PDA

View Full Version : Slamm!! - Cataluyna vs Holanda / Barcelona 09-05-09



Richelieu
30-03-2009, 01:35
Slamm!! Events zal op 9 mei aanstaande voor de tweede keer afreizen naar één van Europa's hipste steden, Barcelona voor een interland tussen Nederland (Holanda) en Spanje (Cataluyna). Slamm!! zal proberen om op vijandige grond de partijen naar zich toe te trekken en daarvoor nemen ze een select gezelschap mee van opkomende topvechters.

Illias Ghazaout bijvoorbeeld. Net in de A-klasse en draaide op Slamm!! V al een toppartij tegen de meer ervaren Dennis Schneidmiller die o.a. al in het bezit is van een Shootboxing titel. De Spaanse Luna zal alle zeilen bij moeten zetten om in deze MT partij niet van het clinchwonder uit Amsterdam te verliezen.

Ipssa won vorig jaar op RINGS "Good Fellas" in een zinderende partij van de huidige Nederlandse N.K.B.B. kampioen Khalid Chabrani en verkeert momenteel in topvorm. Estaban zal wel van hele goede huize moeten komen om deze topper van zich af weten te houden. Voor Ipssa zal het een belangrijk jaar gaan worden met diverse grote partijen voor hem ingepland!

Van Assen, een ervaren vechter in de scene zal ook meereizen naar Spanje om aan te treden van één van Barcelona's topjongens Hinojo. Ook van Assen heeft vorig jaar goede partijen gedraaid tegen o.a. Alexander Kreuger en is gebrand om dit jaar te vlammen!

Mohammed Charkaoui zal aankomend weekend zijn generale repetitie in Lelystad krijgen tegen Suleyman Kasmi van Team Viera op het Pain and Glory gala aldaar. Charkaoui is na zijn vorige optreden in Spanje zeker geen onbekende voor het publiek.

A-MT 5x3 68 Kg Illias Ghazaout (Holland) vs Gustavo Luna (Spain)
A-K1 3x3 75 Kg Matthias Ipssa (Holland) vs Cino Ramirez Estaban (Spain)
A-K1 3x3 69 Kg Hesdey van Assen (Holland) vs Manuel Hinojo (Spain)
A-MT 5x3 63,5 Kg Mohammed Charkaoui (Holland) vs Javier Rodriquez Kuki (Spain)
B-K1 3x3 95+ Kg Ismael Londt (Holland) vs Frank Munoz (Spain)
A-K1 3x3 72Kg Mohammed Medhar (Holland) vs Juanma Chacon (Spain)
C-MT 3x2 70 Kg Mustapha el Messaoudi (Holland) vs Ali el Ameri (Spain)

De zwaargewicht partij in de B-klasse tussen Londt en Munoz belooft spektakel! De Nederlandse galabezoekers weten wat voor talent deze jonge Londt met zich meedraagd na toppartijen in o.a. Marcani en in de Topsporthal te Almere en het zal zeker weer vuurwerk worden.

Verder word de avond aangevult met een tweetal MMA partijen en nog een viertal C-klasse partijen waarin Spaanse talenten het tegen elkaar zullen opnemen. De avond zal beginnen met een tweetal jeugdpartijen waarbij o.a. Gilermo Valpoort het zal opnemen tegen de Spanjaard Martin Sandor.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/flyer.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/flyer_b.jpg

Richelieu
30-03-2009, 09:29
http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/pres-poster.jpg

MB667
30-03-2009, 09:56
Ik d8 laatst nav van its showtime milaan: het zou wat zijn als in barcelona en omstreken dadelijk als ik op vakantie ga, ook niet toevallig ergens daar in de buurt een leuk galaatje is en ja hoor. Ik zit nl vanaf 9 mei in blannes voor een week. Is niet zo ver van Barcelona.

waar kan ik hier kaartjes voor krijgen?

wat is het adres waar het gala plaats gaat vinden, want via google maps kan ik het (pabbelon del bon pastor?) niet vinden?

payap
31-03-2009, 01:36
Dat is een heel pittg team die Nederland naar Spanje stuurt. Nu ben ik niet zo goed op de hoogte van het spaanse kickboksen maar die mag wel van aardige huize zijn om deze Hollandse armada te weerstaan.

sikkwitttet
31-03-2009, 01:47
das geluk hebben mervin minkey man.zal wel the secret zijn hehehe
en ik moet zeggen vette poster, echt mooi gemaakt

milton felter
31-03-2009, 09:48
Ik d8 laatst nav van its showtime milaan: het zou wat zijn als in barcelona en omstreken dadelijk als ik op vakantie ga, ook niet toevallig ergens daar in de buurt een leuk galaatje is en ja hoor. Ik zit nl vanaf 9 mei in blannes voor een week. Is niet zo ver van Barcelona.

waar kan ik hier kaartjes voor krijgen?

wat is het adres waar het gala plaats gaat vinden, want via google maps kan ik het (pabbelon del bon pastor?) niet vinden?
het adres van bon pastor is C/ Costa Daurada s/n (Detras de la Maquinista
en kaarten kan je eventueel ook aan de deur verkrijgen of neem even contact op met harmen

MB667
31-03-2009, 09:56
thnx voor de info, ik heb een bericht gestuurd naar Harmen!

gieloe
31-03-2009, 10:14
Ik d8 laatst nav van its showtime milaan: het zou wat zijn als in barcelona en omstreken dadelijk als ik op vakantie ga, ook niet toevallig ergens daar in de buurt een leuk galaatje is en ja hoor. Ik zit nl vanaf 9 mei in blannes voor een week. Is niet zo ver van Barcelona.

waar kan ik hier kaartjes voor krijgen?

wat is het adres waar het gala plaats gaat vinden, want via google maps kan ik het (pabbelon del bon pastor?) niet vinden?

Cool dat je gaat man. Maar dat van Blanes is dat vrijwillig? lol...

MB667
31-03-2009, 10:39
150 euro 8 dagen met vliegtuig en hotel, we gaan er naar toe omdat het niet zo ver is van barcelona (50 km).

Richelieu
31-03-2009, 11:19
150 euro 8 dagen met vliegtuig en hotel, we gaan er naar toe omdat het niet zo ver is van barcelona (50 km).

Goed voor elkaar!

MB667
31-03-2009, 11:49
wij komen de 16de terug op schiphol en dan is amsterdam arena...... misschien dat we die er ook nog bij pakken, maar dan moet ik wel nog kaartjes regelen.

milton felter
31-03-2009, 12:13
wij komen de 16de terug op schiphol en dan is amsterdam arena...... misschien dat we die er ook nog bij pakken, maar dan moet ik wel nog kaartjes regelen.

nou kijk maar als je een hotel in barca kan regelen die dag want daarna is het altijd dolle boel daar
ik ben nu in onderhandeling met een paar clubs om daar een afther party te houden dus word echt een dolle boel
net als 2 jaar terug

MB667
31-03-2009, 12:27
dat is niet verkeerd! wie weet!

Mr 1 Leg
31-03-2009, 12:31
150 euro 8 dagen met vliegtuig en hotel, we gaan er naar toe omdat het niet zo ver is van barcelona (50 km).dat is helemaal niet duur en het ziet er een mooi gala uit go holand :thup:

bami112
31-03-2009, 14:20
Van Assen, een ervaren vechter in de scene zal ook meereizen naar Spanje om aan te treden van één van Barcelona's topjongens Hinojo. Ook van Assen heeft vorig jaar goede partijen gedraaid tegen o.a. Alexander Kreuger en is gebrand om dit jaar te vlammen!

Mohammed Charkaoui zal aankomend weekend zijn generale repetitie in Lelystad krijgen tegen Suleyman Kasmi van Team Viera op het Pain and Glory gala aldaar. Charkaoui is na zijn vorige optreden in Spanje zeker geen onbekende voor het publiek.

A-MT 5x3 68 Kg Illias Ghazaout (Holland) vs Gustavo Luna (Spain)
A-K1 3x3 75 Kg Matthias Ipssa (Holland) vs Cino Ramirez Estaban (Spain)
A-K1 3x3 69 Kg Hesdey van Assen (Holland) vs Manuel Hinojo (Spain)
A-MT 5x3 63,5 Kg Mohammed Charkaoui (Holland) vs Javier Rodriquez Kuki (Spain)
B-K1 3x3 95+ Kg Ismael Londt (Holland) vs Frank Munoz (Spain)
A-K1 3x3 72Kg Mohammed Medhar (Holland) vs Juanma Chacon (Spain)
C-MT 3x2 70 Kg Mustapha el Messaoudi (Holland) vs Ali el Ameri (Spain)

De zwaargewicht partij in de B-klasse tussen Londt en Munoz belooft spektakel! De Nederlandse galabezoekers weten wat voor talent deze jonge Londt met zich meedraagd na toppartijen in o.a. Marcani en in de Topsporthal te Almere en het zal zeker weer vuurwerk worden.

Verder word de avond aangevult met een tweetal MMA partijen en nog een viertal C-klasse partijen waarin Spaanse talenten het tegen elkaar zullen opnemen. De avond zal beginnen met een tweetal jeugdpartijen waarbij o.a. Gilermo Valpoort het zal opnemen tegen de Spanjaard Martin Sandor.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/flyer.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/flyer_b.jpg


Die manuel hinjo tegenstander van van hesdy van assen heb ik nog van gewonnen in talent cup tournament van only the strongest..
die krijgt het denk ik wel zwaar tegen van assen! die heeft denk ik nu pas 20 partijen weg in totaal?? van N naar A.....

milton felter
01-04-2009, 14:15
Dat is een heel pittg team die Nederland naar Spanje stuurt. Nu ben ik niet zo goed op de hoogte van het spaanse kickboksen maar die mag wel van aardige huize zijn om deze Hollandse armada te weerstaan.


nou wat ik kan vertellen dat de spaanse vechters ook een sterk team hebben opgesteld
gustavo luna won 2 jaar terug van kane en is in de tussen tijd enorm gegroeid
javier kuki is een vechter die eigenlijk meer in thailand vecht in de bekende stadions als in barca en heeft aardig wat thais al verslagen
frank die tegen ismael zal uitkomen is een streke vechter die nu vast bij vos gym amsterdam traint en elke keer over vliegt om in spanje te knokken en wint bijna alles op ko

dus het zal zeker spannend worden

payap
01-04-2009, 19:24
nou wat ik kan vertellen dat de spaanse vechters ook een sterk team hebben opgesteld
gustavo luna won 2 jaar terug van kane en is in de tussen tijd enorm gegroeid
javier kuki is een vechter die eigenlijk meer in thailand vecht in de bekende stadions als in barca en heeft aardig wat thais al verslagen
frank die tegen ismael zal uitkomen is een streke vechter die nu vast bij vos gym amsterdam traint en elke keer over vliegt om in spanje te knokken en wint bijna alles op ko

dus het zal zeker spannend worden

Beloofd veel dus! Gaan aardige knokpartijen worden!

ChimiChero
06-05-2009, 12:11
Ik lees net dat Kuku ook in Barcelona een MMA partij gaat vechten.

-KARLA BENITEZ(meguro) VS MARION LOCKARD(england) 53kg.

-TOMAS NSANG VS(meguro)VS ALEJANDRO ALVAREZ (coliseum-valencia) 83 KG

-MAX CANDO(meguro) VS JAVIER MARTINEZ (totalvt-girona) 70 kg

- BRUNO SANCHEZ(meguro) VS KOKU(holanda) 76 kg

Succes.

Richelieu
07-05-2009, 09:00
Mixfight.nl zal in ieder geval aanwezig zijn om Kuku's gevecht vast te leggen, net zoals alle andere partijen!

Marco (scheids)
07-05-2009, 13:02
nou kijk maar als je een hotel in barca kan regelen die dag want daarna is het altijd dolle boel daar
ik ben nu in onderhandeling met een paar clubs om daar een afther party te houden dus word echt een dolle boel
net als 2 jaar terug

Weet er nog wel een paar hoor Milton ... hahaha ... CATWALK !!!
Als je het nummer van m nodig hebt hoor ik t wel, maar jij hebt je contacten wel in Barca.

Ps. nice line-up !!

milton felter
07-05-2009, 14:42
Weet er nog wel een paar hoor Milton ... hahaha ... CATWALK !!!
Als je het nummer van m nodig hebt hoor ik t wel, maar jij hebt je contacten wel in Barca.

Ps. nice line-up !!

nou marco ik ben daar kind aan huis hahaha in de catwalk dus dat is voor mij ook geen probleem hahahah nou ik denk dat harmen aardig wat foto's zal schieten mischien ook wel wat night shots

Richelieu
09-05-2009, 14:11
nou marco ik ben daar kind aan huis hahaha in de catwalk dus dat is voor mij ook geen probleem hahahah nou ik denk dat harmen aardig wat foto's zal schieten mischien ook wel wat night shots

Dat ging wel lukken :)

De hele Nederlandse groep is gisteren aangekomen in Barcelona en direct gewogen zodat dat meteen achter de rug was. Na een topavond te hebben gehad zijn de laatste voorbereidingen voor het gala met aansluitende afterpartij in de Catwalk Club nu in volle gang.

Zowel de Nederlandse als de Spaanse vechters zagen er scherp uit en het beloven mooie potten te worden. In de loop van volgende week zullen de fotoverslagen online komen van dit evenement.

MB667
09-05-2009, 17:30
gvd. ik ga iets missen. kan via google maps weer niet meer vinden waar het precies ligt. hoe heet de zaal, weet dat iemand?

Jeru
09-05-2009, 17:42
Pabellón del Bon Pastor
Costa Daurada, 12-16
08030 Barcelona
Spanje

Snel Mendo misschien kan je het nog halen ;)

NoRespect
09-05-2009, 22:52
iets bekend over de uitslagen?

TheSpinDoctor
09-05-2009, 23:58
iets bekend over de uitslagen?


Het wordt niet uitgezonden duss geen probleem met Spoilers toch?

Als dat wel zo is, Niet door scrollen :)














Nou ik heb maar een paar uitslagen hoor..

Gilermo Valpoort verloren van Martin Sandor. (Punten of KO weet ik niet)
Musie Wint van Ali el Ameri (weet weer niet hoe)
Mo Medhar Wint op Punten
Mo Charkaoui wint op KO (Hele Zware! Heb ik begrepen)
Hesdy van Assen verliest, Handdoek in de ring!
Ismael Wint op Punten van Frank Munoz.!

Nou dit is wat ik weet, tot nu toe.
Ik zal jullie op de hoogte proberen te houden.

PS. Ik ben nieuwe goede site, keep up the good Work.

Jeru
10-05-2009, 00:16
Thanks man!

TheSpinDoctor
10-05-2009, 00:48
Illias Ghazaout Verliest van Gustavo Luna.

Mathias Ipssa Gelijk.

Mo Medhar; zijn partij was ook gelijk excuses.

Slamm 3
Catalunya 3
Gelijk 2

Richelieu
10-05-2009, 16:36
Het wordt niet uitgezonden duss geen probleem met Spoilers toch?

Als dat wel zo is, Niet door scrollen :)














Nou ik heb maar een paar uitslagen hoor..

Gilermo Valpoort verloren van Martin Sandor. (Punten of KO weet ik niet)
Musie Wint van Ali el Ameri (weet weer niet hoe)
Mo Medhar Wint op Punten
Mo Charkaoui wint op KO (Hele Zware! Heb ik begrepen)
Hesdy van Assen verliest, Handdoek in de ring!
Ismael Wint op Punten van Frank Munoz.!

Nou dit is wat ik weet, tot nu toe.
Ik zal jullie op de hoogte proberen te houden.

PS. Ik ben nieuwe goede site, keep up the good Work.

Thanks dat je even snel de uitslagen hebt gepost. Ben zelf net terug en momenteel een verslag aan het maken @ RINGS.

Mohammed Charkaoui is echt een moordenaar in de ring. Het ging meteen voor de kill tegen zijn zeer ervaren Thai's geschoolde tegenstander en haalde hem in de beginfase van de tweede ronde zwaar neer met een linker hoek!!

TheSpinDoctor
10-05-2009, 18:07
Ja Ik had een Direct lijntje Met de mannen daar..

Ja Mootje is Zeker een goeie..

Ik kijk uit naar je (foto)verslag.