PDA

View Full Version : Hardlopen na Kickboks training



Ingmar
03-04-2009, 09:14
Beste Mixfighters.
Graag wil ik wat extra afvallen dus ga ik na mn kickboks training nog een uurtje hardlopen(terwijl ik dan wel al helemaal stuk ben).
Is dit verstandig of zijn mijn spieren dan helemaal in no-time weg?
Ik lijk er wel al droger van te worden...

Iemand misschien ook nog tips over voeding misschien?

Ik hoor graag jullie reacties,dank.:rolleyes:

HUNEBED
03-04-2009, 12:09
Niet de denkfout maken dat je alléén tijdens het sporten (of hardlopen of zwemmen o.i.d.) aan het verbranden bent, je sport maar 4-5 uurtjes per week. De overige uurtjes ben je ant werk of zit je voor de buis of slaap je, en dat zijn nu de uurtjes waarbij je extra moet verbranden, dus beetje extra spiermassa opbouwen zodat je ál die uutjes extra gaat verbranden. Beetje op je eetpatroon letten, vermijd te veel snelle koolhydraten... tja zo makkelijk hé!

Anderson
03-04-2009, 12:30
belangrijkste wat eet je

De dikke nudist
03-04-2009, 13:09
Kwark?

Ingmar
03-04-2009, 13:44
Kwark?
haha nee daar ben ik mee gestopt,ik krijg er puisten van...
eet redelijk goed,brood veel yoghurt groenten fruit enz enz

chief108
03-04-2009, 14:03
is wel lache als je zo traint
ga je na een tijdje naar ammoniak stinken...

Bud S
03-04-2009, 14:22
is wel lache als je zo traint
ga je na een tijdje naar ammoniak stinken...

dus die pisstank die jij met je meedraagt komt door het vele trainen ?

wow hardcore !

chief108
03-04-2009, 15:11
nee, dat komt omdat je altijd naast me tegen de bar staat aan te pissen...
en je spettert....
nogal....

Bud S
03-04-2009, 16:31
Niet de denkfout maken dat je alléén tijdens het sporten (of hardlopen of zwemmen o.i.d.) aan het verbranden bent, je sport maar 4-5 uurtjes per week. De overige uurtjes ben je ant werk of zit je voor de buis of slaap je, en dat zijn nu de uurtjes waarbij je extra moet verbranden, dus beetje extra spiermassa opbouwen zodat je ál die uutjes extra gaat verbranden. Beetje op je eetpatroon letten, vermijd te veel snelle koolhydraten... tja zo makkelijk hé!

ik heb eens gelezen (vraag me niet waar) dat elke kilo extra aan spiermassa, 150 kcal per dag extra van je rustmetabolisme vergt.
also: 10 kg meer spierweefsel vraagt om 1500 kcal inname meer per dag.

en nu komt de clou...

een flesje bier bevat 130 kcal 1500/130=11 flesjes bier per dag voor de sportbewuste en verantwoorde bierdrinker.

natuurlijk begin je bij 11 flesjes net die onstilbare dorst te vernemen die mannen eigen is.

geeft niks, het geheim zit m in de timing van wanneer je begint aan je drinksessie. laten we het rustig aan doen en 1 flesje per half uur drinken en we beginnen om 21.30 uu. 5,5 uur later hebben we die 11 flesjes op. echter gezien het tijdstip (03.00 uur) waarop we anders zouden slapen hebben we wat krediet opgebouwd qua caloriegebruik. daarom mogen we 1 flesje extra drinken, maakt al 12 flesjes...

en aangezien we de laatste 2 uur van de drinksessie ons hebben bezig gehouden met masculiene krachtmetingen als achtereenvolgens:
armpje drukken, push-ups, pull-ups aan het deurkozijn of trap, boomklimmen, hekspringen, slootspringen, van het hoogste dak afspringen, elkaar in de buik stompen (of op de schouder), knokkelen, scheten laten, verpissen, hete sambals eten en lowkicks geven, danwel ontvangen, mogen we daarvoor ook 4 flesjes extra rekenen=16 flessen...
is die dorst er dan nog steeds dan kun je evt. overwegen om een heel krat leeg te zuipen, erop anticiperend dat je de volgende dag dan waarschijnlijk zo'n kater hebt dat je die dag niet eet. wat weer vette credits aan calorien oplevert, zodat je als je je zorgvuldig opgebouwde spiermassa wilt behouden je het wederom op een enorm zuipen moet zetten

getekend
willem777
fitness coach

NielsN
03-04-2009, 17:49
:lol:

chief108
03-04-2009, 19:41
willem geeft meteen alle geheimen prijs van een avondje zuipen met onze vrienden...
hij is alleen het naar huis toe fietsen en wakker worden in een stinksloot vergeten...

note to self: fiets van me vrouw laten maken, achterwiel is flink naar de kloten....

A.F.
04-04-2009, 12:05
Kwark?

hahaha... ja das een goeie...

kwark eten

HUNEBED
04-04-2009, 13:51
hulde aan willem777, alleen het openbaar maken van deze oeroude Drentsche wijsheden levert hem een sanctie op van wederom het organiseren van de volgende K-1 óf boks avond bij hem thuis. En het maken van dat lekkere dipsausie.

Chief: je moet stoppen met roken wordt je ook niet zo dronken... slootgraver

Anderson
04-04-2009, 16:26
haha nee daar ben ik mee gestopt,ik krijg er puisten van...
eet redelijk goed,brood veel yoghurt groenten fruit enz enz


Ja leuk maar geef wat je allemaal eet op een dag['s morgens en 's avonds laat en wat eet je op je trainings dagen.