PDA

View Full Version : Examens leraaropleiding Kickboksen SKMO



erikhein
29-03-2009, 15:15
Beste lezer,

Op 21 juni vinden weer de jaarlijkse examens lesgeven van de SKMO leraaropleidingen plaats. Kandidaten gaan op voor hun leraardiploma Kickboksen, MMA of Grappling.

Examinatoren dit jaar zijn Bob Schreiber, Edgar Kruying, Rob Pardoel, Wim Scharrenberg, Danny de Vries en Richard van Asdonck met Erik Hein als voorzitter van de examencommissie.

Heb je tijd en lijkt het je leuk om een keer deel te nemen aan zo'n examen, of wil je alleen even kijken...dan ben je bij deze van harte uitgenodigd op 21 juni vanaf 10.00 bij Team Schreiber in Wormer.

Wel van te voren even aangeven dat je wilt komen aub!

vr gr erik hein

marcelt
29-03-2009, 16:50
Deelnemen daar bedoelt Erik mee dat je aan de examenlessen van de kandidaten kan meedoen. Dus je kan wat verschillende lessen volgen en de sfeer van het examen meemaken. Best leuk!

Is dit niet leuk voor een MF-reportage?

Forumzuster Tizzy (T. v. Polanen Petel ) doet denk ik mee als kandidaat. Volgens mij was ze bezig met de cursus.

Namedropping :

Eerder hebben o.m. trainers John van der Spek, Ed Schaper en Marjolein van Baarle examen gedaan en vechters/ trainers Krista Fleming, Chalid Chabrani en Ray Staring.
Toen ikzelf examen deed was o.m. Fred Royers mijn examinator en onder de andere examinatoren waren Ivan Hippolyte en Bob Schreiber.

Illest
29-03-2009, 16:54
wat kost dat eigenlijk?

grtz

marcelt
29-03-2009, 16:59
Zie :Home Page (http://www.skmo.org/) (SKMO website)

erikhein
02-04-2009, 20:53
Kost niks!

erik hein