PDA

View Full Version : aanvullende info wedstrijd Remy vs Alistair



team-bonjasky
30-03-2009, 09:59
Beste fans,


Twee dagen voor de wedstrijd tegen Alistair Overeem verdraaide Remy zijn linker knie, waarbij zijn buiten-meniscus klem zat. Het volledig strekken van de knie was niet mogelijk.
Er werd per dag bekeken hoe het ging. Zaterdagochtend was het nog niet mogelijk om volledig te strekken waarna er in overleg met de K1-organisatie besproken werd wat te doen.
Remy werd door de opspelende knie behoorlijk beperkt in zijn mogelijkheden om zijn belangrijkste technieken optimaal in te kunnen zetten.
De belangen voor K1 en Remy waren dermate groot dat er toch besloten werd om de wedstrijd doorgang te laten vinden. Remy kreeg vlak voor de wedstrijd een pijnstillende injectie. Deze informatie kon vanzelfsprekend niet voor de wedstrijd bekend gemaakt worden.
Deze week zal Remy in Nederland verder onderzocht worden om zodoende een juist revalidatietraject in te gaan.

Later op de dag zal er een voledig verslag inclusief backstage foto's beschikbaar zijn op de webpagina van Remy Bonjasky

Ush

Justinian
30-03-2009, 10:01
Was hier deels al bekend, afgezien van de pijnstillende injectie voor de wedstrijd. Toch bedankt voor de info!

adenane
30-03-2009, 10:05
Ben wel blij voor Remy dat hij gewonnen heeft. Ik denk dat als hij had verloren en dit had verteld de wereld te klein zou zijn en hij ervan beticht zou worden dat hij excuses zoekt voor z'n verlies!

Richelieu
30-03-2009, 10:07
Bedankt voor de info. Zoals Justinian al vermelde was dit al deels een bekend verhaal op Mixfight.

Arie
30-03-2009, 10:11
Goede zaak, team-bonjasky hier. Goed dat er meer info wordt gegeven. Goed goed goed. Ik dacht al wat doet ie nou, maar hij had dus last. En dan toch winnen, respect.

JeMalleMoer
30-03-2009, 10:34
Ben wel blij voor Remy dat hij gewonnen heeft. Ik denk dat als hij had verloren en dit had verteld de wereld te klein zou zijn en hij ervan beticht zou worden dat hij excuses zoekt voor z'n verlies!

Precies, gelukkig hoeft dit niet gebruikt te worden als argument voor een verlies.

Illest
30-03-2009, 10:55
Nog meer respect voor Bonjasky...echt wel!

Sendur
30-03-2009, 11:02
Bonjasky, respect

viCo
30-03-2009, 11:16
Ah that explains!

Klasse dat Bonjasky gewoon de partij aan ging en won! Hoop dat hij zijn verdraaide knie niet erger heeft gemaakt nu.. Heb vorige week ook mn knie verdraaid.. binnenste knieband gescheurd.. nu een maandje of twee herstellen.. Succes

rafi
30-03-2009, 11:23
dit verklaart wel waarom het zo.n slecht wedstrijd was. en dan toch nog winnen. als hij de wedstijd niet door had laten gaan. dan was het slecht voor zijn cariere geweest.

Il Loco
30-03-2009, 12:26
dit verklaart wel waarom het zo.n slecht wedstrijd was. en dan toch nog winnen. als hij de wedstijd niet door had laten gaan. dan was het slecht voor zijn cariere geweest.

Daarom was hij wat voorzichtig natuurlijk met de trappen en de knietjes zaten er al hellemaal niet in natuurlijk. En dan toch nog winnen, respect!

sikkwitttet
30-03-2009, 12:35
dat vind ik voor zijn carriere een riscante zet, die goed uit pakte. laat zien dat hij een echte champ is.
maar hoop dat hij nu geen extra last heeft van zijn knie. want voor zijn gezondheid was het een domme zet, als het echt erg blijkt te zijn.
maar kijken of hij nu nog een acteur genoemd word,
vind het jammer dat nederlanders zo tegen elkaar moeten gaan doen, voor aandacht? wat?
ochja, zolang ze top partijen neer zetten vind ik het goed

Biiyen
30-03-2009, 13:23
Dat verklaart inderdaad heel veel. Ray Sefo en de andere commentatoren zeiden ook al tijdens de live stream dat het niet de Bonjasky is die ze gewend waren end at het leek alsof Bonjasky zich inhield, of niet de vorm had.

Nu achteraf blijkt waarom, Respect voor Remy!

Effective
30-03-2009, 14:22
Zekers respect voor Remy, getuigd van een vechtershart imo!

Oosterbaan
30-03-2009, 14:24
Remy bulletproof Bonjasky...the best of the best. inshallah!

K-1sunstarr
30-03-2009, 14:27
Daar heb ik zeer respect voor Remy, helemaal als men je als acteur betiteld.
Remy je hebt je reputatie hoog gehouden.

Solar
30-03-2009, 14:46
Remy is een held!

boola
30-03-2009, 16:54
Of je gaat de ring in of niet koop je als publiek niks voor dan verwacht je dat iemand die de ring ingaat zich voor de volle 100 procent inzet betaal je ook voor geen exuses wel ben ik blij dat remy heeft gewonnen maar dat is een andere zaak maar niet als team vaak met exuses komen neem een voorbeeld aan team aerts niet lullen maar knokken en nog andere teams natuurlijk ook.Heeft een vechter als remy niet nodig.

JeMalleMoer
30-03-2009, 16:59
Linkerknie? Is dat de reden waarom Ali van die wazige technieken op de linkerknie van remy zat uit te voeren? beetje lame.

Shytown
30-03-2009, 18:30
Of je gaat de ring in of niet koop je als publiek niks voor dan verwacht je dat iemand die de ring ingaat zich voor de volle 100 procent inzet betaal je ook voor geen exuses wel ben ik blij dat remy heeft gewonnen maar dat is een andere zaak maar niet als team vaak met exuses komen neem een voorbeeld aan team aerts niet lullen maar knokken en nog andere teams natuurlijk ook.Heeft een vechter als remy niet nodig.

Wat klets jij nou? Met een injectie toch gaan vechten getuigt juist van inzet en ze komen er achteraf mee als verklaring en niet als excuus voor- of achteraf.

BJJrajawali
30-03-2009, 18:38
Remy heeft 3 keer gewonnen!

1 tijdens de persconferentie, zijn reactie.
2 door te winnen
3 door de oscar terug te geven

:thup:

amilster
30-03-2009, 18:45
Wat klets jij nou? Met een injectie toch gaan vechten getuigt juist van inzet en ze komen er achteraf mee als verklaring en niet als excuus voor- of achteraf.

X2 het moet wel sport blijven vindt ik, als hij de pot om deze reden had verzet had ik er ook alle begrip voor gehad, voo rhet zelfde geld scheurd hij een knieband af en zijn we als fans (laat staan hijzelf) veel verder van huis.

maar om het acteur gezeik af te zijn is dit misschien voor iedereen (behalve Overeem uiteraard waarvoor ik ook grootse bewondering heb overigens) wel het beste scenario gebleken.

sikkwitttet
30-03-2009, 18:50
ja dat klopt, zag de hele tijd die vreemde push lowkick, die shit is toch uit? dat is toch iets wat oude ufc fighters deden, dacht ook, wtf. maar dit verklaard meer. maar of ik het goed vind nee. maar kan wel begrijpen, had remy maar niet in de ring moeten stappen.

KayOne
30-03-2009, 19:12
Linkerknie? Is dat de reden waarom Ali van die wazige technieken op de linkerknie van remy zat uit te voeren? beetje lame.

ja dat viel mij ook op alsof Alistair wist dat Remy last had in zijn knie
hij gaf continue trap en knie naar linker been van Remy

Jamila
30-03-2009, 20:11
Zoals het terug geven van de oscar mosterd na de maaltijd was, vind ik dit verhaal ook mosterd na de maaltijd. Heeft er iemand een kotsbakje voor me?


Gr, Jamila:thup:

ICON
30-03-2009, 20:15
hey jamilla waar was je nou t weekend??durfde je niet te vertonen??

slechte verliezer ben jij zeg.. bleghhhhh( pakt kotsbakje)

BJJrajawali
30-03-2009, 20:41
Zoals het terug geven van de oscar mosterd na de maaltijd was, vind ik dit verhaal ook mosterd na de maaltijd. Heeft er iemand een kotsbakje voor me?


Gr, Jamila:thup:

Denk dat er kotsbakjes genoeg zijn hier...... normaal worden die gebruikt bij jou uitspraken dus je mag er vast wel een lenen van iemand.....

bad losers golden glory :fp:

TOON
30-03-2009, 20:49
ach als de mensen Bonjasky in een kwaad daglicht willen zetten dan doen ze dat toch wel, team bonjasky kan het in deze nooit goed doen....

1: als bonjasky zich teruggetrokken had, had ie een blessure gefaked en was het een watje.
2: nu geven ze die verklaring nadat ie gewonnen heeft en dan is het mosterd na de maaltijd
3: als ze deze verklaring hadden gegeven nadat ie verloren had was ie een watje omdat ie dan met slappe excuses kwam en dan had ie de wedstrijd maar niet moeten vechten...

kortom....bonjasky kan het in sommige ogen toch nooit goed doen...

Zou overeem het overigens geweten hebben? hij maakte vaak die trappen op zn knie, op een gegeven moment ook een knie tegen het bovenbeen/knie van bonjasky.... Zou ik overigens ook doen hoor als ik dat geweten zou hebben, heeft niks met dirty fighting te maken in mijn ogen...gewoon gebruik maken van de situatie :)

123trisweat
30-03-2009, 20:55
@team-bonjasky, hoe staat het nu met zijn knie???

was dit "medisch" wel verantwoord? Of toch commerciele druk > gezondheid van vechter

Jamila
30-03-2009, 21:13
hey jamilla waar was je nou t weekend??durfde je niet te vertonen??

slechte verliezer ben jij zeg.. bleghhhhh( pakt kotsbakje)


Ik was er gewoon doodziek van ......... Saki had gewoon een super partij gevochten tegen Tyrone en ik was er zwaar van overtuigd dat hij de titel zou pakken. Ten eerste denk ik dat we Maeda allemaal hebben onderschat en ten tweede was het een een zware veldslag tussen Spong en Saki die hem toch een beetje explosifiteit hebben weg gehaald. Met het thuis voordeel van Meada heeft Saki aan de overwinnen mogen ruiken dus de teleurstellingen bij alle GG fans was groot. Maar de kater is verdwenen dus i'm back again ............

Gr, Jamila:thup:

BJJrajawali
30-03-2009, 21:18
Ik was er gewoon doodziek van ......... Saki had gewoon een super partij gevochten tegen Tyrone en ik was er zwaar van overtuigd dat hij de titel zou pakken. Ten eerste denk ik dat we Maeda allemaal hebben onderschat en ten tweede was het een een zware veldslag tussen Spong en Saki die hem toch een beetje explosifiteit hebben weg gehaald. Met het thuis voordeel van Meada heeft Saki aan de overwinnen mogen ruiken dus de teleurstellingen bij alle GG fans was groot. Maar de kater is verdwenen dus i'm back again ............

Gr, Jamila:thup:

tjah ruiken is niet genoeg..... denk dat er wel meer teleurstellingen waren bij jullie niet dan?:whistling:

TOON
30-03-2009, 21:50
Ik was er gewoon doodziek van ......... Saki had gewoon een super partij gevochten tegen Tyrone en ik was er zwaar van overtuigd dat hij de titel zou pakken. Ten eerste denk ik dat we Maeda allemaal hebben onderschat en ten tweede was het een een zware veldslag tussen Spong en Saki die hem toch een beetje explosifiteit hebben weg gehaald. Met het thuis voordeel van Meada heeft Saki aan de overwinnen mogen ruiken dus de teleurstellingen bij alle GG fans was groot. Maar de kater is verdwenen dus i'm back again ............

Gr, Jamila:thup:

wat een openbaringen! sjapoo! maar je hebt gelijk hoor, denk dat meerdere Maeda onderschat hadden en dat Manhoef Saki geen dienst heeft bewezen door in de eerste ronde te gaan liggen....jammer voor Saki, na zn winst op Spong was het hem zeker gegund...

En die overige drie hebben ook top gepresteerd.....ach you win some and loose some....

ICON
30-03-2009, 22:18
Ik was er gewoon doodziek van ......... Saki had gewoon een super partij gevochten tegen Tyrone en ik was er zwaar van overtuigd dat hij de titel zou pakken. Ten eerste denk ik dat we Maeda allemaal hebben onderschat en ten tweede was het een een zware veldslag tussen Spong en Saki die hem toch een beetje explosifiteit hebben weg gehaald. Met het thuis voordeel van Meada heeft Saki aan de overwinnen mogen ruiken dus de teleurstellingen bij alle GG fans was groot. Maar de kater is verdwenen dus i'm back again ............

Gr, Jamila:thup:


ook de niet diehard GG fans waren daar ziek van...

je post over dat kotsbakje is alleen misplaatst en is ook helemaal niet nodig aangezien het tocg geen nut heeft.