PDA

View Full Version : Henri van Opstal Europese titelgevecht



Hollowman
01-04-2009, 22:53
Henri van Opstal Europese Titelgevecht

Op 24 Mei 2009 vecht Henri van Opstal (team Kraus) zijn eerste Europese titelgevecht op het Gala van Albert Kraus in Oss.Zijn tegenstander zal Roland Voros (Hongarije) de K1 max Hongarije winnaar van 7-6-2008 zijn.
Henri zal gebrand zijn om zijn tweede serieuze titel binnen te halen na zijn Nederlandse Titel van afgelopen 2008 te Delfzijl.
Deze jonge opstormende talent ,Bosschenaar haha,zal langzaam maar zeker zijn naam vestigen bij de gevestigde orde.
groeten jus en pat
Zo goed ouwe hahahahaha!!!!:thup:

kooivechter
01-04-2009, 23:05
echte een hele goede vechter hij. Heb hem een hele mooie partij zien knokken in delfzijl, hoogstaand kickboksen. supersnel met zijn combo's. Heeft Kraus een hele goeie aan, die zie ik binnen afzienbare tijd ook wel in de k1 max vechten

BB
01-04-2009, 23:10
echte een hele goede vechter hij. Heb hem een hele mooie partij zien knokken in delfzijl, hoogstaand kickboksen. supersnel met zijn combo's. Heeft Kraus een hele goeie aan, die zie ik binnen afzienbare tijd ook wel in de k1 max vechten

x2. een klasse vechter:thup:

lopez86
01-04-2009, 23:34
Klopt, van Opstal heeft echt megapotentie.
Echt een topknokker, hij heeft nog niet verloren in de A geloof ik ofniet?

sikkwitttet
02-04-2009, 02:30
lol 2 de 2de serieuze titel. wat heeft ie nog meer dan voor titels in de niet serieuze catagorie. 2007 overal beste vla eter? of wereld kampioen bij de lokale kb bond?
warrr opstal