PDA

View Full Version : Fearless 5 april gaat niet door!



Slome
31-03-2009, 21:34
Kreeg net een belletje van een maatje van me dat het gala is afgeblazen....

Helaas....:blush:

Richelieu
31-03-2009, 22:22
??? Kan iemand van de organisatie dit bevestigen !!!

Barang
31-03-2009, 22:36
geleend bij de buren


mijn sportschool kreeg dit bericht



quote: Beste Trainer en/of Sportschoolhouders,

Het doet pijn jullie te moeten meedelen dat wij na goed overleg vanmorgen hebben moeten besluiten om het gehele gala af te lassen.

Reden hiervoor is het aantal afmeldingen die wij van vechters in de laatste week hebben ontvangen met name in ons hoofdprogramma zijn de laatste
week veel afmeldingen binnen gekomen onze hoofdsponsor heeft onze matchmaking nou lettend gevolgd en met de afmelding van Ricardo Fyeet vanmorgen was het voor onze sponsor de druppel die de emmer deed overlopen na eerst al Rachid Belaini, Brian Lo a Njoe en Mohamed el Atmani als door blessures afgemeldt te zien.

Maar ook andere vechters met name B en C klassers waar wij als organisatie op gerekend hadden hebben stuk voor stuk zich afgemeld door blessures.

Vanmorgen heeft onze hoofdsponsor besloten dus zijn geld niet te sponsoren hierdoor en incombinatie dat er geen hoofdprogramma meer is zal het gala waar we tot 2 weken terug nog met zijn allen naar uit keken afgelast!

Morgen zal er op de bekende internetforums een persbericht naar buiten worden gebracht over deze hele situatie.
Ik begrijp maar al te goed dat dit een grote teleurstelling voor jullie allen en met name jullie zal zijn maar dat is het ook voor ons...

Ik hoop dat jullie begrip kunnen opbrengen voor deze beslissing en hoop dat ik jullie weer op ons volgende gala weer mag zien met jullie vechters.

Met vriendelijke Groet,

Patrick Beukema

Voor het laatst ge-update op 31-03-2009 om 22:31 door thaiboxer18

kooivechter
31-03-2009, 22:39
tejmig vraag me dan af of Ricardo nog z'n rentree gaat maken. Volgens mij zou hij al 3 keer op een gala gaan vechten. Maar steeds is het niet door gegaan.

rafi
31-03-2009, 22:41
het is morgen pas 1 april.

Richelieu
31-03-2009, 22:43
het is morgen pas 1 april.

Denk eerlijk gezegd niet dat dit een 1 April grap is!!

lunatic
31-03-2009, 22:44
is het ook niet. Was net op de sportschool en hoorde het ook al.
Erg jammer!!

sikkwitttet
31-03-2009, 23:55
zag net ook bij mikes een blaadje hangen. met teks gala 5 april gaat niet door

lunatic
01-04-2009, 00:18
lag jij niet te slapen..? ;)

Mr 1 Leg
01-04-2009, 07:29
zag net ook bij mikes een blaadje hangen. met teks gala 5 april gaat niet doorJAMMER.

Slome
03-04-2009, 10:43
Maybe officieele bericht van promotor kan geen kwaad... dat het afgelast is weten we.... maar bericht van No limit zou ik toch wel op z'n plaats vinden..

Tony
03-04-2009, 11:08
Damn, jammer...

Fyeet zou ook tijdens Slamm V al knokken... Had me er echt op verheugd.. helaas.

pavani
03-04-2009, 11:12
Maybe officieele bericht van promotor kan geen kwaad... dat het afgelast is weten we.... maar bericht van No limit zou ik toch wel op z'n plaats vinden..


In dit topic stond al een reactie van de promotor, deze betreft het.

Het doet pijn jullie te moeten meedelen dat wij na goed overleg vanmorgen hebben moeten besluiten om het gehele gala af te lassen.

Reden hiervoor is het aantal afmeldingen die wij van vechters in de laatste week hebben ontvangen met name in ons hoofdprogramma zijn de laatste
week veel afmeldingen binnen gekomen onze hoofdsponsor heeft onze matchmaking nou lettend gevolgd en met de afmelding van Ricardo Fyeet vanmorgen was het voor onze sponsor de druppel die de emmer deed overlopen na eerst al Rachid Belaini, Brian Lo a Njoe en Mohamed el Atmani als door blessures afgemeldt te zien.

Maar ook andere vechters met name B en C klassers waar wij als organisatie op gerekend hadden hebben stuk voor stuk zich afgemeld door blessures.

Vanmorgen heeft onze hoofdsponsor besloten dus zijn geld niet te sponsoren hierdoor en incombinatie dat er geen hoofdprogramma meer is zal het gala waar we tot 2 weken terug nog met zijn allen naar uit keken afgelast!

Morgen zal er op de bekende internetforums een persbericht naar buiten worden gebracht over deze hele situatie.
Ik begrijp maar al te goed dat dit een grote teleurstelling voor jullie allen en met name jullie zal zijn maar dat is het ook voor ons...

Ik hoop dat jullie begrip kunnen opbrengen voor deze beslissing en hoop dat ik jullie weer op ons volgende gala weer mag zien met jullie vechters.

Met vriendelijke Groet,

Patrick Beukema

Dit bericht stond hierboven al en is volgens mij op div.fora te lezen, jammer dat het gala niet doorgaat.
Maar beter afblazen dan achteraf gages niet uitbetalen.

Kameleon
03-04-2009, 14:14
Dit bericht stond hierboven al en is volgens mij op div.fora te lezen, jammer dat het gala niet doorgaat.
Maar beter afblazen dan achteraf gages niet uitbetalen.

Vind ik ook. In ieder geval triest voor de promotor want er zijn toch al kosten gemaakt. Maar beter op tijd de stekker er uit dan vechters niet kunnen uitbetalen.

Illest
03-04-2009, 16:14
ik zou Fyeet weleens een keer in het echt willen zien vechten...

is al de 2e keer dat z'n partij niet doorgaat...(SLAMM ook al)

Arena misschien? Hij komt nu toch uit voor It's Showtime?

Slome
03-04-2009, 18:19
ik zou Fyeet weleens een keer in het echt willen zien vechten...

is al de 2e keer dat z'n partij niet doorgaat...(SLAMM ook al)

Arena misschien? Hij komt nu toch uit voor It's Showtime?

misschien kan die beter naar GG...............:fp::fp:

Illest
03-04-2009, 19:45
:confused:?

Garcia
03-04-2009, 20:03
Jammer, had een mooi gala geweest.