PDA

View Full Version : Spong ***Spoiler***



micha
29-03-2009, 10:14
Ik weet dat hij de grote favoriet was van veel mensen hier. Ik vond hem altijd spectaculair en heel technisch maar het kwam er nou niet uit (gelukkig). Ik vond hem zoeken naar een ko en weinig combinaties maken. Pas in de derde ronde bewoog hij soepel. Hij weegt nu 98 kilo misschien dat hij nog moet wennen aan dit gewicht of zou hij gewoon wat zenuwachtig geweest zijn omdat dit zijn K1 debuut was= ik kijk iig uit naar de rematch in de Arena.

War Saki;)

http://www.youtube.com/watch?v=0HrF8shA8UM

Justinian
29-03-2009, 10:17
Ben het met je eens, hij was minder bewegelijk en explosief dan we van hem gewend zijn. Ik heb hem regelmatig padstrainingen zien doen met Lucien en als je dat ziet... zo snel, explosief en hard. Dat kwam er gisteren niet helemaal uit. Blijft een geweldige vechter om te zien die maar blijft jagen. Ben erg benieuwd naar de rematch!

Pernik
29-03-2009, 10:25
Maar ja, pads slaan niet terug he....

Justinian
29-03-2009, 10:26
Maar ja, pads slaan niet terug he....
Misschien had ik wat vollediger kunnen zijn. Wat ik bedoelde te zeggen is dat hij dit normaal gesproken wel op dezelfde wijze toepast in de wedstrijden.

micha
29-03-2009, 10:28
Hij hoort iig wel thuis op dit niveau. hij is echt levensgevaarlijk. ik zag af en toe echt ko power richting Saki maar die was gelukkig op zijn hoede

Jeru
29-03-2009, 11:09
Hij was inderdaad nog wat statisch, maar denk dat hij er zeker thuis hoort en dat hij alleen maar kan groeien op dit gewicht.

kickboxer1987
29-03-2009, 11:27
Ik vondt het werkelijk prachtig om Spong te zien vechter. De minimalistische bewegingen om trappen en stoten bewegen, constant naar voren... helaas blijf het scoren van punten door middel van combinaties uit.

Hoop snel Spong weer te zien vechten! Hij hoort zeker op dit podium thuis.

Tsuki
29-03-2009, 11:55
Maar ja, pads slaan niet terug he....

jij bent ook niet de slimste thuis zeker ....................

Fr3ddy
29-03-2009, 12:10
Ik weet dat hij de grote favoriet was van veel mensen hier. Ik vond hem altijd spectaculair en heel technisch maar het kwam er nou niet uit (gelukkig). Ik vond hem zoeken naar een ko en weinig combinaties maken. Pas in de derde ronde bewoog hij soepel. Hij weegt nu 98 kilo misschien dat hij nog moet wennen aan dit gewicht of zou hij gewoon wat zenuwachtig geweest zijn omdat dit zijn K1 debuut was= ik kijk iig uit naar de rematch in de Arena.

War Saki;)

http://www.youtube.com/watch?v=0HrF8shA8UM

Hahaha, wat een 'politiek correcte' en niet sarcastische post richting een niet GG member van jouw! Chapeau :hugegrin:

Defan
29-03-2009, 12:15
Spong is een top vechter dat zie je gewoon .Hij trok op het laatst de wedstrijd naar zich toe en loerde op de k.o.Mischien dat hij zo rustig vocht om z'n energie te bewaren voor de volgende partijen .
Saki rakte hem gewoon goed , niet eens vol.Gewoon goed gedaan van Saki .


Spong is zeker K1 waardig .

Bud S
29-03-2009, 12:28
hoop dat z'n incasseringsvermogen niet naar de klote is
hij heeft de laatste paar jaar een paar beste knauwen gehad
en nu krijgt ie ze van de zwaargewichten

raveboy
29-03-2009, 12:35
In de herhaling zag ik ook dat Spong lachte naar iemand buiten de ring en een gebaar maakte ofzo, toen bekend werd dat er een extra ronde bij kwam.
Leek wel of ie blij was en ik dacht echt dat ie hier op had gerekend en het zou gaan afmaken, wel jammer maar misschien was ik gewend gelijk impact te zien na zijn stoten en trappen.

micha
29-03-2009, 12:50
Hahaha, wat een 'politiek correcte' en niet sarcastische post richting een niet GG member van jouw! Chapeau :hugegrin:


mijn posts worden vaak al gelijk in een kwaad daglicht gezet. Kijk ik ben nu eenmaal van GG maar ik kan vechters als Spong en Manhoef echt wel waarderen. Het zou vreemd zijn als dat niet zo was.

TOON
29-03-2009, 12:51
vind het een genot om naar te kijken....echt een topper....jammer dat ie verloren heeft, maar hij komt er wel!

Illest
29-03-2009, 12:51
Ik denk dat Tyrone zal leren van deze verliespartij....

Het kwam er idd niet helemaal uit....hij had echt voor de KO moeten gaan...
Ik miste dat vastzetten en die hoeken salvo's die we van 'm gewend zijn.

Hij had Saki echt voortdurend in z'n achteruit....

micha
29-03-2009, 12:54
[quote=Illest;717118]Ik denk dat Tyrone zal leren van deze verliespartij....

Het kwam er idd niet helemaal uit....hij had echt voor de KO moeten gaan...
Ik miste dat vastzetten en die hoeken salvo's die we van 'm gewend zijn.

Hij ging voor de KO maar die kwam niet.


volgens mij is dit pas de 3e keer dat hij verloor. maar wel 3 x op ko. En idd zwaargewichten slaan nu eenmaal een stuk harder. Ik denk dat hij bijv tegen Zimmerman toch ook echt een probleem zou hebben

Karel
29-03-2009, 13:00
tja een debuut kan altijd anders lopen, en niet vergeten dat Saki gewoon goed is, ook al wordt ie gezien als de underdog
Saki heeft mij in ieder geval weer laten zien dat hij een topper, die snelheid is mooi om te zien... en kan ook niet wachten Spong weer in actie te zien natuurlijk, waar NLers elkaar ontmoeten vallen nou eenmaal KOs aan de verkeerde kant

simtekf1
29-03-2009, 13:00
Dat lachen voor de extra ronde viel mij ook op, denk dat Spong had verwacht dat hij had verloren.
Spong heeft iig laten zien dat hij op dit niveau hoort, alleen zal hij gewoon moeten wennen en vooral leren.
Hetzelfde wat Hari, Saki en Zimmerman deden/doen.

Illest
29-03-2009, 13:03
Als ik denk hoe Tyrone terug kwam na z'n laatste verliespartij....tja.....dan gaat het echt helemaal goedkomen.

Ik heb er echt alle vertrouwen in...hij moet wennen aan deze klasse...het is niet niks en daarbij komt dat hij als vechter nog steeds groeit...

je leert meer van je verliespartijen dan van je winstpartijen...

verdomme, wat kijk ik uit naar de Arena (nu toch weer wel:D)

Illest
29-03-2009, 13:07
Hahaha, wat een 'politiek correcte' en niet sarcastische post richting een niet GG member van jouw! Chapeau :hugegrin:

hahahah....nou moet ik zeggen dat ik Micha daar weinig op betrap...

in tegenstelling tot je-weet-wel-wie...;)

Tony
29-03-2009, 13:14
hahahah....nou moet ik zeggen dat ik Micha daar weinig op betrap...

in tegenstelling tot je-weet-wel-wie...;)

Zij, haar naam we hier niet noemen ;)

Nee ff serieus... Micha is al heel lang geen bron van irritatie meer voor mij.

amilster
29-03-2009, 13:34
Zou het dan echt zo zijn dat sport verbroederd? ;oP

Geweldig genoten van deze K1!

En Spong die komt er wel maar dat is wel meer gezegd geloof ik.

boola
29-03-2009, 13:36
gaat goed komen met spong maar ik ziehem nou nog liever niet tegen de echte zwaargewichten,schilt,bonjasky,enz denk dat hij eerst nog oet wennen aan zijn gewicht maar hij blijft voor mij favoriet om ooit de titel te pakken

marcelt
29-03-2009, 13:44
Ja hij zal wel moeten wennen aan vechten op dit gewicht en niveau. Maar je ziet wel alles zit er nog in. hij moet idd. meer combineren. Ben erg nieuwsgierig naar volgende wedstrijden . Vind het eigenlijk jammer dat ze dan weer tegen elkaar gaan. Wordt wel een mooie pot hoor, maar zag hem liever tegen een andere topper, bijv. Manhoef.

Stallion
29-03-2009, 14:03
Ik vond Spong zo slecht nog niet. Het was wel trager dan normaal, maar toch een aantal mooie front kicks gezien. Hij is erg jong en van Saki verliezen is zeker geen schande. Ik denk ook dat hij tegen Samedov al wel heeft laten zien dat hij zeker mee kan.

Pitbull.
29-03-2009, 14:13
Ik vind dat hij het zeker niet slecht heeft gedaan.. zoals al gezegd is heeft hij waarschijnlijk gewoon nog even nodig om zich echt ''thuis'' te voelen in z'n nieuwe lichaam.. en is het zeker geen schande in mijn ogen om van Saki te verliezen!!

that being said.. ik kan niet wachten op it's showtime!!!

payap
29-03-2009, 14:37
Tyrone is een topper en die komt er wel! Hij komt vanuit een totaal ander gewicht en is langzaam en met opbouw qua gewicht en tegenstanders richting de K-1 top gebracht.

Dit was eigenlijk zijn echte debuut in een sterk bezet toernooi. En Saki is een goede tegenstander waar iedereen van kan verliezen. Is absoluut geen schande. You win some, you loose some. Dat hoort bij sport.

Tyrone heeft laten zien tot aan de KO dat hij op dit niveau meekan. Met dit soort partijen zal hij ervaring op doen om door te groeien.

Twijfel er niet over dat hij tot de gevestigde namen in de K-1 zal doordringen de komende jaren.

El Bambino
29-03-2009, 14:40
Hopelijk wordt Spong geen 2de Karaef. In mijn ogen is Karaef een zeer getalanteerde vechter die net als Spong altijd aan het opjagen is en voor de Ko gaat maar een paar zware KO's heeft geincasserd doore ongeduldig te zijn.

m.g
29-03-2009, 14:48
Ben ook benieuwd naar de partij de 16mei vond hem nu nog veel te afwachtend, ik snap ook wel dat hij nu wat behoedzamer is voor die zware punch van zijn tegenstander aangezien die allemaal rond de 100kg of meer zitten. Had verwacht dat hij wel meer zou combineren. Het was ook eigenlijk zijn eerste echte test op dit gewicht het ging hem vrij goed af tot die ene stoot.

Peter0711
29-03-2009, 15:41
Ik had liever spong zien winnen,maar vondt saki ook super gister! Maar,ik denk dat spong zo professioneel is dat hij hier enorm van leert,en er alleen maar harder aan zal werken,kortom er sterker uitkomt.

Garcia
29-03-2009, 16:15
Tyrone was echt een topper zeg, Saki had een zware kluif aan hem. Die jongen gaat er komen!!

Il Loco
29-03-2009, 16:38
mijn posts worden vaak al gelijk in een kwaad daglicht gezet. Kijk ik ben nu eenmaal van GG maar ik kan vechters als Spong en Manhoef echt wel waarderen. Het zou vreemd zijn als dat niet zo was.

Net zo als wij Saki en Zimmerman ook kunnen waarderen, wat een knokkers. En Spong leek inderdaad erg afwachtend, maar heeft wel duidelijk laten zien dat hij in deze klasse thuis hoort.

De nieuwe K1 generatie begint er nu echt doorheen te drukken.:)

TOON
29-03-2009, 16:41
De nieuwe K1 generatie begint er nu echt doorheen te drukken.:)

en het is een waarlijk multicultureel gezelschap....

kooivechter
29-03-2009, 17:04
vond spong eerlijk gezegd wat tegenvallen. Hij liep wel de hele tijd naar voren, maar verzuimde een beetje om combi's te maken. Het waren veel enkelvoudige acties. Ik vond hem ook wat minder bewegelijk en explosief dan in de lichtere klasses. Saki scoore ook meer op de counter, en een extra ronde was in mijn ogen ook overbodig. Ik denk dat Spong z'n vechtstijl ook wat moet aanpassen. Dat echter z'n tegenstander aanjagen werkte wel in de lichtere klasses, alleen in de zwaargewicht klasse neem je af en toe wel onnodig risico ermee. Maar goed Spong is een topper, en ik verwacht nog wel grote dingen van hem in deze klasse.

Great Gambler
29-03-2009, 20:00
Normaal loopt Spong over vechters heen. Maar Saki is gewoon te gevaarlijk. Spong was afwachtend omdat hij geen risico wil de nemen. En elke keer wordt Saki onderschat... en nu wordt er anders gepiept hier. Kracht gaat ten koste van je snelheid, en Spong zwaait te veel met ze stoten, Saki is technische een van de beste vechters op de K-1. En 76 kg kan je niet met dit gewicht vergelijken.

Spong ging net zo als Botha neer toen tegen Tyson. Die cross van Tyson ging van boven naar beneden. Saki is gewoon de turkse tyson hihi

Missy
29-03-2009, 21:01
Tyrone is een topper en die komt er wel! Hij komt vanuit een totaal ander gewicht en is langzaam en met opbouw qua gewicht en tegenstanders richting de K-1 top gebracht.

Dit was eigenlijk zijn echte debuut in een sterk bezet toernooi. En Saki is een goede tegenstander waar iedereen van kan verliezen. Is absoluut geen schande. You win some, you loose some. Dat hoort bij sport.

Tyrone heeft laten zien tot aan de KO dat hij op dit niveau meekan. Met dit soort partijen zal hij ervaring op doen om door te groeien.

Twijfel er niet over dat hij tot de gevestigde namen in de K-1 zal doordringen de komende jaren.


just my thoughts...
ben nog steeds trots op Ty;)

NielsN
29-03-2009, 21:06
Misschien dat Saki soms toch ook nog wel een beetje onderschat wordt. Ik ken geloof ik niet een zwaargewicht die zo snel en flitsend kan trappen...

Ulis-E
30-03-2009, 04:26
Ik weet dat hij de grote favoriet was van veel mensen hier. Ik vond hem altijd spectaculair en heel technisch maar het kwam er nou niet uit (gelukkig). Ik vond hem zoeken naar een ko en weinig combinaties maken. Pas in de derde ronde bewoog hij soepel. Hij weegt nu 98 kilo misschien dat hij nog moet wennen aan dit gewicht of zou hij gewoon wat zenuwachtig geweest zijn omdat dit zijn K1 debuut was

begreep van wat jongens die bij FFC trainen dat hij lange tijd alleen maar aan de gewichten hing om z'n bw op peil te brengen en dat hij pas sinds de laatste maand weer serieuze kickbox training is begonnen. Misschien nog een beetje roestig?

nah iig beide mooie vechters

remco pardoel
30-03-2009, 04:35
Kom op mensen....
we praten hier over een van de beste 4 van de wereld (misschien top 6 met Arrab en Hari meegerekend)
Ik denk dat hij de eerste komende jaren zijn plaats bij de beste 4 van de wereld niet zal inruilen.

adenane
30-03-2009, 09:27
Kom op mensen....
we praten hier over een van de beste 4 van de wereld (misschien top 6 met Arrab en Hari meegerekend)
Ik denk dat hij de eerste komende jaren zijn plaats bij de beste 4 van de wereld niet zal inruilen.

En dat baseer je op basis van wat? We hebben hier nog niet zo heel lang een topic gehad over hoe goed Spong wel niet is. Maar bij de eerste echte test-case gaat ie wel knock out. Tuurlijk is hij 'in potentie' een wereld topper maar dat moet hij nog wel waarmaken! Maar zolang je alleen wint van Benazzouz en Samedov op dit gewicht, weiger ik Spong in 1 adem te noemen met deze 6 die hierboven genoemd zijn, nu nog niet!

En ik gun het hem zeker wel en vond het ook jammer dat hij KO ging. Maar op dit niveau kan je niet alleen 3 rondes lang jagen, je moet ook kunnen incasseren en dat heeft Spong de laatste jaren bijna niet gedaan omdat hij veel te goed was voor zijn tegenstanders.

Dus nu speel ik even advocaat van de duivel en is mijn vraag: heeft zijn management hem niet te langzaam gebracht? Had Spong niet eerder tegen een tegenstander van formaat moeten staan voor hij een gooi deed naar de HW titel? En met tegenstander van formaat bedoel ik niet Samedov!

Illest
30-03-2009, 12:22
Dus nu speel ik even advocaat van de duivel en is mijn vraag: heeft zijn management hem niet te langzaam gebracht? Had Spong niet eerder tegen een tegenstander van formaat moeten staan voor hij een gooi deed naar de HW titel? En met tegenstander van formaat bedoel ik niet Samedov!

Achteraf praten is altijd makkelijk...het is moeilijk te zeggen..

Naar mijn mening is het gewoon een kwestie van tijd...hij moet wennen aan het gewicht wat ie draagt, de impact van trappen en stoten van tegenstanders en dan komt het helemaal goed met Tyrone..

Verder zou het een goede zaak zijn bijv eens vaker met Hoost te trainen en zoals ik al las, te gaan sparren bij Harinck. Hij zal z'n stijl een beetje moeten aanpassen aan de K1-regels. Meer combo's en minder clinchen.

Ze hebben 'm niet te langzaam gebracht....nee, dat idee heb ik niet

rafi
30-03-2009, 15:49
Spong ging net zo als Botha neer toen tegen Tyson. Die cross van Tyson ging van boven naar beneden. Saki is gewoon de turkse tyson hihi hoe lang saki al verkering met je zus.:D

boola
30-03-2009, 16:05
misde vooral het combineeren van spong maar saki is geen walk over heeft zich al aardig bewezen in de k1 kijk uit naar de volgende partij tussen beide topvechters alleen moet spong zich nog wel gaan bewijzen binnen de k1 andere gewichtklases heeft was hij de beste maar nu laatste stapje nog hoop dat het hem gaat lukken

JeMalleMoer
30-03-2009, 16:15
Zijn vechtstijl is wel behoorlijk walk-over georienteerd wat voorheen natuurlijk prachtig werkte. Hij loopt steevast naar voren, blokt niks en gaat voor de ko met harde stoten of knieen op korte afstand. Ik ben alleen bang dat deze aanpak in de HW klasse niet goed gaat uitpakken. Een groot talent maar zijn stijl moet hij drastisch gaan aanpassen vrees ik.

MJOKKIE
30-03-2009, 17:01
Maar ja, pads slaan niet terug he....

Dat ligt eraan met wie je traint:twak::thup:

goro
30-03-2009, 17:23
Spong is nog maar 23jr. Geef hem nog wat tijd.
De eerste x K1 in Japan. Ik zou stress hebben. En dan het druk van het presteren.

zelfs het beste paard struikeld wel eens. (buiten fedor)

adenane
30-03-2009, 18:42
Spong is nog maar 23jr. Geef hem nog wat tijd.
De eerste x K1 in Japan. Ik zou stress hebben. En dan het druk van het presteren.

zelfs het beste paard struikeld wel eens. (buiten fedor)

Leeftijd mag op dit niveau geen issue zijn. Saki, Hari, Zimmerman, Maeda en Karaev zijn allemaal rond de 23, 24 jaar. Maar zijn denk ik wel een stapje verder dan Spong (behalve Maeda maar die heeft zich met 1 stoot, lucky punch naar de top geslagen).

@ Ilest: hij moet dus nog meer trainen met Hoost en bij Harinck. Dus je conclusie is eigenlijk dat hij nu, op dit moment, nog niet goed genoeg is voor de echte top? Dat we hier met z'n allen hartstikke lyrisch waren en vol lof over Spong zijn terwijl hij nog tegen de echt grote jongens nog vol aan de bak moet en moet laten zien dat hij dit niveau wel aankan.

Nogmaals, ik vind het een goede vechter en sommige zouden me 't liefst aan de hoogste boom willen op knopen met m'n kritiek maar ik wil alleen maar een discussie op gang houden..

Kom maar met goede argumenten dat Spong er wel thuis uithoort! Hoor 't graag, allemaal!

adenane
30-03-2009, 19:07
Iedere vechter, die van klasse veranderd en aanklopt op de deur van het hoogste niveau, gaat ff een periode van aanpassen tegemoet en daar horen ook (forse) veliespartijen bij. Met andere woorden je hoort er wel degelijk bij, maar gaat af en toe goed op je bek, dat is een proces.
We kunnen Tyrone niet afrekenen op een eerste partij in de K1.

Klopt, maar is 't dan wel juist dat we allemaal nu al de spreekwoordelijke loftrompet afsteken? En wat ik me nog meer af vraag is, op basis van wat? Trainingen op pads? Partij tegen Maksutaj, Samedov, Benazzouz?

(Jezus, wat klink ik sceptisch. Maar ja, mijn posts zijn misschien wel streng maar 't klopt wel!)

adenane
30-03-2009, 19:21
Streng, doch rechtvaardig :D

Maar ik zie hem ook graag winnen, vind hem sympathiek overkomen en gun 't hem zeker wel! Maar welke cijfers kan hij, op dit moment, overleggen om te laten zien dat hij de top aankan? Daar ben ik benieuwd naar. Want blijkbaar is hier wel iedereen overtuigd van zijn kunnen.

Illest
30-03-2009, 19:51
@ Ilest: hij moet dus nog meer trainen met Hoost en bij Harinck. Dus je conclusie is eigenlijk dat hij nu, op dit moment, nog niet goed genoeg is voor de echte top? Dat we hier met z'n allen hartstikke lyrisch waren en vol lof over Spong zijn terwijl hij nog tegen de echt grote jongens nog vol aan de bak moet en moet laten zien dat hij dit niveau wel aankan.

Nogmaals, ik vind het een goede vechter en sommige zouden me 't liefst aan de hoogste boom willen op knopen met m'n kritiek maar ik wil alleen maar een discussie op gang houden..

Kom maar met goede argumenten dat Spong er wel thuis uithoort! Hoor 't graag, allemaal!

Nee hoor, het is je goedrecht om kritiek te hebben...niks mis mee..

En dat hij niet klaar zou zijn voor de top heb je mij nergens horen zeggen. Spong is een jongen die nog te vormen is....en dat trainen met Hoost of sparren bij Harinck komt hem alleen maar ten goede....dat moet je zien als extra en niet omdat hij nu niet goed genoeg zou zijn.

Ik ga Tyrone echt niet afrekenen op een ko tegen Saki nadat hij de hele partij domineerde en dit z'n allereerste K1-optreden was. Ik ben nog steeds lyrisch over hem en ben ervan overtuigd dat hij er wel komt.

En de meningen van de fans van Spong (me included) zijn louter gebaseerd op z'n prestaties tot nu toe....m.i. terecht....


kijk z'n startlijst er op na!

ps:

Je moest de commentator eens horen toen hij opkwam...

BoysNoize
30-03-2009, 19:55
Ik vond spong vrij sterk vechten voor een eerste keer...Miste alleen wel de combinaties..
Kijk bij Spong wel altijd met veel bewondering naar zijn manier van vechten..Technisch bijna superieur en hij straalt toch ook wel iets uit alsof ze hem niks kunnen maken (al viel dat tegen Saki ff tegen haha)..
Die opkomst van Spong doet het trouwens ook errug goed in een groot stadion als in Yokohama!

Spong is natuurlijk ook niet echt te vergelijken met bijv. saki/zimmerman omdat dat natuurlijke zwaargewichten zijn volgens mij..Spong heeft lange tijd lichter gevochten..

En ik las dat iemand postte dat Spong zwaaihoeken geeft!?!? Sorry, maar dan let je niet op, ik denk dat hij boks-technisch gezien p4p de beste thaibokser is..Kan zo gauw in ieder geval niet iemand verzinnen die boksend beter is.

Spong gaat nog ver komen..gun hem even een aantal partijen..Daarna kan er misschien geoordeeld worden.
Denk dat Spong trouwens over de hele wereld heel veel fans heeft door zijn stijl (wat Illest zegt, luister bijv. maar 's naar de commentators)

Overigens ook grote complimenten aan Saki..Met zijn 1.82 en niet extreme gewicht draaide hij vorig jaar een topjaar en hij zet die lijn dit jaar gewoon weer door!

Volgens mij als je bij een partij van Saki aan de ring zit hoor je hem bij elke trap ook zeggen "gogo gadget leg"...Die zwiepbenen lijken wel uitschuifbaar :)

Wiseguy
30-03-2009, 19:55
Dat hij naar voren liep wil nog niet zeggen dat hij domineerde. Saki heeft veel meer uitgedeeld dan spong.

Il Loco
30-03-2009, 20:37
Dat hij naar voren liep wil nog niet zeggen dat hij domineerde. Saki heeft veel meer uitgedeeld dan spong.

Saki is inderdaad wel iemand die uitsekend 'achteruit' kan vechten, zelfs tegen de touwen kan hij nog heel erg goed knokken.

Great Gambler
30-03-2009, 21:33
Ik hoop voor Spong dat die niet de rematch aan neemt. Als die weer een koek krijgt dan is het afgelopen met die stoere jonge...... Geloof me Spong heeft veel gewonnen omdat hij altijd iets langer was dan zijn tegenstanders. Hij gebruikte altijd zijn knie goed.. je ziet het hij paar cm langer dan Saki is en heeft het moeilijk. Hij mag blij zijn dat niet neer ging in de 2e ronde. Maar die KO was gewoon te lekker... Don't fuck with Saki!!!

BJJrajawali
30-03-2009, 21:36
Ik hoop voor Spong dat die niet de rematch aan neemt. Als die weer een koek krijgt dan is het afgelopen met die stoere jonge...... Geloof me Spong heeft veel gewonnen omdat hij altijd iets langer was dan zijn tegenstanders. Hij gebruikte altijd zijn knie goed.. je ziet het hij paar cm langer dan Saki is en heeft het moeilijk. Hij mag blij zijn dat niet neer ging in de 2e ronde. Maar die KO was gewoon te lekker... Don't fuck with Saki!!!

Het viel allemaal wel mee vond ik. Saki heeft heel veel gemist..... heel veel. ik denk dat Spong hem zeker aanneemt en Saki opeet in de Arena.....

Great Gambler
30-03-2009, 21:54
droom lekker verder.........

Great Gambler
30-03-2009, 22:03
Mixfight mag wel wat foto's van Saki neer zetten op zijn zite aangezien hij Spong goed KO geslagen heeft!

BJJrajawali
30-03-2009, 22:04
Mixfight mag wel wat foto's van Saki neer zetten op zijn zite aangezien hij Spong goed KO geslagen heeft!

Ja laten ze dat doen...... Wat ik zou het nog gekker doen waaro, niet gelijk de orka erbij joh

gieloe
30-03-2009, 22:39
Mixfight mag wel wat foto's van Saki neer zetten op zijn zite aangezien hij Spong goed KO geslagen heeft!


Ik hoop voor Spong dat die niet de rematch aan neemt. Als die weer een koek krijgt dan is het afgelopen met die stoere jonge...... Geloof me Spong heeft veel gewonnen omdat hij altijd iets langer was dan zijn tegenstanders. Hij gebruikte altijd zijn knie goed.. je ziet het hij paar cm langer dan Saki is en heeft het moeilijk. Hij mag blij zijn dat niet neer ging in de 2e ronde. Maar die KO was gewoon te lekker... Don't fuck with Saki!!!

Weet zeker dat Spong gespannen en nerveus was daar in japan. Dat zag ik al in de staredown. Maar nu Spong tegen hem gevochten heeft, weet hij ook wat hij aan hem heeft en hij zal zeker kei en keihard gaan trainen om revanche te nemen. En weet nu nog beter hoe hem te bestrijden.

Ik denk ook dat hij te veel tijd besteedt heeft aan bodybuilding aan zijn gewicht en bouw te zien in vergelijking met zijn wedstrijd ervoor en hierdoor het thaiboxen wat verwaarloosd heeft, dat kun je ook wel terug zien aan hem doordat hij toch wel wat roestig overkomt met zijn combinaties.

Neemt niet weg dat Saki een goede vechter is, maar tegen een Spong die uiteindelijk weet op welk gewicht hij het liefts vecht en wat meer ervaring heeft opgedaan in 95+ partijen, moet het gewoon kanonnenvoer zijn.

marcelt
31-03-2009, 08:22
Ik ben echt Spongfan , maar ik vind dat je Saki onterecht onderschat.

micha
31-03-2009, 08:25
Ja laten ze dat doen...... Wat ik zou het nog gekker doen waaro, niet gelijk de orka erbij joh




:thup::thup::thup:

gieloe
31-03-2009, 10:00
Als ik over 6 weken geen Spong zie die de wedstrijd zal domineren en naar zijn hand zet dan zal ik mijn woorden terug nemen tot die tijd ben ik daar echt heilig van overtuigd. Zoals we allemaal hebben kunnen zien deed Saki zijn ding zoals hij normaal doet, vond Spong toch nog wat onwennig zoals ik hem ook wel tegen Benazzouz vond vechten. Terwijl we weten waartoe Spong normaal in staat is. Dus stel je voor als dat weer terug is.

Zoals ik het zie nu is dat hij niet te snel in gewicht omhoog moet gaan en meer moet gaan thaiboxen dan bodybuilden. En bekijken welk gewicht ideaal is voor in de ring te vechten, daarbij moet je lichaam ook aan het gewicht wennen voordat alles zo soepeltjes en makkelijk gaat als vanouds. Zie het nog als een soort van testmodel op het moment. Nog een klein beetje sleutelen hier en daar! haha

De man van 14K
31-03-2009, 10:03
Spong wordt de tweede Ernesto Hoost.
Een jongen die van 75kg komt en daar een pad van vernietiging achter zich heeft gelaten. Hij heeft het talent en de techniek om er te komen maar ff 15 Kilo aankomen in zeer korte tijd om meteen tegen top jongens als Saki te staan, ik geef het je te doen.
Ik denk dat als hij gewend is aan zijn nieuwe gewicht, hij zeker tot de top gaat horen.
Zet hem maar tegen bijvoorbeeld een Feitosa, dat zou echt een dikke pot worden!

micha
31-03-2009, 10:04
Het viel allemaal wel mee vond ik. Saki heeft heel veel gemist..... heel veel. ik denk dat Spong hem zeker aanneemt en Saki opeet in de Arena.....




:D:D:D:D:D:sleep1:

adenane
31-03-2009, 10:32
Wat ik wel merk is dat nu de toon wat gematigd is. Eerst was het allemaal appeltje eitje voor Spong en nu lees ik hier dat 't er wel in zit maar dat hij nog moet wennen aan 't niveau en 't gewicht en het allemaal nog even moet aftasten. Is het niet zo dat men gewoon te vroeg zijn conclusies trok en hoopten dat Spong wel even kampioen zou worden op basis van wat hij liet zien in lichtere klasses, maar dat hij op dit gewicht nog tekort schiet?

En persoonlijk denk ik niet dat hij van Feitosa makkelijk zal winnen. Waarom niet eerst tegen een Fujimoto, Maeda of die Japanner tegen wie Feitosa 28 maart jl moest.

De man van 14K
31-03-2009, 11:51
Ik denk ook dat Saki makkelijk wint van Feitosa maar dat terzijde.

De toon is gematigd omdat het toch wat minder ging dan verwacht.
Zo simpel is het.

Bud S
31-03-2009, 12:01
spong is een supervechter
maar z'n kin is m.i. niet meer optimaal

sub>ko
31-03-2009, 12:13
gokhan saki best pfp technical fighter in k1?
he was bigger then spong, but i mean he isnt that big either and i know he lost to maeda. he just looked so tired and sore after the battle with spong. no excuses he still lost.

the guy hasgreat combinations , good power, great defence (like remy), and awesome leg kicks ,good chin he kinda is the perfect kickboxer. only things going against him is his size. but so far that wasnt that much of an issue.

this guy among with others is the fucking future !

geen schande om van gokhan te verliezen, rematch komteraan ! fans winnen...

sub>ko
31-03-2009, 12:18
spong weet hoe laat het is bij de zwaargewichten...

ik zag hem in een interview waar hij zei , ja bij de zwaargewichten krijg je één ,dan ga je zitten. groot gelijk net wat er gebeurd is.

terugkomen van een ko verlies tegen dezelfde tegenstander is niet gemakkelijk mentaal.

Anderson
31-03-2009, 12:50
Tegen Amir kreeg die ook 1 klap allebij de keren dat is geen zwaargewicht Spong heeft een zwakke kin.

De man van 14K
31-03-2009, 13:40
spong is een supervechter
maar z'n kin is m.i. niet meer optimaal


Wat is er met zijn kin? je postte dat hiervoor ook, maar het is niet zo dat hij vaak KO gegaan is. Of vind je dat hij een glazen kin heeft (van nature)

adenane
31-03-2009, 13:59
Wat is er met zijn kin? je postte dat hiervoor ook, maar het is niet zo dat hij vaak KO gegaan is. Of vind je dat hij een glazen kin heeft (van nature)

Hij is niet vaak neergegaan omdat zijn tegenstanders van een dusdanig laag niveau zijn. Nu moet hij tegen de echte grote, sterke jongens en die stellen hem wel zwaar op de proef.

Illest
31-03-2009, 14:08
Hij is niet vaak neergegaan omdat zijn tegenstanders van een dusdanig laag niveau zijn. Nu moet hij tegen de echte grote, sterke jongens en die stellen hem wel zwaar op de proef.

Shakuta, Mes, Kaoklai, Hutnik...en ga zo maar door...

laag niveau...:eek:??!?!?!?!

adenane
31-03-2009, 14:12
Shakuta, Mes, Kaoklai, Hutnik...en ga zo maar door...

laag niveau...:eek:??!?!?!?!


Ik heb het over dusdanig laag niveau op zijn nieuwe gewichtsklasse: Samedov, Benazzouz, Maksutaj. Die jongens die niet eens in de corner mogen staan van een Schilt, Hari, Aerts, Zimmerman, Bonjasky, Saki....en ga zo maar.....

Tony Galento
31-03-2009, 14:13
Spong wordt de tweede Ernesto Hoost.
Een jongen die van 75kg komt en daar een pad van vernietiging achter zich heeft gelaten. Hij heeft het talent en de techniek om er te komen maar ff 15 Kilo aankomen in zeer korte tijd om meteen tegen top jongens als Saki te staan, ik geef het je te doen.
Ik denk dat als hij gewend is aan zijn nieuwe gewicht, hij zeker tot de top gaat horen.
Zet hem maar tegen bijvoorbeeld een Feitosa, dat zou echt een dikke pot worden!


Hoost had al een waslijst aan toppers bevochten toen hij zich omhoog trainde naar het zwaargewicht.

Spong met Hoost vergelijk getuigt van weinig realiteitszin.

Feitosa laat geen spaan van 'm heel.

OG
31-03-2009, 14:17
Nadat hij van zeyada had verloren is hij gewoon harder en beter terug gekomen.
Vooral tegen shakuta zag je een complete spong vechten 5 rondes lang.
Tegen saki vond ik dat hij begin 4e ronde weer een beetje als vanouds te werk ging met die harde binnekant trappe van hem,alleen saki was gewoon sneller dan hem.
maar hij komt vast weer hard terug en zal hem ook blijven suporten.

simtekf1
31-03-2009, 14:29
Krijg je dit weer, nou wat heeft hij een glazen kin.
Hij is welgeteld 3 keer KO gegaan in een stuk of 77 wedstrijden.

De man van 14K
31-03-2009, 15:35
Krijg je dit weer, nou wat heeft hij een glazen kin.
Hij is welgeteld 3 keer KO gegaan in een stuk of 77 wedstrijden.


x2, waar hebben we het over...

De man van 14K
31-03-2009, 15:36
Hoost had al een waslijst aan toppers bevochten toen hij zich omhoog trainde naar het zwaargewicht.

Spong met Hoost vergelijk getuigt van weinig realiteitszin.

Feitosa laat geen spaan van 'm heel.

pff... Spong heeft tegen de allerbeste gestaan in de 70 tot 80 kilo. Tussen de 80 kilo en waar hij nu zit, zit niet zo veel. Zelfde verhaal als Hoost wat dat aangaat.
Ik denk dat je er van zou staan te kijken wat hij bij een Feitosa kan aanrichten.
Let maar op, Spong komt er echt wel!

adenane
31-03-2009, 15:41
pff... Spong heeft tegen de aller beste gestaan in de 70 tot 80 kilo. Tussen de 80 kilo en waar hij nu zit, zit niet zo veel.
Ik denk dat je er van zou staan te kijken wat hij bij een Feitosa kan aanrichten.
Let maar op, Spong komt er echt wel!

Verander de naam Feitosa in Saki en dan krijg je precies dezelfde discussie als een aantal weken geleden. En we weten allemaal de uitslag tussen Spong en Saki.

Sorry maar een klap krijgen van iemand die rond de 70 kilo weegt of van iemand die rond de 100 kilo weegt zit wel degelijk een verschil.

OG
31-03-2009, 15:45
Zolang die klap op de kin zit gaat iedereen liggen of je nou hard of zacht slaat.
In power zit er mischien verschil maar op alle gewichten kan je iemand net zo easy eruit slaan op bepaalde plekken.In volgens mij fight science was daar al duidelijkheid over gekomen.

dirk5
31-03-2009, 15:47
Spong gaat het maken.

het getuigt van weinig realiteitszin wanneer je dit niet ziet.

Pitbull.
31-03-2009, 15:48
maar hoe de mensen hier reageren en wat ze van hem verwacht hadden maakt hem toch geen mindere vechter..??

ik had hem het liefst ook zien winnen maar Saki is ook een topper!! ik vind het helemaal geen schande om van Saki te verliezen.. het is niet het einde van de wereld maar meer een leer ervaring.. de jongen staat aan het ''begin'' van z'n carriere.. we zullen zien..:cool2:

rafi
31-03-2009, 15:50
ik heb ooit gehoord dat ramon dekkers het hardste slaat bij gg.

sub>ko
31-03-2009, 16:03
iedereen verliest in k 1 !!!!! , ik denk dat spong zoveel haat krijgt nu omdat hij onwaarschijnlijk gehyped werd voor hij tegen de toppers vocht ....

spong gaat het wel goed doen

Marco
31-03-2009, 16:04
ik heb ooit gehoord dat ramon dekkers het hardste slaat bij gg.

hebben ze dit gemeten? kan me er wel wat bij voorstellen, volgens mij zijn er heel wat ex tegenstanders van Dekker die zullen beamen dat de man slaat als een zwaargewicht, Royers heeft dit ook wel gezegd op eurosport.

Karel
31-03-2009, 16:08
maar z'n kin is m.i. niet meer optimaal

tijd voor mannen met baarden

NielsN
31-03-2009, 16:11
Al die willen te kaap'ren varen
Moeten mannen met baarden zijn
Jan, Pier, Tjoris en Corneel
Die hebben baarden, die hebben baarden
Jan, Pier, Tjoris en Corneel
Die hebben baarden, zij varen mee

Al die ranzige tweebak lusten
Moeten mannen met baarden zijn
Jan, Pier, Tjoris en Corneel
Die hebben baarden, die hebben baarden
Jan, Pier, Tjoris en Corneel
Die hebben baarden, zij varen mee

Al die deftige pijpkens smoren
Moeten mannen met baarden zijn
Jan, Pier, Tjoris en Corneel
Die hebben baarden, die hebben baarden
Jan, Pier, Tjoris en Corneel
Die hebben baarden, zij varen mee

Al die met ons de walrus killen
Moeten mannen met baarden zijn
Jan, Pier, Tjoris en Corneel
Die hebben baarden, die hebben baarden
Jan, Pier, Tjoris en Corneel
Die hebben baarden, zij varen mee

adenane
31-03-2009, 16:17
iedereen verliest in k 1 !!!!! , ik denk dat spong zoveel haat krijgt nu omdat hij onwaarschijnlijk gehyped werd voor hij tegen de toppers vocht ....

spong gaat het wel goed doen

Wie haat hem hier dan?
Ik mag het toch raar vinden dat bijna iedereen hier verwacht dat hij even binnen no-time heavyweight champ wordt. Ik begreep die hele hype niet en tot dusver heb ik wel gelijk gekregen. 1x tegen een topper en gelijk KO. Tuurlijk zal hij er met de tijd wel komen, maar is hij niet tot nu toe schromelijk overschat omdat 't merendeel hem hier beoordeelt op basis van wedstrijden op rond de 70 kilo en wedstrijden tegen Samedov, Benazzouz en Maksutaj.

Maar als je een beetje kritisch bent hoef je Spong toch niet te haten?

Marco
31-03-2009, 16:30
Spong gaat k.o. tegen een k.o. specialist, 1 punch is genoeg dat is het spelletje en dat is wat er altijd wordt gezegd en dus gewoon waar is. Niks raars aan. Spong werd niet volledig overklast door Saki, ik vond het redelijk gelijk opgaan. Ben benieuwd naar de rematch in de Arena. Of je na deze partij meteen moet zeggen dat Spong zijn kin niet ok is vindt ik wat overdreven.
Over de vergelijking met Hoost, deze was een stuk ouder (volgens mij rond de 28 en dus volgroeid) toen hij uiteindelijk in gewicht omhoog ging nadat hij jarenlang honger moest lijden om zijn gewicht rond de 80kg te halen. Hoost had dus meer tijd om te wennen aan zijn gewicht en volgens mij ging dit geleidelijker dan in Spong zijn geval.
Oftewel de stap voor Spong is denk ik groter. Ben benieuwd hoe Spong zich verder ontwikkeld gun hem de tijd zou ik zeggen.

adenane
31-03-2009, 16:39
Spong gaat k.o. tegen een k.o. specialist, 1 punch is genoeg dat is het spelletje en dat is wat er altijd wordt gezegd en dus gewoon waar is. Niks raars aan. Spong werd niet volledig overklast door Saki, ik vond het redelijk gelijk opgaan. Ben benieuwd naar de rematch in de Arena. Of je na deze partij meteen moet zeggen dat Spong zijn kin niet ok is vindt ik wat overdreven.
Over de vergelijking met Hoost, deze was een stuk ouder (volgens mij rond de 28 en dus volgroeid) toen hij uiteindelijk in gewicht omhoog ging nadat hij jarenlang honger moest lijden om zijn gewicht rond de 80kg te halen. Hoost had dus meer tijd om te wennen aan zijn gewicht en volgens mij ging dit geleidelijker dan in Spong zijn geval.
Oftewel de stap voor Spong is denk ik groter. Ben benieuwd hoe Spong zich verder ontwikkeld gun hem de tijd zou ik zeggen.

Beste Marco,

De jongens met wie Spong zich vanaf nu wil gaan meten zijn allemaal KO specialisten, die hebben allemaal aan 1 punch genoeg. Verder ben ik niet degene die hem geen tijd gunt, maar er zijn er op dit forum die denken dat Spong vanuit het niets, eventjes K1 heavyweight champ zou gaan worden omdat hij 't zo goed deed in andere klasses. Dat begreep ik gewoon niet en hoopte dat er iemand was die me duidelijk zou maken dat ik 't mis had. Tot op heden is dat niet gelukt........

Marco
31-03-2009, 17:02
Beste Marco,

De jongens met wie Spong zich vanaf nu wil gaan meten zijn allemaal KO specialisten, die hebben allemaal aan 1 punch genoeg. Verder ben ik niet degene die hem geen tijd gunt, maar er zijn er op dit forum die denken dat Spong vanuit het niets, eventjes K1 heavyweight champ zou gaan worden omdat hij 't zo goed deed in andere klasses. Dat begreep ik gewoon niet en hoopte dat er iemand was die me duidelijk zou maken dat ik 't mis had. Tot op heden is dat niet gelukt........

mijn reactie was niet op jou gericht, ik reageerde op wat ik zaterdag zag en hoe IK spong zie..
ik zeg dus ook niet dat jij hem geen tijd gunt, ik bedoel daar mee dat de k1 en zijn management en de fans die te snel willen hem tijd moeten gunnen.. en idd de meeste jongens hebben een k.o. in zich dat moeten we maar ervaren denk ik en na een paar partijen tegen die k.o. specialisten weten we hoe zijn kin het houdt..

Tony Galento
31-03-2009, 17:13
pff... Spong heeft tegen de allerbeste gestaan in de 70 tot 80 kilo. Tussen de 80 kilo en waar hij nu zit, zit niet zo veel. Zelfde verhaal als Hoost wat dat aangaat.
Ik denk dat je er van zou staan te kijken wat hij bij een Feitosa kan aanrichten.
Let maar op, Spong komt er echt wel!


Feitosa is zwaarder dan Saki. Dat maakt de klus voor Spong, met z'n verdachte kin, alleen maar moeilijker.

Great Gambler
31-03-2009, 20:09
Fred Royers die praat lucht.. die mogen ze van mij ontslaan.

gieloe
31-03-2009, 20:30
Nee, jij praat lekker intelligent!

Great Gambler
31-03-2009, 20:46
hoor ik lama schijten?

gieloe
31-03-2009, 20:48
Ik had al een vermoeden dat je een turk was (niet dat dat erg is overigens) maar nu weet ik het zeker!

Great Gambler
31-03-2009, 22:58
Graag over kickboksen praten anders praat je ook lucht net zo als Fred Royers!

amilster
31-03-2009, 23:06
maar hoe de mensen hier reageren en wat ze van hem verwacht hadden maakt hem toch geen mindere vechter..??

ik had hem het liefst ook zien winnen maar Saki is ook een topper!! ik vind het helemaal geen schande om van Saki te verliezen.. het is niet het einde van de wereld maar meer een leer ervaring.. de jongen staat aan het ''begin'' van z'n carriere.. we zullen zien..:cool2:

Helemaal mee eens !

case closed!

Mr 1 Leg
01-04-2009, 08:16
saki en spong zijn 2 toppers en geloof me spong is de bom hij gaat zeker weten het heel ver schoppen GO SPONG :thup:

connect
01-04-2009, 08:44
typische reacties lees ik weer de eerste x dat spong tegen een topper staat hahaha als of die jongen nog nooit tegen toppers heeft gevochten, sjonge jongen. spong komt er echt wel geen twijfel mogelijk omdat ie 1x ko gaat nou nou voor mij is niks veranderd binnen 2 jaar heeft ie denk die hele k1 in ze zak zitten.

adenane
01-04-2009, 08:55
typische reacties lees ik weer de eerste x dat spong tegen een topper staat hahaha als of die jongen nog nooit tegen toppers heeft gevochten, sjonge jongen. spong komt er echt wel geen twijfel mogelijk omdat ie 1x ko gaat nou nou voor mij is niks veranderd binnen 2 jaar heeft ie denk die hele k1 in ze zak zitten.

Nou, jij klinkt zó overtuigt van je zaak, vertel mij maar eens op basis van wat je bovenstaande baseert (Dat hij binnen 2 jaar de hele K1 in z'n zak heeft zitten).

Illest
01-04-2009, 10:03
wat is eigenlijk jouw drijfveer in deze hele anti-Spong hetze?

De man van 14K
01-04-2009, 10:05
ik krijg hier een beetje een Dick Vrij gevoel van; Als je wint heb je vrienden....

adenane
01-04-2009, 10:42
wat is eigenlijk jouw drijfveer in deze hele anti-Spong hetze?

Zal ik je eens een geheim verklappen? Dat is dat ik hartstikke graag naar Spong kijk. Ik vind het een topper! Iemand die goed kickbokst, een mooie stijl hanteert en aan 't begin staat van een glansrijke carrière! Het is absoluut geen hetze of dat ik hem 't niet gun. Het enige waar ik mij over verbaasde was dat men ervan uitging dat hij er al was. Nu begint 't pas voor hem.

En eerlijk is eerlijk, door al het opgehemel hier kon hij alleen maar tegenvallen, zodra hij 1x verliest. Hij heeft een toptrainer, een goed management, maar die jongen heeft tot nu toe geen tegenslagen gehad (nu de eentje dan). Ben bang dat 't straks een tweede Abidi wordt. Ook een topvechter in potentie maar het is er niet echt uitgekomen. Dat zou voor Spong écht zonde zijn!

superfreak
01-04-2009, 13:21
Zal ik je eens een geheim verklappen? Dat is dat ik hartstikke graag naar Spong kijk. Ik vind het een topper! Iemand die goed kickbokst, een mooie stijl hanteert en aan 't begin staat van een glansrijke carrière! Het is absoluut geen hetze of dat ik hem 't niet gun. Het enige waar ik mij over verbaasde was dat men ervan uitging dat hij er al was. Nu begint 't pas voor hem.

En eerlijk is eerlijk, door al het opgehemel hier kon hij alleen maar tegenvallen, zodra hij 1x verliest. Hij heeft een toptrainer, een goed management, maar die jongen heeft tot nu toe geen tegenslagen gehad (nu de eentje dan). Ben bang dat 't straks een tweede Abidi wordt. Ook een topvechter in potentie maar het is er niet echt uitgekomen. Dat zou voor Spong écht zonde zijn!


Je hebt gelijk voor wat betreft het ophemelen, kan alleen maar tegenvallen dan. Hij heeft inderdaad niet vaak verloren. Hij heeft het inderdaad moeilijk tegen hard hitters. Daar zitten bij de zwaar gewichten wel een paar tussen dus even afwachten hoe het gaat verlopen. Echter een vergelijking met Abidi zou ik niet maken. Die trok het gewoon duidelijk niet. Noem hem dan een Badr. Een technische vechter die door een goede op z'n kin zo nu en dan neer gaat. Komt bij een rematch dan sterk terug maar is nou eenmaal geen Fedor...ONVERSLAANBAAR!!

Bud S
01-04-2009, 18:07
Wat is er met zijn kin? je postte dat hiervoor ook, maar het is niet zo dat hij vaak KO gegaan is. Of vind je dat hij een glazen kin heeft (van nature)

't zijn geen kinderachtige klappen die ie voor z'n kop heeft gehad in relatief korte tijd. dan ook nog een motorongeluk (was ie toch ook even out ?) er tussendoor. dat is niet goed voor iemands incasseringsvermogen.
'k heb het het gewoon heel vaak zien gebeuren bij jongens die meerdere k.o.s in een korte tijd te verwerken kregen dat het incasseringsvermogen drastisch minder wordt.

oliebol
01-04-2009, 18:36
vond Tyrone minder goed vechten als ik van te voren gedacht had, maar het was echt niet slecht ofzo. ik denk dat deze man er nog wel komt.

Slome
01-04-2009, 19:16
leuk interview voor het gevecht....
http://www.youtube.com/watch?v=i2Lua_nd6h0&feature=player_embedded

Illest
01-04-2009, 19:41
Ben bang dat 't straks een tweede Abidi wordt. Ook een topvechter in potentie maar het is er niet echt uitgekomen. Dat zou voor Spong écht zonde zijn!

tjonge, jonge en dat na 1 verliespartij tegen Saki...

Als ie diezelfde Saki k.o. slaat op 16 mei, zou ik jou weleens willen horen...
Is dan nog steeds een 'Abidi' ? Of wellicht dan toch een potentiele 'Hoost' ?

De man van 14K
01-04-2009, 19:42
tjonge, jonge en dat na 1 verliespartij tegen Saki...

Als ie diezelfde Saki k.o. slaat op 16 mei, zou ik jou weleens willen horen...
Is dan nog steeds een 'Abidi' ? Of wellicht dan toch een potentiele 'Hoost' ?


Ik blijf nog even bij de potentiele Hoost gedachte..:)

Great Gambler
01-04-2009, 19:43
Hij moet niet zo arogant zijn.. die irritante opkomst van hem. Deze boy kom net kijken bij de zwaargewichten. Kijk maar naar Manhoef, leuke vechter maar maakt ook geen kans tegen een goede kickbokser. Die moet vooral MMA gaan doen... hij kan alleen maar uitdelen en niet incasseren.

NielsN
01-04-2009, 19:43
Ik blijf nog even bij de potentiele Hoost gedachte..:)

Ik ook...

De man van 14K
01-04-2009, 19:45
haha... je kan wel zien dat het 1 april is vandaag.. er gebeuren vreemde zaken op het forum..

Illest
01-04-2009, 19:47
Hij moet niet zo arogant zijn.. die irritante opkomst van hem. Deze boy kom net kijken bij de zwaargewichten. Kijk maar naar Manhoef, leuke vechter maar maakt ook geen kans tegen een goede kickbokser. Die moet vooral MMA gaan doen... hij kan alleen maar uitdelen en niet incasseren.

*zucht*

the art of muay thai
01-04-2009, 19:48
Hij moet niet zo arogant zijn.. die irritante opkomst van hem. Deze boy kom net kijken bij de zwaargewichten. Kijk maar naar Manhoef, leuke vechter maar maakt ook geen kans tegen een goede kickbokser. Die moet vooral MMA gaan doen... hij kan alleen maar uitdelen en niet incasseren.


Wat is er zo irritant aan zijn opkomst? Doet geen vreemde dingen in mijn ogen!

rafi
01-04-2009, 19:49
Hij moet niet zo arogant zijn.. die irritante opkomst van hem. Deze boy kom net kijken bij de zwaargewichten. Kijk maar naar Manhoef, leuke vechter maar maakt ook geen kans tegen een goede kickbokser. Die moet vooral MMA gaan doen... hij kan alleen maar uitdelen en niet incasseren.melvin is van origine atijd al kickbokser geweest. toen hij thai bokste tegen samir benazauz in nijmegen. speelde jij nog met knikkers.

adenane
01-04-2009, 20:08
tjonge, jonge en dat na 1 verliespartij tegen Saki...

Als ie diezelfde Saki k.o. slaat op 16 mei, zou ik jou weleens willen horen...
Is dan nog steeds een 'Abidi' ? Of wellicht dan toch een potentiele 'Hoost' ?

Ik hoop een 'Hoost', en ik gebruikte de vergelijking met Abidi omdat ik dat ook in potentie een goede vechter vond. Kei en kei hard en kon in 't begin goed incasseren. Heb een partij gezien van hem tegen Le Banner en kon niet wachten op nog meer partijen van hem. Maar daarna is het nooit meer iets geworden, ging ook vaak KO en dat doet mentaal wat met je. Das toch zonde?

En nogmaals, ik gun het Spong echt wel!