PDA

View Full Version : MMA Gala Denemarken



Old Samurai
03-04-2009, 06:40
Op 4 april is er een groot mma gala in Denemarken, 3 vechters van Mike's gym en 1 van Van Os gym. Maiky Reiter vervangt Danny van Bergen. Kijk op http://www.Fighter galla.dk voor info. Ik probeer foto's te maken, filmen word moeilijk als ik in de hoek sta. Hou jullie op de hoogte. Eerst ff 8 uur rijden pffff. Osu.

Mr 1 Leg
03-04-2009, 08:32
Op 4 april is er een groot mma gala in Denemarken, 3 vechters van Mike's gym en 1 van Van Os gym. Maiky Reiter vervangt Danny van Bergen. Kijk op http://www.Fighter galla.dk voor info. Ik probeer foto's te maken, filmen word moeilijk als ik in de hoek sta. Hou jullie op de hoogte. Eerst ff 8 uur rijden pffff. Osu.thanks voor de info en laat zeker iets weten met dank bij voorbaad.:thup:

RisingSun
03-04-2009, 10:03
Yess, Willy Ni weer in de ring! Succes gab!

ijsblok
03-04-2009, 10:37
de link doet het niet... Ik wil graag de MM weten!

RisingSun
03-04-2009, 10:38
de link doet het niet... Ik wil graag de MM weten!

http://www.fightergalla.dk/fightcard.asp

ijsblok
03-04-2009, 11:11
Die Denen heb ik nooit van gehoord, maar ze zien er goed getraind uit. Hopelijk kan iemand een verslagje posten hier... ben benieuwd naar oa willy ni!

HUNTER
03-04-2009, 11:14
wow!!

dat is een kickass gala

Jarman, Willy, Maiky in 1 line-up. Waarom kan dat nou niet in NL?????

Marco (scheids)
03-04-2009, 13:09
Succes, mischien kom ik jullie nog ergens tegen ... ik scheids morgen in Hamburg...

budo-rik
03-04-2009, 17:46
Goed of willy weer in de ring te zien.
Ziet er goed uit qua line-up. Ben benieuwd naar de foto's/verslag(en)
Grt. from Ede

Gary
05-04-2009, 00:20
Al nieuws?

A.F.
05-04-2009, 01:41
ik denk dat we met een 3 of 4 winstpartijen thuis komen

Mr 1 Leg
05-04-2009, 08:30
ik denk dat we met een 3 of 4 winstpartijen thuis komendas een mooie prestatie TOP :thup:

Bert Kops
05-04-2009, 12:11
Waar blijven de uitslagen?

VR
05-04-2009, 13:31
ben ook benieuwd...

Mark105
05-04-2009, 13:32
ben ook benieuwd...

x2

Andre
05-04-2009, 18:21
We zijn net terug en het was een erg leuk gala.
De resultaten waren wat minder maar wel een visitekaartje af gegeven en ze zijn allemaal weer uitgenodigd voor de volgende keer.
Nazim hoorde woensdag dat hij mee kon en zij direct ok, hij vocht zijn tweede pro partij en dit was tegen een ervaren deen op ufc regels hij domineerde de eerste ronde voledig
de tweede rond kreeg hij geen grip meer op zijn tegestander om dat deze helemaal nat van het water was, maar bleef goed werken voor een submision .
de derde ronde zelfde beeld tegestender tussen de benen en Nazim die de submision bleef zoeken. in totaal had hij een triangel en een chocke en een armbar die bijna zat.
zijn tegestander heeft alleen maar gestoten. ik denk onterecht verloren op beslissing.
Willy moest tegen een mma vechter die ook kickboks kampioen was van Denemarken en de laatste 5 wedstrijden ongeslagen was.willy die bijna twee jaar niet meer in de ring stond was staande de betere maar moest naar een zwaare ground en pound op een side choce kloppen.
Willy heeft nog wat last van ring roest maar was blij weer terug te zijn en wil zo snel mogelijk weer de ring in.
Raymond had last van de griep en moest na eerst de mount te hebben gepakt toch afkloppen op een rear naked choce in de tweede ronde.
De hoofd partij was voor Maiky Reiter die een week er voor Danny van Bergen verving.
Dit ging om de titel van fighter galla.
Maiky zette hier een top partij neer tegen de erg ervaren tegestander en regerend kampioen Kehnet Rosmon De wedstrijd ging voledig gelijk op met een kleine voorsprong voor de meest vooruit vechtende Maiky. Het publiek ging helemaal uit zijn bol .
We hoorden later van de jury dat Maiky voor stond tot de laatste 30 sec toen hij een paar stoten kreeg.
Maiky sloeg Kennet 3 keer aan maar kon het net niet afmaken .
Om dat Kehnet regerend kampioen was won hij de wedstrijd en blijft kampioen.

André

lunatic
05-04-2009, 22:52
Zoo was weer een leuk tripje!! Was een leuk en gezellig gala!!
Jammer van me parij maarja. Op naar de volgende :)

payap
05-04-2009, 23:27
Zoo was weer een leuk tripje!! Was een leuk en gezellig gala!!
Jammer van me parij maarja. Op naar de volgende :)

Top dat je weer terug in de ring bent ouwe!

Hopen je gauw weer in actie te zien!

123trisweat
05-04-2009, 23:31
volg deze gast en dit is vlgns mij het evenement in denemarken (laatste minuut ofzo)
YouTube - FIGHT CAMP: Uge 5 (http://www.youtube.com/watch?v=Gg5D_Ig39gU)

Old Samurai
05-04-2009, 23:44
ja dat klopt ik zag Maiky met zijn draaitrap die er vol op zat.

Mr 1 Leg
06-04-2009, 07:37
Zoo was weer een leuk tripje!! Was een leuk en gezellig gala!!
Jammer van me parij maarja. Op naar de volgende :)zeker op naar de volgende respect man ;)