zucht.... wel verstand hebben van de sport? is goed kanjer.. als je de mening van iemand niet kan waarderen... zucht...

Italian*Berlusconi*
28-03-2009, 22:02
en idd..wat ik al schreef was dat ik ook voor manhoef ging.. en dit niet verwachtte...
Maar lieve collina.. dikke kus voor jou! :)

Mark105
28-03-2009, 22:02
Denk dat zonder die 8 tellen Overeem had gewonnen. Dus vind dat Bonjasky niet overtuigend heeft gewonnen.

Geloof niet in lucky punches. Geluk dwing je af.

Illest
28-03-2009, 22:03
Sem Schilt ook niet, maar is toch ook echt een K1 Champ, ik snap wel wat je bedoeld. Hij staat niet lichtvoetend op zijn benen heen en weer te huppelen.

Maar goed,
Ik had het Alistiar zeker gegund, igg een vierde ronde!

Sem kickbokst wel degelijk....ik vond het er vandaag zelfs aardig uitzien.

on topic:
Ik vond die worpen en clinchen erg storend voor het verloop vd wedstrijd...dat zijn ook geen K1 regels...maar goed..

Ali is erg interessant geworden voor de K1....zou 'm graag nog een keer tegen Feitosa willen zien.....

simtekf1
28-03-2009, 22:07
Sorry maar ik vind het meer weghebben van de nieuwe Bob Sapp...

Serieus zonder Alistair af te zeiken ofzo maar ik had ook een beetje dat gevoel.
Hoe veel groter gaat Alistair nog worden?
Had het idee dat hij nu al weer groter was dan tegen Hari.
Bonjasky leek iig een klein kereltje.

Illest
28-03-2009, 22:11
zie die partij tegen Feitosa...hij is 2x zo groot nu!:eek:....
ik vind het ook overdreven hoor...maar goed, een ieder z'n ding

YouTube - Glaube Feitosa vs Alistair Overeem (http://www.youtube.com/watch?v=Yg_mT6wgZJM)

Justinian
28-03-2009, 22:20
Reactie van Bonjasky na de partij. Hij vertelt waarom het niet zijn beste partij was en ook waarom hij de 'Oscar' terug gaf:


In the aftermath, Bonjasky attempted return an "Oscar" that Overeem's team had presented him at the press conference a day earlier, "because we respect Remy's acting in the ring," but the statuette was swatted away by a humorless cornerman.


"My performance today was not my best," said Bonjasky afterward. "Honestly, on Thursday when I was asked by a fan for a photo while having dinner, and I stood up and twisted my knee. I wanted to cancel the fight, but after discussing it with K-1 and a doctor, we decided to continue. This is why I couldn’t do my usual flying knees and running around, so I apologize for that. It seems like I partially tore my meniscus, it was incredibly painful."


"To defend the name of K-1 was a lot of pressure, but it felt good to knock Alistair down. If I didn’t get the down it would have seemed like a draw. I wanted to finish him but my coach told me to not take any risks, and just take the win."


"He said that I'm an actor and that I didn’t deserve the belt, so I wanted to give him the 'Oscar' back. I wanted to show I was not an actor and that I'm a real fighter. I also wanted to say 'Hey, I told you so!' but I have respect for him. If you look at his MMA record, he has lost almost half of his fights, yet after beating Badr Hari he suddenly felt he could fly. You need to do more than win one fight before you can fly!"

Collina
28-03-2009, 22:24
en idd..wat ik al schreef was dat ik ook voor manhoef ging.. en dit niet verwachtte...
Maar lieve collina.. dikke kus voor jou! :)

I don't like guys mister Italian!

Maar goed, laten we het niet hebben over de definitie van een lucky punch.

De meningen zijn duidelijk verschillend, jij geloofd er niet in, en in de vechtsport wereld is het een gerenommeerde term.

Collina

Straight
28-03-2009, 22:34
Sorry maar ik vind het meer weghebben van de nieuwe Bob Sapp...

Ik weet niet of je dit sarcastisch bedoelt, maar je hebt ergens een goed punt vind ik. Net als Bob Sapp overdondert Allistair zijn tegenstanders door ze dicht op de huid te zitten. Dit komt grotendeels door hun massa en kracht. Zie hoe Bob Sapp bijvoorbeeld Hoost of zelfs Sefo in de problemen brengt en dat zonder enige goede technieken (die Allistair wel heeft).

weks
28-03-2009, 22:40
jammer van die 8 tellen

marcelt
28-03-2009, 22:53
Eerste ronde gelijk (10-10), tweede ronde gelijk of anders voordeel voor Alistair (10-9) en de derde ronde voor Remy (10-8). Remy scoorde acht tellen in de derde ronde, vandaar twee punten minder. Eind score 29-28 voor Bonjasky.

x2

Ronald_Veenendaal
29-03-2009, 00:30
Ik moet Collina gelijk geven.
Naar mijn idee kwam Remy inderdaad goed weg hoewel het natuurlijk ook zijn stijl van vechten is.

Ik ben persoonljk wel benieuwd wat er zou zijn gebeurd als de rollen omgedraaid waren. Ik denk namelijk dat er dan wel een extra ronde was geweest.

En voor wat betreft de lichaamsbouw van Alistair vind ik het eel beetje 'praatje pot' worden. Als ik de verhalen zo geloof heeft hij de bouw van een profbodybuilder en weegt hij inmiddels 200 kilo.

Hij is inderdaad wat gespierder dan de gemiddelde vechter maar 'so what'!!!!

Afrondend zou ik zeggen Remy ook een partijtje tegen Alistair ook MMA-rules (natuurlijk nadat Badr Hari is geweest)!!!!

anoniem gg
29-03-2009, 01:15
Reactie van Bonjasky na de partij. Hij vertelt waarom het niet zijn beste partij was en ook waarom hij de 'Oscar' terug gaf:


In the aftermath, Bonjasky attempted return an "Oscar" that Overeem's team had presented him at the press conference a day earlier, "because we respect Remy's acting in the ring," but the statuette was swatted away by a humorless cornerman.


"My performance today was not my best," said Bonjasky afterward. "Honestly, on Thursday when I was asked by a fan for a photo while having dinner, and I stood up and twisted my knee. I wanted to cancel the fight, but after discussing it with K-1 and a doctor, we decided to continue. This is why I couldn’t do my usual flying knees and running around, so I apologize for that. It seems like I partially tore my meniscus, it was incredibly painful."


"To defend the name of K-1 was a lot of pressure, but it felt good to knock Alistair down. If I didn’t get the down it would have seemed like a draw. I wanted to finish him but my coach told me to not take any risks, and just take the win."


"He said that I'm an actor and that I didn’t deserve the belt, so I wanted to give him the 'Oscar' back. I wanted to show I was not an actor and that I'm a real fighter. I also wanted to say 'Hey, I told you so!' but I have respect for him. If you look at his MMA record, he has lost almost half of his fights, yet after beating Badr Hari he suddenly felt he could fly. You need to do more than win one fight before you can fly!"

Ok, dan ik ook maar

Wij hadden met het hele team wel af kunnen zeggen met een zware griep die iedereen trof, met name mijzelf als laatste in het vliegtuig op weg naar Japan. Errol was twee weken van voor vertrek naar japan niet meer te verstaan aan de telefoon, zo erg was zijn stem dat ik dacht dat ik een verkeerd nummer had. Chalid afgezged en de rest knokken griep of niet. Moet ik van te voren ook al die dingen gaan vermelden als excuus bij evt verlies?
Ik stond met zware griep aan de ring met een afgescheurde binnenband naar een hele hoop 10-10 scores te kijken deze avond waar naar mijn mening de nodige vraagtekens bij konden worden gezet!

niels
29-03-2009, 01:55
Sorry maar ik vind het meer weghebben van de nieuwe Bob Sapp...

Hoe kan je dat nou zeggen, hij staat 2 rondes goed te knokken, sterker nog geweldig te knokken, zonder die knock down had hij in mijn ogen gewonnen.

en dat voor iemand die pro mma vecht, tegen de k1 champ dat is gewoon zwaar respect!

kmr
29-03-2009, 03:09
Moet ik van te voren ook al die dingen gaan vermelden als excuus bij evt verlies?

Remy zegt dit niet vantevoren. Hij verklaart waarom hij niet zo lichtvoetig was als altijd.



En voor de rest: hoe heeft Allistair de eerste 2 rondes gewonnen? Door Remy constant vast te houden? Of door tikjes te geven met de handschoenen toen hij hem vast had?

NESCIO
29-03-2009, 03:38
"To defend the name of K-1 was a lot of pressure, but it felt good to knock Alistair down. If I didn’t get the down it would have seemed like a draw. I wanted to finish him but my coach told me to not take any risks, and just take the win."

dat bedoel ik, zal nooit een fan worden van dit "afgewogen vechten"

NielsN
29-03-2009, 04:00
Ik wel.

JeMalleMoer
29-03-2009, 04:04
Sorry maar ik vind het meer weghebben van de nieuwe Bob Sapp...

Dat vind ik dus ook. Het ziet er toch niet uit wat hij doet. Ze hebben het geld gezet op zijn spierkracht en niet op zijn kickboxing skills.

Zullen we een rondje op de pads doen? Nee, doe nog maar wat bicep curls, heb je meer aan.

NielsN
29-03-2009, 04:07
Dat vind ik dus ook. Het ziet er toch niet uit wat hij doet. Ze hebben het geld gezet op zijn spierkracht en niet op zijn kickboxing skills.

Zullen we een rondje op de pads doen? Nee, doe nog maar wat bicep curls, heb je meer aan.


Onbegrijpelijk... Het is toch niet dat hij dingen uit de weg gaat ofzo? Hij slaat en schopt, en dat doet hij hard.

Wat wil je dan nog meer? :confused:

JeMalleMoer
29-03-2009, 04:15
Onbegrijpelijk... Het is toch niet dat hij dingen uit de weg gaat ofzo? Hij slaat en schopt, en dat doet hij hard.

Wat wil je dan nog meer? :confused:

Ik vind het onbegrijpelijk dat jouw definiering van kickboksen schoppen en slaan is. Als we een ijsbeer uit artis een schop kunnen leren dan kan ie ook de k-1 in. Sterk, en tja... schoppen en slaan doet hij hard. Wat wil ik nog meer?

Pimp-Daddy
29-03-2009, 04:22
...ik ook niet

Ik ook niet...

@ Collina: Ik denk niet dat jij een partijdig antwoord kan geven over deze partij, als de beste vriend van Allistair zijnde. Het maakt niet uit hoe Allistair verliest, het zal altijd onterecht zijn in jouw ogen...

NielsN
29-03-2009, 04:27
Ik vind het onbegrijpelijk dat jouw definiering van kickboksen schoppen en slaan is. Als we een ijsbeer uit artis een schop kunnen leren dan kan ie ook de k-1 in. Sterk, en tja... schoppen en slaan doet hij hard. Wat wil ik nog meer?

:lol:

Nou? Waar wachten we op? IJsbeer FTW!

Serieus, ik snap die verhalen over dat het technisch moet zijn nooit zo goed. Hetzelfde als de kritiek op Schilt. Als ik naar Schilt kijk, doen zijn trappen me plaatsvervangend pijn. Dus dan zal hij wel iets goed doen, denk ik dan.

Vechten is vechten. We zijn hier niet aan het badmintonnen...

Bovendien vind ik Ali een hele attractieve stijl hebben: hij combineert veel, gooit er veel knietjes in, beweegt goed, etc...

De dikke nudist
29-03-2009, 04:38
Ik vind het onbegrijpelijk dat jouw definiering van kickboksen schoppen en slaan is. Als we een ijsbeer uit artis een schop kunnen leren dan kan ie ook de k-1 in. Sterk, en tja... schoppen en slaan doet hij hard. Wat wil ik nog meer?

Hey, wat voor jou een mawashi geri is, is voor mij gewoon een trap voor je bek, lol.

Het is wat het is.

Vitor Belfort
29-03-2009, 10:15
Ik heb nergens verstand van,maar ik vond het een matige partij van beide.
Ik lees dus hier dat Remy niet fit was,maar nog wel kon vechten. Van Alistair vond ik het een mindere prestatie tov toen hij vocht tegen Badr, Hij was gewoon minder energiek en twijfelde vaak met zijn stoten en vaak clinchen.

Alistair leek zelfs zenuwachtig! Maar ben met je eens dat het een matige partij was... Had stiekem gehoopt op wat vuurwerk, dan had het me niet uitgemaakt wie deze partij won.

Collina
29-03-2009, 11:15
Ik ook niet...

@ Collina: Ik denk niet dat jij een partijdig antwoord kan geven over deze partij, als de beste vriend van Allistair zijnde. Het maakt niet uit hoe Allistair verliest, het zal altijd onterecht zijn in jouw ogen...

Goodmorning Pimp Daddy,

Ik begrijp je antwoord wel, maar zie mijn comments, uiteraard ben ik voor Alistair maar ik blijf wel eerlijk.

In mijn ogen heeft Remy niet overtuigend gewonnen, als de 8tellen niet waren geweest had de K1 zich geschaamd. (dit zijn overigens hun eigen woorden) Remy wint met hakken over de sloot!

In mijn ogen blijft Remy de "mooiere" K1 vechter, simpelweg omdat Ali een MMA vechter is. Maar het tactische en strategische spelletje wat GG in samenwerking met Alistair bedenkt werkt 9 van de 10 keer.

Als Alistair nou slecht had gevochten... oke
Als Alistair nou KO was gegaan ... oke
Als Alistair nou onsportief had gevochten ... oke

Maar laat dit het nou niet zijn geweest, hij heeft een top prestatie geleverd tegen een 3 voudig K1 vechter waarbij iedere vechtsport analist zijn bedenken bij heeft. (De 8tellen) die waren terecht, maaaar.... (vul zelf maar in).

Collina.

barclay
29-03-2009, 12:17
Hoe kan je dat nou zeggen, hij staat 2 rondes goed te knokken, sterker nog geweldig te knokken, zonder die knock down had hij in mijn ogen gewonnen.

en dat voor iemand die pro mma vecht, tegen de k1 champ dat is gewoon zwaar respect!

Zeker!

Helemaal mee eens.

barclay
29-03-2009, 12:22
Dat vind ik dus ook. Het ziet er toch niet uit wat hij doet. Ze hebben het geld gezet op zijn spierkracht en niet op zijn kickboxing skills.

Zullen we een rondje op de pads doen? Nee, doe nog maar wat bicep curls, heb je meer aan.

Nou ja,

Het is altijd sensatie als hij vecht en je moet die klappen eens horen vallen als je bij de ring in de buurt zit.

Prachtige vechter!

Hij gaat er gewoon voor terwijl anderen in hun dekking liggen en het script van de volgende film doornemen

Ali heeft dit gewoon gewonnen

Mma - K-1 1-0

barclay
29-03-2009, 12:24
:lol:

Nou? Waar wachten we op? IJsbeer FTW!

Serieus, ik snap die verhalen over dat het technisch moet zijn nooit zo goed. Hetzelfde als de kritiek op Schilt. Als ik naar Schilt kijk, doen zijn trappen me plaatsvervangend pijn. Dus dan zal hij wel iets goed doen, denk ik dan.

Vechten is vechten. We zijn hier niet aan het badmintonnen...

Bovendien vind ik Ali een hele attractieve stijl hebben: hij combineert veel, gooit er veel knietjes in, beweegt goed, etc...

x2

Defan
29-03-2009, 12:33
Ik denk dat we allemaal anders praten en doen als ook onze financiële toekomst hiervan afhangt...

Win bonus = leuke dingen doen voor jezelf en je gezin, je kids blij maken met stuff, een ferrari kopen etc.. Geen extra risico's lopen en op safe spelen.

Net als met de final 16 400.000 winnen... Daar moet ik heel wat jaartjes voor werken.

Oke het is niet echt de warrior spirit die iedereen altijd wilt zien, maarja dat is een keerzijde wanneer de sport commercieel wordt en het grote geld mee gaat spelen. Er zijn nog maar enkele vechters die echt gaan voor alles of niets en dat is één van de dingen die ik echt kan waarderen in Badr Hari. Hetzelfde gold voor Enson Inoue. Maakte niet uit wat voor een partij, maar je wist altijd dat het spectaculair zou zijn..

Kijk maar naar de partijen van eind jaren tachtig / begin jaren negentig. Die gasten kwamen echt om te winnen, koste wat het kost en om een spectaculaire partij neer te zetten. Dat waren soms ware veldslagen, waar ze vaak bijna niks mee verdienden, maar alleen maar om hun naam én die van de school hoog te houden...

Bovenstaande vind ik fuckedup van de sport (ja ze krijgen eindelijk het geld wat ze verdienen als atleten) plus dat elke debiel nu gaat praten alsof ze er verstand van hebben omdat ze iets hebben gezien op tv of internet; ja ik train K-1.. Ik train UFC....... :fp:

Helemaal mee eens jij begrijpt hoe het spelletje wordt gespeeld .

renamer
29-03-2009, 13:09
Veel mensen hebben het hier over Bob Sapp ect.. Ali was juist erg tackties aan het vechten de hele tijd te dicht erop blijven staan zodat Remie zeker zijn spelletje niet kan uitvoeren... oftewel ze waren Ali O zijn gevecht aan het vechten. Het is niet mooi maar het is hetzelfde als wat peter aerts deed tegen schilt (de laaste keer).. en toen was het wel mooi? mwa
Remie heeft terecht gewonnen daar valt niet over te twisten maar ik vind de down in de laaste ronde het gevecht geen eer aandoen..

en sja.. ali o is groot.... dus? als ze dat niet zouden willen in jappan dan zouden ze maar dopingtesten in moeten voeren.. of willen jullie beweren dat de rest daar van de pindakaas zo groot geworden zijn? komop zeg..

Hiro
29-03-2009, 13:25
Tja Remy vocht niet goed en bleef heel veel in de dubbele dekking staan, maar dat is eenmaal zn stijl en dat weet je vantevoren dus om daar achteraf over te zeiken is ook een beetje kinderachtig. Remy is nou eenmaal een puntenvechter en speelt bijna altijd op safe.

Alistair deed het aardig maar je ziet gewoon dat zn standup mma gericht is. Ook is zn kin weer eens getest en ik moet zeggen dat ik nog steeds niet overtuigd ben dat ie veel stoten kan nemen.

bloody
29-03-2009, 13:32
Ik moet er eerlijk gezegd wel even aan wennen om allistair te zien kickboksen. Ik ben al jaren fan van hem, alleen heeft hij zich eens in een interview uitgelaten over de reden van vertrek bij Lucien en begrijp zijn huidige acties dus niet meer. Hij gaf toen aan dat de training te veel gespitst was op kickboksen en dat hij all round wil trainen. Nu zie ik hem in krote tijd alweer 2 kickboks partijen draaien en ik kan me voortstellen dat het dan prettig is om lucien in de buurt te hebben. Ik hoop dat de atletische manier van vechten die hij altijd heeft gehad niet veranderd nu hij zo groot geworden is. IK heb zelf het idee dat het een beetje in de weg zit. Maar ja wie ben ik ? een kritische fan, ohja daar doet hij het voor zegt hij altijd.

Wiseguy
29-03-2009, 13:44
Remy heeft de 1e ronde niets uitgevoerd dus snap niet dat mensen die ronde gelijk vonden opgaan.

In mijn ogen was het 1e ronde 10-9 2e ronde 10-9 3e ronde 8-10 dus een draw. Maar goed meet deze uitslag kan ik ook leven.

tap-out
29-03-2009, 14:58
Overeem hoeft zich nergens voor te schamen.

Bosjasky heeft dan wel (met de hakken over de sloot) gewonnen, maar Overeem heeft hem zwaar aangepakt , en letterlijk de ring door gesmeten.

Overeem maakte de partij, en zette het grootste deel van de aanvallen in (ik zeg niet dat het technisch mooi kickboksen was wat hij deed).

Bosjasky wist 1 keer sterk te counteren (met als gevolg een knock down), en dan verliest Overeem de partij, logisch.

Overeem heeft hier een goede prestatie neergezet.

Hij heeft de huidige K1 kampioen (in zijn sport) 2.5 ronden zwaar ge-manhandled, om uiteindelijk te verliezen doordat Bosjasky hem een knock down wist te geven (na de hele partij niets gedaan te kunnen hebben).

Ik weet zeker dat Bosjasky het tegen Overeem niet eens 2.5 minuten zou uithouden in een MMA match (Overeem's sport).

Allinn
29-03-2009, 15:10
2 x

Allinn
29-03-2009, 15:13
Alistair domineerde inderdaad alle drie rondes. Als hij 8 tellen kreeg, moest remy zeker drie keer 8 tellen krijgen. Hij werd als een smeerlap behandelt. MMA fans, de doel is bereikt, Alistair hoefde niet te winnen hij liet zien dat MMA vechters 10X gevaarlijker zijn dan K1 vechters en dat K1 vechters mietjes zijn, ja inclusief Badr Hari.

Allinn
29-03-2009, 15:15
Alleen Anderson Silva moet Roy Jones zien te domineren en dan is de missie copmleet. MMA will take over the world it will be the biggest sport to ever exist, eventualy it will even defeat footbal.
Viva MMA, the sport the wolrd was made for!!!!

Peter0711
29-03-2009, 15:28
Ik wist gister dat ik die wedstrijd had gezien al dat er flinke discussies over zullen plaatsvinden.Maar je kan er lang en breed over praten,het feit is dat remy gewonnen heeft! En dat volgens mij de meeste mensen het geen mooie wedstrijd vonden! Ik vondt dat remy zich prima heeft weten te weerstaan tegen die reus (1ste ronden counterde remy goed,ondanks de wat vreemde stijl van overheem,2de ronde was wat slorig inderd,en die knock down,zat er gewoon goed op! klaar,eerlijk gewonnen.. (om mijn mening er ook maar eve tussen te plaatsten)

En dat oscar beelde terug geven!! Grandioos hahahhaha.. golden glory zat maar over sportief reageren te babbelen hier op het forum,maar kom op heey,hoe kinderachtig was het om dat beelde weg te slaan,hahhah. Ik vindt mede door dit soort akties en telkens die kinderachtige posts van bas boon,en jamila dat hele golden glory een beetje triest overkomen..Begint een beetje op dat ajax feyenoord verhaal te lijken,en dat vindt ik niet goed voor de sport.Ze zijn allemaal goeie kickboksers,maar vindt dat het repsect tegenwoordig steeds verder te zoeken is! En dat vindt ik jammer,ik persoonlijk gun het idereen in de K1,ookal het ik ook me idool!

Ik hoop gewoon dat deze onzin blijft bij n beetje ontschuldig beeldjes geven,en dat dit niet uitgroeid in een bult ellende,maar gezien de vorderingen die mede golden glory maakt,heb ik er een hard hoofd in.Maar goed,ik hoop dat ik het allemaal fout heb,en dat er wel degelijk respect is van beide kanten,want golden glory blijft wat mij betreft een team dat geschiedenis aan het schrijven is,en hoop gewoon niet dat ze de boeken in gaan al een soms wat onsportief team al is het niet door de vechters danwel door het management

Ik zeg,gewoon respect houden,en er samen de lol van inzien.! Zowel het beeldje ontvangen (haha) en terug krijgen!

Shytown
29-03-2009, 15:30
Matige partij.
Leuk dat Remy de oscar teruggeeft, beetje jammer de reactie vanuit GG.
Kijk, als je dan een "leuke" grap uit wil halen en iemand wil dissen moet je ook sportief zijn als diegene je een knock-down bezorgt en met de winst naar huis gaat. Laat dan in ieder geval zien dat je, na alle trash talk en "grapjes", sportief bent in plaats van je zo te laten kennen.
Zie Overeem liever gewoon MMA doen, en zoals Remy ook aangeeft in interview kan hij daar nog genoeg doen om zijn record te verbeteren aldaar.
Al met al voornamelijk verliezers door deze partij.

Peter0711
29-03-2009, 15:33
@ Allinn

niet om het 1 of het ander,maar hoe oud ben jij?

tap-out
29-03-2009, 16:18
Hey, wat voor jou een mawashi geri is, is voor mij gewoon een trap voor je bek, lol.

Het is wat het is.

So true....

de Zweed
29-03-2009, 16:22
Jammer van Alistair, zelf hoopte ik op een overwinning van hem. Dat Remy won was terecht denk ik, gezien de 8 tellen. Maar wat iets anders is... Remy is een world class kickbokser, zeker top 5. Dan zou je mogen verwachten dat hij niet al teveel moeite zou hebben met een MMA vechter. Alistair is buiten die knockdown niet echt in de problemen gekomen had ik het idee.

Ik vond het dus een weinig overtuigende win voor Bonjasky, respect voor Alistair die bijna gewonnen had van een 3-voudig K-1 kampioen.

Ik hoop dat Alistair dit jaar weer MMA gaat vechten, daar is hij absoluut een 'force to reckon with'. Overigens kwamen tijdens het gevecht heel wat MMA instincten naar boven bij Alistair had ik het idee, een paar keer Remy op de grond smijten e.d.

Over het oscar incidentje... dat is jammer, maar ik begrijp het wel: 5 seconden nadat GG de beslissing te horen kreeg werd het beeldje letterlijk in zijn gezicht geschoven. Direct na het gevecht stak Remy zijn tong uit, is ook niet echt netjes...

Gelukkig heeft de Demolition man Bonjasky later wel gefeliciteerd heb ik gelezen.


Reps. totally agree
En heb de oscar-aktie nog eens bekeken, Martijn kon er wel om lachen, alleen had Remy het misschien beter iets later kunnen doen, naar mijn mening..

Pitbull.
29-03-2009, 16:37
verwachtte een vurige wedstrijd van Remy nadat ie die ''boks'' niet gaf voor de partij.. maar dat bleef jammer genoeg uit.. ik denk ergens dat als Ali niet zoveel vast had gehouden enz. dat ie misschien wel is gewonnen zou kunnen hebben..

het zag er niet uit.. al met al een zeer teleurstellende partij mi.

TOON
29-03-2009, 16:38
een vraagje over dat smijten he....volgens mij kreeg Alistair daar geen waarschuwing voor...remy wel voor het thai-clinching en alistair voor holding, maar het is mij niet opgevallen dat ie een waarschuwing kreeg voor dat smijten............dus mijn vraag is of het wel of niet mag.......zoals kakuda de het gevecht deed leiden leek het er op dat het dus wel mag....

renamer
29-03-2009, 16:50
pramouk doet het ook veel.. maar volgens mij mag het..

MrLoverrr
29-03-2009, 17:05
Ik vind dat bonjaski helemaal niet de terechte winnaar is. Het kan toch niet zo zzijn dat door 1 actie einde 3de ronde hij de hele partij wint? Ali was alle rondes agressiever, actiever, scoorde veel meer Punten en puntjes. Ali had op zijn minst een extra ronde verdiend. 1ste ronde 10-9 2de ronde ook 10-9 3de ronde 10-8 (of 9-8, omdat hij verder de hele 3de ronde de baas was). Vergelijk deze wedstrijd maar met Badr hari vs Hong man choi, toen had badr hari ook 8 tellen gehad in de 2de ronde maar desondanks kreeg hij wel (TERECHT) een extra ronde!!!

DE baas van FEG had van te voren gezegd als bonjaski verliest staat de toekomst van K1 op het spel, dus hij kon eigenlijk niet verliezen.

Conclusie overeem is zwaar bestolen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TOON
29-03-2009, 17:14
1e ronde was 10-10
2e ronde was 10-9 (volgens de jury overigens ook 10-10, maar in mijn ogen voor Ali)
3e ronde was 8-10
dus remy heeft terecht gewonnen....

kooivechter
29-03-2009, 17:18
Ik vind dat bonjaski helemaal niet de terechte winnaar is. Het kan toch niet zo zzijn dat door 1 actie einde 3de ronde hij de hele partij wint? Ali was alle rondes agressiever, actiever, scoorde veel meer Punten en puntjes. Ali had op zijn minst een extra ronde verdiend. 1ste ronde 10-9 2de ronde ook 10-9 3de ronde 10-8 (of 9-8, omdat hij verder de hele 3de ronde de baas was). Vergelijk deze wedstrijd maar met Badr hari vs Hong man choi, toen had badr hari ook 8 tellen gehad in de 2de ronde maar desondanks kreeg hij wel (TERECHT) een extra ronde!!!

DE baas van FEG had van te voren gezegd als bonjaski verliest staat de toekomst van K1 op het spel, dus hij kon eigenlijk niet verliezen.

Conclusie overeem is zwaar bestolen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deze conclusie klopt helemaal. Ik begreep ook niet dat ze Bonjasky als terechte winnaar zagen. De 1 en 2e ronde was duidelijk in het voordeel van Overeem met 2 keer 10-9. In de 3e ronde stond Overeem ook duidelijk voor in die ronde tot die down. Dat betekent dat die ronde 10-9 voor Bonjasky was. Ook al zou je die ronde 10-8 scoren voor Bonjasky vanwege die down. Dan zou het op z'n minst een extra ronde geweest moeten zijn. Het overhandigen van het beeldje terug, lachte Bonjasky en z'n kamp wel, maar ze mogen zich echt welk eens goed achter de oren krabben, omdat Bonjasky echt een hele slechte wedstrijd vocht.
Ik heb ontzettend veel geleerd van deze wedstrijd hoe effectief het is om toegestane mma technieken in het kickboksen te gebruiken. Het was een hele lelijke wedstrijd om te zien, maar dat was ten verdienste van Overeem die Bonjasky compleet ontregelde en absoluut niet meer wist wat hij ermee aan moest.
De k1 moest de wedstrijd ook wel aan Bonjasky geven, omdat een mma vechter die een enkele pot in het k1 heeft gedraaid van de nummer 1 en 2 zou winnen op geen enkele manier te verkopen is tegenover de k1. Deze wedstrijd was voor mij veelzeggend en de morele winnaar is toch wel Overeem en de manier waarop hij het mma toepast in het kickboksen op een reglementaire manier. Ha de k1 zit hier niet op te wachten dat kan ik je wel vertellen, en zal Overeem meer k1 gaan draaien, dan zullen misschien ze de regels wel weer aanpassen, net zoals ze dat toen bij Sem hebben gedaan.

T15Boxing
29-03-2009, 17:30
Nou ja,

Het is altijd sensatie als hij vecht en je moet die klappen eens horen vallen als je bij de ring in de buurt zit.

Prachtige vechter!

Hij gaat er gewoon voor terwijl anderen in hun dekking liggen en het script van de volgende film doornemen

Ali heeft dit gewoon gewonnen

Mma - K-1 1-0


Alistair domineerde inderdaad alle drie rondes. Als hij 8 tellen kreeg, moest remy zeker drie keer 8 tellen krijgen. Hij werd als een smeerlap behandelt. MMA fans, de doel is bereikt, Alistair hoefde niet te winnen hij liet zien dat MMA vechters 10X gevaarlijker zijn dan K1 vechters en dat K1 vechters mietjes zijn, ja inclusief Badr Hari.

Dit soort figuren definiëren Alistair Overeem en zijn team. Dat hij nog zulke K-1 wetstrijden vecht gaat alleen om MMA supremacy. Daarom waren hij en zn team gister zulke ziellige losers. Lekker voor jullie.


Maar goed. Als Ali nog door wilt gaan moet hij eens tegen Schilt vechten, want Remy en Badr zijn ook een klasse te hoog voor hem.

Pernik
29-03-2009, 17:34
Het was een hele lelijke wedstrijd om te zien, maar dat was ten verdienste van Overeem die Bonjasky compleet ontregelde en absoluut niet meer wist wat hij ermee aan moest.


Grappig dat je hier een compliment wil geven aan Overeem, maar eigenlijk het tegenovergestelde doet. En als laatste wat ik nog kwijt wil is, is dat als je iemand uit daagt op K1 dan ook K1 moet vechten en niet je MMA er op los moet laten, laat Overeem zich nu maar gewoon bij MMA houden en daar bewijzen dat hij een wereldtopper is, dan ben ik ook weer zijn fan.

T15Boxing
29-03-2009, 17:38
Deze conclusie klopt helemaal. Ik begreep ook niet dat ze Bonjasky als terechte winnaar zagen. De 1 en 2e ronde was duidelijk in het voordeel van Overeem met 2 keer 10-9. In de 3e ronde stond Overeem ook duidelijk voor in die ronde tot die down. Dat betekent dat die ronde 10-9 voor Bonjasky was. Ook al zou je die ronde 10-8 scoren voor Bonjasky vanwege die down. Dan zou het op z'n minst een extra ronde geweest moeten zijn. Het overhandigen van het beeldje terug, lachte Bonjasky en z'n kamp wel, maar ze mogen zich echt welk eens goed achter de oren krabben, omdat Bonjasky echt een hele slechte wedstrijd vocht.
Ik heb ontzettend veel geleerd van deze wedstrijd hoe effectief het is om toegestane mma technieken in het kickboksen te gebruiken. Het was een hele lelijke wedstrijd om te zien, maar dat was ten verdienste van Overeem die Bonjasky compleet ontregelde en absoluut niet meer wist wat hij ermee aan moest.
De k1 moest de wedstrijd ook wel aan Bonjasky geven, omdat een mma vechter die een enkele pot in het k1 heeft gedraaid van de nummer 1 en 2 zou winnen op geen enkele manier te verkopen is tegenover de k1. Deze wedstrijd was voor mij veelzeggend en de morele winnaar is toch wel Overeem en de manier waarop hij het mma toepast in het kickboksen op een reglementaire manier. Ha de k1 zit hier niet op te wachten dat kan ik je wel vertellen, en zal Overeem meer k1 gaan draaien, dan zullen misschien ze de regels wel weer aanpassen, net zoals ze dat toen bij Sem hebben gedaan.

Ja, iedereen zit te wachten op een juicer die echte kickboxers niet door middel van technische tactieken van hun game plan brengt, maar door middel van rond gooien en tackelen. Of eventueel achter de hoofd slaan en slaan als een tegenstander neer is.

En ik weet niet waarom alle MMA fanboys doen alsof Remy de eerste 2 ronden niks deed. Mischien hebben jullie geen kennis van K1 en hoe ze daar scoren. De tweede ronde was een draw, want toen had Remy hem degelijk geraakt met stoten en low kicks in combinaties en technisch veel beter deed.
Accepteer het nou maar, MMA verloor gister van K1. Remy won, klaar.

BoysNoize
29-03-2009, 17:59
Los van het feit dat remy wel of niet terecht gewonnen heeft (naar mijn mening wel, maar nipt) nog wat vraagjes over wat Ali oa deed:

- Pushkicks naar de knie-regio mag toch niet??
- Werpen mag toch niet??
- 1 been vasthouden mag dat? of mag je dan maar 1 actie maken?

En dit is echt niet om Overeem aan te vallen hierop maar vroeg mij af hoe dat nou precies zit..

TOON
29-03-2009, 18:08
Los van het feit dat remy wel of niet terecht gewonnen heeft (naar mijn mening wel, maar nipt) nog wat vraagjes over wat Ali oa deed:

- Pushkicks naar de knie-regio mag toch niet??
- Werpen mag toch niet??
- 1 been vasthouden mag dat? of mag je dan maar 1 actie maken?

En dit is echt niet om Overeem aan te vallen hierop maar vroeg mij af hoe dat nou precies zit..

ik zat ook met verbazing te kijken....vooral mbt dat werpen....kakuda deelde wel waarschuwingen uit voor het clinchen e.d. dus als bovenstaande technieken niet mochten zou hij daar ook wel waarschuwingen voor gegeven hebben....

mbt het been vasthouden, dat mag zeker, je mag alleen maar een techniek maken, wat alistair ook deed volgens mij...en pushkicks naar de knie mag volgens mij ook, je ziet het alleen erg weinig...

Octavius
29-03-2009, 18:08
.... 1ste ronde 10-9 2de ronde ook 10-9 3de ronde 10-8 (of 9-8, omdat hij verder de hele 3de ronde de baas was)......

Samengevat. 30-26 of 29-26 voor Remy. Toch?

MrLoverrr
29-03-2009, 18:12
hahahahah ronde 3 moet zijn 8-10 of 8-9 dus totaal
28-28 of 28-27 in voordeel van ali! Maar nogmaals op z'n minst een extra ronde. Ook als je naar vergelijkende wedstrijd kijkt Badr hari vs Hong man choi!

Ps ben geen MMA Fan of wat dan ook. Ik hou van eerlijkheid en geen onterechte uitslagen!

Vitor Belfort
29-03-2009, 18:31
Ik vind dat bonjaski helemaal niet de terechte winnaar is. Het kan toch niet zo zzijn dat door 1 actie einde 3de ronde hij de hele partij wint? Ali was alle rondes agressiever, actiever, scoorde veel meer Punten en puntjes. Ali had op zijn minst een extra ronde verdiend. 1ste ronde 10-9 2de ronde ook 10-9 3de ronde 10-8 (of 9-8, omdat hij verder de hele 3de ronde de baas was). Vergelijk deze wedstrijd maar met Badr hari vs Hong man choi, toen had badr hari ook 8 tellen gehad in de 2de ronde maar desondanks kreeg hij wel (TERECHT) een extra ronde!!!

DE baas van FEG had van te voren gezegd als bonjaski verliest staat de toekomst van K1 op het spel, dus hij kon eigenlijk niet verliezen.

Conclusie overeem is zwaar bestolen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zoveel heeft Ali ook niet laten zien, zo zwaar was hij niet aan het domineren. Het ging eigenlijk gelijk op, totdat Bonjasky het voordeel zijn kant optikte met die 8 tellen. Hari was Choi aan het domineren in die partij en die vergelijking gaat totaal niet op.

Oosterbaan
29-03-2009, 19:02
Dit soort figuren definiëren Alistair Overeem en zijn team. Dat hij nog zulke K-1 wetstrijden vecht gaat alleen om MMA supremacy. Daarom waren hij en zn team gister zulke ziellige losers. Lekker voor jullie.


Maar goed. Als Ali nog door wilt gaan moet hij eens tegen Schilt vechten, want Remy en Badr zijn ook een klasse te hoog voor hem.


LOL, ja hoor Badr is een klasse te hoog voor ALi???? Tering onder wat voor steen lig jij dan?? :sleep1:

Mark105
29-03-2009, 19:11
Overeem heeft gewoon bewezen dat hij met de top van de K1 mee kan.

T15Boxing
29-03-2009, 19:26
LOL, ja hoor Badr is een klasse te hoog voor ALi???? Tering onder wat voor steen lig jij dan?? :sleep1:

Dus die Japanner die gister Manhoef effe KO sloeg in 1 ronde is beter dan Manhoef?

YoMarK
29-03-2009, 19:28
Maar goed. Als Ali nog door wilt gaan moet hij eens tegen Schilt vechten, want Remy en Badr zijn ook een klasse te hoog voor hem.
Je hebt gelijk, Badr is echt veel te goed voor Overeem. :fp:

Oosterbaan
29-03-2009, 19:29
Dus die Japanner die gister Manhoef effe KO sloeg in 1 ronde is beter dan Manhoef?

Ehhh ja, die Japanner was beter dan Manhoef. Nee weeet je wat? We zetten de wereld op zijn kop:

Badjas is beter dan Overeem
En na gisteren was Manhoef beter dan die Japanner.
En die Japanner kreeg een beker na 2 "verlies" partijen.

Jezus Christ wat een fucking losers van Mike's Gym!

Ohja en het Nederlands elftal heeft gisteren verloren van Schotland ..toch? :fp:

Ohja en Marokko is wereldkampioen voetbal.

Mephisto
29-03-2009, 19:29
Gisteren op SBS nog eens gekeken, eigenlijk een draak van een partij maar wel het maximaal haalbare.

Ik vind Bonjasky de terechte winnaar maar alle hulde aan Ali die, net als tegen Badr, goed weet hoe hij de afstand moet overbruggen en zo de sterkste wapens van zijn tegenstander weg weet te halen. Ik denk echt dat Ali op dit niveau goed mee kan draaien maar het zal niet vaak een mooie partij opleveren (door het vele clinchen cq. vasthouden)

Over het "Oscar" gebeuren; als je de bullshit ziet die met name Badr en Ali aan zijn adres hebben uitgeslagen en je dat zonder mankeren allemaal pikt en er sportief mee omgaat is het terecht dat je als kampioen en winnaar laat blijken lak te hebben aan die onzin. Badr en Overeem laten er zich in het openbaar over uit 't schijt aan Remy te hebben en "men" vindt het prachtig. Nu heeft Remy er 't schijt aan én laat dat voor de verandering een s blijken en opeens is het onsportief. Zelfs als fan van Badr of Ali heb je gewoon een enorm bord voor je kop als je dit Remy kwalijk neemt.

T15Boxing
29-03-2009, 19:37
Ehhh die Japanner was beter dan Manhoef. Nee weeet je wat? We zetten de wereld op zijn kop:

Badjas is beter dan Overeem
En na gisteren was Manhoef beter dan die Japanner.

Jezus Christ wat een fucking loser bij Mike's Gym!

Ohja en het Nederlands elftal heeft gisteren verloren van Schotland ..toch? :fp:

KO's in de eerste rondes tegen top vechters betekenen niets. Peters Aerts werd in de eerste rond afgemaakt door Badr maar liet gister zien dat het duidelijk een fluke was en hij veel beter was dan dat. Hunt ging in een paar seconden KO tegen Manhoef. Dit betekent niet dat iedereen nu Hunt KO kan slaan, of dat Manhoef altijd het zelfde zou kunnen doen. Manhoef was gisteren ook niet op zn best, en ging daarom met gemak KO alsof hij niets waard is. Dit betekent allemaal niets.
Dus in conclusie: als ze op hun best zijn, kan Aerts Hari verslaan, kan Manhoef Maede ook KO slaan, Hunt kan Manhoef verslaan en Hari kan Overeem ook verslaan als hij slimmer vecht etc etc.

Niet mijn schuld dat MMA fanboys na die fluke van Overeem tegen Hari nu denken dat hij iedere toppper in de K1 kan verslaan. Als Ali zo nodig wilt bewijzen dat MMA K-1 "POWNED" moet hij eens tegen Schilt, Aerts en een rematch tegen Hari en Bonjasky. Hij verliest tegen hun allemaal, helaas.

Slome
29-03-2009, 19:38
Ehhh ja, die Japanner was beter dan Manhoef. Nee weeet je wat? We zetten de wereld op zijn kop:

Badjas is beter dan Overeem
En na gisteren was Manhoef beter dan die Japanner.
En die Japanner kreeg een beker na 2 "verlies" partijen.

Jezus Christ wat een fucking losers van Mike's Gym!

Ohja en het Nederlands elftal heeft gisteren verloren van Schotland ..toch? :fp:

Ohja en Marokko is wereldkampioen voetbal.

:offtopic:;)

Oosterbaan
29-03-2009, 19:43
KO's in de eerste rondes tegen top vechters betekenen niets. Peters Aerts werd in de eerste rond afgemaakt door Badr maar liet gister zien dat het duidelijk een fluke was en hij veel beter was dan dat. Hunt ging in een paar seconden KO tegen Manhoef. Dit betekent niet dat iedereen nu Hunt KO kan slaan, of dat Manhoef altijd het zelfde zou kunnen doen. Manhoef was gisteren ook niet op zn best, en ging daarom met gemak KO alsof hij niets waard is. Dit betekent allemaal niets.
Dus in conclusie: als ze op hun best zijn, kan Aerts Hari verslaan, kan Manhoef Maede ook KO slaan, Hunt kan Manhoef verslaan en Hari kan Overeem ook verslaan als hij slimmer vecht etc etc.

Niet mijn schuld dat MMA fanboys na die fluke van Overeem tegen Hari nu denken dat hij iedere toppper in de K1 kan verslaan. Als Ali zo nodig wilt bewijzen dat MMA K-1 "POWNED" moet hij eens tegen Schilt, Aerts en een rematch tegen Hari en Bonjasky. Hij verliest tegen hun allemaal, helaas.

MMA fanboy? Lol .... ik sta die gasten altijd uit te lachen in de GYM, ik vind dat kroelen op de grond geen ruk aan!


Maar jij heb leuke definities van winnen of verliezen ...als dit, als dat, dan dit, dan dat.

Badjas had zeker ook gewonnen van Remy afgelopen jaar? Zo'n treurig rukkertje ben jij wel om er ook zo'n draai aan te geven. :fp:

En idd je hebt weer gelijk een KO betekend helemaal niets joh. :fp::fp::fp:

PS. ben jij een standup comedian in wording? Dan begrijp ik je misschien beter.

A.F.
29-03-2009, 20:03
Ehhh ja, die Japanner was beter dan Manhoef. Nee weeet je wat? We zetten de wereld op zijn kop:

Badjas is beter dan Overeem
En na gisteren was Manhoef beter dan die Japanner.
En die Japanner kreeg een beker na 2 "verlies" partijen.

Jezus Christ wat een fucking losers van Mike's Gym!

Ohja en het Nederlands elftal heeft gisteren verloren van Schotland ..toch? :fp:

Ohja en Marokko is wereldkampioen voetbal.

Gappie....

Voor voetbal moet je naar het andere forum... ashis soccerstadium...

veel plezier daar...

edit: oow ja... en omdat iemand voor Badr is betekent niet automatisch dat ie bij Mike's traint...

Oosterbaan
29-03-2009, 20:09
Gappie....

Voor voetbal moet je naar het andere forum... ashis soccerstadium...

veel plezier daar...

edit: oow ja... en omdat iemand voor Badr is betekent niet automatisch dat ie bij Mike's traint...


Het was maar een vergelijking hoor in de context van die gefrustreede T15Boxing.

Tsja en als iemand de feiten over Overeem neerzet mbt een overwinning op een K1 vechtertje wilt dat ook niet automatisch zeggen dat diegene een MMA fanboy is. Ik houd me alleen bij de feiten ipv de wereld op zijn kop te zetten omdat je een verlies niet kan accepteren.

T15Boxing
29-03-2009, 20:10
MMA fanboy? Lol .... ik sta die gasten altijd uit te lachen in de GYM, ik vind dat kroelen op de grond geen ruk aan!


Maar jij heb leuke definities van winnen of verliezen ...als dit, als dat, dan dit, dan dat.

Badjas had zeker ook gewonnen van Remy afgelopen jaar? Zo'n treurig rukkertje ben jij wel om er ook zo'n draai aan te geven. :fp:

En idd je hebt weer gelijk een KO betekend helemaal niets joh. :fp::fp::fp:

PS. ben jij een standup comedian in wording? Dan begrijp ik je misschien beter.

Je ging nergens op in en blijft maar ergens anders over lullen. Je laat je niveau zien, en ik zie dat anderen je ook als een grap zien. Dus ga buiten spelen ofzo, want je gedraagt je hier als een kind. Verspil mijn tijd niet.:)

marrilia
29-03-2009, 20:25
is misschien een beetje laat maar zit in het buitenland en heb het toernooi net bekeken en moet zeggen dat het lang geleden is sinds ik zo heb genoten van zowel het hoofdtoernooi alsmede de superfights.

maar na het zien van overeem-bonjasky blijf ik toch vertwijfeld achter met het idee dat bonjasky neer ging in de laatste 10 seconden van de tweede ronde.

ben ik de enige die dat denkt?

sowieso genoten hiervan maar de laatste partij gaf me toch een dubbel gevoel.

kooivechter
29-03-2009, 23:46
Ja, iedereen zit te wachten op een juicer die echte kickboxers niet door middel van technische tactieken van hun game plan brengt, maar door middel van rond gooien en tackelen. Of eventueel achter de hoofd slaan en slaan als een tegenstander neer is.

En ik weet niet waarom alle MMA fanboys doen alsof Remy de eerste 2 ronden niks deed. Mischien hebben jullie geen kennis van K1 en hoe ze daar scoren. De tweede ronde was een draw, want toen had Remy hem degelijk geraakt met stoten en low kicks in combinaties en technisch veel beter deed.
Accepteer het nou maar, MMA verloor gister van K1. Remy won, klaar.

beoefen en volg de sport lang genoeg om iets van de puntentelling te snappen. Volgens mij heb jij naar een andere wedstrijd zitten te kijken. Techniek doet er niet zoveel toe als je minder scoort dan de ander, daarnaast vocht Remy wel heel erg passief en kwam niet goed door. Zelfs Fred Rooiers gaf dat aan, dat tot aan die knock down remy duidelijk aan de verliezende hand was. Remy wist ook totaal niet wat hij ermee aan moest en werd compleet ontregeld. De k1 kon niet anders dan Remy hem geven, omdat ze anders voor joker staan. Ik hoop dat hier nog een rematch van komt, alleen dan niet op Japanse bodem.

T15Boxing
29-03-2009, 23:56
beoefen en volg de sport lang genoeg om iets van de puntentelling te snappen. Volgens mij heb jij naar een andere wedstrijd zitten te kijken. Techniek doet er niet zoveel toe als je minder scoort dan de ander, daarnaast vocht Remy wel heel erg passief en kwam niet goed door. Zelfs Fred Rooiers gaf dat aan, dat tot aan die knock down remy duidelijk aan de verliezende hand was. Remy wist ook totaal niet wat hij ermee aan moest en werd compleet ontregeld. De k1 kon niet anders dan Remy hem geven, omdat ze anders voor joker staan. Ik hoop dat hier nog een rematch van komt, alleen dan niet op Japanse bodem.

Zeg dat maar naar de jury, want daar kijken ze zeker weten wel naar. En al die vage dingen dat Overeem aan het doen was schoot ze waarschijnlijk in het verkeerde keelgat.

Tot aan de laatste ronde stond Overeem mischien voor, maar een knockdown is groot, vooral als die van gister. Ali was behoorlijk aangeslagen en al zn kracht was daarna weg. Mischien had hij niet eens een extra ronde overleeft!

Jullie moeten over die imago van Remy heen en niet overdrijven. De 2de ronde kon duidelijk beide kanten op en was voor de meeste mensen een draw. Dus die derde was beslissend en we hadden een duidelijke winnaar.

kooivechter
30-03-2009, 00:09
Zeg dat maar naar de jury, want daar kijken ze zeker weten wel naar. En al die vage dingen dat Overeem aan het doen was schoot ze waarschijnlijk in het verkeerde keelgat.

Tot aan de laatste ronde stond Overeem mischien voor, maar een knockdown is groot, vooral als die van gister. Ali was behoorlijk aangeslagen en al zn kracht was daarna weg. Mischien had hij niet eens een extra ronde overleeft!

Jullie moeten over die imago van Remy heen en niet overdrijven. De 2de ronde kon duidelijk beide kanten op en was voor de meeste mensen een draw. Dus die derde was beslissend en we hadden een duidelijke winnaar.

Het heeft toch helemaal geen zin om te zeggen dat hij een extra ronde niet had overleefd. Bonjasky zat er net zo goed door heen. Het is toch helemaal niet te verkopen dat een mma vechter ook de 3 voudig kampioen zou verslaan. Iedere leek zag wel dat Overeem alle 3 de rondes voor stond ongeacht die knock down. Bonjasky was echt veel te passief en deed veel te weinig om de partij te winnen. Waarom weet ik niet, maar de beelden spreken wel voor zich. Maar het heeft ook geen zin om hierover te blijven discussieren, er spelen in Japan grotere belangen. Dat was wel weer eens duidelijk na deze wedstrijd.

Demolition Man
30-03-2009, 00:54
Beste mixfighters,

We zijn weer thuis aangekomen en mn telefoon staat roodgloeiend.. met complimenten!

Ik vind het niet een van mijn mooiste partijen maar, de strategy was om er dicht bovenop te zitten en druk te houden, zn voorste been uit te schakellen
Ik vond tijdens de partij indd mn power niet in mijn stoten zaten, denk dat de griep er nog een beetje inzat en helaas is de partij niet gewonnen maar de strategy werkte en ik heb in alle 3 de ronden meer punten dan de huidige k1 kampioen gescored!

Helaas werd er vantevoren al gemeld dat als ik als mma vechter van de k1 kampioen zou winnen de k1 erg voor schut zou staan.. Ik heb onderschat dat de organizatie dit zo op deze manier bedoelde, dus helaas geen winst of verlenging voor onze partij maar ik ben blij dat iedereen het heeft kunnen zien op sbs6 en anders had ik m maar ko moeten slaan.
Remy is alleen lastig ko te slaan ;)

er zal nog veel gediscuseerd worden over deze partij en er zullen voor en tegenstanders zijn. Ik hoop dat iedereen genoten heeft ;) ik heb in ieder geval 100% gegeven in de partij
En nu lekker weer terug naar mma!

greetz
Demolition man

ashi76
30-03-2009, 01:01
Ik heb zeker genoten van de partij Alistair !!!
Ik ben overigens wel van mening dat Remy terecht gewonnen heeft.
Een knockdown is een knockdown...
Remy heeft het iig niet voor niets gehad. Voor die knockdown stond je dik voor.
Niet slecht voor een MMA vechter vs de meervoudig K-1 champ. ;)

Wiseguy
30-03-2009, 01:04
Ehhh ja, die Japanner was beter dan Manhoef. Nee weeet je wat? We zetten de wereld op zijn kop:

Badjas is beter dan Overeem
En na gisteren was Manhoef beter dan die Japanner.
En die Japanner kreeg een beker na 2 "verlies" partijen.

Jezus Christ wat een fucking losers van Mike's Gym!

Ohja en het Nederlands elftal heeft gisteren verloren van Schotland ..toch? :fp:

Ohja en Marokko is wereldkampioen voetbal.

Zeyada is beter dan Spong
Buster Douglas is beter dan Tyson
Kohsaka is beter dan Fedor
Serra is beter dan GSP
Leko is beter dan Aerts
Allistair is beter dan Hari

NielsN
30-03-2009, 01:17
...en bedankt dat je de moeite neemt, meteen ff naar mixfight te komen!

x2!

kooivechter
30-03-2009, 01:17
Beste mixfighters,

We zijn weer thuis aangekomen en mn telefoon staat roodgloeiend.. met complimenten!

Ik vind het niet een van mijn mooiste partijen maar, de strategy was om er dicht bovenop te zitten en druk te houden, zn voorste been uit te schakellen
Ik vond tijdens de partij indd mn power niet in mijn stoten zaten, denk dat de griep er nog een beetje inzat en helaas is de partij niet gewonnen maar de strategy werkte en ik heb in alle 3 de ronden meer punten dan de huidige k1 kampioen gescored!

Helaas werd er vantevoren al gemeld dat als ik als mma vechter van de k1 kampioen zou winnen de k1 erg voor schut zou staan.. Ik heb onderschat dat de organizatie dit zo op deze manier bedoelde, dus helaas geen winst of verlenging voor onze partij maar ik ben blij dat iedereen het heeft kunnen zien op sbs6 en anders had ik m maar ko moeten slaan.
Remy is alleen lastig ko te slaan ;)

er zal nog veel gediscuseerd worden over deze partij en er zullen voor en tegenstanders zijn. Ik hoop dat iedereen genoten heeft ;) ik heb in ieder geval 100% gegeven in de partij
En nu lekker weer terug naar mma!

greetz
Demolition man

Je hebt een goede partij gevochten. je hebt laten zien dat je mee kunt als mma vechter. Begrijpelijk maar jammer dat je weer helemaal terug gaat mma. Zou nog wel eens een rematch willen zien op nederlandse bodem in de arena of zo. Zonder Japanse k1 scheidsrechters, want een extra ronde was zeker terecht geweest.

delightone
30-03-2009, 01:32
Ik vind dat bonjaski helemaal niet de terechte winnaar is. Het kan toch niet zo zzijn dat door 1 actie einde 3de ronde hij de hele partij wint? Ali was alle rondes agressiever, actiever, scoorde veel meer Punten en puntjes. Ali had op zijn minst een extra ronde verdiend. 1ste ronde 10-9 2de ronde ook 10-9 3de ronde 10-8 (of 9-8, omdat hij verder de hele 3de ronde de baas was). Vergelijk deze wedstrijd maar met Badr hari vs Hong man choi, toen had badr hari ook 8 tellen gehad in de 2de ronde maar desondanks kreeg hij wel (TERECHT) een extra ronde!!!

DE baas van FEG had van te voren gezegd als bonjaski verliest staat de toekomst van K1 op het spel, dus hij kon eigenlijk niet verliezen.

Conclusie overeem is zwaar bestolen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je vergeet alleen er bij te zeggen dat choi aan het einde van de partij zijn lever en nieren zowat uit zijn mond hingen van de regenstorm aan stoten op het lichaam.

Ik ben een fan van de sport, en probeer objectief te zijn, ik geef hem toch aan bojansky

Collina
30-03-2009, 13:17
Beste mixfighters,

We zijn weer thuis aangekomen en mn telefoon staat roodgloeiend.. met complimenten!

Ik vind het niet een van mijn mooiste partijen maar, de strategy was om er dicht bovenop te zitten en druk te houden, zn voorste been uit te schakellen
Ik vond tijdens de partij indd mn power niet in mijn stoten zaten, denk dat de griep er nog een beetje inzat en helaas is de partij niet gewonnen maar de strategy werkte en ik heb in alle 3 de ronden meer punten dan de huidige k1 kampioen gescored!

Helaas werd er vantevoren al gemeld dat als ik als mma vechter van de k1 kampioen zou winnen de k1 erg voor schut zou staan.. Ik heb onderschat dat de organizatie dit zo op deze manier bedoelde, dus helaas geen winst of verlenging voor onze partij maar ik ben blij dat iedereen het heeft kunnen zien op sbs6 en anders had ik m maar ko moeten slaan.
Remy is alleen lastig ko te slaan ;)

er zal nog veel gediscuseerd worden over deze partij en er zullen voor en tegenstanders zijn. Ik hoop dat iedereen genoten heeft ;) ik heb in ieder geval 100% gegeven in de partij
En nu lekker weer terug naar mma!

greetz
Demolition man

Yo Blaster,

Geweldige partij! en Remy ik weet dat je mee leest, dit waren toch echt wel 8tellen voor jouw...and you know!
http://www.sherdog.net/forums/f42/overeem-just-dirty-ass-fighter-spoiler-949233/index5.html)

De belangen van de K1 waren erg groot dat jij zou winnen, extra ronde was reeel geweest. Helaas!

Collina

Justinian
30-03-2009, 13:24
Beste mixfighters,

We zijn weer thuis aangekomen en mn telefoon staat roodgloeiend.. met complimenten!

Ik vind het niet een van mijn mooiste partijen maar, de strategy was om er dicht bovenop te zitten en druk te houden, zn voorste been uit te schakellen
Ik vond tijdens de partij indd mn power niet in mijn stoten zaten, denk dat de griep er nog een beetje inzat en helaas is de partij niet gewonnen maar de strategy werkte en ik heb in alle 3 de ronden meer punten dan de huidige k1 kampioen gescored!

Helaas werd er vantevoren al gemeld dat als ik als mma vechter van de k1 kampioen zou winnen de k1 erg voor schut zou staan.. Ik heb onderschat dat de organizatie dit zo op deze manier bedoelde, dus helaas geen winst of verlenging voor onze partij maar ik ben blij dat iedereen het heeft kunnen zien op sbs6 en anders had ik m maar ko moeten slaan.
Remy is alleen lastig ko te slaan ;)

er zal nog veel gediscuseerd worden over deze partij en er zullen voor en tegenstanders zijn. Ik hoop dat iedereen genoten heeft ;) ik heb in ieder geval 100% gegeven in de partij
En nu lekker weer terug naar mma!

greetz
Demolition man
Thanks voor jouw visie op de partij.

Oosterbaan
30-03-2009, 13:29
Yo Blaster,

Geweldige partij! en Remy ik weet dat je mee leest, dit waren toch echt wel 8tellen voor jouw...and you know!
http://www.sherdog.net/forums/f42/overeem-just-dirty-ass-fighter-spoiler-949233/index5.html)

De belangen van de K1 waren erg groot dat jij zou winnen, extra ronde was reeel geweest. Helaas!

Collina



OMG ....als er echt zo'n corruptie heerst: Saki verliest "door politieke beslissingen".
Remy wint omdat "de belangen van K1! erg groot zijn".

Ik snap uberhaupt niet dat er dan nog mensen zijn, die voor elk verlies een slap excuus verzinnenn, nog naar deze K1 toernooien kijken. Want blijkbaar hebben je fight skills tegenwoordig niets meer met winnen of verliezen te maken. Deze excuses hebben toch niets met meer met sport te maken? Het is bijna lachwekkend aan het worden.

anoniem gg
30-03-2009, 13:44
OMG ....als er echt zo'n corruptie heerst: Saki verliest "door politieke beslissingen".
Remy wint omdat "de belangen van K1! erg groot zijn".

Ik snap uberhaupt niet dat er dan nog mensen zijn, die voor elk verlies een slap excuus verzinnenn, nog naar deze K1 toernooien kijken. Want blijkbaar hebben je fight skills tegenwoordig niets meer met winnen of verliezen te maken. Deze excuses hebben toch niets met meer met sport te maken? Het is bijna lachwekkend aan het worden.

Als je als K-1 producer Tanigawa zegt: Als Remy niet wint kan dat wel eens het einde betekenen van de K-1, leg je wel een "beetje'druk op zo'n partij, vindt je ook niet?

Oosterbaan
30-03-2009, 13:49
Als je als K-1 producer Tanigawa zegt: Als Remy niet wint kan dat wel eens het einde betekenen van de K-1, leg je wel een "beetje'druk op zo'n partij, vindt je ook niet?

Als op deze manier alle uitslagen van te voren al vaststaan moet jij toch al behoorlijk rijk zijn geworden isnt?

En je zag idd gisteren goed dat Overeem zich enorm aan het inhouden was. :whistling::fp:

Justinian
30-03-2009, 13:49
Excuus of niet, als Tanigawa dat inderdaad heeft gezegd dan heeft Bas wel een punt! Ik vind de beslissing niet onterecht, maar er worden zeker argumenten gegeven op basis waarvan je zou kunnen stellen dat er een verlenging had moeten komen of dat Alistair de partij zelfs had moeten winnen. Vanuit die optiek heeft Bas wel een punt. Het bericht dat Bas post heb ik overigens ook van andere betrouwbare bronnen vernomen.

Ik ga de partij nog eens bekijken in hoge kwaliteit.

Oosterbaan
30-03-2009, 13:59
Excuus of niet, als Tanigawa dat inderdaad heeft gezegd dan heeft Bas wel een punt! Ik vind de beslissing niet onterecht, maar er worden zeker argumenten gegeven op basis waarvan je zou kunnen stellen dat er een verlenging had moeten komen of dat Alistair de partij zelfs had moeten winnen. Vanuit die optiek heeft Bas wel een punt. Het bericht dat Bas post heb ik overigens ook van andere betrouwbare bronnen vernomen.

Ik ga de partij nog eens bekijken in hoge kwaliteit.



Als Bas nu even de beelden plaats waar Tanigawa deze uitspraak doet is er geen discussie meer mogelijk. Nu is het niet meer dan een goedkoop complottheorie.

Tony Galento
30-03-2009, 14:08
Als je als K-1 producer Tanigawa zegt: Als Remy niet wint kan dat wel eens het einde betekenen van de K-1, leg je wel een "beetje'druk op zo'n partij, vindt je ook niet?


Iedereen heeft de partij kunnen zien, Bonjasky heeft terecht gewonnen.

God zegene de dag dat GG gewoon eens een keer toegeeft dat een GG vechter terecht heeft verloren omdat de ander gewoon beter was. Al was het maar voor één keer.

En die oscar was wel heel erg zielig.

Mark105
30-03-2009, 14:09
Beste mixfighters,

We zijn weer thuis aangekomen en mn telefoon staat roodgloeiend.. met complimenten!

Ik vind het niet een van mijn mooiste partijen maar, de strategy was om er dicht bovenop te zitten en druk te houden, zn voorste been uit te schakellen
Ik vond tijdens de partij indd mn power niet in mijn stoten zaten, denk dat de griep er nog een beetje inzat en helaas is de partij niet gewonnen maar de strategy werkte en ik heb in alle 3 de ronden meer punten dan de huidige k1 kampioen gescored!

Helaas werd er vantevoren al gemeld dat als ik als mma vechter van de k1 kampioen zou winnen de k1 erg voor schut zou staan.. Ik heb onderschat dat de organizatie dit zo op deze manier bedoelde, dus helaas geen winst of verlenging voor onze partij maar ik ben blij dat iedereen het heeft kunnen zien op sbs6 en anders had ik m maar ko moeten slaan.
Remy is alleen lastig ko te slaan ;)

er zal nog veel gediscuseerd worden over deze partij en er zullen voor en tegenstanders zijn. Ik hoop dat iedereen genoten heeft ;) ik heb in ieder geval 100% gegeven in de partij
En nu lekker weer terug naar mma!

greetz
Demolition man

Vind het top dat je de moeite neemt om jou mening over de partij te geven.
Je heb bewezen met de top van de K1 mee te kunnen en hoop dat je nu weer lekker gaat knallen met MMA.

Succes!

NielsN
30-03-2009, 14:12
God zegene de dag dat GG gewoon eens een keer toegeeft dat een GG vechter terecht heeft verloren omdat de ander gewoon beter was. Al was het maar voor één keer.



Eerlijk is eerlijk, ik heb dat Bas Boon vandaag nog zien doen... Twee keer.

mossad
30-03-2009, 14:18
Beste mixfighters,

We zijn weer thuis aangekomen en mn telefoon staat roodgloeiend.. met complimenten!

Ik vind het niet een van mijn mooiste partijen maar, de strategy was om er dicht bovenop te zitten en druk te houden, zn voorste been uit te schakellen
Ik vond tijdens de partij indd mn power niet in mijn stoten zaten, denk dat de griep er nog een beetje inzat en helaas is de partij niet gewonnen maar de strategy werkte en ik heb in alle 3 de ronden meer punten dan de huidige k1 kampioen gescored!

Helaas werd er vantevoren al gemeld dat als ik als mma vechter van de k1 kampioen zou winnen de k1 erg voor schut zou staan.. Ik heb onderschat dat de organizatie dit zo op deze manier bedoelde, dus helaas geen winst of verlenging voor onze partij maar ik ben blij dat iedereen het heeft kunnen zien op sbs6 en anders had ik m maar ko moeten slaan.
Remy is alleen lastig ko te slaan ;)

er zal nog veel gediscuseerd worden over deze partij en er zullen voor en tegenstanders zijn. Ik hoop dat iedereen genoten heeft ;) ik heb in ieder geval 100% gegeven in de partij
En nu lekker weer terug naar mma!

greetz
Demolition man

Mooie reactie.

Wat mij betreft heb je op zijn minst een extra ronde verdiend. Met veel verschillende technieken gescoord(stoten, lowkicks, knieën gesprongen, knieën op bovenbeen, en een paar fraaie worpen, voorwaartse trap naar het hoofd). Het leek dat Remy er op een gegeven moment goed doorheen zat en in mijn ogen kreeg hij een pak slaag. Heel knap van Remy dat hij terug komt met die knock down en sowieso mooi dat hij deze partij aangenomen heeft(hij had veel te verliezen). Ik vond het een leuke partij om te zien.

Jullie moeten het nog maar eens over doen zonder griep en knieblessures.

Justinian
30-03-2009, 14:21
Als Bas nu even de beelden plaats waar Tanigawa deze uitspraak doet is er geen discussie meer mogelijk. Nu is het niet meer dan een goedkoop complottheorie.
Ik begrijp je argwaan Jan, maar laten we eerlijk zijn, neem jij alle gesprekken op die je voert? Ik mag toch hopen van niet ;)

Oosterbaan
30-03-2009, 14:29
Ik begrijp je argwaan Jan, maar laten we eerlijk zijn, neem jij alle gesprekken op die je voert? Ik mag toch hopen van niet ;)

Voor de zoveelste keer: Jan heeft niet het alleenrecht op de achternaam Oosterbaan.

Usio conclusio: ik ben Jan Oosterbaan niet.

Nee, niemand neemt alle gesprekken op. Maar dit bewijst des te meer dat het een slap excuus/gerucht is. Niets meer niets minder.

simtekf1
30-03-2009, 14:44
Bedankt voor je reactie Alistair.
Leuk dat je toch even jouw bevindingen post. :)

En nu aan de slag en titels pakken in het MMA circuit.

MrLoverrr
30-03-2009, 14:52
Beste mixfighters,

We zijn weer thuis aangekomen en mn telefoon staat roodgloeiend.. met complimenten!

Ik vind het niet een van mijn mooiste partijen maar, de strategy was om er dicht bovenop te zitten en druk te houden, zn voorste been uit te schakellen
Ik vond tijdens de partij indd mn power niet in mijn stoten zaten, denk dat de griep er nog een beetje inzat en helaas is de partij niet gewonnen maar de strategy werkte en ik heb in alle 3 de ronden meer punten dan de huidige k1 kampioen gescored!

Helaas werd er vantevoren al gemeld dat als ik als mma vechter van de k1 kampioen zou winnen de k1 erg voor schut zou staan.. Ik heb onderschat dat de organizatie dit zo op deze manier bedoelde, dus helaas geen winst of verlenging voor onze partij maar ik ben blij dat iedereen het heeft kunnen zien op sbs6 en anders had ik m maar ko moeten slaan.
Remy is alleen lastig ko te slaan ;)

er zal nog veel gediscuseerd worden over deze partij en er zullen voor en tegenstanders zijn. Ik hoop dat iedereen genoten heeft ;) ik heb in ieder geval 100% gegeven in de partij
En nu lekker weer terug naar mma!

greetz
Demolition man

Ik heb zeker van je genoten. OOk met sommige prachtige technieken.Vooral die knietjes aan de binnenkant van zijn benen en prachtige muy thai tackels! Alleen vond ik je stoten inderdaad minder krachtig dan toen tegen badr. Succes in het MMA en hopelijk gauw weer terug in K1 ooit!

Groetjes van een Nederlandse-Marokkaanse K1 fan

MrLoverrr
30-03-2009, 14:54
Ohja Ps ik vond Jou zeker de betere en aan de winnende hand. Je had op z'n minst een extra ronde verdiend!!!!

Iwan
30-03-2009, 14:55
In mijn ogen had was de uitslag 28-28 en had er een ronde verlengd moeten worden. Overeem deed het goed en Remy kwam in mijn ogen ook om te vechten.
Mooie pot, en als er al verwijten moeten worden gemaakt dan eerder richting organisatie als naar de vechters.

MrLoverrr
30-03-2009, 15:14
Yo Blaster,

Geweldige partij! en Remy ik weet dat je mee leest, dit waren toch echt wel 8tellen voor jouw...and you know!
http://www.sherdog.net/forums/f42/overeem-just-dirty-ass-fighter-spoiler-949233/index5.html)

De belangen van de K1 waren erg groot dat jij zou winnen, extra ronde was reeel geweest. Helaas!

Collina

X2

YoMarK
30-03-2009, 16:04
Ik zou zeggen rd1 draw, rnd 2 10-9 Ali, rnd 3 10-8 Bonjasky.

Na het zien van deze gif denk ik er iets anders over: http://i43.tinypic.com/2m3lb0o.jpg
In de partij(vanuit andere hoek) leek het niet echt een knowdown, maar zo vanuit deze hoek is dit gewoon een knockdown, wat 10-8 ronde 2 zou betekenen.

simtekf1
30-03-2009, 16:36
Ik weet niet hoor maar je ziet Remy toch duidelijk een lowkick maken op het moment dat hij een stoot krijgt, dus zo raar is het niet dat hij valt. (balans)

Oosterbaan
30-03-2009, 16:45
Ik weet niet hoor maar je ziet Remy toch duidelijk een lowkick maken op het moment dat hij een stoot krijgt, dus zo raar is het niet dat hij valt. (balans)

x 300


Deze slow motion gif haalt de volldige context er mooi uit (snelheid, vallen, balans).
Begint nu echt op politiek te lijken.

JeMalleMoer
30-03-2009, 16:50
Precies. Er zijn namelijk ook herhalingen waarin het veel duidelijker te zien is dat het geen down is. Deze GG HD beelden zijn toch niet wat ik ervan verwacht had. Is dit hd ready of full hd?

Oosterbaan
30-03-2009, 16:52
Precies. Er zijn namelijk ook herhalingen waarin het veel duidelijker te zien is dat het geen down is. Deze GG HD beelden zijn toch niet wat ik ervan verwacht had. Is dit hd ready of full hd?

1080 p (owned)

lol :D

Pride_187
30-03-2009, 17:01
ik vond dat alistair slim en sterk vocht, als ik hem nu alleen zo door de ring zie lopen denk ik echt aan Bob Sapp. Hij is echt Huge, zo groot hoeft het nou toch ook weer niet in de HW divisie? Tenzij hij plannen heeft en brock lesnar in het vizier heeft :D

De man van 14K
30-03-2009, 17:05
Voor de zoveelste keer: Jan heeft niet het alleenrecht op de achternaam Oosterbaan.

Usio conclusio: ik ben Jan Oosterbaan niet.

Nee, niemand neemt alle gesprekken op. Maar dit bewijst des te meer dat het een slap excuus/gerucht is. Niets meer niets minder.


Ok Jan.

Ralph
30-03-2009, 17:11
Ok Jan.

Hahaha :thup:

marrilia
30-03-2009, 17:28
een beeld zegt meer dan duizend woorden

http://i43.tinypic.com/2m3lb0o.jpg

eind tweede ronde knockdown overeem,en het lijkt wel of Kakuda bonjasky weer wil optillen.

en nee ik ben geen overeem nuthugger, maar geloof wel in gerechtigheid
:corsodispari_banana

Oosterbaan
30-03-2009, 17:29
Ok Jan.

Gaan we bijdehand doen? Gods kolere!

Gaat het (de echte) Jan even vertellen op zijn sportschool met je grote kk muila.

anoniem gg
30-03-2009, 17:34
Iedereen heeft de partij kunnen zien, Bonjasky heeft terecht gewonnen.

God zegene de dag dat GG gewoon eens een keer toegeeft dat een GG vechter terecht heeft verloren omdat de ander gewoon beter was. Al was het maar voor één keer.

En die oscar was wel heel erg zielig.

Dan is vandaag je dag want heb niks gezegd over Errol die verloor of Saki?
Het gaat mij om een down die niet wordt gegeven in ronde twee voor Alistair, wat is dat nu voor commentaar Remy slipte?
Hij krijgt een volle rechtse op zijn neus en gaat op zijn kont (en staat langzamer op als Alistair in ronde drie) en dan krabbelt Remy langzaam omhoog met een bloedneus.
Alle rondes 10-10 is ronduit belachelijk en dat is mijn mening kan je leuk vinden of niet ik geef hem toch!
Die oscar was top, elke persconferentie is een saaie bedoeling op Badr na, die jappaners vonden het geweldig dus geslaagde actie!

anoniem gg
30-03-2009, 17:41
x 300


Deze slow motion gif haalt de volldige context er mooi uit (snelheid, vallen, balans).
Begint nu echt op politiek te lijken.

Ja en dan een enorme bloedneus van Remy erna, die low kick kwam niet eens aan omdat er nog een enorme rechtse achter die combo van Alistair aankwam, was gewoon een goeie knock down.

Zo lust ik er nog wel een, Alistair was aan het ontwijken en stond op zijn hielen laag bij de grond en was daardoor zijn balance al aan het verliezen voordat hij die rechtse van Alistair kreeg in de derde ronde, zo zou je het kunnen omschrijven, maar dan gaan we niet klagen over een knock down een knock down is een knock down.

A.F.
30-03-2009, 17:47
Ja en dan een enorme bloedneus van Remy erna, die low kick kwam niet eens aan omdat er nog een enorme rechtse achter die combo van Alistair aankwam, was gewoon een goeie knock down.

Zo lust ik er nog wel een, Alistair was aan het ontwijken en stond op zijn hielen laag bij de grond en was daardoor zijn balance al aan het verliezen voordat hij die rechtse van Alistair kreeg in de derde ronde, zo zou je het kunnen omschrijven, maar dan gaan we niet klagen over een knock down een knock down is een knock down.

Die knockdown die niet is gegeven is echt discutabel.... De stoot was zeker raak!!! ....maarrr hij gaf wel een lowkick waardoor die niet meer stabiel stond...

ach... the end...

geniet van de zon en het thaise bier

Illest
30-03-2009, 17:48
Gaan we bijdehand doen? Gods kolere!

Gaat het (de echte) Jan even vertellen op zijn sportschool met je grote kk muila.

Hey Jan,

Ik heb begrip voor jou mening, maar je reageert nogal fel.

grtz,

BJJrajawali
30-03-2009, 17:49
Dan is vandaag je dag want heb niks gezegd over Errol die verloor of Saki?
Het gaat mij om een down die niet wordt gegeven in ronde twee voor Alistair, wat is dat nu voor commentaar Remy slipte?
Hij krijgt een volle rechtse op zijn neus en gaat op zijn kont (en staat langzamer op als Alistair in ronde drie) en dan krabbelt Remy langzaam omhoog met een bloedneus.
Alle rondes 10-10 is ronduit belachelijk en dat is mijn mening kan je leuk vinden of niet ik geef hem toch!
Die oscar was top, elke persconferentie is een saaie bedoeling op Badr na, die jappaners vonden het geweldig dus geslaagde actie!


De oscar was zeker geslaagd want Remy zet Ali gewoon voor lul niet 1 niet 2 maar 3 keer vriend!!!!

1 de reactie van Remy tijdens de persconferentie
2 door te winnen
3 door de oscar terug te geven!

:thup:

GG heeft niet alleen de wedstrijd verloren maar ook een stukje status vooral door de reacties die je nu allemaal geeft.....

Oosterbaan
30-03-2009, 18:06
Hey Jan,

Ik heb begrip voor jou mening, maar je reageert nogal fel.

grtz,



Vind je het gek als je je telkens hier moet verantwoorden dat je NIET Jan Oosterbaan bent. Die gasten die denken de echte Jan zo goed te kennen zullen vast wel zijn tel.nr. hebben. Waarom bellen jullie hem dan niet op en vragen ff hoe het zit, stelletje geobserdeerde boeren, ipv van mij telkens Jan te noemen! Heb ik mij ooit ergens voorgedaan als De Jan Oosterbaan? Nee, houdt dan een keertje op met die onzin GVD! :fp:

Wiseguy
30-03-2009, 18:30
Ik vind wel dat je ovedreven reageert Jan.

Oosterbaan
30-03-2009, 18:50
Ik vind wel dat je ovedreven reageert Jan.

Ik ben je moeder; Janine, je weet dat die altijd overdreven reageert toch?
Nog bedankt voor het lenen.

Justinian
30-03-2009, 18:55
Vind je het gek als je je telkens hier moet verantwoorden dat je NIET Jan Oosterbaan bent. Die gasten die denken de echte Jan zo goed te kennen zullen vast wel zijn tel.nr. hebben. Waarom bellen jullie hem dan niet op en vragen ff hoe het zit, stelletje geobserdeerde boeren, ipv van mij telkens Jan te noemen! Heb ik mij ooit ergens voorgedaan als De Jan Oosterbaan? Nee, houdt dan een keertje op met die onzin GVD! :fp:
Kerel stel je ff niet zo aan of ga lekker ergens anders posten! Als je normaal doet wil ik rustig je naam aanpassen, om zo misverstanden in de toekomst te voorkomen. Ik hoor of lees het wel.

A.F.
30-03-2009, 19:13
Ik ben je moeder; Janine, je weet dat die altijd overdreven reageert toch?
Nog bedankt voor het lenen.

ik vind ook dat je overdreven reageert Jan...

doe is relaxed...

Joris
30-03-2009, 19:28
ja jan, rustig aan man!

Illest
30-03-2009, 19:38
Vind je het gek als je je telkens hier moet verantwoorden dat je NIET Jan Oosterbaan bent. Die gasten die denken de echte Jan zo goed te kennen zullen vast wel zijn tel.nr. hebben. Waarom bellen jullie hem dan niet op en vragen ff hoe het zit, stelletje geobserdeerde boeren, ipv van mij telkens Jan te noemen! Heb ik mij ooit ergens voorgedaan als De Jan Oosterbaan? Nee, houdt dan een keertje op met die onzin GVD! :fp:


Ok, ik begrijp je punt. Sorry!

Maar van waar die afkeer jegens de naam 'Jan' ? Waarom ligt dat zo gevoelig?
Op zich een hele normale naam hoor...al zou je wel zo heten, is dat toch niks om je voor te schamen?

T15Boxing
30-03-2009, 20:10
Ik kijk de K1 al jaren en dat is een standaard balans val/knockdown. Ze zijn niet kritisch met knockdowns. Een echte knockdown hoort te komen van een strike die een vechter neer haalt, niet slechte balans en een extra stoot die de rest doet. Remy had veel hardere meppen gekregen dan dat en ging niet neer.

Met Peter Aerts vs Zimmerman zelfde verhaal. Peter ging neer omdat hij zn balans verloor(en dat kwam niet door de stoot), niet te vergelijken met een echte down zoals Zimmermanvorig jaar Hari zowat onthoofde.

NielsN
30-03-2009, 20:32
Sorry, Jan.

Maar met zo'n achternaam had je misschien een andere nick moeten zoeken, bv. JanO.

Zou ik doen, dan... ;)

NielsN
30-03-2009, 20:36
Maar van waar die afkeer jegens de naam 'Jan' ? Waarom ligt dat zo gevoelig?
Op zich een hele normale naam hoor...al zou je wel zo heten, is dat toch niks om je voor te schamen?

Mijn opa heette Jan. :pimp:

Prima kerel. Meer dan prima.

TOON
30-03-2009, 20:42
mijn oom heet Jan....heeft een nieuwe heup gekregen...gaat weer als vanouds die ouwe!

De man van 14K
30-03-2009, 20:51
Gaan we bijdehand doen? Gods kolere!

Gaat het (de echte) Jan even vertellen op zijn sportschool met je grote kk muila.

Zo hé wat een stoeretaal... Luister ff kleine praatjesmaker; als IK zeg dat jij jan bent, dan ben JIJ Jan.
En dan niet met van die stoere praatjes komen, maar gewoon blij zijn dat ik je niet verder verneder.

knuppel.

Justinian
30-03-2009, 23:06
Genoeg over Jan, we gaan weer ontopic ;)

TOON
30-03-2009, 23:14
oke ontopic dus....dat smijtwerk he....mag dat nou wel of niet.... aangezien Kakuda wel wat deed aan het thaiclinchen van bonjasky en holding van overeem zou je zeggen dat het WEL mag...maar ik ging er van uit dat het NIET mocht, dus vond het erg vreemd dat de scheids daar niets aan deed...op zich hou ik wel van het betere smijtwerk, en met MT is het geoorloofd, maar ken de regels van K1 blijkbaar niet goed...

Justinian
30-03-2009, 23:22
oke ontopic dus....dat smijtwerk he....mag dat nou wel of niet.... aangezien Kakuda wel wat deed aan het thaiclinchen van bonjasky en holding van overeem zou je zeggen dat het WEL mag...maar ik ging er van uit dat het NIET mocht, dus vond het erg vreemd dat de scheids daar niets aan deed...op zich hou ik wel van het betere smijtwerk, en met MT is het geoorloofd, maar ken de regels van K1 blijkbaar niet goed...
Dat verbaasde mij ook een beetje. Volgens de regels mag je geen worstel- of judoworpen toepassen. Ik zag een aantal keren een fraaie beenworp voorbij komen ;)

K-1 - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/K-1#K-1_Rules)

Ik heb de partij nog eens terug gezien en ik ben toch gaan twijfelen over ronde 2 en dan met name de vermeende 'down'. In eerste instantie dacht ik dat het gewoon kwam doordat Remy een lowkick maakte en Alistair naar voren stormde. Nu ik het nog eens goed heb bekeken twijfel ik daaraan. Op het moment dat Remy met die lowkick komt is Alistair bezig met een combinatie. Met name die laatste stoot landt vol, althans zo lijkt het. Het punt dat Bas Boon maakte dat daarvoor 8 tellen hadden moeten worden gegeven kan ik dus wel begrijpen. Logischerwijs begrijp ik nu ook wel dat men het niet eens is met de uitslag. Blijft lastig beoordelen, maar ik heb nu wel meer begrip voor de argumenten van GG.

De dikke nudist
31-03-2009, 00:02
Kerel stel je ff niet zo aan of ga lekker ergens anders posten! Als je normaal doet wil ik rustig je naam aanpassen, om zo misverstanden in de toekomst te voorkomen. Ik hoor of lees het wel.

Ik vind dit respectloze taal tegenover zo'n kickbokslegende.

A.F.
31-03-2009, 00:05
Ja,

en Melvin stond ook alweer voordat die 8tellen geteld waren ... maar omdat het de K1 wel goed uitkwam dat Maeda door zou gaan hebben ze Melvin maar gewoon uitgeteld...

Komt op hetzelfde neer toch... Daar kunnen we ook een oeverloze discussie over gaan voeren

A.F.
31-03-2009, 00:06
Kerel stel je ff niet zo aan of ga lekker ergens anders posten! Als je normaal doet wil ik rustig je naam aanpassen, om zo misverstanden in de toekomst te voorkomen. Ik hoor of lees het wel.

misschien kan je het aanpassen naar Jan Oosterbaan

YoMarK
31-03-2009, 00:08
Repost ACAB: www.MixFight.nl - View Single Post - Overeem vs Bonjasky uitslag *spoiler* (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=718273&postcount=160)

A.F.
31-03-2009, 00:08
Repost ACAB: www.MixFight.nl - View Single Post - Overeem vs Bonjasky uitslag *spoiler* (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=718273&postcount=160)

hahaha....sorry hoor... :fp:

Marchant
31-03-2009, 00:12
Sorry, Jan.

Maar met zo'n achternaam had je misschien een andere nick moeten zoeken, bv. JanO.

Zou ik doen, dan... ;)


Of .........."Jan met de korte achternaam"

anoniem gg
31-03-2009, 01:09
De oscar was zeker geslaagd want Remy zet Ali gewoon voor lul niet 1 niet 2 maar 3 keer vriend!!!!

1 de reactie van Remy tijdens de persconferentie
2 door te winnen
3 door de oscar terug te geven!

:thup:

GG heeft niet alleen de wedstrijd verloren maar ook een stukje status vooral door de reacties die je nu allemaal geeft.....

Als jij daar blij mee bent, ben ik blij voor je.
k-1 is ook blij
En wij eigenlijk ook wel om zo een gevecht af te leveveren tegen een 3 x k-1 kampioen met Alistair die zijn derde k-1 wedstrijd pas draait.
Ik geen meningen, ook die van mijzelf als je daar niet blij mee bent, pech gehad.
Ik ben van mening dat Remy gewoon een vette rechtse van Alistair kreeg in ronde twee en dat er geteld had moeten worden. Alistair was ook de aanvallende vechter en deed veel meer.
Remy kwam weer met een verhaal en dat vindt ik weer een oscar waard!
De recatie van Remy was niet te zien op Japanse TV, zitten ze niet op te wachten om op die manier de sport te promoten, de oscar uitreiking was wel te zien en zorgde voor veel extra publiciteit.

anoniem gg
31-03-2009, 01:22
Ik weet niet hoor maar je ziet Remy toch duidelijk een lowkick maken op het moment dat hij een stoot krijgt, dus zo raar is het niet dat hij valt. (balans)

goed kijken!
Je ziet Alistair een combinatie maken eerst rechts dan links en dan weer rechts met stoten, die rechtse zit vol op het gelaat van Remy voordat zijn low kick doel treft en resulteert in een bloedneus en het wel heel langzaam opstaan van Remy, Remy die langzamer als Alistair in ronde drie opstaat!

Collina
31-03-2009, 02:06
@ mixfight leden.
"Laten we elkaar geen mietje noemen"!

De feiten:
Remy Bonjansky is drievoudig K1 kampioen en heeft met "hakken over de sloot", gewonnen van Alistair Overeem.

Ieder die van mening is dat Remy overtuigend heeft gewonnen, heb ik een tip: specsavers heeft nu aanbiedingen http://www.specsavers.nl/aanbiedingen (http://www.specsavers.nl/aanbiedingen)

Laat ik vooropstellen dat ik niets tegen Remy heb, ik vind het een geweldige en vooral intelligente vechter! "petje af"!

Ik als analist/ kritischie zet enorme vraagtekens achter deze wedstrijd. De belangen voor de K1 met "Remy Bonjansky als Boegbeeld" waren ontzettend groot.

Organisatie K1: “als een MMA vechter wint van onze K1 kampioen, is de K1 niet meer veel waard. (dit zijn niet mijn woorden, ik citeer)

En ik begrijp het ook wel, het zou toch raar zijn dat een MMA vechter die, 3x K1 partijen draait:
Errol Paris 2001
Glaube Feitsa 2004
Badr Hari 2008
De drievoudig K1 kampioen verslaat op eigen bodem? Dat is toch raar, dat wil je niet als organisatie! (logies)

De enige manier voor Alistair om te winnen van Remy was door hem KO te slaan… en Tja.. met zo’n dekking gaat dat idd erg moeilijk! (Alhoewel ik alsnog vraagtekens heb medio tweede ronde, wat kwam jij goed weg Remy, Alistair had waarschijnlijk 8tellen gekregen)

Voor mij had er een extra ronden moeten komen,

Jammer! Ik vraag me telkens af als het andersom was geweest, maar ja… “als als als”..

Respect voor beide vechters, maar mijn menig blijft, “Remy, met hakken over de sloot ben je door het oog van de naald gekropen”!

Enjoy your win!

Collina

rafi
31-03-2009, 02:09
alistair is tegen errol en feitosa zwaar ko gegaan

Collina
31-03-2009, 02:13
goed kijken!
Je ziet Alistair een combinatie maken eerst rechts dan links en dan weer rechts met stoten, die rechtse zit vol op het gelaat van Remy voordat zijn low kick doel treft en resulteert in een bloedneus en het wel heel langzaam opstaan van Remy, Remy die langzamer als Alistair in ronde drie opstaat!

Correct!
Ik heb de beelden wel 15 keer gezien i think (i love the game).

Alistair slaat met links zijn hand weg en Remy ontvangt een rechtse en zit er vol op! (de kick van Remy was veel later dan de rechtse van Alistair)

Remy vliegt zowat naar achteren waarbij de scheids direct tussen beide staat en Remy bijna smeekt om snel op te staan. Remy zit met twee knieen op de grond en hoofd gebogen en staat langzaam op. In mijn beleving waren dit gewoon 8tellen.

Collina

Collina
31-03-2009, 02:18
alistair is tegen errol en feitosa zwaar ko gegaan

Klopt,

Alleen Errol had Alistair zijn linker been erbijna af geschopt, dit was overigens geen KO.

Maar idd, je hebt gelijk;
Ik wil hiermee suggureren dat de puntentelling van de K1 geen zuivere koffie is geweest.

Ik vond Remy niet overtuigend, Alistair was de aanvaller met combo's, (niet mooi, maar wel effectief) en medio tweede ronde.. you must know als vechtliefhebber.

Collina

Annabella
31-03-2009, 02:19
Jongens..om lange verhalen kort te maken; Alistair Overeem is gewoon de beste.
logsich als je remy fan bent of K1 fan dat je het niet wil toegeven, maar als remy een echte, pure K1 KAMPIOEN was had hij dat met overduidelijkheid moeten laten zien. en dit was NIET het geval. Alistair was de leider van het spel en Remy speelde mee. dit was OVERDUIDELIJK.

Wiseguy
31-03-2009, 02:22
Er is een nieuwe groupie opgestaan.

JeMalleMoer
31-03-2009, 02:52
Zelfs 1 die zichzelf quote. ahahahaha dat is een fan om trots op te zijn.

anoniem gg
31-03-2009, 04:49
Nee dan wil je er als organisatie minimaal ontbijt bij ;)

Goddammit Collina het is een complete HTML site die ik moet veranderen als ik jou wil quoten..

Maaruh jullie hebben allemaal een punt en daarom kan deze discussie tot in den eeuwigheid door blijven gaan..

Ff een paar serieuze vragen aan Bas Boon: je loopt al zolang (én op verschillende manieren) mee in dit wereldje, heb je er niet een keer schoon genoeg van al die achterlijke politieke spelletjes die gespeeld worden en dan doel ik m.n. op de K1?
Ik heb gekozen om met deze organisatie te werken, ze hebben het heel moeilijk op dit momement, dus maak ik er minder heisa om. Ik hoop dat k-1 langzaam er weer bovenop komt, zo veel lege stoelen en lage kijkcijfers maak ik mij nu meer druk om.


Niet bang voor de toekomst (t.a.v. je vechters)?
Nee, GG vechters moeten belend staan als knokkers. Zolang ze gevraagd worden in bv Japan doen we het goed. Er is geen een team in de wereld die zoveel vechters heeft in bv de Japanse GP, daar zijn we best trots op.


Ben je niet bang dat één van je opkomende talenten net zo benadeeld worden als bijv. een Schilt of Overeem?
Ben ik niet echt bang voor en als het zou gebueren in de toekomst dan zal ik het dan beoordelen en wat ik er aan ga doen.


Hoe gaat de K1 met jullie om nu jullie 3 á 4 topvechters in 'hun' toernooi hebben?
Dat is heel zwaar, metname voor Cor en dit keer was ik ook nog geblesseerd (binnenband rechter knie gescheurd met trainen) dus extra zwaar voor Cor.


Wat vind je ervan dat mensen als Jamila en andere groupies, met hun posten hier op dit forum, nogal wat euhmm badblood creëren waardoor er afkeer onstaat op dit forum tegen GG?...
Ik trek me niks aan van forum warriors, iedereen heeft een mening, sommige posters zijn zeer gefrustreerde sideline beoefenaars met een berg afgunst, ik heb medelijden met deze mensen. Als je je ergerd aan Jamila, dan ben ik bang dat de persoon die zich eraan ergerd een ego probleem heeft. Ze mag van mij altijd haar mening geven hoe extreem "pro GG" die ook is, Micha ook. Zo zijn er ook andere die GG niet kunnen luchten of zien, so be it. Gewoon door trainen en presteren daar gaat het om!
sterker nog bad blood is wat ze bv in japan willen, er wordt op gehamerd tijdens rule meetings niet tough gloves te doen voor aanvang van een partij in de ring. Die oscar was daarom helemaal geslaagd en ook te zien op fuji tv, mensen gaan zich meer en meer intereseren voor het gevecht.


En hoe is het in Pattaya? Alleen fun of regel je ook nog business daaro?
Business, ok ok ook beetje fun!

A.F.
31-03-2009, 10:28
@Bas

Je zegt dat jij hebt gekozen om te werken met deze organisatie... Maar is het niet de enigste organisatie waar je mee kan werken als je een beetje poen wil verdienen? Op kickboks gebied dan? Je kan wel zeggen ik werk niet meer samen met ze maar waar zou je je vechters dan zetten? Thnx voor je antwoord!

@d@ndelon

Jou post is uitgeroepen tot beste van 2009. De zinnigste die ik in tijden heb gelezen

anoniem gg
31-03-2009, 10:48
@Bas

Je zegt dat jij hebt gekozen om te werken met deze organisatie... Maar is het niet de enigste organisatie waar je mee kan werken als je een beetje poen wil verdienen? Op kickboks gebied dan? Je kan wel zeggen ik werk niet meer samen met ze maar waar zou je je vechters dan zetten? Thnx voor je antwoord!

@d@ndelon

Jou post is uitgeroepen tot beste van 2009. De zinnigste die ik in tijden heb gelezen

Ach er zijn japanse organisaties die aan ons trekken omdat we zoveel talenten hebben die onder het management van gg vallen. Maar ik heb natuurlijk een history met K-1 van het begin dus blijf daar voorlopig nog wel even zitten.

Marchant
31-03-2009, 11:27
Correct!
Ik heb de beelden wel 15 keer gezien i think (i love the game).

Alistair slaat met links zijn hand weg en Remy ontvangt een rechtse en zit er vol op! (de kick van Remy was veel later dan de rechtse van Alistair)

Remy vliegt zowat naar achteren waarbij de scheids direct tussen beide staat en Remy bijna smeekt om snel op te staan. Remy zit met twee knieen op de grond en hoofd gebogen en staat langzaam op. In mijn beleving waren dit gewoon 8tellen.

Collina

Totaal mee eens

MrLoverrr
31-03-2009, 12:35
@ mixfight leden.
"Laten we elkaar geen mietje noemen"!

De feiten:
Remy Bonjansky is drievoudig K1 kampioen en heeft met "hakken over de sloot", gewonnen van Alistair Overeem.

Ieder die van mening is dat Remy overtuigend heeft gewonnen, heb ik een tip: specsavers heeft nu aanbiedingen http://www.specsavers.nl/aanbiedingen (http://www.specsavers.nl/aanbiedingen)

Laat ik vooropstellen dat ik niets tegen Remy heb, ik vind het een geweldige en vooral intelligente vechter! "petje af"!

Ik als analist/ kritischie zet enorme vraagtekens achter deze wedstrijd. De belangen voor de K1 met "Remy Bonjansky als Boegbeeld" waren ontzettend groot.

Organisatie K1: “als een MMA vechter wint van onze K1 kampioen, is de K1 niet meer veel waard. (dit zijn niet mijn woorden, ik citeer)

En ik begrijp het ook wel, het zou toch raar zijn dat een MMA vechter die, 3x K1 partijen draait:
Errol Paris 2001
Glaube Feitsa 2004
Badr Hari 2008
De drievoudig K1 kampioen verslaat op eigen bodem? Dat is toch raar, dat wil je niet als organisatie! (logies)

De enige manier voor Alistair om te winnen van Remy was door hem KO te slaan… en Tja.. met zo’n dekking gaat dat idd erg moeilijk! (Alhoewel ik alsnog vraagtekens heb medio tweede ronde, wat kwam jij goed weg Remy, Alistair had waarschijnlijk 8tellen gekregen)

Voor mij had er een extra ronden moeten komen,

Jammer! Ik vraag me telkens af als het andersom was geweest, maar ja… “als als als”..

Respect voor beide vechters, maar mijn menig blijft, “Remy, met hakken over de sloot ben je door het oog van de naald gekropen”!

Enjoy your win!

Collina


x2

anoniem gg
01-04-2009, 03:47
@Bas

Je zegt dat jij hebt gekozen om te werken met deze organisatie... Maar is het niet de enigste organisatie waar je mee kan werken als je een beetje poen wil verdienen? Op kickboks gebied dan? Je kan wel zeggen ik werk niet meer samen met ze maar waar zou je je vechters dan zetten? Thnx voor je antwoord!

@d@ndelon

Jou post is uitgeroepen tot beste van 2009. De zinnigste die ik in tijden heb gelezen

Ik kan overigens met Alistair, Semmy, Karitonov en Olav Einemo ten alle tijden terecht in de USA, bij verschillende organisaties. je hebt daar bv Affliction, UFC, Strikforce.....

Glen
01-04-2009, 08:20
De drievoudig K1 kampioen verslaat op eigen bodem?

Collina
Ehm, die Bonjasky is dus ook zo'n gluiperige Jap ??

stefan
01-04-2009, 13:26
Ik ben net gebeld door Jan Oosterbaan, en wordt een hier een beetje ziek van.
Jan is dus niet Oosterbaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hij vind het ook heel vervelend, omdat toch zijn goede naam bewust dan wel onbewust word beschadigt.

Verder is bijna met iedereen in vechtsport Nederland heel goed bevriend en dat wil hij dan ook graag zo houden

De man van 14K
01-04-2009, 13:56
Wil de echte Jan nu opstaan?