PDA

View Full Version : wat vinden jullie ervan jongens!!??



Illest
29-03-2009, 20:15
he jongens,

ik heb effe een filmpje voor jullie waarop ik mijn kunsten laat zien tegenover een boom van een vent en tevens vaste sparringpartner peter''skyscraper''menning(twee en een halve kop groter dan ik!!!:wacko:) ik train al een paar jaartjes kickboksen enzo, dus ik loop al een tijdje mee. men zegt dat ik wel wat weg heb van de stijl van tyrone spong:pimp:..op zich best een compliment natuurlijk maar ik vind zelf niet echt hoor, meer iets van ernesto hoost vind ik:cool2:.

ik wil nu de ring instappen, maar ik weet niet of ik gelijk de B of A klasse wil doen. dus bij deze vraag ik jullie mening.

ik ga denk ik uitkomen voor mijn eigen team ''illest fighting systematics''. ik ben alleen nog op zoek naar sponsors. dus als jullie iemand weten:thup:

ok bedankt he maatjes...peaaaace:thup:

http://www.youtube.com/watch?v=CuDqoy8y7lc

Jeru
29-03-2009, 20:18
1 april is toch pas over 3 dagen?

Yodsaenklai
29-03-2009, 20:19
Grapje zeker?

54321
29-03-2009, 20:19
he jongens,

ik heb effe een filmpje voor jullie waarop ik mijn kunsten laat zien tegenover een boom van een vent en tevens vaste sparringpartner peter''skyscraper''menning(twee en een halve kop groter dan ik!!!:wacko:) ik train al een paar jaartjes kickboksen enzo, dus ik loop al een tijdje mee. men zegt dat ik wel wat weg heb van de stijl van tyrone spong:pimp:..op zich best een compliment natuurlijk maar ik vind zelf niet echt hoor, meer iets van ernesto hoost vind ik:cool2:.

ik wil nu de ring instappen, maar ik weet niet of ik gelijk de B of A klasse wil doen. dus bij deze vraag ik jullie mening.

ik ga denk ik uitkomen voor mijn eigen team ''illest fighting systematics''. ik ben alleen nog op zoek naar sponsors. dus als jullie iemand weten:thup:

ok bedankt he maatjes...peaaaace:thup:

http://www.youtube.com/watch?v=CuDqoy8y7lc

meteen naar de A klasse zou ik zeggen..

renamer
29-03-2009, 20:20