PDA

View Full Version : wat vinden jullie ervan jongens!!??



Illest
29-03-2009, 20:15
he jongens,

ik heb effe een filmpje voor jullie waarop ik mijn kunsten laat zien tegenover een boom van een vent en tevens vaste sparringpartner peter''skyscraper''menning(twee en een halve kop groter dan ik!!!:wacko:) ik train al een paar jaartjes kickboksen enzo, dus ik loop al een tijdje mee. men zegt dat ik wel wat weg heb van de stijl van tyrone spong:pimp:..op zich best een compliment natuurlijk maar ik vind zelf niet echt hoor, meer iets van ernesto hoost vind ik:cool2:.

ik wil nu de ring instappen, maar ik weet niet of ik gelijk de B of A klasse wil doen. dus bij deze vraag ik jullie mening.

ik ga denk ik uitkomen voor mijn eigen team ''illest fighting systematics''. ik ben alleen nog op zoek naar sponsors. dus als jullie iemand weten:thup:

ok bedankt he maatjes...peaaaace:thup:

http://www.youtube.com/watch?v=CuDqoy8y7lc

Jeru
29-03-2009, 20:18
1 april is toch pas over 3 dagen?

Yodsaenklai
29-03-2009, 20:19
Grapje zeker?

54321
29-03-2009, 20:19
he jongens,

ik heb effe een filmpje voor jullie waarop ik mijn kunsten laat zien tegenover een boom van een vent en tevens vaste sparringpartner peter''skyscraper''menning(twee en een halve kop groter dan ik!!!:wacko:) ik train al een paar jaartjes kickboksen enzo, dus ik loop al een tijdje mee. men zegt dat ik wel wat weg heb van de stijl van tyrone spong:pimp:..op zich best een compliment natuurlijk maar ik vind zelf niet echt hoor, meer iets van ernesto hoost vind ik:cool2:.

ik wil nu de ring instappen, maar ik weet niet of ik gelijk de B of A klasse wil doen. dus bij deze vraag ik jullie mening.

ik ga denk ik uitkomen voor mijn eigen team ''illest fighting systematics''. ik ben alleen nog op zoek naar sponsors. dus als jullie iemand weten:thup:

ok bedankt he maatjes...peaaaace:thup:

http://www.youtube.com/watch?v=CuDqoy8y7lc

meteen naar de A klasse zou ik zeggen..

renamer
29-03-2009, 20:20
a klasse overslaan en meteen door naar de k1 man

Solar
29-03-2009, 20:21
Zeker A-klasse.

Met zo'n talent moet je de lat zo hoog mogelijk leggen!
Misschien dat je zo kan instromen bij Golden Glory, want de huidige vechters laten het daar een beetje afweten de laatste dagen...

dirk5
29-03-2009, 20:22
ben van mening dat je je handen in het begin van het filmpje wat laag houdt.

Verder veel succes met sponsoren vinden, aim for te sky! (wat je al doet want je veregelijkt jezelf met Hoost ;) )

je kunt jezelf ook troll fighting systems noemen natuurlijk.

BoysNoize
29-03-2009, 20:23
als ik dat filmpje zo zie heb je echt de techniek van een A-klasser! dus...gelijk de A in!

En dan vooral die kung-fu shizzle proberen!

leffert
29-03-2009, 20:32
A klasse definitief :lol:

NielsN
29-03-2009, 20:38
Wtf...:wacko:

Slome
29-03-2009, 20:41
gaap

sikkwitttet
29-03-2009, 20:42
vind die lange gast eigelijk nog beter

A.F.
29-03-2009, 20:43
Die lange lijkt wel op iemand van de sportschool....

Laurens heet ie

petjekick
29-03-2009, 20:46
hier kan ik een ding over zeggen,sem schilt maak je borst maar nat!!!!!!!hahahahha

adenane
29-03-2009, 20:46
Ik weet wel een kleding sponsor, Stone Island! Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat je dat merk 'echt vet' vind!

Mr Ice
29-03-2009, 20:47
Bedoel je dit nou serieus? Aan je lef zal het iig niet liggen, jezelf vergelijken met mannen als Hoost en Spong?? En gelijk maar de A- of B klasse in?? Das niet niks man!

Bescheiden adviesje: begin gewoon eens lekker in de N joh, dan zul je merken dat dat al lastig genoeg is... Succes!

Ps. Nog een tip, stop met dat gespring.

ijsblok
29-03-2009, 20:50
Ik vind je inderdaad ook wel wat weg hebben van Spong, zo met die handschoenen aan.

Gary
29-03-2009, 20:58
Damn!! ik zou schijt hebben aan k1 en gewoon mma doen, takedown defence, beetje worstele en je slaat zo iedereen ko !

Tony
29-03-2009, 21:18
Ik zou pendekar ray vragen als trainer en direct de wereld veroveren...

Moeders, houdt uw dochters binnen... Illest komt eraan :D

Illest
29-03-2009, 21:27
maar de mijne was veel beter....

moet ik even kwijt - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=90701)

als je het doet, doe het dan goed.

(voor de duidelijkheid....dat ben ik dus niet...stond ingelogd op zijn pc)

rafi
29-03-2009, 21:29
wel vette achterwaartse trap man kun je mij die ook leren.

Anderson
29-03-2009, 21:36
meteen een match aanvragen Cosmo of Yodsaenklai

Cosmo vecht -76 -79 kg
Yod -70 -70 kg

Sponsor team aankloppen bij Oscar de la Hoya. Floyd MW jr

simtekf1
29-03-2009, 21:42
:')
Vind je eerder op Bruce Lee lijken, althans, dat probeer je met je fancy kicks.

A-team
29-03-2009, 21:54
Met jou kun je wel lachen!

micha
29-03-2009, 22:00
don't quit your daytime job

Crazyboy
29-03-2009, 22:02
:please:

Crazyboy
29-03-2009, 22:07
Nou dat wordt erom vechten want .., ik hoorde dat FFC jou heel graag wilt.., je wordt tyrone trainingsmaatje.., MAUY je hoofdsponser en tal aan sub-sponsers.., ze zien in jou een echte KILLER!!!:flame:

54321
29-03-2009, 22:17
tsss en ik al die tijd denken dat je maar een keyboard warrior bent. ik denk dat jij de plaats van spong maar in moet nemen tegen saki in de arena!!

Bobson
29-03-2009, 22:25
Klasse hoor. Jammer om tijd te verspillen aan A-klasse partijen in Nederland. Ga meteen naar Japan. Mooie partijen zullen het niet worden, want veel tegenstand zul je niet tegenkomen. Maar het verdient goed. Om toch nog een beetje spanning te hebben kun je tegelijk in de UFC meedraaien of zo. Dat mag ook geen probleem zijn. Vergeet niet om er goed van te genieten, want voor je het weet stoot je je hoofd tegen je nachtkastje en word je wakker.

Yodsaenklai
29-03-2009, 22:37
Echt een sukkel ben jij je denkt toch niet echt he? dat je zo goed bent? hahahahahahaha nerd

NielsN
29-03-2009, 22:40
Echt een sukkel ben jij je denkt toch niet echt he? dat je zo goed bent? hahahahahahaha nerd

Hallo?! Wakker worden! Hij is dat niet...

:fp:

Crazyboy
29-03-2009, 22:46
Zou je die perfect uitgevoerde thaise dans aan mij kunnen leren..?

K-1sunstarr
29-03-2009, 22:46
Dit zal wel een grap zijn, suc6 verder met het zoeken naar een sponsor.

kooivechter
30-03-2009, 00:16
wat een mega talent ben jij! zou je nog meer filmpjes van jezelf kunnen posten, dan kan ik die aan mijn vrienden laten zien. En zou je bij ons in de sportschool misschien een workshop kickboksen willen geven, tegen een forstelijke financiele vergoeding uiteraard

Okan_
30-03-2009, 00:24
Soms dan las ik wel de forums en dan dacht ik volgens mij hebben de gasten die iedereen de grond intrappen zelf nog nooit een wedstrijd gevochten of laat staan handschoenen aangehad...... Maar nu ik dit lees en zie dacht ik nou meld ik me aan.... want deze meneer wou meteen in de a klasse beginnen of misschien B hij twijfelt in ieder geval? Nou vriend ik haal je maar uit de droom jij kan niet eens een N klasse partij draaien als ik jouw was zou ik eerst maar es een WEDSTRIJD TRAINING draaien... En dan jezelf nog vergelijken op arrogante toon met Tyrone... Als ik jouw was zou ik maar meedraaien met het inloopuur van de GGZ grootheidswaanzin uurtje. Jij ben echt ziek serieus sorry maar dit moest eruit jonge jonge je mag wel tegen mij sparren wat meteen een wedstrijd schrijf je maar in voor 9 mei

Il Loco
30-03-2009, 00:27
Soms dan las ik wel de forums en dan dacht ik volgens mij hebben de gasten die iedereen de grond intrappen zelf nog nooit een wedstrijd gevochten of laat staan handschoenen aangehad...... Maar nu ik dit lees en zie dacht ik nou meld ik me aan.... want deze meneer wou meteen in de a klasse beginnen of misschien B hij twijfelt in ieder geval? Nou vriend ik haal je maar uit de droom jij kan niet eens een N klasse partij draaien als ik jouw was zou ik eerst maar es een WEDSTRIJD TRAINING draaien... En dan jezelf nog vergelijken op arrogante toon met Tyrone... Als ik jouw was zou ik maar meedraaien met het inloopuur van de GGZ grootheidswaanzin uurtje. Jij ben echt ziek serieus sorry maar dit moest eruit jonge jonge je mag wel tegen mij sparren wat meteen een wedstrijd schrijf je maar in voor 9 mei


*facepalm*

Neemt nou niemand de moeite om eerst alle posts door te lezen?

Dit is echt de worst first post EVER!

ashi76
30-03-2009, 00:28
Tja... wat zal ik hier eens op zeggen.
1 ding is zeker, je mag de veters van Spong en Hoost nog niet strikken.

Maar aangezien je deze topic niet zelf gepost hebt

(voor de duidelijkheid....dat ben ik dus niet...stond ingelogd op zijn pc)
zal ik je verdere reacties besparen en deze topic op slot gooien.. ;)