PDA

View Full Version : SHOOTO UPCOMING GLORY LIVE PBP



HUNTER
29-03-2009, 16:55
ladies and gentlemen.....

we are live ;)

De Kei loopt al lekker vol, helaas zijn er slechts 15 partijen over van de originele line up, maar het belooft weer een avondje knallen te worden!!

Binnen nu en een kwartiertje moet er worden begonnen!

HUNTER
29-03-2009, 17:10
okee en hier gaan we:

01. Shooto C+ 70 kg: Maxim Moussa (Team Duncan) - Tom Essers (Tatsujin Nijmegen)
Essers is ruim een kop groter dan Moussa. Moussa is een stuk agressiever, hij komt met lowkicks en jabs die best aankomen. Essers moet behoorlijk in zn achteruit. beiden hebben weinig zin in het grondgevecht, want het blijft lekker sluggen van beide kanten. Vlak voor het einde van roinde 1 maakt Moussa de takedown. Hij eindigt in een cross side.

HUNTER
29-03-2009, 17:15
ronde 2;
Moussa wil meteen naar de grond, maar essers sprawlt en Moussa moet het nogmaals proberen. Na een clinch lukt het Moussa alsnog om essers neer te halen, en Moussa beland in een halfguard. Essers gebruikt zijn lengte prima, en hij voorkomt dat Moussa richting een mount komt. Na een halve upa van Essers kan Moussa zijn been bevrijden en in een cross side komen. Hij draait door naar een north south en pakt van hier een backmount. Essers houdt de zaak dicht en voorkomt een choke, maar hij verliest de partij.

Maxim Moussa winnaar op punten

HUNTER
29-03-2009, 17:24
02. SHOOTO C+ 76 kg: Gerben Hulsegge (Physical Ede) - Ilhan Kekik (Tatsujin Dojo Goor)
Ook in deze partij zien we weer een flink lengteverschil. Hulsegge is behoorlijk langer. Na wat lange stoten van Hulsegge maakt deze een mooie pickup, en hij brengt Kekik naar de grond. Al snel zit Hulsegge in een mount positie, waar hij gaat werken naar een triangle choke. Al zittend in de mount weet hulsegge een triangle te zetten (!!) maar Kekik werkt haard om er uit te komen. na de reversal stribbelt Kekik nog even tegen, maar dan moet hij toch kloppen.

Gerben Hulsegge winnaar op submission (triangle choke) ronde 1

HUNTER
29-03-2009, 17:36
03. MT N 65 kg; Rens Vollenberg (VC De Groot) - Ruben Brand (Hoyer Gym Roermond)
Meteen zoekt Brand de aanval, hij zet Vollenberg in zn achteruit, maar na een minuut neemt Vollenberg de aanval over. Vollenberg maakt een harde knie, waarna Brand aangeslagen lijkt. Het einde van de ronde is duidelijk voor Vollenberg.

ronde2;
Na amper twee stoten zit Brand's lens verkeerd en moet er even worden gestopt. Hierna komt Brand met een mooie harde lowkick, waarna hij een knie naar het hoofd van Vollenberg maakt. Brand zakt weer iets terug en Vollenberg neemt wee rhet initiatief aan het einde van de ronde. Spannende partij, in mijn ogen staat het gelijk en moet de laatste ronde uitkomst brengen wat betreft de uitslag.

ronde 3;
Brand iopent met enkele goede lowkicks, waarna hij in de clinch even wat lucht probeert te krijgen. Er gebeurt weinig in de clinch, maar Volleneberg lijkt conditioneel stuk. Aan het eind epersen beidenn er nog wat stoten uit maar deze onberen kracht om echt beslissend te zijn.

Rens Vollenberg winnaar op punten. Beetje dubieus in mijn ogen, maar goed ik ben geen jury

HUNTER
29-03-2009, 17:43
04: SHOOTO C+ 83 kg; Sait Esen (CCFL) - Julien Wessels (Tatsujin Nijmegen)
Wessels komt met een wilde maai stoot, waar Essen last van heeft, Wessels maakt meteen een clinch en hij werkt Essen naar de grond. Hij komt al snel in mount, Essen klemt zwaar af. Na even vechten werkt Wessels naar een armbar. Deze zit niet meteen, maar na een kleine draai moet Essen toch echt afkloppen. Indrukwekkend gevecht van Wessels!

Jelien Wessels winnaar submission (armbar) RONDE 1

HUNTER
29-03-2009, 17:48
05. SHOOTO C+ 76 kg; Edo Vink (Physical Ede) - Arne Boekee (Hoyer Gym Heerlen)
Twee erg jonge vechters; de energie spat er van af! Boekee komt veel met gesprongen knieen, die best aankomen op het lichaam van Vink. Vink moet in een wiilde actie naar de grond, waar hij erg snel af moet kloppen op een guillotine choke.

Arne Boekee winnaar submission (guillotine choke) ronde 1

niels
29-03-2009, 17:55
thnx, go team duncan!

HUNTER
29-03-2009, 17:57
06; MT C 72,5 kg Thijs (Team Twins) - Max Verschuur (Bully's Gym)
begin is erg statisch. Klap heen en weer, lowkick heen en weer. Verschuur lijkt het meest compleet, maar beiden leunen zwaar op hun kracht. Vooral de lowkicks van verschuur zijn erg hard. Hij plaatst ze van binnen en van buiten, op beide benen, waardoor Thijs er weinig grip op krijgt. Thijs zal meer moeten bewegen want op deze manier red hij het niet tegen de zeer sterke Verschuur.

ronde2;
Bij het begin van de tweede ronde blijkt de scheen van Thijs open te liggen. De dokter moet er naar kijken, en deze besluit dat het niet verantwoord is om verder te vechten.

Max Verschuur winnaar dmv medische interventie ronde 2

HUNTER
29-03-2009, 18:08
Gaat snel, nu al weer de laatste partij voor de pauze:

07. SHOOTO C+ 70 kg; Clayton 'Candyman' Henriques (Angelo Gym) - Tobias Rietveld (Team Duncan)
Rietveld heeft duidelijk geen zin in sluggen. Hij stormt naar voren en zet een bodylock aan en maakt een mooie takedown. Hij heeft echter geen controle, en Henriques kan gaan staan. Na een lange harde clinch waarin Henriques wat harde knieen zet, komen ze weer op de grond en Clayton probeert een leglock. Rietveld pareert maar Henriques komt in mount. Rietveld kan reversen maar hij komt vast te zitten in een triangle. Hij kan zijn arm nog lang achter houden om de choke te vermijden maar Henriques draait handig door naar een armklem vanuit de triangle positie. Hierop moet Rietveld kloppen.

Clayton henriques winnaar submission (armbar) ronde 1

HUNTER
29-03-2009, 18:09
zo dat was weer een snelle partij.....

nu een half uurtje pauze.

tot laterrrrrr

ben046
29-03-2009, 18:19
Jammer van Ruben en zeker als het een beetje dubieus is... Vette shit dat Arne heeft gewonnen!! Proficiat ;)

Iggy
29-03-2009, 18:21
Lekker van clayton zeg. 3 partijen gedraaid en allemaal gewonnen. En dat met zn 17 jaar.

Ben
29-03-2009, 18:28
jammer tobias

Richelieu
29-03-2009, 18:30
Die "Candyman" gaat echt lekker!!! Echt iemand om in de gaten te houden! Thanks voor de PBP Sebas!

Slome
29-03-2009, 18:35
thanks voor PBP....:thup:

renamer
29-03-2009, 18:38
Die "Candyman" gaat echt lekker!!! Echt iemand om in de gaten te houden! Thanks voor de PBP Sebas!


zekerweten.. ik heb zijn 1e 2 partijen gezien en dat was echt knallen tot en met.. goede take down defence staand is het helemaal een monster.. helemaal goed om te lezen dat ie op de grond ook erg handig is.. en dat op zijn 17e.. ik houd hem zeker in de gaten :thup:

HUNTER
29-03-2009, 18:43
we gaan weer verder!!!!

HUNTER
29-03-2009, 18:49
08; SHOOTO C 65 kg; Ricardo Meijer (Team Twins) - Gideon Kemper (Tatsujin Deventer)
De eerste en enige c partij (met bescherming) is een lichtgewicht partij. Helaas duurt het even want een van de vechters is zijn kniebeschermers vergeten....

Jeru
29-03-2009, 18:50
Nou jullie zijn voor 21.00 uur wel klaar zo :D

Richelieu
29-03-2009, 18:52
Team Twins? Belgen?

HUNTER
29-03-2009, 18:54
and we're off...

meijer is meer iemand die wil stoten, maar kemper wil meteen naar de grond. In een takedown poging beland Kemper onderop, maar hij kan een mount omdraaien en vanuit de guard komt hij naar halfguard en als hij mount wil pakken wordt hij weer gekanteld. Meijer heeft een soort van Joop kasteel houdgreep, maar Kemper draait naar zijn knieen en hij pakt de guard weer terug als de bel gaat voor het einde van ronde 1. Mooie partij!!!

chief108
29-03-2009, 18:54
thnx Hunter!

Clayton is lekker bezig.....

HUNTER
29-03-2009, 18:55
nee Team Twins is van de broers Soufi.....

HUNTER
29-03-2009, 18:59
ronde 2;
Kemper doet meteen een soort guard jump, waar hij niet echt iets mee opschiet, want Meijer passeert en kan vanaf de north south een guillotine maken. kan niet echt zien of t zit met die helmpjes op, maar het ziet er niet naar uit dat Kemper in groot gevaar is. Kemper kan halguard pakken, maar zijn nek is nog steeds vast. Meijer trekt zich waarschijnlijk helemaal leeg, want nu heeft Kemper mount maar nog steeds heeft meije rhet hoofd hard vast. De scheids grijpt in en beiden gaan weer staan. Meteen pakt Meijer weer een guillotine, en de positie is weer helemaal hetzelfde.

HUNTER
29-03-2009, 19:00
Gideon Kemper winnaar op punten

HUNTER
29-03-2009, 19:07
09; TB N 67 kg; Ismael (Bully's Gym) - Mohammed Sueliman (Team Petres)
Ismael is meteen erg hard! de lowkicks knallen er lekker in. Ook Sueliman knalt lekker door, en met een trap naar de ribben brengt hij Ismael behoorlijk in gevaar. Zo erg zelfs dat de partij snel moet worden beeindigt, want Ismael heeft te veel last van zijn rib. Hij geeft op en hierdoor wint Sueliman erg snel.

Mohammed Sueliman winnaar door opgave tegenstander ronde 1

HUNTER
29-03-2009, 19:14
10. SHOOTO C+ 83 kg; Tonie Michielsen (Tatsujin Deventer) - Boy Eggels (Hoyer Gym Roermond)
beiden gaan er meteen als een gek in. wat een energie!!! na een waar slugfest van beide kanten maakt Eggels een mooie tani otoshi en hij komt meteen in de mount terecht. Hij probeert een keylock, maar Michielsen verdedigt goed. In een poging tot armbar ontsnapt Michielsen even, maar hij komt meteen in een guillotine terecht. ook hier komt hij uit en vanuit de guard van Eggels wordt verder gevochten. Eggels maakt een mooie scissor sweep en komt weer in mount, dan gaat de bel en komt er een einde aan een zeer energieke eerste ronde

HUNTER
29-03-2009, 19:19
ronde 2;
Eggels heeft duidelijk een judo achtergrond, want hij haalt Michielsen meteen neer met een enrom hoge harai goshi techniek. Hij kkomt hierna weer in de mount, waar hij veel druk zet op Michielsen. Eggels gaat wederom voor een soort keylock, maar het lukt hem steeds net niet om de arm van michielsen genoeg onder druk te zetten. Michielsen wil ontsnappen, maar hierdoor beland hij in een armbar. Eggels wil deze net hard aan gaan zetten wanneer de bel weer gaat.......

Boy Eggels winnaar op punten

HUNTER
29-03-2009, 19:26
11. TB N 72,5 kg: Ruchendel (Team Relex) - Clint Koolen (VC De Groot)
wow!
wat een enorme aanvalsdrang heeft Ruchendel. Hij is fysiek een stuk sterker dan Koolen, en wil meteen gaan voor de KO. Koolen kijkt iets beter, slipt, duckt en maakt behoorlijk wat treffers in de counter. Ruchendel lijkt zijn beste kruit al te hebben verschoten, maar we zullen zien wat hij in de volgende rondes nog kan....

HUNTER
29-03-2009, 19:29
Ruchendel is heet inderdaad een beetje kwijt.... hij begint nog wel even snel, maar Koolen is hem al snel de baas. De dekking is enorm laag, en Ruchendel moet klap na klap incasseren. Hij krijgt 8 tellen, hier protesteert hij nog wel over, maar een paar momenten later gaat hij weer door zijn knieen en is het over....

Clint Koolen winnaar dmv TKO ronde 2

HUNTER
29-03-2009, 19:36
12. SHOOTO C+ 93 kg; Olutobi Ayodeji Kalejaiye (Angelo Gym) - Dwight Harkinson (Petres Gym)
de man met de moeilijke naam, die ik nu ff Deji noem, begint sterk. Hij brengt Harkinson meteen naar de grond, en komt in een mount positie. Op de grond valt het een beetje stil, Harkinson probeert af te klemmen en hierdoor is er even weinig actie. Niet voor lang, want Deji beweegt mooi door naar een armbar, die meteen als een huis zit.

Deji winnaar op submission (armbar) ronde 1

HUNTER
29-03-2009, 19:47
13. SHOOTO C + +100 kg; Peter Nuijten (VC De Groot) - Volkan Ozdemir (Tatsujin Dojo CH)
de voorlaatste partij al weer......

zo te zien zit er wel wat gewichtsverschil tussen beide vechters... hoewel Nuijten de grotere vechter is loopt hij toch tegen een goede jab. Hij gaat naar de grond, en Ozdemir volgt. Het gevecht valt stil en beiden moeten weer staan. Dan gaat Ozdemir vol door en hij zet de veel grotere Nuiten behoorlijk in de achteruit. Nuijten's handen gaan omlaag hij krijgt een enorm hoge rechtse trap op zijn slaap. Nuijten stort zwaar KO ter aarde en Ozdemir amakt echt een enorme indruk. wat een vechter, en slechts 19 jaar....... wow. Gelukkig kan Nuijten ook weer lopend de ring uit.

Volkan Ozdemir winnaar door KO ronde 1

ijsblok
29-03-2009, 19:56
13. SHOOTO C + +100 kg; Peter Nuijten (VC De Groot) - Volkan Ozdemir (Tatsujin Dojo CH)
de voorlaatste partij al weer......

zo te zien zit er wel wat gewichtsverschil tussen beide vechters... hoewel Nuijten de grotere vechter is loopt hij toch tegen een goede jab. Hij gaat naar de grond, en Ozdemir volgt. Het gevecht valt stil en beiden moeten weer staan. Dan gaat Ozdemir vol door en hij zet de veel grotere Nuiten behoorlijk in de achteruit. Nuijten's handen gaan omlaag hij krijgt een enorm hoge rechtse trap op zijn slaap. Nuijten stort zwaar KO ter aarde en Ozdemir amakt echt een enorme indruk. wat een vechter, en slechts 19 jaar....... wow. Gelukkig kan Nuijten ook weer lopend de ring uit.

Volkan Ozdemir winnaar door KO ronde 1


wie is degene dan die veel zwaarder is?
En ik dacht trouwens dat Thorsten Klein hier zou staan, iemand enig idee waarom niet?

HUNTER
29-03-2009, 19:56
14. SHOOTO B 76 kg; Jannis Arvaniditis (Team Duncan) - Mbo Ndundo (Hoyer Gym Heerlen)
Ndundo is erg sterk.... hij zet Jannis vast en maakt een heupworp tegen de touwen aan. Jannis veert terug en Ndundo probeert een guillotine choke. De partij valt een beetje stil en en de partij wordt staande hervat.... Jannis gaat weer voor een shoot maar Ndiundo sprawlt goed. Jannis draait op zijn rug en heeft N dundo in een halfguard. Ndundo komt omhoog en na weer een guillotine poging kan jannis passeren naar een cross side. NDundo kan weer gaan staan, en jannis maakt weer een shoot. De sprawl van Ndundo is echter goed en hij kan vanaf de north south weer draaien richting een half guard. jannis neemt weer over en Ndundo komt weer in een north south. Ndundo probeert een soort sutemi guillotine, hij flipt Jannis overzich heen maar dit heeft weinig effect. Jannis draait vlak voor tijd een beetje vreemd weg, en Ndundo kan een cross side pakken. Hier eindigt de eerste ronde, die echt vol met actie zat!!

HUNTER
29-03-2009, 19:57
wie is degene dan die veel zwaarder is?
En ik dacht trouwens dat Thorsten Klein hier zou staan, iemand enig idee waarom niet?

geen idee... maar Nuijten was duidelijk de zwaardere en grotere vechter

HUNTER
29-03-2009, 20:03
ronde 2;
Ndundo komt als een gek in met veel harde stoten, Jannis maakt een takedown en hij komt uit in Ndundo's guard. jaannis kan moeilijk passeren, en wederom komen ze in een north south. Ndundo draait jannis door en hij komt in een cross side. Vanaf de half guard probeert Ndundo een keylock, deze zit bijna maar Jannis kan ontsnappen. Hij blijft echter wel in halfguard, dus jannis moet veel gaan doen wil hij nog winnen. Ndundo is echter fysiek veel beter dan jannis, die wel meer techniek heeft, maar hier niet echt aan toe komt. Ndundo probeert vervolgens een kimura, maar jannis ontsnap en hij komt en een cross sside. Jannis probeert nog te pounden, maar ik vrees dat het voor hem een beetje te laat komt.

Mbo ndundo winnaar op punten

HUNTER
29-03-2009, 20:04
dat was m weer....

we zijn lekker op tijd thuis!!!!

het was weer een leuk gala, shooto holland thnx 4 having us!

niels
29-03-2009, 20:08
bedankt voor de pbp!

ijsblok
29-03-2009, 20:13
bedankt voor het live contact!!

Ben
29-03-2009, 20:42
jammer jannis

Justinian
29-03-2009, 21:18
Thanks Hunter, het was weer een leuk gala!

Tony
29-03-2009, 21:19
Zo te horen erg goeie partijen gehad :)

Top man

Justinian
29-03-2009, 21:38
Lekker van clayton zeg. 3 partijen gedraaid en allemaal gewonnen. En dat met zn 17 jaar.
Zeker! Hij heeft er nu twee op submission gewonnen en een op (t)ko. Het gaat steeds beter met hem.

btw ook respect voor Dwight Harikinsoon (Petres Gym), de tegenstander van Deji, die de partij afgelopen vrijdag aannam omdat zijn teamgenoot geblesseerd was. Dwight maakte hiermee zijn MMA-debuut!

761217186
29-03-2009, 22:29
het was een mooi gala.

- Bedankt Hunter
- volgende keer beter Edo
- gefeliciteerd mannen van Angelo
- gefeliciteerd Gerben
- bedankt Daniel (kaartje)
- gefeliciteerd met de verjaardag van the underdog (ralf) hi,hi

Jetli
29-03-2009, 22:47
Ik moet zeggen dat hoyers gym erg sterk is geworden in het mma... en zeker leuke vechters.. Leuke partijen gezien over de hele avond..

payap
29-03-2009, 23:22
Thanx Sebas!

Top gedaan en alles mooi kunnen nalezen.

schurem
30-03-2009, 00:43
Gala was vet top! leuke sfeer, prachtige partijen. Ik heb me geen seconde verveeld. Heldenwerk van alle vechters. Vanmiddag deed zijn naam 'Upcoming Glory' zeker eer aan.

MMundo
30-03-2009, 01:27
Dit zijn top gala's, het duurt niet te lang en niet zo maar partijen maar super partijen!!
Vette KO van Volkan!!

monet
30-03-2009, 06:12
ik wist wel dat me mattie clay zou winnen
gefeliciteerd man ik zie je wel van de week
peace

Mule-Kick
30-03-2009, 07:44
Thanx Hunter voor de pbp. Zijn er toevallig nog foto's gemaakt?

Iwan
30-03-2009, 08:01
Was een supergala! Martijn, Rafles en Shooto-commissie bedankt voor de goede zorg weer!

Bij Rens Volleberg was afgelopen dinsdag een keelontsteking geconstateerd.
Flinke antibiotica kuur, maar mede daardoor behoorlijk kortademing.
Rens had graag meer laten zien, maar volgende keer beter!

Kim
30-03-2009, 08:07
Het was leuk, we zijn erg trots op onze jongens.

Dennuz
30-03-2009, 08:40
Het was zeker weer een leuk en gezellig gala :D.

Clayton weer een top partij neergezet! en Deji hetzelfde! Beide jongens gaan het nog ver schoppen

Khanom Thom
30-03-2009, 10:27
Thanx Hunter!!!

Mickey
30-03-2009, 15:25
Upcoming Glory galatjes zijn echt bij uitstek de gezelligste galatjes in Nederland. Ik heb sinds tijden weer eens echt gefascineerd zitten kijken naar partijen! Super dus! Ik hoop dus oprecht dat we er hier weer veel meer van krijgen dit en komende jaren.

Justinian
30-03-2009, 15:25
Thanx Hunter voor de pbp. Zijn er toevallig nog foto's gemaakt?
Er zijn foto's gemaakt door Mama en Basu. Weet niet wanneer ze online komen te staan.

Hendy
30-03-2009, 15:35
Thanks Hunter !!

dannyhoyer
30-03-2009, 16:21
Bedankt voor het verslag Hunter.
Leuk gala.

peace

schurem
30-03-2009, 22:32
wanneer worden de foto's gepost?

en wanneer is de volgende upcoming glory?

Justinian
30-03-2009, 22:33
wanneer worden de foto's gepost?
Ik heb gezien dat Marieke er mee bezig is, maar weet niet wanneer ze worden gepost.

mama
30-03-2009, 23:02
zo jammer weer...... :boos:
Het licht was slecht. En ik wil graag dat mijn foto's mooi op mixfight komen te staan. Dus dat kost wat meer tijd dan normaal.
Morgen ga ik verder dus hoop dat ze er morgenavond of anders woensdag op komen te staan......
Nu duik ik mijn mandje in. Heb het afgelopen weekend meer dan 2000 foto's gemaakt van 4 verschillende dingen. Die eigenlijk alle 4 nu online moeten staan.
Helaas moet mijn gezin en baas ook aandacht hebben...

voorproefje:

http://i577.photobucket.com/albums/ss220/MixfightReporters/09-03-29_shooto/0103.jpg

B3 lik3 M3
31-03-2009, 08:23
Doe maar rustig aan Marieke! Geduld is een schone zaak!

Thanks voor het verslag Hunter! Naar mijn mening toch altijd de beste om te lezen.. aangezien jij het spelletje kent!

renamer
31-03-2009, 10:14
Helaas moet mijn gezin en baas ook aandacht hebben...



mixfight is de baas he...;)