PDA

View Full Version : Bonjasky houdt eer hoog.



K-1sunstarr
29-03-2009, 18:53
YOKOHAMA - Remy Bonjasky is nu onbetwist de beste K-1-vechter. Tijdens de Grand Prix van Yokohama versloeg de regerend wereldkampioen in een 'supergevecht' Alistair Overeem, die afkomstig is uit een andere vechtsporttak (MMA). Daarmee hield Bonjasky de eer van de rasechte K-1-vechters hoog.

Voorafgaand aan het gevecht had Overeem het vuurtje dan ook flink opgestookt. De 28-jarige Nederlander kwam tijdens de persconferentie met een verrassing voor Bonjasky. De MMA-vechter wilde dolgraag even terugblikken op de veelbesproken finale van het prestigieuze ‘K-1 World GP Final’ van december 2008. Hari negeerde destijds een stopteken van de scheidsrechter en sloeg door op Bonjasky die aangeslagen op de grond bleef liggen. Hari werd vervolgens gediskwalificeerd. Volgens Overeem overdreef Bonjasky zijn zogenaamde kwetsuur.

"We kennen Remy en we respecteren hem als de drievoudig kampioen. Maar meer nog respecteren we hem vanwege zijn acteertalenten, zowel in films als in de ring”, aldus Overeem. "Dus hebben we iets geregeld”, vervolgde hij. Op dat moment betrad Overeems vriendin het toneel en overhandigde Bonjasky een plastic Oscar voor beste acteur. "Ik zal deze tussen al mijn grote prijzen zetten”, reageerde ‘The Flying Gentleman’ sportief.

Het was uiteindelijk wel Bonjasky die in de Yokohama Arena het laatst lachte. De 33-jarige inwoner van Almere kreeg halverwege de partij een wrede, rechtse stoot van ‘The Demolition Man’ te verwerken, maar herstelde zich in de derde en tevens laatste ronde. Daarin deelde hijzelf een krachtige rechterhoek uit, waarna Overeem kortstondig tegen het canvas ging. Na drie keer drie minuten, zonder knock-out, riepen de scheidsrechters vervolgens Bonjasky unaniem tot winnaar uit.
In een ander ‘supergevecht’ tijdens de Grand Prix van Yokohama was Peter Aerts te sterk voor Errol Zimmerman. De 38-jarige Brabander eiste pas na een extra ronde de winst voor zich op. Als klapstuk werd er ook nog een minitoernooi gehouden voor de K-1-vechters in het zwaargewicht. Voor eigen volk greep Keijiro Maeda hierin de macht. De Japanner versloeg eerst de Nederlander Melvin Manhoef en rekende in de finale af met Gokhan Saki uit Turkije.
Bron: De Telegraaf

Oosterbaan
29-03-2009, 19:00
Hulde!

Tony
29-03-2009, 19:17
Hoe blij ik ook ben voor remy.. je kunt niet ontkennen dat het allemaal zeer kantje boord was... en daarom stiekem des te meer reps voor Alistair.

ICON
29-03-2009, 19:35
beste K-1 vechter? ik schat semmy (en aerts hangt erom)nog steeds in als de betere vechters

Fyodor
29-03-2009, 19:37
beste K-1 vechter? ik schat semmy (en aerts hangt erom)nog steeds in als de betere vechters

Als het gaat om beste K-1 vechter ooit wint m.i. Ernesto Hoost?
Maar ze zullen het wel over de huidige hebben, aangezien hij natuurlijk in december de K-1 WGP gewonnen had.

TOON
29-03-2009, 20:00
beste K-1 vechter? ik schat semmy (en aerts hangt erom)nog steeds in als de betere vechters

wellicht.....maar Bonjasky heeft de GP gewonnen en dus is hij iig tot de volgende WGP de K1 kampioen in mijn ogen....

Angelco
29-03-2009, 20:01
YOKOHAMA - Remy Bonjasky is nu onbetwist de beste K-1-vechter. Tijdens de Grand Prix van Yokohama versloeg de regerend wereldkampioen in een 'supergevecht' Alistair Overeem, die afkomstig is uit een andere vechtsporttak (MMA). Daarmee hield Bonjasky de eer van de rasechte K-1-vechters hoog.
Regerend wereldkampioen Alistair Overeem?

Mephisto
29-03-2009, 20:07
Dude! lees wat er staat. De regerend wereldkampioen versloeg in een supergevecht Alistair Overeem. Bonjasky def. Overeem. Dat klopt aardig toch?

tap-out
29-03-2009, 22:29
Hoe blij ik ook ben voor remy.. je kunt niet ontkennen dat het allemaal zeer kantje boord was... en daarom stiekem des te meer reps voor Alistair.

Eindelijk iemand die het zegt....menig poster op dit forum..vertikt maar om dat toe te geven!

Mark105
29-03-2009, 22:35
Als je na 2,5 ronde achter staat maar je de partij toch nog weet te winnnen door een knappe down denk ik dat het merendeel van het forum het toch wel over eens is dat het kantje boord was?

TOON
29-03-2009, 22:43
lijkt me ook, ben blij dat remy gewonnen heeft, maar overtuigend was het niet nee....overeem heeft iig laten zien dat ie met de top in het K1 mee kan....

Sendur
30-03-2009, 11:05
Gz to Remy en Peter.


Beetje zielig dat ze die oscar niet terugnemen.

MB667
30-03-2009, 11:46
sem schilt blijft de komende tijd gewoon de baas in k1.

Khanom Thom
30-03-2009, 11:48
Heeft Bonjaski tegen Overeem gevochten dan? Wanneer was dat... iemand de uitslag?

Mr 1 Leg
30-03-2009, 12:17
Heeft Bonjaski tegen Overeem gevochten dan? Wanneer was dat... iemand de uitslag?x2 iemand aub

Arjan
30-03-2009, 16:24
Dudes waarom lezen jullie 1 topic en zoeken jullie niet even iets verder?
hier de link (http://zideo.nl/index.php?option=com_channel&channel=6b344f586e513d3d&zideo=6c5953526e673d3d&playzideo=6d3469536f566b3d&channel=6b344f586e513d3d)

kooivechter
30-03-2009, 16:56
Bonjasky heeft de eer niet hoog gehouden, dat is wel duidelijk geworden.

Khanom Thom
30-03-2009, 16:58
Echt waar!? Dan heb ik zeker iets gemist... ik kan nergens op Mixfight de uitslag lezen.
Er is nog geen topic gemaakt over deze partij! Bedankt.

Oosterbaan
30-03-2009, 16:58
Bonjasky heeft de eer niet hoog gehouden, dat is wel duidelijk geworden.

sad loser. :whistling:

Arjan
30-03-2009, 17:02
sad loser. :whistling:

X2

MJOKKIE
30-03-2009, 17:10
Bonjasky heeft de eer niet hoog gehouden, dat is wel duidelijk geworden.

Mee eens. Bonjasky's initiatiefloze, haast angstige manier van vechten was een kampioen onwaardig. Maar het is de story of Remy's life. Als het meezit schopt ie je kop eraf maar als het even niet gaat zoals hij het wil.. Als je ziet waar Overeems handen zitten en hoe hij als een trage bulldozer komt aanschuivelen moet je dat als K-1 champ meteen afstraffen. Remy had er nu drie rondes voor nodig, maar had precies hetzelfde ook in ronde 1 kunnen doen. Ik denk dat jongens als Saki, Zimmerman en wellicht Hesdy Overeem zonder angst en op snelheid aanpakken.'t is dat ze in t zelfde team zitten.

El Bambino
30-03-2009, 19:43
Eindelijk iemand die het zegt....menig poster op dit forum..vertikt maar om dat toe te geven!

3 titels, Badr 2x verslagen, nooit Ko gegaan, erg toevallig allemaal. Misschien dat ik ook mee ga doen, wellicht wordt ik toevallig kampioen K1!

Great Gambler
30-03-2009, 19:54
welke eer? Hij is door de hele ring vernedert door Overeem.

Wiseguy
30-03-2009, 20:00
3 titels, Badr 2x verslagen, nooit Ko gegaan, erg toevallig allemaal. Misschien dat ik ook mee ga doen, wellicht wordt ik toevallig kampioen K1!

2x Badr verslagen maar geen 1x op eige kracht.

Rverm
30-03-2009, 20:18
bonjasky had een blessure...voor de partij al...kon ze been niet goed strekken...vocht met een injectie...maar won uiteindelijk wel...

Jamila
30-03-2009, 20:46
Alistair Overeen heeft gevochten tegen de K-1 en Bonjasky, het was voor de K-1 nooit te verkopen geweest als Alistair Overeem ook nog eens had gewonnen van Remy. Hij zou dan beide finalisten van de grote K-1 als debutant verslagen hebben. Mr. Kamikawa de onder president van de K-1 zijn woorden waren, "als Alistair had gewonnen zou dat een fiasco zijn voor de K-1". Deze avond betekent TOEKOMST voor de K-1. Meada de 1e Japanse kampioen tot 100kg en K-1 vechter verslaat Dream vechter, de stand 1-1 Alistair vs. Badr 1-0 en Alistair vs. Remy 1-1.
We moeten allemaal voor ons zelf maar beslissen of Alistair terecht verloren heeft of dat hij minimaal een extra ronde had moeten krijgen. K-1 heeft toekomst weer terug.

Gr, Jamila:thup:

BJJrajawali
30-03-2009, 20:48
Alistair Overeen heeft gevochten tegen de K-1 en Bonjasky, het was voor de K-1 nooit te verkopen geweest als Alistair Overeem ook nog eens had gewonnen van Remy. Hij zou dan beide finalisten van de grote K-1 als debutant verslagen hebben. Mr. Kamikawa de onder president van de K-1 zijn woorden waren, "als Alistair had gewonnen zou dat een fiasco zijn voor de K-1". Deze avond betekent TOEKOMST voor de K-1. Meada de 1e Japanse kampioen tot 100kg en K-1 vechter verslaat Dream vechter, de stand 1-1 Alistair vs. Badr 1-0 en Alistair vs. Remy 1-1.
We moeten allemaal voor ons zelf maar beslissen of Alistair terecht verloren heeft of dat hij minimaal een extra ronde had moeten krijgen. K-1 heeft toekomst weer terug.

Gr, Jamila:thup:


Precies ! Remy terecht gewonnen !

3 x gewonnen persconferentie, wedstrijd en na de wedstrijd

new_world_order
30-03-2009, 20:49
Alistair Overeen heeft gevochten tegen de K-1 en Bonjasky, het was voor de K-1 nooit te verkopen geweest als Alistair Overeem ook nog eens had gewonnen van Remy. Hij zou dan beide finalisten van de grote K-1 als debutant verslagen hebben. Mr. Kamikawa de onder president van de K-1 zijn woorden waren, "als Alistair had gewonnen zou dat een fiasco zijn voor de K-1". Deze avond betekent TOEKOMST voor de K-1. Meada de 1e Japanse kampioen tot 100kg en K-1 vechter verslaat Dream vechter, de stand 1-1 Alistair vs. Badr 1-0 en Alistair vs. Remy 1-1.
We moeten allemaal voor ons zelf maar beslissen of Alistair terecht verloren heeft of dat hij minimaal een extra ronde had moeten krijgen. K-1 heeft toekomst weer terug.

Gr, Jamila:thup:

http://lollernet.com/pics/gif/stfu.gif

Rverm
30-03-2009, 22:48
overeem heeft op het gebied van k1 een schijtstijl om naar te kijken en heeft dezelfde vechtstijl als bob sapp met k1 gp 2006 op me playstation 2. maar het is verdomde moeilijk om dat te bevechten omdat je op zo'n knie of stoot kan lopen. maar knockdown gaan telt gewoon zwaar met k1 en bonjasky heeft, naar mate zijn mogelijkheden ivm ze blessure, gedaan wat ie kon en hem 1x 8 tellen bezorgd. Je kan blijven speculeren maar overeem heeft gewoon verloren. dat je baalt als fan van overeem (jamilia) snap ik maar accepteer dat gewoon en blijf niet altijd tetteren. Als vechters van gg niet kunnen verliezen hadden ze wel bij dezelfde sportschool gezeten als james bond zit...

Quato
30-03-2009, 22:53
3 titels, Badr 2x verslagen, nooit Ko gegaan, erg toevallig allemaal. Misschien dat ik ook mee ga doen, wellicht wordt ik toevallig kampioen K1!

Nooit KO gegaan?? Kan me 2 potten tegen Schilt herinneren...

Wiseguy
30-03-2009, 23:12
Een kan me ook nog een mishandeling tegen crocop herinneren

TOON
30-03-2009, 23:16
Nooit KO gegaan?? Kan me 2 potten tegen Schilt herinneren...

2x keer tegen schilt?? volgens mij maar een keer overigens....toen schilt um voor het eerst won toch? leverstoot...? maar die tweede keer.....?? beats me....

kooivechter
30-03-2009, 23:42
2x keer tegen schilt?? volgens mij maar een keer overigens....toen schilt um voor het eerst won toch? leverstoot...? maar die tweede keer.....?? beats me....

kan mij nog een partij tegen crocop herinneren...

kooivechter
31-03-2009, 00:48
sad loser. :whistling:

beetje vreemde manier van reageren, als je er niet tegen kunt kun je beter zulke sites maar niet bezoeken.

JeMalleMoer
31-03-2009, 01:05
2x keer tegen schilt?? volgens mij maar een keer overigens....toen schilt um voor het eerst won toch? leverstoot...? maar die tweede keer.....?? beats me....

Ze hebben idd 2x tegen elkaar gestaan. De eerste keer kreeg bonjasky het ook zwaar te verduren.

Khanom Thom
31-03-2009, 17:01
bonjasky had een blessure...voor de partij al...kon ze been niet goed strekken...vocht met een injectie...maar won uiteindelijk wel...

Dus hij heeft wel gewonnen!!? Snap er niks meer van...

simtekf1
31-03-2009, 17:51
Bonjasky heeft ook een keer verloren van Mighty Mo, toen liep die ook op een stoot en kreeg hij 8 tellen.

connect
01-04-2009, 08:40
Remy is uitgeteld tegen crocop maar was zeker niet ko en tegen schilt kreeg ie 2x 8 tellen in 1 ronde tko en de eerste x won schilt op ptn volgens mij.
remy is nog nooit echt ko gegaan wel 8 tellen hier en daar gekregen maar ja wie niet in het zwaargewicht.

Fightchick
01-04-2009, 12:50
overeem heeft op het gebied van k1 een schijtstijl om naar te kijken en heeft dezelfde vechtstijl als bob sapp met k1 gp 2006 op me playstation 2. maar het is verdomde moeilijk om dat te bevechten omdat je op zo'n knie of stoot kan lopen. maar knockdown gaan telt gewoon zwaar met k1 en bonjasky heeft, naar mate zijn mogelijkheden ivm ze blessure, gedaan wat ie kon en hem 1x 8 tellen bezorgd. Je kan blijven speculeren maar overeem heeft gewoon verloren. dat je baalt als fan van overeem (jamilia) snap ik maar accepteer dat gewoon en blijf niet altijd tetteren. Als vechters van gg niet kunnen verliezen hadden ze wel bij dezelfde sportschool gezeten als james bond zit...

Mee eens! Overeem had een lelijke vechtstijl, beetje rommelig. Het was net alsof hij steeds op het moment stond om Remy naar de grond te werken. Daardoor lastig te bevechten. Maar die stoot van Remy zat er mooi op!

Donjopie
01-04-2009, 16:48
Overheem heeft geen K1 stijl, is veel meer een MMA man. Rommelig knokken noem ik dat. Sterk en moeilijk te bevechten, maar toch rommelig. Nu ben ik Bonjaski fan...maar vond hem niet echt overtuigend, dat vond ik tegen Hari ook al zo. Geen vuur in zn ogen ofzo...Heb hem beter gezien. Wel terecht gewonnen zaterdag.

Spike_tm
01-04-2009, 20:11
Pff, ik vond het maar een matige vertoning hoor.
Overheem domineerde de partij, maar maakte het niet af. In ronde 2 had Remy ook 8 tellen moeten krijgen. Hij kwam er niet aan te pas en liep wat hulpeloos door de ring. Z'n linkerbeen was al behoorlijk in puin door lowkicks en knie technieken van Overheem.
Remy deed helemaal niks, alleen die ene stoot in ronde 3 scoort hem 8 tellen.
Dan nog zou de score na drie ronden, aangenomen dat Overheem ronde 1 en 2 pakt en Remy ronde 3, gelijk moeten zijn. Dus extra ronde, dan had ik het nog moeten zien.
Maargoed, beetje eigen schuld van Overheem, die had harder door moeten gaan. Dan had hij het af kunnen maken.
Reps voor Remy dat hij 3 keer kampioen is, tegen Badr het voordeel van de twijfel, maar z'n vechtstijl is beroerd om naar te kijken. Hij doet gewoon niks. De triomvantelijke reactie na de partij met het teruggeven van het beeldje was totaal misplaatst en zeer kinderachtig. In je handjes knijpen dat je zo goed wegkomt en dan snel de ring uit.

MARLOES
01-04-2009, 20:44
- Alistair heeft als MMA-er super gevochten tegen de officieuze kampioen van K-1 (want dat is/was Badr) en tegen de officiële kampioen, Remy, heeft hij het super gedaan.
- Alistair is Strikeforce kampioen, de organisatie na de UFC die er toe doet in de VS; de grootste groeimarkt op MMA-gebied.

Mag het wat minder zuur allemaal? De post over hem? Ik heb het de afgelopen dagen gevolgd en er zijn mensen die alles negatief uitleggen, tot op z'n shirtje aan toe (behalve de gasten die wel humor hebben dat shirt smeekt ook om genade ;).

Het beeldje = marketing, dat is de reden waarom iedereen op z'n achterste benen gaat staan..en dat levert hoge ratings op = geld en van dat geld worden de atleten betaald. Als je dat nu nog niet snapt.. mixfight is een forum waar ik kom om nieuws te lezen, wedstrijden te zien (een bedankje aan iedereen die altijd de partijen zo snel posten!) scoops te krijgen. Achter de computer is het gemakklijk je gal te spuwen maar probeer ook de nuance te vinden en niet verstrikt te raken in je eigen frustraties.

Laten we trots zijn op de Nederlandse atleten: Alistair, Melvin (ik vind hem nu al een levende legende), Gegard, Siyar en Anthony H. acteren op het hoogste niveau, het wereldtoneel. En ze doen het super!

Groeten.

Slome
01-04-2009, 20:47
IK WIL ALLEEN MAAR TIETEN ZIEN.......................:fp:

jah, je hebt volkomen gelijk Marloes...

Aarti
01-04-2009, 20:51
Reps voor Remy dat hij 3 keer kampioen is, tegen Badr het voordeel van de twijfel, maar z'n vechtstijl is beroerd om naar te kijken. Hij doet gewoon niks. De triomvantelijke reactie na de partij met het teruggeven van het beeldje was totaal misplaatst en zeer kinderachtig. In je handjes knijpen dat je zo goed wegkomt en dan snel de ring uit.

Gelukkig was het beeldje dat gegeven werd wel er geplaatst....Komop, waarschijnlijk Overeem fan of anti Bonjasky, maar als Remy zo gereageerd had, was het een slechte grapjas. Overeem zijn grapjes, Bonjasky ook! Get real!!!

kooivechter
01-04-2009, 21:52
Pff, ik vond het maar een matige vertoning hoor.
Overheem domineerde de partij, maar maakte het niet af. In ronde 2 had Remy ook 8 tellen moeten krijgen. Hij kwam er niet aan te pas en liep wat hulpeloos door de ring. Z'n linkerbeen was al behoorlijk in puin door lowkicks en knie technieken van Overheem.
Remy deed helemaal niks, alleen die ene stoot in ronde 3 scoort hem 8 tellen.
Dan nog zou de score na drie ronden, aangenomen dat Overheem ronde 1 en 2 pakt en Remy ronde 3, gelijk moeten zijn. Dus extra ronde, dan had ik het nog moeten zien.
Maargoed, beetje eigen schuld van Overheem, die had harder door moeten gaan. Dan had hij het af kunnen maken.
Reps voor Remy dat hij 3 keer kampioen is, tegen Badr het voordeel van de twijfel, maar z'n vechtstijl is beroerd om naar te kijken. Hij doet gewoon niks. De triomvantelijke reactie na de partij met het teruggeven van het beeldje was totaal misplaatst en zeer kinderachtig. In je handjes knijpen dat je zo goed wegkomt en dan snel de ring uit.

goede analyse. volgens mij is het precies zo en dat weet Bonjasky en in Japan weten ze dat ook. Hij is een handje geholpen door de scheids. Dus het terug geven van het beeldje zo goed zijn en volkomen begrijpelijk, als hij Overeem duidelijk had verslagen. Dat was zeker niet het geval.

Ivo C.
01-04-2009, 21:57
beste K-1 vechter? ik schat semmy (en aerts hangt erom)nog steeds in als de betere vechters

Sammy is an animal!
Remy is a good fighter but not the best Fighter.

PigDog
01-04-2009, 22:38
goede analyse. volgens mij is het precies zo en dat weet Bonjasky en in Japan weten ze dat ook. Hij is een handje geholpen door de scheids. Dus het terug geven van het beeldje zo goed zijn en volkomen begrijpelijk, als hij Overeem duidelijk had verslagen. Dat was zeker niet het geval.

Sad loser...

kooivechter
01-04-2009, 23:07
Sad loser...

slechte trainer...

Collina
01-04-2009, 23:11
- Alistair heeft als MMA-er super gevochten tegen de officieuze kampioen van K-1 (want dat is/was Badr) en tegen de officiële kampioen, Remy, heeft hij het super gedaan.
- Alistair is Strikeforce kampioen, de organisatie na de UFC die er toe doet in de VS; de grootste groeimarkt op MMA-gebied.

Mag het wat minder zuur allemaal? De post over hem? Ik heb het de afgelopen dagen gevolgd en er zijn mensen die alles negatief uitleggen, tot op z'n shirtje aan toe (behalve de gasten die wel humor hebben dat shirt smeekt ook om genade ;).

Het beeldje = marketing, dat is de reden waarom iedereen op z'n achterste benen gaat staan..en dat levert hoge ratings op = geld en van dat geld worden de atleten betaald. Als je dat nu nog niet snapt.. mixfight is een forum waar ik kom om nieuws te lezen, wedstrijden te zien (een bedankje aan iedereen die altijd de partijen zo snel posten!) scoops te krijgen. Achter de computer is het gemakklijk je gal te spuwen maar probeer ook de nuance te vinden en niet verstrikt te raken in je eigen frustraties.

Laten we trots zijn op de Nederlandse atleten: Alistair, Melvin (ik vind hem nu al een levende legende), Gegard, Siyar en Anthony H. acteren op het hoogste niveau, het wereldtoneel. En ze doen het super!

Groeten.

Helemaal eens!

Collina

anoniem gg
01-04-2009, 23:50
Mee eens! Overeem had een lelijke vechtstijl, beetje rommelig. Het was net alsof hij steeds op het moment stond om Remy naar de grond te werken. Daardoor lastig te bevechten. Maar die stoot van Remy zat er mooi op!

Vergeet nu eens niet dat Bonjasky heel moeilijk te bevechten is, als Alistair een knokker tegen krijgt zoals Hesdy of Aerts wordt het gelijk een andere wedstrijd. Waarom denk je dat Badr zo frusti raakte? Ik zeg niet dat Alistair wint maar het wordt wel een betere partij.
Wij wisten dat we openingen in de dekking moesten zoeken van Remy, als je dan zijn dekking weghaalt en een volle rechtse hoek geeft en een volle trap in het gelaat van Remy en hem nog neer slaat ook in ronde twee en men geeft 10 -10 dan weet je dat je risico's moet gaan nemen in ronde drie.

adenane
01-04-2009, 23:59
Bas, doet Overeem mee met de World Grand Prix Final 16 voor een plaats bij de laatste 8? Het is pas over een paar maanden maar als hij makkelijk mee kan met de top, waarom niet? Ben daar wel benieuwd naar.

Of gaat Alistair zich alleen maar bezig houden met MMA vanaf heden?

Evilman
02-04-2009, 13:42
lol ik denk dat de eer van K1 vechters tijdens Dream(?) goed aangetast is. Waar mensen als kawajiri, moussasi en een aantal anderen als MMA vechters wonnen van grote namen in de sport als musashi.

Dat was een supergala. T feit dat bonjasky net won van alistair terwijl
die hari goed knock heeft geramd zegt weinig over de eer herstellen.
Maar hij heeft wel gewonnen ja.