PDA

View Full Version : Aankomst schiphol *spoiler*



micha
29-03-2009, 10:04
berichtje kreeg ik via hyves:

Beste vrienden, fans en relaties,

Zoals jullie al zullen weten heeft gokhan saki vandaag nog van Tyrone spong gewonnen en hij mocht in de finales tegen Keijiro Maeda maar ontrecht heeft hij deze partij verloren omdat de japanner thuis speelde (politiek) maarja toch is hij nummer 1 voor ons!


Wij willen hem morgen dus zondag 29-maart warm onthalen op schiphol en al zijn familie, vrienden, fans en relaties. Wil jij Gokhan ook laten merken dat hij ontrecht verloren heeft of hem gewoon feliciteren met zijn overwinnning tegen Tyrone spong, kom dan morgen

16:10 naar de aankomsthal van schiphol.

Tot morgen!!
Met vriendelijke en sportieve groet,

micha
29-03-2009, 10:05
oops sorry

Justinian
29-03-2009, 10:07
Met alle respect, maar 'onterecht verloren omdat de Japanner thuis speelde'?? Hij heeft terecht verloren omdat de Japanner simpelweg meer punten scoorde. De partij had er waarschijnlijk anders uit gezien wanneer Saki ook fris was geweest, maar dat doet niet af aan de terechte winst van de Japanner.

Ps. ik weet dat je dit gewoon van een Hyves haalt, dus niet aan jou persoonlijk gericht ;)

micha
29-03-2009, 10:08
Met alle respect, maar 'onterecht verloren omdat de Japanner thuis speelde'?? Hij heeft terecht verloren omdat de Japanner simpelweg meer punten scoorde. De partij had er waarschijnlijk anders uit gezien wanneer Saki ook fris was geweest, maar dat doet niet af aan de terechte winst van de Japanner.

Ps. ik weet dat je dit gewoon van een Hyves haalt, dus niet aan jou persoonlijk gericht ;)

dat ben ik helemaal met je eens. Maeda heeft gewoon tercht gewonnen. Ik stond er zelfs van te kijken dat er een extra ronde kwam.
de extra ronde tegen Spong vond ik niet terecht.

het komt ook van de Saki hyve;)

Vitor Belfort
29-03-2009, 10:10
Met alle respect, maar 'onterecht verloren omdat de Japanner thuis speelde'?? Hij heeft terecht verloren omdat de Japanner simpelweg meer punten scoorde. De partij had er waarschijnlijk anders uit gezien wanneer Saki ook fris was geweest, maar dat doet niet af aan de terechte winst van de Japanner.

Ps. ik weet dat je dit gewoon van een Hyves haalt, dus niet aan jou persoonlijk gericht ;)

x2
Was zeker niet onterecht! Hij heeft de titel gewoon dik verdiend! Maar dat neemt niet weg dat Saki een uitstekende partij tegen Spong vocht.. Maar op een toernooi haal je de overwinning niet met 1 partij.

micha
29-03-2009, 10:14
ik ken niemand die zo hard en fanatiek traint als Saki.

Vitor Belfort
29-03-2009, 10:19
ik ken niemand die zo hard en fanatiek traint als Saki.

Ik zeg ook niet dat hij dat niet heeft gedaan Micha. Saki heeft hierin gewoon pech gehad dat in de eerste partij gelijk tegen Spong uit kwam.........die het voorwerk voor Maeda heeft gedaan. Want dat was een slooppartij. Maeda ging gewoon okselfris de finale in.

micha
29-03-2009, 10:24
Ik zeg ook niet dat hij dat niet heeft gedaan Micha. Saki heeft hierin gewoon pech gehad dat in de eerste partij gelijk tegen Spong uit kwam.........die het voorwerk voor Maeda heeft gedaan. Want dat was een slooppartij. Maeda ging gewoon okselfris de finale in.


maar ik vond Maeda echt verrassend goed. hij bleef uit Saki zijn buurt terwijl dat toch een hele snelle is.

knift
29-03-2009, 10:25
idd jammer voor saki moet zeggen dat ik 'm altijd mooi vind vechten maar vond de 4e ronde niet terecht maeda vocht gewoon slimmer en dat is niet erg een beetje concurentie in de k1

micha
29-03-2009, 10:26
ik weet zeker dat hij een nationale held is nu.

Justinian
29-03-2009, 10:28
ik weet zeker dat hij een nationale held is nu.
En terecht! Op een avond Manhoef op ko verslaan en dan met Saki de 'distance' gaan en winnen...

micha
29-03-2009, 10:29
En terecht! Op een avond Manhoef op ko verslaan en dan met Saki de 'distance' gaan en winnen...

voortaan is 28 maart een nationale feestdag. Het nieuwe japanse volkslied wordt dat kinderliedje waar hij mee opkwam en uit volle borst meezong

Jeru
29-03-2009, 11:05
Ik zal zo even navragen hoe ze in Japan tegen Maeda aankijken, maar dat ie terecht heeft gewonnen is zeker!!

Tsuki
29-03-2009, 12:08
Maeda is nu een japanse BAAS :-) ....................

Defan
29-03-2009, 12:18
ik ken niemand die zo hard en fanatiek traint als Saki.


jawel hoor Spong

Richelieu
29-03-2009, 13:02
En terecht! Op een avond Manhoef op ko verslaan en dan met Saki de 'distance' gaan en winnen...

Echt positief verrast door deze Japanner! Leuke opkomst met een hoop show en gewoon knokken. Hij ziet er trouwens (afgezien van dat belachelijke kapsel) natuurlijker uit dat bijv. Musashi.

simtekf1
29-03-2009, 13:09
maar ik vond Maeda echt verrassend goed. hij bleef uit Saki zijn buurt terwijl dat toch een hele snelle is.

Mwah uit de buurt blijven viel ook wel mee.
De eerste ronde misschien maar Maeda zetten Saki daarna constant in z'n achteruit.

MJOKKIE
29-03-2009, 13:25
ik weet zeker dat hij een nationale held is nu.

Zou je denken..:sleep1: