PDA

View Full Version : sherdog look at decision alistair vs remy



anoniem gg
30-03-2009, 11:50
Overeem is just a dirty ass fighter... (spoiler) - Page 5 - Sherdog Mixed Martial Arts Forums (http://www.sherdog.net/forums/f42/overeem-just-dirty-ass-fighter-spoiler-949233/index5.html)

leuke gif

chief108
30-03-2009, 12:09
heb je die eerste post ook gelezen?


Overeem should just piss off, he's a dirty fighter with no skills

goro
30-03-2009, 12:10
Hier nog een leuk gifje! van Ali vs Remy:
http://www.kickboxing-core.com/gifs/_Remy_Bonjasky_Drops_Alistair_Overeem_K_1_WGP_Yoko h?gid=10000165&tid=118


En nog wat leuke remy gifjes! :)
http://www.kickboxing-core.com/gifs/_Remy_Bonjasky_Breaks_Gokhan_Saki_s_Ribs_K_1_WGP_2 0?gid=10000122&tid=119

http://www.kickboxing-core.com/gifs/_Remy_Bonjasky_Flying_Knees_Jerome_LeBanner_K_1_WG P?gid=10000124&tid=120

sh4kir
30-03-2009, 12:12
http://i43.tinypic.com/1zm1el2.jpg

Illest
30-03-2009, 12:13
Hier nog een leuk gifje! van Ali vs Remy:
http://www.kickboxing-core.com/gifs/_Remy_Bonjasky_Drops_Alistair_Overeem_K_1_WGP_Yoko h?gid=10000165&tid=118


En nog wat leuke remy gifjes! :)
http://www.kickboxing-core.com/gifs/_Remy_Bonjasky_Breaks_Gokhan_Saki_s_Ribs_K_1_WGP_2 0?gid=10000122&tid=119

http://www.kickboxing-core.com/gifs/_Remy_Bonjasky_Flying_Knees_Jerome_LeBanner_K_1_WG P?gid=10000124&tid=120

die gesprongen trap tegen Saki was echt gruwelijk....die snelheid alleen al....damnnn

chief108
30-03-2009, 12:15
http://i43.tinypic.com/1zm1el2.jpg
http://i36.tinypic.com/2ivo4eu.jpg

http://i43.tinypic.com/1zm1el2.jpg

http://i35.tinypic.com/34gvslf.jpg

Marchant
30-03-2009, 12:18
Overeem is just a dirty ass fighter... (spoiler) - Page 5 - Sherdog Mixed Martial Arts Forums (http://www.sherdog.net/forums/f42/overeem-just-dirty-ass-fighter-spoiler-949233/index5.html)

leuke gif

Zoals ik in mijn andere reply al zei "Dit lijkt mij een zuivere Down ! "
Je zou hier door kunnen twijfelen aan de uitslag.
En heeft niets te maken met andere partijen die Remy gevochten heeft!

A.F.
30-03-2009, 12:19
* zucht *

A.F.
30-03-2009, 12:20
Zoals ik in mijn andere reply al zei "Dit lijkt mij een zuivere Down ! "

ja toch...

Down met Johnny

Marchant
30-03-2009, 12:25
* zucht *

Asma vriend??
Of kan je iemand anders zijn mening niet waarderen?

anoniem gg
30-03-2009, 12:26
heb je die eerste post ook gelezen?

Is een mening, staan heel veel posts, zullen we tellen wat het grootste aantal bezoekers vindt van die jury beslissing na het zien van de partij op HD?

A.F.
30-03-2009, 12:27
Asma vriend??
Of kan je iemand anders zijn mening niet waarderen?

die zucht sloeg niet op jou man...

Meer op de oeverloze discussie die bezig is ...

chief108
30-03-2009, 12:28
Is een mening, staan heel veel posts, zullen we tellen wat het grootste aantal bezoekers vindt van die jury beslissing na het zien van de partij op HD?

als je daar zin in hebt: leef je uit!! :p

vond ze wel redelijk positief over ali idd
dat is over het algemeen wel anders daar

Marchant
30-03-2009, 12:29
die zucht sloeg niet op jou man...

Meer op de oeverloze discussie die bezig is ...


Oke sorry man reageer een beetje vel.... misschien te veel topics gelezen:blush:

goro
30-03-2009, 12:29
Is een mening, staan heel veel posts, zullen we tellen wat het grootste aantal bezoekers vindt van die jury beslissing na het zien van de partij op HD?
Zullen we de mening van het grootste aantal Alistair fans tellen?

Waarom zullen we de mening van een ander forum tellen?

Je hebt het nog niet goed begrepen. MIXFIGHT is de baas! :lol:

A.F.
30-03-2009, 12:30
Ga op een MMA forum vragen wie er heeft gewonnen....

Ja lekker representatief... Zelfde als vragen op een republikeins congres wie er democraat is

en Bas... accepteer het gewoon en ga van het zonnetje genieten... Je kan niet altijd winnen

Saki is voor mij de winnaar van dit toernooi... En ALi die heeft gewoon heel mooi de EER van alle freefighters/MMA'ers hoog gehouden...

anoniem gg
30-03-2009, 12:36
Ga op een MMA forum vragen wie er heeft gewonnen....

Ja lekker representatief... Zelfde als vragen op een republikeins congres wie er democraat is

en Bas... accepteer het gewoon en ga van het zonnetje genieten...

Ik heb het allemaal al lang geaccepteerd ik weet zolangzaam wel hoe politiek wordt bedreven.
Feit is dat er een actie was in de partij in ronde twee (zie gif) waarvoor gewoon geteld had moeten worden net zoals andere gif's die hier gepost worden: waarvoor gewoon 8 tellen is gegeven of iemand is uit geteld!
Remy had dan achter gestaan en nog meer aan de bak gemoeten, had de partij zeker leuker kunnen maken en was ook gewoon terecht geweest.

Ik zit nog niet in de zon, straks naar Nagoya waar Kharitonov vecht tegen Monson!

Chico
30-03-2009, 12:37
Ga op een MMA forum vragen wie er heeft gewonnen....

Ja lekker representatief... Zelfde als vragen op een republikeins congres wie er democraat is

en Bas... accepteer het gewoon en ga van het zonnetje genieten... Je kan niet altijd winnen

Saki is voor mij de winnaar van dit toernooi... En ALi die heeft gewoon heel mooi de EER van alle freefighters/MMA'ers hoog gehouden...
:stupid:

chief108
30-03-2009, 12:50
Ik zit nog niet in de zon, straks naar Nagoya waar Kharitonov vecht tegen Monson!
zo kom je wel aan je frequent flyer miles... ;)

hef fun boon....

renamer
30-03-2009, 12:53
Is een mening, staan heel veel posts, zullen we tellen wat het grootste aantal bezoekers vindt van die jury beslissing na het zien van de partij op HD?


ik heb geen hd tv oid.. mag ik bij jou komen kijken mss denk ik er dan anders over haha

wat ik heb kunnen zien was het idd close maar ik denk

10-10 draw
10-9 overeem
10-8 bonjasky

ik vind de down het gevecht geen eer aandoen maar een down is een down

simtekf1
30-03-2009, 13:05
No offence maar wat is Bas Boon ineens vaak aanwezig hier en wat is Jamila afwezig.
Hmm, makes you think.

Peter0711
30-03-2009, 13:17
op HD hahah Jezus wat kinderachtig zeg!

Hou toch is op man,en bovendien,jullie beweerde dat hij over remy heen zou lopen,waarom geef je niet gewoon sportief toe dat jullie allemaal van een koude kermis thuis kwamen en dat jullie na die wedstrijd tegen Badr een beetje boven de grond zijn gaan zweven...nee,meneer Bas zijn eigen Boontjes gedopt..ik zeg 1 ding "Koude kermis!!"

Marchant
30-03-2009, 15:30
No offence maar wat is Bas Boon ineens vaak aanwezig hier en wat is Jamila afwezig.
Hmm, makes you think.


Zag ook een reactie van jamila staan..........je zou IP adressen kunnen vergelijken maar aan de andere kant.
Het blijven speculeren is natuurlijk ook leuk:w00t:

Justinian
30-03-2009, 15:35
Je mag van me aannemen dat van twee verschillende IP adressen wordt gepost, dus verder graag ontopic blijven.

anoniem gg
30-03-2009, 15:44
op HD hahah Jezus wat kinderachtig zeg!

Hou toch is op man,en bovendien,jullie beweerde dat hij over remy heen zou lopen,waarom geef je niet gewoon sportief toe dat jullie allemaal van een koude kermis thuis kwamen en dat jullie na die wedstrijd tegen Badr een beetje boven de grond zijn gaan zweven...nee,meneer Bas zijn eigen Boontjes gedopt..ik zeg 1 ding "Koude kermis!!"


Wij zweven nooit , wel veel vliegen en we staan zeker met heleboel benen stevig aan de grond. We zijn niet naar de kermis geweest en ik heb nooit beweerd dat Alistair over Remy zou heen lopen. Wij wouden eigenlijk op 5 april gewoon bij Dream vechten en pas volgend jaar op NYE avond het gevecht met Remy.
Wij hebben een zakenlijke goede deal voor Alistair bedongen en daarom kwam de partij nu.
Wij vinden dat ons team weer geweldig gepresteerd heeft, Aerts vs Zimmerman was partij vd avond, Saki heeft Spong ko geslagen in de vierde ronde en 8 rondes die avond geknokt. Semmy kreeg eindelijk iemand die kwam om te vechten en niet te hangen.
Nu nog even Kharitonov en dan ga ik naar Thailand en het is daar zeker niet koud wel lekker warm daar (ok, pattaya is wel beetje een kermis maar wel een leuke)!

JeMalleMoer
30-03-2009, 15:46
Grote jongens kermis ;)

De man van 14K
30-03-2009, 16:14
Wij zweven nooit , wel veel vliegen en we staan zeker met heleboel benen stevig aan de grond. We zijn niet naar de kermis geweest en ik heb nooit beweerd dat Alistair over Remy zou heen lopen. Wij wouden eigenlijk op 5 april gewoon bij Dream vechten en pas volgend jaar op NYE avond het gevecht met Remy.
Wij hebben een zakenlijke goede deal voor Alistair bedongen en daarom kwam de partij nu.
Wij vinden dat ons team weer geweldig gepresteerd heeft, Aerts vs Zimmerman was partij vd avond, Saki heeft Spong ko geslagen in de vierde ronde en 8 rondes die avond geknokt. Semmy kreeg eindelijk iemand die kwam om te vechten en niet te hangen.
Nu nog even Kharitonov en dan ga ik naar Thailand en het is daar zeker niet koud wel lekker warm daar (ok, pattaya is wel beetje een kermis maar wel een leuke)!

Bedankt voor de reactie Bas.
Jouw jongens hebben goed geknokt, en dankzij aanwezigheid van GG had het toernooi deze kwaliteit.
ik zelf heb denk ik toch Saki onderschat, ik ging ervanuit dat Spong hem alle hoeken zou laten zien.

BJJrajawali
30-03-2009, 16:44
Wij zweven nooit , wel veel vliegen en we staan zeker met heleboel benen stevig aan de grond. We zijn niet naar de kermis geweest en ik heb nooit beweerd dat Alistair over Remy zou heen lopen. Wij wouden eigenlijk op 5 april gewoon bij Dream vechten en pas volgend jaar op NYE avond het gevecht met Remy.
Wij hebben een zakenlijke goede deal voor Alistair bedongen en daarom kwam de partij nu.
Wij vinden dat ons team weer geweldig gepresteerd heeft, Aerts vs Zimmerman was partij vd avond, Saki heeft Spong ko geslagen in de vierde ronde en 8 rondes die avond geknokt. Semmy kreeg eindelijk iemand die kwam om te vechten en niet te hangen.
Nu nog even Kharitonov en dan ga ik naar Thailand en het is daar zeker niet koud wel lekker warm daar (ok, pattaya is wel beetje een kermis maar wel een leuke)!


Kom op zeg, je kan ook overdrijven.... zo geweldig was het toch niet wel?
Zimmerman heeft het goed gedaan.
Saki viel wel mee, wel gewonnen op K.O. maar Spong oogde beter. En Schilt tjah die wint wel maar echt geweldig vond ik hem niet, maar dat heeft te maken met zijn stijl(loos).

Have fun in Thailand

JeMalleMoer
30-03-2009, 16:48
Kom op zeg, je kan ook overdrijven.... zo geweldig was het toch niet wel?
Zimmerman heeft het goed gedaan.
Saki viel wel mee, wel gewonnen op K.O. maar Spong oogde beter. En Schilt tjah die wint wel maar echt geweldig vond ik hem niet, maar dat heeft te maken met zijn stijl(loos).

Have fun in Thailand

Saki viel wel mee? Saki heeft spong technisch gezien gewoon uitgeschakeld in die wedstrijd. De counters waren zo hard en snel dat spong niet verder kwam dan naar voren lopen en low kicks eten. Kan niemand nou inzien dat Saki degene is die spong zo heeft neergezet.

BJJrajawali
30-03-2009, 16:51
Saki viel wel mee? Saki heeft spong technisch gezien gewoon uitgeschakeld in die wedstrijd. De counters waren zo hard en snel dat spong niet verder kwam dan naar voren lopen en low kicks eten. Kan niemand nou inzien dat Saki degene is die spong zo heeft neergezet.


hij heeft techisch misschien wel goed gevochten en het is idd door Saki dat Spong niet zijn spel heeft kunnen spelen. Maar Saki miste ook heel erg veel en behalve de K.O. vond ik Saki niet echt geweldig.... maar heeft het wel goed gedaan.

gieloe
30-03-2009, 17:07
lol @ basboon. Ik vindt hem wel een typische pattaya man!

Arjan
30-03-2009, 17:22
You are obviously wearing your k-1 blinders. A.O. won rounds 1 and 2 although not by a huge margin simply by actually trying to finish the fight and showing aggressiveness. Bonjasky continually covered and retreated occasionally counterstriking with a low or mid kick. I also think A.O. knocked Remy down at the end of rd 2.

Round 3 A.O. was clearly winning until the KD. Even after the KD he was bringing the fight to Bonjasky.

I would have scored it 10-9, 10-9, 8-10 for A.O. causing it to be a draw and going to rd. 4 although i can see rd 1 being a draw and Bonjasky winning 29-28.

EDIT: Watched the fight for the 3rd time and I score Rd 1 draw, Rd 2 A.O. 10-9, Rd 3 Remy 10-8. Remy wins 29-28.

I still think Remy was knocked down at the end of rd 2 although the referee might have thought A.O. grabbed his kick again to make him fall.

As far as A.O. throwing they were legal although not considered sportsman like.

From RulesMT

NECK WRESTLING
If in a clinch with arms around each others shoulder, as to deliver or defend from an elbow strike, twisting the opponent using the upper body in such a way that you will fall to the ground is allowed. By using neck and shoulder manipulation, you can spin and throw/dump an opponent to the canvas without using any part of your body as a barrier. This is fully legal.

ILLEGAL TRIP
If you position your foot next to your opponent and twist them over your foot you must clear the leg as your opponent falls or it is an illegal trip. An athlete CAN spin or pull an opponent over the inside or outside of the leg and dump him on the ground. However the leg being used to manipulate and dump the opponent to the ground can NOT stay in that position as the opponent goes to the floor. If it is set and stays in that position, that too is an illegal throw (tripping).



mooie post

micha
30-03-2009, 18:25
Wij zweven nooit , wel veel vliegen en we staan zeker met heleboel benen stevig aan de grond. We zijn niet naar de kermis geweest en ik heb nooit beweerd dat Alistair over Remy zou heen lopen. Wij wouden eigenlijk op 5 april gewoon bij Dream vechten en pas volgend jaar op NYE avond het gevecht met Remy.
Wij hebben een zakenlijke goede deal voor Alistair bedongen en daarom kwam de partij nu.
Wij vinden dat ons team weer geweldig gepresteerd heeft, Aerts vs Zimmerman was partij vd avond, Saki heeft Spong ko geslagen in de vierde ronde en 8 rondes die avond geknokt. Semmy kreeg eindelijk iemand die kwam om te vechten en niet te hangen.
Nu nog even Kharitonov en dan ga ik naar Thailand en het is daar zeker niet koud wel lekker warm daar (ok, pattaya is wel beetje een kermis maar wel een leuke)!



fijne vakantie Bas je hebt het verdiend enne....



WAR SERGEY!!!!!

Peter0711
30-03-2009, 21:43
Zoals ik al een keer eerder vermeld heb,ik ben me er ook echt wel van bewust wat voor een prestatie Golden Glory keer op keer neerzet,en ik denk daarom ook dat dit de periode is waarom jullie geschiedenis aan het schrijven zijn als een van de beste Teams ooit! Maar ook zoals eerder vermeld,ik hoop daarbij wel dat de sportiviteit met jullie mee zal groeien en niet van jullie afgroeid. b.v waarom nou dat beeldje wegslaan,nou hebben we daar hier al keer op keer gediscuseerd,wat ik me eigelijk afvraag mr Boon,is nu achteraf,hadde jullie dat liever anders gedaan,of vindt je dat zo goed is gehandeld?

kmr
30-03-2009, 21:49
Remy stond op 1 been en kreeg een stoot en staat weer fris op, dat noem ik geen knockdown. Alistair was duidelijk wél wat aangeslagen door zijn knockdown.

kentaro
31-03-2009, 00:58
Wij zweven nooit , wel veel vliegen en we staan zeker met heleboel benen stevig aan de grond. We zijn niet naar de kermis geweest en ik heb nooit beweerd dat Alistair over Remy zou heen lopen. Wij wouden eigenlijk op 5 april gewoon bij Dream vechten en pas volgend jaar op NYE avond het gevecht met Remy.
Wij hebben een zakenlijke goede deal voor Alistair bedongen en daarom kwam de partij nu.
Wij vinden dat ons team weer geweldig gepresteerd heeft, Aerts vs Zimmerman was partij vd avond, Saki heeft Spong ko geslagen in de vierde ronde en 8 rondes die avond geknokt. Semmy kreeg eindelijk iemand die kwam om te vechten en niet te hangen.
Nu nog even Kharitonov en dan ga ik naar Thailand en het is daar zeker niet koud wel lekker warm daar (ok, pattaya is wel beetje een kermis maar wel een leuke)!

Nu je toch hier bent....
Nog wat info over de toekomst van de GG vechters?
Strikeforce, Dream, UFC???...

anoniem gg
31-03-2009, 01:23
Zoals ik al een keer eerder vermeld heb,ik ben me er ook echt wel van bewust wat voor een prestatie Golden Glory keer op keer neerzet,en ik denk daarom ook dat dit de periode is waarom jullie geschiedenis aan het schrijven zijn als een van de beste Teams ooit! Maar ook zoals eerder vermeld,ik hoop daarbij wel dat de sportiviteit met jullie mee zal groeien en niet van jullie afgroeid. b.v waarom nou dat beeldje wegslaan,nou hebben we daar hier al keer op keer gediscuseerd,wat ik me eigelijk afvraag mr Boon,is nu achteraf,hadde jullie dat liever anders gedaan,of vindt je dat zo goed is gehandeld?

Misschien zijn er heel veel spanningen? Kun je je voorstellen dat je je erg genaaid voelt door het jury beleidt en dan komt Remy die doodleuk heel 'proffesioneel" zijn tong uitsteekt en een beeldje komt terug brengen terwijl hij door het oog van de naald kroop?
En of hij dat beeldje nu wel of niet aannam, who cares? Fuji Tv heeft dat stuk van de persconferentie uitgezonden en dat was goed voor de hype, de reactie van Remy niet.
En een persoonlijke actie goed of niet hoeft niet altijd met jullie betieteld te worden!
En daarna moet je gewoon weer met elkaar praten zoals Alistair en Badr deden.
We moeten met zu allen de sport promoten en ik denk dat dit evenement toch wel geslaagd is. Ik had het beeldje geaccepteerd en hem er dan twee terug gegeven, maar ja ik was daar op dat moment niet.
Tuurlijk is Remy een goede vechter of je zijn stijl nu leuk vindt of niet, maar hij is nu ook weer niet de 'de god' die hij beweert te zijn!

anoniem gg
31-03-2009, 01:25
Nu je toch hier bent....
Nog wat info over de toekomst van de GG vechters?
Strikeforce, Dream, UFC???...

eerst 5 april kahritonov tegen Monson in dream nagoya
UFC koln vecht Stojnic tegen Struve
Strikforce komt nieuws begin mei

kentaro
31-03-2009, 10:40
eerst 5 april kahritonov tegen Monson in dream nagoya
UFC koln vecht Stojnic tegen Struve
Strikforce komt nieuws begin mei

thanx & succes!!
Hoop dat Allistair zijn Strikeforce HW titel eens gaat verdedigen!!

Chico
31-03-2009, 10:46
ik zie dat tong uitsteken niet echt als provocerend... gewoon meer van bleh het is over... ik doe dat ook wel eens.. hij keek ook niet in de richting van Alistair of zijn hoe zover ik zeg.. was meer in het luchtledige...

A.F.
31-03-2009, 11:44
Misschien zijn er heel veel spanningen? Kun je je voorstellen dat je je erg genaaid voelt door het jury beleidt en dan komt Remy die doodleuk heel 'proffesioneel" zijn tong uitsteekt en een beeldje komt terug brengen terwijl hij door het oog van de naald kroop?
En of hij dat beeldje nu wel of niet aannam, who cares? Fuji Tv heeft dat stuk van de persconferentie uitgezonden en dat was goed voor de hype, de reactie van Remy niet.
En een persoonlijke actie goed of niet hoeft niet altijd met jullie betieteld te worden!
En daarna moet je gewoon weer met elkaar praten zoals Alistair en Badr deden.
We moeten met zu allen de sport promoten en ik denk dat dit evenement toch wel geslaagd is. Ik had het beeldje geaccepteerd en hem er dan twee terug gegeven, maar ja ik was daar op dat moment niet.
Tuurlijk is Remy een goede vechter of je zijn stijl nu leuk vindt of niet, maar hij is nu ook weer niet de 'de god' die hij beweert te zijn!

dat ben jij toch ;)

VR
31-03-2009, 11:48
@ basboon

*** zucht ***

Durfal
31-03-2009, 14:02
Ga op een MMA forum vragen wie er heeft gewonnen....

Ja lekker representatief... Zelfde als vragen op een republikeins congres wie er democraat is

en Bas... accepteer het gewoon en ga van het zonnetje genieten... Je kan niet altijd winnen

Saki is voor mij de winnaar van dit toernooi... En ALi die heeft gewoon heel mooi de EER van alle freefighters/MMA'ers hoog gehouden...

x 2

Briant
31-03-2009, 17:16
Remy stond op 1 been en kreeg een stoot en staat weer fris op, dat noem ik geen knockdown. Alistair was duidelijk wél wat aangeslagen door zijn knockdown.

Alistair heeft veel geworpen in de wedstrijd (en Remy liet zich ook graag vallen), als er dan een keer een twijfelachtige Knock Down komt, dan zal de scheids dat sneller opvatten als een worp dan wanneer Alistair daarvoor niet geworpen had. Maar ja de aard van het beestje is nu eenmaal zo.

De KD van Remy staat volgens mij nergens ter discussie, dat was ook een zuivere.

Peter0711
31-03-2009, 19:57
@ Bas

Daar heb je ook gelijk in,maar ook zeker geen slechte,nu ben ik ook geen expert zoals jullie,maar ik dacht zelf dat hij wel een mooie stijl heeft !

Over dat tong uit steken,nou was ik er natuurlijk niet bij..maar zag je het moment dat de bel klonk aan het einde van ronde 3 en Allistair zijn hand toch eve naar bonjasky sloeg om ze handschoen aan te slaan (toch een teken van respect,waar ik nog niemand over gehoort heb,maar dat terzijde) remy keek eve naar de handschoen en ik dacht eve een bepaalde verbasing te zien,en het leek wel eve of hij niet precies wist hoe hij er mee om moest gaan,waardoor hij door zenuwen,or what ever zijn tong uit stak..(hij deed zowieso een beetje onwennig die 2 sec na de bel voordat hij naar ze hoek liep.)ik denk namelijk niet dat hij dat deed op een manier van "Nenenenene ze vinden mij leuker"

Maar goed,los van geen kickboks expert,ben ik ook geen psycholoog,dus ook dit kan ik fout hebben,maar zover ik weet zijn jullie dat ook niet toch? Ik denk mede door de spanningen en door de jury-beslissing dat jullie het "tong uitsteken" mischien eve te zwaar opvatten.

Ikzelf vindt remy ook geen god,maar wel een goed gezicht voor de sport,mede zoals Sem,en dat heeft toch ergens ver weer een positieve uitwerking gehad voor een contract met rtl,de K1 bij SBS..kortom,populariteit in NL.alle beetjes helpen,en ook zeker wel zo een iemand als Remy,dus los van zijn "acteerprestaties" in jullie ogen,plukken jullie toch eigelijk ook wel iets van m mee...Heeeeel ver,maar toch!

Wat ik er eigelijk ook een beetje mee bedoel,is dat dit niet zoals bv voetbal is..Jullie allemaal als nederlandse vechters,vertegenwoordigen samen Nederland,en moeten dat ook samen doen,dit landje is te klein voor een ajax-feyenood verhaal binnenin de kickboks wereld!

Maar evengoed bedankt voor je reaktie,dat heeft in mijn ogen iets meer verklaard van de hele situatie,zo zie je maar,we zijn allemaal mensen met gevoelens,ook Bas Boon!

Gr

Mephisto
31-03-2009, 21:16
Remy stond op 1 been en kreeg een stoot en staat weer fris op, dat noem ik geen knockdown. Alistair was duidelijk wél wat aangeslagen door zijn knockdown.

Je hebt gelijk man, vandaar dat hij ook zo fanatiek protesteerde toen hij op dat moment besefte dat deze "down"hem de partij zou kosten...

kooivechter
31-03-2009, 22:48
Bas ik zie jou heel vaak in de hoek staan de vechters te coachen? Ben jij voor de Golden Glory tijd ook altijd coach of trainer geweest? Waarom is dat, omdat ik dacht dat jij de contracten voor de vechters binnen sleept en de rol als manager hebt?

rafi
31-03-2009, 23:10
ik vond dit wel grappig
http://i42.tinypic.com/23jibfk.jpg

anoniem gg
01-04-2009, 01:53
Bas ik zie jou heel vaak in de hoek staan de vechters te coachen? Ben jij voor de Golden Glory tijd ook altijd coach of trainer geweest? Waarom is dat, omdat ik dacht dat jij de contracten voor de vechters binnen sleept en de rol als manager hebt?

Ben manusje van alles, train normaal ook alle trainingen mee. En ja deed ik vroeger ook, was toen ook nog promoter samen met Cor hemmers, Thom Harinck en Joop Musterd. Deed ook de producties en tv zaken en had toen al Nikko Sports 25 jaar geleden.

anoniem gg
01-04-2009, 01:58
dat ben jij toch ;)

als jij dat vindt?
Ik zal mijn rekening nummer sturen.
Bij het Bas Boon geloof geef je namenlijk 95% van al je bezittingen en toon je onvoorwaardelijke volgzaamheid.
In het geloof mag alleen "god" Bas Boon meerdere vrouwen, dit ivm sexueel onderzoek voor de mensheid en voortzetting van het Bas Boon geloof.

barclay
01-04-2009, 13:19
als jij dat vindt?
Ik zal mijn rekening nummer sturen.
Bij het Bas Boon geloof geef je namenlijk 95% van al je bezittingen en toon je onvoorwaardelijke volgzaamheid.
In het geloof mag alleen "god" Bas Boon meerdere vrouwen, dit ivm sexueel onderzoek voor de mensheid en voortzetting van het Bas Boon geloof.

kooivechter
01-04-2009, 15:09
Ben manusje van alles, train normaal ook alle trainingen mee. En ja deed ik vroeger ook, was toen ook nog promoter samen met Cor hemmers, Thom Harinck en Joop Musterd. Deed ook de producties en tv zaken en had toen al Nikko Sports 25 jaar geleden.

ok bedankt voor de uitleg

kooivechter
01-04-2009, 15:13
als jij dat vindt?
Ik zal mijn rekening nummer sturen.
Bij het Bas Boon geloof geef je namenlijk 95% van al je bezittingen en toon je onvoorwaardelijke volgzaamheid.
In het geloof mag alleen "god" Bas Boon meerdere vrouwen, dit ivm sexueel onderzoek voor de mensheid en voortzetting van het Bas Boon geloof.

yes!! Bas Boon is weer op dreef. Je posts zijn qua originaliteit een 10 geweldig!!!!

d3mon1977
01-04-2009, 15:55
Zoiets vond ik ...
10-9 Remy, 10-8 Overeem (ik vond het een down), 10-9 Remy, Draw-> Dus extra ronde?

Maar helaas. Overeem heeft verloren.
(ik was voor overeem)

Maar its a done deal, lets move on to the next fights!

En wat ik vond van dat hele beeldjes gedoe? Was grappig maar laten we niet gelijk daarover doorzeiken!
Ik denk dat de corner er ff geen zin in had op dat specifieke moment.
hij had het beter terug kunnen geven nadat ze beide de officiele beslissing hadden gehad en even tot rust waren gekomen.
Dan had de corner ook niet zo gedaan denk ik.
dit was even een snelle beslissing en ik vind het de juiste,
al denk ik dat alister er zelf wel om kon lachen naderhand.

En weer ff ontopic: sherdog look at decision alistair vs remy

Who cares .... Next fight please! :D Ik heb me vermaakt met de partij!