PDA

View Full Version : Staande bokszak, WavemasterXXL!



Bezerker
01-04-2009, 20:54
Hey vechters!

Voor thuis wil ik een bokszak, aangezien ik hier nergens kan ophangen wil ik graag een staande bokszak hebben met voet. Na wat surfen kom ik uit op een
WavemasterXXL, prijzig ding btw!

Heeft iemand hier ervaring mee? Is het zo'n zak die helemaal meeveert bij volle stoten/trappen? Of kun je je hier gewoon vol op uitleven?

Hoor graag wat ervaringen!!

Groeten

Sonny ABCC
02-04-2009, 17:28
Google WavemasterXXL op video. Er staan meerdere filmpjes op van dat ding

Bezerker
02-04-2009, 19:41
Staat een filmpje van Chuck Lidell op (hij slaat er niet eens zelf op) en van een van de dealers van die dingen.

Niet echt goede filmpjes dus.

Silat
04-04-2009, 12:48
ik heb zelf een Force One, uit Italiƫ. Deze heeft een schuin aflopende voet. De voet is ook van zacht materiaal maar erg zwaar. Hoefde niks bij te vullen aan zand of water. De paal schuif je er zo in. Je kan zo hard trappen als je wilt, gaat niet om. Hij veert gewoon terug. Super ding. Veel beter als de meeste die je ziet van BQube / BKick.
500. maar ik kreeg hem ook maar cadeau...

drbeckx
07-04-2009, 21:37
De goedkoopste in Nederland www.drbeckx.com (http://www.drbeckx.com)

Voor de nummer 1 bokspaal, de Wavemaster XXL moet je hier zijn!

MVG,
DRBeckx

Bezerker
08-04-2009, 14:30
Zijn niet op voorraad toch?

De man van 14K
08-04-2009, 14:42
De goedkoopste in Nederland www.drbeckx.com (http://www.drbeckx.com)

Voor de nummer 1 bokspaal, de Wavemaster XXL moet je hier zijn!

MVG,
DRBeckx

spambusters bitch!

JeMalleMoer
08-04-2009, 15:00
spambusters bitch!

Om het antispam nog meer te verkrachten.

Op amazon krijg je dat ding voor 225 dollar. Dat is nu 172.76 euro!! Met wat shippingkosten hoogstens 50 dollar ben je een stuk goedkoper uit dan de spambusterbitch

leks
08-04-2009, 15:28
Naja dat is ook niet helemaal waar, je zit toch vaak tegen invoerrechten te kijken en in mijn ervaring komt dat meestal neer op 30-40% van het totale bedrag inclusief verzendkosten.

Ook vanuit Amerika zal het dus uiteindelijk op een kleine 300 euro uitkomen schat ik.

Verder zit je natuurlijk met garantie mocht het iets zijn wat makkelijk kapot gaat (op eigen kosten terugsturen) dan is dat ook een afweging en een evt. langere wachttijd.

In dit geval zou ik het risico overigens wel nemen bij een solide verkoper :D

En soms mist de douane je alhoewel sinds ze hebben ontdekt wat een dikke melkkoe dat is, is die kans vrijwel nihil.

drbeckx
06-01-2010, 17:00
Mocht iemand nog op zoek zijn naar de nummer 1 bokspaal op de markt, de Wavemaster XXL, voor de scherpste prijs binnen NL en Belgie, dan kun je naar mijn website gaan: www.drbeckx.com (http://www.drbeckx.com)

Bestellen vanuit de VS, zoals eerder genoemd, komt alsnog duurder uit met bijkomende kosten!

Ik lever dus ook de Body Opponent Bag en BOB XL, tegen de scherpste prijs!

Geen gespam, gewoon antwoord op de vragen die er zijn!

PEACE!

DRBeckx

nanni149
09-01-2010, 01:25
Koop gewoon een hangzak! gaat altijd goed.
De staande zakken!! zijn leuk om techniek,op te trainen.

Als je echt vol gaat trappen/stoten gaat hij om.

___RZA___
09-01-2010, 10:49
1. Echt een dikke dikke fail om in een topic van een jaar geleden WEDEROM reclame te maken voor zo'n wavemaster.

2. De paal die Silat beschreef in eerdere posts (force one ultra bag) is kwalitatief beter en is gemaakt voor full contact gebruik en gaat dus niet zomaar om...

Jiro
18-05-2010, 23:04
Heb goede dingen gehoord over de zowel de Wavemaster XXL als de Ultra Bag. De Ultra Bag is toch een stuk duurder. Heb zelf op de Wavemaster getraind, dan wel gevuld met grind. Moet zeggen, ik heb een flinke highkick, maar hij ging niet om! Het is vooral belangrijk dat de ondergrond stroef is, een antislipmatje is dus geen overbodige luxe..

Just my 2 cents..

B3 lik3 M3
19-05-2010, 14:11
WTF? Waarom wordt deze thread gebumped?

Hendy
19-05-2010, 14:16
WTF? Waarom wordt deze thread gebumped? Lijkt me omdat de bumper wat handel wil slijten;)

ashi76
21-05-2010, 00:31
Lijkt mij dat wij er dan een slotje op gooien... ;)