PDA

View Full Version : Peter Aerts



m.g
29-03-2009, 13:55
Waarom is er geen thread voor deze man, heb hem de afgelopen jaren niet zo afgetraind gezien. Hij leek wel weer als vanouds bezig te zijn was echt onder de indruk van deze levende legende. Mischien is de combinatie Harinck Aerst wel een hele goede voor dit seizoen. Ik snapte eerst niet waarom hij de switch maakte maar nu lijkt het me wel de goede te zijn, alhoewel hij wel een paar flinke pitten at tijdens zijn partij tegen Zimmerman

Pitbull.
29-03-2009, 13:59
Peter is een baas!!

hij zag er idd erg goed uit, had verwacht dat z'n uithoudingsvermogen ook iets beter had geweest.. maar wat een partij was dat zeg.. petje af voor beide heren!!! :osu:

ICON
29-03-2009, 14:01
partij van de avond!

chief108
29-03-2009, 14:36
peter deed het niet verkeerd voor een 38 jarige :p

was top om te zien

Garcia
29-03-2009, 14:38
Peter blijft een topper!!

Hou Mixfight in de gaten, want binnenkort zal Mixfight bij Peter langsgaan voor een interview.

kickboxer1987
29-03-2009, 14:39
Was inderdaad erg mooi om te zien! Zimmerman zat er in het begin goed op met zijn counter op de lowkick. Aerts liets zich niet kennen en heeft een zeer mooie pot neergezet!

simtekf1
29-03-2009, 14:41
Zimmerman kreeg een hoop harde lowkicks te verwerken zeg boh, Bonecrusher tegen de Lumberjack.
Aerts zag er goed uit, lekker actief en goed afgetraind.
Het enige waar ik me telkens zorgen over maakte was Peters dekking, hij kreeg een aantal harde klappen en bleef gelukkig staan.
Maar hij mag z'n handen toch wel iets dichter bij z'n hoofd houden i.p.v naar voren houden.

Verder, top partij hoor, ook van Zimmerman die zich de laatste 2 jaar echt gigantisch heeft verbeterd.

blackadder
29-03-2009, 14:50
Het enige waar ik me telkens zorgen over maakte was Peters dekking, hij kreeg een aantal harde klappen en bleef gelukkig staan.
Maar hij mag z'n handen toch wel iets dichter bij z'n hoofd houden i.p.v naar voren houden.
Daar maakte ik mij inderdaad ook een paar keer zorgen over.
Verder was het een superpot van Peter.
Lumberjack is back!!!

TOON
29-03-2009, 14:55
Zimmerman kreeg een hoop harde lowkicks te verwerken zeg boh, Bonecrusher tegen de Lumberjack.
Aerts zag er goed uit, lekker actief en goed afgetraind.
Het enige waar ik me telkens zorgen over maakte was Peters dekking, hij kreeg een aantal harde klappen en bleef gelukkig staan.
Maar hij mag z'n handen toch wel iets dichter bij z'n hoofd houden i.p.v naar voren houden.

Verder, top partij hoor, ook van Zimmerman die zich de laatste 2 jaar echt gigantisch heeft verbeterd.

x2 hij neemt erg veel vind ik....maar goed was weer top!!

BoysNoize
29-03-2009, 15:04
Het was inderdaad ff aan de krappe kant met stoten die hij nam van Zimmerman..

Echt een toppartij! partij van de avond voor mij!

Overigens hoorde ik net (bij HDnet) dat Aerts 35% van zijn lichaamsvet kwijt was voor deze partij..! Was te zien! zag er top uit!

marcelt
29-03-2009, 15:37
Ja goede "come-back" ; hij was niet weg natuurlijk. Maar hij at wel veel klappen idd. Dekking moet beter. Maar goed afgetraind en goede vechtgeest. Harinck heeft hem weer op het goede pad geholpen.

Wie kent de "methode Harinck" wat kenmerkt zijn coaching en lesgeven en wedstrijdvoorbereiding? Ben nieuwsgierig wat hem bijzonder maakt.

Ik heb vroeger wel eens gehoord dat je door een paar pakken slaag heen moest als je bij Chakuriki wilde trainen als beginneling.

micha
29-03-2009, 15:37
ik vond ze alletwee top alleen kwam Eroll wat lucht te kort. Hij heeft een griepje gehad dit is geen excuus maar verklaart wel zijn conditie. we hebben in Breda de blauwe route in het mastbos. ik denk dat Eroll deze vaak gaat zien.

simtekf1
29-03-2009, 15:49
ik vond ze alletwee top alleen kwam Eroll wat lucht te kort. Hij heeft een griepje gehad dit is geen excuus maar verklaart wel zijn conditie. we hebben in Breda de blauwe route in het mastbos. ik denk dat Eroll deze vaak gaat zien.

Dus gebruik je het wel als een excuus.

The Bulldog
29-03-2009, 16:03
eem hoek/maai missen kost erg veel energie....en zimmerman raakte wel , maar miste ook regelmatig...dus ook dat is een verklaring....

ik vond het ook een beetje als een wederopstanding overkomen van Aerts...

Mark105
29-03-2009, 16:23
Ik vond hem er weer fris en scherp uit zien. Maar dat vond ik hem tegen Schilt ook. Hij heeft gewoon 1 totale off day gehad tegen Badr, en omdat Aerts daarna geen partij meer heeft gevochten blijft dat in je geheugen zitten. Maar hij heeft gewoon weer bewezen dat hij tot de top van de K1 behoort.

Defan
29-03-2009, 16:30
Peter A is de Baas

Vitor Belfort
29-03-2009, 16:38
ik vond ze alletwee top alleen kwam Eroll wat lucht te kort. Hij heeft een griepje gehad dit is geen excuus maar verklaart wel zijn conditie. we hebben in Breda de blauwe route in het mastbos. ik denk dat Eroll deze vaak gaat zien.

Ik heb dat ook in de Grand Prix finale gezien, dat Errol wat lucht te kort kwam tegen Teixeira. Maar de winst er toen net wel uit wist te slepen, dankzij een goed geplaatste stoot (correct me if I'm wrong). Maar een griep kan idd flink roet in het eten gooien op zo'n voorbereiding, waar Peter conditioneel overduidelijk voor klaar was.

T15Boxing
29-03-2009, 16:43
Inderdaad weer een top prestatie van Aerts. Verbaast mij dat hij na al die jaren nog steeds zoveel kan hebben. Ik ben blij dat hij nog bij de top van K-1 hoort want zonder hem is het niet het zelfde.

Pernik
29-03-2009, 16:49
Natuurlijk een geweldige pot van Aerts, maar is het gezond om op die leeftijd nog van die stoten weg te koppen, het is nu eenmaal een feit dat, naarmate je ouder wordt, het herstellingsvermogen van het gehele lichaam toch wel een stukje minder wordt.

sikkwitttet
29-03-2009, 17:14
maarmensen die dekking. ik maak mij daar toch zorgen over. want hij kan ze hebben, ze terug geven. maar toch. tegen badr zelfde verhaal. toen werd het toch een koude kermis door zijn dekking fout te hebben. dus dat nog ff verbeteren, en we hebben een extra mister perfect op 4 staan

Kameleon
29-03-2009, 17:42
Aerts was klasse. Heb genoten van zijn partij!

Ton
29-03-2009, 17:55
Na drie ronden dacht ik al dat het voor de jury ook wel duidelijk moest zijn. Aerts stond toch dik voor op punten. Alleen alle lowkicks in de derde ronde al..
Wat een beest die Aerts, respect!

Yodsaenklai
29-03-2009, 19:09
Peter was gister goed bezig mooie partij was dat

Rougemonkey
29-03-2009, 19:17
Peter is nog nooit zo groot en droog geweest volgens mij.

Goed werk.

Zimmerman vond ik wat onrustig vechten. Zijn stoten zijn wat slungelig.

Mr Ice
29-03-2009, 19:53
Ik vond hem er weer fris en scherp uit zien. Maar dat vond ik hem tegen Schilt ook. Hij heeft gewoon 1 totale off day gehad tegen Badr, en omdat Aerts daarna geen partij meer heeft gevochten blijft dat in je geheugen zitten. Maar hij heeft gewoon weer bewezen dat hij tot de top van de K1 behoort.


X2!:)

Kingster
29-03-2009, 20:15
The lumberjack was super. Conditioneel was hij gisteren ook beresterk en dat op zijn leeftijd. Errol heeft ook knap gevochten. Kortom het was een knalpartij.

Reps voor beide.

Tony
29-03-2009, 20:41
goeiedag zeg.. ik zag zojuist pas de partij van aerts-zimmerman...

man man man.. wat een top performance van onze peter... Serieus zeg... wat een genot om naar te kijken die wedstrijd.

Petertje... je doet t nog steeds aardig ;)

Justinian
29-03-2009, 21:47
Aerts is een topper en heeft laten zien dat hij nog lang niet is afgeschreven! Veel respect voor deze man.

Durfal
29-03-2009, 22:04
Aerts is een topper en heeft laten zien dat hij nog lang niet is afgeschreven! Veel respect voor deze man.

x2

sjaakie'tje
29-03-2009, 22:13
Aerts is back en vocht top, maar hij eet nog steeds teveel stoten en laat net dat zijn probleem zijn tegen iemand als Hari.

Jeru
29-03-2009, 22:21
Aerts is een topper en heeft laten zien dat hij nog lang niet is afgeschreven! Veel respect voor deze man.

Echt. Een levende legende!!

goro
29-03-2009, 22:53
http://video.google.com/videosearch?sourceid=navclient&rlz=1T4SKPB_enBE270BE289&q=peter+aerts&um=1&ie=UTF-8&ei=U97PSY-UBoTC-AauvZnVBw&sa=X&oi=video_result_group&resnum=8&ct=title#q=peter+aerts+sherdog&emb=0

mijn fav clipke!

Roob
30-03-2009, 00:25
Aerts is een topper!! Het zag er goed uit en idd goed afgetraind. Vond de extra ronde niet nodig. Volgens mij zag ik op het gezicht van Aerts ook een kleine.. "oh no not this shit again"!

War Aerts!!

blackadder
30-03-2009, 00:33
Aerts is een topper!! Het zag er goed uit en idd goed afgetraind. Vond de extra ronde niet nodig. Volgens mij zag ik op het gezicht van Aerts ook een kleine.. "oh no not this shit again"!

War Aerts!!
Des te mooier hoe hij ook de 4de nog naar zich toe trok.