PDA

View Full Version : Golden Glory vs It's Showtime



Wiseguy
30-03-2009, 23:14
Dit is een hot issue de laatste tijd. Naar welk management gaat jullie voorkeur uit en waarom.

Wiseguy
30-03-2009, 23:16
Ik ga voor It's showtime omdat de spectaculairste vechters daar vandaan komen. Manhoef, Groenhart, Mes, Hari, Petrosyan enz..

lopez86
30-03-2009, 23:16
GG, die presteren ook op MMA gebied goed.

PigDog
30-03-2009, 23:16
Waar gaat dit nou weer over?
Lekker belangrijk...

sikkwitttet
30-03-2009, 23:19
ja slluit mij aan bij pigdog
vind beiden gewoon vet.
welke tiet vind je lekkerder
linker of rechter
c'mon

Wiseguy
30-03-2009, 23:20
Voor veel mensen schijnt het veel uit te maken dus die krijgen bij deze de kans om hun voorkeur uit te spreken.

Beetje entertainment kan geen kwaad.

lopez86
30-03-2009, 23:32
Is toch niks mis mee zo'n topic:confused:
Een voorkeur hebben is niet hetzelfde als een hekel hebben, ik vind It's Showtime ook vet maar op Manhoef na hebben ze niet zoveel mma vechters als GG.

YoMarK
30-03-2009, 23:38
GG, die presteren ook op MMA gebied goed.
x2.
Daarnaast vind het het gedonder hier op het forum stiekem toch wel vermakelijk ;)

Illest
30-03-2009, 23:40
ik ga voor It's Showtime...

puur omdat ze niet zo 'all in your face' zijn als GG...

daarbij komt dat ik Rutz (of wie dan ook van It's Showtime) niet kan betrappen op dubieuze uitspraken op Nederlands meest gerenommeerde vechtsportsite kickb...ik bedoel mixfight.nl hahah *knipoog*

ze hebben ook geen trainingspakken in duidelijk herkenbare kleuren , minder groupies en zetten ook nog eens leuke gala's weg...

It's Showtime pakt het wat groter aan....zie ook de tv uitzendingen....ik kan dat wel wat meer waarderen....

De man van 14K
31-03-2009, 00:08
Ga je een keuze maken op basis van welk team de leukste vechters heeft of welk team het best gemanaged wordt?
Als het het laatste is ga ik voor Rutz, die heeft zijn zaken goed op een rij en laat niet tot 2x aan doen een vechter zonder visum op schiphol stranden..
Voor de rest zijn er zoveel zaken waar wij geen weet van hebben dat we dus op dit soort achterlijke voorbeelden onze besluitvorming moeten maken.
Of wil je de jaarverslagen naast elkaar leggen om daar het management op te beoordelen...?

Wiseguy
31-03-2009, 00:15
Het gaat erom bij welk management je een beter gevoel krijgt en je favoriet is van de 2. Iedereen kan daar zijn eige redenen voor hebben.

anoniem gg
31-03-2009, 00:29
ik ga voor It's Showtime...

puur omdat ze niet zo 'all in your face' zijn als GG...

daarbij komt dat ik Rutz (of wie dan ook van It's Showtime) niet kan betrappen op dubieuze uitspraken op Nederlands meest gerenommeerde vechtsportsite kickb...ik bedoel mixfight.nl hahah *knipoog*

ze hebben ook geen trainingspakken in duidelijk herkenbare kleuren , minder groupies en zetten ook nog eens leuke gala's weg...

It's Showtime pakt het wat groter aan....zie ook de tv uitzendingen....ik kan dat wel wat meer waarderen....

Welke dubieuze uitspraken?
Volgens mij was ik toch echt degene die het eerst met TV begon al in de jaren 80 en die K-1 de laatste drie jaren op SBS6 heeft gebracht.
Is dat erg trainingspakken aan hebben, lopen ze allemaal in spijkerbroek bij its showtime?

sikkwitttet
31-03-2009, 00:29
voor puur mma ga ik eigelijk voor gg
voor kickboxen, ga ik voor heavyweights met gg, voor lichter dan hw ga ik voor showtime.
maar totaal pakketje is showtime goed verzorgt, tv prog, mooie gala's.
maar zoals ik al zei, links of rechts. maar je kunt het nog moeilijker maken. linker bil of rechter bil.

dalijk komt welke vechter is kutter akebono of butterbean, kun je kiezen, linker bal of rechter bal. och je moet toch wat op mixfight.

nee niks negatiefs

beiden hebben vechters die er vol voor gaan. dat vind ik zo heerlijk.

maar hoe zit het in onderlinge confrontaties????
volgens mij loopt gg dan toch voor? ofniet

anoniem gg
31-03-2009, 00:34
Ga je een keuze maken op basis van welk team de leukste vechters heeft of welk team het best gemanaged wordt?
Als het het laatste is ga ik voor Rutz, die heeft zijn zaken goed op een rij en laat niet tot 2x aan doen een vechter zonder visum op schiphol stranden..
Voor de rest zijn er zoveel zaken waar wij geen weet van hebben dat we dus op dit soort achterlijke voorbeelden onze besluitvorming moeten maken.
Of wil je de jaarverslagen naast elkaar leggen om daar het management op te beoordelen...?

Ben jij dan degene die mij beschuldigd dat het mijn schuld is dat een visum uit Japan te laat komt en Chalid een stempel van mekka in zijn paspoort heeft, waardoor het langer duurt als een normale visum aanvraag?
Je tweede opmerking is veel beter, zijn allemaal zaken waar je niks van weet en veel gespeculeerd wordt!

anoniem gg
31-03-2009, 00:47
nee, maar wordt het niet tijd voor meer samenwerken?

ER staan elk jaar 4 of 5 GG vechters op its showtime, productie laatste twee jaar was in samewerking met SBS6 en wie weet wat GG en Simon nog meer in petto hebben.
Dus waar komt die wijsheid vandaan dat er niet samengewerkt zou worden?

marcelt
31-03-2009, 07:20
Samenwerking lijkt mij idd. prima.
Ik stemde GG. Vind de inbreng in de K1 erg tof. IK vind het logo wel lelijk, maar dat ze verder zichzelf heel duidelijk als team presenteren vind ik juist goed. Het team hier op Mixfight heb ik me vorig jaar wel veel aan geergerd, maar dat is wel genormaliseerd.

uiteraard ben ik ook blij met de Arena en andere gala's en de tv uitzending van Showtime en vechters als Drago, Manhoef en ja zelfs Badr. Ik heb al heel veel tofs op Showtime gezien. Ik erger me wel aan vervelend gedoe van dhr. Rutz richting Slamm. Bijv. zorgen dat Buakaw er niet mag vechten. Of met zijn gala in hetzelfde weekend gaan zitten als met Slamm. Terwijl hij met zijn top line up makkelijk op een ander moment uitverkoopt.

micha
31-03-2009, 07:27
GG vanwege hun gezellige uitjes

jan sensei kyokushin
31-03-2009, 08:01
ER staan elk jaar 4 of 5 GG vechters op its showtime, productie laatste twee jaar was in samewerking met SBS6 en wie weet wat GG en Simon nog meer in petto hebben.
Dus waar komt die wijsheid vandaan dat er niet samengewerkt zou worden?X2 Osu
respect !!

De man van 14K
31-03-2009, 09:07
Ben jij dan degene die mij beschuldigd dat het mijn schuld is dat een visum uit Japan te laat komt en Chalid een stempel van mekka in zijn paspoort heeft, waardoor het langer duurt als een normale visum aanvraag?
Je tweede opmerking is veel beter, zijn allemaal zaken waar je niks van weet en veel gespeculeerd wordt!


Er stond ook achterlijke voorbeelden.
Daarbij; als manager wordt van je verwacht dat je invloed heb op de zaken die je niet kan beinvloeden, dat zal jij toch onderhand moeten weten :)

dirk5
31-03-2009, 09:35
heb geen voorkeur voor een van beide.

Weet wel dat we blij moeten zijn met 2 van deze organisaties in Nederland!

TOON
31-03-2009, 09:43
ben vooral blij dat we ze allebei in NL hebben.....als ik dan toch een voorkeur moet hebben, dan GG....vanwege Ramon Dekkers en hun MMA-ers....

anoniem gg
31-03-2009, 09:43
Er stond ook achterlijke voorbeelden.
Daarbij; als manager wordt van je verwacht dat je invloed heb op de zaken die je niet kan beinvloeden, dat zal jij toch onderhand moeten weten :)

Zeg jij dat ik dat niet doe dan?

renamer
31-03-2009, 09:52
niet echt een voorkeur..

mss toch meer gg als showtime.. ik heb het idee dat showtime een beetje stelselmaltig mma aan het negeeren is

maar voor de rest maakt het me niet zoveel uit

ritch25
31-03-2009, 10:16
It's showtime heeft tot nu toe wat grotere gala's dan GG wat betreft vechters heeft ieder zijn smaak toch? Zit wel wat verschil in tussen de zwaargewichten. Ik hoop dat het gala van GG eind van het jaar wat extra punten oplevert. En de trainingspakken/logo lekker houden zo GG. Goed herkenbaar.

De man van 14K
31-03-2009, 10:42
Zeg jij dat ik dat niet doe dan?


staat daar dan ik zeg dat jij dat niet doet dan?
ps: die stempel van Mekka wist je de eerste keer ook al toch? Ach laat ik er maar over ophouden ;)

wrestler_nl
31-03-2009, 11:10
basboon rustig aan man, ieder zn eigen mening toch?
jij zal zonder twijfel voor golden glory stemmen maar volgens mij stemmen de meeste mensen voor it's showtime omdat ze geen hooligans op fora's hebben die bij elke ''anti-golden glory'' uitspraak opgefokt raken, en zo dus de sfeer in de forum verpesten ...'''ahummmm zie jamila's threads'';)
Chill out its just internet:thup:

Illest
31-03-2009, 11:17
Welke dubieuze uitspraken?
Volgens mij was ik toch echt degene die het eerst met TV begon al in de jaren 80 en die K-1 de laatste drie jaren op SBS6 heeft gebracht.
Is dat erg trainingspakken aan hebben, lopen ze allemaal in spijkerbroek bij its showtime?

Dat over trainingpakken en groupies is om bepaalde mensen hier te sarren...;)

en die uitspraken over bijv. Remy maar ook de schouderklopjes die je jezelf geeft...tja....zoals ook nu weer over dat je als eerst begonnen bent met tv....(alsof iemand dat ergens zou ontkennen of tegenspreken, ik gaf immers alleen aan dat ik de uitzendingen van It's Showtime waardeer)

jij bent wel mister GG....dus als ik jongens van jou zie vechten associeer ik dat team automatisch met jou en je uitspraken...dat is eigenlijk wel jammer, want er zitten verdomd goeie vechters tussen...

alleen het feit al dat ik de voorkeur geef aan It's Showtime, dat op mijn manier beargumenteer en dat vervolgens tegenover jou moet verdedigen...:fp:

De man van 14K
31-03-2009, 12:47
Dit topic is wel enorm kansloos aan het worden.
Mijn mening: Bas is af en toe een ongenuanceerde boer maar wel iemand die met GG een hoop bereikt heeft.
Je kan zeggen over Bas wat je wil maar de zaken die hij noemt zijn niet gelogen maar wel allemaal waargemaakt. Respect daarvoor.

Wheelie
31-03-2009, 12:59
heb geen voorkeur voor een van beide.

Weet wel dat we blij moeten zijn met 2 van deze organisaties in Nederland!

x 2

Guile
31-03-2009, 15:50
Het management? Een gemiddeld lid van dit forum kan dat toch niet beoordelen :D Daarom zul je het puur kijkend naar de vechters moeten doen en dan wint GG. Check die site maar eens, wat een vechters man.

Enigszins off topic: ben benieuwd wat de plannen zijn met Kharitonov. Hij vecht op Dream 8 binnenkort, maar die zou ik graag zien in UFC of Affliction.

payap
31-03-2009, 16:07
Golden Glory!

sikkwitttet
31-03-2009, 18:00
teken is vet. herkenbaar.
bas boon regeld zijn zaakjes goed lijkt mij over algemeen. eigelijk kan ik daar niks over zeggen.
rutz zet vette gala's neer. in heel europa.
gg heeft meer mma dan showtime.
een ding moet bas niet doen, maar dat was jaren geleden.
dat was samen met heath commentaar bij die 5 euro(toen bij free recordshop) dvds geven van 2h2h. geluid van achter grond was uit gezet, iedereen kreeg zelfde opkomst liedje in montage. je kon ze gewoon van keel pastilles horen snoepen. je hoorde de stoel heen en weer kraken. het was zo fout. zo fout dat ik het toch kon waarderen. en mij kapot lachte als ik van die dikke stapen dvds van 2h2h eentje met hun commentaar er uit pikte(ander commentaar was van royers dacht ik, en rutten en fightprof)

ochja. beiden vette vechters. en beiden uit nederland. TOP DUSSSSSS!!!

Slome
31-03-2009, 18:32
Allebei de organisaties hebben top vechters... En doen belangrijke dingen voor vechtsportend nederland... Ik stem niet..

delightone
31-03-2009, 18:44
Welke dubieuze uitspraken?
Volgens mij was ik toch echt degene die het eerst met TV begon al in de jaren 80 en die K-1 de laatste drie jaren op SBS6 heeft gebracht.
Is dat erg trainingspakken aan hebben, lopen ze allemaal in spijkerbroek bij its showtime?

Boehoehoe:crying: Ik was eerst op tv snik snik :crying:boehoe.
Ik doe k-1 regelen voor sbs6 :crying:snik snik boehoeaaaah.
Iedereen moet mij goed vinden, en de beste.

Zo kom je een beetje op mij over je zal vast een succesvol persoon.
En vast ook een redelijk tot goede manager om zoveel van je jongens naar japan te krijgen.

Maar bovenal ben je voor mij een irritant mannetje met een veelste grote ego die, heel slecht tegen kritiek ken, en daarbij een verkeerd licht op je vechters laat schijnen.

Maar goed dat is MIJN mening

knift
31-03-2009, 19:49
heb geen voorkeur voor een van beide.

Weet wel dat we blij moeten zijn met 2 van deze organisaties in Nederland!



3x

PigDog
31-03-2009, 22:01
Dit topic is wel enorm kansloos aan het worden.


Joh?


Aan het worden?
:twak:


We kunnen nog polls maken over:
- Wie is de beste boekhouder van de vechters?
- Welke tandarts is beter: Die van Rutz of die van Boon?
- Wie heeft het beste een wc ontstopt: de loodgieter van Hoost of die van Aerts?
- Wie bouwt de beste ring?
- Wie heeft de lekkerste ballen gehakt op een gala: Amsterdam Arena of Vechtse banen?
- Welk sportprijzenbedrijf heeft de beste galabekers?
- Welke MMA vechter heeft de grootste stinkvoeten?
- Bij welke ondergoedzaak kunnen de rondemissen het beste de lingerie kopen?
- Welke kleur vind je het mooiste tijdens een lasershow?
- Wat vind je het irritantste publiek?
- Wie maakt de domste poll?

:whistling::whistling::whistling::whistling:

danial
31-03-2009, 22:23
Kies toch voor GG, Veel vrienden en ze doen het goed.
Showtime is natuurlijk grootste momenteel, maar denk dat het in toekomst verandert.
Ik ga ook liever naar GG gala wegens meer MMA

PigDog
31-03-2009, 22:26
Kies toch voor GG, Veel vrienden en ze doen het goed.
Showtime is natuurlijk grootste momenteel, maar denk dat het in toekomst verandert.
Ik ga ook liever naar GG gala wegens meer MMA

Ben jij niet die MMA vechter met de grootste stinkvoeten?

chief108
31-03-2009, 22:27
Joh?


Aan het worden?

:bosui:

NielsN
03-04-2009, 23:10
Joh?


Aan het worden?
:twak:


We kunnen nog polls maken over:
- Wie is de beste boekhouder van de vechters?
- Welke tandarts is beter: Die van Rutz of die van Boon?
- Wie heeft het beste een wc ontstopt: de loodgieter van Hoost of die van Aerts?
- Wie bouwt de beste ring?
- Wie heeft de lekkerste ballen gehakt op een gala: Amsterdam Arena of Vechtse banen?
- Welk sportprijzenbedrijf heeft de beste galabekers?
- Welke MMA vechter heeft de grootste stinkvoeten?
- Bij welke ondergoedzaak kunnen de rondemissen het beste de lingerie kopen?
- Welke kleur vind je het mooiste tijdens een lasershow?
- Wat vind je het irritantste publiek?
- Wie maakt de domste poll?

:whistling::whistling::whistling::whistling:

:lol:

Mee eens, behalve dan dat de vraag Wat vind je het irritantse publiek? wel een interessante is. Ik ga voor de Yanks...

Lee Hottie # 1 fan
04-04-2009, 11:35
Boehoehoe:crying: Ik was eerst op tv snik snik :crying:boehoe.
Ik doe k-1 regelen voor sbs6 :crying:snik snik boehoeaaaah.
Iedereen moet mij goed vinden, en de beste.

Zo kom je een beetje op mij over je zal vast een succesvol persoon.
En vast ook een redelijk tot goede manager om zoveel van je jongens naar japan te krijgen.

Maar bovenal ben je voor mij een irritant mannetje met een veelste grote ego die, heel slecht tegen kritiek ken, en daarbij een verkeerd licht op je vechters laat schijnen.

Maar goed dat is MIJN mening

x2 een beetje serieus manager hoeft helemaal niet te reageren op fora's en zulke topics

knuf knuf lee

A.F.
04-04-2009, 12:12
toch grappig... meeste van de GG stemmen zijn van mensen die er trainen of er bij horen...Zegt toch genoeg over de populariteit van GG op dit forum...

Toch jammer...

PigDog
04-04-2009, 19:57
Typisch het calvinistische Nederland.
Als je met je kop boven het maaiveld uitsteekt, hakken we hem eraf.
In andere landen zouden ze trots zijn op zo'n team, er zouden in Japan elke dag 100'en groupies voor de sportschool liggen......

A.F.
04-04-2009, 20:25
Wat ik er mee wil zeggen....

De GG Pr-machine werkt alleen maar averechts...

PigDog
05-04-2009, 15:28
Wat ik er mee wil zeggen....

De GG Pr-machine werkt alleen maar averechts...

Wat ik wil zeggen is:
De PR machine had totaal overbodig moeten zijn.
Dat hij er al is, komt door het calvinistische blablabla

PigDog
05-04-2009, 15:34
:lol:

Mee eens, behalve dan dat de vraag Wat vind je het irritantse publiek? wel een interessante is. Ik ga voor de Yanks...

Ik ga voor het (meestal helaas noord-afrikaanse) publiek dat gaandeweg de partijen ruzie gaat lopen zoeken met andersgezinden op de tribune.
Heb het nu al een paar keer meegemaakt, meestal op de grootste gala's (amsterdam arena e.d.) en ik vind het zoooo triest.
Liefhebbers en beoefenaars van bloedsporten zouden juist dat kleine beetje zelfbeheersing moeten hebben, wat ons onderscheid van de voetbal-hooligans.

NielsN
05-04-2009, 15:54
Wat ik wil zeggen is:
De PR machine had totaal overbodig moeten zijn.
Dat hij er al is, komt door het calvinistische blablabla

Mwah... Ik vind een beetje nuchterheid ook wel prettig.


Ik ga voor het (meestal helaas noord-afrikaanse) publiek dat gaandeweg de partijen ruzie gaat lopen zoeken met andersgezinden op de tribune.
Heb het nu al een paar keer meegemaakt, meestal op de grootste gala's (amsterdam arena e.d.) en ik vind het zoooo triest.
Liefhebbers en beoefenaars van bloedsporten zouden juist dat kleine beetje zelfbeheersing moeten hebben, wat ons onderscheid van de voetbal-hooligans.

Haha... Ik probeer net in een andere thread precies hetzelfde punt te maken. Intriest is dat, idd.